Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/25/20 σε όλα
-
Aυτο που σιγουρα δεν πρεπει να κανετε εχοντας διαβασει αυτο το θεμα ειναι να αφηνετε τον εξοπλισμο σας μεσα στο αυτοκινητο.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ειναι το επομενο βημα, οντως. Συντομα, καθως μου κατεβαινουν συνεχως ιδεες και εμαθα πως να τις καταγραφω και να τις διαχειριζομαι σε ενα πρωιμο επιπεδο. Κιθαρα-φωνη υπαρχουν. Συντομα θα ερθει και ενα harley benton μπασο (κοντεουν τα γενεθλια του μικρου...), και αργοτερα το ez drummer. Παραλληλα θα σας πρηζω με αποριες και ηχογραφησεις μου. Και μολις ειμαι ετοιμος, θα κανω το μπαμ!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πήρα φόρα. Να και ένα κλιπάκι p90. Το προηγούμενο bossa ήταν με στρατ, και το πρωινό ht1 ήταν με tele με area hot t. Πως σας φαίνεται ο ήχος της κιθάρας? Καρφί ο HT1, πάλι, στην κάρτα. ht1latin.mp31 βαθμός
-
Καλωσόρισες στην αρρώστια μας Γιώργο! Μόλις πάρεις λίγο το κολάι θα είσαι super. Κάθε μέρα όλο και κάτι θα γράφεις.1 βαθμός
-
ωραιος, μπαινεις σε μια σειρα και ερχεται η ωρα για ποιοτικες ηχογραφησεις Και βγαλε το read/write (R W πρασινο και κοκκινο λαμπακι), αυτο ειναι για αυτοματισμους στη μιξη. Ειναι σαν να κανεις save τις κινησεις που κανεις στη μιξη πχ πανω κατω το vol κλπ. Καλο ειναι να ηχογραφεις dry πχ χωρις βαθος κλπ. Οτι ηχογραφειται δεν αλλαζει μετα, αν μετανοιωσεις για κατι απο αυτα. Πχ για την ποσοτητα. Αν θελεις να ακους βαθος κατα την ηχογραφηση αλλα να μην ηχογραφειται στον raw audio, μαθε να χρησιμοποιεις τα εφφε (reverb delay) απο το cubase.1 βαθμός
-
ωραίες μυστήριες νότες εδώ και εκεί. Μπράβο. Πάλι λίγο βλέπω +1.5 στην έξοδο, Μάθε να τα μαζεύεις αυτά τώρα που είναι νωρίς και μαθαίνεις.1 βαθμός
-
το μπάκινγ σου όπως βλέπω την κυματομορφή είναι δυνατό. Αρα έχεις το fader του τρακ χαμηλά. Δες στην αναπαραγωγή τα δυό τρακς να αναπαράγονται μέσες τιμές κοντά στο -12. Και ρύθμισε τα fader αναλόγως1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
βάζεις τα ακουστικά στην έξοδο της κάρτας. Κατά τα άλλα: όπως λέει ο Σπύρος για την ώρα (και για πολύ) ξεπατάς τα R W που βρίσκονται αριστερά σε κάθε τρακ. Πράσινο κόκκινο. Τα σβήνεις. Παντού. Μετά, όταν ηχογραφείς προσέχεις στο in να μην ξεπερνάς το 0 (μην κοκκινίσει) στην πιό δυνατή πενιά και έχεις το ποτ στο 0. Στην τελική μίξη (δηλαδή αυτό που θα μας ανεβάσεις) πρέπει πάλι θεωρητικά το ποτ να είναι 0 και το νούμερο κάτω από την μπάρα να μην γράψει πάνω από 0. Εδώ σου έγραψε 2.1 (ή έμεινε από προηγούμενο παίξιμο και δεν το έσβησες). Αυτό πάς με το ποντίκι πάνω του και το μηδενίζεις και ακούς ξανά αυτό που έγραψες. Αν δείξει πχ 1 πρέπει να κατεβάσεις το ποτ -1 ή -1.1. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αλλά ο πιό απλός είναι αυτός. Τώρα τα δυό τρακ έχουν ανισορροπία. Η κιθάρα είναι στο θεό και το μπακ στον Αδη. Όταν ηχογραφείς πρέπει να βλέπεις τις μπάρες όλων των τρακς να κινούνται γύρω περίπου στο -12 κατά ΜΟ. Φυσικά και τώρα όπως είσαι μπορείς να ανεβάσεις είτε την ένταση στο μπακινγ τρακ ή να κλικάρεις την κυματομορφή και στο χερούλι που θα βγεί στο κέντρο πάνω να την ανεβάσεις 5-6 db.