Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      4446


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/20 σε όλα

  1. Gear: CAR EMG Fender Stratocaster - Compulator - Whammy 5 - Tube Driver - Colorsound PowerBoost - Free the Tone Future Factory - Hiwatt DR103 (1974). Mics: Shure sm57 and a Rode NT1-A for room mic. Reverb added in post. Ολα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα! ? *Μάλλον δεν είναι για covers ο συγκεκριμένος χώρος.. τώρα το είδα.. αν υπάρχει θέμα βγάλτε το να το βάλω στο forum.. sorry.
    3 βαθμοί
  2. Ξέρεις τι είναι να ανοίγεις την βρύση και να τρέχει μπύρα? Και διαμαρτύρονται κιόλας .... http://www.msn.com/el-gr/news/world/απίστευτο-λάθος-στην-ινδία-έτρεχε-άφθονη-μπίρα-από-τις-βρύσες/ar-BBZKkOU?li=BBqxHCu
    3 βαθμοί
  3. Τον Φεβρουάριο κάνει την εμφάνισή του. Ο δημιουργός τους αναφέρει μια δουλεία 8-10 ετών για την δημιουργία του. Δείχνει εξαιρετικό από πολλές απόψεις σύνθεσης και δημιουργίας ήχων. Με ταλαντωτές, φίλτρα, εφφέ. Δείχνει γρήγορο. Δεν είναι rompler και είναι όμορφο και φιλόξενο στην χρήση. Έτσι διαφαίνεται από το video. Κόστος; 1 μόνο €. Αναμένουμε !!! Τι αναμένουμε...πέφτουν τα σάλια μας. https://www.oz-soft.com/
    2 βαθμοί
  4. Ψάξε μεταχειρισμένο αυτό https://www.thomann.de/gr/peavey_6505_mini_head.htm ή αυτό (το οποίο είναι ΠΟΛΥ δυνατό για τα watt του) https://www.thomann.de/gr/prs_mt_15_amp.htm
    2 βαθμοί
  5. Hi Guys, With the UK leaving the European Union on the 31st January 2020 you may be wondering if there will be any changes to the way you order and receive your parts. The answer is NO. Throughout the transition period, which lasts until 31st December 2020, no import duties will be placed on goods coming into the EU from the UK. VAT and movement charges will continue as normal. There will be no changes regarding the methods of postage to EU countries. It will continue to be a smooth service. We will provide customers with updates as and when we receive this information.
    2 βαθμοί
  6. Σιγά το πρόβλημα. Εμεις παίρναμε στα 80'ς ό,τι ηλεκτρονικό πράμα υπήρχε με 36% ΦΠΑ. Έτσι, να μαθαίνουν οι νέοι....και να εκτιμούν. ?
    2 βαθμοί
  7. κι εγώ πριν από 1 μήνα, πήρα κάτι με 15 δολάρια από Αμερική και μου ήρθε να πληρώσω άλλα 20-23 ευρώ στο ταχυδρομείο... ? Οι δασμοί πάνε στο κράτος, δεν πάνε στα ΕΛΤΑ. Ουσιαστικά οι δασμοί μπαίνουν για να προστατευθούν οι εθνικές επιχειρήσεις (εν προκειμένω οι επιχειρήσεις εντός ΕΕ). Δεν έχει σχέση με συντάξεις, υγεία κτλ.. Το πρόβλημα είναι ότι πολλά "μουσικά" προϊόντα δεν τα βρίσκεις εντός ΕΕ. Πόσο μάλλον τώρα που βγήκε και η Αγγλία από το παιχνίδι..
