Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1713


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Άγιος

    Άγιος

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1697


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/01/20 σε Αναρτήσεις

  1. Χίλια "ΔΙΑΦΩΝΩ". Και εξηγούμαι... 1. "Ο ήχος είναι στα δάχτυλα". Τεράστιο λάθος. Όλων των ανθρώπων τα δάχτυλα μέσες άκρες έχουν τις ίδιες δυνατότητες (εκτός των ανθρώπων τύπου Holdsworth). Τα δάχτυλα φτιάχνονται από το practice, να κάνουν κάποιες κινήσεις "ασυνήθιστες" άρα "μη βολικές". Γιατί όμως να τις κάνουν? Δεν γίνεται άραγε χωρίς αυτές? Επίσης όλοι οι άνθρωποι όσο practice και να κάνουν θα είναι το ίδιο καλοί στα δάχτυλα? Είναι ο ήχος θέμα γονιδίων? Ο ήχος είναι μέσα μας, ούτε στα δάχτυλα, ούτε στα μαλλιά, ούτε στα νύχια. Μέσα μας ακούμε ασυνείδητα. Αυτός ο ήχος που ακούμε, μας πάει να παίξουμε έτσι ή να παίξουμε αλλιώς. Ότι δεν ακούμε δεν μπορούμε να το παίξουμε. Γι' αυτό εκπαιδεύουμε τα αυτιά μας. Όσο πιο κοντά είναι αυτό που ακούμε εσωτερικά σε αυτό που παίρνουμε από τον εξοπλισμό μας, τόσο πιο κοντά θα είναι αυτό που παίζουμε, σ' αυτό που έχουμε μέσα μας. 2. Το να παίζεις πιο γρήγορα σημαίνει ότι έχεις καλύτερο ήχο? Σημαίνει ότι έχεις κάνει πολύ προπόνηση, αλλά αυτό είναι άσχετο με τον ήχο και ακόμα και το παίξιμο. Εννοώ εδώ, ότι πχ τον Malmsteen για παράδειγμα τον "ακούς" εύκολα, άρα είναι πολύ πιο εύκολα προσβάσιμος μέσω μελέτης, γιατί το μόνο "δύσκολο", είναι ότι παίζει με απίστευτη εκφραστικότητα, καθαρότητα, βιμπράτο, κλπ πάρα πολύ γρήγορα. Όμως αυτά που παίζει είναι αρκετά εύκολα κατανοήσιμα, και άρα προσεγγίσιμα, σε σύγκριση με κάποιον ο οποίος παίζει δυσκολότερα κατανοήσιμα πράγματα, και δεν είναι μόνο οι ταχύτητα που θα πρέπει κάποιος να αναπτύξει για να προσεγγίσει αυτού του είδους το παίξιμο. 3. Όταν λες κουλοί, τι εννοείς? Ότι δεν ακούνε, ή ότι δεν έχουν κάνει επαρκή τεχνική μελέτη? Κοίταξε βρε σατανά τώρα, σε πέντε γραμμές αναφέρεσαι στον ήχο, χρησιμοποιώντας λέξεις όπως "δαχτυλάκια", "παίζουν γρήγορα", "κουλοί". Αν αυτά καθορίζουν τον ήχο κάποιου για σένα, πάω πάσο. Φάνη, νομίζω ότι καταλαβαίνω το πνεύμα σου αλλά θέλω να το ξεκαθαρίσω. 1. Συμφωνώ απολύτως. 2. Εννοείς ότι ο καλός ήχος πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά αυτά σε κάποιο βαθμό? Δηλαδή πχ κιθάρα χωρίς ατάκα έχει θέμα, όπως και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που γράφεις. Το λέω αυτό, γιατί κάποιοι μπορεί να μην θέλουν πχ sustain (jazz σκάφος), το φυσικό swell το κομπρεσάρουν, κλπ. Όμως, η ύπαρξη αυτών των χαρακτηριστικών σε κάποιο βαθμό είναι απαραίτητη. Όσο κι αν μας αρέσει (σε κάποιους) να μην έχει πχ έντονο σκάσιμο η κιθάρα, αν δεν έχει το απαραίτητο σκάσιμο, δεν έχει καλό ήχο, αυτό πιστεύω.