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εξαρτάται. Στα πόσα σου έρχεται το σήμα σε μια δυνατή κοφτή αττάκα; Εγώ που προτιμώ να γράφω "κρύα" κοιτάω να μου έρχονται μάξιμουμ μέχρι 0 στο peak meter, καλύτερα -3. (24 bit γράφω) Τώρα αν το backing είναι τόσο πολύ δυσαδερό, βάλε κι εσύ έναν κομπρέσσορα να σου ανεβάσει λίγο το piano. Γιατί αν παίζεις εσύ απαλά και είσαι στα -28, και όλο το backing -24 (που είναι και στέρεο και σου μασάει όλο το ακρόαμα, ενώ η κιθάρα σου ένα σημείο στο κέντρο), σε έφαγε λάχανο το backing. Να κομπρεσσάρεις ώστε να είναι τα απαλά σου στα -18 περίπου, να "νικάς" το backing τουλάχιστον και στα απαλά σου. Για το export μετά, βάλε ένα limiter στο -0,1 να σου πετάξει τα τούμπανα όξω.? Κι από τώρα μπορείς να το βάλεις και να κοιτάξεις τις ισορροπίες πώς έρχονται, αλλά εξαρτάται από την ιπποδύναμη του pc, και αν έχει lookahead ο limiter οπότε θα σου βγάζει και μια μικρή καθυστέρηση που θα σε ενοχλεί.1 βαθμός
-
Το backing μάλλον έχει υποστεί επεξεργασία ώστε να είναι πολύ δυνατό, ενώ η κιθάρα σου όχι. Αν παρατηρησεις, το μάστερ σου ήδη πικάρει στο 1.6, γιατί το ήδη "ολοκληρωμένο" backing αθροίζεται με την κιθάρα σου. Καλά έκανες και το χαμήλωσες τόσο. Αν έγραφες μετά άλλες 2-3, φορτωμένες στο κέντρο, πάλι θα παρατηρούσες το μάστερ να πικάρει. Πάλι θα χρειαζόταν μια αναθεώρηση των σταθμών / του πανοράματος. Μπορείς να συμπιέσεις την κιθάρα γισ να ανέβει, ή να συμπιέσεις (κι άλλο...) το backing με sidechain την κιθάρα για να βουτάει (ίιισα ίιισα), ή expander στο backing κι ο θεός βοηθός.1 βαθμός
-
Έχεις απόλυτο δικιο. Συν οτι παιζουν κάτι βρωμοριφ στις μπασες χορδες κυριως ενω υποτιθεται ψάχνουν τις ψιλες1 βαθμός
-
Επειδή συνειδητοποίησα πως παρα το ότι έχω ένα κάρο πράγματα για να γράφω κιθάρα αλλά στην πράξη δεν είμαι σίγουρος πως αυτό που θα'θελα να ακούω απο τον ενισχυτή περνάει και στην ηχογράφηση, παρα το ότι ηχολήπτης άνθρωπος είμαι 62 και με πτυχίο απο τα 28, έχω τα ζόρια μου καθως δεν θελω να ενοχλώ και η φάση μικρόφωνα με παραμορφωμένο ενισχυτή σε ένταση δεν παίζει, κάθησα και προσπάθησα να γράψω ενδεικτικά με τα VST που διαθέτω και να συγκρίνω στο κάτω κάτω τι κάνει το καθένα. Μου πήρε μια μέρα λοιπόν (όχι το παίξιμο) αλλά η παραγωγή του βίντεο που ελπίζω να βοηθήσει κάποιους που ψάχνονται. Waves CLA Guitar vs Torpedo Wall of Sound vs Steinberg VST Amp Rack vs NI Guitar Rig 5 free. Η κιθάρα συνδέεται σε 2 overdrive πετάλια (Boss OD3 και TC Mojo Mojo) που μετά πηγαίνει κατευθείαν στην είσοδο instrument της κάρτας SPL Creon. Δεν χρησιμοποιήθηκε ενισχυτής. Στο βίντεο τα ακούτε με τη σειρά και πρώτα απ' όλα τον σκέτο χωρίς vst που έρχεται απο τα πετάλια. Ολες οι προσομοιώσεις είναι διαφορετικές, δεν είναι οι ίδιοι ενισχυτές και καμπίνες (είναι αδύνατο μιας και αυτα που διέθετα δεν εξυπηρετούσαν) αλλά προσπάθησα να φτιάξω όσο καλύτερα μπορούσα με μόνα εφέ ένα compressor και λίγο reverb που όλα διαθέτουν, ένα καλό crunchy ήχο όπως τον είχα στα αυτιά μου. Και τα 2 tracks (chords και solo) πηγαίνουν ταυτόχρονα σε ένα group όπου βρίσκονται τα vst. Τα σχόλια σας.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εγώ θα έλεγα να δοκίμαζες με το jam origin που είναι ντέμο με πηγή μικρόφωνο.1 βαθμός
-
Eγω εδω και 4 χρονια χρησιμοποιω για ηχογραφηση-μελετη απoκλειστικα το Plugin S-GEAR της SCUFFHAM Κιθάρα στο Toneport ux2 και μετα μονο το S-gear αρκετα ρεαλιστικος ηχος Eχω ενα βιντεακι να ακουσετε1 βαθμός
-
Δυστυχώς ήρθε και η δικιά μου σειρά για να γράψω σε αυτό το θέμα. Την Πέμπτη λοιπόν μου έκλεψαν απο το αμάξι στον Κολωνό μια fender telecaster am. special και ένα μπάσο fender precission mexico sunburst. Το μπάσο έχει sn MX1788.... Η κιθάρα έχει sn us1011.... Στις παρακάτω φωτογραφίες εκεί που υπάρχουν οι κόκκινοι κύκλοι είχε φύγει το χρώμα και φαινόταν το ξύλο. Σε περίπτωση που πάρει κάτι το μάτι σας , θα σας παρακαλούσα πολύ να επικοινωνήσετε. Ευχαριστώ πολύ0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00