Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/06/20 σε όλα
-
Ωραιος ο μικρος, εχει γουστο! ? Δυστυχως τα πραγματα ειναι λιγο δυσκολα για ενα παιδι τοσο μικρης ηλικιας. Ενα κανονικο μπασο ειναι απλα τεραστιο για ενα παιδι τετοιας ηλικιας, δε θα μπορει να παιξει. Προφανως εξαρταται σε ενα βαθμο και απο τη διαπλαση του παιδιου αυτο, αλλα δε θα περιμενα πριν τα 13-14 να μπορει ενα παιδι να χειριστει κανονικου μεγεθους οργανο. Να διευκρινησω εδω οτι "κανονικο" θεωρειται το μεγεθος 3/4, οσο χαζο και αν ακουγεται αυτο. Μεγαλυτερα οργανα (7/8 και 4/4) θα συναντησεις παρα πολυ σπανια και τοτε μονο σε καμια συμφωνικη. Τα πραγματα γινονται ακομα πιο μπερδεμενα in practice επειδη το κοντραμπασο, οπως η βιολα και σε αντιθεση με το βιολι και το τσελο ειναι far from standardised και οι διαφορες μεταξυ οργανων σε σχημα και μεγεθος μπορουν να ειναι τερατωδης (shoulder slopes, βαθος, scale length και παει λεγοντας). Θα χρειαστεις λοιπον καποιο μικροτερου μεγεθους οργανο. Υπαρχουν τετοια οργανα, σε μεγεθη 1/2, 1/4 μεχρι και 1/8. Οι επιλογες ειναι περιορισμενες σε καθε περιπτωση. Καποιος που εχει πρακτικη εμπειρια με τοσο μικρα παιδικα οργανα θα μπορει να σε κατατοπισει πιο αξιοπιστα, αλλα προσωπικα δε μπορω να φανταστω καν πως θα ερχεται εστω και κοντα στην αισθηση και ηχο ενος κοντραμπασσου ενα οργανο 1/4, ποσο μαλλον 1/8. Πραγματικα δε ξερω αν εχει νοημα να βιαστει το παιδι να ξεκινησει και αναγκαστικα να παιζει με ενα τετοιο "οργανο". Ενα μπασο 1/2 το καταλαβαινω, ισως ομως ακομα και αυτο να ειναι πολυ μεγαλο στην παρουσα φαση - ισως σε κανα 2 χρονια? https://animato.com.au/stringfo/what-size-double-bass-do-i-need/ To αλλο προβλημα με αυτα ειναι το οτι θα εχουν εφημερη χρηση. Αν δηλαδη το παιδι αποφασισει να ασχοληθει τοτε θα χρειαστει "αναβαθμιση" σε ενα αξιοπρεπες κανονικο μαθητικο οργανο (3/4) οσο το δυνατον συντομοτερα. Και αν το 1/2 του πεφτει ηδη πολυ μεγαλο, αυτο παει να πει ξεκινας με 1/4 και σε κανα δυο χρονια πρεπει να πας σε 1/2 και σε κανα δυο χρονια πρεπει να πας σε κανονικο οποτε τα προηγουμενο/α mini μπασο/α θα πρεπει να δωθουν για πουλημα. Καλη τυχη στο να πουλησεις στις αγγελιες 1/4 sized κοντραμπασσο... Το δευτερο προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχουν φτηνα οργανα, τοσο φτηνα ωστε να πεις χαλαλι και δε με νοιαζει αν θα χρησιμοποιηθει για 1-2 χρονια και μετα θα παει ακλαφτο. Τα 1/2 οργανα ειναι λιιιιιιγο πιο φτηνα απο τα αντιστοιχα 3/4 αλλα και παλι μιλαμε για μερικα κατοσταρικα. Εδω πχ ζητανε για "πακετο" (θα τα απεφευγα ως ο διαολος το λιβανι) 1/4 sized ενα 500αρικο. Και μιλαμε για ενα οργανο φουλ κοντραπλακε της πλακας, ουσιαστικα την πιο φτηνη επιλογη που θα μπορουσες να εχεις (το κιθαριστικο αντιστοιχο θα ηταν κατι σε Squier Bullet αν οχι πιο κατω, για να καταλαβεις). https://www.gear4music.com/Woodwind-Brass-Strings/Student-1-4-Size-Double-Bass-by-Gear4music/15I7 Αφηνωντας στην ακρη τα μεγεθη και μιλωντας γενικοτερα για μαθητικα οργανα, ειτε κινηθεις συντομα σε αγορα 1/2 ειτε σε βαθος 6-7 χρονων κατευθειαν για 3/4: Θελεις οπωσδηποτε μασιφ καπακι και εβενινη ταστιερα. Τα τελειως introductory οργανα, με full laminate construction τεινουν να ακουγονται σαν κουβαδες και μαντεψε - κοστιζουν παλι αρκετα κατοσταρικα και θα καταληξουν να μαζευουν σκονη σε μια γωνια αρκετα συντομα, ειτε