    2 βαθμοί
  8. Περίπου 10 χρόνια συμπληρώνονται από τη συγγραφή του τραγουδιού αυτού, αλλά ποτέ δε βρήκε το δρόμο του προς τα έξω. Όλα αυτά τα χρόνια συνόδευε εμάς ενώ το παίζαμε σε ένα σπίτι-ερείπιο που είχαμε τότε για αυτή τη δουλειά. Απο τότε συνέβησαν πολλά και διάφορα στις ζωές μας. Ανατροπές αρκετές και σημαντικές. Το τραγούδι όμως παρά το βαρύ του τέμπο πάντα μας έφτιαχνε τη διάθεση. Τελικά έγινε ένα soundtrack καλών και κακών αναμνήσεων θυμίζοντας μας πως διανύσαμε την απόσταση μέσα από όλα αυτά και τι μας έκανε να συνεχίζουμε. ακ.κιθάρα-μπασο-τραγούδι: Σωτήρης Νικολάου τύμπανα: Αντώνης Δούνιας ηλ. κιθάρες: Αργύρης Βασιλείου ηλ. κιθάρες: Πέτρος Παπαβασιλείου
    2 βαθμοί
  9. να μια ακόμα "παρεξηγημένη" έννοια στον έρμο audio κόσμο... το απόλυτο "φλατ" (ως συχνοτική απόκριση μηδενικής απόκλισης από 20hz έως 20khz) είναι ένας εκ φύσης ουτοπικός στόχος... ειδικά σε μηχανικές συσκευές αναπαραγωγής όπως τα ηχεία (ούτε καν τα αυτιά μας δεν έχουν φλατ απόκριση που είναι και ο τελικός αποδέκτης)... αυτό βέβαια στο consumer hi fi είναι πλήρως αποδεκτό ως κατάσταση, προς χάριν της προαπαιτούμενης "ευφωνίας" που θα οδηγήσει στη επιθυμητή τέρψη του ακροατή πελάτη... από την πλευρά τους λοιπόν οι κατασκευαστές, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, προσπαθούν να "χαϊδέψουν" με τις σχεδιάσεις τους τα αυτιά μας "ξεγελώντας" τις αδυναμίες τους ως προς την φλατ αντίληψη... έτσι τονίζουν επιτηδευμένα συχνοτικές περιοχές του ακουστικού φάσματος (κυρίως στα άκρα που τα αυτιά μας παρουσιάζουν μικρότερη ευαισθησία) και υποβιβάζουν ανάλογα άλλες... αποτέλεσμα είναι ο λεγόμενος (με απλά λόγια) "χρωματισμός" του ήχου των προϊόντων τους, που είναι και η έννοια που κυρίως μας ενδιαφέρει κι εμάς που κινούμαστε στην άλλη πλευρά του φεγγαριού... οι κατασκευαστές κινούνται κατά βούληση χωρίς κάποιον απαράβατο κανόνα, προσπαθώντας πέραν όσων ανέφερα να φτιάξουν συσκευές παράλληλα "επιεικείς" και προς εμάς... συσκευές αναπαραγωγής δηλαδή που θα "συγχωρούν" τις (πάμπολες) κακές ηχογραφήσεις που κυκλοφορούν καθιστώντας τες πιο ευάκουστες από ότι πραγματικά είναι... εδώ ερχόμαστε στα ηχεία που σχεδιάζονται, κατασκευάζονται και χαρακτηρίζονται ως μόνιτορ αναφοράς... γι αυτά η ανωτέρω ρήση σου δηλώνει το κυριότερο λάθος που γίνεται κατά την επιλογή τους... ΠΟΤΕ δεν πρέπει ένα μόνιτορ ηχείο που θα χρησιμοποιήσεις για την παραγωγή της μουσικής σου, να σου "αρέσει" το ίδιο... αυτό επιβάλλεται να κρατάει την (κατά το δυνατόν για τα χρήματα που έχεις ξοδέψει για να το αποκτήσεις) απαραίτητη ουδετερότητα που θα το καταστήσει "διάφανο" ώστε ηχογραφώντας και κατόπι μιξάροντας να βλέπεις μέσα από αυτό την πραγματική μορφή του ήχου της μουσικής σου (χωρίς να σου κάνει το βιολί βιόλα)... για να μη σου(-ας) τα ζαλίζω περαιτέρω, στην περίπτωση των σπιτικών "στουντιο" επιδιώκουμε ιδανικά να έχουμε δυο ηχεία με τους λιγότερους χρωματισμούς... είτε εγγενείς των ιδίων, είτε επίκτητους (προσθετικά στους αναπόφευκτους πρώτους) λόγω της αλληλεπίδρασής τους με τον εκάστοτε χώρο μας... είναι λοιπόν πιθανότατο (ανάλογα με το τι θα αναπαράγεις σε αυτά) να σου ακούγονται και τελείως "χάλια"... δυστυχώς δεν υπάρχουν σταθερές όπως πχ να επιλέξεις ή να κρίνεις κάποια μόνο μέσω των spec τους, που πολλές φορές από μόνα τους αποπροσανατολίζουν έντεχνα... αν ψάξεις στο noiz έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές και νομίζω αρκετά επισταμένα στο θέμα... πάντως ένα καλό κριτήριο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένδειξη καλής μόνιτορ συμπεριφοράς (ξεπερνώντας τις ραδιοαρβυλίστικες χαζομαρούλες "πάρτο αυτό είναι φλιατ αδερφέ"), είναι μια το δυνατόν μικρότερη απόκλιση των +-2db στο φάσμα που μπορούν να αποδώσουν πριν ξεκινήσει το φυσιολογικό roll off στα άκρα (το οποίο καθορίζεται ειδικά χαμηλά από το μέγεθος και της ποιότητας κατασκευής της καμπίνας και των part που το αποτελούν, καθώς φυσικά και της σχεδίασης του)... τώρα θα μου πεις και συ και δικαίως... οκ ρε φίλος καλή και η θεωρεία και τα μπλα μπλα, αλλά αυτό (μπορώ να) έχω τώρα... ένα φθηνό hi fi και δεν μου περισσεύει νεφρό να πουλήσω για να το αντικαταστήσω αυτή τη στιγμή... τα βασικά πράγματα λοιπόν που μπορείς να κάνεις, ώστε τηρουμένων των αναλογιών (που θεωρητικά είναι όλες εις βάρος σου) να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με ότι διαθέτεις, είναι: πρώτον να στήσεις τα ηχεία σου (πάντα το δυνατόν) "σωστά" στον χώρο σου (δυστυχώς, μια και δεν έχουν σχεδιαστεί με near field λογική, το ισόπλευρο τρίγωνο που θα σχηματίσεις για να αποκτήσεις ένα ικανοποιητικό sweet spot αξιοποιώντας τις όποιες δυνατότητες τους, δεν είναι ιδιαίτερα μικρό όπως και οι απαραίτητες αποστάσεις τους από τους τοίχους που θα απαιτηθούν)... δεύτερον, να μετατοπίσεις το "ουσιαστικό" reference point από το ηχείο σου, σε κάποια (κάθε φορά ανάλογη του είδους της μουσικής που επεξεργάζεσαι) ποιοτική επαγγελματική ηχογράφηση που θα αναπαράγεις παράλληλα όσο δουλεύεις (έχοντας τη φορτωμένη στο daw σου) για συχνά συγκριτικά ακούσματα Α/Β ... εννοείται (?) ότι ο στόχος δεν θα είναι να τη "προσομοιάσεις", αλλά το να παίρνεις μια ιδέα για την συχνοτική συμπεριφορά του πονήματός σου (πριν το ακούσεις κι αλλού όπως ήδη σου προτάθηκε ορθώς από τους φίλους μας παραπάνω) ώστε να μη επιτρέψεις να περάσουν εύκολα σε αυτό "προοπτικά" οι όποιες ηχητικές αδυναμίες του ηχείου... γιατί δεν λέω... μπορούμε σίγουρα μέσω της γνωσιακής εμπειρίας και της εκμάθησης των ιδιαιτεροτήτων του εξοπλισμού μας να παράγουμε σχετικά εύκολα κάποια ικανοποιητικά αποτελέσματα για την παρέα, αλλά πολύ δύσκολα θα παραβαίνουμε κατά πολύ τον κανόνα που λέει ότι μιξάρουμε ότι ακούμε...
    2 βαθμοί
  10. Ένας ήρεμος άνθρωπος, κλασσική αγγλόφατσα (θα μπορούσα να τον φανταστώ στο Άνφιλντ να τραγουδάει το you 'll never walk alone), λάτρης της μπύρας (έφτιαχνε την δική του). Και όταν ξεκινάει να παίζει είναι χείμαρρος. Αλλά ταυτόχρονα είναι και χύμαρος (εκ του χύμα), αφού από ότι έλεγε κι ο ίδιος δεν είχε προκάτ φράσεις που χρησιμοποιούσε στον αυτοσχεδιασμό του (αν και όταν τον ακούσεις προσεκτικά, θα ακούσεις αρκετά patterns). Δεν γράφω στον αόριστο (γράφω "είναι" και όχι "ήταν") γιατί αμφιβάλλω αν ποτέ σταματήσει να υπάρχει μέσα από το έργο του, και τους ανθρώπους που έχει επηρεάσει. Ένας απλός άνθρωπος, όχι star, όχι ροκάς, δεν γέμιζε στάδια, δεν έκανε πλατινένιους δίσκους. Δεν είχε χρήματα, τον στήριζε η γυναίκα του για να κάνει τα album του. Τον βοήθησε ο EVH που έβλεπε αυτή την μοναδικότητά του να πηγαίνει χαμένη μην βρίσκοντας εταιρία να εκδώσει την δουλειά του. Μα άφησε τεράστια παρακαταθήκη. Κατά την γνώμη μου, άλλαξε τον τρόπο που αντιμετωπίζει κάποιος την κιθάρα σαν όργανο. Δεν είναι για όλους, το ξέρω. Είναι ο Allan Holdsworth.
