Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/16/20 σε όλα
-
Οι διαφορές είναι ταξικές. Γι' αυτό. Όταν έχεις άδειο στομάχι, αυτή με τα 65$ σου ακούγεται φουλ χάρμα. Αν είσαι κορεσμένος, λείπουν αρμονικές, overtones, δεν "σκάει" και δεν είναι μαλακή. Αν ζεις στην απόλυτη εξαθλίωση μπορεί οι 3 ρουπίες τη μέρα να σου φαίνονται μάννα και να κάνεις κιθάρες με 65$ το κομμάτι. Χρειάζονται και οι φθηνές και οι ακριβές. Αυτό που δε χρειάζεται, είναι να μας βάζει ένας γιουτιούμπερ να μαλώνουμε (να αντιπαρατιθέμεθα) με με το στανιό ψευδοδιλήμματα για να εχει αυτός βγιούζ. Και δυστυχώς είναι λυπηρό το ότι αυτό είναι πλέον νόρμα σε όλα τα media.3 βαθμοί
-
Έχω κάνει εγώ και σου εγγυώμαι ότι είναι η μέρα με τη νύχτα. Πριν από 15 χρόνια μπορεί να ήταν το πρωί με το απόγευμα, πριν από 25 χρόνια και οι φθηνές και οι ακριβές μεσημέρι ένα πράμα, τουλάχιστον όσο αφορά την κρίση μου. Η διαφορά ήχου φτηνιάρικης κιθάρας με κανονική κιθάρα σε οποιοδήποτε ενισχυτή με την κιθάρα πάνω σου, τον ενισχυτή μπροστά σου, είναι όσο μεγάλη επιτρέπει η εμπειρία, η αντίληψη και η διάθεσή μας. 65$ όργανο με μεταφορικά σημαίνει ότι, τι, για να βγάλουν όλοι κέρδος από αυτό, μιλάμε για κόστος υλικών/παραγωγής γύρω στα 10-15Ε ανά όργανο. Ποια εκπαίδευση και ποιο μισθό λέμε τώρα. Moυσικό όργανο που έγινε κι αυτό αναλώσιμο είδος, ευτελισμένο, πάρε παιδί κιθάρα να βγάλεις το χειμώνα φέτος και του χρόνου βλέπουμε. Άλλη. Άλλο κινητό. Άλλο πρόγραμμα σύνδεσης, άλλα παπούτσια, τρία διαφορετικά φαγητά την ημέρα. Οι άνθρωποι πλέον δεν προλαβαίνουμε καν να εκτιμήσουμε τον μόχθο μας. Να πει ο άλλος, ρε φίλε δούλεψα 6-7-27 μέρες για να (σου) πάρω μια κιθάρα να μη σπας τα χέρια σου και να μην είναι καταναλώσιμη. Ε πώς θα εκτιμήσει ό άλλος το όργανο. 65Ε κιθάρα, 4 κιλά πράμα. Η τσιπούρα πιο ακριβή είναι Αρκετά καλόπιστη και ρομαντική θέση, μακάρι να μπορούσα να τα βλέπω έτσι κι εγώ. Στα site των εταιρειών αυτών, δεν μπορείς ούτε να καταλάβεις τι λένε, ούτε και οι ίδιοι ξέρουν για τι πράμα μιλάνε. Υπάρχουν ιντερνετικά μαγαζιά που πουλάνε κιθάρες ΚΑΙ καλσόν ΚΑΙ ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Για να έχει μια κιθάρα 65$, ο νόμος και η λογική λέει ότι πρέπει να ΜΗΝ είναι ειδικευμένο το προσωπικό.3 βαθμοί
-
Οσο πατουσε το πεταλι, πυρωνε η λαμπα! Χρησιμοποιουσε και κατι πολυ καυτους μαγνητες. Ειναι και ομορφαντρας, θαρρω! Edit: Ο Δημητρης το καταλαβαινω, αλλα εαν δεν το βρει ουτε ο Νεστορας, τοτε υπαρχει θεμα... ?2 βαθμοί
-
Σαροτσεν, αλλα τον φωναζουν και Ρωτσεν...2 βαθμοί
-
