Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      24

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      23

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/01/20 σε όλα

  1. Είναι το κομμάτι που έβαλα στον διαγωνισμό lockdown. Σας ευχαριστώ όλους που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βοηθήσατε να το φτιάξω. Το tribal στον τίτλο είναι για να παραπέμπει στους tribal tech (όπως είπε και ο Φώτης, έπιασα τους "ήρωές μου"). Ο πισίς αρνιόταν πεισματικά να μου το κάνει export, κάτι θα ξέρει ... Είναι το πρώτο κομμάτι που ανεβάζω στο νέο noiz, και είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό. Γράφτηκε σε τρεις μέρες, καλόγερος έγινα, ούτε στο noiz έγραφα, ούτε έτρωγα, ούτε κοιμόμουνα, μόνο μπύρες, κρασί και ... άκουγα. Άκουγα πολύ, μπας και μου έρθει τίποτα. Τώρα ..... χώστε αλύπητα, αντέχω μέχρι και μπινελίκια ....
    8 βαθμοί
  2. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με 126 συμμετοχές! Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία. Οσο εμείς εδω θα ακούμε μπορείτε να κάνετε τις συμμετοχές σας share στο Facebook για να τις ακούσουν και οι δικοί σας.
    6 βαθμοί
  3. Μια και τελειώσε ο διαγωνισμός νομίζω μπορούμε να γράψουμε δυό λόγια για τις συμμετοχές μας, καθώς μέσα στην κοινότητα "μας" υπάρχει αυτή η ανάγκη επικοινωνίας και της γνωριμίας ή παρουσίασης του κάθε κομματιού. Φέτος μια και είχα περισσότερο χρόνο ανέβασα δυό κομμάτια. Το ένα από αυτά είναι το logic lock που φτιάχτηκε εκ του μηδενός πάνω σε μια συνταγή. Επρεπε να έχει groove, ένα δεδομένο tempo bpm, και να θυμίζει 70ς και ειδικότερα μια συγκεκριμένη μπάντα. Στην πορεία μου βγήκε ως συνήθως κάτι διαφορετικό, ελαφρά μεν αλλά με απόκλιση από την αρχική ιδέα. Το τόλμημα φυσικά ήταν στην περίπτωση η εμμονή μου να έχει πνευστά, κάτι που ήταν μια πρώτη για μένα. Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρια καθώς έκατσα και έγραψα τα μέρη για 2 σαξόφωνα, ένα τρομπόνι και μια τρομπέτα. Επίσης όπως πάντα σημαντική παράμετρος το αυστηρά καθορισμένο τρίλεπτο.
    4 βαθμοί
  4. Το μουσείο Guggenheim άνοιξε την βιβλιοθήκη του ελεύθερα https://archive.org/details/guggenheimmuseum Πάνω από 200 βιβλία τέχνης δωρεάν από το Solomon R. Guggenheim Museum
    3 βαθμοί
  5. @fusiongtr να σου πω, ψάχνω κάτι σώβρακα και δε τα βρίσκω..... Φανταστικός μεγάλε!!! Ειναι το πρώτο που ακούω από σένα και δηλώνω ήδη φαν. Κακώς δεν ανεβάζεις πιο συχνά.
    3 βαθμοί
  6. Κατα Λουκα 10.1 εννοει...
    3 βαθμοί
  7. Ενα κορονιασμενο ασΘμα για την "νεα κανονικοτητα"....αρελεσχιμπιλντερμπεργκ τι μας κανεις.... ? Εξω απο την πλακα καλο κουραγιο και δυναμη σε ολους & κιπ δε μιουΖικ καμινγκ!
    3 βαθμοί
  8. συμφωνώ φυσικά. Εγώ τα άκουσα σιγά σιγά όλα και μου έμεινε η ίδια αίσθηση. Εντυπωσιασμένος και ενθουσιασμένος από το άκουσμα τους που μου βγάζει και το πάθος, την αγάπη και το μεράκι των συμμετεχόντων για τη μουσική και τη μουσική τεχνολογία.