    2 βαθμοί
  11. Δεν είναι χαζή ερώτηση, είναι μια εύλογη απορία, ειδικά για τέτοια είδη μουσικής. Θα απαντήσω ως παίκτης λίγο μπακαλίστικα, δεν είμαι sound engineer, ούτε έχω σπουδάσει κάτι τέτοιο, ούτε έχω εργαστεί ως τέτοιος. Ο λόγος που θες τα παραπάνω watt σε αυτά τα είδη δεν είναι η καθαρή ένταση (headroom) ως db ή ως ικανότητα να παραμείνει "καθαρό" το σήμα χωρίς να σπάει, γιατί ήδη έχεις τόνους distortion. Ο λόγος που θες τα watt είναι γιατί συνήθως δίνουν άλλο όγκο στις κιθάρες, τον οποίο δε μπορείς να πάρεις ανεβάζοντας μπάσα ή depth σε έναν μικρότερο ενισχυτή με EL84s ή 6V6s. Οι μετασχηματιστές επίσης παίζουν ρόλο. Πόσο σημαντικά είναι όλα αυτά; Για μερικούς ανθρώπους πολύ, για άλλους λίγο, για άλλους καθόλου. Έχω δει μπάντες να βγαίνουν με mini EVH 5150iii και να ακούγονται τζάμι. Το ίδιο και με digital μηχανήματα τύπου Axe Fx, το ίδιο και με λαμπάτα κτήνη τύπου Peavey 5150. Εγώ αν ήμουν ο φίλος θα έπαιρνα τον PRS MT15, είναι ο πιο ογκώδης λαμπάτος που έχω ακούσει στα 15w, ξεγελάει εύκολα και περνιέται για 50άρης. Υπάρχει και μια μόντα που τον κάνει όντως 50άρη, αλλά ας μην ξεφεύγουμε χαχαχα.
    1 βαθμός
  12. Μπορείς άνετα ..... Πολλοί έχουν για πρόβα/ζεσταμα επειδή σπονσοραρονται από την orange τα dark terror κλπ και τα μεγάλα κεφάλια για τα λαηβ μόνο Και ο EVH 5150 lbx θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες . Πολύ δυνατός
    1 βαθμός
  13. Μετά το 2.25 μπαίνει είναι ο ενισχυτής. Πριν είναι τα πετάλια.
    1 βαθμός
  14. Το Brexit δεν επηρεάζει καμμία διαδικασία μέχρι το τέλος του 20. H διαδικασία λέει πως ότι συμφωνηθεί μεσα στο χρόνο που θα γίνουν οι διαπραγματεύσεις, θα έχει ισχύ απο το 2021.
    1 βαθμός
  15. Να θυμηθούμε μερικά βασικά πραματάκια πριν τρελαθούμε τελείως: 1ον_Την επιβολή δασμών κάθε είδους δεν την αποφασίζει ο εκάστοτε φορέας αλλά το Ελληνικό Κράτος (μέσω του Υπ.Οικονομικών) με νόμους ή υπουργικές αποφάσεις 2ον_Τα έσοδα πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό ο οποίος εκτός απ το να πληρώνει το Δημόσιο πληρώνει και άλλα πολλά (μεταξύ των οποίων και χρεωκοπημένες τράπεζες ή διαλυμένες ασφαλιστικές ή χρέη κομμάτων κλπ κλπ) 3ον_Τα ΕΛΤΑ ΔΕΝ είναι δημόσιο.Είναι εταιρία που τις μετοχές της κατέχει το δημόσιο κατά 90% και η Eurobank κατά 10% 4ον_Κανείς δεν έχασε χρήματα απο τα ΕΛΤΑ 5ον_η λογική πίσω απο την επιβολή δασμών στις εισαγωγές ιδιωτών είναι να προστατευτούν οι εισαγωγές (και άρα η λειτουργία και κερδοφορία) Ελληνικών ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ! LK edit. Όχι επί προσωπικού παρακαλώ.
