Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/23/20 σε όλα
-
Υστερεί σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη δεν μας αφήνει να δούμε. Το ίδιο βέβαια ισχύει και από την ανάποδη, ότι τα "ποιοτικά" όργανα υπερτερούν σε ένα κάρο πράγματα που η προκατάληψη επίσης μας οδηγεί να τα βλέπουμε έτσι. Παράδειγμα. Πήγαινε παίξε μια Epi Les Paul Standard, μια Gibson Les Paul Standard και μια R58 Les Paul Standard από το Custom Shop. Oι διαφορές τους υποτίθεται ότι είναι η ποιότητα των ξύλων, το φινίρισμα/στήσιμο, το hardware/μαγνήτες/ηλεκτρικά και φυσικά το "όνομα". (όπου όνομα= το πού φτιάχνονται και τι αντιπροσωπεύει το "made in" σε κάθε προϊόν, ποιοτικά αλλά και πνευματικά/ηθικά). Δεν αμφιβάλλω ότι παίζεις μια χαρά με όργανο των 300Ε (κι εγώ άλλωστε με τέτοιο παίζω), αυτό όμως δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση το ότι η R8 του Custom Shop είναι ένα όργανο "κόσμημα" στα χέρια οποιουδήποτε κιθαρίστα μπορεί να το εκτιμήσει. Δυστυχώς για εμάς τους "φτωχούς" η αλήθεια είναι αυτή, ότι πιάνεις ένα όργανο το οποίο έχει ένα απίστευτο vibe -όπου vive: πολύ καλά υλικά, εξαιρετικά εκτελεσμένη κατασκευή, με σωστό βάρος, responsive, στιβαρό, εξαιρετικό fretwork, πολύ προσεγμένα ηλεκτρικά, απίθανους PAF, woody, clonky, twangy. Στον ενισχυτή σχεδόν ακούς αυτό που βγαίνει unplugged. Στο Custom Shop της Gibson δουλεύουν φτασμένοι luthiers που επιμελούνται κάθε στάδιο της διαδικασίας. Στο Custom Shop της Gibson έχουν όλα τα πατρόν, τα αρχεία και τα καλούπια στη διάθεσή τους, καθώς και real life models όπου έχουν reference για το εκάστοτε τελικό αποτέλεσμα. Σε όργανα τέτοιου επιπέδου τιμής, ο πελάτης απαιτεί συγκεκριμένα πράγματα και το τελικό προϊόν πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις απαιτήσεις. Πέρα απο το historical accuracy επιβάλλεται το όργανο να εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο τους απαιτητικούς. Αυτούς δηλ. που έχουν παιξει με μερικές εκατοντάδες vintage και νέα όργανα και περιμένουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αυτό είναι κάτι που έρχεται με την εμπειρία και με τη διαρκή τριβή με τον ήχο του οργάνου αλλά και με την ανάπτυξη τέτοιων κριτηρίων με το πέρασμα του χρόνου. Εγώ λοιπόν επειδή έχω παίξει πολλά τέτοια παραδείγματα και Epi και Gibson και Custom Shop, δυστυχώς για εμένα/εμάς, το Custom Shop είναι εμπειρία κατάνυξης. Η Gibson είναι μια καλή παρακαταθήκη/επένδυση και ένα ομολογουμένως εξαιρετικό όργανο και η Epi είναι ένα απίστευτο εργαλείο μάθησης, αλλά και δουλειάς με το οποίο μπορείς να σταθείς επάξια σε οποιαδήποτε συνθήκη, studio, stage, bedroom. Οι διαφορές στην