γιατι το παιδι τα παρατησε ειτε γιατι θα αναγκαστεις να επενδυσεις σε ενα πιο σοβαρο οργανο ως αναγκαια προυποθεση για να συνεχισει τις σπουδες του. Η ταστιερα (οξυμωρο) θες να ειναι μασιφ εβενος ωστε να μπορει το οργανο να σεταριστει. Δεν παιζουν trussrods εδω, αντ'αυτου ο μαστορας θα πρεπει να πλαναρει την ταστιερα ωστε να ερθει σωστα η γεωμετρια της και να παιζει χωρις τριξιματα το οργανο. Στα πολυ φτηνα οργανα η ταστιερα ειναι συχνα φτιαγμενη απο καποιο τυπικο hardwood και μετα βαμμενη/coated με καποιο προστατευτικο ρετσινι (θα ηλπιζες). Οποτε το σεταρισμα ουσιαστικα περιλαμβανει οχι μονο πλαναρισμα αλλα ξανα βαψιμο και coating, δλδ καλα κρασια. Θα σου προτεινα unashamedly να αγορασεις απο τον Thomann, και μαλιστα δικο τους μπασο (ασχετως μεγεθους). Τα μπασα τους (εχουν διαφορες γραμμες μοντελων) προερχονται απο διαφορα ευρωπαικα εργαστηρια και ειναι επι το πλειστον ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ για τα λεφτα τους. Εχω ενα Thomann 22 (η σειρα 2 φτιαχνεται στη Ρουμανια απο την Hora) το οποιο ακουγεται πολυ καλυτερα απο αντιστοιχα Stentor κλπ. Και η τιμη του (solid top / lam sides and back / ebony fboard) ειναι συγκρισιμη με τα περισσοτερα branded entry level (lam top / lam sides and back / ebonised fboard) με τα οποια η συγκριση σε ηχο και κατασκευη ειναι μερα με τη νυχτα. Επισης πολυ σημαντικο το set-up. ΔΕΝ μπορεις να το κανεις εσυ, πρεπει να γινει απο οργανοποιο γιατι περιλαμβανει ρυθμιση του soundpost, χαραξη της γεφυρας, πλαναρισματα και αλλα ωραια. Κοστος στις εκατονταδες ευρω, αναλογα και το τι θα χρειαστει το οργανο. Ο Thomann οταν παρεις οργανο απο εκει περιλαμβανει και ενα πρωτο set up στην τιμη (θα δεις οτι το διαφημιζουν αρκετα, και δικαως - ειναι απο μονο του αρκετος λογος να τους προτιμησεις). Οταν σου ερθει το οργανο θα ειναι ουσιαστικα ετοιμο να παιξει. Ισως οχι στο 100% του αλλα θα παιζει. Αυτο ΔΕΝ ειναι απαραιτητα δεδομενο οταν αγοραζεις ενα μπασο, ειδικα απο μεγαλα online μαγαζια οποτε φροντισε απο εκει που θα το αγορασεις να σου εχουν διευκρινησει σε τι κατασταση θα σου ερθει, δλδ αν θα ερθει με τις χορδες περασμενες (αλλα χαλαρες), με το soundpost στη θεση του (hopefully) και την ταστιερα χαραγμενη ωστε να μπορει να παιξει κατευθειαν. Αν οχι ετοιμασου να δωσεις αρκετα λεφτα για να στο ετοιμασει καποιος οργανοποιος. Προσεξε - δε μιλαμε για set-up ωστε να παιζει "καλα" σε σχεση με το πως ηταν "απο το κουτι". Αν δεν ειναι τοποθετημενο το soundpost επειδη σου ηρθε το οργανο οπως εφυγε απο τον κατασκευαστη τοτε πολυ απλα δεν μπορεις να το κουρδισεις, δεν ειναι ετοιμο για χρηση. Τελος, τα μαθηματα. Εγω θα προτιμουσα το παιδι να ξεκινησει με ιδιαιτερα, ειδικα αν μπορω να βρω καποιον καθηγητη που να εχει και πειρα με τη διδασκαλια μικρων παιδιων. Θα μπορουν ετσι να μελετανε υλικο απο διαφορες πηγες και ειδη αναλογα και με το ενδιαφερον του παιδιου, χωρις να περιοριζονται στο οριοθετημενο κλασσικο προγραμμα σπουδων του ωδειου. Και μπορει καλλιστα να μελετανε ενα mix υλικου - εγω θυμαμαι να μελεταμε με τον καθηγητη μου (οταν εκανα μαθηματα) Bach cello suites και bass solo transcription απο δισκους του Coltrane παραλληλα...