Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/03/20 σε Αναρτήσεις
-
Θα εχετε ακουσει οι επαγγελματιες μουσικοι για το "κινημα" Support Art Workers. Τα ζητηματα που θιγονται ειναι https://www.facebook.com/notes/support-art-workers/εμείς/115608540134173/ Ολο αυτο το πραγμα λοιπον γινεται για το επιδομα των 800 ευρω και να γινουν συναυλιες το καλοκαιρι. Ειμαστε ΟΚ δλδ κατα τα αλλα. Καλα ελεγε ο παππους μου. Μουσικος ναι, αλλα τι δουλεια θα κανεις? Ειμαι στο επαγγελμα απο το 1987 και δεν εχω δει να γινεται τιποτα. Και οπως φαινεται ουτε τωρα θα γινει, που θα ηταν ευκαιρια για συσπείρωση και οργανωση. Θα παρουν μερικοι το χαρτζηλικι τους και ολα καλα. Τα σωματεια θα επιστρεψουν στο ... ξυσιμο και οι καλλιτεχνες θα επιστρεψουν στο σπορ πως να βγαλεις το ματι του συναδελφου και να του κλεψεις τη δουλεια με μικροτερο μεροκαματο. Καλο καλοκαιρι. ΥΓ @yameth ειχες παραπονο. Καλα δεν σου ειπα? αστο καλυτερα. Nα περναμε τουλαχιστον καλα εδω περα. .6 βαθμοί
-
Αφιερωμένο σε όσους κρυβόμαστε, αναπαυτικά μουδιασμένοι, πίσω από τον τοίχο μας. #ComfortablyNumb #SapiesHordes Υποσημειωση : Ο Koch βρισκεται εκει για να μη φαινεται η ηλεκτρικη σκουπα που βαζω στη γωνια. Με Line6 HD500 ηχογραφησα6 βαθμοί
-
Καλησπέρα φίλοι, ελπίζω να είστε όλοι υγιείς και πνευματικά και σωματικά. Τώρα τελευταία βιώνω έναν δύσκολο προβληματισμό, σχετικά με το τι μουσική πραγματικά γουστάρω να γράφω. Μία γράφω techno, μία μεταλιές, μία βρίσκω τον εαυτό μου να θέλει να ασχοληθεί με progressive metal, το μυαλό αχταρμάς. Θα μου πείτε "κάντα όλα μαζί", η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν γίνεται. Είμαι σε φάση που ψάχνω τη φωνή μου ουσιαστικά, ψάχνω να δω τι πραγματικά με εκφράζει, πώς μπορώ να "μιλήσω" καλλιτεχνικά και να πω αυτά που έχω να πω τέλος πάντων. Ίσως να φταίει και η καραντίνα, ποιος ξέρει;! Έγραψα το παρακάτω τη βδομάδα που μας πέρασε, υποθετικά πάντα προορίζεται για vocals, οπότε δείξτε λίγη κατανόηση στην αρχική επαναληψιμότητα, ήθελα τα κουπλέ να αφήνουν χώρο στη φωνή. Οποιαδήποτε παρατήρηση δεκτή, ελπίζω να σας αρέσει.6 βαθμοί
-
Επι της ευκαιριας εδω μερικα θεματα που ειχα θιξει, μερικες μερες πριν την "επανασταση" του suppport Ας γραψει οποιος θελει και τις δικες του ιδεες. Κυριοι συναδελφοι (θα μιλησω για την ειδικευση μου τουλαχιστον) το θεμα δεν ειναι το επιδομα και οι συναυλιες του καλοκαιρου, ουτε η επιστροφη στην ... "κανονικοτητα", που πραγματευεται το ψηφισμα του Support Art Workers. Το θεμα ειναι οι λογοι που δεν μπορουν να παρουν οσοι δικαιουνται ενα επιδομα οπως και αλλα προφανη δικαιωματα. Και οι λογοι πανε βαθεια στο χρονο. Πρεπει να διορθωθουν πραγματα. Προχειρα γραφω τα εξης : 1. Να κατοχυρωθει το επαγγελμα και οι επαγγελματιες μουσικοι. Επαγγελματιες να θεωρουνται ολοι οσοι εχουν εσοδα απο τη μουσικη τους (ακομα κι αν παιζουν στο δρομο) και φορολογουνται για αυτα με αναλογο κωδικο. 2. Εργασιμες να μη θεωρουνται μονο οι μερες των παραστασεων αλλα και οι προβες για αυτες. 3. Να δηλωνεται η πραγματικη αμοιβη των μουσικων στην εφορια και στον ασφαλιστικο φορεα (και να ειναι αναλογη των εργασιμων ημερων δηλαδη παραστασεων και προβων). 4. Το κρατος να προβει σε ρυθμιση των εισφορων σε λογικα επιπεδα για να μην αναγκαζονται ολοι να παρανομουν ετσι ωστε να γινει βιωσιμη η δραστηριοτητα σε ολους τους καλλιτεχνικους τομεις. 5. Το εποχικο επιδομα (και οποιοδηποτε επιδομα) να δινεται πρωτα σε αυτους που το χρειαζονται πραγματικα και αυτοι ειναι αυτοι που εχουν κατω απο 50 ενσημα, αφου ως γνωστον για να συμπληρωσει μουσικος 50 εργασιμες πρεπει να γινει θαυμα. (εφοσον ομως μετρησουν και οι προβες ως εργασιμες μπορει να γινει πιο σωστη αναθεωρηση). 6. Να υπαρχει νοσοκομειακη και φαρμακευτικη περιθαλψη για τους μουσικους με λιγοτερα ενσημα απο 50 (ισχυει το ιδιο και εδω, αν μετρανε και οι προβες) 7. Τα σωματεια να γινουν σωματεια με λογο υπαρξης. . Ουτε εγω ξερω5 βαθμοί
-
Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχω δει και πολλούς ακριβούς marshall από κοντά για να μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης, αλλά για την τιμή του θεωρώ ότι είναι φυσιολογική η ποιότητα κατασκευής του. Τα “ξύλα” και τα ηλεκτρονικά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η συναρμολόγηση. Πρέπει να είναι, χαλαρά, ο ενισχυτής που χρειάζεται τον λιγότερο χρόνο για να γίνει βίδες, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το 10άρι celestion V-type είναι μεσαίας κατηγορίας και αρκετά ποιοτικό. Καλή, απλή και στιβαρή κατασκευή, σε γενικές γραμμές. Βαθμολογία 8/10 Εμφάνιση: Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το vintage look, με τα χειριστήρια στην κορυφή. Έχει μια απλότητα, σαν φιλοσοφία, και αυτό τον κάνει πολύ όμορφο στα μάτια μου. Μέχρι και οι γρίλιες δίπλα στα χειριστήρια έχουν πολύ προσεγμένο σχεδιασμό. Από όποια γωνία και να τον κοιτάξει κανείς, σχεδιαστικά πραγματικά ξεχωρίζει. Βαθμολογία 10/10 Λειτουργίες: Τα specs του origin 20 είναι αρκετά πλούσια. Χορταστικά, θα έλεγα. Μόνο το reverb λείπει. Με τα τόσα χειριστήρια, πάντως, που έχει είναι δύσκολο να μη βρεις τον τόνο που σου αρέσει. Έχει πολύ καλό attenuator, με επιλογές 0,5 watt, 5 watt και 20 watt. Έχει εξαιρετικό emulated output και, κάτι που δεν αναφέρει στο manual, έχει ενσωματωμένο loadbox, για σιωπηλές ηχογραφήσεις. Έχει fx loop, το οποίο δουλεύει μόνο εάν έχω συνδεδεμένο και ενεργοποιημένο το footswitch. Είναι κάτι αρκετά εκνευριστικό. Επίσης, έχει και booster το οποίο ενεργοποιείται τραβώντας το ρυθμιστικό gain ή μέσω footswitch. Δίδει τη δυνατότητα να παίξεις od/booster χωρίς πετάλια μπροστά. Βαθμολογία 9/10 Ήχος: Ο ήχος του origin είναι ο κλασικός 60’ ήχος της Marshall. Ωμός, πλούσιος σε αρμονικές, ιδανικός για blues και hard rock. Όσο και να έχω προσπαθήσει δεν έχω καταφέρει να του βγάλω πιο μοντέρνο “still got the blues” ήχο, ακόμα και με βοήθεια πεταλιών. Δεν το έχει καθόλου. Κάνει άλλα πράγματα και τα κάνει εξαιρετικά καλά. Με πραγματικά σούπερ καθαρά, αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα πεταλιών. Ότι πετάλι και να μπει πάνω, δεν αλλάζει ο χαρακτήρας του ήχου. Φωνάζει marshall από μακριά. Ο crunchy και ο overdriven ήχος είναι το στοιχείο του. Αυτό είναι είναι που ζητά. Και το κάνει και αυτό σε πολύ καλό βαθμό για την τιμή του. Στο low output (0,5 watt) o ήχος είναι μέτριος. Δεν έχει “σώμα” και του λείπει ζωντάνια. Από ένταση, είναι ιδανικό για σπίτι και παίξιμο με καθαρό ήχο. Εάν το gain και το volume περάσουν τη μέση, ο ένταση ανεβαίνει αρκετά. Στο medium output (5 watt) υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά έντασης, όσο και μεγάλη διαφορά στην ποιότητα ήχου, σε σχέση με το 0,5watt. Δεν έχω παίξει ακόμα σε live με τον origin, αλλά σε πρόβες που τον έχω πάρει είναι αρκετά δυνατός στα 5 watt. Βγάζει εύκολα και live στη ρύθμιση αυτή. Και επειδή ίσως να υπολείπεται σε headroom σε περιπτώσεις που θέλει κανείς καθαρά, υπάρχει και το high output (20 watt) όπου υπάρχει αισθητή διαφορά στην ένταση, και λιγότερη διαφορά στην ποιότητα ήχου. Γενικότερα, ο OR20 θέλει να έχεις μετά την μέση το volume, ώστε να δουλεύουν οι τελικές λάμπες και να συμμετέχουν και εκείνες, διαμορφώνοντας τον τελικό ήχο. Κάνουν μεγάλη διαφορά, καθώς ως γνήσιος marshall, ένα μεγάλο μέρος του overdriven ήχου προέρχεται από τις τελικές λάμπες. Το 10άρι V-type μεγάφωνο της Celestion είναι αρκετό. Δεν γεμίζει το μάτι, αλλά αντέχει άνετα τα 20 watt. Δεν μπουκώνει, σε αντίθεση με το 10άρι celestion VX10 που φορά ο ac10, ενώ οι ένταση στον OR20 είναι αισθητά υψηλότερη. Το μόνο που λείπει, με το 10άρι, είναι το σώμα, δηλαδή το μπάσο. Με την αλλαγή που έκανα βάζοντας 12άρι μεγάφωνο (G12-65), η ένταση δεν άλλαξε, αλλά πήρε το “σώμα” που του έλειπε, κάποια ενοχλητικές ψηλές συχνότητες εξαφανίστηκαν. Και το 10άρι V-type αντικατέστησε το αναιμικό vx10 από τον AC10 (του έκανε μεγάλη διαφορά). Ο Origin 20 βγάζει καλούς και αξιοποιήσιμους ήχους σε όλο το εύρος gain