τιμολόγηση δεν είναι εικονικές. Αν ήταν, όλοι μα όλοι θα έπαιρναν Epi και θα τελείωνε εκεί το θέμα. Δεν είναι τυχαίες οι τιμές. Αντανακλούν το ακριβές status ενός προϊόντος. Αν η Gibson ηταν πιο φθηνή, όλοι θα αγνοούσαν την Epiphone. Αν η Custom Shop ήταν πιο φθηνή όλοι θα πήγαιναν εκεί και όχι σε standard. H διαβάθμιση αντανακλά αυτό ακριβώς. Χρόνια τώρα παίζω με Epi και η εμπειρία μου μαζί της είναι περισσότερο από θετική. Με έχει βγαλει ασπροπρόσωπο παντού. Δεν με εμποδίζει αυτό όμως από το να μην εκτιμήσω τη διαφορά της με τη Gibson ή το Custom Shop. Απλά παίρνω απόφαση ότι η τσέπη μου αντέχει μέχρι εκεί, αναγνωρίζω τις δυνατότητές μου οικονομικά και παικτικά, κρίνω τις απαιτήσεις μου και τοποθετώ τον εαυτό μου σε αυτή την κλίμακα. Και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Πάντως αν ένα υποτιθέμενο πρωί μου έλεγαν, "διάλεξε μία από τις τρεις αλλά δεν μπορείς να την πουλήσεις ποτέ", εννοείται την ακριβή. Κι ας μην είχε σημασία η τιμή πλέον.7 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Ξερεις ποσες κιθαρες εχω αγορασει στην κορη μου?? Τωρα που μεγαλωσε λιγο και ο γιος θα αρχισω να παιρνω και σε κεινον.2 βαθμοί
-
Υπάρχει και τρίτη λύση. Χτυπάς την charvel σε ροζουλί και αν σου πει κάτι, της κλείνεις το μάτι και της λες ... ... "αυτή θα την αφήσω στην κόρη μας". Ίσα που θα χρηματοδοτήσει μια PRS private stock μετά από την χαρά της. Ο γίγας ο Ali Barout το σκέφτηκε.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Φίλε πνοή και νύξη, Δεν ακυρώνω την αξία των high end οργάνων σε καμία περίπτωση. Είμαι άλλωστε κάτοχος δύο custom shop κιθαρών, jackson kelly και les paul custom. Σίγουρα μιλάμε για άλλου επιπέδου όργανα, unplugged βαράς ένα ακκόρντο και δονείτε όλο το όργανο, πράγμα που βγαίνει και όταν κουμπώσεις σε amp. Μαγνήτες matched με το όργανο, clarity, open sound, in between ήχοι με το vol etc. + ότι όταν πιάνεις να παίξεις εμπνέεσε για κάποιο περίεργο λόγο... ΑΛΛΑ Τα χρήματα που κοστίζουν είναι πάρα πολλά για αυτά που ζητάνε, όταν μέσω upgrades και σωστού setup έχω φέρει entry level και mid priced όργανα αρκετά κοντά. Αυτό που δεν μπορεί να αλλάξει και θα ήθελα διευκρινίσεις σχετικά αν κάποιος ξέρει, είναι τα μεσσαία του οργάνου. Τα high end όργανα βρίσκονται συχνοτικά ακριβώς εκεί που πρέπει και δεν είναι θέμα μαγνητών, αφού έχουν γίνει άπειρες τράμπες από les paul custom σε epi πχ. Έχουν πολλά mids και κόβουν στη μίξη άνετα, αντίθετα τα low end μοντελά έχουν scooped ήχο και δεν κόβουν εύκολα. Ο ήχος είναι ακριβό σπορ και ΔΕΝ έχει τέλος, το θέμα είναι να παίζεις μουσική να δημιουργείς και να γουστάρεις, με ό,τι όργανο. Κυνηγώντας τον απόλυτο ήχο αναλώνεσαι και χάνεις την ουσία. Επίσης κανείς δεν ασχολείτε με το πόσες κιθάρες έχουμε, τι ενισχυτές, τι λάμπες βάλαμε etc. Ένα καλό ριφφ και ωραία εμφάνιση κάνουν τη διαφορά στο κοινό.2 βαθμοί