Και δεν θα ακουστούν, μέχρι να πιάσεις εσύ την κιθάρα, και προσπαθήσεις να παράγεις μουσικό αποτέλεσμα, κάνοντας το ίδιο και με μια άλλη. Ίσως εκεί το μουσικό αποτέλεσμα που θα παράγεις με την μια κιθάρα, να είναι πολύ "φθηνότερο" από αυτό με την άλλη.2 βαθμοί
-
Τσεκαρε τα keywords, το title (κυρίως αυτό) και το description. (έτσι θα πίασεις τη μηχανη αναζήτησης YouTube και google) . Αυτά χωρις να κανεις εσυ τίποτα , απλά σκέψου πως αναζητα κατι ο μέσος χρήστης. Αν θες να κάνεις...προσπάθησε να αυξήσεις τους subscribes σου και σπρωξτο και εσυ όσο μπορείς π.χ. εδώ , στο fb κ.λ.π. Είχα κάνει καάποτε ένα video του casio rapman rap 1 (ένα toy αρμόνιο). Δεν το μοιραστηκα πουθενά, για την ακριβεια δεν το ανεβασα καν στο κανονικο κανάλι μου, αλλα σε ενα αλλο που εχω και δεν εχω καν subscribers. Πήρα 5.800 views για πλάλα. Αποδείχθηκε ότι έφαχναν πολλοι .....για το casio rapman...2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
ε καλά δεν ειπα ότι εκανα και ανάλυση επιστημονική. Σκέφτομαι φωναχτά...ε...γραπτά. λοιπόν θα παραδεχτω ότι δεν εχω κανει ποτέ τεστ φτηνη/ακριβη σε καλό ενισχυτή. Οποτε πάσο. Συμφωνω απόλυτα με τα υπόλοιπα. Αυτο εννοώ..δεν υπάρχει ηχος 65 ευρώ. πολλα όργανα που κάνουν σήμερα 150 ευρώ είναι κατασκευαστικα αρτιοτερα από ακριβα του 1960. Απλα λέω επισης ότι ο βασικος λογος που ειναι τόσο φτηνες είναι το ημερομίσθιο (ή νυχτομισθιο στη κινα). Αν φτιαχνοταν στη Γερμανία η ιδια κιθάρα θα είχε 300 $. Επίσης ολοι οι παράγοντες έχουν διαφορετικό βάρος. Πιστευω το ημερομισθιο είναι καταλυτικό.Μετα τα υλικα κλπ. Παρε πχ μετρια αμερικανικα όργανα. Πιο φτηνά ξύλα + λιγότερες ωρες εργασίας. Αντίστοιχα στο Μεξικό. Ίδια υλικά με την από πάνω + φτηνότερος μισθός2 βαθμοί
-
1. Όθωνα εδώ διαφωνώ κάθετα. Εγώ πιστεύω ότι όσο καλύτερος είναι ο ενισχυτής, τόσο φαίνονται περισσότερο οι διαφορές ανάμεσα στα όργανα. 2. Εδώ μου δίνεις μια πολύ ωραία αφορμή να γράψω δύο λόγια περί καλής/κακής κιθάρας, και καλού/κακού ήχου. Έχουμε μια πολύ καλή κιθάρα και μια "κακή" κιθάρα πάνω σε ένα stand. Τις βάζουμε και τις δύο στον ενισχυτή, και βαράμε ανοιχτές χορδές και στις δύο. Μετά πατάμε ένα τάστο (ή ένα μπαρεδάκι) και στις δύο και ξαναχτυπάμε χορδές. Ακούμε. Αυτή είναι η διαφορά που έχουν στον ήχο, μεταξύ τους τα δύο όργανα. Υπάρχει άραγε καλός ή κακός ήχος εδώ? Υπάρχει ήχος που μας αρέσει και ήχος που δεν μας αρέσει, αυτό ναι. Υπάρχει ακριβός και φθηνός ήχος? Αυτό είναι ο ήχος του κάθε οργάνου έτσι όπως είναι στημένο, με τα χαρακτηριστικά του, τους μαγνήτες του, την γέφυρά του, τα ξύλα του, κλπ, σε έναν ενισχυτή. Ναι, αλλά