Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Μανώλης Χναράκης

    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6934


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6399


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/05/20 σε όλα

  1. Μιας που άκουσα τις συμμετοχές θα γράψω καναδυοτρία συμπεράσματα. Όσες συνθέσεις μου άρεσαν είχαν εξιτάρει την ακρόαση μου και με είχαν βάλει στο παιχνίδι πριν ολοκληρωθεί το πρώτο λεπτό ακρόασης. Αρκετές προσπάθειες είναι σαν demo προϊόντος παρά σαν εξωτερίκευση ενός καλλιτέχνη προς το κοινό. Περίπου αντίστοιχο πλήθος, με την προηγούμενη παρατήρηση, πρόσδιδε την εντύπωση backing track. Ίσως , σαν μια έλλειψη αυτοπεποίθησης. Ίσως, η παρατεταμένη συμμετοχή σε backing tracks ή σε λούπες, να αυτοπεριόρισε την έκφραση ή στη χειρότερη να αυτολογοκρίθηκε ο καλλιτέχνης. Σίγουρα, σε κάποια είδη μουσικής δεν είμαι εξοικειωμένος, υπάρχουν όμως κομμάτια στον διαγωνισμό τα οποία με βοηθούν να προσεγγίσω ακούσματα ξένα σε εμένα. Από την άλλη μεριά, υπάρχουν συνθέσεις που εγκλωβίζονται σε αυστηρά όρια ειδίκευσης <<εκπαιδευμένου>> ακροατηρίου, οι οποίες δεν με φλερτάρουν, δεν με θέλουν μαζί τους. Μπορεί να είναι σκληρό, αυτό μου βγήκε. Τελειώνοντας, χάρηκα που άκουσα minimal εκφραστικές φόρμες με βάθος και ορίζοντα στο αποτέλεσμα. Υ.Γ Λυπάμαι την επιτροπή. Έχουν πολλή δουλειά να ρίξουν.
    6 βαθμοί
  2. Να τονίσω εδώ ότι συμφωνώ 100% οι ΠΡΟΒΕΣ να είναι ΕΡΓΑΣΙΜΟΣ χρόνος και φυσικά να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ , όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλο τον κόσμο , ακόμα καλύτερα ,και για να είμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ, όλη η ΣΥΝΑΥΛΙΑ να αντιμετωπίζεται ως PROJECT ("έργο") με συγκεκριμένη αμοιβή για τον μουσικό και με ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ. Μια άλλη παράλληλη λύση είναι, φυσικά στην Ελλάδα μόνο για μουσικούς που παίζουν με πολύ μεγάλα ονόματα, η κατάρτιση RETAINER που είναι και η βασική πρακτική στο εξωτερικό (φυσικά για πολύ μεγάλα ονόματα). ΟΛΑ τα παραπάνω φυσικά ΔΗΛΩΜΕΝΑ,ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΑ και ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ.
    5 βαθμοί
  3. Είπα σήμερα να γράψω cover σε ένα από τα αγαπημένα μου κιθαριστικά boogie, αυτό του Magic Sam. Βασισμένο στην live εκδοχή που ο Magic Sam παίζει με τη κιθάρα του Earl Hooker. Φουσκάλιασε ο δείκτης του δεξιού χεριού μου να το βγάλω αλλά άξιζε ο κόπος. ? Στο βασικό ριφ έβαλα και κάποιες παραλλαγές από τη studio εκδοχή που βρίσκεται στο δίσκο West Side Soul, έναν από τους εξαιρετικούς blues δίσκους.
    4 βαθμοί
  4. Και δυστυχώς όσο περισσότερο φοροδιαφευγε αυτός που .... φωνάζει τόσο δυνατότερα φωνάζει... ? Πριν από λίγο απειλούσε θεούς και δαίμονες γνωστός μου που έχει κατάστημα εστίασης σε νησί και που αποδεδειγμένα γνωρίζω ότι έχει να πληρώσει φόρο απ'το ...1980 που.... άνοιξε... ? ζήτημα να έχει κόψε 100 αποδείξεις μέσα σε 40 χρόνια... Από την άλλη ίσως ήρθε η ώρα να λογαριαστουμε μια και καλή με τις παθογένειες μας και ίσως κάτι αλλάξει προς το καλύτερο....
