Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/08/20 σε όλα
-
Καταλαβαίνω πως για όσους μένουν σπίτι και είναι μοναχικοί λύκοι, δεν άλλαξε τίποτα. Ισως είναι και μια αφορμή για περισσότερη αφοσίωση στο home studio. Τι ίσως... ΕΥΚΑΙΡΙΑ! Εμένα δεν μου φτάνει η μέρα. Looper, κιθάρα κι άγιος ο θεός! Κι αν έρθει καμια ιδέα, ανοίγω και το κουμπάσε. Εσείς παίζετε περισσότερο τώρα; Και τι γίνεται με τις μπάντες, τις πρόβες, τα χαμένα live; Είστε σε επαφή; Δουλεύετε με streaming; Προετοιμάζετε υλικό ή τα παρατήσατε;6 βαθμοί
-
Αλλαξε κάτι... για μένα μεγάλωσε η μέρα καθώς ένα σημαντικό μέρος της ήταν αφιερωμένο στη μητέρα μου, που πλέον δεν μπορώ να προσεγγίσω λόγω καραντίνας. Πρόβες δεν γίνονταν ούτε live. Οπότε μόνο ηχογράφηση, χτενίσματα και σκοράρισμα, διότι καιρός είναι όλο το υλικό να πάει σε χαρτί. Ποτέ δεν ξέρεις.6 βαθμοί
-
Ακούω μουσική όπως πριν (2 LP ή CD την ημέρα). Ανακάλυψα όμως άλμπουμ που τα είχα αγοράσει καιρό πριν και δεν θυμόμουν την ύπαρξή τους. Ένα απ' αυτά είναι το 1o Bruford - Feels good to me, με το οποίο έπαθα τη πλάκα μου. Επίσης κατάλαβα ότι εξακολουθούν να μ' αρέσουν οι ABBA. Παίζω κιθάρα λίγο παραπάνω και επανεξετάζω τους ήχους των πεταλιών. Ποια κιθάρα προτιμάει το εκάστοτε boost, και αν αυτό παίζει καλύτερα με μπαταρία η τροφοδοτικό. Πρόβες, live - όνειρα θερινής νυκτός, μου λείπουν πολύ, μιλάω όμως σε καθημερινή βάση με τους συνεργάτες. Δεν έχω home studio και δεν μπορώ ούτε να ηχογραφήσω, ούτε να τζαμάρω.5 βαθμοί
-
προσωπικά δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί γενικά ως μεσήλικας πλέον τα τελευταία χρόνια έβγαινα λιγότερο για διασκέδαση, δουλεύω ακόμα, γράφω συνθέσεις για χόμπι εδώ και χρόνια αραιά και πού όποτε μου τη βαρέσει χωρίς στόχο και μέχρι στιγμής το κάνω με τον ίδιο ρυθμό,έχω σταματήσει προβες/live εδώ και 13 χρόνια γιατί ένιωθα πως προσωπικά δεν μου προσφέρει κάτι, δεν μου άρεσε και ποτέ ιδιαίτερα και τι άλλο θέλω να πώ? Α ναι. Το μόνο που βλέπω ενδιαφέρον είναι πως όλη η κατάσταση με εμπνέει μουσικά, όπως και γενικά αυτά που βιώνω/βλέπω ανά καιρούς με κάνουν να σκέφτομαι μουσικά, δηλαδή έχω την τάση να επενδύω μουρμουρίζοντας σκέψεις που προκύπτουν από αυτά και έτσι έχω ιδέες. Η κατάσταση μου δίνει πολλές ιδέες. Αλλά βαριέμαι να τις γράψω, γιατί κουράζομαι στη δουλειά, όσο να ναι η κατάσταση επηρεάζει την ψυχολογία και για να τις αποτυπώσω τις μουσικές μου σκέψεις και να τις αναπτύξω θα με κουράσει περισσότερο. ε, κάνω και λίγο γυμναστική, παίζω λίγο παιχνιδάκια, μου λείπει το σέξ γιατί υπάρχει μια φοβία για τέτοια στον κόσμο και σε εμένα. Την φοβάμαι την κατάσταση, έχω και κάποιες γνώσεις αυξημένες περί του θέματος. Και προτιμώ να χαλαρώνω με άλλους τρόπους. Με ενα παιχνίδι, κατι να διαβάσω, κατι να δω, κάτι να ακούσω, αλλά στάνταρ μια δυο φορές την εβδομάδα θα το ανοίξω το homestudio και θα γράψω. Πάντα το κάνω. Δεν το έχω