-
Έχεις ένα φθηνό σαξόφωνο. Ας πούμε οτι το ντο# αυτού του σαξόφωνου είναι στο διάολο. Πιο ψηλό δεν πάει. Εσύ λοιπόν, επειδή έχεις μουσικό αισθητήριο, το διορθώνεις, με χείλια, αέρα, όπως μπορείς. Το κάνεις αυτό πολλές φορές και σου γίνεται συνήθεια, και παίζεις το φθηνό σου σαξόφωνο και ακούγεσαι πολύ ωραία, και είναι σωστό το ντο# σου. Σου δίνει κάποιος ένα yanagisawa. Παίζεις και σου αρέσει πάρα πολύ. Συνειδητοποιείς ότι όταν φυσάς ελεύθερα το ντο# είναι κομπλέ. Περνάς έπειτα κάποιο διάστημα προσπαθώντας να ξεμάθεις τη διόρθωση που έκανες στο παλιό σου όργανο. Άθροισε τώρα όλα τα κουσούρια του παλιού, σε απόκριση, δυναμικές, τάσεις στο κούρδισμα και όλα τα άλλα. Αυτός είναι ο κόπος που πρέπει να καταβάλεις για να μεταπηδήσεις στο καινούργιο όργανο. Έχω τρομπέτα τέτοια. Έχω ευφώνιο τέτοιο. ΔΕΝ θα τα πρότεινα σε κάποιον να ξεκινήσει. Σε κάποιον που ξέρει τι κάνει ο ίδιος και αναγνωρίζει τι του κάνει το όργανο (7 σε παίρνει αριστερά, μην το ζορίζεις), τα προτείνω ανεπιφύλακτα. Και να μην τα πρότεινα, όποιος θέλει παίρνει και παίζει, εμένα θα ακούσει;2 βαθμοί
-
Δεν πειράζει. Εγώ πάντως το βλέπω. Το προτιμότερο είναι να έχει ο καθένας το όργανο που του πρέπει. Το όργανο ΔΕΝ θα καθορίσει αν θα μάθεις να παίζεις. Το όργανο θα καθορίσει αν μετά από χρόνια, όταν θα πάρεις άλλο, θα κάνεις μικρές ή τεράστιες αλλαγές στην τεχνική σου. Αν βγει παιχταράς; Δε σε καταλαβαίνω. Το ζητούμενο είναι ο καθένας που ασχολείται με όργανο είναι να γίνει εν δυνάμει όσο παιχταρότερος μπορεί. Το όργανο κάνει τον παίχτη; Ή νομίζεις ότι αυτό ισχυρίζομαι; Ή νομίζεις ότι υποστηρίζω τα "μη θεόφθηνα όργανα" ως μπουρζουάς και καπιτάλας που είμαι εγώ, να κρατήσω τον φτωχό απ' έξω; Αστεία πράγματα... Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής: Θέλω να ασχοληθώ με ένα όργανο που είναι το βασικό μου. Θα το στύβω, θα το λιώνω, ώρες ατελείωτες. Θέλω να μου αντέξει, και να δουλεύεται εύκολα αν χρειαστεί επισκευή. Προτιμώ μη θεόφθηνο όργανο. Επίσης: θέλω να πάρω ένα όργανο να σαχλαμαρίζω πού και πού, κι αν πάθει και κάτι δεν έγινε και τίποτα: ΔΟΞΑ τω θεω που υπάρχουν και τα φθηνά και θα τα προτιμήσω. (Περισσότερα τέτοια όργανα έχω αν σου λέει κάτι αυτό) Διαφωνείς;2 βαθμοί
-
Smart tv δεν έχω Smartphone δεν έχω Smartfridge δεν έχω Κανείς δεν μου κάνει κουμάντο τι θα βλέπω, τι θα λέω, και τι θα τρώω. Και όταν βγούνε και οι smart guitars (που θα βγούνε σίγουρα) δεν θα πάρω, εγώ θα κανονίζω τι θα παίξω. Έχω όμως το "έξυπνο λάστιχο".2 βαθμοί