    3 βαθμοί
  5. 1) Αντέγραψε όσα αρχεία μπορείς σιγά σιγά. 2) Κάνε ghost του συγκεκριμένου δίσκου σε αρχεία για να τα μεταφέρεις σε άλλον δίσκο ίδιας χωρητικότητας.. 3) Βάλε τον δίσκο σε εξωτερικό κουτί USB και προσπάθησε να τον αντιγράψεις από άλλο σύστημα.
    3 βαθμοί
  6. η ανάμνηση σου πάντα ζει, Παπαθεμελή - Πα-πα-θε-με-λή.. η... ή...??
    3 βαθμοί
  7. stoner.mp3 Άκουγα χθες λίγο sleep και μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι σαν stoner. Και συνηθίζω να ανεβάζω τη ιδέα μου σε κάθε τι κανούργιο. Την εισαγωγή, στο περίπου, έφτιαξα. Χρησιμοποίησα μόνο fuzz, ακόμη και στο μπάσο. Θα το συνεχίσω αλλάζοντας tempo, ή απλά χρησιμοποιώντας 4α για να γίνει λίγο πιο γρήγορο, και μετά λέω πάλι να επανέλθω στο ίδιο τέμπο με την εισαγωγή. Ακόμα το ψάχνω. Το σολάκι είναι ίσα για να γεμίσει τα κενά. Σκεφτομαι να μην κάνω σόλο στην εισαγωγή, αλλά να παίζω διάφορους συνοδευτικούς ήχους, με πολύ ριφ, και με λίγη απλή μελωδία (αντί φωνητικά). Και το τέλος να ρίξω ένα μεγάλο σόλο. Πως είναι ο ήχος και η ιδέα γενικότερα?
    2 βαθμοί
  8. Σουπερ ειναι. Μη αλλαξεις το χαιχατ, αστο το κομματι ετσι βαρυ κι ασηκωτο. Και το ριφ σουπερ. Αν και φαινεται κοινοτυπο, εχει την προσωπικοτητα του. Ο lead ηχος δεν μου αρεσει (αν και εχω καταλαβει και απο αλλα, οτι αυτη ειναι η προσωπικη σου προτιμηση, οποτε περι κολοκυθιας...) Για να ειναι στονερ παντως δεν θελει τετοιας νοοτροπιας σολα.
    2 βαθμοί
  9. Καλο ειναι να γνωριζουν παντως οσοι ειναι εκτος επαγγελματος, οτι η μαυρη εργασια (που γινεται τα τελευταια 15-20 χρονια, πιο πριν ηταν πιο καθαρα τα πραγματα) επιβληθηκε στους μουσικους. Δεν ηταν επιλογη τους.
    2 βαθμοί
  10. Πολύ ενδιαφέρον θεμα που προφανώς πρέπει να ρυθμιστεί από το πλέον αρμόδιο οργανο, δηλαδή το κράτος. Νομίζω μεγάλο πρόβλημα προξένησε αυτό το οριζόντιο 800αρι, με το οποίο επιδοτήθηκαν πολλοι επαγγελματιες χωρίς πολλή σκέψη. Για μένα δε χρειάζεται να έχεις συγκεκριμένο εισόδημα από την επαγγελματική σου ενασχόληση με τη μουσική για να δικαιούσαι οτιδήποτε. Χρειάζεται να δηλώνεις αυτά που παίρνεις από ολες τις επαγγελματικές σου δραστηριότητες και μετά ο έφορος να βγάζει τη σούμα και να κρίνει πόσο φόρο θα πληρώσεις ή πόση φοροαπαλλαγή θα έχεις. π.χ αν εξασφαλίζεις 10000 ευρώ από την εργασία Α και αλλα 2000 από τη μουσική σου δραστηριότητα, τότε κατά τη γνώμη μου, πρέπει να πάρεις ο,τι δικαιούσαι και να πληρώσεις ότι πρέπει ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των αποδοχών και φυσικά ζυγισμενο αναλογα. Αυτό συμβαίνει εδώ στην Ολλανδία, όπου σχεδόν η πλειοψηφία του κόσμου δουλευει είτε ημιεργασια (πχ 3-4 μέρες/βδομάδα), είτε συνδυαζει εισοδήματα από πολλαπλές πηγές. Όπως αναφέρθηκε δεν είναι τυχαίο που τώρα έσκασε το θέμα και άρχισαν τα παράπονα. Φυσικά και οι επαγγελματίες μουσικοί έχουν δίκιο αλλά πολλά θα ήταν καλύτερα αν μεγάλη μερίδα αυτών δήλωνε (και πληρωνε) τη μαύρη εργασία που έκανε επί χρόνια. Φυσικά αυτό δε πάει για όλους, αλλά για εκείνους που έβγαζαν καλά χρήματα μαύρα τις χρυσές εποχές και μόλις άλλαξε η κατάσταση συνηδειτοποησαν ότι είναι στον αέρα.