παρατήσει τελείως ποτέ και έτσι δεν βλέπω να αλλάξει κάτι. Βασικά θα ήθελα να βγω να πάω σε μια ταβέρνα, μια καφετέρια, ενα κλάμπ. Αμα τα έχεις αυτά δεδομένα και είσαι και μιας ηλικίας δεν θές να βγαίνεις και πολύ. Τώρα όμως με πειράζει, το σκέφτομαι. Να έλεγα, να μπορούσα ρε παιδί μου να βγω για μια μπύρα με παρέα. Αλλά είναι όλα κλειστά Νέκρα έξω. Θλίψη. Άδεια πόλη, φοβισμένη. Σκοτεινή. Ούτε στην ύπαιθρο δεν μπορείς να πας, ούτε στη θάλασσα. Κάποιοι λόγο τοποθεσίας τους τα έχουν κοντά τους, λίγα βήματα αλλά ούτε αυτοί μπορούν να πάνε εύκολα φαντάζομαι. Και τα μέτρα, μπορεί και να φοβούνται. Όλα αυτά μέσα μου και άλλα τέτοια πολλά γίνονται φοβερά μουσικά θέματα. Θα μπορούσα να τα γράψω και θα ήταν και ωραία γιατί κάτι κάμω. Να παίξω να μελετήσω? Ε, είμαι παιχταράς και δεν με ενδιαφέρει η εκτέλεση. Στα σύγχρονα στάδια της σύνθεσης και της παραγωγής η εκτέλεση ούτως η άλλως δεν σε αγχώνει. Δεν χρειάζομαι βελτίωση εκεί για τα δεδομένα μου. Τα έχω όλα. Τι να πω. Αυτές είναι οι σκέψεις μου πάνω στο θέμα και αυτά κάνω για το θέμα. Υπομονή. Πάντως επειδή έχω μια ευαισθησία και έναν σεβασμό για όσους ζουν από τη μουσική, γιατί ξέρω τι σημαίνει μουσική και τι προσπάθεια και θυσίες θέλει για να ζεις από αυτό, είτε σαν εκτελεστής είτε σαν εκπαιδευτικός...................στεναχωριέμαι. Ένας φίλος μου μουσικός εκπαιδευτικός μου έλεγε πόσο στεναχωριέται και πόσο δύσκολο του είναι π.χ. τωρα που προσπαθεί με online μαθηματα και πόσο ουσιαστική για αυτόν (και για εμένα) είναι η φυσική επαφή με τον μαθητή και πόσο δυσκολεύει τα πράγματα και την ψυχολογία. Αυτή η απομόνωση.................. Αυτή η αβεβαιότητα....................... Ο φόβος για την υγεία, για το μέλλον............................... Να δώσουν οι πλούσιοι στους φτωχούς!!!!!!!!!!!!!!!! Ακούτε?? Αλλιώς θα σας συντρίψουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχα5 βαθμοί
-
Απ' οταν εκλεισαν τα σχολεια ειμαι με τα παιδια μου κλεισμενος μεσα. Η -τυχερη- συζυγος μπορει και δουλευει. Το αποτελεσμα ειναι πολυ παραπανω τρεξιμο στο σπιτι, απο το πρωι μεχρι το βραδυ.. Η φασαρια πολλη και αυτο εχει επηρεασει την ορεξη και την αντοχη μου για να διαθεσω πχ ενα τριωρο στο pc σε παραγωγη, ή να πιασω κιθαρα να παιξω. Η παραγωγη τρεχει στο ρελαντι (πιπιλιζω ενα κομματι για μερες), χωρις δυνατοτητα να ηχογραφησω με μικροφωνο. Το βραδυ που κοιμονται ολοι βλεπω καμια σειρα, κλασικα, αγκαλια με μια κιθαρα για κανα 2-3ωρο. Οι προβες ειχαν ηδη αραιωσει δραματικα, και τον τελευταιο μηνα σταματησαν εντελως. Λογικα, θα ξαναρχισουν μολις ανοιξουν τα σχολεια, το νωριτερο. Εν κατακλειδι, Θα ελεγα οτι ασχολουμαι αισθητα λιγοτερο σε σχεση με ενα μηνα πριν. Βεβαια, τετοιο καιρο πνιγομαι στην δουλεια, φυσιολογικα, οποτε χωρις κορωνοϊο, παιζει να ειχα ακομα λιγοτερο χρονο για μουσικη.5 βαθμοί
-
