Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Marugen

    Marugen

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      168


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/18/20 σε όλα

  1. Οτι και να γραψω νομιζω πως ειναι περιττο, θελω να πιστευω οτι μιλαει απο μονο του. Οσον αφορα τα τεχνικα θεματα, οι κιθαρες ειναι καρφι σε καρτα ηχου και μετα tse 808 - tse x50 - impulses, το μπασο ειναι darkglass b3k και fabfilter saturn - impulses και τα τυμπανα ggd modern massive.
    6 βαθμοί
  2. Βρέχει βροχή στη στράτα μου ?
    5 βαθμοί
  3. Αν ήταν αυτονόητο και όχι άχρηστο δε θα βλέπαμε το 1/10ο του πληθυσμού ατόμων με κινητικές δυσκολίες να κυκλοφορούν στο δρόμο, γιατί οι υπόλοιποι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους απογοητευμένοι από την κοινωνία που τους φέρεται λες και είναι πολίτες 2ης κατηγορίας. Όλες οι ράμπες είναι πλέον θέσεις parking για Ελληνάρες, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι από τις χειρότερες πόλεις από πλευράς accessibility παγκοσμίως.
    2 βαθμοί
  4. Ρίξε κι εδώ μια ματιά: https://www.disasterareaamps.com/ για παράδειγμα: https://www.disasterareaamps.com/shop/smartclock-gen3-tap-tempo-controller ή https://www.disasterareaamps.com/shop/micro-clock-tap-tempo-controller ή https://www.disasterareaamps.com/shop/dmc-3xl-gen3 κ.α.
    2 βαθμοί
  5. Εμένα η άποψή μου είναι ότι έχεις πιάσει δυο τα άκρα και κάνεις μόνος σου την ζωή σου δύσκολη. Ούτε να κουβαλάς μαζί σου αναλογικό ψυγείο χρειάζεται, που θέλει φορτηγό για μεταφορά, ούτε να γίνεις ''προγραμματιστής'' και να φας ένα σωρό χρήματα σε περιφερειακά μπιμπλίκια μόνο και μόνο για να κάνεις τον προγραμματισμό της εφφεδιέρας σου ακόμα πιο πολύπλοκο (μόνο και μόνο για να συνειδητοποιήσεις ότι στο live ο ήχος δεν έχει καμία σχέση με τον ήχο που έφτιαξες στο δωμάτιό σου). Φυσικά για κάποιον που του αρέσει να ασχολείται με gear, αυτό το ''ζόρικο'' ταξίδι αναζήτησης ήχου μπορεί να του αρέσει. Αλλά όπως λες και εσύ ο ίδιος, από κάποια στιγμή και μετά, καταντάει κουραστικό και ίσως μάταιο - ειδικά αν μιλάμε για το 99% των περιπτώσεων σε ό,τι αφορά το κοινό, τις διαφορές στον ήχο (που πολλες φορές δεν είναι στο χέρι σου καν) δεν θα τις κατανοήσει ποτέ, κανείς ? Κάνε την ζωή σου απλή (και την μέση σου ευτυχισμένη), και πάρε έναν καλό combo λαμπάτο ενισχυτή, και κούμπωσε και 3-4 πετάλια, μάθε τα sweet spots του ενισχυτή σου και των πεταλιών σου ανάλογα με τον χώρο που παίζεις (εκεί θα φτιάχνεις πάντα τον ήχο σου άλλωστε, όχι σπίτι) και απόλαυσε τα gigs σου. Και η 4 cable method που αναφέρθηκε είναι επίσης καλή λύση, αλλά κυρίως για τα εφέ, για γκάζι δεν υπάρχει κάτι που να κόβει πιο εύκολα στην μίξη από ένα καλό κανάλι ενισχυτή ή ένα καλό distortion pedal... αλλά μετά πάλι καταλήγουμε στο ότι κουβαλάμε πολλά καλώδια, πεταλιέρα, πετάλια, ενισχυτή κτλ... Τα ψηφιακά σου μηχανήματα φυσικά δεν πάνε χαμένα. Κάνε ένα σετ-απ σπιτικό για να παίζεις στην οικία σου με ωραίο ήχο χωρίς να ξεκουφαίνεις την γειτονιά (γιατί οι λαμπάτοι, αν και οι περισσότεροι έχουν master volume, κατα την γνώμη μου είναι φτιαγμένοι για να παίζουν σε λάιβ εντάσεις). Κάνε την ζωή σου απλή ? Είναι πολύ πιο εύκολο έτσι ....