    2 βαθμοί
  11. ναι άσε, εγω κάνω χου και παγώνει ο σύμπας....
    2 βαθμοί
  12. Αν ειναι ο Σαλεας δηλ.ή ο Ζερβας ή ο Ian Paice ή ο John Bohnam ή το 90% των Ελληνων ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΣΤΩΝΕ (που ειναι και το ΒΑΣΙΚΟ οργανο στην Ελλαδα) να μην προσληφθει δηλαδη επειδή δεν εχει "χαρτι" ? Τοτε δεν θα υπηρχε λαϊκη και δημοτικη μουσικη ετσι κι αλλιως... Εγω προσωπικα ( και ο οποιοσδηποτε "εργοδοτης" εχει σωΑς τας φρενας) θα προτιμουσα να "προσλαβω" τον Ζέρβα για βιολί παρα τον οποιοδήποτε "πτυχιοφορο" βιολιτζη στην μπαντα μου που παιζει λαϊκα και δημοτικα... Η "τεχνικη ικανοτητα" ενος μουσικου ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ "διαπιστώνεται" ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ και παρα πολυ ΓΡΗΓΟΡΑ σε ενα παλκο ή μια προβα και trust me τις περισσοτερες φορες ειδικα σε popular ειδη μουσικης ΕΛΑΧΙΣΤΗ σχεση εχει με τα...πτυχια... Και στο κατω κατω της γραφης σε μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ προσλαμβανω ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και πανω απο ολα ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ για αυτο που ΕΓΩ θελω να παραξω ?
    2 βαθμοί
  13. Για τα ξενοδοχεια που αναφερθηκαν και που εξαφανιστηκαν σε αυτα οι δουλειες για ορχηστρες και αρχισαν να παιζουν μεχρι 2-3 ατομα με μπλιμπλικα, δεν φταινε οι μπλιμπλικαδες. Ο φορος που εκτοξευτηκε στο 36% για πανω απο 3 ατομα ορχηστρα φρεναρε τα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μεγαλες ορχηστρες. Ξεκινησαν λοιπον πιανο-φωνη και μετα βγηκαν και τα μπλιμπλικια και αντε γεια. Ποιος φταιει λοιπον και παλι?
    2 βαθμοί
  14. αφου έσωζα τα δεδομένα, θα δοκιμαζα και με ένα άλλο sata καλώδιο. Συμβαίνει να τα φτύνουν. Μπορεί κιόλας αν είναι παλιό το τροφοδοτικό να τα φτύνει και συνήθως άμα αρχίζει να τα φτύνει, έχεις τέτοια θέματα με κάποια στοιχεία του υπολογιστή. Φυσικά μπορεί να άρχισε να τα φτυνει και ο ΕΣΣΔ. εεε ο SSD ήθελα να πω. ?
    2 βαθμοί
  15. Ειναι απλο νομιζα. Ο μουσικος που παιζει σε επιλεγμενες "ποιοτικες"* μουσικες παραστασεις που απαιτουν και μεγαλη προετοιμασια (το "Ηρωδειο" εννοουσε κατι τετοιο γενικοτερα) θα αναγκαστει, ειτε να αλλαξει τελειως επαγγελμα γιατι δεν ... συμπληρωνει ενσημα (και ολα τα παρελκομενα) και τελικα να μη θεωρειται και αντιμετωπιζεται ως επαγγελματιας, ειτε να παει να παιζει μονο "προχειρα" μουσικη, απλα για να συνοδευει καποιος τη γουρουνοπουλα του (η "ταβερνα" κατι τετοιο περιεγραφε) και ηδη το κανουν πολλοι (και μενουν καποιοι οντως μη επαγγελματιες, να ασχολουνται με τις "ποιοτικες" παραστασεις). Οταν λοιπον ο φιλος @JimmyPap λεει "τότε καλό είναι να αλλάξεις επάγγελμα", καλο μπορει να ειναι για μενα που θα αλλαξω επαγγελμα, αλλα πρεπει να σκεφτεσαι αν ειναι και καλο για ολο το κοινο. *Βαζω εισαγωγικα σε καποιες λεξεις, διοτι δεν θελω να απαξιωσω καποιο ειδος μουσικη. Ολα ειναι απαραιτητα και αποδεκτα για μενα. .