    3 βαθμοί
  2. Αποτι εχω δει παντως σε πολυ φτηνες, αγνωστες η σχεδον αγνωστες μαρκες (κι εχω δει πολλες σε παιδια, μαθητες, κτλ.), δε θα διαλεγα τετοιες κιθαρες για φτηνα οργανα. Καλυτερα να παει καποιος σε πιο επωνυμες μαρκες, και στα 150-200 ευρω. Εκει οι κιθαρες ειναι μια χαρα για τα λεφτα τους, παιζουν αξιοπρεπως, κουρδιζουν καλα, και δεν θα αρχισουν να χαλανε διαφορα σε ενα μηνα. Μπορει να τις καραευχαριστηθει καποιος, να παιζει και σε μπαντες αργοτερα, να τις κρατησει σαν την πρωτη κιθαρα που ειχε κτλ. Οι διαφορες στον ηχο και στο παιξιμο αναμεσα στις διαφορες κατηγοριες ποιοτητας στις κιθαρες ειναι δυσκολο να γινουν αντιληπτες στο youtube, ποσο μαλλον οταν τα περισσοτερα βιντεος προσπαθουν να πουλησουν τις εν λογω κιθαρες. Μια Harley Benton μια Epiphone και μια Gibson μπορει να ακουγονται ιδιες στο βιντεο, μεσα απο εφφε, daw, μικροφωνα, compression και το κακο χαμο στο ιντερνετ, αλλα αν τις πιασεις στα χερια σου, και ιδιως αν παιξεις λαιβ με καλο ηχοσυστημα με ολες, καταλαβαινεις τη διαφορα.
    2 βαθμοί
  3. ρυθμίζω (παθητική φωνή: ρυθμίζομαι) τακτοποιώ κάτι, ώστε να λειτουργεί σωστά και εύρυθμα τέλειο...
    2 βαθμοί
  4. Noμίζω ότι μιλάμε για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο ήχος της κιθάρας (κλασσικής, ακουστικής, ηλεκτρικής). Σβηνω τις ακουστικές και κρατάω την ηλεκτρική. Μια καλή κιθάρα (με όλα τα χαρακτηριστικά σε πρώτο πλάνο και στη διάθεση του μουσικου) μπορείς να την κάνεις να ακούγεται σΚ#$ά, αν αυτό επιδιώκεις. Μια κακή κιθάρα δεν μπορείς να της εμφυσήσεις ούτε sustain, ούτε overtones, ούτε ανάπτυξη νότας, ούτε complexity στη χροιά, ούτε οργανικότητα, ούτε responsivess και όλα αυτά που είναι παρόντα και στη διάθεση του μουσικού να τα χειριστεί όπως θέλει αλλά και να τον βοηθήσουν να εκφράσει αυτό που θέλει/πρεπει χωρίς να στέκεται εμπόδιο, ούτε η έλλειψη κάποιου από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του ήχου αλλά ούτε και το φυσικό μέσο το οποίο παράγει τον ήχο αυτό που είναι ένα σύστημα από μετατροπείς ενέργειας. (δυναμική->κινητική->θερμική->ηλεκτρική/ηλεκτρομαγνητική->ηχητική) To λογικό άλμα που συμβαίνει εδώ, είναι ότι "ακούσαμε" τον ήχο της χάλια και τον ήχο της καλής και συμπεράναμε ότι οκ παίζουν/ακούγονται ίδια, χρησιμοποιώντας περίπου το 1-2% της πληροφορίας που μπορεί να αντλήσει κανείς από ένα όργανο. Είναι καλό να αντιληφθούμε τι σκοπό εξυπηρετεί ένα καλό όργανο και τι σκοπό ένα -ας πούμε- φθηνότατο, να τα διαχωρίζουμε και να δεχόμαστε τη χρησιμότητα και των δύο στη μουσική.
    2 βαθμοί
  5. Αυτό το βίντεο το έχω ξαναδεί ρε παιδιά και δεν έχω καταλάβει ούτε ήχο, ούτε δάχτυλα, ούτε όργανο. Δεν πρόλαβα δηλ.