και volume. Αυτό παύει να ισχύει μόλις η ένταση περάσει το 8. O ήχος χαλά. Είναι κάτι που διορθώνεται με αλλαγή τελικών λαμπών, απ’ ότι έχω διαβάσει. Μεταξύ 7 και 8 είναι το sweet spot του ενισχυτή. Να αναφέρω, επίσης, ότι με το gain μετά το 7 ο ήχος γίνεται πιο μπάσος και κομπρεσσαρισμένος. Χρειάζεται να μειώνω τα μπάσα, όταν περνά το 7. Σε κάθε ρύθμιση gain και volume χρειάζεται μια αναπροσαρμογή στο eq, στο presence και στο tilt, ώστε ο ήχος να μη χάνει την οξύτητά και την ζωντάνια του. Θέλει προσοχή, βέβαια, διότι είναι εύκολο να εμφανιστούν κάποιες ενοχλητικές ψηλές συχνότητες. Βαθμολογία 9/10 Δείγματα ήχου: Η ηχογράφηση ήταν σιωπηλή, με το emulated output να με βγάζει ασπροπρόσωπο. Χρησιμοποίησα stratocaster με hot μονοπήνιους (στα 14 kohm). Ξεκίνησα με ΕQ, tilt, presence όλα στη μέση, και όσο ανέβαζα gain, εκανα αναπροσαρμογή. Λίγο reverb μπήκε μέσω daw. Με gain στο 1/4 και volume στη μέση. 1.mp3 Με gain στο 2/4 και volume στη μέση. 2.mp3 Με gain στα 3/4 και volume στη μέση. 3.mp3 Με gain τέρμα και volume στη μέση. 4.mp3 Mε gain στα 3/4 και volume στα 3/4 (sweet spot), και boost on. 7.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση TS9. 8.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση OCD 9.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση DOD CARCOSA FUZZ 10.mp3 Pros n’ Cons + Τιμή + Ήχος + Σχεδίαση - 10άρι ηχείο - Δεν δουλεύει το fx loop χωρίς footswitch - Μετά το 8, στην ένταση, χαλά ο ήχος Tube combo amp for electric guitar · Gain boost function · Two voicings (Normal, High Treble), which can be mixed steplessly via the tilt control · Switchable power reduction for full sound in any environment · 1 channel · Power: 20 watts · Preamp tubes: 3x ECC83 (12AX7) · Power tubes: 2x EL34 · Equipped with: 1 x 10" Celestion V type speaker · Controls: Gain - Tilt - Bass - Middle - Treble - Master - Presence · Switches: Power On / Off - Output Low / Mid / High - Gain Boost (Pull Volume) · Serial effect grinding path · Connectors: Input (6.3 mm jack) - DI Out (6.3 mm jack) - FX Send & Return (2 x 6.3 mm jack) - Footswitch (6.3 mm jack) · Speaker Outputs: 3 x 6.3 mm jack (16 ohms / 8 ohms) · Dimensions (W x D x H): 520 x 240 x 240 mm · Weight: 13.9 kg · Includes footswitch4 βαθμοί
-
Alter Bridge, Karnivool, Incubus, κλπ με έχουν επηρεάσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά σε επίπεδο παραγωγής. Ήταν η πρώτη φορά που δε σκέφτηκα το σύνηθες "θέλω να γράψω κάτι σαν το τάδε". Απλά έγραψα και είναι η πρώτη φορά που αν εξαιρέσουμε 1-2 παραφωνίες, είμαι αρκετά ικανοποιημένος, με την έννοια ότι έγραψα κάτι που με αντιπροσωπεύει.4 βαθμοί
-
Είχα ακριβώς τον ίδιο (ευχάριστο) προβληματισμό πολύ πρόσφατα. Να ξέρεις είναι πολύ μεγάλο προσόν να έχεις τη δυνατότητα να γράψεις κάτι διαφορετικό στην ίδια μουσική κατηγορία. Και ακόμα μεγαλύτερο προσόν να μπορείς να γράφεις μουσική από διαφορετικές κατηγορίες. Το επόμενό μου κομμάτι δεν ξέρω εάν θα είναι progressive rock, blues, heavy metal ή εάν θα είναι κάτι εντελώς καινούργιο που δεν έχω ξαναγράψει. Δεν με απασχολεί. Ξέρω ότι έχω περιορισμένες δυνατότητες στο καθένα από αυτά, αλλά ο χρόνος λειτουργεί υπέρ μου, στο να βελτιωθώ. Το που θα δώσω βάρος δεν με απασχολεί καθόλου. Ίσως του χρόνου καταλήξω να γράφω λαϊκά ή κλασική μουσική (που λέει ο λόγος). Απόλαυσε το τώρα. Ο,τι γράφεις, μπαίνει στην ιστορία και θα το ακούνε τα παιδιά σου αύριο. Δεν πάει χαμένο. Και είναι θέμα χρόνο να δείξεις κάποια ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο είδος και να αρχίσεις να εμβαθύνεις σε αυτό. Είναι μια πολύ ωραία διαδικασία που δεν χρειάζεται να σε προβληματίζει. Προφανώς έχεις πολλές ιδέες και δεν ξέρεις από που να αρχίσεις. Καλή αρχή! Το κομμάτι πολύ καλό με ωραίους ήχους, και ωραίο βασικό ριφ. Σίγουρα λείπει η μελωδία/φωνή, αλλά με το σκεπτικό αυτό το ξεκίνησες και το προχώρησες. Καλή δουλειά! Στο επόμενο που θα κάνεις, θυμίσου να έχεις πιο πολλές εναλλαγές ρυθμών/τυμπάνων. Είναι κάτι που μου λείπει στο παρόν.4 βαθμοί