    2 βαθμοί
  16. Είναι ενδιαφέρουσα η συζήτηση. Βέβαια πέρα από τους μουσικούς η συζήτηση για τις επιπτώσεις του οικονομικού λοκνταουν μπορεί να επεκταθεί σε βοηθούς οδοντιάτρου, σερβιτόρους, μάγειρες, ελαιοχρωματιστές, αεροσυνοδούς, αλουμινάδες και ένα σωρό άλλους. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν η επίλυση του υπαρκτού προβλήματος (της θέσπισης κανόνων για την εργασία του μουσικού) δεν μπορεί να γίνει υπό το καθεστώς του σημερινού Αρμαγεδδώνα. Κάθε κλαδικό αίτημα σήμερα κινδυνεύει να θεωρηθεί ότι κινείται στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο "στη βράση κολλάει το σίδερο" και το "ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται". Δεν αναφέρομαι στην μεταβατική βοήθεια/επίδομα που ασφαλώς πρέπει να λάβουν όσοι πλήττονται.
    2 βαθμοί
  17. Ελα απλο είναι. Απαγορεύεται να μη δε φοράς προαιρετικά μάσκα
    2 βαθμοί
  18. Δεν ξερω αν βγαινω off topic ή αν σας παρηγορεί αυτό, αλλά μικρη σημασία έχουν όλα αυτά. Πλέον ΟΛΟΙ....... τον ήπιαμε.
    2 βαθμοί
  19. Ναι, αλλά αν υποαπασχολείται? Ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα. Επίδομα ανεργίας για ένα χρόνο, μην ξεχνιόμαστε, μετά αν δεν χτυπήσει το τηλέφωνο, είναι δύσκολα τα πράγματα. Για μένα μουσικός (με την επαγγελματική έννοια του όρου) είναι όποιος έχει ως βασική βιοποριστική δραστηριότητα την μουσική άσχετα με το ύψος των ετήσιων αποδοχών του.
    2 βαθμοί
  20. Το συμπλήρωσα Όθωνα, απλά για να δώσω μια ιδέα της δικής μου άποψης. Είναι όμως άλλο θέμα αυτό, είναι τεράστιο, και δεν νομίζω ότι ταιριάζει σε αυτό το νήμα. Οπότε δεν γράφω κάτι περισσότερο.
    1 βαθμός
  21. Δεν στηρίχθηκε όπως θα έπρεπε από τους εμπλεκόμενους συλλόγους.
    1 βαθμός
  22. Καταλαβαίνεις βεβαια οτι δεν έχει καμμια σχεση μια κρατικη ορχηστρα που παιζει ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη (στην οποια ετσι κι αλλιως δεν μπορεις να παιξεις αν δεν εχεις σπουδασει) με την ορχηστρα του ξενοδοχειου ή τα μπουζουκια. Ασε που ΔΕΝ θελουμε (ειναι κρατικος παρεμβατισμος) να ειναι υποχρεωτικο στα ξενοδοχεια να προσλαμβανουν μουσικους.. .για την ΑΣΦΑΛΙΣΗ και την ΠΛΗΡΩΜΗ ΦΟΡΩΝ (και την εξασφαλιση των ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ που απορρεουν απο αυτα) μιλαμε καθως και για την καθιερωση ενος σωστου και δομημενου ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ πλαισιου για τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ μουσικους το ολα θεμα εχει δημιουργηθει γιατι ελαχιστοι μουσικοι ειναι ασφαλισμενοι ή δηλώνουν τα πραγματικα τους εισοδηματα. ΙΔΙΟ ακριβως θεμα εχει δημιουργηθει και με τις ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΒΟΗΘΟΥΣ (οι οποιες αυτη την στιγμη ζουν μια κολαση) και με ενα καρο "μαυρα" επαγγελματα. Βασικα το ΙΔΙΟ ακριβως θεμα εχει δημιουργηθει με το 30% της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ Ελληνικης οικονομιας οπως αυτη εχει δομηθει απο την χούντα και μετα.... μια και ειναι ΜΑΥΡΗ και αραχνη.....