το όργανο δεν παίζει μόνο του. Το χρησιμοποιεί κάποιος για να βγάλει μουσική. Εδώ αρχίζουν τα υποκειμενιλίκια. Ο τρόπος που θα χρησιμοποιηθεί κάθε όργανο από κάθε παίχτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, μη μετρήσιμων, που έχουν να κάνουν με τον ίδιο τον παίκτη, το όργανο, και την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα του τρόπου που θα παιχτεί το όργανο από τον παίκτη, είναι η μουσική που θα παραχθεί, και εξαρτάται από όλα τα παραπάνω, και τα χίλια μύρια όσα ακόμα. Παίζουν ρόλο η αισθητική, η φαντασία, το feedback ηχητικού αποτελέσματος (αλλιώς παίζω όταν με ακούω με άλλο ήχο), η σωματική σχέση με το όργανο, ο τρόπος που θα χτυπήσω την πένα, το πώς πατάω την χορδή, κλπ. Σίγουρα ένα καλοφτιαγμένο και καλοσεταρισμένο πάνω μου όργανο, θα λειτουργήσει διαφορετικά από ένα κακοφτιαγμένο όργανο με το οποίο δεν θα αναπτύξω την ίδια καλή σχέση για άπειρους λόγους, όμως δεν είναι θέμα ήχου αυτό τόσο πολύ, όσο "διαφημίζεται". Λέτε πολλοί για blind tests, ηχητικά όμως. Για μένα το blind test, δεν είναι ηχητικό, είναι αυτό που δένουν τα μάτια, και σου δίνουν να παίξεις (όχι να τα ακούσεις από κάποιον άλλο) και τα δύο όργανα χωρίς να τα βλέπεις. Αν παίξεις κάποια ώρα με κάθε ένα "στα τυφλά", θα καταλάβεις την διαφορά, αλλά την δική σου διαφορά, δεν θα σε νοιάζει ούτε η μάρκα, ούτε το μοντέλο, ούτε η τιμή. Σχωράτε με για το κατωσέντονο, τα έχω ξαναγράψει αυτά το ξέρω, αλλά πήρα την αφορμή από το νήμα αυτό να τα ξαναματαπώ.2 βαθμοί
-
Η μουσική που έβαλε στο 2:15, όταν αντίκρισε για πρώτη φορά την κιθάρα, πραγματικά μου έφτιαξε την διάθεση ? Ακόμη μου φαίνεται αδιανόητο πως μια κιθάρα μπορεί να έχει κόστος αντίστοιχο με το επίπεδο ενός μεροκάματου... πραγματικά πας για gig και την σπας μπροστά στο κοινό βγάζοντας το άχτι σου που προσέχεις ενδελεχώς τόσα χρόνια τα όργανά σου μην τυχόν γρατζουνιστούν σε κάποιο λάιβ ή κατα την μεταφορά ? και με το μεροκάματο είσαι ίσα βάρκα ίσα νερά (ή και σχεδόν) ? Το πως ακούγεται δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο... όχι ότι κάτι ακούγεται λάθος, αλλά αν δεν πιάσεις το όργανο στα χέρια σου δεν μπορείς να κρίνεις. Παρ'όλα αυτά εντυπωσιακό... 65 δολάρια! Εχει δίκιο ότι μπορείς να πάρεις μια τέτοια για να μάθεις να κάνεις τριψίματα και μαστορέματα.2 βαθμοί
-