-
Ωραία riffs, ωραίο σόλο, ωραίος ήχος. Μπράβο Bill. Ως προς το ημιτελές του πράγματος, αν σκοπεύεις όντως να βάλεις φωνή, κάντο. Αν πρόκειται απλά για ευσεβή πόθο, τι ωραία που θα΄ταν κλπ κλπ, γ@μ&*ε το και κάντο να στέκει σαν κομμάτι με ό,τι έχεις διαθέσιμο τώρα. Η ζωή είναι μικρή, Bill.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο. Υπαρχουν χωρες που τα εχουν λυσει αυτα τα θεματα, και μπορουμε να αντιγραψουμε πολλα.2 βαθμοί
-
Ωραιο ποστ!!ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ολοι της γενιας μας γουσταρανε (και γουσταρουνε ΑΒΒΑ) .Οι λογοι ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ Π[ΡΟΦΑΝΕΙΣ!! Θυμαμαι οτι το 1976 που ειχα αρχισει να ασχολουμαι επαγγελματικα με την μουσικη ...ολοι γεμιζανε τα club & ντισκο ασφυκτικα και χορευανε με οτι disco chart υπηρχε.Την εποχη που δουλεψα σε παραλιακο μαγαζι επι 3 συνεχη χρονια οι ΑΒΒΑ ΕΣΚΙΖΑΝ!! Γκρουπαρα ,δυσκολο να την αναπαραγεις (φωνητικα !!) και εμφανισιακα ακομη !!Εκεινα τα χρονια χαρη στην disco εμαθα να groovaρω!!!!5-6 ωρες καθε μερα στο σκαμνι οι μισες και παραπανω με ρυθμο ντισκο!!Χαμος απο κατω ,ο ιδρωτας ερεε και δεν υπηρχαν και χοντροι τοτε (πολυ σπανια εβλεπες !!) .Ακομη και τωρα μετα απο τοσα χρονια στην καθημερινη μου εξασκηση υπαρχουν μεσα και 4-5 κομματια ντισκο για προθερμανση (και καλα!!).Ωραιο το βιντεο του jet7!!2 βαθμοί
-
Να σου δώσω μια συμβουλή? Άστες πάνω στην κιθάρα, και μετά από κανένα χρόνο θα φυσάνε. Οι χορδές είναι σαν το κρασί, θέλουν τον χρόνο τους να δείξουν. Δεν στο είπα χθες?2 βαθμοί
-
Αυτό συμβαίνει και λόγω του ήχου τους, και της προσωπικότητας που έχει ο ήχο τους. Δηλαδή, εάν 3 στους 10 κιθαρίστες παίζουν κομμάτια που έχουν παιχτεί με μια classic κιθάρα, γνωρίζουν ότι μόνο με το να έχουν μια τέτοια κιθάρα μπορούν να έχουν συγκεκριμένο ήχο. Ειδικά οι στρατοκάστερ και οι τελεκάστερ έχουν πολύ ιδιαίτερο ήχο, που καμία κιθάρα-απόγονός τους δεν μπορεί να πλησιάσει.2 βαθμοί
-
Δεν την πετάει αυτή. Περιμένει να βρει κάναν με harley benton για να την ανταλλάξει.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εσύ θέλεις σοσιαλισμό όπως κι εγώ. Όμως αυτά εδώ δεν γίνεται. Τα εργασιακά δικαιώματα καταστρατηγηθηκαν, εξαλειφονται, χάθηκαν στη δίνη του νεοφιλελευθερισμου με πρόσχημα την ανταγωνιστικοτητα, την ελεύθερη αγορά, την "απελευθέρωση". Φάτε απελευθέρωση τώρα και αφού με βαραγαν και εμένα που φώναζα πως αυτά που κάνουν θα αγγίξουν κάποια στιγμή και τους πλούσιους και θα φέρουν μια καταστροφικά κατάσταση. Τι σχέδιο να εκπονηθεί, τι χρονοδιάγραμμα να δοθεί όταν όλος ο πλανήτης έφτασε να πειραματιζεται και να αυτοσχεδιαζει? Τώρα θα σώσουν πρώτα τις αποζημιώσεις και τα προνόμια, ια εξασφαλίσουν την επανεκλογή τους, θα διατηρήσουν μια ομαλότητα στις κρατικές υπηρεσίες, κάποιους μεγαλοεπιχειρηματιες και οι υπόλοιποι σε εκκαθάριση. Γι αυτό και ο πατέρας μου μου είχε πει γίνε μουσικός να περνάς την ώρα σου αλλα να κάνεις και κάτι. Γίνε γιατρός. Για να έχει πάντα να τρως. Εγω έγινα κάτι ενδιάμεσο. Βρήκα τη λύση. Αλλα το σύγχρονο κεφάλαιο δεν μπορεί να να δεχτεί ενδιάμεσες λύσεις. Δεν μπορεί να δεχτεί σοσιαλιστικες λύσεις. Το κεφάλαιο έχει ΑΚΡΑΊΕΣ ΛΥΣΕΙΣ σε ΑΚΡΑΊΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Γι αυτό δεν υπάρχουν πια ιδεολογίες. Οποιαδήποτε κυβέρνηση σε δεδομενα πράγματα τα ίδια θα κάνει. Αυτή είναι η ιεράρχηση. Καλή τύχη. Ευτυχώς που δεν έγινα μουσικούς. Αλλα και εργαζόμενος 23 χρόνια θα αρκεστώ από τα 1500 του 2010 στα 1000 του 2019, στα 700 του 2021 με σύμβαση οπότε σε θέλουμε και αν σε θέλουμε, στα 500 του 2022 και το κόλπο είναι να σκέφτεσαι τα χειρότερα. Μπορεί να μην είχα ένα χέρι, να είχα γεννηθεί στο Νίγηρα και πως τα 300 είναι καλύτερα από το 0. Το τελευταίους που με απασχολεί τελευταία για τους κλάδος που πλήττονται σε περιπτώσεις ακραίων μνημονιακων μέτρων, πανδημιων κλπ διότι δεν υπάρχει μια ισότιμη αντιμετώπισης λόγω ιδιαιτεροτητων, είναι μην με δει ο δίκαια αγανακτισμενος ελεύθερος επαγγελματίας εκεί με την παρέα του που θα κάθομαι όντας σε καλύτερη μοίρα με σταθερό μισθό πιου δεμ με φτάνει να συντηρουμαι όπως παλιά βέβαια και αρχίζουν να μου λένε. Γιατί εσύ ρε και όχι εμείς και πω, βπα ρε παιδιά, ηρεμήστε. Και επειδή δεν είναι καλό να λες ηρέμησε σε εξοργισμενους πιυ βρίσκουν αφορμή να ξεσπάσουν σε εμένα, μιας και εγω δεν εχω στολή ΔΥΜΕΤ, Γκλοπ, δακρυγονο και μια ΑΎΡΑ πίσω μου Just in case, να με κάνουν μαύρο στο ξύλο. Και τι να τους πεις κιόλας. Χαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