    2 βαθμοί
  9. Από τα δυό κομμάτια που ανέβασα φέτος στον διαγωνισμό του νοιζ το πρώτο που έφτιαξα ήταν το Spaces. Η ιδιαιτερότητα του κομματιού αυτού (για μένα) είναι ότι είναι το πρώτο που φτιάχνω χωρίς να είναι γραμμένο για κιθάρα και χωρίς να υπάρχει κιθάρα. Επίσης είναι το πρώτο που φτιάχτηκε εξ αρχής και εξ ολοκλήρου για πιάνο. Τα πλήκτρα γενικότερα ήταν το πρώτο όργανο που πλησίασα μικρός αν και ποτέ δεν ασχολήθηκα "σοβαρά" μαζί τους. Στο κομμάτι αυτό είχα το πρώτο ακόρντο που ωρίμαζε τους τελευταίους 3-4 μήνες χωρίς συνέχεια. Ορφανό. Με την ανακοίνωση του διαγωνισμού αποφάσισα να το φτιάξω, καθώς μία από τις φράσεις κλειδιά ταίριαζε ακριβώς σ αυτό που έψαχνα τόσο καιρό με το ακόρντο αυτό. Όπως και στο άλλο κομμάτι, αφού ολοκληρώθηκε η σύνθεση, είχα στο νού έναν συγκεκριμένο ήχο και ενορχήστρωση ιδίως για το δεύτερο μέρος όπου υπάρχουν τύμπανα, μπάσο και ένα ακόμα όργανο με μικρό αλλά αποφασιστικό ρόλο. Δεν κρύβω ότι δυσκολεύτηκα πάρα πολύ, καθώς όσο λιγότερα είναι τα όργανα τόσο πιό δύσκολη είναι η δουλειά και η παραγωγή, αλλά έφτασα αρκετά κοντά στην αναφορά μου. Κάποια στιγμή θα ήθελα να φτιάξω ένα βίντεο και να παρουσιάσω το τρόπο προσέγγισης σ αυτό που έφτιαξα.
    2 βαθμοί
  10. Θα τολμήσω να γίνω λίγο προκλητικός. Πήγα στην Αγγλία και νοίκιασα μια πόρσε,αλλά δεν με βόλευε να μπαίνω στην στροφή "τάπα". Εδώ στο χωριό μου,το ζάσταβα μου με βολεύει περισότερο,άρα καλύτερα να τρέχω με το ζάσταβα γιατί είναι καλύτερο απο την πόρσε. Που θέλω να καταλήξω; Κάτι μας βολεύει γιατι έτσι έχουμε συνηθίσει,όμως δεν πάει να πει οτι είναι πάντα και η καλύτερη επιλογή. Πάρε πχ μια strandberg να "σρεντάρεις" κανα χρόνο,και μετά πες μου άμα μια tele σε βολεύει στο "σρεντάρισμα" περισότερο.
    2 βαθμοί
  11. 2 βαθμοί
  12. 2 βαθμοί
  13. Ευχαριστώ Αντρέα.
    2 βαθμοί
  14. Παντα ηθελα το συγκεκριμενο να το παλεψω για fingerstyle solo ακουστικη. Αρκετα tricky κομματι για να καταφερεις να συνδυασεις σχετικα αξιοπρεπως ρυθμικη κιθαρα ,μελωδια και αυτο το swing μπασο! Εδω ειναι η προσπαθεια μου...
    2 βαθμοί
  15. Ένας από τους αγαπημένους μου ενισχυτές. Δεν τον χρησιμοποιώ σπίτι, καθώς ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός, αλλά τον προτιμώ για λάιβ καταστάσεις. Θέλει χώρο και ένταση για να αποδώσει σωστά. Με reverb και delay στο fx loop και ένα tubescreamer μπροστά έχω όλους τους ήχους που χρειάζομαι. Πετυχαίνω ακριβώς τους ήχους που θέλω, δηλαδή πλούσιους σε αρμονικές, να έχουν fatness και μπόλικο sustain, καθώς και να κόβουν στο μιξ. Είναι μικρός, ελαφρύς, όμορφος, δυνατός και αρκετά ποιοτικός. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά: Εμφάνιση: Η εμφάνιση είναι κάτι το καθαρά υποκειμενικό. Οι μισοί κιθαρίστες χαλιούνται αρκετά από τα μπλε φωτάκια. Προσωπικά, μου αρέσει να τα βλέπω. Μου αρέσει η απλότητα που εκπέμπει ο ενισχυτής της H&K. Είναι αρκετά μικρός (355x155x150mm), με λείες επιφάνειες και τα μόνα εξογκώματα που έχει είναι οι διακόπτες και τα ποτενσιόμετρα ρύθμισης. Είναι διαφανής και βλέπεις τι συμβαίνει στο εσωτερικό, και γενικότερα έχει αρκετά μοντέρνο σχεδιασμό σχέση με τον ανταγωνισμό. Ποιότητα κατασκευής: Με βάρος μόλις 5 κιλά, μόλις τον πιάνει κανείς στα χέρια του γίνεται αμέσως αισθητό το πόσο στιβαρός και ποιοτικός είναι. Μεταλλικό πλαίσιο, μεταλλικές πλαϊνές χειρολαβές, ανθεκτικό plexiglass, και μεταλλικά χειριστήρια. Στα τελευταία αξίζει να σταθώ, καθώς έχουν πολύ ποιοτική λειτουργία. Δεν κολλάνε, δεν σκρατσάρουν και διατηρούν τις ρυθμίσεις, με το βάλε βγάλε από την πολύ στενή θήκη τους, καθώς απαιτείται σχετική πίεση ώστε να περιστραφούν. Λόγω του ότι ο ΤΜ18 είναι αρκετά compact και όλα τα μέρη του είναι “στριμωγμένα”, τίποτα δεν κουνάει, δεν κουδουνίζει ή δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι σωστά βιδωμένα στο εσωτερικό. Πολύ συμπαγής αίσθηση. Ένταση και ποιότητα ήχου: Ο ενισχυτής είναι 18 watt. Υπάρχει ενσωματωμένο attenuator όπου η ισχύς μπορεί να πέσει στα 5 και στο 1 watt. Υπάρχει και η λειτουργία silent, την οποία χρησιμοποιεί κάποιος όταν δεν θέλει να συνδέσει καμπίνα. Βάζεις ένα xlr στο emulated output, στο πίσω μέρος του ενισχυτή, και δίδεις ήχο απευθείας στην κονσόλα ή στην κάρτα ήχου για σιωπηλές εγγραφές. Στο 1 watt ο ενισχυτής είναι αρκετά δυνατός. Στο lead κανάλι βγάζεις πρόβα άνετα με νορμάλ έντασης drummer. Στο σπίτι εάν ανεβάσεις την ένταση πάνω από το 3 γίνεται ενοχλητικό, καθώς είναι κάπως “brutal” η αίσθηση και η ένταση αρκετά υψηλή για τα γούστα μου. Η αλήθεια είναι πως στο 1 watt δεν είναι και τόσο καλός ο ήχος όπως στα 5 και στα 18. Λείπει “σώμα” από τον ήχο και τα ψηλομεσαία ξυρίζουν. Εάν στρέψουμε το volume knob μετά τη μέση αρχίζει και φτιάχνει λίγο ο ήχος, καθώς δουλεύουν οι δύο EL84 τελικές λάμπες. Μιλάμε για έναν ενισχυτή ακατάλληλο για οικιακή χρήση με νορμάλ εντάσεις, εκτός και εάν δουλεύουμε με ελάχιστο ή καθόλου gain. Υπάρχουν άλλοι ενισχυτές πολύ πιο κατάλληλοι, όπως dsl5, τον οποίο και έχω στην μέση της έντασης και δεν με κουράζει, Είναι κομπρεσαρισμένος και αρκετα μαλακός ο ήχος. Δεν χρειάζεται χώρο για να αποδώσει. Ο ΤΜ18 ασφυκτιά σε μικρούς χώρους. Στα 5 watt ο ενισχυτής είναι κατάλληλος για δυνατή πρόβα (με καμπίνα 1x12) στο lead κανάλι. Επίσης είναι αρκετά δυνατός και για δυνατό ροκ live σε κλειστό χώρο πχ 70 ατόμων, αλλά και σε ανοικτό χώρο με μέτριες εντάσεις. Με την 1x12 πίσω μου, και τον ντράμερ να βαράει δίπλα μου, ακούω καθαρά τον ήχο μου και όλο το μαγαζί γεμίζει ήχο κιθάρας, βοηθούμενο λίγο από τα κύρια ηχεία που παίζουν σε χαμηλή ένταση. Στο καθαρό κανάλι για να έχω headroom θα πρέπει να τερματίσω το gain. Σε άλλη περίπτωση, εάν θέλω κρυστάλλινα καθαρά, θα πρέπει να δουλέψω στα 18 watt. Έχω λύσει το πρόβλημα αυτό, με το να έχω always on έχω καθαρό boost ώστε να μου ανεβάζει την ένταση στο καθαρό κανάλι, και όταν εναλλάσσω με το lead να υπάρχει ισορροπία στο output. Στο lead (με boost on) κανάλι, εξάλλου, το booster δεν μεταβάλλει την ένταση καθόλου. Στα 5 watt, σε