Μελετάω περισσότερο, παίζω περισσότερο, ακούω περισσότερο. Η καραντίνα συνέπεσε με την ολοκλήρωση του προπτυχιακού μου, οπότε μέχρι να τελειώσουν τα γραφειοκρατικά της συνέχειας δεν έχω και κάτι άλλο να κάνω. Έχω ξεκινήσει διάβασμα για το Grade 5 του RGT, αλλιώς δεν παίζει να μάθαινα ακόρντα ποτέ στη ζωή μου. Προσπαθώ σιγά σιγά να αποκτήσω και ένα βασικό ρεπερτόριο 25-30 κομματιών για κλασικά πράγματα που παίζονται σε μπαράκια, μήπως και αξιωθώ να βρω μπάντα μόλις μετακομίσω. Πάλι καλά που υπάρχουν όλα αυτά και περνάνε ευχάριστα/παραγωγικά οι μέρες.5 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
Αν και χτυπάω 12ωρα εργασίας λόγω της κρίσης , αυτά είναι πλέον από το σπίτι, οπότε έχοντας και την πολυτέλεια του νέου μου ηχομονωμενου home studio του δίνω και καταλαβαίνει.... τόσο παραγωγικά όσο και παιΧτικα... Φτιάχνω και μια ωραία συνεργασία με ποπ ασΘματα με έναν εξαιρετικά ταλαντούχο φίλο μου εκ του μακρόθεν .... δουλειές με φούντες λοιπόν...4 βαθμοί
-
Εγώ δυστυχώς δεν γίνεται να στήσω στο διαμέρισμα μικρόφωνα και να βαράω τρομπόνια, γιατί από "Μένουμε σπίτι" θα μου πουν το άλλο χυδαίο με το σπίτι. Οπότε: Επαναμιξάρισμα στοιχειωμένων project, δημιουργία και οργάνωση templates, vst presets, τακτοποίηση Key Commands του Cubase, δημιουργία remotes σε TouchOsc και Touch Portal, AutoHotKey. Μόνο με το AutoHotKey μπορώ να φάω μια μέρα γιατί ειμαι μπουμπούνας στον προγραμματισμό (που ανάθεμα αν νοείται προγραμματισμός το AHK)? Και γράψιμο μπουρδών αν βαριέμαι τα παραπάνω. Να δω μετά που θα λήξει η καραντίνα κι εγώ θα έχω συνηθίσει αυτή την ευτυχία πώς θα αποφύγω την παντόφλα προσαρμοστώ. Edit: Από πρόβες, βούλα. Πάγος. Θα μαζευτούμε μετά να παίξουμε και δε θα θυμόμαστε όχι τι παίζουμε, ούτε ποιοί είμαστε.?4 βαθμοί
-
Αν και δεν ήταν στο πρόγραμμα, έγραψα ένα δεύτερο μέρος στο τεμάχιο που παρουσίασα πρόσφατα.Ίδιες ομάδες οργάνων(ξύλινα-έγχορδα) και θεματικό υλικό από το πρώτο μέρος που-ελπίζω- μεταμορφώνεται σε κάτι διαφορετικό.2 βαθμοί
-
Χαχαχαχα, μπράβο ρε Ελενάρα, μπράβο. Εκτός από μύτη που όλα τα πιάνει, έχεις και αυτί. Υποκλίνομαι Σπύρο. Τι συναισθήματα, τι εικόνες ...2 βαθμοί
-
Ναι,φυσικά, εννοώ σαν επιρροή. Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό μελετούσα και το score, είναι πιθανόν αυτή η επιρροή να είναι...ε...πιο απτή. Η σύζυγος, πάντως, όταν το άκουσε ήταν σαφής...Τι δικό σου και μαλακίες, αυτό είναι εκείνο κει του Debussy...2 βαθμοί
-
Yπέροχο! Η ατμόσφαιρά του μου θύμισε το Prélude à l'après-midi d'un faune, του Debussy.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
σε μένα δεν έχουν αλλάξει πολλά γιατί τα τελευταία 2 χρόνια (λόγω ασθένειας) δούλευα έτσι κι αλλιώς από το σπίτι... τώρα όμως μια και η δουλειά μπήκε κι αυτή σε καραντίνα, βρήκα την ευκαιρία να αρχίζω να χτίζω τον "σκελετό" για το γράψιμο ενός τεχνικού βιβλίου που σαν σκέψη κόντευε να με στοιχειώσει... ουδέν κακόν αμιγές καλού... ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε π0u$+h μου είσαι τόσο ωραίος κημπορντίστας και μας ζαλίζεις τ' @.....α κάθε μέρα με τα πόσα κομμάτια ξύλο έχουν οι fender? Ωραίο κομμάτι, πολύ ενδιαφέρουσα μελωδία της κιθάρας (με τρέμολο;) Μ' άρεσε.1 βαθμός