Δυνατο. Ακουω ανετα τον γιγαντα Myles Kennedy να τραγουδαει απο πανω. Ωραια ριφφς και κιθαρες. Ηδη "μιλας" καλλιτεχνικα και τα λες ωραια. Γενικως,γραφε οτι σου ερχεται. Αργα η γρηγορα θα βγει καπου. Το βασανο που εχεις τωρα,μπορει να το εχεις και στο μελλον ανα διαστηματα. Θα εχεις βρει ομως ενα δρομο,τον δικο σου,και δε θα το αντιμετωπιζεις ως προβλημα. Βαρα του Μπιλ!2 βαθμοί
-
Ή το διόρθωσες, ή είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος. Δεν άκουσα τίποτα. Το άκουσα πολύ σιγά βέβαια, θα το ακούσω αύριο δυνατά και ... ή θα σε πάρει ο διάολος, ή θα σε πάρει ο διάολος. Και ναι, πολύ ψυχή. Μπράβο κοντομάνικε μαέστρο μας, μπράβο.2 βαθμοί
-
Είχα δει ένα ντοκιμαντέρ παλιά στο οποίο ένας μηχανολόγος εξηγούσε γιατί τα κουτάλια που βρίσκουν οι αρχαιολόγοι από την αρχαία Ελλάδα είναι τόσο πανομοιότυπα με τα σύγχρονα κουτάλια... και μου είχε κάνει εντύπωση η φράση ''όταν ένα εργαλείο φτάσει να κάνει την δουλειά του ιδανικά σταματάει και να εξελίσσεται'' άσχετο θα μου πεις αλλά δεν είναι2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με 126 συμμετοχές! Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία. Οσο εμείς εδω θα ακούμε μπορείτε να κάνετε τις συμμετοχές σας share στο Facebook για να τις ακούσουν και οι δικοί σας.2 βαθμοί
-
Την Prs την έχω στην κατοχή μου γύρω στα 2 έτη. Την έχω χρησιμοποιήσει σε κάμποσα λάιβ και με έχει βγάλει αρκετά ασπροπρόσωπο. Πρόκειται για μια all around κιθάρα, που τα πάει πολύ καλά τόσο με low gain stuff, όσο και με τα medium to high gain. Είναι αρκετά ελαφριά, ευκολόπαιχτη, ποιοτική, όμορφη, και σε "σπρώχνει" να παίζεις γρήγορα, καθώς έχει γρήγορο μανίκι. Ο ήχος δεν είναι fat όπως σε μια les paul, ούτε thin όπως μια στρατ. Είναι κάπου στην μέση. Ποιότητα κατασκευής: Εξαιρετική, made in Korea, ποιότητα κατασκευής για τα χρήματα που κόστισε. Εξαιρετικά στιβαρή και άκαμπτη αίσθηση (σε αντίθεση πχ με μια epi g400), με το βάρος να κυμαίνεται περίπου όπως μια stratocaster. Το σώμα από mahogany με maple top. O λαιμός maple, με σχήμα wide thin και κλίμακα 25 ιντσών. Τα 24 τάστα είναι medium jumbo, αλλά προς vintage πλευρά. Κάπως πιο χαμηλά από αντίστοιχα medium jumbo που έχω συναντήσει σε fender, squier και epiphone. Η ποιότητα βαφής (gloss acrylic urethane) είναι αρκετά καλή, με μόνο μια μικρή ατέλεια να έχει στην δική μου κιθάρα. Το φιλμ της βαφής, επίσης, δίδει την αίσθηση ότι έχει μικρότερο πάχος σε σχέση με epi les paul και ΜΙΜ telecaster. Ειδικά η epi μοιάζει σα να έχει 2 κιλά λούστρο. Με την Prs δεν χάνεται η αίσθηση του ξύλου, εσωτερικά. Περιφερειακά μέρη: Το nut είναι πλαστικό. Με ένα ελαφρύ άνοιγμα στα αυλάκια, και περιστασιακή λίπανση, δεν δημιουργεί θέματα ξεκουρδίσματος. Τα κλειδιά της Prs δεν είναι μεν locking, αλλά κρατάνε το κούρδισμα για αρκετή ώρα παιξίματος. Χρειάζεται κάμποση χρήση τρέμολο για να ξεκουρδίσει η κιθάρα. Έχουν, επίσης, πολύ καλή αίσθηση και ακρίβεια κατά το κούρδισμα. Η γέφυρα της Prs με το τρέμολο λειτουργούν υποδειγματικά. Το τρέμολο έχει ακρίβεια στην κίνηση, και δεν είναι βιδωτό, αλλά το συγκρατεί μια μικρή αλενόβιδα. Οι ρυθμίσεις στην γέφυρα, πραγματικά, δεν χαλάνε με τίποτα. Είναι η μοναδική μου κιθάρα όπου, μετά το πρώτο σετάρισμα, δεν έχω πειράξει τίποτα στην γέφυρα. Κρατάει όλες τις ρυθμίσεις. Και ο λαιμός, σε αντίθεση με άλλες κιθάρες, δεν είναι τόσο ευαίσθητος σε αλλαγές καιρού. Ελάχιστες