και γιατι οχι! Οσο για το δοξαρι, καλο ειναι επισης να το ξεκινησει απο νωρις. Η εμφαση στα μαθηματα μπορει καλλιστα να ειναι στο παιξιμο με τα δαχτυλα (θεωρωντας οτι δεν περιοριζεται στο το κλασσικο προγραμμα σπουδων, οπου λογικα η εμφαση δινεται στο παιξιμο arco) αλλα καλο ειναι να υπαρχει μια γνωριμια με το δοξαρι απο νωρις. Βοηθαει παρα πολυ στην μελετη του intonation, μιας και κανει ιδιαιτερα εμφανεις τις ανακριβειες στο παιξιμο. Αυτα βεβαια ειναι πραγματα που θα συζητησετε με τον καθηγητη, οταν ερθει η ωρα.... Disclaimer: τα παραπανω τα γραφω ως χομπιστας κοντραμπασσιστας με ο,τι γενικοτερη γνωση του χωρου εχω, δεν εχω εμπειρια με τη διδασκαλια του κοντραμπασου σε παιδια συγκεκριμενα. Τωρα που το σκεφτομαι, δε νομιζω να εχω δει καν απο κοντα "παιδικο" κοντραμπασσο (αντε να βρεις μαγαζι να στοκαρει κατι τετοιο περαν του Thomann πχ, αμφιβαλλω αν ακομα και σε specialist stores εχουν τετοια οργανα σε stock). Α, και το αντιστοιχο thread απο οταν ξεκινουσα εγω:5 βαθμοί
-
stoner.mp3 Άκουγα χθες λίγο sleep και μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι σαν stoner. Και συνηθίζω να ανεβάζω τη ιδέα μου σε κάθε τι κανούργιο. Την εισαγωγή, στο περίπου, έφτιαξα. Χρησιμοποίησα μόνο fuzz, ακόμη και στο μπάσο. Θα το συνεχίσω αλλάζοντας tempo, ή απλά χρησιμοποιώντας 4α για να γίνει λίγο πιο γρήγορο, και μετά λέω πάλι να επανέλθω στο ίδιο τέμπο με την εισαγωγή. Ακόμα το ψάχνω. Το σολάκι είναι ίσα για να γεμίσει τα κενά. Σκεφτομαι να μην κάνω σόλο στην εισαγωγή, αλλά να παίζω διάφορους συνοδευτικούς ήχους, με πολύ ριφ, και με λίγη απλή μελωδία (αντί φωνητικά). Και το τέλος να ρίξω ένα μεγάλο σόλο. Πως είναι ο ήχος και η ιδέα γενικότερα?5 βαθμοί
-
Χαιρετώ τη κοινότητα. Μετά απο πολύ καιρό, κόπο, υπομονή και επιμονή σας προσφέρω προς ακρόαση και σχολιασμό το πόνημά μου. Την πρώτη μου απόπειρα σύνθεσης συμφωνικού έργου για πλήρη ορχήστρα. Σύγχρονος ήχος, και σίγουρα οχι για όλα τα αυτιά και γούστα, πέρασε απο 40 κύματα, ύψη και βάθη, αλλαγές επι αλλαγών, γράψιμο, πολύ σβήσιμο και ακόμα περισσότερη ακρόαση για να καταλήξει σε 11 περίπου λεπτά υλικού. Σίγουρα το μεγαλύτερο σε διάρκεια αλλά και πυκνότητα (λόγω ενορχήστρωσης) αμιγώς μουσικό έργο που έχω ασχοληθεί και σίγουρα θα μπάζει απο 15 μεριές γιατί.......ντάξει τόσες παράμετροι τρέχουν Πραγματικά σα να πέταξα ένα βουνό απο τη πλάτη μου... Όπως λέει και ο @fusiongtr........μπινελικώστε ελεύθερα!4 βαθμοί
-
A, και μια περαιτερω διευκρινιση, σε περιπτωση που το θεμα με τις διαστασεις και τα μεγεθη δεν ηταν αρκετα μπερδεμενο. Τα νουμερα (1/2, 1/4, 1/8) προφανως δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, as in ενα 1/2 μπασο δεν ειναι κυριολεκτικα διπλασιο απο ενα 1/4 (ουτε στις διαστασεις του σωματος ουτε στο scale length). Το αναφερω επειδη θα δεις μεχρι και νουμερα 1/10 ή ακομα και 1/16 να αναφερονται οταν μιλαμε για "παιδικα" κοντραμπασα και προφανως δεν μιλαμε για κοντραμπασα σε μεγεθος μαντολινου. Εδω θα δεις ενα παραδειγμα μετρησεων για τα διαφορα μεγεθη http://hora-factory.com/masuri.html Το συγκεκριμενο ειναι απο το site της Hora, οποτε ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι αυτες οι διαστασεις ταιριαζουν ακριβως στα Thomann 11/22/33/44 μπασα, μπορεις φυσικα να τους ρωτησεις για επιβεβαιωση. Ο παροξυσμος παρεπιπτοντως επεκτεινεται σχεδον σε ολα τα οργανα, αν ψαξεις για πχ 1/2 scale guitars για παιδακια θα δεις οτι το scale length δεν ειναι 12.5" αλλα αισθητα μεγαλυτερο. https://usa.yamaha.com/support/faq/guitars_basses/4190.html3 βαθμοί
