Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/07/20 σε όλα
-
Ποδαρικό στη νέα δεκαετία με ένα νέο τρακ. Ηχοληπτικά το προσπάθησα αλλά απέτυχα παταγωδώς καθότι η ακουστική ακούγεται σαν κονσερβοκούτι και το μπάσο μια δεν ακούγεται και μια σπάει τα ηχεία (παρόλο το compression). Επίσης λόγω υπναρά γείτονα όλες οι ηλεκτρικές κιθάρες γράφτηκαν με amplitube και ηχητικά είναι πρόχειρες. Τεσπά τέλος οι δικαιολογίες. Χρόνια πολλά σε όλους του Γιάννηδες και ειδικά στον τσιφ μας, yameth.6 βαθμοί
-
χαιρετω ολη τη παρεα και σας ευχομαι καλη χρονια με υγεια . Nεα κατασκευη με φλαμουρι στο σωμα σφενδαμι μανικι και ταστιερα [ παχος 1 ιντσα ] .ταστα dunlop 6105. οι μαγνητες ειναι artec alnico 5. O neck ειναι βιδωμενος στο σωμα ενω ο bridge ειναι στο πλαισιο προς το παρον εχω μονο φωτο αλλα θα σκαλωσω τον argytar για βιντεο.....πως σας φαινεται ?3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Χρόνια Πολλά στον Φάνη (Πνοή) με πολλές και καινοτόμες κατασκευές. Χρόνια Πολλά και στον Φωτάρα (τσιγάρος) και να τα χιλιάσει ... τα album. Χρόνια πολλά και σε όλους τους Φώτηδες, Φάνηδες, Φανούλες και Φωτούλες.3 βαθμοί
-
Ξαναματαχαιρετώ! Σε συνέχεια του θέματος που άνοιξα προ ημερών,ανεβάζω το τελικό για την ώρα αποτέλεσμα στον χώρο αυτό. Για ακόμη μια φορά να ευχαριστήσω τον Στράτο @fusiongtr για την βοήθεια και όλα τα παιδιά που δώσανε τα φώτα τους. Στο θέμα της μπασσογραμμής δεν αλλάζω κάτι προς το παρόν κύριε Σπύρο @Spyros Delta αλλά επιφυλάσσομαι για το μέλλον.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
https://www.skroutz.gr/c/725/flash-videocameras.html?keyphrase=yongnuo+led https://www.youtube.com/watch?v=flc5iP0KwTg https://www.youtube.com/watch?v=2aAaVrNY4Zg2 βαθμοί
-
Μάγκες πέρασε η 12η βραδινή, και έτσι έχουμε επισήμως 7 Ιανουαρίου. Χρόνια Πολλά στον κυρ Αντμίν μας και σ' όλους τους Γιάννηδες και τις Ιωάννες.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Και εγώ σε καταλαβαίνω. Τρελαίνομαι κι εγώ με το παλιο hardware. Έχω μετανοιώσει που έχω δώσει όλες αυτές τις δεκαετίες πολύ πράγμα και λόγω μάλιστα της δουλειάς είχα πάντα πρόσβαση σε διάφορο εξοπλισμό ηλεκτρονικοϋπολογιστικού ενδιαφέροντος. Μάλιστα ήμουν υπέρμαχος του πως σε περιπτώσεις μεγάλων καταστροφών, αν και πλέον η τεχνολογία, το cloud service, οι δορυφορικές συνδέσεις και το prioritization στους αρμόδιες φορείς κλπ. φροντίζει για αδειάληπτη πρόσβαση και παροχή, θα πρεπει να κρατάμε, και κρατάω όσο μπορώ τον παλαιό εξοπλισμό, γιατί μπορεί να γινουν τα πράγματα έτσι που αυτοί που θα απομείνουν θα πρέπει να δουλεψουν και να οργανωθούν γραφειοκρατικά με ότι βρούν και να φτιάξουν αντίστοιχες δομές. Καλό είναι να κρατάμε επαφές και να ξέρουμε το παλιο. Γιατι όταν οι αλγόριθμοι τρελαθούν και επιτεθούν για να πάρουν τον πλήρη έλεγχο, θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε με κάθε μέσο. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