Επειδή συνειδητοποίησα πως παρα το ότι έχω ένα κάρο πράγματα για να γράφω κιθάρα αλλά στην πράξη δεν είμαι σίγουρος πως αυτό που θα'θελα να ακούω απο τον ενισχυτή περνάει και στην ηχογράφηση, παρα το ότι ηχολήπτης άνθρωπος είμαι 62 και με πτυχίο απο τα 28, έχω τα ζόρια μου καθως δεν θελω να ενοχλώ και η φάση μικρόφωνα με παραμορφωμένο ενισχυτή σε ένταση δεν παίζει, κάθησα και προσπάθησα να γράψω ενδεικτικά με τα VST που διαθέτω και να συγκρίνω στο κάτω κάτω τι κάνει το καθένα. Μου πήρε μια μέρα λοιπόν (όχι το παίξιμο) αλλά η παραγωγή του βίντεο που ελπίζω να βοηθήσει κάποιους που ψάχνονται. Waves CLA Guitar vs Torpedo Wall of Sound vs Steinberg VST Amp Rack vs NI Guitar Rig 5 free. Η κιθάρα συνδέεται σε 2 overdrive πετάλια (Boss OD3 και TC Mojo Mojo) που μετά πηγαίνει κατευθείαν στην είσοδο instrument της κάρτας SPL Creon. Δεν χρησιμοποιήθηκε ενισχυτής. Στο βίντεο τα ακούτε με τη σειρά και πρώτα απ' όλα τον σκέτο χωρίς vst που έρχεται απο τα πετάλια. Ολες οι προσομοιώσεις είναι διαφορετικές, δεν είναι οι ίδιοι ενισχυτές και καμπίνες (είναι αδύνατο μιας και αυτα που διέθετα δεν εξυπηρετούσαν) αλλά προσπάθησα να φτιάξω όσο καλύτερα μπορούσα με μόνα εφέ ένα compressor και λίγο reverb που όλα διαθέτουν, ένα καλό crunchy ήχο όπως τον είχα στα αυτιά μου. Και τα 2 tracks (chords και solo) πηγαίνουν ταυτόχρονα σε ένα group όπου βρίσκονται τα vst. Τα σχόλια σας.1 βαθμός
-
Im Gitaren Xinapgren Matthias Roth Schenker1 βαθμός
-
Υποθετικά αν τα καινούργια πετάλια που θα αγοράσεις έχουν input για tap tempo control θα μπορούσε ένα και μόνο switch με πολλές εξόδους να τα συγχρονίσει, αλλά τα πετάλια αυτά εκτός από δυσεύρετα είναι και πανάκριβα. All in all κάτσε στα αυγά σου ? Έτσι κι αλλιώς η πΓιοτιτα των εφέ που σε ενδιαφέρουν της Line 6 είναι εξαιρετική.1 βαθμός
-
Μέγας γυναικοκατακτητής. Πάντως κρίμα που έφυγε η παιδική χαρά, είχε πραγματικά διαμάντια μέσα.1 βαθμός
-
Όχι, την είχε φυλακίσει και την βασάνιζε με το μαρτύριο της λάμπας (ενισχυτή).1 βαθμός
-
Ο βαρωνος βασανιζε τη κατασκοπο με χορδες απο στρατ?1 βαθμός
-
Να στειλει ενα μαζικο σε ολους τους συμμετεχοντες και ενδιαφερομενους!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
! EDIT: Μόλις διάβασα το "κομπλεξικός", με πιάσανε τα γέλια, και θυμήθηκα ένα παλιό νήμα στην παιδική χαρά (που πια δεν υπάρχει για να σας παραπέμψω) στο οποίο υπήρχε ο Σαροτσέν και βασάνιζε μια κατάσκοπο. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι από που βγήκε το Σαροτσέν έτσι?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κατανοητό απλά νόμιζα ότι υπάρχει ένας κανόνας τα οhm ενισχυτή πρέπει να είναι λιγότερα από του ηχείου και όχι ανάποδα....Στην περίπτωση αυτή ο bugera g5(8-16ohm) δεν μου δημιουργεί κάποιο θέμα σε σχέση με τα 6ohm του ηχείου ?? Ιδανικά δεν χρειαζομουν ένα ηχείο 8-16ohm ???1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αρα 8ohm, και ανω, ενισχυτης. Τα 10ιντσα ειναι συνηθως 30watt (εχει και ενισχυμενα των 50 watt) Στην πραξη θα ζοριστουν με micro terror ολα τσιτα (ενταση για λαιβ), και με λαμπατο ανω των 10 watt, επισης ολα τσιτα. Για νορμαλ εντασεις, βαζεις ο,τι ενισχυτη θες.1 βαθμός