-
προσωπικά μένω βαθεια εντυπωσιασμένος κυρίως για το πόνημα. Πρέπει να ήταν φοβερή και μεγάλη εμπειρία. Σίγουρα δεν είναι εύκολο άκουσμα και ξέρεις ότι διαλέγεις έναν δύσκολο δρόμο. Παρ όλα αυτά και πέρα από τον εντυπωσιασμό και τον θαυμασμό θα σου πω ειλικρινά ότι μου άρεσε. Οι παρατηρήσεις είναι ότι βρήκα ότι δεν υπήρχε "τεράστια" συνοχή στην εξέλιξή του. Δηλαδή τα επι μέρους τμήματα έρχονταν το ένα μετα το άλλο χωρίς κάποια σχετική προετοιμασία του ακροατή για το τι να περιμένει και σίγουρα δεν υπήρχαν κάποια απαραίτητα έστω και για τέτοιο έργο ...hooks. Κατά τα άλλα διαβάζω από τις σημειώσεις: Πολλά κρουστά. Είναι συνειδητό? προέκυψε? μήπως είναι για κρουστά? τα άλλα όργανα μου φάνηκαν αδικημένα. Πάντως η ιεροτελεστία της άνοιξης ήρθε στο νού μου... Ταιριάζει για υπόκρουση σε ταινία. Υπάρχει τέτοια πρόβλεψη? Δείχνει να ακολουθεί κινηματογραφική αφήγηση. Τελειώνει γρήγορα, εννοώ έρχεται το τέλος εκεί που θα ήθελες περισσότερο. Αυτά όλα με μία ακρόαση, προσεκτική θα έλεγα, που ξέρω πάντα ότι αδικεί μεγάλα έργα. Θα το ακούσω και θα επανέλθω, μήπως μου λυθούν και οι απορίες. Τα 4* για την ιδέα και την ανάληψη της υλοποίησης και σε μεγάλο βαθμό ολοκλήρωσής της και φυσικά για την παραγωγή, όπου θα έλεγα ξεπέρασες τις συνθετικές ικανότητες. Εκεί θα έβαζα και παραπάνω. Αν θα μας έδινες λίγες λεπτομέρειες για τις βιβλιοθήκες, πόσα τρακς, πως τα οργάνωσες ίσως θα ήταν ενδιαφέρον. Με λίγα λόγια : Μπράβο3 βαθμοί
-
Update: τελικά κατέληξα στην PRS se (αρκετά αργότερα λόγω καραντίνας) την οποία πήρα προχτές από τοπικό μαγαζί. Είναι η πρώτη κιθάρα που αγοράζω από ντόπιο κατάστημα, έπειτα από δοκιμή, και όχι "γουρούνι στο σακί", είτε από παραγγελία είτε μεταχειρισμενη (και έχω αγοράσει πάρα πολλές έτσι). Και να σημειώσω ότι μου βγήκε πολύ φθηνότερα από την Γερμανία (musicstore), συν την διαδικασία να πάρεις ένα όργανο ανάμεσα σε άλλα που ΕΣΥ ο ίδιος επέλεξες, και όχι ο παράγοντας "τύχη"... και ίσως θα έπρεπε να επιδιώκουμε να κάνουμε τις αγορές μας έτσι, ακόμα και πιο ακριβά να είναι τα όργανα (που δεν είναι πλέον). Το μόνο κακό στην όλη διαδικασία ήταν ότι ήξερα εξ αρχής ότι εμφανισιακά ήθελα την συγκεκριμένη μόνο PRS (spalted maple) οπότε είχα αρκετό bias. Παρόλα αυτά δεν βρήκα καμία ηχητική ή ποιοτική διαφορά με το ακριβώς ίδιο μοντέλο αλλά με Zebrawood (ίδια ακριβώς με την πρώτη φώτο του thread) καπάκι οπότε πήρα αυτήν που πάντα ήθελα εμφανισιακά. Δοκίμασα και την Santana Se αλλά δεν πολυασχοληθηκα γιατί είχα ρίξει πιο πολύ προσοχή σε ποια Custom se θα καταλήξω. Δεν έχω να προσθέσω πολλά πράγματα για την κιθάρα, έπειτα και από το πρόσφατο review του @gkourmoul1 Απλά θα πω ότι όντας traditionalist, την κιθάρα την πήρα καθαρά για εργονομικους σκοπούς, πχ live (όταν και εάν ξαναρχισουν, χο χο χο) για πιο "εμπορική" και all around Playlist... Σε καθαρά Rock live θα προτιμήσω Gibson ή Fender. Αλλά παρόλα αυτά ήθελα η κιθάρα μην είναι alienating και να μου αρέσει σε looks. Δεν θα έδινα τέσσερα χιλιάρικα για μια κανονική Custom 24 που μου αρέσει και εμφανισιακά πολύ λιγότερο, όσο κιθαρακλες και να είναι. Για Gibson Custom Shop ναι θα τα έδινα (αν είχα τα φράγκα). Ας ελπίσουμε να τελειώσει η περιπέτεια, ώστε να μπορούμε να ξαναβγουμε στην σκηνή κάποτε, ώστε να κάνω και πιο σωστή "αποτίμηση" της αγοράς...3 βαθμοί