    1 βαθμός
  23. Ακριβως ,αυτο εννοώ με το "ασφαλισμένο" :καθ'ολη την διάρκεια του "εργου" και με βαση το WBS (work breakdown structure) να ασφαλίζεται για τον χρόνο που εργάζεται ο μουσικός με minimum τις 4 ώρες την ημερα που προβλέπονται άλλωστε και από την εθνική νομοθεσία. Απλά πράγματα που εφαρμοζονται ΠΑΝΤΟΥ στον δυτικο πολιτισμενο κόσμο.
    1 βαθμός
  24. Το λες πολύ σωστά. Ειδικά με το Halion, που μπορείς να φορτώσεις σε κάθε slot κι άλλο ήχο και μετά να τους αναθέσεις σε midi channels, είναι πιο τακτοποιημένο να έχεις ένα [1] Halion, και 10 midi tracks να το ταΐζουν. Μετά είναι το θέμα. Γιατί αν έχεις το pro, κάνεις απλά ένα render in place, και στα κάνει όλα αρχεία ήχου. Δέκα; Δέκα! Δύο; Δύο. Και πειράζεις ξεχωριστά μετά τις πηγές σου. Αλλά αν έχεις το elements, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Πρέπει να τα κάνεις export έεεενα έεεενα όπως το είπες. Από την άλλη, όπως λέει κι ο dimsonic, δεν μπορείς να παραγνωρίσεις την ευκολία του instrument track, που στα δίνει όλα νοικοκυρεμένα έτοιμα. Όμως αν ο υπολογιστής αρχίζει και κλάνει πατάτες από τα πολλά halion, τι να το κάνεις; Θα πρέπει αυτή την απόφαση να τη λαμβάνεις ανα project κατ εμέ. Η αν μπορείς, να "πακετάρεις" τα συναφή όργανα σε ένα instance του halion. Π.χ. αν θες να γράψεις ένα section brass που θα έχει ήχους: τρομπέτα-τρομπόνι-τενόρο σαξόφωνο- brass ensemble -sax ensemble, θα μπορούσες όλα αυτά να τα τρέξεις σε 1 instrument track, ώστε να υποστούν την ίδια επεξεργασία σε επίπεδο ήχου. (κι ας είναι 5-6 midi κανάλια.) Αυτά. Ρε τι τσιφούτηδες είναι δε βάζουνε ένα render in place στο elements...?
    1 βαθμός
  25. εγω τι θα έκανα? υπομονετικά, αποκοπή επικόλληση αλλού ένα ένα φάκελο φάκελο. Το έχω κάνει στο παρελθόν με χτυπημένους δίσκους. Τουλάχιστον με τον τρόπο αυτό έχεις έλεγχο τι μεταφέρθηκε σωστά και τι όχι.
    1 βαθμός
  26. Καλημέρα! Μπορείς επίσης να φτιάξεις ένα linux live cd, κατεβάζοντας δωρεάν από την επίσημη σελίδα της ubuntu, να το τρέξεις σε live mode χωρίς να κάνεις εγκατάσταση, και όταν σου ανοίξει το περιβάλλον του ubuntu, να αντιγράψεις τα αρχεία σου. Αυτό σε περίπτωση που είναι κόλλημα των windows (π.χ. ιός). Το καθάρισμα βέβαια θα βοηθήσει σίγουρα
    1 βαθμός
  27. Συντασσομαι με λυση Μανωλη. Βγαλτον και καντον εξωτερικο (είτε σε κουτι είτε με ανταπτορα) usb. 99% θα δουλεψει. Αν δεν δουλέψει έτσι, 99% δεν θα δουλεψει με αλλον τρόπο.
    1 βαθμός
  28. Και τσέκαρε μετά αν τα αρχεία που αντέγραψες είναι εντάξει. Μου έχει τύχει να φαίνονται όλα σωστά, αλλά τα αρχεία να είναι corrupted. Επίσης αν έγραφες ότι και οι άλλοι δύο δίσκοι (ή κάποιος από αυτούς) έχουν παράξενη συμπεριφορά, θα φανταζόμουν ίσως και μητρική ή τροφοδοτικό. Όπως τα λέει ο cos, sata καλώδιο, ή δίσκος.