......και το πρώτο Boot ύστερα από 20 χρόνια. Χαρακτηριστικά : Pentium processor Windows 95 Microsoft plus (Ελληνικά). 16 ΜΒ ram 4GB hard drive Η αυτοψία έδειξε: Main battery....σχεδόν νεκρή. Backup battery 7.2 volt ok Η RTC battery πάμε για αντικατάσταση. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει «επαφή» με τον έξω κόσμο …....μιας και το floppy drive του δεν λειτουργεί…. ίσως αν το ζορίσω πάρει μπρος (έχει να δουλέψει κοντα στα 20 χρόνια) , Δοκίμασα να του κουμπώσω δυο κάρτες δικτύου στο PC Card slot που έχει, αλλά χωρίς drivers (πώς να τους βάλλω άλλωστε …..) δεν τις αναγνώρισε με τους Generic drivers που είχε. Τελευταία λύση, βγάζω τον σκληρό, τον κάνω "εξωτερικό", περνάω σε αυτόν τους dirvers από τις κάρτες δικτύου και έτσι θα τον συνδέσω με το δίκτυο μου και θα μπορώ να μεταφέρω και αρχεία προς και από αυτόν. Πολύ ωραίο παιχνιδάκι!1 βαθμός
-
Αποκτώντας και παίζοντας αυτές τις μέρες για πλάκα το καινούργιο Jedi Fallen Order (video game) είδα στο bonus content ένα ενδιαφερον documentary για τη μουσική του. Πως φτιάχτηκε κλπ. Είδα μηπως υπάρχει στο youtube να το μοιραστώ μαζί σας αλλά δεν υπάρχει διαθέσιμο. Κρίμα. Είναι πολύ ενδιαφέρον. Υπάρχουν βέβαια άλλα ανάλογα αλλά αυτό είχε πολύ καλά στοιχεία. Γι αυτό από τοτε που βγήκε το youtube έχουμε γίνει όλοι μουσικαράδες.χαχαχαχαχαχα. Γιατί έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις τέτοια που είναι τύπου σεμινάρια και σου δίνουν πολλές χρησιμες πληροφορίες ιδιαίτερα αν δουλεύεις σε ερασιτεχνικό επίπεδο στη μουσική σύνθεση/επένδυση και θες να εμπλουτίσεις ανέξοδα τις γνώσεις σου. Αντίστοιχα έχουν γίνει όλοι μαστορες, μάγειρες......... you name it!1 βαθμός
-
Μηπως με μπερδεψες με τον gvour? ? Επικειται (και δεσμευομαι γι' αυτο), αλλα στο μελλον. Με πιανεις στη μεταβαση απο ηχογραφηση κιθαρας μεσω κινητου, σε ηχογραφηση μεσω pc. Μολις το καταφερω, με επιτυχια, και κανω και κανα δυο μαθηματα παραπανω, θα επανελθω...1 βαθμός
-
Να είσαι καλά Γιώργο και τον νέο χρόνο να έρθεις πιο κοντά στους αγαπημένους σου και τα όνειρα σου. Μιας και παίζεις κιθάρα όποτε έχεις όρεξη στείλε μύνημα να κάνεις τα μαγικά σου ? Πές τα κυρ Φώτη μας!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Παιδια δεν ειναι για χορταση το μοιρολοι. ? Ειναι εισαγωγη για να μπει το βαρυ το πωγωνισιο.1 βαθμός
-
Τωρα που δοκιμασαμε, σερβιρε μας την κανονικη μεριδα...1 βαθμός
-
Πολυ ευστοχος ο τιτλος. Το εβαλα να το ακουσω, χαθηκα στις σκεψεις μου και τελειωσε το κομματι χωρις να το καταλαβω. Νομιζω λειπει μια βαρβατη ηλεκτρικη σολο κιθαρα, σε καποια σημεια, ωστε να αποκτησει περισσοτερη δυναμικη και να καθηλωσει τον ακροατη. Πολυ προσεγμενο κομματι. Ωραια αρμονια και ωραιοι ηχοι! Στα υψηλα στανταρ που μας εχει συνηθισει.... Καλη χρονια Νικο!!