-
Ένα καινούριο μου κομματάκι με κάποιους δικούς μου στίχους. Ίσως χρειάζονταν κάποια στοργή και φροντίδα ακόμη, αλλά 4 μέρες παιδεύομαι με την μίξη του (γαμώ τα πιάνα μου μέσα...), νισάφι πια! Το ξέρω ότι η αλλαγή εκεί στο 2:28 χρειάζεται αναθεώρηση. Yπήρχε ένα μέρος με τέσσερα στιχάκια εκεί που το έβγαλα και κόλλησα το επόμενο part μάλλον άτσαλα. Βαρέθηκα όμως να βγάλω την κιθάρα από την θήκη, να ενώσω καλώδια, να μετακινήσω ενισχυτές και κάρτες και το βασικότερο να ακούσω ξανά την γκρίνια της πόντιας.... Υ.Γ... Ευχαριστίες σε κείνο το ψηλό, μελαχρινό, ευθυτενές και για κάποιες γυναίκες όμορφο παλικάρι, που και πάλι έδωσε αφιλοκερδώς, ανιδιοτελώς και απλόχερα τις πολύτιμες συμβουλές του σε έναν άσχετο σε ότι αφορά τα μουσικά πονήματα σαν εμένα, ασχέτως εάν δεν δύναμαι να τις ακολουθήσω όλες, όντας κουφός....! Edit: Έκανα λίγες αλλαγές στην μίξη του κομματιού (πιο πάνω το πιάνο και το μπάσο και κάποιες άλλες πολύ μικρές στην φωνή) στο track του Soundcloud. Στο youtube υπάρχει το παλιό...1 βαθμός
-
χαιρετω ολη τη παρεα και σας ευχομαι καλη χρονια με υγεια . Nεα κατασκευη με φλαμουρι στο σωμα σφενδαμι μανικι και ταστιερα [ παχος 1 ιντσα ] .ταστα dunlop 6105. οι μαγνητες ειναι artec alnico 5. O neck ειναι βιδωμενος στο σωμα ενω ο bridge ειναι στο πλαισιο προς το παρον εχω μονο φωτο αλλα θα σκαλωσω τον argytar για βιντεο.....πως σας φαινεται ?1 βαθμός
-
Οι ενισχυτες πανε προικα για οταν παντρευτουν. Και μιας και το αναφερεις, σε γιορτες-γενεθλια (των παιδιων παντα) τους παιρνω κιθαρες. Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις, οταν δεν θελω να γινω αντιληπτος (ελπιζω να μη διαβαζει noiz η γυναικα μου, διοτι θα κανει πολυ noise), αγοραζω ενισχυτες. Με τη νεα κιθαρα θα με καταλαβει με τη μια, διοτι κοιμαμαι αγκαλια μαζι της την πρωτη βδομαδα. Με νεο ενισχυτη (ειδικα με heads) δεν παιρνει χαμπαρι τι και πως. Ολοι οι ιδιοι της φαινονται. Να ακουνε οι καινουργιοι, να μαθαινουν και οι παλιοι...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Και τα ζυο τα σελω ? αλλά εντάξει μετά θα ξεφεύγουμε σε τιμή... Η αφορμή ήταν απόκτηση all around κιθαρας για back up και αγγαρείες... Η αιτία φυσικά και είναι το gas ? Υπάρχει και η άλλη λύση. Χτυπάω μια Charvel σε χρώμα neon yellow. Την πάω σπίτι, και όταν μου λέει "για άνοιξε την θήκη να δω την κιθάρα" ανοίγω την θήκη, και από την εκτυφλωτικη λάμψη της κιθαρας, αποκλείεται να μην αστοχησει η παντουφλα....1 βαθμός
-