-
Καταρχην μιλαμε για ηλεΧτρικες κιθαρες και μαλιστα solid body. Οπότε το σωμα παιζει απο 0,1% εως 1% ΡΟΛΟ στον ΗΧΟ τους. Και αφου το κλεισαμε αυτο ? παμε στο προκείμενο: ΟΝΤΩΣ τα σώματα που δεν ειναι ενα κομματι ξυλο ειναι ανθεκτικοτερα στο σκευρωμα (cupping) & οντως τα μονοκομματα σωματα ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ για τον απλο λογο οτι το ash & alder που χρησιμοποει συνηθως η Fender δεν ειναι δεντρο που μπορει να δωσει πολυ μεγαλα κομματια κΣυλου .Οποτε η ΜΑΖΙΚΗ παραγωγη one piece body κιθαρων ειναι απλα ΑΔΥΝΑΤΗ. Εχω φτιάξει αρκετες κιθαρες με ενα κομματι ash και δεν μπορω να πω ότι αξιζε τον κοπο το 40% + που πληρωσα για τα σωματα αυτα. Στην πραγματικοτητα οι Fender (vintage & new) με one piece bodies ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ (ζητημα να εχω δει 5-6 στη ζωη μου,η συντριπτικη πλειοψηφια στα 50s & 60s είναι 3 piece & στα 70s έχω δει ακομα και...5 piece (μια απο τις καλυτερες tele που ειχα ποτε ηταν μια 72αρα τετοια). Αλλα αυτο δεν ισχυει μονο στις Fender,και η συντριπτικη πλειοψηφια των Gibson αλλα και των περισσοτερων solid body κιθαρων 2-4 piece ειναι . Αν σε ενοχλει τοσο πολυ παρε μια με solid color ώστε΄να μην φαινεται η/οι ...ενωση (εις) ?1 βαθμός
-
Η τεχνική της ένωσης στην μέση λέγεται bookmatch. Αν προσέξεις στις φωτογραφίες το δεξι κομμάτι ειναι αντικρυστο του αριστερου! Δηλαδή το ξυλο κοπηκε στην μέση και μετά ανοίχτηκε σαν βιβλιο. Λόγω της υπερυλοτομησης είναι πολύ δύσκολο να βρεθουν κομμάτια ξύλου που να εχουν διαστάσεις που να σου επιτρέπουν να φτιάξεις μονοκόμματα όργανα,και αν καταφέρεις να βρεις , γιατί είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο ,θα χρειαστεί να πληρώσεις το εν λόγο ξύλο αρκετά παραπάνω λεφτά από τα λεφτά που θα έδινες για να αγοράσεις το ξύλο που βλέπεις στις παραπάνω φωτογραφίες. Υπάρχουν και αυτές οι κατασκευές λοιπόν με διπλάσιο και βάλε , κάποιες φορές, κόστος. Ολα λοιπόν είναι θέμα budget και οπτικής. ΣορρυSorry δεν ξερω πως καταφερα να φαινονται τα γραμματα με αυτο το εκτυφλωτικο background!1 βαθμός
-
χε χε, θα κάνω τώρα τα κόλπα του gkourmoul με μετρονόμους και τα ρέστα... θα το ξαναγράψω. Επίσης η θρασιά είναι φτωχη, θέλει power scooped και 2η κιθάρα. Η όλη προσπάθεια έχει να κάνει με την 1η χρήση hydrogen σε linux. και την δημιουργία ενός ρεαλιστικού backing track σε τυμπανα και μπάσο.1 βαθμός
-
Αχιλλέα καταρχάς χαίρομαι που έπιασες την κιθάρα πάλι και κάθισες να ηχογραφήσεις. Οπως στα είπε ο Γιώργος,έχεις ένα θέμα συγχρονισμού στην αρχή και σου χαλάει όλο το πρεστίζ ? Τώρα που είσαι ζεστός,αν βαριέσαι να διορθώσεις αυτό,ξεκίνα το επόμενο,μην τα παρατήσεις πάλι για κανα 6μηνο!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