γενικές γραμμές, στο ηχητικό αποτέλεσμα δεν γίνονται πολλές παραχωρήσεις. Στα 18 watt o ενισχυτής βγάζει το 100% την απόδοσής του. Ο ήχος είναι εξαιρετικός. Ιδανικός για μεγαλύτερους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Με τον ντράμερ να βαράει στο αυτί μου και σχεδόν να μην τον ακούω, άκουγα κανονικά την καμπίνα που είχα πίσω μου. Επίσης, η καμπίνα είχε γεμίσει με ήχο όλο τον 100άδων μέτρων χώρο και τα κυρίως ηχεία ήταν αρκετά χαμηλά. Να σημειώσω ότι και η ένταση είναι, επίσης, υποκειμενική. Αυτό που εγώ θεωρώ δυνατό και ανυπόφορο, κάποιος άλλος θα το χαρακτήριζε αδύναμο. Έχει να κάνει και με τα τι είδους μουσική παίζει ο καθένας. Προσωπικά, παίζω κυρίως blues-hard rock, και δεν μου έχει παρουσιαστεί ανάγκη για πιο δυνατό ήχο. Και να σημειώσω ότι λόγω της απειρίας μας, έχουμε πολύ υψηλή ένταση στο πατάρι. Θα μπορούσα να κάνω την ίδια δουλειά και στα 5 watt, πιθανότατα. Συμβατότητα με πετάλια: Ο ενισχυτής είναι δικάναλος. Έχει και λειτουργία boost, στο lead κανάλι, οπότε θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει κάποιος ως τρικάναλο. Στο καθαρό κανάλι, με gain στην μέση, και με low output μαγνήτες, ο ήχος είναι αρκετά καθαρός. Κρυστάλλινα καθαρός. Με gain τέρμα ο ήχος γίνεται crunchy. Πλήρως αξιοποιήσιμος. Το volume knob δεν παραμορφώνει το σήμα, όπως κάνει σε έναν τυπικό μάρσαλ. Απλά ανεβάζει την ένταση. Ο ήχος στο κανάλι αυτό είναι κάπως “ξηρός” σε σχέση με έναν fender ή έναν vox. Κάπως “στεγνός” και ακομπρεσσάριστος. Παρόλα αυτά είναι αρκετά καθαρός και διαυγής. Έχει τον δικό του έντονο χαρακτήρα. Δεν θα τον χρησιμοποιούσα σαν πλατφόρμα για πετάλια, αν και, όπως θα δούμε στην συνέχεια, τα δέχεται αξιοπρεπώς. Το lead κανάλι έχει ίδια ένταση με το καθαρό. Το επίπεδο gain ξεκινά με ελαφρώς crunchy ήχο και καταλήγει σε hard rock καταστάσεις, ανάλογα και με τους μαγνήτες. Είναι πολύ φιλικό σε booster, od, και fuzz πετάλια, τα οποία στην ουσία μπουστάρουν το σήμα. Προσωπικά προτιμώ πετάλια με έντονα μεσαία όπως bb preamp, tubescreamer, mxr badass overdrive κλπ, διατηρώντας το tone σε χαμηλά επίπεδα. Με boost on ανεβαίνει αρκετά η ένταση στο lead, έχοντας διαφορά με τα άλλα δυο κανάλια, και ο ήχος κομπρεσσάρεται αρκετά. Το επίπεδο gain ξεκινά από ένα κρεμώδες έντονο overdrive και καταλήγει σε ήχο parissianne walkways, με ένα σετ PAF. Πολλές φορές χρησιμοποιώ μόνιμα αυτό το “τρίτο” κανάλι. Ρυθμίζω ώστε να έχω έναν καλό lead ήχο. Ρίχνοντας το volume της κιθάρας στο 7 έχω ρυθμικό ήχο, και στο 3 έχω cleanish ήχο για άρπισμα. Πατώ και το TS9 όταν θέλω να πάω σε ήχο για old schoοl metal. Να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι ο ενισχυτής αυτός “καθαρίζει”, με ρίξιμο του volume, καλύτερα από κάθε άλλο ενισχυτή που έχω ακούσει. Έχω όλους του ήχους που θέλω μόνο στα χέρια μου, πλην κρυστάλλινα καθαρά, σε ένα κανάλι. Τον ήχο του lead με booster on, μπορώ να τον δημιουργήσω βάζοντας ένα transparent od (πχ soulfood, mojo mojo, ocd) να μπουστάρει το lead κανάλι. To αποτέλεσμα, και στις δυο περιπτώσεις, είναι αρκετά κοντινό. Πολλοί, βέβαια, προτιμούν να δουλεύουν πάνω στο lead κανάλι, βάζοντας εκεί πετάλια. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στο board (tremolo, chorus, delay, reverb), τα ρίχνω στο πολύ καλό fx loop. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. EQ: Ο ΤΜ18, εκ φύσεως, έχει έντονα ψιλομεσαία. Έχει και πολύ έντονες χαμηλές συχνότητες, ειδικά στο lead boost on κανάλι. Συνήθως, κλείνω εντελώς το bass knob, έχω τα μεσαία στη μέση και τα πρίμα στο 7-8 για να έχω ισορροπημένο ήχο, ανάλογα και με την καμπίνα που το συνδέω. Συνήθως παίζω με v30 (είναι και η κατασκευάστρια επιλογή ηχείου). Έχω παίξει και με πιο το πιο φλατ G12-65 heritage. Σπίτι το έχω δοκιμάσει και με G12-35XC και είναι φανταστικό. Ακολουθούν κάποια δείγματα ήχου από το emulated output απευθείας στην κάρτα ήχου. Χρησιμοποίησα παράλληλα μια τέλε και την prs. Ίσως έπρεπε να χρησιμοποιήσω les paul αντι Prs διότι η τελευταία είναι λίγο παράξενη με τις ψηλές συχνότητες του bridge μαγνήτη. Δεν μου πολυαρεσε. Από εφέ, μόνο ελαφρύ reverb μέσω daw. Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 1.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain στη μέση: 2.mp3 Telacaster σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 3.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι με gain τέρμα: 4.mp3 Telacaster σε lead κανάλι με gain τέρμα: 7.mp3 Prs σε lead κανάλι με gain τέρμα: 8.mp3 Telacaster σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 11.mp3 Prs σε lead κανάλι, με boost on, και με gain τέρμα: 12.mp3 Prs σε καθαρό κανάλι, με OCD και παραπάνω εφέ από daw: 14.mp3 Telecaster σε καθαρό κανάλι, με DOD carcosa fuzz pedal, και παραπάνω εφέ από daw: 15.mp3 Pros n’ Cons: + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Μεγάλο εύρος ήχων + Μικρό μέγεθος και χαμηλό βάρος - “dry” ήχος στο καθαρό κανάλι - Σκαλοπάτι στην ένταση με χρήση της λειτουργίας boost. - Σχετικά υψηλή τιμή - Hi-fi αίσθηση στον ήχο Χαρακτηριστικά: CHANNELS Clean, Lead + Boost POWER 18 Watts POWER SOAK 5 , 1, 0 Watts POWER AMP 2 x EL84 PREAMP 2 x 12AX7 TSC Ja EFFECTS LOOP Serial FOOTSWITCH FS-2 (optional) SWITCHING FUNCTIONS Channels, Boost SPEAKER OUTPUT 1x 8-16 Ω DIMENSIONS 355 x 155 x 150 mm WEIGHT 5 kg PROTECTIVE COVER Softbag included
    1 βαθμός
  16. παντως περα απ ολα τα αλλα πολυ "ψαρωτικο" βιογραφικο
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. Θεωρώ πως τα jumbo frets βοηθούν εξαιρετικά στην ταχύτητα πέρα από τα bends, εξάλλου τα scalloped necks έχουν την αίσθηση ακόμα μεγαλύτερου τάστου, ο λόγος ότι για να ακουστεί η νότα, ο παίχτης ακουμπάει με τη λιγοστή απαραίτητη δύναμη τη χορδή, επομένως γλυτώνει χρόνο (εκατομμυριοστά αλλά συνολικά..μαζεύονται) για να πάει στην επόμενη νότα. To έχει πει και ο Yngwie Malmsteen αυτό έμμεσα, Basically, it's like having very high frets. But more extreme because I have carved out wood and high frets. You can put a fuckin' train on these things https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/yngwie_malmsteen_how_i_got_into_scalloped_fretboards.html