Εντάξει αλλα να σου πω την αμαρτια μου, το ερώτημα σου ήταν λίγο "να πάρω VW station wagon ή Renault coupe ;". Δηλαδή εχεις προβληματιστει για δύο εντελώς ετερόκλητα όργανα. Αν ειχες διλειμμα αναμεσα σε Ibanez ή charvel θα ηταν όντως δύσκολο. Φυσικά καταλαβαίνω το gas σου και σου εύχομαι να τα παρεις και τα 2 οργανα. ?1 βαθμός
-
προχειρο βιντεο καρφι στον ενισχυτη καθαρο και drive. https://www.youtube.com/watch?v=nfLmb6CtV-o1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εχοντας καποτε κιθαρα (kramer usa) με floyd rose 1 για πολλα χρονια και παραλληλα prs usa (mannmade bridge), εχω να πω οτι το μονο που με κουρασε στο floyd ηταν η αλλαγη χορδων. Μιλαμε για 5πλασιο χρονο απο οτι στην prs. Την πουλησα καποια στιγμη. Δεν πηγαινε αλλο. Ωραια τα τρελλα dive bombs με το floyd, αλλα και με το εξαβιδο mannmade μια χαρα dive bombs γινονται και χωρις να θελω αδεια απο τη δουλεια για αλλαγη χορδων. ΥΓ καποια στιγμη θελει και πεταμα το floyd γιατι χαλανε τα μαχαιρια και δεν επανερχεται στη θεση του. .1 βαθμός
-
Αpologies. Δεν το πρόσεξα. Για την Vola, αν σαν εταιρεία έχει τη φιλοσοφία της Carvin/Kiesel, τότε θεωρώ ΄ότι καλό είναι να υπάρχουν τέτοιες. Δηλ. να επιμένουν να έχουν παραγωγή σε χώρα που δεν συμφέρει ούτε τζάμια να καθαρίζεις, με στιβαρά specs και hardware, με εντυπωσιακές επιλογές σε χρώματα/ξύλα, με εξαιρετική φήμη ως player's όργανο εύκολο και απροβλημάτιστο out-of-the-box και με πιο στενό target group που δεν τα αλέθει όλα. Why not?1 βαθμός
-
Δεν το ακουω βεβαια τωρα (δεν ειναι η ωρα καταλληλη). Το ακουσα παλι χθες βραδι, ως παραδειγμα σε κατι που αναλυαμε σε ενα μαθημα και γρατζουναγα απο πανω κατι φρασουλες. Ειναι παντα αναποφευκτο το ανατριχιασμα για μενα. edit και τωρα παντως που το ξανακουω μεσημεριατικα, δεν ειναι ασχημα. ? α το βαλω αλλη μια ?1 βαθμός
-
Εχοντας μονο fender & gibson το τριτο ονομα που μου ερχεται ετσι αυθορμητα ειναι PRS οποτε αυτην θα επαιρνα, ασε που δεν ξερω/μπορω να παιξω ουτε το σολο του beat it ουτε του jump οποτε..........1 βαθμός
-
Το πρόβλημα μου με το Floyd Rose είναι πως μου επιβάλει να ακουμπάω το δεξί μου χέρι και κυρίως την παλάμη, αλλού. Πιο μέσα δηλαδή προς τους μαγνήτες, κάτι που μου αφαιρεί τον έλεγχο των χορδών στο palm mute. Γίνεται πλεον on - off και όχι όσο θέλω, αφού έχω μάθει να το στηρίζω στην γέφυρα κανονικά. Γι αυτό απο τα 80'ς που το δοκίμασα σε πολλές κιθάρες, τρώει πάντα μαύρο απο εμένα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ο αρχικός συνθέτης - στιχουργός παίρνει τα λεφτά για τα πνευματικά δικαιώματα. Όχι οι της Witney.1 βαθμός
-