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στράτο ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Η αλήθεια είναι ότι το μελετάω με τη φωνή και της δίνω περισσότερη σημασία πλέον. Βέβαια να πω κι ότι το κομμάτι είναι απολύτως μέσα στο range μου, πράγμα που είναι μάλλον σπάνιο γι' αυτά που γράφω συνήθως. Είναι (θεός φυλάξοι!) humbucker κι επιπροσθέτως, επειδή στο amplitube το μόνο overdrive που έχω είναι το TS-9, με τη γνωστή του ασάφεια στις μπάσες χορδές, αυτό χρησιμοποίησα και "αναγκάστηκα" να βασιστώ σε άλλα ηχητικά/παιχτικά μονοπάτια γιατί τα παραδοσιακά δεν ακούγονταν καλά.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο, έχει πολύ ωραίες αλλαγές που είναι απρόσμενες. Αυτό είναι το μπαχάρι. Μπράβο ρε Νίκο.1 βαθμός
-
Μου φαίνεται απίστευτο τεχνικά πώς μιμείσαι τη φρασεολογία του κλαρίνου. Καθαρά σα χροιά οργάνου πάντως θα το προτιμούσα με πνευστό ήχο.1 βαθμός
-
Τι, αυτό ήταν μόνο? 10 λεπτά τουλάχιστον ήθελε. Κυρ κοντομάνικε, ζωγραφιά έφτιαξες. Φοβερό.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
babe, babe, baby I'm gonna leave you... leave you when the summertime leave you when the summer comes around...1 βαθμός
-
Δες κι αυτόν. https://www.albapv.gr/ Αλεξάνδρου, AlbaPV. Εγώ ψωνίζω από εκεί.1 βαθμός
-
Χαχαχαχα πόσο δίκιο έχετε! Είχα την τύχη μόνο μια φορά να ακούσω από κοντά(χωρίς να παίξω εγώ βέβαια ώστε καταλάβω και λίγο καλύτερα) έναν τύπο που είχε αγοράσει το αντίστοιχο κιτ της Ceriatone και το είχε φτιάξει να παίζει. Τότε είπα απλά να γκουγκλάρω λίγο γι' αυτά τα μηχανήματα. Νομίζω ότι ο συγκεκριμένος ήχος που δεν είναι κι εύκολα αντιλήψιμος από ηχεία γραφείου, ακουστικά κλπ(..προφανώς θα μου πείτε) κατέληξε να είναι trademark λόγω 2 βασικών χαρακτηριστικών συνδυαστικά με το τραβηχτικό του look: είναι ένας ενισχυτής με αργή αλλαγή στη συμπίεση των αρμονικών του στρίβοντας το gain/πολύ ελεγχόμενο clipping και συνεπώς σχεδόν κάθε ρύθμιση αποτελεί sweet spot για τους περισσότερους. Άρα κατά τη γνώμη μου είτε ο Κινέζος βγάλει δική του εκδοχή είτε ο Μολδαβός, αν βάλουν μια μούρη που παραπέμπει εκεί που πρέπει, λίγο ύφασμα από κάθισμα ΤΟΥΟΤΑ Corolla του '66, τα 3 φιλτράκια κι ένα "D" κάπου στο όνομα τελείωσε το θέμα. Αν ξεκίνησαν να προσεγγίζουν τον ήχο του Dumble πειράζοντας ένα κύκλωμα Rivera κι αλλάζοντας το Gain του απ' το 10 στο 6 ή ενός καΘαρού Laney κι αλλάξουν πάλι το Headroom του και το EQ φτιάχνοντάς το σε turret board, εγώ προσωπικά δεν θα το καταλάβω. Όσο για τους Έλληνες που θα τους φέρουν στα μαγαζιά τους, τους αγαπάμε κι ας ξέρουμε τον διάλογο που θα κάνουμε από πριν: "-Καλό ακούγεται αλλά δεν μοιάζει με Νταμμμπλ" "-Γιατί..είχες και στο χωριό σου ΔάΜΠΛ και ξέρεις πως ακούγεται?" ?1 βαθμός
-
Δεν εχω αλλαξει. Απ' οτι γνωριζω, χρειαζεται biasing. Take a look... http://www.marshallforum.com/threads/marshall-dsl5cr-ecc99-biasing.105889/1 βαθμός
-
Το Mp3 κατευθείαν όπως είναι στα δωρεάν poulin, σίγουρα όχι το ιδανικό, αλλά νομίζω είναι καλά τα άτιμα, αν μη τι άλλο συγκρίσιμα, πολύ καλή freeware φάση. YamethGuitarbyManosX.mp31 βαθμός
-