E, είναι ορατό για όποιον έχει ακούσει - αν και πιστεύω ότι θα της έχεις κάνει πλύση εγκεφάλου. ? Αναφορικα΄με το "άρωμα soundtrack", έχω να πω ότι γενικότερα η συγχρονη συμφωνική/ορχηστρική μουσική, έχοντας εγκαταλείψει κάποιους πειθαναγκασμούς της κλασικής, κινείται σε περισσότερο κινηματογραφικά ηχοτοπία και μονοπάτια (γι αυτό και τη λέμε "σύγχρονη" ? ) Για τον Andre Caplet, τι γνώμη έχεις; (André Caplet (23 November 1878 – 22 April 1925) was a French composer and conductor now known primarily through his orchestrations of works by Claude Debussy. )1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
δεν ήθελα να τρολάρω, αλλά τρώγομαι τόσες μέρες να το βάλω, βλέποντας τον τίτλο1 βαθμός
-
Όπως τα λέει ο Βραδύπους ,τελικά τον έφτιαξα τον σέρβερ και τρέχει κανονικά όποιος θέλει ας δηλώσει συμμετοχή και θα στείλω με pm τα στοιχεία για να μπει και να παίξουμε το βράδυ στις 8. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να παίζεις με μετρονόμο και να ξεκινάς στο 1 για Όπως να μην έχει latency, ουσιαστικά όποτε βλέπει το πρόγραμμα ότι υπάρχει καθυστέρηση σε βάζει στο επόμενο μέτρημα για να μην το καταλαβαίνεις. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ. Όπως και να 'χει, έχει πλάκα.1 βαθμός
-
Καλημέρα, Για το jamtaba: δεν είναι παλιό το πρόγραμμα, η ανάπτυξή του είναι ενεργή, η τελευταία έκδοση βγήκε πριν 10 μέρες. Είναι μια εφαρμογή για να συνδέεσαι και να παίζεις στους σέρβερ ninjam χωρίς να τρέχεις το Reaper. Αν δουλεύεις στο reaper, μπορείς να βάλεις το plugin τους, αν όχι μπορείς να βάλεις το JamTaba. Για το latency: αν κατάλαβα καλά, δεν προσπαθεί να το μειώσει, αλλά να το κάνει σταθερό και προβλέψιμο. Για το hardware: χρειάζεσαι μια κάρτα ήχου για να περάσεις στον υπολογιστή το όργανό σου. Από απαιτήσεις δεν έχω βρει κάτι σχετικό. Υπάρχει κι αυτή η συζήτηση στο φόρουμ: https://www.noiz.gr/community/forums/topic/58926-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC/page/2/1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
καλά δε συζητάμε μπορεί να πείσει και κουφούς κάλλιστα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
12 χρόνια πίσω... σαν χτες μου φαίνεται. https://www.zendrum.com/index.php?route=product/product&path=61&product_id=84 Ακριβότερο! ? Έλεγα ότι θα έχει πέσει μετά από τόσα χρόνια.1 βαθμός
-
O τυπος στο βιντεο λεει οτι φοραει 12αρες και ειναι ΟΚ για το μηκος της. Και οτι εχει 13αρες στην taylor gs mini. Το κουρδισμα του ειναι κανονικο στανταρ Ε. Εμενα να πω την αληθεια για κιθαρονι μαρεσε πιο πολυ ο ιδιαιτερος ηχος της benton απο της taylor. Η ηχος της Taylor gs mini παει να μοιαζει στις κανονικες κιθαρες. Αν ηθελα κανονικο ηχο, θα επαιζα μια κανονικη μηκους κιθαρα. Δεν ξερω αν το μεγεθος της τρυπας κανει για οποιοδηποτε μαγνητη, αλλα σιγουρα κατι θα μπορει να μπει. Απο οτι διαβασα στα σχολι του τομαν, θελει δουλιτσα για να γινει τελεια. Φινιρισμα ταστα, νατ κλπ Λεει και οτι εβγαλε κατι κατω απο τη γεφυρα. https://www.thomann.de/gr/harley_benton_delta_blues_t_reviews.htm?rating=3 Με γειες.1 βαθμός