στην αρχή οι έξυπνες συσκευές θα μας κάνουν recommendations Έτσι ξεκινάει. Μετά θα μας ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ τον ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ θα το κάνει αυτό για να είμαστε σε αρμονία με αυτό που πιστεύει ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ πως είναι το καλύτερο για την οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον. Στην αρχή αυτό θα φανεί σε πολλούς περίεργο, καταπιεστικό. Θα υπάρξουν αντιδράσεις. Όμως στο τέλος όλοι θα πειστούν πως αυτό ειναι το καλύτερο. Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ έχει τον τρόπο του. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ζαχαρώνουν τις charvel στον Θωμά. EDIT: Γιατί δεν βάζεις ένα poll να δούμε και αποτελέσματα?1 βαθμός
-
Ένα από τα δύο ισχύει. Ή θέλεις επιβεβαίωση ότι όντως είναι ωραία η PRS, ή .... ... της δείχνεις τις απαντήσεις, περιμένοντας ότι εμείς σίγουρα θα διαλέγαμε την charvel, έτσι ώστε να της πεις "είδες? όλοι αυτήν θα διάλεγαν". Δεν μας το είπες όμως βρε λόρδε μου να ξέρουμε τι να ψηφίσουμε. Πάντως αν είναι το δεύτερο (βάλε φάτσα "χαχα" για συνθηματικό αν είναι έτσι) εγώ ίσως αναθεωρούσα την άποψή μου. EDIT: Λοιπόν φίλτατε λόρδε μου το ξανασκέφτηκα. Charvel με κλειστά μάτια θα πάρεις, η άλλη είναι για τζαζίστες με γυαλιά, καράφλα και κοιλίτσα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εϊχα την Charvel της φωτογραφίας. Πολύ ωραία κιθάρα! Αρκετά ευέλικτη ηχητικά. Οι μαγνήτες σπλιτάρουν πολύ καλά! Πολύ έυκολη στο παίξιμο. Κατά τη γνώμη μου πολύ καλό value for money. Ο λόγος που την έδωσα ήταν το Floyd. Όχι ότι δεν ήταν καλό. Πολύ καλό ήταν και το κούρδισμα μια χαρά κράταγε. Η συντήρηση ήταν το θέμα μου. Ακόμα και σε μια αλλαγή χορδών. Δεν είχα την εμπειρία αλλά ούτε και την θέληση να μάθω. Βέβαια πάλι με Charvel την αντικατέστησα, αλλά χωρίς Floyd. https://www.thomann.de/gr/charvel_pro_mod_dk24q_hh_2pt_cm_chb.htm H main κιθάρα μου όμως εδω και 12 χρόνια ειναι (ήταν?) μια PRS Standard (USA). Άλλη κιθάρα τελείως. Όπως τα λέει και ο fusiongtr, οι διαφορές που πρέπει να αναλογιστείς είναι πολλές όμως. Αν είσαι ΟΚ και γουστάρεις το Floyd εγώ θα σου πρότεινα τη Charvel με 1000. Το Andertons την έχει και σε ωραία τιμη (~770 Euros) σε σχεση με Thomann (859).1 βαθμός
-
για κάποιο διάστημα είχα μπει στο λούκι και έμαθα πέντε πράγματα. Τώρα το ανοίγω χώνω το ντιβιντι και παίζει μπαμ, χωρίς να πατήσω τίποτα. Ούτε πληκτρολόγιο δεν έχει επάνω. βασικά ...θα τρώει αντί για σένα1 βαθμός
-
Την επόμενη δεκαετία η smart τηλεόραση που θα έχω θα είναι πιο έξυπνη από εμένα. Και το ψυγείο θα κάνει κουμάντο για το τι θα τρώμε, σε συνεργασία με το πλυντήριο, την κουζίνα..................... Συνδεδεμένα με τον τραπεζικο λογαριασμό και την εφορία θα κάνουν κουμάντο στο νοικοκυριό. Τόσα βγάζεις, τόσα θα τρώς θα σου λένε, γιατί αλλιώς θα μπούμε μέσα, δεν βγαίνουμε. Θα βάλουν ΤΑΞΗ οι συσκευές στη ζωή μας. Ότι πούν οι ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