    1 βαθμός
  16. παιδιά, επειδή με εισαγωγές ασχολούμαι, στις εισαγωγές γενικά, πέρα από τους δασμούς που όντως είναι ποσοστό επί της τιμής της ανάλογης δασμολογικής κλάσης που ανήκει το αντικείμενο, υπάρχει και η αμοιβή του εκτελωνιστή, έξοδα αποθήκευσης (π.χ. αν αργήσει ο εκτελωνιστής του πελάτη), ακόμα και μεταφορικά. Τα τελευταία ΔΕΝ θα έπρεπε να χρεώνουν τα ΕΛΤΑ φυσικά, αφού αυτή είναι η δουλειά τους έτσι κι αλλιώς.
    1 βαθμός
  17. Επιτέλους! Το τελευταίο κόμματι του παζλ η έλλειψη του οποίου με εμπόδιζε τόσα χρόνια να γίνω πλούσιος και διάσημος! ?
    1 βαθμός
  18. Οποιος πηρε πηρε λοιπον....εις το εξης μονο ΕΕ. πλΕρωσα και εγω εΨες το 15αρι μου (για ενα κουμπαρα ΓΚΟΤΖΙΛΛΑ* που αγορασα στον μικρο 10 ευρω....απο το Χονγκ Κονγκ) ....εξαλλου το ΚΡΑΤΟΣ μας εξασφαλιζει μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ και τρομερες ΠΑΡΟΧΕΣ στην ΕΛΛΑΔΑ....αρα χαλαλι οι φοροι,οι δασμοι και τα χαρατσια... μαιτανασταιφσται ? * https://www.ebay.com/itm/Godzilla-Movie-Musical-Monster-Moving-Electronic-Coin-Money-Piggy-Bank-Box-Toy/153673780818?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Να παρετε και ΕΣΕΙΣ μαμαει... ?
    1 βαθμός
  19. Μουσικάρας,χωρίς καμία έπαρση.
    1 βαθμός
  20. Ευχαριστω Νικο. Να σημειωσω οτι το "δεν μου αρεσει ο ηχος τους" πηγαινε στα υπαρχοντα wharfedale. Τα μονιτορς, οπως λες, ειναι σημειο αναφορας για τον ηχο μου, αρα εργαλεια για μενα. Δεν με νοιαζει να μου αρεσουν σαν ηχος. Τυγχανει, βεβαια, να μου αρεσει παρα πολυ ο ηχος των μονιτορ διοτι, ακριβως, δεν χρωματιζουν. Οπως απολαμβανω και ενα transparent od πεταλι σε σχεση με ενα αλλο με εντονα μεσαια.
    1 βαθμός
  21. Ιδιοφυΐα ο Allan Holdsworth, είναι από τους ελάχιστους ανθρώπους που πραγματικά ξεπέρασαν τα φθαρτά όρια της ανθρώπινης ύπαρξης. Ίσως μια μέρα αναγνωριστεί όπως του αξίζει, με λυπεί αφάνταστα το γεγονός ότι έφυγε από τη ζωή και έπρεπε να γίνει GoFundMe για την κηδεία του. Το προσωπικό αγαπημένο μου.
    1 βαθμός
  22. Φαινόμενα πράγματι,με απίστευτη προσφορά. Να ήμουν,σε μια γωνίτσα...
    1 βαθμός
  23. Και οι μουσικοί έχουν το κάψιμό τους. λολ
    1 βαθμός
  24. Πολυ καλογραμμενο κομματι και οι στιχοι και η μουσικη μου αρεσαν.Σιγουρα θελει καλυτερη μιξη για να απογειωθεί.Στο κουπλε μου λειπει κατι δεν μπορω να το προσδιορίσω, αλλα παλι ισως φταιει η μιξη γιατι στο ρεφρεν δενει πολυ καλυτερα.Πολυ καλη φωνη η τραγουδίστρια, η ερμηνεια της δενει απολυτα με το υφος του τραγουδιου.
    1 βαθμός
  25. μου άρεσε γενικώς. Η παραγωγή είναι παράξενα στημένη θα έλεγα, αλλά δεν θα την άλλαζα. Μου αρέσει που κάπου κάποια πράγματα παρουσιάζονται διαφορετικά από όπως έχουμε συνηθίσει. Για την ηχογράφηση της φωνής έχω δυό παρατηρήσεις. Κάπου κλιπάρει. Και είναι πολύ dry. Θέλει κάπου να εμπλουτιστεί με reverb τουλάχιστον. Ενδιαφέρον επίσης μια που όλα είναι πλήκτρα. Σημαίνει ότι είτε το κατέχεις καλά είτε έριξες πολλή δουλειά.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...