-
ΕΙΠΑ ΨΕΜΑΤΑ!!! ΕΙΜΑΙ ΨΕΥΤΗΣ!!!! XAXAXAXXAXAXAXAXA Δεν έπαιξα εγώ την κιθάρα. Ενας φίλος μου την έπαιξε πάνω στο κομμάτι μου και μου την έστειλε. Ο οποίος παίζει πολύ καλά, είναι καθηγητής μουσικής σε ωδείο στα Χανιά και παίζει πολύ καλύτερα γενικά Απλά ασχολήθηκε λιγο εκεί που μιλάγαμε, το έγραψε και το έστειλε Και είπα να κάνω μια πλάκα. Σας ευχαριστώ όμως. Πιστεύετε σε εμένα και με αγαπάτε. Και εγώ σας αγαπώ. Αλλά ποτέ δεν θα μπορέσω να παιξω έτσι, και δεν μπορώ και βαριέμαι να μάθω. Θα μείνω στα πλήκρα και γρατζουνάω λιγο την κιθάρα, αλλά σόλο δεν μπορώ να κάνω. Κατι βλακείες κάνω αλλά μ αρέσει. Πληκτράς γεννήθηκα, πληκτρας θα πεθάνω. Στο thread ομως θα βάλω άλλα, μεινετε συντονισμένοι. Εδω θα βαζω αλλα δικα μου, οτι μου τη βαράει λέμε μεχρι να μας αφησουν να βγουμε έξω ελεύθερα. Θα μας αφήσουν έξω όταν μας γνωρίσουν με τον Παγκόσμιο Ηγέτη που μεθοδεύουν και προφήτευσε ο Νοστράδαμος, ο Παϊσιος και πολλοί άλλοι και θα λέμε πως είναι καλός γιατι θα δίνει λύσεις στην αρχή αλλα μολις βάλουν όλοι το ΤΣΙΠΑΚΙ θα μας ΧΟΡΕΨΕΙ στο ΤΑΨΙ. Και όχι. ΑΥΤΟΣ που θα φέρουν, δεν είναι ο Μητσοτάκης. χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχα1 βαθμός
-
Πολυ ωραιο. Ωραια μελωδια και σολαρα. Το πρωτο μισο λεπτο ειναι εντελως ασυγχρονιστο...1 βαθμός
-
Σπύρο μου, ενώ συμφωνώ με το πνεύμα του post, διαφωνώ με το γράμμα του. 1. Έτσι κι αλλιώς μπροστά στον θάνατο, όλα τα πλάσματα είμαστε ίσα. Το θέμα στους ανθρώπους είναι ότι ενώ αν έχεις κάποια ανίατη ασθένεια έτσι κι αλλιώς θα δεις τα ραδίκια ανάποδα, από την άλλη σε κάθε άλλη περίπτωση ασθένειας, οι έχοντες μεγαλύτερη οικονομική δύναμη, θα έχουν πάντα περισσότερες πιθανότητες ίασης, αλλά και καλύτερη ποιότητα ζωής μέχρι το ξύλινο παλτό. 2. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο οικονομικό μοντέλο πίσω από την πραγματική οικονομία, ούτε ότι υπήρξε ποτέ. Το "μοντέλο" είναι ακριβώς αυτό, μοντέλο, και δεν πιστεύω ότι είναι πρακτικά εφαρμόσιμο. Ούτε πιστεύω ότι υπάρχουν κάποιοι που επιλέγουν και εφαρμόζουν μοντέλα επιτυχώς στην πράξη. Όλες οι οικονομίες που προσπάθησαν να εφαρμόσουν κάποιο μοντέλο απέτυχαν για κάποιους λόγους που η γνώμη μου είναι ότι έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη φύση (δική μου άποψη φυσικά) και την πολυπλοκότητα τόσων παραμέτρων, που η σχέση αιτίας-αποτελέσματος είναι τουλάχιστον απρόβλεπτη, ακόμα και με τα πιο δυνατά οικονομετρικά μοντέλα. 3. It is out of the question of course.1 βαθμός
-