    1 βαθμός
  29. Η εντύπωση μου είναι πως συμβαίνει as we speak και εκμεταλλεύονται την φάση κάποιοι που εμφανίζονται ως αυτοί που ασχολούνται με το "πρόβλημα," χωρίς βιώσιμη λύση.
    1 βαθμός
  30. Microtonal Blues Scales p.9 [E7#9 – E7b10 & the "Neutral" scale] Σε αυτό το τελευταίο επεισόδιο της σειράς διαλέξεων για τις Μπλουζ Κλίμακες θα μιλήσουμε για τη “Συγχορδία του Hendrix” και τις χρήσεις της. Επίσης θα παρουσιάσω την “Ουδέτερη” Μπλουζ Κλίμακα η οποία έχει “Ουδέτερη” 3η. Στο τέλος του επεισοδίου συνοψίζω τις διαφορετικές αποχρώσεις της 3ης βαθμίδας της Μπλουζ Κλίμακας και τις χρήσεις της στην Μπλουζ μουσική. *Αν έχετε κάποια παρατήρηση, απορία, σχόλιο κλπ σχετικά με το θέμα που πραγματεύεται αυτή η σειρά και τη προσέγγιση μου, θα χαρώ να το συζητήσουμε.
    1 βαθμός
  31. Αν στην φορολογική σου δήλωση δηλώνεις ως επαγγελμα "μουσικός" , δηλώνεις "ικανά" εισοδήματα για τα οποία πληρώνεις ΦΟΡΟ , έχεις ΕΝΣΗΜΑ και υπαγεσαι στον αντίστοιχο ΚΑΔ είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑΣ μουσικός και δικαιουσαι ΕΠΙΔΟΜΑ,αν όχι ΔΕΝ είσαι και δεν δικαιουσαι. Με απλούστερα λόγια όπως και σε ΟΛΑ τα επαγγέλματα αν ΖΕΙΣ από αυτό είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑΣ αν όχι ΔΕΝ είσαι. Δεν είναι πιο κατανοητό αυτό;
    1 βαθμός
  32. ΟΚ. Εγω θα αλλαξω επαγγελμα κι εσυ θα ακους μουσικη μονο στην ταβερνα. (Το εγω και το εσυ δεν ειναι προσωπικα). .
    1 βαθμός
  33. Σιγά το δύσκολο task, έχουμε αναγάγει τη διαδικασία περίθαλψης (γιατί περί αυτού πρόκειται) απόρων συμπολιτών μας σε μια γιγάντια αρένα επισημάνσεων του τί είναι και τι δεν είναι επαγγελματίας μουσικός (λες και μόνο οι μουσικοί ασχολουνται επαγγελματικά με την τέχνη). Η μπανανία μας, όσο και να την κατηγορούμε, έχει ένα αξιοπρεπές ηλεκτρονικό αρχείο/σύστημα διακυβέρνησης και τα τελευταία 10 χρόνια λειτουργεί, όσο γίνεται, χωρίς να χρειάζεται εκτενείς γραφειοκρατικές διαδικασίες. Πιο γραφειοκρατικά νιώθω ότι με αντιμετωπίζουν μερικοί ιδιώτες (βλ. τραπεζες, τηλεπικοινωνίες) παρά το κράτος. Λοιπόν, μέσα σε αυτό το δημόσιο υπήρξαν άνθρωποι άξιοι(αυτοί οι λίγοι ευτυχώς είναι ικανοί να πάνε τον κόσμο μας παρα πέρα)που δούλεψαν για να μπορεί ο κάθε οργανοπαίχτης που εμφανίζεται κάπου να ασφαλίζεται (να έχει ένσημο δηλ.) και ανα πάσα στιγμή το ίδιο το κράτος ξέρει τι έσοδα και τι εισφορές είχε το κάθε ΑΦΜ. Το ίδιο και για τους ελεύθερους επαγγελματίες μουσικούς/καλλιτέχνες. Οπότε το αγαπητό μας κράτος ξέρει ακριβώς ποιοι είναι αυτοί που έχουν "εργαστεί στις τέχνες" αλλα επιμένει να κάνει παράξενους διαχωρισμους (πχ ελευθερος επαγγελματίας μόνος δεν δικαιούται βοήθημα, αλλά ελευθερος επαγγελματίας με 1-5 υπαλλήλους δικαιούται. Με έξι όχι. 7 το 7 αποκλείεται που λέγαν και οι pythons). Και σε αυτούς τους διαχωρισμούς τσιμπάμε κι εμείς και τρωγώμαστε με τα ρούχα μας. Και στο ΕΡΓΑΝΗ, και στο ΕΦΚΑ και στην ΑΑΔΕ υπάρχουν όλα. Ακόμη και οι "ερασιτέχνες" μουσικοί έχουν ένσημα και τους ξέρει το κράτος. Ξέρει πόσα έβγαλε από