φορές ρύθμιση του truss rod ανα έτος. Ηλεκτρικά: Οι 85/15s μαγνήτες της Prs παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον, σε συνδυασμό με την καλωδίωση. Είναι η βελτιωμένη έκδοση των 85/15, η οποία είναι πιο κοντά στους US μαγνήτες. Πραγματικά καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα ήχων. Καθώς δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες (και με κάθε επιφύλαξη), ο bridge είναι alnico 5 γύρω στα 9 kohm,με αρκετά τσιμπημένα τα πρίμα, ενώ ο neck είναι alnico 2, γύρω στα 8 kohm, με πολύ ισορροπημένο ήχο. Σε πολλούς δεν αρέσουν, ειδικα ο bridge, τον οποίο και θεωρούν οτι "ξυρίζει" αρκετά. Εγώ έχω ψηλώσει λίγο την bass μεριά του μαγνήτη και έχει στρώσει κάπως. Υπάρχει ένα volume και ένα tone ποτενσιόμετρο (το οποίο είναι push pull για να σπλιτάρει τους μαγνήτες), καθώς και ένας 3way επιλογέας, τα οποία ουδέποτε έχουν παρουσιάσει κόπωση, σκρατσάρισμα, δυσκολία στην κίνηση κλπ. Είναι και υποδειγματικά σαν χρήση. Φοβερή αίσθηση όταν γυρίζεις το pot. Υπάρχει και treble bleed κύκλωμα στην καλωδίωση, το οποίο πιο πολύ θυμίζει 50s wiring. Εξαιρετικά πρακτικό. Επίσης, σε κατάστάσεις υψηλού gain, οι μαγνήτες είναι σχετικά θορυβώδεις, σε σχέση με άλλα HH μοντέλα που έχω. Έχουν αρκετό hiss. Playability: Η κιθάρα είναι πολύ ευκολόπαιχτη. Μα πολύ ευκολόπαιχτη. Κάνουν το παίξιμο στρατ και τέλε να μοιάζει με αγγαρεία. Τα βασικά ατού της είναι ο σούπερ λαιμός και η ταστιέρα της, και το πολύ μαζεμένο και καλοσχεδιασμένο σώμα. Σε προδιαθέτει να παίζεις γρήγορα. Τα χειριστήρια είναι σχεδόν τόσο πρακτικά όσο σε μια στρατοκαστερ. Με λίγο έκταση των δακτύλων, την ώρα που παίζεις, έχεις πρόσβαση σε volume pot και επιλογέα. To setup της είναι σχετικά εύκολο (σαν σε στρατοκάστερ). Το relief όταν είναι σχεδόν μηδενικό, το action να πέφτει εύκολα κάτω από 1,5mm χωρίς κανένα ίχνος buzz. Όσh δύναμη και να βάλεις στις μαμά 9άρες δεν θα μπαζάρει. Θα παίξει πιο δυνατά. Με τόσο χαμηλό action (λίγο πάνω από 1mm) η ταστιέρα γίνεται πολύ γρήγορα, αλλά χάνει αρκετά σε δυνατότητα για bend, λόγω και των αρκετά χαμηλών τάστων. Με ψήλωμα action άνω του 1,5mm όλα τα bends είναι πολύ πιο εύκολα. Τέλος, η πρόσβαση στο 24ο τάστο είναι υποδειγματική. Γενικότερα, είναι η κιθάρα με τις λιγότερες απαιτήσεις σε σετάρισμα, σε βάθος χρόνου. Αισθητική: H κιθάρα είναι αρκετά όμορφη. Αυτός είναι και ο πρωταρχικός λόγος που την αγόρασα,μιας και καλά καλά δεν ήξερα να παίζω και να κρίνω το το αγοράζω. Με τον καιρό κατάλαβα την αξία της. Ανάμεσα στους πολλούς διαθέσιμους χρωματισμούς, επέλεξα το whale blue. Το περίμενα λίγο πιο φωτεινό, αλλά πλέον δεν κολλάω εκεί. Ήχος: Η κιθάρα είναι πασπαρτού. Παίζει κανείς από τζαζ και funky, μέχρι και thrash metal. Δεν χρειάζεται καν να σπλιτάρω μαγνήτες, καθώς έχω άψογα καθαρά με humbucker mode. Πολλές φορές έχω ξεχάσει σπλιταρισμένο μαγνήτες για αρκετή ώρα. Αυτό συμβαίνει διότι δεν χάνει πολύ σε ένταση, gain και sound shape, όταν παίζει σαν μονός. Δέχεται επικρίσεις για το πόσο πριμάτος είναι ο bridge στη γέφυρα, και αυτό είναι δικαιολογημένο. Ειναι πολύ πριμάτος, σε σημείο πολλές φορές να χρειάζεται έξτρα tweaking στον ενισχυτή για να διορθώσω τον ήχο. Δεν είναι ο "ευκολότερος" μαγνήτης που θα παίξει κάποιος. Ο ήχος δεν θυμίζει τοσο les Paul. Δεν είναι τόσο "παχύς" και ογκώδης. Ούτε έχει τόσο sustain, κάτι που το έχω παράπονο. Είναι κάπως πιο ογκώδης από τους area hot t που έχω στην tele. Ακριβώς στην μέση μεταξύ strat και les paul. Πιο εύκολα θα παίξει σαν strat (πχ shine on you crazy diamond ήχος) παρά σαν les paul (parissiane walkways).Ένα τεράστιο ατού που έχει είναι το πόσο καλά και γρήγορα καθαρίζει με το volume pot. Με μια μικρή κίνηση έχεις από βρώμικο, καθαρό ήχο ιδανικό για άρπισμα και strumming. Δεν χρειάζεται καν να σπλιτάρεις. Ηχογράφησα με τον αρκετά πριμάτο και δύστροπο origin20, καρφί στην κάρτα, και με τον συνήθη ύποπτο HT1R, επίσης καρφί στην κάρτα. Στο πρώτο κλιπ σπλιτάρω σε κάθε θέση. Στα υπόλοιπα δεν σπλιτάρω, αλλά συχνά ρίχνω το volume pot και καθαρίζει ο ήχος. Βάζω λίγο reverb από το daw. Και οι χορδές είναι 9-42 καμπόσων μηνών. prsorigin20clean.mp3 prsorigin20crunchy.mp3 prsorigin20dirty.mp3 prsorigin20distorted.mp3 prsht1rmedium gain.mp3 prsht1rhighgain.mp3 EN ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ Τα υπέρ + ποιότητα κατασκευής + μεγάλο εύρος ήχων + εργονομία + ταστιέρα + καθάρισμα ήχου με χρήση volume pot Τα κατά - Πολύ πριμάτος bridge μαγνήτης - Δεν έχει το sustain που θα ήθελα1 βαθμός
