Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/20/20 σε όλα
-
Προορισμός Μusikhaus Thomann, Treppendorf... Mετά από πολλά χρόνια και αναρίθμητες παραγγελίες, έφτασε η ώρα να επισκεφτώ την αφετηρία όλων αυτών των παραγγελιών και κάποιους από τους ανθρώπους που είχα έρθει σε επικοινωνία όλα αυτά τα χρόνια. Δυόμιση ωρίτσες δρόμος λοιπόν,που πέρασαν μονομιάς,μιας και η λαχτάρα για μία Disneyland με μουσικά όργανα ήταν μεγάλη. Όσοι έρχεστε από νότια και βρεθείτε σε αυτό το δρομάκι εμπιστευτείτε τον πλοηγό σας και συνεχίστε την πορεία σας,μιας και λίγα χιλιόμετρα παρακάτω,ξεπροβάλλουν οι εγκαταστάσεις Ανάμεσα λοιπόν σε τεράστιες μονάδες αποθήκευσης και διανομής,βρίσκεται και το κατάστημα. Σε αυτό το σημείο,θέλω να πω ότι το φωτογραφικό υλικό είναι πολύ περιορισμένο,μιας και κατά την άφιξή μας το κατάστημα κηρύχθηκε κλειστό(προληπτικά κατά του Κορωνοιού) και μετά από διαπραγμάτευση μπορέσαμε και επισκεφτήκαμε μόνο τον χώρο με τις κιθάρες, που ήταν και αυτός που με ενδιέφερε. Κιθάρες Μερικές ακόμη φωτογραφίες2 βαθμοί
-
Καθόμαστε που καθόμαστε στο σπίτι, χρειάζεται κάτι ρυθμικό για να κρατηθούμε σε φόρμα. Κουνηθείτε λοιπόν ελεύθερα και σχολιάστε επίσης ελεύθερα. Ό,τι ήταν να γίνει έγινε. Το πήρε η μπάλα, το πήρε ο ποταμός. Θα ήθελα γνώμες πληκτράδων καθώς...το πλήκτρο πήγε σύννεφο σε μερικά σημεία.2 βαθμοί
-
Επειδή όπως λέει η εικόνα δεν έχουμε να κάνουμε και πολλά, ο φίλος μου Σέμης έκανε ένα βιντεάκι για το κομμάτι του "Το μαύρο των ματιών σου". Το ανεβάζω να γίνει κουβέντα, γιατί δεν περνάει η ώρα και δεν ξέρω για πόσο θα πάει ακόμη η κατάσταση.2 βαθμοί
-
Μια συνέντευξη - παρουσίαση του επαγγέλματος του ηχολήπτη απο τον βετεράνο του χώρου, υπεύθυνο του ηχογραφικού κέντρου του Μεγάρου και παλιό φίλο Νίκο Εσπιαλίδη. Παλαιότερα το Noiz είχε κάνει και μια επίσκεψη στα στούντιο του Μεγάρου. Κάπου πρέπει να υπάρχουν και οι φωτογραφίες.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1) Η Ρίζα Χ είναι μια ομάδα μουσικών που έπαιξε τα τραγούδια του Σέμη. Δεν έχουν κάνει live, και από τότε δεν έχουν ξαναβρεθεί όλοι μαζί ποτέ. 2) Έχω, ξέρω που μπορώ να είμαι καλός. 3) Είμαι κι' έχω και μεγάλη πανκονιουγουέιβ δισκοθήκη. 4) Χαχαχαχαχαχαχαχα.1 βαθμός
-
@yameth χαχαχαχα. Καλά όντως, το έκανα και του πάει. Θα μπορούσε και να γραφτεί γι αυτό. Κάποτε μου είχες γράψει όταν ανακοίνωσα στο forum μας πως είμαι κάτοχος του v-synth πως θα με πάει σε άλλο μονοπάτι, ανοίγοντας μου νέες κατευθύνσεις. Πράγματι, κυρίως η δομή του συνόλου των εργαλείων που παρέχει, τα οποία βέβαια δεν είναι κάτι ξεχωριστό, γιατί ως εργαλεία σύνθεσης, επεξεργασίας ήχου υπάρχουν σε πληθώρα π.