τη μουσική κσι πόσα από την πρωινή του δουλειά και κάνει τη σούμα. Ζούμε μια έκτακτη κατάσταση όπου όλοι ανεξαιρέτως χρήζουν βοήθειας. Κάποιοι πιο ανεξαιρέτως. Πολυ εύκολα θα μπορουσε να ειχε διευθετηθεί το ζήτημα και θεωρώ ότι θα γίνει και αυτό, έστω και με καθυστέρηση. Δεν κατανοώ αυτό το αλληλοφάγωμα πάντως, δεν ξέρω τι είδους πικρίες και φθόνους αντικατοπτρίζει. Με υγεία, όλοι ξανά στην επιβίωση (μερική ή ολική) μέσω της τέχνης, γιατί αυτή, όπως είδαμε δεν κάνει διακρίσεις οικονομικού, συντεχνιακού τύπου. Ζούμε σε μια εποχη όπου και το διαδίκτυο πάίζει ρόλο και μπορεί να διαμορφώσει καταστάσεις (δείτε τι έγινε με την ιστορία των επιμορφώσεων των επιστημόνων), μπορεί να γνωστοποιήσει και να πιέσει για επανεξετάσεις ζητημάτων από το κράτος. Μακάρι να βρεθεί λύση για όλους τους συμπολίτες μας. Έρχονται δύσκολες μέρες και χρειαζόμαστε το αίσθημα προνοιακού κράτους έστω για να (ξαναματα)σηκώσουμε τα μανίκια και να προχωρήσουμε στις ζωές μας. Έρχονται δύσκολες μέρες, μην τις κάνουμε δυσκολότερες. Παιχτε (μουσική) πανκ, το χρειαζόμαστε. Καλή δύναμη και keep staying safe!
    1 βαθμός
  34. Διαβασε ΤΙ γραφεις. Σοβαρα μιλαω και επαναλαμβανω: Διαβασε ΤΙ γραφεις. ? Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά. ΚΑΝΕΝΑ επάγγελμα ,με εξαίρεση αυτά τα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια,δεν είναι ΙΕΡΟ και κανένα επάγγελμα δεν ΠΡΈΠΕΙ πάση θυσία να "ΥΠΆΡΧΕΙ". Το ΜΟΝΟ που καθορίζει την ΥΠΑΡΞΗ του είναι η αντίστοιχη ΖΗΤΗΣΗ για αυτό. Αν δεν υπάρχει αυτή η ζήτηση δεν υπάρχει και το επάγγελμα. ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ άλλο είναι προστατευτισμός, κρατισμός και μη ελεύθερη οικονομία... Αλλά είναι τόσο ΒΑΘΙΑ αποτυπωμένο στο DNA των Ελλήνων εδώ και χρόνια από το 1980 και μετα αυτό που απλά όντως οι περισσότεροι το θεωρούν ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌ. Μα δεν ΥΠΑΡΧΕΙ και ΑΛΛΟ κριτηριο. Αλλιως δηλώνω και εγω ΗΘΟΠΟΙΟΣ/ΖΩΓΡΑΦΟΣ/ΖΟΓΚΛΕΡ/ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ και παιρνω επιδομα ανεργιας....μονιμα..... Μπορει να ειμαι ΜΟΥΣΙΚΟΣ (δηλ. να παιζω καποιο οργανο φανταστικα,να γραφω καλυτερα και απο τον Ζαμπετα αλλα αν δεν ΖΩ απο αυτο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ & ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ δεν ειμαι μουσικος) Τα εσοδα απο ενοικια φορολογουνται διαφορετικα και δεν δινουν επαγγελματικη ΙΔΙΟΤΗΤΑ σε αυτον που τα εισπρατει,αλλοιως οι ΜΙΣΟΙ Ελληνες και βαλε που εχουν καποιο ακινητο και το ενοικιαζουν θα ηταν "εισοδηματιες" )
    1 βαθμός
  35. Μιλάω τότε για δουλειά σε σοβαρά ξενοδοχεία με 6 ημέρες την εβδομάδα και με τον standard πελάτη. Όχι καλοκαιρινά ξενοδοχεία. Μην αναφέρω ονόματα, υπήρχε ξενοδοχείο που είχε τρείς πιανίστες σε τρείς διαφορετικούς χώρους, ballroom -restaurant - bar. Το διπλανό είχε έναν και έψαχνε για άλλον έναν, σύνολο δύο. Δεν υπήρχε ούτε ανιματέρ ούτε σόου ούτε backing track. Καλά και ακριβά ξενοδοχεία. Εκτός τα επώνυμα piano bar - piano restaurant.