    2 βαθμοί
  6. Παιδιά επειδή τελικά η EG523 δεν ήταν διαθέσιμη, αγόρασα μόλις αυτήν την Takamine από τις αγγελίες: https://smart.noiz.gr/details.php?id=443826 Έαν έχετε κάποια άποψη, feel free to share
    1 βαθμός
  7. Κατόπιν σειράς συμβουλών του Δημήτρη, το κομμάτι κατέληξε ως εξής: electronic2.mp3 Έγιναν αλλαγές στο πανάρισμα στις κιθάρες, βελτιώθηκαν οι στάθμες, και έβαλα και λίγο chorus στη ρυθμική κιθάρα.
    1 βαθμός
  8. Δεν είσαι καθόλου σαφής, άμα θες να αποφύγεις τις ξενόφερτες λέξεις μπορείς να τις περιγράψεις με πολλές απλές λέξεις της δημοτικής... με τον ίδιο τρόπο αποφεύγεις και τις καθαρευουσιάνικες λέξεις που είναι ακόμα χειρότερες για τη γλώσσα τώρα για το ρήμα που θα αντικαταστήσει το ''σεταρω'' εδώ είναι κάπου 500 αρμόδιοι που κάνουν τα ιμοτζι να κλαίνε κατ' επάγγελμα:X
    1 βαθμός
  9. Συνηθως μετα το σολο επανερχεται στην απλη μελωδια "για να μεινει στη μνημη του ακροατη".
    1 βαθμός
  10. Αυτο κανει γενικα ο joe satriani. Εισαγωγη-κουπλε-ρεφρεν με απλες συνηθως μελωδιες (που τραγουδιουνται) παιγμενες στην κιθαρα και μετα πλακωνεται στα σολα (που δεν παιζονται). Και το εκανε και με electronic στο album engines of creation. .
    1 βαθμός
  11. O ηχος ειναι στο μυαλο μας. (Εχει μεινει παραδοσιακα να λεγεται οτι ειναι στα χερια, γιατι με αυτα εκφραζεται). Απο εκει προσπαθουμε να τον μεταφερουμε στην πραγματικοτητα χρησιμοποιωντας χερια και εξοπλισμο. Για να γινει αυτο, γυμνάζουμε τα χερια μας και ψαχνουμε τον καταλληλο εξοπλισμο. Ομως, πριν ψαξουμε τον καταλληλο εξοπλισμο, πρεπει να εχουμε τον ηχο αυτον στο μυαλο μας. (τα χερια τα γυμναζουμε και με προχειρο ηχο) Συνηθως ψαχνουμε τον εξοπλισμο αυτον, πριν καταλαβουμε ποιος ειναι πραγματικα αυτος ο ηχος που θελουμε. Ακουμε καποιον αλλον ηχο και νομιζουμε οτι αυτος ειναι και ο ηχος που εχουμε στο μυαλο μας. Ειναι οπως οταν ημασταν αρχαριοι και με απαιδευτο αυτι, και ημασταν σιγουροι οτι το τελειωμα στο hocus pocus ηταν C5, B5, E5, ενω ειναι Cmaj7, Bbmaj7, E7/#9. .
    1 βαθμός
  12. Εμένα για τα γούστα μου και τα αυτιά μου μου βγήκε εξαιρετικό. Αν άλλαζα κάτι θα ήταν σε λεπτομέρειες της παραγωγής. Το πρώτο σου ολοκληρωμένο κομμάτι.
    1 βαθμός
  13. Θα κάνω μια προσπάθεια Σετάρισμα ηλεκτρικής: Σχολαστική θώπευση οργάνου ώστε να μην κοπιάζει ο χειριστής κατά την παραγωγή διαφόρων ηλεκτρικώς ενισχυόμενων ήχων.
    1 βαθμός
  14. Προσπάθησε να βάλεις ελληνικό ρήμα στη θέση του σετάρω να γελάνε και τα κλαμένα ιμότζι
    1 βαθμός
  15. Λίγο καλύτερο μιξάρισμα, και κάποιες μικροπροσθήκες. electronic.mp3
    1 βαθμός
  16. To αντιθετο. Σε καλο ενισχυτη ακουγονται οι διαφορες.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...