    2 βαθμοί
  6. 1 βαθμός
  7. Θα σου πω, Πιθανότατα είναι μια ακόμη πλεκτάνη της CIA και των πολυεθνικών,για να μας πείσουν οτι,μιας και μας προτείνουν να συμπεριφερόμαστε σαν άνθρωποι,εμείς οι έξυπνοι να καταλάβουμε το σχέδιο τους και να κάνουμε ακριβώς το αντίθετο και να συμπεριφερόμαστε σαν ούγκανοι για να τους δείξουμε έχουμε καταλάβει πως λειτουργούν πλέον και δεν θα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου. Σε μια πιο σοβαρή νότα,δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό που αναφέρεσαι και δεν με ενοχλεί,απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενοχλεί εσένα.
    1 βαθμός
  8. Εγώ δεν το βλέπω. Άρα αύριο θα περάσω ΟΛΑ τα φανάρια με ΚΟΚΚΙΝΟ. Είμαι επαναστάτης εγώ,όχι Νενέκος.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Εξαιρετικος ηχος και εικονα.Πολλα συγχαρητηρια
    1 βαθμός
  12. Αν θέλεις σκέψου αυτό που σου έγραψα στην πρώτη σελίδα. Δυστυχώς δεν έχω πολλές τεχνικές γνώσεις αλλά με βάση την λογική μάλλον θα γίνεται δουλειά. π.χ. Έστω ότι έχουμε 2 ή περισσότερα Boss dd-7 (αναφέρω αυτό γιατί το έχω και το γνωρίζω καλά). Με το diy tap tempo που έχω φτιάξει, αν του βγάλω περισσότερες της μιας εξόδους, λογικά θα μπορώ να ρυθμίζω το ίδιο tempo σε όλα. Επομένως αρκεί στα stomp boxes που θα έχεις, το tempo να ρυθμίζεται από τον ίδιο τύπο momentary διακόπτη
    1 βαθμός
  13. Ωραία όλα με κοινό παρονομαστή τα money.... Μεγάλη στροφή πολλών εταιριών στα classic keys και synth με ανάλογα remake. Πάντως εχω το Physis της Viscount και για σπίτι είναι άψογο. Οι παράμετροι που μπορείς να επέμβεις σε κάθε όργανο εϊναι πολλοί και ουσιαστικοί. Επίσης οι ήχοι Rhodes ειναι οι καλϋτεροι που εχω ακοϋσει.
    1 βαθμός
  14. Φασιε...ΔΕΣ ΤΙ πεταει ο κόσμος.......(δις) ετοιμοπόλεμος! Υ.Γ PS/2 rulez ?
    1 βαθμός
  15. Με 128 MB ram, θα σου κρασάρει το σύμπαν. Εγώ έχω 2 GB σκέψου και είναι σχετικά καλά.
    1 βαθμός
  16. βάψε μια χαρτοπετσέτα χρυσή. Έτοιμος
    1 βαθμός
  17. αν εννοείς φύλλα χρυσού σαν αυτά που χρησιμοποιούν στην αγιογραφία, τότε τσέκαρε το Art time στη Γεωργίου Σταύρου (πρώτη παράλληλη πάνω από την Τσιμισκή, μεταξύ Αγίας Σοφίας και Καρόλου Ντηλ)
    1 βαθμός
  18. το grill cloth δεν ειναι καθολου ασχημο... στο κατω κατω oddball φτιαχνεις... [ λεω 'γω τωρα..]....
    1 βαθμός
  19. Ωραία πιάνα...
    1 βαθμός
  20. να με κοπει το χερι...
    1 βαθμός
  21. Γυάλλισα τα raw covers με glanol και κότσαρα και λίγο γριλ κλοθ είναι αρκετά οδδ για οδδμπωλλ;; ξέρει κανείς πού να βρω gold foil??
    1 βαθμός
  22. Αρτιο οπτικοακουστικο αποτελεσμα. Πολυ ωραιο σαν κομματι. Θα μπορουσες να το ονομασεις "επιστροφη στην φυση" αλλα το προλαβαν αλλοι... Μπραβο!
    1 βαθμός
  23. Θα συμφωνήσω. Πολλές φορές η λύση βρίσκεται στον ήδη υπάρχον εξοπλισμό. Κατανοητό ότι σε πολλές πεταλιέρες θέλει ψάξιμο και είναι κουραστικό.