    1 βαθμός
  36. Μεγάλος αλήτης. Άντε να του πεί κάποιος, ότι έχει λάθος τεχνική στο δεξί. Θα μας πάρουν με τις πέτρες ρεεεε!
    1 βαθμός
  37. Κάποια ξενοδοχεία δε, είχαν μέχρι και τρείς πιανίστες. Αυτό το όριζε η τότε νομοθεσία αν θυμάμαι καλά. Ήτανε μία από τις προδιαγραφές, διορθώστε με αν κάνω λάθος.
    1 βαθμός
  38. Έτσι είναι. Γι' αυτό λέω φέτος να πρωτοτυπήσουμε. Επειδή είναι πολύ περισσότερα τα καλά κομμάτια, εμείς να δώσουμε τα δώρα στα τρία χειρότερα. Έτσι έχω κάποιες ελπίδες.
    1 βαθμός
  39. Καλησπέρα και καλό μήνα to you, too. Το "πήγαινε να δοκιμάσεις" δεν cliche. Είναι η πιο σωστή αντιμετώπιση. Παράδειγμα: Που σημαίνει, με ό,τι νιώθεις άνετα. Προσωπικά, όχι ότι παίζω τίποτα σοβαρό, αλλά, όλα αυτά που θεωρητικά έχει μια shredding κιθάρα δεν με βόλεψαν ποτέ και μου αρέσει να προσπαθώ να παίζω γρήγορα ή τεχνικά ή πολύπλοκα ή πιο μοντέρνα ή πες το όπως θες. Ούτε το φαρδύ nut, ούτε το μεγάλο radius ( ένιωθα ότι τα δάχτυλα πήγαν σε γκρεμό να αυτοκτονήσουν), ούτε οι λεπτοί λαιμοί, γιατί με πονούσε η μισή παλάμη προς το μέρος του αντίχειρα, όσο έβαζα δύναμη για να μπορώ να κοντράρω στο μπράτσο. Τα μεγαλύτερα τάστα πιθανόν να είναι το μόνο must. Πχ. κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια μου μια Jem του '87. Πολύ καλό όργανο με full shred προδιαγραφές. Δεν την κράτησα πάνω από μια εβδομάδα γιατί δεν μπορούσα καν να την πιάσω σωστά, δεν με βόλεψε καθόλου. Οι γέφυρες με ρυθμιζόμενα saddles (το καθένα ξεχωριστά καθ' ύψος) σε βοηθάν όντως περισσότερο να ρυθμίσεις. Compound radius έχω σε κάποιες κιθάρες και δεν έχω καταλάβει αν όντως κάνει δουλειά ή αν είναι απλά καλοφτιαγμένες. Για παράδειγμα, η κιθάρα με την οποία νιώθω πιο άνετα απ'όλες είναι μια MusicMan Axis Supersport με σταθερή γέφυρα. Και όποτε την πιάνω να παίξω είναι σαν προέκταση των χεριών. Και μου αρέσουν πάρα πολύ οι κιθάρες με το μικρότερο nut width, 1 5/8. Ο μάστορας από πάνω, που παίζει παπάδες, χρησιμοποιεί Gibsonοειδές, που, γενικά, δεν προσφέρεται για τέτοια παιξίματα. Δεν ξέρω τι παιξίματα έχεις κατά νου, αλλά, το βασικότερο με όλα είναι εσύ να νιώθεις άνετα με ό,τι κρατάς. Ελπίζω να βοήθησα, κάπως.
    1 βαθμός
  40. Ευχαριστώ πολυ!!! ειμαι λιγο βραχνιασμενος και θα νομιζουν οτι εχω κορονοιο ?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...