χ. σε διάφορα plug in ακόμα και από την εποχή που βγήκε, με κατευθύνουν ιδιαίτερα. Αυτή η δόμηση των modules και των στοιχείων ελέγχου τους, σε ένα όργανο, με οδηγεί και με εμπνέει καλύτερα στο να δομήσω κι εγώ τις ιδέες μου, εύκολα, κατανοητα έχοντας τα πάντα εκεί που χρειάζονται. Με έχει βοηθήσει πολύ και με έχει βελτιώσει παραγωγικά πιστεύω και νομίζω πως καλά πιστεύω αφού δέχομαι εν γένει και καλές κριτικές από τοτε που το χρησιμοποιώ. Εσύ με την τόση εμπειρία στην μουσική παραγωγή και τις γνώσεις για τα μουσικά όργανα είχες τη διορατικότητα, να καταλάβεις πως θα γινει αυτό σε εμένα. Πίστεψες σε εμένα. Εγώ δεν το είχα καταλάβει τόσο πολύ τότε, παρόλο που θαύμαζα το όργανο. Θαύμαζα μεν το ότι σαν πακέτο υπόσχεται πως δίνει όλα αυτά που θαύμαζα στα syntesizer από τότε που είδα και άκουσα synthesizer για πρώτη φορά, όπως έχω περιγράψει και παλιότερα, 5 -6 περιπου χρονών και μόλις πάτησα τα πλήκτρα μαγεύτηκα για πάντα και ήθελα να μάθω ότι μπορώ με αυτά και να κάνω ότι κάνουν οι άλλοι με αυτά, αλλά δεν είχα καταλάβει το πόσο πραγματικα, μετρήσιμα, μπορεί να με επηρεάσει θετικά. Τώρα καταλαβαίνω. Now at the end...... I understand!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
Ελάτε τώρα να καθήσετε γύρω απο τον παππούλη, να σας δείξει, να ακούσετε πως είναι να είσαι γκουρού στα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ και να κάνεις ότι θέλεις. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Με ένα synth, με το V-Synth. Ο Άρχοντας του Variphrase, ο Δούκας των Συνθεσάιζερ, το μεγάλο παικτρόνι, ο καλός ο φίλος σας, ο μεσήλικας της διπλανής πόρτας, o cos_dr παρουσιάζει............................ Είχα καιρο να ανοίξω το v-synth και το άνοιξα λιγο να ξεαυτώσω και πάνω σε αυτό το πλαίσιο κλασσικά έγραψα ένα κομματάκι. Χαλάρα. Πάρτε το να έχετε. Οτι θέλετε απο ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ, εδώ παιδιά, έτσι? χαχααχαχαχαχαχαχαχα Καλά να είμαστε και καλό κουράγιο!!!!!!! Καθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη!!! Το V-synth το αγαπώ. Με εμπνέει,. το γουστάρω πως το λένε. Αχχχχχχ, ο ανθρώπινος παράγοντας........... αχχχχχχχχχζ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!1 βαθμός
-
Μαγική εκτέλεση.Τεράστια η προσφορά τους,(Ασημακόπουλος-Ζώη)στο χώρο της κλασικής κιθάρας.1 βαθμός
-
Πάρε και το βίντεο που σου... έφτιαξα. Πάτα μόνο το mute και βάλε το δικό σου να παίζει ταυτόχρονα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο Δημήτρη! Τα σχόλια μου είναι τα εξής. Τα τύμπανα είναι χαμηλά όταν μπαίνουν όλα τα όργανα. Το ταμπούρο πάλι παναρισμένο hard left. Και μετα πάλι δεξιά και η κάσα άφαντη σε σχέση με το μπάσο. Μάλλον σου ξέφυγε αλλά έχεις τα θέματα σου με τα τύμπανα. Πρέπει παντα να ακούς το σύνολο σε mono και σε mobile ή laptop speaker και όχι μόνο στα καρατούμπανο ηχεία σου. Ανακαλύπτεις διαφορές φάσης και ισορροπείς τη μείξη σε μέσο όρο ώστε να ακούγεται σωστότερα σε όλα τα πιθανά μέσα.1 βαθμός
-
Μα τι λεει ο άνθρωπος. Αν έκαναν αυτή τη δουλειά όλα τα γκρουπ δεν θα υπήρχε λόγος ύπαρξης του... γκρουπ. Σε ευχαριστώ και μόνο για τη σκέψη αλλά όπως ξέρεις το κασέ μου είναι υψηλό. ?? Εξ άλλου γι αυτό δεν παίζω πουθενά! Απο την άλλη έχεις μια αυτογνωσία. Είσαι πανκ τύπος και αφήνεις τα μελό για τους θείους.1 βαθμός
-
Dim you are on fire. Παρατηρώ μια διαρκή εξέλιξη και σε φθονώ!! Να'σαι καλά να ανεβαίνεις διαρκώς και να εμπνέεις και μας μαζί!!!!1 βαθμός
-