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση το πόσο αρνητική πρώτη εικόνα είναι διατεθειμένος κάποιος να δείξει για τον εαυτό του. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να πει "και που ήξερα εγω ότι θα με παίρνατε;" Μα πως να σε πάρουμε ρε κακομοίρη, αφου ενδιαφέρεσαι να παίξεις μαζί μας και δεν κάνεις τον κόπο να μάθεις 2-3 τραγούδια (που έτσι κι αλλιώς άχρηστα δεν πάνε) τα 40 θα μάθεις; Και στο κάτω κάτω την δική σου άποψη πάνω στα 5-6 ακόρντα ή τον ρυθμό ενός τραγουδιού και πως και αν θα τα παίξεις εσύ, θέλουμε να μάθουμε όχι για να σε εξετάσουμε αλλά για να δούμε αν προσθέτεις στο σύνολο μας. Υπάρχει ίχνος λογικής πίσω απο τέτοια συμπεριφορά; Λογική σκέψη μηδέν. Συναίσθημα όμως μπόλικο. Είναι σαν το παλιό ανέκδοτο με τον γρύλο. Κι επειδή είναι πολύ παλιό πάρτε μια δόση.1 βαθμός
-
Έχω πάει σε live γνωστού ονόματος metal κάφρων. Βγαίνουν στην αρχή για support κάτι Ελληνάρες με τα Marshallάκια τους, και ο ήχος κομπλέ, ωραίος, γαμάτος, μπράβο στα παιδιά. Βγαίνει μετά το main event, με κάτι line6, και ο ήχος ήταν σα σκατά αναμιγμένα με κοπριά και βρεγμένο χιόνι σε χωμάτινο γήπεδο της Δ Εθνικής, που πάνω παίζουν ποδόσφαιρο για 3μιση ώρες φονιάδες βαρυποινίτες κατά τον προαυλισμό τους. Τα γουρούνια μόνο έλειπαν να κυλιούνται ευτυχισμένα, για τέτοια λάσπη μιλάμε, μόνο το μπάσο καταλάβαινες που και που, και μιλάμε το μαγαζί και ο ήχος ήταν πολύ καλό γενικά, άλλωστε οι Ελληνάρες το είχαν αποδείξει. Για μένα δε θα βρεις άκρη χωρίς λαμπάτο. Το μόνο που θα έβαζα μια πιθανότητα είναι το Kemper, γιατί 1ον) μου έχουν ζαλίσει τα @ρχίδια με αυτό γνωστοί καφροειδικοί και 2ον) αυτός που το έφτιαξε έχει φτιάξει και το access virus, το οποίο ΟΚ synth είναι και καμία σχέση, αλλά ο τύπος είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΙΔΙΟΦΥΙΑ με τα ψηφιακά, κάτι μπορεί να πέτυχε. Αν μπορούσες να το δοκιμάσεις θα ήταν καλά, να δεις μπας και σου κάνει δηλαδή. Βέβαια η λάμπα είναι λάμπα, οπότε τι να πω, καλό κουράγιο. ?1 βαθμός
-
Ένα κομμάτι για τη νέα χρονιά που ελπίζω, επιτέλους, να είναι smooth like butter, για όλους μας. hope you like it!1 βαθμός
-
Ευχαριστώ Bill, αλλά ας μην υπερβάλουμε. ? Ως προς το τεχνικό του πράγματος, όλα τα παραπάνω είναι βασική jazz θεωρία. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πιστεύω πως είναι ωφέλιμο για όλους να μελετήσουν jazz, ασχέτως του στυλ που παίζουν(άλλοι λόγοι είναι ο τρόπος διάδρασης των μουσικών σε ένα γκρουπ, η αίσθηση της φόρμας, το concept της κατασκευής lines). Και δεν έχει καν να κάνει με το ρεπερτόριο ή με τα στυλιστικά χαρακτηριστικά, αλλά με την απάντηση στο ερώτημα....οκ, τι μπορώ να παίξω πάνω σε ένα Dm7? Και αυτό που θα παίξω τι επιπτώσεις έχει στην αρμονία? Στην πραγματικότητα δεν είναι jazz, απλά η jazz παιδαγωγική το προσεγγίζει πρωτίστως από την οπτική του παίχτη/αυτοσχεδιαστή, κάτι που προσωπικά απλά το βρίσκω πολύ βολικό. Κατα τ΄άλλα, ένα F#/EmMaj7 δεν είναι Scriabin, Zappa, Pini ή jazz μέχρι να τεθούν σε λειτουργία άλλοι μηχανισμοί. Τώρα πάω να ξαναδώ τον Gould να παίζει Bach που ανέβασε ο Αετός. Να μην ξεχνιόμαστε.1 βαθμός
-