-
Βρισκόμαστε στο Cavo στη Μύκονο... ?? ξεκινάει να ξημερώνει και ο ήλιος σκάει σιγά σιγά, μετά από ένα τρελό party μπαίνει το παρών track για κλείσιμο και comedown, ... συνοδεύει τους clubbers με positive vibes για το υπόλοιπο της ζωής τους?? Αξίζει να το συνεχίσω ή μπα? first try btw, δεν έχω ιδέα από synths. Αν κάποιος ξέρει που μπορώ να βρω arpeggiated samples ή ήχους σχετικούς με το είδος ας πει, pls. Υπάρχουν plugins στανταράκια? Οι ήχοι είναι πειραγμένα patches ή τους φτιάχνουν από την αρχή? Πώς μπορώ να φτιάξω δικές μου arpeggiated μελωδίες? Ό,τι tips έχετε, thx? MELO TECH.mp32 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ξέχασα να βάλω την φωτό ,γεράματα χαχαχα.... Η διαδικασία είναι απλή. Βάζεις το βερνίκι νιτρου σε γυάλινα βαζακια και τα τοποθετείς για ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην ταράτσα η στο μπαλκόνι σου, οι ακτίνες UV του ήλιου κάνουν τα υπόλοιπα. Στην πρώτη φωτό βλέπεις το βερνίκι όπως είναι όταν το αγοράζεις και στη δεύτερη μετά τη διαδικασία που ανέφερα.2 βαθμοί
-
Τίποτα! Όταν βλέπω ανθρώπους να έχουν όρεξη να ασχοληθούν με κάτι δημιουργικό και σκαλώνουν στα άχαρα τεχνικά θέματα μου τη βιδώνει αφάνταστα και θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ. ?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Βαλε στην Epiphone g-400 11αρια και ξεκουρδισε ολες μισο τονο ή βαλε 12-60 και ξεκουρδισε ολες μισο ή ενα τονο και 1 1/2 ή 2 τονους την 6η (drop C# ή drop C). Το drop κουρδισμα στην 6η, θα σου δωσει και ιδεες για πιο διαφορετικα ριφ2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το συμπλήρωσα Όθωνα, απλά για να δώσω μια ιδέα της δικής μου άποψης. Είναι όμως άλλο θέμα αυτό, είναι τεράστιο, και δεν νομίζω ότι ταιριάζει σε αυτό το νήμα. Οπότε δεν γράφω κάτι περισσότερο.2 βαθμοί
-
Σπύρο όντως δε γνωρίζω λεπτομέρειες. Ομως όπως και να έχει ένα σύστημα σαθρό πάντα καταρρέει. Παρόμοια περίπτωση είναι και το μαύρο χρήμα στην παραπαιδεία όπου το κράτος προτίμησε να κάνει τα στραβά μάτια, ή ακόμα και να τη στηρίξει, ώστε να ψευτομειωσει την ανεργία. Κατά τη γνώμη μου το κράτος πάντα έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη και δυστυχώς στη χώρα μας το κράτος προτίμησε να διαφθείρει τους πολίτες για να αυτοσυντηρηθει. Αλλος έκλεψε πολύ, αλλος λίγο, όμως όπως και να έχει η μαύρη οικονομία προξενεί προβλήματα σωρευτικά. Γενικά δε τα βάζω με τους μουσικούς ή οποία άλλη επαγγελματική ομάδα Αλλά για εμένα είναι προφανές πως ακόμα και να σπρώχνουν κάποιον στη παραοικονομία αυτός ο κάποιος πρέπει να τα ζυγίσει και να σκεφτεί πως όσο δε πληρώνει τόσο μεωνει τη σύνταξη του ή τα βοηθήματα που πιθανότατα θα έπαιρνε. και με το τελευταιο θέλω να το συνδέσω με κάτι που γράφηκε ήδη. Ότι εκει πρέπει κάποιος να επιλέξει ή όχι ενα επάγγελμα δεδομένων των εκάστοτε συνθηκών. Θα μου πεις, τώρα κάτι μας είπες.2 βαθμοί
-
Καλο ειναι να γνωριζουν παντως οσοι ειναι εκτος επαγγελματος, οτι η μαυρη εργασια (που γινεται τα τελευταια 15-20 χρονια, πιο πριν ηταν πιο καθαρα τα πραγματα) επιβληθηκε στους μουσικους. Δεν ηταν επιλογη τους.2 βαθμοί
-
Εύγε.Δεν το άκουσα στο κατάλληλο ηχοσύστημα.Θέλει ένταση. Δύσκολο άκουσμα,σίγουρα. Οι επιρροές από Stravinsky εμφανείς. Και φυσικά δεν το λέω ως αρνητικό.Το αντίθετο. Κάποια περάσματα pizzicato θα του ταίριαζαν πολύ. Εύγε και πάλι.1 βαθμός