    1 βαθμός
  24. Δεν είναι το φλιτζάνι του τσαγιού μου, αλλά σ' αυτό που κάνεις είσαι πάρα πολύ καλός. Και η παραγωγή απίθανη! Το καπέλο μου σου βγάζω! EDIT: Να συμπληρώσω εδώ ότι η παραγωγή μου φαίνεται υπερκομπρεσαρισμένη, και προσωπικά δεν μου αρέσει σαν άποψη, αλλά νομίζω ότι σ' αυτό το ύφος έτσι είναι τα standards των παραγωγών. Ξανά μπράβο!
    1 βαθμός
  25. Εξαιρετικός! Πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες και ωραία παραγωγή.
    1 βαθμός
  26. Μιλήσαμε με peavey το πρόβλημα δεν μπορούμε να το βρούμε παραμορφώνει το σήμα και το να αντικαταστήσουμε την πλακέτα δεν αξίζει τον κόπο κάνει όσο ο ενισχυτής , 2 μήνες τον είχα αφήσει για φτιαξιμο.... Ασχολήθηκε ο άνθρωπός όσο μπορούσε άλλαξε κάποια τρανζίστορ πυκνωτές ότι του παν από peavey οπότε φτάσαμε σε αδιέξοδο....
    1 βαθμός
  27. Την καλυτερη πατεντα για ηχοαπορροφηση τη βρηκανε στη Σικελια. Επενδυση με γυψοσανιδα και... .... Και μαλιστα εαν βαλεις τις πρασινες δεσμες, μπορεις να μπεις και στο προγραμμα "Πρασινη Ενεργεια".
    1 βαθμός
  28. Είμαι, εχω δοκιμάσει τα πάντα. Μέχρι και με ultrex έχω λουστεί. πάντως αμα τηρήσετε μερικά προτεινόμενα πράγματα, υπάρχουν οδηγίες στο διαδίκτυο απο αξιόπιστα site μπορείτε να κρατήσετε τα windows 7 σας και να μην ανησυχείτε. ( Άσχετο σχετικό. Καλύτερα να μαζέψετε λεφτά σε συνέχεια ενός άλλου αρθρου του φιλου @LK και να πάρετε ένα καλό 21:9 μόνιτορ μεγάλο σε ιντσες, στα 144hz και να έχει freesync και μια κάρτα γραφικών που να το υποστηρίζεi το freesync για να μεταμορφωθεί η εμπειρία σας στην επεξεργασία εικόνας και ήχου σε layout αλλα και ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ smoothness για τα ματάκια σας. Γι αυτά πρέπει να αγχώνεστε χαχαχαχαχαχαχα)
    1 βαθμός
  29. Eγω πάλι θέλω απλά να σου δώσω συγχαρητήρια για το γεγονός ότι δεν κοιτάς μόνο την πάρτη σου και σε ενδιαφέρει να μην ενοχλείς το κοινωνικό σύνολο (και ας σε "καλύπτει" ο νόμος της "κοινής ησυχίας''). Εγώ ,σε πολυκατοικία σε διαμέρισμα που έτσι κι αλλιώς ανακαίνισα,"έκλεισα το πίσω δωμάτιο, πρώην "υπηρεσίας" με μόνη γυψοσανίδα και επτά εκατοστά πετροβάμβακα σε όλους τους τοίχους και στο ταβάνι ,έβαλα επτά πόντους πάχος μοκέτα με 45 dB ηχομόνωση και κούφωμα αλουμινίου με τριπλό τζαμί τόσο προς τη μεριά του υπολοίπου σπιτιού όσο και προς τον ακάλυπτο που βλέπει το δωμάτιο. 1500 ευρώ πήγε το μαλι αλλά ηχογραφώ κιθάρα με ενισχυτή τσίτα και δεν άκουγεται κιχ. Αν σκεφτείς οτι θα μείνω εκεί τουλάχιστον 15 χρόνια μιλάμε για 100 ευρώ το χρόνο κόστος ώστε να μην είμαι καφρος και να μην ενοχλώ το κοινωνικό σύνολο. Μικρή η ζημιά λοιπόν.
    1 βαθμός
  30. Χαλι , ρικοφον κτλ ειναι για ΗΧΟΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ του χώρου. Όχι για ηχομόνωση. Αν θες να κοψεις το reverb μπορεις να βαλεις ηχοπαγιδες στις γωνίες (κοστίζουν ελαχιστα αν τις φτιαξεις μονος) και καποια ρικοφον αλλα αυτο δεν θα μειωσει σχεδον καθολου το τι ακουν οι γείτονες.