Το Eb/E είναι slash chord. Ο τρόπος που παίζω τα υπόλοιπα ακόρντα-καθώς δεν είμαι πιανίστας-είναι ο εξής...στο αριστερό χέρι παίζω τον βασικό ήχο, δηλαδή 135, 137 ή 157 και στο δεξί παίζω διάφορα upper (εννίοτε και lower)structure triads.To Bbm9(#11) είναι στην πραγματικότητα C/Bbm7 και μετά όλο αυτό με μπάσο Ab που οδηγεί σε C/F#7. κλπ κλπ. Σχετικά με το πως τελικά συμβολίζω τα ακόρντα, αυτό είναι κάτι που αλλάζει ανάλογα με το ποιος πρόκειται να τα διαβάσει.Όταν το κάνω για μένα, επειδή βλέπω κάθε ακόρντο σαν μια συγκεκριμένη modality,αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δηλώνεται ξεκάθαρα η οριζόντια έκφραση του, δηλαδή η συγκεκριμένη σκάλα. Αυτή θα μου δώσει και το μελωδικό υλικό αλλά και όλα τα triads ή άλλα intervalic structures που θα χρησιμοποιήσω αρμονικά. Για παράδειγμα, όταν γράφω DmMaj7(#11), αυτό που εννοώ είναι D Lydian Minor. Όταν γράφω Eb/E, εννοώ E w.h. diminished. Όταν γράφω A7b9(13) , εννοώ Α h.w. diminished κλπ κλπ Δηλαδή, το σύμβολο-στο δικό μου μυαλό- είναι ένας τρόπος να σημειώνω τις σκάλες. Κάποιες φορές απλά σημειώνω τις σκάλες, πχ...C Lydian Aug...τότε είναι ένας τρόπος να δίνω το ακόρντο. Εν ολίγοις, είναι το ίδιο πράγμα.1 βαθμός
-
Εσύ δηλαδή πηγαίνοντας αδιάβαστος έκανες ότι καλύτερο περνούσε απ’ το χέρι σου για παίξει το σύνολο, αλλά το φταίξιμο ήταν δικό τους που δεν προχώρησε. Άσε κατάλαβα, YOLO αδερφέ και συγνώμη για την παρεμβολή. Να μπαίνεις να γράφεις πιο τακτικά να μεταλαμπαδεύσεις και τίποτα1 βαθμός
-
Συγνώμη να ρωτήσω κάτι; Εσύ που πας σε μια audition που σου έχουν ζητήσει να ξέρεις 2-3 συγκεκριμένα πραγματάκια και από επιλογή πας αδιάβαστος πως να σε χαρακτηρίσουν; Και θυμήσου ότι εσύ ξεκίνησες με τους χαρακτηρισμούς. Ρε φίλε σοβαρά τώρα, τα πιστεύεις αυτά που λες; Και στο κάτω κάτω δε νομίζω να ήρθε κανένας να σε καλέσει να παίξεις στην μπάντα του, εσύ έψαξες την αγγελία και ζήτησες ακρόαση. Αν έκανες υποκριτική θα πήγαινες δηλαδή σε audition να πάρεις ρόλο χωρίς να έχεις μάθει νερό το κείμενο; Το χειρότερο είναι ότι με κάτι τέτοιες συμπεριφορές γίνεται γενικότερη ζημιά στον χώρο κι ένας σοβαρός μουσικός που ψάχνει αγγελίες δεν θα βρίσκει καν γιατί και οι άλλοι σοβαροί μουσικοί δεν θα τις βάζουν καν, αν έχουν πέσει πάνω σε μερικούς biftekas1 βαθμός
-
@biftekas Καλό θα ήταν αυτά να τα πεις πριν πας εκεί. Μπορεί για σένα να είναι χόμπι όπως το τάβλι, οι άλλοι όμως μπορεί να το αντιμετωπίζουν με μεγάλη σοβαρότητα. Οπότε το σωστό είναι να είσαι ξεκάθαρος για να μη χάνει κανείς το χρόνο του.1 βαθμός
-
Αυτό είναι η δική σου άποψη και είναι σεβαστή ,στην περίπτωση που η μπάντα έχει διαφορετική άποψη θα πρέπει να το συνεννοηθείς μαζί τους και να μην επιβάλεις την δική σου, έτσι ξεκινάνε καλές συνεργασίες και παρέες. Είναι απλό. -Μπορείς να βγάλεις αυτά τα κομμάτια για να παίξουμε; -Ναι. (σούπερ) -Όχι. (σούπερ) -Ναι, και τελικά πας χωρίς να τα βγάλεις (όχι σούπερ)?1 βαθμός
-