Εγώ τα έκανα όλα, τον αμόλησα γιατί είμαι κομπλεξικός. Έβλεπα στους άλλους αυτά που βαριόμουν να γίνω και λέω, έτσι είστε? Και τον αμόλησα. RYZEN ρε. (άσχετο χαχαχαχαχαχαχα)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πες τα χρυσόστομε! Φανταστικός και στο παίξιμο και στη σκέψη και σε όλα! Δίδαξε να πολλαπλασιαστεί το είδος σου, σας χρειάζεται η τέχνη!!!! Και πάλι μπράβο!1 βαθμός
-
@Haris Σ' ευχαριστώ! Με την big band, δυστυχώς από ηχητικά δεν υπάρχει κάτι, διότι υπάρχει κενό σε κάποια θέματα. Ελπίζω στο μέλλον να αλλάξει αυτό, καθώς κυριολεκτικά πήγαν χαμένες τόσες και τόσες πολύ καλές συναυλίες. Slayer και πάλι Slayer! To polytempora ήθελε αλλαγή σκέψης εντελώς και από τους δυό μας. Κατ'αρχήν, η ρυθμική ακρίβεια πρέπει να είναι απόλυτη, οπότε ο μετρονόμος είναι πολύ σημαντικός. Τα απλά, πχ 4:3, τα παίζουμε και με ένα σκέτο μετρονόμο που απλά τον ακούμε πολυρυθμικά. Αλλά αυτά με μεταβλητούς μετρονόμους γίνονται ΜΟΝΟΝ με εξαρχής πολυκάναλους, πολυρυθμικούς μετρονόμους. Έχω φτιάξει έναν σε Max, τον οποίο τελειοποιώ τώρα. Σκέφτομαι να τον μεταφέρω σε κάποια πιο cross-platform γλώσσα μετά. Είναι ανθρωπίνως αδύνατον να κάνεις μεταβλητές πολυρυθμικές σχέσεις υψηλής ακρίβειας χωρίς μαέστρο ή μηχανική υποστήριξη, και καλό είναι να μην ντρεπόμαστε να το κάνουμε. Στο κάτω-κάτω της γραφής, το θέμα είναι τι μουσική παίζεις. Αν η μουσική βγαίνει μόνον έτσι, ας βγει έτσι. Η μουσική με ενδιαφέρει, όχι η έννοια του καθενός περί fairness. Αν είναι να κάνεις το αδύνατο δυνατό, κάνε το με όποιον τρόπο γίνεται. Η γνώμη μου πάντα... Φυσικά δεν το λέω αυτό για σένα, αλλά για κάτι τύπους που θα βγουν να λένε ό,τι τους κατέβει. Ας κάνουν αυτοί μεταβλητές πολυρυθμικές σχέσεις ακριβείας χωρίς μαέστρους ή πολυμετρονόμους και το συζητάμε... @nasokosm Σ'ευχαριστώ! Το αριστερό μου και ο Άλεξ παίζει 11 και το δεξί μου 11 ή 17, με μεταβλητή ρυθμική αγωγή (άλλοτε πίσω, άλλοτε ακριβώς, κτλ, όπως στα κανονικά blues). Εννοείται first take εντελώς ακουστικά. Ούτε monitor δεν είχαμε.1 βαθμός
-
Χαίρετε. Είχα τη χαρά και τιμή να με καλέσει ο επί πολλά έτη φίλος μου Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης στην εκπομπή Μουσικοί Διάλογοι, στο κανάλι της Βουλής. Τους ευχαριστώ θερμά! Συζητήσαμε για πολλά, και εκτός των άλλων, περάσαμε και πολύ ωραία!1 βαθμός
-
Δυστυχώς δεν έχω άποψη μιας και δεν έχω δει κάποια... νομίζω. Αλλά έχω ακούσει διθυράμβους απο καμμένα και followers των κόμιξ. Αν είναι αυτό που νομίζω πάντως (super action και εφέ) με αφήνουν παγερά αδιάφορο (μιας και γέρασα και δεν γουστάρω να βλέπω πολύ κίνηση, ιδιαίτερα της κάμερας) οπότε τείνω να συνταχθώ με τον τιτάνα του σινεμά που ξέρει απο αυτά. Τουλάχιστον αυτός έχει διηγηθεί ιστορίες που τις θυμάσαι για τους διαλόγους.1 βαθμός
-
Τι να πούμε ρε Χάρη; Μίλησε ο Σκορτσέζε και είπε κάτι. Το δεχόμαστε τέλος. Άμα πει ο Σκορτσέζε ότι ο ήλιος περιστρέφεται γύρω απ' τη γη, έτσι είναι. Τώρα εσύ που που διαφωνείς, έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις λάθος.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00