Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      24

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      23

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/01/20 σε όλα

  1. Είναι το κομμάτι που έβαλα στον διαγωνισμό lockdown. Σας ευχαριστώ όλους που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βοηθήσατε να το φτιάξω. Το tribal στον τίτλο είναι για να παραπέμπει στους tribal tech (όπως είπε και ο Φώτης, έπιασα τους "ήρωές μου"). Ο πισίς αρνιόταν πεισματικά να μου το κάνει export, κάτι θα ξέρει ... Είναι το πρώτο κομμάτι που ανεβάζω στο νέο noiz, και είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό. Γράφτηκε σε τρεις μέρες, καλόγερος έγινα, ούτε στο noiz έγραφα, ούτε έτρωγα, ούτε κοιμόμουνα, μόνο μπύρες, κρασί και ... άκουγα. Άκουγα πολύ, μπας και μου έρθει τίποτα. Τώρα ..... χώστε αλύπητα, αντέχω μέχρι και μπινελίκια ....
    8 βαθμοί
  2. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με 126 συμμετοχές! Συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία. Οσο εμείς εδω θα ακούμε μπορείτε να κάνετε τις συμμετοχές σας share στο Facebook για να τις ακούσουν και οι δικοί σας.
    6 βαθμοί
  3. Μια και τελειώσε ο διαγωνισμός νομίζω μπορούμε να γράψουμε δυό λόγια για τις συμμετοχές μας, καθώς μέσα στην κοινότητα "μας" υπάρχει αυτή η ανάγκη επικοινωνίας και της γνωριμίας ή παρουσίασης του κάθε κομματιού. Φέτος μια και είχα περισσότερο χρόνο ανέβασα δυό κομμάτια. Το ένα από αυτά είναι το logic lock που φτιάχτηκε εκ του μηδενός πάνω σε μια συνταγή. Επρεπε να έχει groove, ένα δεδομένο tempo bpm, και να θυμίζει 70ς και ειδικότερα μια συγκεκριμένη μπάντα. Στην πορεία μου βγήκε ως συνήθως κάτι διαφορετικό, ελαφρά μεν αλλά με απόκλιση από την αρχική ιδέα. Το τόλμημα φυσικά ήταν στην περίπτωση η εμμονή μου να έχει πνευστά, κάτι που ήταν μια πρώτη για μένα. Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρια καθώς έκατσα και έγραψα τα μέρη για 2 σαξόφωνα, ένα τρομπόνι και μια τρομπέτα. Επίσης όπως πάντα σημαντική παράμετρος το αυστηρά καθορισμένο τρίλεπτο.
    4 βαθμοί
  4. Το μουσείο Guggenheim άνοιξε την βιβλιοθήκη του ελεύθερα https://archive.org/details/guggenheimmuseum Πάνω από 200 βιβλία τέχνης δωρεάν από το Solomon R. Guggenheim Museum
    3 βαθμοί
  5. @fusiongtr να σου πω, ψάχνω κάτι σώβρακα και δε τα βρίσκω..... Φανταστικός μεγάλε!!! Ειναι το πρώτο που ακούω από σένα και δηλώνω ήδη φαν. Κακώς δεν ανεβάζεις πιο συχνά.
    3 βαθμοί
  6. Κατα Λουκα 10.1 εννοει...
    3 βαθμοί
  7. Ενα κορονιασμενο ασΘμα για την "νεα κανονικοτητα"....αρελεσχιμπιλντερμπεργκ τι μας κανεις.... ? Εξω απο την πλακα καλο κουραγιο και δυναμη σε ολους & κιπ δε μιουΖικ καμινγκ!
    3 βαθμοί
  8. συμφωνώ φυσικά. Εγώ τα άκουσα σιγά σιγά όλα και μου έμεινε η ίδια αίσθηση. Εντυπωσιασμένος και ενθουσιασμένος από το άκουσμα τους που μου βγάζει και το πάθος, την αγάπη και το μεράκι των συμμετεχόντων για τη μουσική και τη μουσική τεχνολογία.