Μαζί σου, αλλά ενημέρωσε, πες, δεν θα ασχοληθώ παιδιά, θα περάσω για έναν καφέ να γνωριστούμε, να μην χάσουν και οι άλλοι τον χρόνο τους για να είναι προετοιμασμένοι. Εκεί είναι το φάουλ. Μπορεί ο άλλος να μην έχει χρόνο για γνωριμίες, να πήρε άδεια από τη δουλειά του, να φώναξε κάποιον να κρατήσει τον μικρό ή απλά να προτιμούσε να δει την κοπέλα του. Καταλαβαίνεις πως το λέω;1 βαθμός
-
Πάντως για τσάμπα τα Lepou δεν παίζονται μαζί με ignite IRs και tse od ! Άλλοι χρεώνουν 200αρια για πολύ υποδεέστερα...1 βαθμός
-
Ο σωστός τρόπος τοποθέτησης χορδών. Επειδη ολα τα προβληματα tuning ξεκινανε απο το γεγονος οτι λιγοι κιθαριστες ξερουν να περνανε σωστα τις χορδες τους ο σωστος τροπος ειναι ο εξης: Κλειδια lock (sperzel, gotoh, grover, schaller κτλ) περναμε την χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα απο την τρυπα του κλειδιου φροντιζοντας να την τεντωσουμε οσο το δυνατον περισσοτερο ετσι ωστε να μην «γυρισει» καθολου γυρω απο το κλειδι μολις ασφαλισουμε το μηχανισμο. Αν η χορδη εχει εστω και ενα γυρισμα πανω σto tuner shaft εχουμε ουσιαστικα καταστησει το κλειδι αχρηστο Απλα κλειδια με την τρυπα στο πλαiνο μερος του tuner shaft (τα πιο συνηθισμενα δηλ. gotoh, shaller, grover, κτλ). Ο σκοπος ειναι να τυλιξουμε την χορδη ετσι ωστε να μην ξεκουρδιζει και να υπαρχει αρκετη γωνια, κλιση πισω απο το nut για να μην εχουμε τριξιματα (στα lock κλειδια αυτο γινεται αυτοματα μια και ειναι staggered) Στις κιθαρες που εχουν δυο string trees ή μεγαλη κλιση στο headstock (π.χ gibson) περναμε τη χορδη απο τον καβαλλαρη και μετα την περναμε απο την τρυπα του κλειδιου, την τεντωνουμε ωστε να μην εχει slack και αμέσως την λυγιζουμε προς το εσωτερικο του headstock μετά την περναμε κατω απο τον εαυτο της ετσι ωστε να κανουμε εναν «κομπο». Ετσι ουσιαστικα κανουμε ενα lock χωρις lock κλειδια. Αυτος ειναι και ο καλυτερος τροπος μια και μετα το στρεσαρισμα τον χορδων το κουρδισμα μας θα κραταει εκπληκτικα. Στις κιθαρες τυπου fender που δεν εχουν παρα ενα string tree και μικρο headstock angle περναμε την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα απο την τρυπα του tuner και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες (οχι παραπανω) προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. ια την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Κλειδια τυπου vintage split shaft (σαν αυτα που εχουν τα μοντελα vintage της fender). Τα κλειδια αυτα εχουν την τρυπα απο πανω, για ασφαλεια οποτε πρεπει να κοψουμε την χορδη στο σωστο μηκος πριν την τοποθετησουμε. Περναμε παλι την χορδη απο τον καβαλαρη και μετα την κοβουμε 3 κλειδια πανω απο αυτο που θα την τοποθετησουμε (πχ. αν τοποθετουμε την μι μπασα κοβουμε την χορδη στο υψος του κλειδιου της σολ κ.ο.