-
Σασπένς από την αρχή μέχρι το τέλος όμως θα συμφωνήσω ότι το κομμάτι δεν οδηγεί κάπου μένει στάσιμο και είναι σαν να βλέπω την ίδια σκηνή σε ταινία τρόμου ,γιατί θα μπορούσε κάλλιστα να "ντύσει" μια ταινία της παλιάς σχολής όταν όντος φτιάχνανε ταινίες τρόμου όχι τις σημερινές σαχλες.Πραγματικα όμως το ένιωσα το κομμάτι τον φόβο, μια απόγνωση εκεί κατάφερες να μου το περάσεις.Πολυ καλή σύνθεση γενικότερα,μεγάλη πολυπλοκότητα και φαίνεται ότι το πρόσεξες πολύ.Αξιος!!1 βαθμός
-
Μπράβο, εξαιρετική δουλειά! Το λεπτό μεταξύ περίπου 9-10 είναι κορυφαίο, πάρα πολύ καλογραμμένο.Όχι πως το υπόλοιπο δεν είναι, αλλά εκεί το πράγμα ξεχωρίζει. Αν ντε και καλά έπρεπε να πω κάτι αρνητικό, είναι πως, στο πρώτο άκουσμα μου φάνηκε πως αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα στο θεματικό και στο μη θεματικό. Είναι σκόπιμο? 'Εχει πετύχει? Λέω μ@λ*κ^#ς? Όπως και να' χει, πολλά, πολλά, πάρα πολλά μπράβο!1 βαθμός
-
πάντως απο εμπειρία από γνωστή μου κοπέλα που κοριτσάκι μικρό, όταν η κόρη μου ξεκίνησε πιάνο, αυτή ξεκίνησε τσέλο, δυστυχώς χωρίς καθόλου αυτί στην οικογένεια, σήμερα το τσέλο είναι καλόγερος.1 βαθμός
-
Έκανα βλακεία και όσο έγραφα το ποστ το έκανα δημοσίευση χωρίς να προλάβω να ποστάρω φώτο. Ευχαριστώ Gkourmoul1 και είσαι και λίγο υπεύθυνος που την πήρα μια ώρα αρχίτερα λόγω του αναλυτικού review σου (αν και είχε δρομολογηθεί εδώ και καιρό η αγορά) ? Οι εντυπώσεις μου από την κιθάρα θα φανούν στο σανίδι... στο σπίτι μια χαρά μου φαίνεται. Η κιθάρα διέλυσε τον μύθο που είχα πλάσει στο μυαλό μου, ότι για tuning stability χρειάζονται locking tubers (ΜΥΘΟΣ). Το μανίκι είναι λίγο λεπτό για τα χέρια μου ίσως. Με Fender του ίδιου περίπου πάχους μανικιού, λόγω του μεγαλύτερου scaling δεν μου φαίνεται. Εδώ μου φαίνεται. Ωστόσο προσαρμόζομαι. Προτιμώ τα παχιά μανίκια αλλά παντού μπορώ εν τέλει να παίξω, όλες κιθάρες είναι. Σε κάποιον με πιο μικρά δάχτυλα φαντάζομαι η κιθάρα θα έχει φανταστικό playability. Δεν έχει χαρακτήρα όπως οι Gibson σε humbucker mode και φυσικά δεν έχει χαρακτήρα όπως οι Fender σε split up mode (ούτε κατά διάνοια) αλλά ''λειτουργεί'' για τον λόγο που την θέλεις, δηλαδή το versitality. Αλλά οι μαγνήτες έχουν αρκετό clarity και το ότι δεν έχει χαρακτήρα Gibson μόνο κακό δεν είναι, γιατί δεν ήθελα ήχο Gibson, αλλά κάτι πιο ουδέτερο-μοντέρνο. Να πω ότι η κιθάρα είχε εξαρχής εξαιρετικό σετ απ και με χαμηλό action χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Όλα λειτουργούν άψογα. Απ'ότι είδα στην καρτέλα, την κιθάρα την σέταραν στα HQ της PRS στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κρίμα που έχω δωρεάν πρώτο σετ απ από τον καταστηματάρχη γιατί δεν θα χρειαστώ. Η μόνη παραφωνία είναι ότι μετά από λίγο coil splitting, μου έμεινε το tone knob στο χέρι. Τελικές εντυπώσεις θα πω αν την δοκιμάσω και σε λάιβ. Την προτείνω πάντως σε όσους θέλουν all around όργανο... Αλλά όσοι θέλουν όργανο ''με χαρακτήρα'' καλύτερα να στραφούν σε Gibson ...imho.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παω τωρα να γκουγκλαρω το πεπαλαιωμενο βερνικι. Ακούγεται ωραιο πλάνο, θα ψηφιζα tea burst.1 βαθμός
-
Ο σύντεκνος, χωρίς να ξέρει τις λεπτομέρειες για τις απαιτήσεις σου, προτείνει με κλειστά μάτια αυτή: https://www.skroutz.gr/s/17693501/Focusrite-Clarett-8Pre-USB.html?fbclid=IwAR16EoU5YR38oXlkvoif1xMAj_5MUptQ6hMAYIcJlnSCxdYN9cYx-avFUf81 βαθμός