    2 βαθμοί
  9. Από τα δυό κομμάτια που ανέβασα φέτος στον διαγωνισμό του νοιζ το πρώτο που έφτιαξα ήταν το Spaces. Η ιδιαιτερότητα του κομματιού αυτού (για μένα) είναι ότι είναι το πρώτο που φτιάχνω χωρίς να είναι γραμμένο για κιθάρα και χωρίς να υπάρχει κιθάρα. Επίσης είναι το πρώτο που φτιάχτηκε εξ αρχής και εξ ολοκλήρου για πιάνο. Τα πλήκτρα γενικότερα ήταν το πρώτο όργανο που πλησίασα μικρός αν και ποτέ δεν ασχολήθηκα "σοβαρά" μαζί τους. Στο κομμάτι αυτό είχα το πρώτο ακόρντο που ωρίμαζε τους τελευταίους 3-4 μήνες χωρίς συνέχεια. Ορφανό. Με την ανακοίνωση του διαγωνισμού αποφάσισα να το φτιάξω, καθώς μία από τις φράσεις κλειδιά ταίριαζε ακριβώς σ αυτό που έψαχνα τόσο καιρό με το ακόρντο αυτό. Όπως και στο άλλο κομμάτι, αφού ολοκληρώθηκε η σύνθεση, είχα στο νού έναν συγκεκριμένο ήχο και ενορχήστρωση ιδίως για το δεύτερο μέρος όπου υπάρχουν τύμπανα, μπάσο και ένα ακόμα όργανο με μικρό αλλά αποφασιστικό ρόλο. Δεν κρύβω ότι δυσκολεύτηκα πάρα πολύ, καθώς όσο λιγότερα είναι τα όργανα τόσο πιό δύσκολη είναι η δουλειά και η παραγωγή, αλλά έφτασα αρκετά κοντά στην αναφορά μου. Κάποια στιγμή θα ήθελα να φτιάξω ένα βίντεο και να παρουσιάσω το τρόπο προσέγγισης σ αυτό που έφτιαξα.
    2 βαθμοί
  10. Θα τολμήσω να γίνω λίγο προκλητικός. Πήγα στην Αγγλία και νοίκιασα μια πόρσε,αλλά δεν με βόλευε να μπαίνω στην στροφή "τάπα". Εδώ στο χωριό μου,το ζάσταβα μου με βολεύει περισότερο,άρα καλύτερα να τρέχω με το ζάσταβα γιατί είναι καλύτερο απο την πόρσε. Που θέλω να καταλήξω; Κάτι μας βολεύει γιατι έτσι έχουμε συνηθίσει,όμως δεν πάει να πει οτι είναι πάντα και η καλύτερη επιλογή. Πάρε πχ μια strandberg να "σρεντάρεις" κανα χρόνο,και μετά πες μου άμα μια tele σε βολεύει στο "σρεντάρισμα" περισότερο.
    2 βαθμοί
  11. 2 βαθμοί
  12. 2 βαθμοί
  13. Ευχαριστώ Αντρέα.
    2 βαθμοί
  14. Παντα ηθελα το συγκεκριμενο να το παλεψω για fingerstyle solo ακουστικη. Αρκετα tricky κομματι για να καταφερεις να συνδυασεις σχετικα αξιοπρεπως ρυθμικη κιθαρα ,μελωδια και αυτο το swing μπασο! Εδω ειναι η προσπαθεια μου...
    2 βαθμοί
  15. Βρυκόλακας με Ibanez και λαιμό οδοντογλυφίδα Βρυκόλακας με strat και λαιμό ψιλο-fat Βρυκόλακας με tele και λαιμό μπαστούνι του baseball Ένα πιο κοντινό παράδειγμα θα ήταν: Έχω ακούσει ότι οι Porsche παν τάπα, αλλά, μήπως να πάω να οδηγήσω και κάνα-δυο ακόμα πριν αγοράσω; Συμπέρασμα: Με ό,τι νιώθεις πιο άνετα.
    1 βαθμός
  16. τα κομμάτια σου Στράτο έχουν μια ψιλοθολούρα στην παραγωγή, λίγο χαμηλά λίγο κάπως... το ιδιο και το περσινό. Τελικά ίσως είναι κάτι σαν υπογραφή.
    1 βαθμός
  17. Σχολιασμός μπορεί να γινει ελεύθερα μεσα στην συμμετοχή του διαγωνισμού, δεν χρειάζεται να τα ξανανεβάσετε γι αυτό.
    1 βαθμός
  18. η δισκογραφια μου σε mp3, οχι αυθεντικα.
    1 βαθμός
  19. Τα jumbo ταστα βοηθανε να μπορεις να κανεις bend με χαμηλο action. Δεν ξερω εαν βοηθουν να παιξεις γρηγορα. Τα χαμηλα ταστα (πχ prs) βοηθουν πολυ στο γρηγορο παιξιμο, αλλα θα πρεπει να αυξησεις το action εαν θες να κανεις vibrato. Ειναι σιγουρα θεμα συνηθειας. Θεωρω οτι η κιθαρα δεν κανει τον παιχτη. Οι δυνατοτητες και η εμπειρια του θα κανει την διαφορα σε οποια κιθαρα και εχει κανεις. Δηλαδη, εαν πχ εχεις "κολλησει" με την tele, δεν θεωρω οτι θα δεις τεχνικη εξελιξη με καποια "γρηγορη" κιθαρα. Το πολυ πολυ να σου κανει τη ζωη ευκολη. Θελει δουλεια. Αυτα που θα κανεις αργοτερα στην γρηγορη κιθαρα, θα τα κανεις ανετα και στην τελε, διοτι εχεις εξελιχθει ως παιχτης. Δεν μιλω για τον op, προσωπικα. Γενικα μιλαω.
    1 βαθμός
  20. Δεν ήξερα ότι έχουμε τον Abercrombie στη παρέα. Εύγε ψηλέ. Και ωραίο κομμάτι και πολύ ωραίο παίξιμο.