κ) βαζουμε την ακρη της χορδης βαθια μεσα στην οπη του tuner την λυγιζουμε και φρoντίζουμε να τυλιξουμε γυρω απο το τuner 3-4 στροφες προσεχοντας να μην γινεται overlapping δηλ. Να μην τυλιγουμε την μια στροφη πανω στην αλλη και να «κατεβαινουν» οι στροφες προς τη βαση του κλεδιου. Για την σολ χορδη επειδη συνηθως τριζει χωρις string tree πολυ προσεκτικα τυλιγουμε 5-6 στροφες για να μεγαλωσει η γωνια με το nut. Παντα «τεντώνουμε» τις νεες χορδες τραβωντας απαλα μακρια απο την ταστιερα. Στις κιθαρες με τρεμολο βοηθαει να κανουμε και μερικα υπερβολικα τραβηγματα με το τρεμολο. Η ρύθμιση της κιθάρας (setup). 1. Πρώτα απ'ολα τσέκαρουμε αν το μπράτσο εχει πολύ relief με τον εξής απλό τρόπο: βαλε ενα καποταστο πισω απο το πρωτο ταστο πατα την μπασα μι χορδη στο 14ο ταστο τσεκαρε την αποσταση της χορδης αυτης απο το 7ο η 8ο ταστο. πρεπει να ειναι περιπου 0,25 mm ή και λιγοτερο αν δεν κοπαναμε πολυ (οσο λιγοτερο relief εχει άλλωστε μια κιθαρα τοσο πιο ευκολα παιζει,τοσο πιο άμεσο ήχο έχει και τοσο καλύτερο intonation διατηρεί σε όλο το μήκος του μπράτσου). Για ακουστικες και παίκτες με πολύ βαρύ χέρι μπορούμε, αν τρίζει πολύ η κιθαρα να πάμε μέχρι 0,40 mm αλλά καλύτερα να πάμε το όργανο σε εναν τεχνικό για fret leveling αν τα τριξιματα επιμενουν απο το 0,40 mm και πάνω αν ειναι περισσοτερο τοτε το μπρατσο θελει "σφίξιμο" αν ειναι λιγοτερο θελει "χαλαρωμα" το truss rod (βέργα) ρυθμιζεται ως εξης: αν θελεις να το τεντώσεις (δηλ. να αφαιρεσεις relief) βαζεις το αναλογο κλειδακι (συνηθως ενα κλειδί allen) στην υποδοχη και γυρνας clockwise δηλ. προς τα δεξια. Προσοχη! Μονο ενα τεταρτο της στροφης την καθε φορα (καλο ειναι να λειπανεις με wd40 την υποδοχη αν εχεις καιρο να ρυθμισεις την κιθαρα). Ξαναμετρα τη αποσταση της χορδης μεχρι να γινει 0,2-0,3 mm. Για να χαλαρωσεις το μπρατσο (να προσθεσεις relief) κανεις ακριβως το αντιθετο counterclockwise. 2. Nut. Μετά θα πρεπει να τσεκαρεις το ποσο σωστα ειναι κομμενο το nut της κιθαρας (πολυ σπανια ειναι σωστο απο το εργοστασιο): βαλε παλι ενα καποταστο πισω απο το δευτερο ταστο και μετρα την αποσταση της χορδης απο το πρωτο ταστο. πρεπει να ειναι η ελαχιστη δυνατη χωρις να ακουμπα σε αυτο οσο ενα τσιγαροχαρτο περιπου. αν ειναι μεγαλυτερη τοτε πρεπει να βαθυνεις τα αυλάκια του nut (εκει που καθονται οι χορδες) αυτη ειναι μια δουλεια που θελει πειρα και ειδικές λίμες οποτε αστην σε καποιο επαγγελματια. Επισης πολύ σημαντικό είναι να μην «πιανουν» πολυ σφικτα τα αυλάκια την χορδη γιατί θα εχουμε πρόβλημα με το κούρδισμα μας. Οι χορδες πρεπει να «καθονται» χωρις πιεση στον καβαλλαρη και τα αυλάκια να ειναι αρκετα φαρδια (οχι ομως υπερβολικα) ωστε η χορδη να μπορει να κινηθει με ανεση οταν κανουμε bends. Λιγο απλο μολυβακι στα αυλάκια κάνει θαυματα. 3. Αν και το relief aλλα και το nut ειναι οκ τοτε το προβλημα του hιgh action ειναι στον καβαλαρη ο οποιος θελει χαμηλωμα. Στις ακουστικες που δεν εχουν ρυθμιζομενο καβαλαρη οπως οι ηλεκτρικες πρεπει να "φας" το κατω μερος του καβαλαρη. Τον αφαιρεις και τον "σερνεις" απολυτα flat πανω σε ενα γυαλοχαρτο σιγα σιγα μεχρι να φτασει στο επιθυμητο υψος, τσεκαροντας διαδοχικα και πανω στην κιθαρα το υψος. Στις ηλεκτρικες ανεβαζουμε ή κατεβαζουμε τον καβαλαρη μεχρι να πετυχουμε το