    1 βαθμός
  31. Το αγαπημενο μου,νομιζω,κομματι απο τους κατοπινους Σκορπιονς μαζι με το Zoo(εξαιρω το Lovedrive που ειναι γενικα καλος δισκος-βγαλε εξω τις μπαλαντες του,με κανουν να βαριεμαι και το ανοητο εξώφυλλό του). Ειναι ωραιο το παιξιμο παρα τις αρρυθμιες του και μπραβο ρε Αχιλλεα. Βαρα του!
    1 βαθμός
  32. 1. Όθωνα εδώ διαφωνώ κάθετα. Εγώ πιστεύω ότι όσο καλύτερος είναι ο ενισχυτής, τόσο φαίνονται περισσότερο οι διαφορές ανάμεσα στα όργανα. 2. Εδώ μου δίνεις μια πολύ ωραία αφορμή να γράψω δύο λόγια περί καλής/κακής κιθάρας, και καλού/κακού ήχου. Έχουμε μια πολύ καλή κιθάρα και μια "κακή" κιθάρα πάνω σε ένα stand. Τις βάζουμε και τις δύο στον ενισχυτή, και βαράμε ανοιχτές χορδές και στις δύο. Μετά πατάμε ένα τάστο (ή ένα μπαρεδάκι) και στις δύο και ξαναχτυπάμε χορδές. Ακούμε. Αυτή είναι η διαφορά που έχουν στον ήχο, μεταξύ τους τα δύο όργανα. Υπάρχει άραγε καλός ή κακός ήχος εδώ? Υπάρχει ήχος που μας αρέσει και ήχος που δεν μας αρέσει, αυτό ναι. Υπάρχει ακριβός και φθηνός ήχος? Αυτό είναι ο ήχος του κάθε οργάνου έτσι όπως είναι στημένο, με τα χαρακτηριστικά του, τους μαγνήτες του, την γέφυρά του, τα ξύλα του, κλπ, σε έναν ενισχυτή. Ναι, αλλά το όργανο δεν παίζει μόνο του. Το χρησιμοποιεί κάποιος για να βγάλει μουσική. Εδώ αρχίζουν τα υποκειμενιλίκια. Ο τρόπος που θα χρησιμοποιηθεί κάθε όργανο από κάθε παίχτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, μη μετρήσιμων, που έχουν να κάνουν με τον ίδιο τον παίκτη, το όργανο, και την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα του τρόπου που θα παιχτεί το όργανο από τον παίκτη, είναι η μουσική που θα παραχθεί, και εξαρτάται από όλα τα παραπάνω, και τα χίλια μύρια όσα ακόμα. Παίζουν ρόλο η αισθητική, η φαντασία, το feedback ηχητικού αποτελέσματος (αλλιώς παίζω όταν με ακούω με άλλο ήχο), η σωματική σχέση με το όργανο, ο τρόπος που θα χτυπήσω την πένα, το πώς πατάω την χορδή, κλπ. Σίγουρα ένα καλοφτιαγμένο και καλοσεταρισμένο πάνω μου όργανο, θα λειτουργήσει διαφορετικά από ένα κακοφτιαγμένο όργανο με το οποίο δεν θα αναπτύξω την ίδια καλή σχέση για άπειρους λόγους, όμως δεν είναι θέμα ήχου αυτό τόσο πολύ, όσο "διαφημίζεται". Λέτε πολλοί για blind tests, ηχητικά όμως. Για μένα το blind test, δεν είναι ηχητικό, είναι αυτό που δένουν τα μάτια, και σου δίνουν να παίξεις (όχι να τα ακούσεις από κάποιον άλλο) και τα δύο όργανα χωρίς να τα βλέπεις. Αν παίξεις κάποια ώρα με κάθε ένα "στα τυφλά", θα καταλάβεις την διαφορά, αλλά την δική σου διαφορά, δεν θα σε νοιάζει ούτε η μάρκα, ούτε το μοντέλο, ούτε η τιμή. Σχωράτε με για το κατωσέντονο, τα έχω ξαναγράψει αυτά το ξέρω, αλλά πήρα την αφορμή από το νήμα αυτό να τα ξαναματαπώ.
    1 βαθμός
  33. πλΕρωσες; Αν δεν πλΕρωσες κΣεχνα τις... επισκέψεις....
    1 βαθμός
  34. ή ότι ο κόσμος δεν γυρίζει γύρω μας.... παραδόξως
    1 βαθμός
  35. Το πρώτο βήμα προς τη δημοφιλία είναι η τραγική συνειδητοποίηση ότι δεν είμαστε τόσο δημοφιλείς όσο θα έπρεπε.