-
Αυτοσχεδιασμός είναι, έχει τα λαθάκια του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ακρόαση1 βαθμός
-
Tα ξενοδοχεία, ή μάλλον οι tour operators, πουλάνε πακέτα διακοπών στον κόσμο. Σε αυτά τα πακέτα περιλαμβάνεται και ''live music'', ''entertaintment'' κτλ Το ξενοδοχείο αναγκάζεται να βάλει λάιβ μουσική γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο, κυρίως. Όχι λόγω νομοθεσίας*** ή επειδή το κράτος επιβάλλει σώνει και καλά να δουλεύουν οι μουσικοί. Βέβαια ο tour operator λέει ότι απλά το πακέτο περιλαμβάνει λάιβ μουσική. ΔΕΝ εξηγεί ΤΙ ακριβώς σημαίνει αυτό. Έτσι πολλά ξενοδοχεία, για λόγους κόστους πχ, βάζουν ανιματέρ, αφού τελειώσουν το σόου για τα παιδιά (αν το ξενοδοχείο είναι οικογενειακό και όχι adults only) να τραγουδήσουν και κάνα κομμάτι σε backing track. Σου λέει λάιβ θέλετε, να ορίστε λάιβ είναι και αυτό, τραγουδάνε. Βέβαια για να μην φάνε και εντελώς κράξιμο, βαζουν και κάνα μουσικό σχήμα κάποιες μέρες της εβδομάδας για να μην φάνε τελείως κράξιμο από τους πελάτες. Απλά οι ξενοδόχοι ζητάνε τα σχήματα που παίζουν εκεί να είναι πιο ευέλικτα... φουλ μπάντα να πάει να παίξει εκεί δύσκολο. Γιατί θα πρέπει 4-5 άτομα να μοιραστούν ένα συγκεκριμένο μπάτζετ. Αν αντί για μπασίστα και ντράμερ βάλει ο πληκτράς κάνα drum machine-backing track, θα μοιραστούν λιγότερα άτομα το ίδιο μπάτζετ, άρα θα τους μείνουν στην τσέπη περισσότερα. *** υπάρχει και νομοθεσία, όπου το ξενοδοχείο, ανάλογα με τον αριθμό ''αστέρων'' που θέλει να ενταχθεί, υπάρχουν προδιαγραφές (τετραγωνικα μέτρα, διασκέδαση, ζωντανή μουσική, τηλεόραση, ίντετνετ κτλ) που παλιότερα τις έδινε ο ΕΟΤ ενώ τώρα τις δίνουν σχετικές εταιρείες την πιστοποίηση.1 βαθμός
-
@rgxinap Τα drums γενικά είναι μεγάλο θέμα, προσπαθώ έστω να περνάω την αισθητική μου, αν ποτέ υπάρξει συγκεντρωμένο υλικό και αποφασίσω να το "κυκλοφορήσω" θα τα δώσω σε άνθρωπο που ξέρει να τα γράψει όπως ακριβώς τα φαντάζομαι. Και κιθάρα και μπάσο και παραγωγή και drums και και και δε γίνεται ταυτόχρονα. Μακάρι να μπορούσα να είμαι σαν κάτι παικταράδες τύπου Rabea Massad/Pete Thorn/Ola Englund που γράφουν/προγραμματίζουν τα πάντα μόνοι τους. Γενικά αλητεία λείπει αρκετά από το παίξιμό μου, τώρα το γιατί είναι μεγάλη κουβέντα, εγώ πιστεύω οφείλεται στις ελάχιστες live εμφανίσεις και στην ελάχιστη έκθεση σε πραγματικά δυνατούς (σε ένταση) ενισχυτές. Ωραία τα plugins και τα modelers, αλλά δημιουργούν αποστειρωμένα περιβάλλοντα.1 βαθμός
-
Θυμίζει έντονα μετα-θρασ, πρώιμο νου-μέταλ-φανκ-μεταλ, προς το τέλος το ρίφ μοιάζει έντονα σε Down (lifer), κλασικότατο βασικό ριφ (απλό όμως, βοηθούν βεβαια τα όμορφα γεμισματάκια που κάνεις) , θα ήθελα το βασικό ριφ να έχει περισσότερη φανκ-μεταλ αλητεία, πιο πολύ groove, πιο πολύ χτύπημα, σε συνδιασμό φυσικά με καλύτερα drums (εδω ειναι το δύσκολο, αντε προγραμμάτισέ τα τιμημενα). Στην βασική μελωδία συνοδείας του σόλο, η προσπάθεια μου φάνηκε καλή, μου θύμισε σε συναίσθημα αυτο όταν πρωτοάκουσα το Epic (faith no more) , όταν η φανκιά μετατρέπεται σε έναν εξαίρετο λυρισμό. Οπότε +1 και για αυτό. Νομίζω έχει προοπτικές!1 βαθμός
-
Φυσικά και υπάρχουν τέτοιες χώρες. Και είμαι ΣΊΓΟΥΡΟΣ ότι σε αυτές τις χώρες ΔΕΝ κάθονται 8 και δουλεύουν 3 όπως στην Ελλάδα. Το θέμα Σπύρο είναι καθαρά ΔΟΜΙΚΟ. Όπως δεν μπορείς να περιμένεις να αντέξει σε έναν σεισμό μια πολυκατοικία 8 ορόφων χτισμένη με τσιμέντολιθους και χωρίς θεμέλια το ίδιο με έναν ιαπωνικό ουρανοξύστη έτσι δεν μπορεί να περιμένεις να έχει η Ελλάδα το κοινωνικό δίχτυ προστασίας της Φινλανδίας ή την κοινωνική δικαιοσύνη της Ολλανδίας. Α εσύ μιλάς για τα παλιά τα χρόνια τα ωραία ,τα Π.Π (πρό ΠΑΣΟΚ) ,όταν οι άνθρωποι είχαν ηθική και αξίες αλλά και όνειρα και στόχους ... Μιλάμε για ΠΟΛΥ παλιά όμως ?1 βαθμός