-
Αμάν. Έχω περίπου χίλια (αν θυμάμαι καλά). Δηλαδής αν τα πουλήσω παίρνω σπίτι?1 βαθμός
-
Μα γι' αυτό λέω ότι ο ήχος σε κάποιον τρίτο (ακροατή μόνο) δεν είναι σωστό κριτήριο. Δεν αγοράζεις τον ήχο με 65 ευρώ, ούτε αγοράζεις τον ήχο με τα 2 χιλιάρικα σε κάποια άλλη κιθάρα. Άλλα πράγματα αγοράζεις, μεταξύ των οποίων και την πιθανότητα να μπορέσεις (λόγω όλων των ανωτέρω που έγραψα στο σεντόνι) να παράγεις καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα. Δεν διαφωνώ ούτε με σένα ούτε με τον sonicapg. Και μάλιστα πιστεύω ότι και μεταξύ σας συμφωνείτε, απλά βλέπετε το θέμα από άλλη οπτική γωνία.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Χωρις τέχνη σημαίνει: παταω κουμπί, βιδωνω, τέλος. Ενα μουσικό όργανο μπορεί να γινει κι έτσι. Σιγουρα και κάποια πιο ακριβα έτσι γίνονται. Στο Μεξικό δε ξερω τι γίνεται. Πάντως με 1 δολλάριο τη μερα δε δουλεύουν. Δε είναι και Σουηδία σιγουρα. Το προφανές είναι ότι σε ενα καλο ενισχυτή σχεδόν όλες οι λειτουργικά αρτιες κιθάρες ακούγονται οκ. Το να τυλίξεις ενα μαγνήτη κιθάρας δεν είναι πυρηνική φυσική. Μηχανηματα έχουν και τυλίγουν. Δε καταλαβαινω τι περιμένω να ακούσουν οι ytbers. Περιμένουν να ακούσουν στριγγλιες; Η οικονομια είναι στανταρ. Φτηνή εργασία!+φτηνά υλικά+αυτοματοποίηση+μαζικη παραγωγη = 65 ε κιθαρα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
την βγάζεις από τη σακούλα, ακουμπάς το τρέμολο πρώτη φορά, ''''''''καμία διαφορά στο παίξιμο'''''''' με αληθινή στρατοκαστερ, ακουμπάς το τρέμολο τρίτη φορά... έχει κάποια διαφορά, πέμπτη φορά ... ΤΑΚ1 βαθμός
-
Εξαιρετικη αναλυση ενος απο τα κλασσικοτερα Britpop albums που ηχογραφηθηκαν ποτε.1 βαθμός
-
Οι φτηνές έχουν διάφορα προβληματάκια που αργά ή γρήγορα πρέπει να τα φτιάξεις, ενδεικτικά: 1. Τα ξύλα είναι ότι ναναι και αυτό δημιουργεί πρόβλημα απο τη μηχανική του οργάνου μέχρι την αισθητική 2. Τα τάστα πολλές φορές δεν έχουν τοποθετηθεί μέχει μέσα, δεν έχουν τριφτει/λειανθεί στις ακρες κλπ Συνέπεια των παραπάνω είναι αρκετές φορές να εξέχουν και να κόβουν στις άκρες και να μην μπορείς να πετύχεις κανένα σωστό action. 