    1 βαθμός
  21. Θα το προτιμούσα, πιό τονισμένο,Στράτο.
    1 βαθμός
  22. Καλησπέρα και καλό μήνα to you, too. Το "πήγαινε να δοκιμάσεις" δεν cliche. Είναι η πιο σωστή αντιμετώπιση. Παράδειγμα: Που σημαίνει, με ό,τι νιώθεις άνετα. Προσωπικά, όχι ότι παίζω τίποτα σοβαρό, αλλά, όλα αυτά που θεωρητικά έχει μια shredding κιθάρα δεν με βόλεψαν ποτέ και μου αρέσει να προσπαθώ να παίζω γρήγορα ή τεχνικά ή πολύπλοκα ή πιο μοντέρνα ή πες το όπως θες. Ούτε το φαρδύ nut, ούτε το μεγάλο radius ( ένιωθα ότι τα δάχτυλα πήγαν σε γκρεμό να αυτοκτονήσουν), ούτε οι λεπτοί λαιμοί, γιατί με πονούσε η μισή παλάμη προς το μέρος του αντίχειρα, όσο έβαζα δύναμη για να μπορώ να κοντράρω στο μπράτσο. Τα μεγαλύτερα τάστα πιθανόν να είναι το μόνο must. Πχ. κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια μου μια Jem του '87. Πολύ καλό όργανο με full shred προδιαγραφές. Δεν την κράτησα πάνω από μια εβδομάδα γιατί δεν μπορούσα καν να την πιάσω σωστά, δεν με βόλεψε καθόλου. Οι γέφυρες με ρυθμιζόμενα saddles (το καθένα ξεχωριστά καθ' ύψος) σε βοηθάν όντως περισσότερο να ρυθμίσεις. Compound radius έχω σε κάποιες κιθάρες και δεν έχω καταλάβει αν όντως κάνει δουλειά ή αν είναι απλά καλοφτιαγμένες. Για παράδειγμα, η κιθάρα με την οποία νιώθω πιο άνετα απ'όλες είναι μια MusicMan Axis Supersport με σταθερή γέφυρα. Και όποτε την πιάνω να παίξω είναι σαν προέκταση των χεριών. Και μου αρέσουν πάρα πολύ οι κιθάρες με το μικρότερο nut width, 1 5/8. Ο μάστορας από πάνω, που παίζει παπάδες, χρησιμοποιεί Gibsonοειδές, που, γενικά, δεν προσφέρεται για τέτοια παιξίματα. Δεν ξέρω τι παιξίματα έχεις κατά νου, αλλά, το βασικότερο με όλα είναι εσύ να νιώθεις άνετα με ό,τι κρατάς. Ελπίζω να βοήθησα, κάπως.
    1 βαθμός
  23. Μπράβο Στράτο, πολύ ωραίο. Πετυχημένος και ο τίτλος. ?
    1 βαθμός
  24. Γι'αυτό παραμένει ποιοτικός.......?
    1 βαθμός
  25. Για ακούστε και τα υπόλοιπα εφτά κομμάτια του..... Το ένα καλύτερο απ'το άλλο!
    1 βαθμός
  26. Τι ινε αΦτο? ΜαχαβΥΖνου ορΧεστρα μιτς Μανολις ΧιΩτης μιτσ Φρανκ Ζαππα? ? Μαμει.
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. Το κομμάτι μου έβγαλε έντονα συναισθήματα...ανάμεικτα... κι αυτό είναι καλό! Μόνο γι αυτό, που δεν γίνετε εύκολα από mainstream μουσική, μπράβο Σπύρο! Εννοείτε ότι στην ζωή μου δεν έχω ακούσει πάνω από 10 λεπτά από τέτοιου είδους μουσική, οπότε δεν θα πω κάτι για το εάν μου άρεσε η όχι.... φτάνουν τα συναισθήματα.
    1 βαθμός
  29. πάντως μη μου στεναχωριέσαι. Στην κόρη μου δεν έχω πει ποτε παραπάνω από "Καλό είναι"
    1 βαθμός
  30. ότι είχες χωθεί στα κιτάπια και έγραφες
    1 βαθμός
  31. 1 βαθμός
  32. Πάρα πολύ καλό..! Συγχαρητήρια zevelek !!
    1 βαθμός
  33. Αν εννοεις που δεν εψαξα οτι το μεν δεν εχει usb και το δε δεν εχει midi υπαρχουν ανταπτορες απο usb σε midi
    1 βαθμός
  34. Γεια σας, αυτή είναι μια σύνθεση home made παραγωγής .Την αφήνω εδω κι όποιος θέλει μπορεί να πει την γνώμη του/κριτική του.
    1 βαθμός
  35. Τωρα ξερω γιατι οι Les Paul στοιχιζουν τοσα λεφτα, γιατι η Gibson προσθετη στην αξια της καθε κιθαρας και την αξια των templates που χρειαζεται για να τη φτιαξει!?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...