-
αν μου επιτρέπετε (επειδή είμαι ουσιαστικά έξω από το επαγγελματικό σκέλος της υπόθεσης) η άποψή μου είναι ότι στην Ελλάδα όπως πολλά επαγγέλματα έτσι και οι μουσικοί μετά το 1990 υπέστησαν τεράστιο πλήγμα από μουσικούς ή "μουσικούς" που ήρθαν στο προσκήνιο από Βαλκάνια ή χώρες της πρώην ΕΣΣΔ1 βαθμός
-
Είναι διαφορετικό από το στυλ που ανεβάζω συνήθως, κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο! Πιες... Πως άλλη μια φορά, άλλη μια αγκαλιά χάνεται ψηλά ποιος ξέρει πως σιωπά η άγρια θάλασσα όταν σε χτυπά Πιες… δεν σε χόρτασα λες και σε πόνεσα δες πως παλιώσαμε καρδιές που παγώσανε Πως άλλη μια στεριά φαντάζει μακριά, σβήνει στα βαθιά ποιος ξέρει να μιλά στον κρύο τον βοριά σα διώχνει μακριά Πιες… δεν σε χόρτασα λες και σε πόνεσα δες ξεμακρύναμε νησί που δεν βρήκαμε Πιες… δεν σε χόρτασα λες και σε πόνεσα δες πως παλιώσαμε καρδιές που παγώσανε1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τι θα γινει αυριο ρε παιδια; Χανω κατι? Εξαιρετικο ριβγιού όπως παντα. Επειδη εχω τον ιδιο ακριβως ενισχυτή, υποσχομαι να καταθεσω κι εγω τις εμπειριες μου οταν βρω χρονο για να υπαρχει μια σφαιρικη εικονα.1 βαθμός
-
Αυτο ειναι το απολυτο ζητουμενο για ενα μουσικο. Να μπορει να ακουει και ως μουσικος για να προοδευει, αλλα και ως απλος ακροατης για να ευχαριστιεται. Ενα διακοπτακι ειναι. Απλα για την περισταση δεν το εχω πατησει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Επειδή το διάβασα παραπανω... Οι Στρατ, Τελε, LP, δεν θα πεθανουν ποτε γιατι θα υπαρχουν παντα οι νεοι που θα ψαχνουν τις ριζες του ροκ. Ο κυκλος της αμφισβήτησής τους εχει κλεισει προ δεκαετιων και τωρα ειναι διαχρονικες και πανω απο ολα "iconic". Και αυτο δεν τους το παιρνεις με τιποτα!1 βαθμός
-
Επειδή και εγώ ψάχνω τέτοιου είδους ενισχυτές τελευταία, αλλά λόγω lockdown δεν υπάρχει δυνατότητα να τους ακούσω από κοντά, έχω πάθει πλάκα με όσα διαβάζω και ακούω (σχόλια, γνώμες), α) με αυτόν τον Boss Katana και β) με Yamaha THR, οι οποίοι είναι practice amps φυσικά. Γνώμη μου, άσε τη λάμπα για το σπίτι. Αν θες και γκαζάκι ειδικά. Φαντάσου έχω δύο λαμπάτους πλέον στο σπίτι και το έχω αποφασίσει θα τσιμπήσω έναν από τους 2 πιο πάνω Katana ή THR και μάλλον το δεύτερο, αφού τους ακούσω βέβαια από κοντά. Καλά είναι τα βιντεάκια στο youtube, αλλά αν μπορούμε τους ακούμε από κοντά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ναι. με τους μαμισιους LS gold. Πολυ καλοι ειναι. Ειχα δοκιμασει και σε αυτην τους αγαπημενους μου Van Zandt blues, αλλα τελικα της πανε πολυ οι LS. Εχω αλλαξει μονο τη γεφυρα με fishman powerbridge για να εχω ακουστικο ηχο στη δουλεια, εχω βαλει treble bleed και εχω αφαιρεσει το περιεργο pot στο tone, ουτε θυμαμαι πως το λεγανε.1 βαθμός
-
με το κριτήριο της "ομοιότητας" που εσύ έθεσες, ΟΧΙ... η συγκεκριμένη Behringer είναι μια πολύ καλή λύση μεν, αλλά για τα λεφτά της δε... η Εdirol που ήδη έχεις ήταν στην εποχή της μια πολύ καλή κάρτα στην κατηγορία της, με main stream ήχο, καλή εργονομία, πλήρεις δυνατότητες για ένα home studio και από ότι θυμάμαι και πολύ καλό latency... δυστυχώς αν θες να κρατηθείς σε αυτό το επίπεδο και με την νέα σου αγορά, πρέπει να ανέβεις στην τιμή...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για οσους χρησιμοποιουν αλλα δεν τους αρεσε και πολυ η λεξη "support" στο frame για το facebook "Support Art Workers" της ομώνυμης "κινησης" στο facebook και νομιζουν οτι εμπεριεχει λιγη .... ζητανια (που ειπε κι ενας φιλος), εφτιαξα ενα εναλλακτικο. Οποιος θελει το παιρνει απο εδω www.facebook.com/profilepicframes/?selected_overlay_id=543024936360597 .1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00