-
Ακολούθησα τις περισσότερες συμβουλές, εκτός εκείνη του Σπύρου για το σόλο (όπου είχε απόλυτο δίκιο). Τελικά το χρησιμοποίησα διότι μου αρέσε (και διότι ...βαριέμαι να ασχοληθώ άλλο). Το επόμενo stoner θα είναι πιο καθαρόαιμο. ? Θέλει κι άλλους ήχους και λεπτομέρειες. Το ανεβάζω όπως είναι τώρα, για τυχόν παρατηρήσεις και διορθώσεις, και θα το ξαναπιάσω το βράδυ μόλις ξεβαρεθώ. stoner.mp31 βαθμός
-
Γι αυτό λέω εγω πως ο μουσικός πρέπει να είναι ελεύθερος επαγγελματίας φορολογικά και να μην έχει εργοδότες αλλά συνεργάτες. Αν γινόταν έτσι τότε, μέρος της καλής αμοιβής θα πήγαινε στο ΤΕΒΕ/ΟΑΕΕ απο τον ίδιο τον μουσικό για αυτασφάλιση και δεν θα περίμενε απο τον άλλον να του κολλάει ένσημα.1 βαθμός
-
αν τα χρήματα παράλληλα με την ασφάλιση ήταν καλά σε σχέση με την εποχή, είναι σίγουρο ότι και οι δουλειές ήταν καλές αν σκεφτείς ότι ειδικά 89-94 δούλευα 7ήμερο με ούτε 1 ένσημο για τα προσχήματα, απλά καλοπληρωμένος και αν δεν έκανα καμιά βδομάδα κενό μέχρι την καλοκαιρινή σαιζόν θαχα γεράσει πριν τα 30... τι να λέμε τώρα ρε Σπύρο... για τους μπράβους?... εδώ ανάλογα φερόταν σε κοσμική ταβέρνα που είχε τραγουδιστής (πατέρας σημερινής φίρμας) υποτίθεται "αριστερός" (μέχρι αντάρτικα είχαμε στο πρόγραμμα)... όχι πρόβες δεν πλήρωνε, όχι ένσημο δεν μας έβαζε, μέχρι και τα ποτά μας στο πάλκο μας κράταγε... μη πω για καμιά 200σαριά συναυλίες ανά την Ελλάδα μαύρες σαν την καλιακούδα, πολλές και σε δήμους και με "υπεύθυνες" φίρμες τρομάρα τους που κάποιες διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους σήμερα για τα "δικαιώματα" του χώρου λες και υπήρξαμε ποτέ απλοί μουσικοί με αυτούς στο ίδιο μετερίζι και ξερνάω που τους βλέπω... τραγελαφικά πράγματα... από ιστορίες τέτοιες άλλο τίποτα... παρατάω το τεχνικό και γράφω "ιστορικό" βιβλίο άμα λάχει...? αλλά δεν αξίζει τον κόπο... η υποκρισία κάποιων εξ αυτών περισσεύει γι αυτό μιλάω για θεσμικές αλλαγές και τα άλλα τα ακούω βερεσέ... χαίρομαι που καθώς φαίνεται εσύ τα γλύτωσες...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θα συμφωνησω απολυτως με τον Φασιανο,που συμφωνησε με τον Σπυρο. Ετσι. Το χαι χατ θα μπορουσες να το αλλαξεις μονο σε ενα σημειο του κομματιου,για να γινει πιο γρηγορο και μετα παλι πισω. Επισης,αν βαρυνει το μπακγκραουντ,θα ακουστουν νομιζω μια χαρα και τα σολα που παιζεις. Θα κατσουν πιο ωραια. Επειδη ομως ο καθεις μπορει να σου πει τα δικα του και ηδη οι ανθρωποι που εμιλησαν τα ειπαν ωραια,να σου πω μονο.....βαρα του Γιωργη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τοτε μαλλον εγω θα επεσα σε καλες δουλειες, που δουλευα 6ημερο και κολλαγα 6 ενσημα την εβδομαδα. Και ναι προβες ελαχιστες οι φορες που πληρωθηκα κι αυτες απο παλιους εργοδοτες σε ξενοδοχεια, αλλα χωρις ενσημα (γαι τις προβες). Οταν πηραν τα μαγαζια οι μπραβοι, χαλασε η δουλεια τελειως. Ψαλιδι και εγω δεν επετρεψα μεχρι σημερα. Με την πρωτη ενδειξη, πακεταρισμα κι αντε γεια. Και δεν εσπασα (που λενε) ποτε τα μεροκαματα. Συνδικαλισμο δεν εκανα στους δρομους και στα γραφεια (ποτε δεν βγηκε τιποτα απο αυτο), παρα μονο real time. Στο μαγαζι επιτοπου και με προσωπο. Και οχι για παρτη μου. Για συναδελφους. Και τις περισσοτερες φορες μονος μου. Γιαυτο δεν ημουν "ποτε το καλο παιδι". .1 βαθμός