actιον που μας αρεσει, φροντιζοντας να ακολουθουμε το radius (καμπυλη) της ταστιερας. Ενα καλο αcτιον πpεπει να επιτρεπει bends χωρις σβήσημο του ήχου και να ειναι αρκετα χαμηλο ωστε να μην ταλαιπωρει το χερι. Οσο πιο βαριες χορδες τοσο πιο χαμηλο αctιον μπορουμε να εχουμε γιατι τριζουν λιγοτερο 4. Intonation (πρωτα ρυθμιζουμε ολα τα αλλα και τελευταιο αυτο!) Κουρδίζουμε κάθε ανοιχτη xορδή στην κανονική τονικότητα της (πχ. μι) και αμέσως τσεκάρουμε στο 12ο τάστο αν η νότα είναι ακριβώς η ίδια και σωστά κουρδισμένη. Αν είναι χαμηλώτερη τότε μετακινούμε το saddle (σαμαράκι) προς την ταστιέρα της κιθάρας, ενώ αν είναι sharp (ψηλώτερη) αντίθετα. Ξανακουρδίζουμε την ανοιχτή χορδή, που τώρα θα είναι sharp η flat και ξανατσεκάρουμε το 12ο τάστο μέχρι να τίς κάνουμε να είναι ίδιες. 5. Μαγνήτες (ρυθμιση υψους) Το σημαντικοτερο πραγμα για τον ηχο της ηλ.κιθαρας ειναι οι σωστα ρυθμισμενοι μαγνητες. Εχω δει πολλες εξαιρετικες κιθαρες να «αδικουνται» απο την αθλια ρυθμιση των μαγνητων τους. Αφου ρυθμισουμε ολα τα παραπανω βαζουμε την κιθαρα στον ενισχυτη με καθαρό ηχο και βαζουμε ενα καποταστο στο τελευταιο ταστο. Ξεκιναμε απο τον bridge μαγνητη. Τον φερνουμε γυριζοντας τις βιδες οσο πιο κοντα μπορουμε στις χορδες μεχρι του σημειου που να εχουμε ενα δυνατο και καθαρο σημα χωρις παραμορφωση και χωρις να «τραβαει» τις χορδες καταστρεφοντας το intonation. Κατα μέσο όρο, για medium output μονους μαγνητες η αποσταση με πατημενο το τελευταιο ταστο της χορδης απο τους πόλους, πρεπει να ειναι περιπου οσο το παχος 1-2 νομισματων του ενος ευρω στα καντινια και 2-3 στα μπασα (λιγο περισσοτερο για τους humbuckers που εχουν υψηλοτερη εξοδο). Μετα ρυθμιζουμε και τους υπολοιπους μαγνητες (neck & middle αν εχει η κιθαρα μας) προσεχοντας να τους ισοροπήσουμε με τον bridge μαγνητη ετσι ωστε να εχουν περιπου την ιδια εξοδο. Οσο πιο κοντα στο μπρατσο ειναι ο μαγνητης τοσο πιο μεγαλη εξοδο βγαζει γι αυτο και συνηθως τον χαμηλωνουμε πιο πολυ απο τον bridge μαγνητη. Αυτα και ελπιζω να βοηθησα! superfunk1 βαθμός
-
Περασε καιρός με άλλες ασχολίες. Περιμένω να ρθει rib bender για τα πλαϊνά για να γίνει semi-hollow το κιθαρόνι. Αποφάσισα να έχω αισθητική κουφωτής οπότε ήθελα μανίκι από maple με rosewood fretboard. Θέλω να υπάρχει πλαστικούρα στη φάση οπότε θα παίξει binding. To μανικι ειναι από QS maple επταετίας και έχει κλίση το headstock, δεν έκανα σκαρφ τζόιντ γιατι το QS maple είναι σαν τσιμεντο και θα εχει και βολουτ. Θα κολληθούν φτερά sto headstock και θα μπει veneer. Και binding. Και κανα inlay, θα δούμε. Σκέφτομαι προς το παρόν να είναι το headstock oversized strat style πιο psychedelic λιγο θα αυτοσχεδιασω. Προς το παρόν είμαστε εδώ Δηλαδή έγινε το κανάλι για το truss rod και η γωνία του headstock μαζί με το πλάνισμα του πίσω μέρους του. Τώρα... ο ez μου έδωσε δύο Gibson mini hums και με ψήνει τα μάλα να τους βάλω σε αυτό το πρότζεκτ... θα δούμε..1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00