3. Ηλεκτρικά, hardware, nut κλπ είναι της πλάκας Συνεπώς μια τέτοια κιθάρα θέλει άλλα 100-200 ευρώ να έρθει στα ίσα της. Αλλα και πάλι για όσους ακουν/πιστευουν στα ξύλα τότε θα καταλάβουν ότι και πάλι και δεν πάει καλά. προσωπικά θεωρώ ότι τα καλύτερα deal είναι οι μεταχειρισμένες κιθάρες με αρχική αξία κοντα στο 1000ρικο +/- με ποιοτικό hardware κλπ οι οποίες σε μεταχειρισμένες κινούνται στα 400-700. Και δεν μπορω να κρατηθω, θα το πω, με μεταλλο/ροκ/shredοκίθαρο αυτές οι Jackson DK2 που βρίσκεις με 300-400 ευρώ παίζει να είναι ότι πιο value for money υπαρχει. Ειναι off topic αλλα έπρεπε να το βγάλω απο μέσα μου ?1 βαθμός
-
εγώ έχω και πολλά έτοιμα dance mix σε κασέτα εκτός από albums από δισκοπωλεία καθώς έπαιζα σε πολλά πάρτυ μικρός, τα technics sl τότε απλησίαστα τα δε βινύλια ακόμη χειρότερα ήθελες καμιά 500.000 δρχ+ στο νερό για να βγάλεις 4 ώρες πρόγραμμα (εξοπλισμός μαζί με βινύλια+φώτα+ηχεία κτλ) οπότε με ένα διπλό κασετοφωνο και 2 παλιοηχεία και ένα ενισχυτή τη βγάζαμε μια χαρά.... τα δε πιο νέα ακομάτια τα έγραφα από ράδιο πριν κυκλοφορήσουν σε ξεχωριστέ κασέτες..... χαχα τι μου θύμισες τώρα.... πως ΄χουν αλλάξει οι εποχές.... και τι γινόταν όταν μάσαγε τη κασέτα.....1 βαθμός
-
Blues Wire Christmas Jam στο Κύτταρο! Με Guests... Τζένη Καπάδαη Σάκης Ντοβόλης Μπάμπης Τυρόπουλος Γιάννης Παχίδης1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αντί για μιάμιση επίσκεψη, παίρνει με ένα 70άρι μια τέτοια και στρώνει. https://www.ebay.ie/itm/E-Gitarre-MSA-ST5-schwarz-Massivholzkorper-Top-AUSWAHL-mit-Anschluskabel-n/191539667494?hash=item2c98a76226:g:wa0AAOSw241YgIA81 βαθμός
-
1 βαθμός
-
έτσι, αυτή είναι η άποψη μου και δεν αλλάζει πλέον ακόμα κι αν στο βιντεο θερίζει ( δεν το έχω δει )1 βαθμός
-
Quilted maple Νάσο μου, όλα τα λ7. Και ελαφρύ burst σε ανοιχτό χρώμα να φαίνονται τα νερά.1 βαθμός
-
οπως η squier που μου γλύστρισε από το χέρι μέσα σε gig bag και χτύπησε στο κράσπεδο. Μιά φλούδα βρέθηκε μέσα στη θήκη, κανα δυό άλλες εξαϋλώθηκαν!1 βαθμός
-
Πέρασα από το Θάνο να πάρω τα jig οπότε θαύμασα κι από κοντά το νέο βάψιμο σε burst Και έτσι ούτε flame maple χρειάζεται ούτε τίποτα είναι κούκλα από μόνη της? και τα έχει τα κιλάκια της κοντά 4,5 με βλέπω να ξεκινάω και γω, ζήλεψα1 βαθμός
-
Ίσως να είμαι "θύμα" του μάρκετινγκ, ίσως να μου χρειάζονται μερικές συνεδρίες με μία καλή ψυχολόγο (μαμά, παιδική ηλικία, άργησα να κάνω sex κ.τ.λ...), ίσως το βίντεο δεν τα λέει όλα?, αλλά με μια καλή-ακριβή κιθάρα παίζω καλύτερα.......?1 βαθμός
-