    1 βαθμός
  36. την βγάζεις από τη σακούλα, ακουμπάς το τρέμολο πρώτη φορά, ''''''''καμία διαφορά στο παίξιμο'''''''' με αληθινή στρατοκαστερ, ακουμπάς το τρέμολο τρίτη φορά... έχει κάποια διαφορά, πέμπτη φορά ... ΤΑΚ
    1 βαθμός
  37. Ίσως να είμαι "θύμα" του μάρκετινγκ, ίσως να μου χρειάζονται μερικές συνεδρίες με μία καλή ψυχολόγο (μαμά, παιδική ηλικία, άργησα να κάνω sex κ.τ.λ...), ίσως το βίντεο δεν τα λέει όλα?, αλλά με μια καλή-ακριβή κιθάρα παίζω καλύτερα.......?
    1 βαθμός
  38. Ζεσταίνεις στοχευμένα (όχι με αέρα) αλλά επαγωγικά, με ζεστό αντικείμενο, σίδερο ή ζεσταμένη μεταλλική πλάκα, και δουλεύεις με επίσης ζεσταμένη σπάτουλα αποκόλλησης. Επίσης, κάνεις το σταυρό σου, πιστεύεις-δεν πιστεύεις.
    1 βαθμός
  39. Κατα τη γνώμη μου πιστεύω ότι κάτι δεν κάνεις καλά. Εχω εμπειρια με πολλές πεταλιέρες και αρκετούς ενισχυτές και πάντα είχα καλό αποτέλεσμα. Μάλιστα σε ένα λαηβ δανεισα ενισχυτη/πεταλιέρα σε άλλο κιθαριστα που έπαιζαν mathcore και μπορεσα και ακουσα τους ήχους μου σαν ακροατής απο κάτω και ενιωσα περηφάνεια! Διόρθωση: Τα γκάζια ήταν απο πεταλιέρα και κουμπωμένα στο καθαρό κανάλι του ενισχυτή του μαγαζιού. Πάμε τώρα στο πως μπορώ να βοηθήσω: Καθε πεταλιέρα έχει διάφορα output settings αναλογα που κουμπώνεις, κονσόλα, input ενισχυτή, return κλπ Εκεί λοιπόν παίζει ρόλο το φορτίο που θα δει η αντίστοιχη εισοδος "line/instrument". Επίσης αν τα preset σου είναι πολύ δυνατά θα υπεροδηγούν οποιαδήποτε είσοδο. Δευτερο, πολλά έχουν να κάνουν με την γωνία που σε "κοιτάζει" το μεγάφωνο, ακριβώς όπως στη τοποθέτηση μικροφώνων παίζει ρόλο αν εισαι on/off axis. Διάβασε εδώ: Οπότε εσύ ρυθμίζεις τον ήχο σου όπως θα σε "κοιτάει" το μεγάφωνο και μετά το τι θα πάρει ο ηχολήπτης με το μικρόφωνο και τι διορθώσεις θα κάνει είναι δικό του θέμα. Το ίδιο παίζει αν θα σε βγάλει direct απο τη πεταλιέρα στα μόνιτορ. Τρίτο και για μένα σημαντικότερο: Παίζουμε σε διάφορα μαγαζιά με διάφορους ενισχυτές, PA, μεγάφωνα, καμπίνες κλπ Είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να έχεις ένα preset (ή ένα πακέτο preset) το οποίο να ταιριάζει σε όλα, οπότε προσωπικά έχω τις εξής λύσεις: - Στο τέλος της αλυσίδας σε ξεχωριστά πετάλια: ένα cab emulator αν χρειαστεί να παίξω σε PA και πριν απο αυτό ενα EQ για να κάνω tone shaping. ΑΛΛΑ κυρίως έχω μάθει τι να περιμένω απο τα presets μου πχ "αυτό έχει πολλά μεσαία για ενισχυτή λίγα για PA. - Αν έχω τη δυνατότητα ξεχωριστό πετάλι προενισχυσης, πχ κανένα ΑΜΤ SS20 (πόσο κ@ύλα πετάλι) το οποίο είναι σαν τρικάναλος ενισχυτής, ανάλογα με το που κουμπώνω πειράζω το EQ του και τέλος. (Αυτή η λύση δουλεύει συνδυαστικά με τα παραπάνω) Με απλά λόγια με ένα γ@μάτο πολυεφέ και τρία πετάλια ακόμα έχω απόλυτο και άμεσο έλεγχο στον ήχο μου με την μέγιστη ευελιξία και προσαρμοστηκότητα στις συνθήκες.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...