-
Άντε βρέθηκε άλλος ένας πέρα από μένα! Εγώ γράφω melodic techno, απλά με λίγο περισσότερο ξύλο στα drops. Θες άλλο kick, τα drums σου παραπέμπουν σε rock. Το drum pattern γενικά χρειάζεται δουλειά από την αρχή. Έχω 3-4 κανάλια στο YouTube που κάνουν καταπληκτικά tutorials, αλλά δουλεύουν με Ableton και midi programming 100%. Ωραίες μελωδίες έχεις γράψει, απλά πέφτουν η μία πάνω στην άλλη, θέλει φτιάξιμο η ένταση, το panning και ίσως λίγο βάθος. Από plugins παίζουν πολλά, εγώ χρησιμοποιώ μόνο Serum-Diva-Arturia Mini, είναι τα "industry standards" ας πούμε, αλλά κοστίζουν. Ψάξε κάνα free synth για αρχή και αν δεις ότι προχωράς και γουστάρεις, πάρε κάποιο από αυτά. Έγραψα το παρακάτω πριν κάνα μήνα, αποκλειστικά με το Arturia Mini και κάποια samples από ένα techno pack. Τσέκαρε αυτόν για tutorials, τα εξηγεί απλά, κατανοητά και αργά. Αν και πάντα μπορείς να κάνεις και μπρος-πίσω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ελπίζω να φέρνουν $$$ όλα αυτά για να αντισταθμίζεις την γκρίνια.... πλάκα κάνω φυσικά.... Sorry για το offtopic..1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απλά πράγματα. Σκάσιμο στα τύμπανα, και εντελώς ήρεμο ύφος (κιθάρες χωρίς διστόρσια, αλλά με τρέμολα, chorus, πολλά modulation fx) που να προετοιμάζει άλλη καταιγίδα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μια μέρα με όλους αυτούς που περιγράφει το ΑΣΜΑ................. Θα ΛΟΓΑΡΙΑΣΤΟΥΜΕ. χαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
λοιπόν το άκουσα και εγώ του λείπει βάρος, και στο μπάσο και στην κιθάρα, και στο ριφ. Και άνοιγμα της εικόνας στα άκρα. Και μαλάκωμα τα πιάτα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ουάου! Ε όχι και μικρή παρουσίαση! Με βοήθησες όχι έστω και λίγο αλλά πάρα πολύ. Πιο αναλυτικά και κατανοητά δεν γινόταν. Είχα πλήρη άγνοια για αυτά! Λύθηκαν όλες οι απορίες μου! Δεν έχω λόγια υποκλίνομαι! :)1 βαθμός
-
Αν ειναι ο Σαλεας δηλ.ή ο Ζερβας ή ο Ian Paice ή ο John Bohnam ή το 90% των Ελληνων ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΣΤΩΝΕ (που ειναι και το ΒΑΣΙΚΟ οργανο στην Ελλαδα) να μην προσληφθει δηλαδη επειδή δεν εχει "χαρτι" ? Τοτε δεν θα υπηρχε λαϊκη και δημοτικη μουσικη ετσι κι αλλιως... Εγω προσωπικα ( και ο οποιοσδηποτε "εργοδοτης" εχει σωΑς τας φρενας) θα προτιμουσα να "προσλαβω" τον Ζέρβα για βιολί παρα τον οποιοδήποτε "πτυχιοφορο" βιολιτζη στην μπαντα μου που παιζει λαϊκα και δημοτικα... Η "τεχνικη ικανοτητα" ενος μουσικου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ "διαπιστώνεται" ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ και παρα πολυ ΓΡΗΓΟΡΑ σε ενα παλκο ή μια προβα και trust me τις περισσοτερες φορες ειδικα σε popular ειδη μουσικης ΕΛΑΧΙΣΤΗ σχεση εχει με τα...πτυχια... Και στο κατω κατω της γραφης σε μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ προσλαμβανω ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και πανω απο ολα ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ για αυτο που ΕΓΩ θελω να παραξω ?1 βαθμός
-
Και τι θα γίνει με τα πτυχία οπου, με το κατάλληλο αντίτιμο, εγκρίνονται κεκλεισμένων των θυρών και "αριστεύουν" άνθρωποι που ούτε απ'έξω δε περνάγανε υπο ιδανικές συνθήκες; Καταλαβαίνετε φυσικά οτι σκάψε σκάψε, ο πάτος δεν έχει πάτο...1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00