φοβερές και μου άρεσε πολύ που ξεχωρίζεις κάτι στο παίξιμό τους σε σχέση με του άντρες. Άλλη φρασεολογία, άλλο τέμπο. Επίσης άκουσα πολλά τύπου-οφ τέμπο. Εντύπωση δε μου κάνει και το πως καταδέχτηκε η πρώτη η παιχτούρα να παίξει με gibson studio, αφού όπως έχουμε αποφανθεί πολλάκις στο νόιζ δεν ειναι ούτε για τα Σκλιά. Θα περίμενα να έχει τουλάχιστον standard, γιατί και το binding δίνει στο τόνο κάτι. Ωραία και η lag που προτίμησε η Γαλλίς. Διότι, παπούτσι από τον τόπο σου και ας ειναι και λαγκ.1 βαθμός
-
+1000 Πάνω που ετοιμαζόμουν να ρίξω τη Gibson στο τραπέζι. Έπαιξα πρόσφατα μερικές brand new και με εντυπωσίασε το consistency στον καλό ήχο (εν αντιθέσει με τις Martin που είναι ή του ύψους ή του βάθους) ακόμη και στα low end όργανα. Στρόγγυλος, γεμάτος, responsive, projective, retro. Προσωπικά με εντυπωσίασε μια J-35 και μια G-45. Mπορεί και να έτυχε, δεν ξέρω. Οι Furch επίσης έχουν ηχοβαρή φιλοσοφία (ψάχνουν να κάνουν καλά όργανα, ηχητικά). Μια OM της σειράς vintage που έπαιξα πριν από μερικές μέρες, ήταν χάρμα οφθαλμών και ώτων. Eπίσης, δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη εκείνη η αγγελία για μια Martin Mellencamp 0-18S στο ενάμιση χιλιάρικο. Παίζουν και κάτι vintage Μartin (pre-war) κανόνια, που είναι όμως player grade, δηλ. έχουν υποστεί refinish ή και άλλες μετατροπές οπότε και έχουν χάσει μεγάλο όγκο αξίας. Μόλις δοκιμάσεις μια τέτοια, η επιστροφή είναι δύσκολη...* Δυστυχώς η αγορά ακουστικής κιθάρας, ειδικά στην Ελλάδα είναι πολύ περιορισμένη, όσον αφορά pro επιπέδου όργανα. Ακόμη και να δοκιμάσεις δηλ. θα είναι σαν να διαλέγεις το λιγότερο χειρότερο όργανο, από όσα είναι διαθέσιμα. Εκτός αν στοχεύεις σε κιθάρα/μάρκα με μεγάλη γκάμα σε εγχώρια μαγαζιά και αποφασίσεις ότι θα πάρεις κάτι από αυτά. *επειδή μαζευτήκαμε και μιλάμε για ακουστικές στο θρεντ, με το συμπάθειο, εδώ είναι ένα πρόσφατο restoration που έγινε σε μια Martin 00-17 του 1938. Δεν πωλείται, αλλά αν πωλούνταν βαριά να έπιανε τα 2μιση όπως είναι αναπαλαιωμένη, με neck reset, refret, refinished και super playable. Kαι ήχος από άλλον...αιώνα. Ελπίζω να μην χαλάω την ατμόσφαιρα1 βαθμός
-
Το όλο θέμα αγαπητοί συνάδελφοι, είναι πολύ κοινό. Μπορεί να σας κάνει εντύπωση αλλά 8/10 (και φυσικά όχι μόνο ντράμερ) θα έρθουν σε πρώτη πρόβα αδιάβαστοι. Όπως είπε κι ο Σπύρος πολύ εύγλωττα, είναι ένας συνδυασμός ωχαδερφισμού/ κακώς εννοούμενου ερασιτεχνισμού που "επιβάλει" ότι αφού η μπάντα είναι ουσιαστικά ένα χόμπι και όχι κυρίως ασχολία, δεν απαιτείται κάτι ιδιαίτερο πλην του να είναι κανείς παρών στις πρόβες και τα live.1 βαθμός
-
Θυμάσαι τον Σαροτσέν? Τον σαδομαζό βαρώνο?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00