    1 βαθμός
  19. Γενικά αυτό που κάνει το μπράτσο πιο γρήγορο, επομένως κατηγοριοποιεί μία κιθάρα σε shred και άλλες σε λιγότερο ή περισσότερο shred, τουλάχιστον για τους περισσότερους κιθαρίστες, είναι το radius σε συνδυασμό με το πάχος-σχήμα των τάστων, medium, jumbo κλπ. Δεν είναι τυχαίο που οι γρήγοροι κιθαρίστες (οκ όχι όλοι προφανώς αλλά αρκετοί αν όχι οι περισσότεροι), χρησιμοποιούν scalloped necks, jumbo frets και πολύ πιο flat μπράτσα από το 12ο τάστο και μετά, που στην ουσία τι κάνουν όλα αυτά; Δίνουν την αίσθηση ότι παίζεις με ακόμα πιο χοντρά και ψηλά τάστα και πιο flat λαιμό και επίσης βολεύουν στα γρήγορα bends. Δες ας πούμε για παράδειγμα η fender, από κάτι 7,5 radius και κάτι vintage τάστα, έβγαλε σταδιακά jumbo frets, scalloped necks. Αυτό το αποδεικνύουν τα signature μοντέλα πχ της fender η οποία απευθύνεται παραδοσιακά σε μη shredders (βλ. πχ τα μοντέλα signature Malmsteen, Eric Johnson, Dave Murray που μάλλον τους λες γρήγορους κιθαρίστες). Χρησιμοποιώ το παράδειγμα της fender γιατί όταν χρειάστηκε να απευθυνθεί σε πιο γρήγορους κιθαρίστες, άλλαξε τα κλασσικά της specs.
    1 βαθμός
  20. Για να ελαφρυνω τον πόνο σου το επόμενο θα μου το στείλεις να το μιξαρω εγώ ? Τα ασΘματα σου θέλουν καλύτερη παραγωγή ?
    1 βαθμός
  21. Η εσωτερική διάσταση της Μουσικής https://www.nea-acropoli-athens.gr/arthra/filosofia/350-i-esoteriki-diastasi-tis-mousikis
    1 βαθμός
  22. Ωραίο Στράτο. Αν θα παρατηρούσα κάτι,λίγο πιο τονισμένο μπάσο. Αν και το άκουσα από κινητό.
    1 βαθμός
  23. Βασίλης Βασιλειάδης
    1 βαθμός
  24. Ω πελατιΕς εχι παντα δεικιο φιλωΟυς ? σιγα μην εχει δικιο ..ΜΑΜΑΕΙ η reverse guitar αλλα τι να τον κανω τον ΓΕΡΟ-ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ? ? isiomeno SIR.mp3
    1 βαθμός
  25. ο mr335 αυτοπροσωπως μας κανει ενα ανεπισημο demo της 335(H7 αν δεν κανω λαθος) με την ευκαιρια της international jazz day!!
    1 βαθμός
  26. 1 βαθμός
  27. Δυστυχώς αυτή η ΑΗΔΙΑ που αντικατέστησε τον bridge pickup (εντελώς κουφό που ο Vic επέλεξε αυτόν τον μαγνήτη ενώ πέταξε και τον original ) και το γεγονός ότι ο Vic Flic είναι θρύλος αλλά όχι διάσημος κόστισε στο μαγαζί που την αγόρασε 20.000 δολλάρια (η κιθάρα πουλήθηκε ξανά για 35.000 )
    1 βαθμός
  28. 55.000? Με αλλαγμένον τον bridge με seymour duncan mini humbucker ? ?
    1 βαθμός
  29. Νο Το σημειωνω...
    1 βαθμός
  30. Πειραγμα mode on Πραγματικα, δεν το εχεις στον γραπτο λογο! ? Πειραγμα mode off
    1 βαθμός
  31. Εκτός από Iron Maiden τι άλλο ακούς; Δεν είναι κακό αυτό που άκουσα (αν ήθελα ας έλεγα κάτι άλλο και θα ερχόταν ο Τρομάρας να με δείρει).
    1 βαθμός
  32. Εν αναμονή των parts από USA land, δίνω έμφαση στις λεπτομέρειες . Τρίψιμο και ξανά τρίψιμο... Καλή Ανασταση σε όλους!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...