Ο χρόνος που ...προέκυψε τελευταία μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ λίγο με κάποια "στοιχειωμένα" projects που έμεναν στο ράφι... Το παλιό μου (DIY να ξηγιόμαστε...) Uni Vibe ήθελε λίγο ξεσκόνισμα. Με γνώμωνα το "εχθρός του καλού είναι το καλύτερο", άνοιξα κιτάπια, έψαξα, αγόρασα και βούρ για update. Εδώ αξίζει να δώσω κάποια στοιχεία για την δομή/λειτουργία του πεταλιού. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε βασικά με ένα 4 stage phase shifter, όπου κλασσικά το καθαρό σήμα μιξάρεται με το "πειραγμένο". Βασίζεται σε διακριτά τρανζίστορ των οποίων οι "ατέλειες" και οι παραμορφώσεις προσδίδουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα στην συμπεριφορά του εφφέ. Κάθε διακριτό στάδιο "σαρώνει" την μετάθεση της φάσης και όλο το "κόλπο" βασίζεται στην μεταβολή της τιμής μιας αντίστασης. ...και εδώ είναι ένα απο τα σημαντικότερα μέρη της δουλειάς... Οι αντιστάσεις αυτές είναι ουσιαστικά φωτοαντιστάσεις, δηλαδή στοιχεία των οποίων η αντίσταση μεταβάλλεται με την ποσότητα του φωτός που πέφτει πάνω τους. Πολλά έχουν γραφτεί για τα "μαγικά" LDRs (φωτοαντιστάσεις) των original uni vibes και πόσο δύσκολο είναι στις μέρες μας να βρεθούν "άξια" αντίγραφα. Το μυστικό στα "σωστά" LDR είναι το εύρος της αντίστασης που ιδανικά πρέπει να κυμαίνεται απο μερικά Ωμ σε κατάσταση φωτισμού, έως αρκετά ΜέγκαΩμ στο σκοτάδι. Επίσης, επειδή τα LDR δεν έχουν γραμμική συμπεριφορά καθώς και οι χρόνοι μετάβασης απο την μια κατάσταση στην άλλη διαφέρουν, όλα αυτά μαζί συνθέτουν μεγάλο μέρος της όποιας "μαγείας" στην σάρωση των συχνοτήτων και στο τελικό προιόν που ακούμε. Αρκετά σημαντική είναι και η "ποιότητα" της λειτουργίας της λυχνίας πυρακτώσεως που διεγείρει τα LDR, καθώς ο κύκλος του ανάματος - σβησίματός της συμβάλει πολύ στον ήχο του uni Vibe. Αυτό έχει να κάνει και με καθαυτή την λυχνία, αλλά φυσικά και με το κύκλωμα που την υποστηρίζει (LFO_ταλαντωτής). Στην πράξη όλα αυτά τα "καλούδια" είναι κλεισμένα σε ένα κουτί που τα απομονώνει απο τον έξω κόσμο με σκοπό να είναι όσο το δυνατόν πιο ανεπηρέαστα απο τις εξωτερικές συνθήκες. Αρκετά όμως με τα τεχνικά μπλα μπλα... Στην μοντέρνα αγορά θα δείτε να γράφονται πολλά για matched, sealed, unsealed LDRs, για original spec transistors και λοιπά, ανάλογα με το πόσο ακριβά θέλει να πουλήσει ο καθένας την κατασκευή και τον ...κόπο του. Ω ναι, αν μιλάμε για κόπο υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας καθώς κάθε _μα ΚΑΘΕ_ univibe "παίζει" διαφορετικά και είναι κυριολεκτικά a bitch να το κάνεις να παίζει δεόντως... Το να καταφέρει κανείς να συνδυάσει όλα τα "μαγικά" και μη υλικά, να τα ταιριάξει και να τα ρυθμίσει όπως πρέπει, χρειάζονται δοκιμές που κοστίζουν σε χρόνο και ...