Η μια έχει 24 τάστα, η άλλη 22. Η μια έχει jumbo τάστα, η άλλη νομίζω όχι. Διαφορετικό scale length, διαφορετικά ξύλα, άλλοι μαγνήτες, γέφυρες, τρέμολα, στήσιμο, η μια bolt on, η άλλη set neck, διαφορετικά μπράτσα, .... Είναι θέμα γούστου και συνήθειας, πχ αν είσαι fender guy θεωρώ πιο πιθανό να πας για charvel. Δεν έχω άποψη χωρίς να τις πιάσω. Ίσως να προτιμούσα PRS για τα τάστα της.1 βαθμός
-
Συγνωμη αλλα διαφωνω. Και νομιζω πολλοι ακομα (ιδιως στο εξωτερικο αν δεις πολλα βιντεο στο tube απο γνωστους session μουσικους) Προτιμω να ηχογραφω στο σπιτι με την ησυχια μου και χωρις να πρεπει να βρω κοινες ωρες με το στουντιο, να κανω και 50 χιλιομετρα πηγαιν-ελα κλπ. Σε στουντιο εγραφα απο το 1992 και τωρα τελευταια που εχω αυτη τη δυνατοτητα να ηχογραφω στο σπιτι, για μενα ειναι σουπερ. Ισως εισαι νεος και θελεις να τρεχεις, αλλα εγω το εχω χορτασει αυτο. Απο τη στιγμη λοιπον που εχω ηδη συνεργαστει με τον παραγωγο συνθετη κλπ, και εχω ηχογραφησει στο στουντιο του και εμπιστευεται την κριση μου πλεον και το τι θα επιλεξω να παιξω στο κομματι του και απο τη στιγμη που δινω την δυνατοτητα να διορθωσω κατι που θελει διαφορετικο, και ειναι ικονοποιημενος απο την ποιοτητα ηχογραφησης.... γιατι οχι λοιπον? ή μηπως αν ηχογραφουσα στο στουντιο θα γινοταν αλλη μιξη στις κιθαρες? Το θεμα δεν το ανοιξα για να κανω παραπονα για τη μιξη. Το ανοιξα για να ακουστουν μεταξυ μας, πραγματα που δεν ακουγονται στη μιξη. .1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Χαιρετώ, Ενα τραγούδι απο τον φίλο μου Νίκο Φράγκο σε μια ακουστική βερσιόν όπου παίζω το πιάνο.1 βαθμός
-
Μαρέσει που μερικοί πιστεύετε ακόμα σε "ποιοτικά όργανα" κλπ. Αν πάω κιθαρότσαρκα και βρω squier που το σώμα και το μπράτσο είναι όπως πρέπει, δώσω άλλα 300 για top hardware και μαγνήτες, άλλα 150 σε μάστορα για τάστα και setup, έχω πλέον όργανο επιπέδου custom shop. Δε θα υστερεί σε τίποτα σε σχέση με όργανα 3κ... Η συγκεκριμένη και όλες οι φτηνές γενικά τα ίδια προβλήματα έχουν, hardware, δεν ιντονάρουν, χαλάνε jacks knobs και για κάποιο λόγο δεν έχουν mids. Από ήχο πάντως δεν είναι καθόλου κακή, ενισχυτής και χέρια κάνουν τη διαφορά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Την καρδιά μου ξεσκείς και τα συκώτια παίρνεις. Αυτό για το βαφτιστηράκι μου, που ξέρω ότι έχω αμελήσει. Το γιό του αδερφού μου.1 βαθμός
-
Οι περισσότεροι όμως πλήρωσαν καλά λεφτά για να μην είναι έτσι... >:( >:( >:(1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00