χρήμα. Γιαυτό άλλωστε δεν θα βρείτε original spec uni vibe σε προσιτή τιμή. Ιδίως αν κάποιος προσπαθήσει να βγάλει στην παραγωγή μονάδες με "παρόμοια" συμπεριφορά μεταξύ τους. Τελοσπάντων είπα κι εγώ να ασχοληθώ με την παλιότερη κατασκευή μου, μπάς και καταφέρω να το κάνω καλύτερο απο πρίν. Κάθισα και ξεχώρισα 4 LDR με όσο το δυνατόν συγγενή χαρακτηριστικά, βρήκα original spec transistors (τα οποία κατα γενική ομολογία δεν συνεισφέρουν στον ήχο, απλά μ' έτρωγε...), δοκίμασα πυκνωτές (όχι που δεν θα το' κανα), αντιστάσεις κλπ... Σε δουλειά να βρισκόμαστε... Πιστεύω οτι κάτι κατάφερα τελικά, επιβεβαίωσα (The hard way) γνωστές αλήθειες, βελτίωσα πράγματα και εν ολίγοις πέρασα αρκετό χρόνο με κολλητήρια, καλώδια, πολύμετρα κλπ... Εξωτερικά δεν άλλαξε κάτι (πέρα απο τα status LEDs), αλλά ρίξτε μια ματιά πως είναι (και ήταν...). Αυτή την φορά όμως το πήγα πιο καλά. Κατάφερα και έγραψα μερικά κλιψ! Το συνδύασα με το overdrive που είχα φτιάξει καθώς και με ένα παλιό Marshallοπέταλο πάνω στον twin reverb, αλλά και στον μικρούλη Vox (όπου εκ φύσεως του εφφέ ταιριάζει καλύτερα κατα γενική ομολογία). Παίζει η fiesta red Strat και λίγο η λευκή Swamp ash ...και μια αναμνηστική του event προς SF: η fiesta έχει πανάρχαιες χορδές που παίζουν σαν παραβρασμένα spaghetti... ? Breathe.wav Vox dirty_Fiesta.wav Braindamage.wav Clean vibe speeds.wav Heybaby_Full speed Vib-Cho.wav Through Marshall pedal.wav Through OD pedal.wav Us+Them_Vib-Cho.wav Vox dirty_Blonde.wav1 βαθμός
-
Συγχαρητήρια, πολύ κατατοπιστικό και ολοκληρωμένο.1 βαθμός
-
στα γράφω εδώ γιατί δυσκολεύομαι στο μικρό παράθυρο του φβ στην εισαγωγή είναι δυό πράγματα μια δυό φράσεις έτοιμες midi από το ΕΖ (αλλα στο ΕΖ παίρνω χωριστά τα tracks του στο cubase και έχω στο ταμπούρο ξεχωριστά, κομπρέσορα, ένα modulation και ένα limiter - μέσα στο ίδιο το ΕΖ το ταμπούρο έχει gated reverb) και μια φράση λούπα τροποποιημένη λίγο από το loopmash του cubase (απο όπου υπάρχει και η μπασολούπα, την οποία την ξεχώρισα και της άλλαξα τις νότες). Επίσης υπάρχει στο 0.18 σαν κρουστό άλλη μια λούπα σαν muted κιθάρα με πένα... βεβαια πέρασε απαρατήρητη αυτή η κιθάρα όπου έπεσε Η δουλειά....? jazz22_part.mp31 βαθμός
-
Ισχύει 100%. Εμένα μου αρέσει πολύ το κομμάτι, ειδικα η εισαγωγή και τα σημεία με κιθάρες.1 βαθμός
-
Δεν ειμαι φαν του ειδους αλλα ειναι καλο κομματι και τα παιξιματα εξαιρετα. Ωραιο σολο επισης.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για τα δικά μου δεδομένα και γούστο, ίσως το καλύτερο που άκουσα από εσάς! Ειλικρινά δεν βρίσκω κάτι να "παραπονεθώ".... όλα είναι εκεί που πρέπει όπως "πρέπει" και όλα υπηρετούν (όπως πρέπει...) τον πολύ ωραίο στίχο. Ένα πολύ μεγάλο μπράβο από μένα...., είμαι φαν! Υ.Γ. Και φυσικά, ωσάν (νά'χουμε να λέμε..) κιθαρίστας, δεν μπορώ να μην δώσω τα εύσημα στον guitar hero...!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
The History and Evolution of the Blues p.2 [18th-19thcentury] Σε αυτό το επεισόδιο θα μιλήσουμε για την γέννηση των Spirituals μετά τον εκχριστιανισμό πολλών σκλάβων στα τέλη του 18ου αιώνα. Επίσης θα δούμε πως η αναπόφευκτη μουσική ανταλλαγή μεταξύ διάφορων λαών κατά τη διάρκεια αυτών των αιώνων είχε ως αποτέλεσμα η μαύρη και η λευκή παραδοσιακή μουσική να εξελιχθούν πλάι πλάι.1 βαθμός
-
ενα ........underappreciated όργανο. Αλλά στα χέρια του κατάλληλου, γινεται θηρίο. ε? χαχαχαχαχα Είμαι ο καταλληλότερος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00