Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. 1_4_5 Alive

    1_4_5 Alive

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      266


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1713


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/30/19 σε όλα

  1. Μαμά πρέπει να είναι. Και μου κάνει για Yamaha παίδες. Να το εξηγήσω αυτό. 335 style (gibson style) χωρίς f holes (παίζει να είναι solid body), με τρέμολο (fender style), χωστά στο σώμα ρυθμιστικά (prs style), και αρκετά κυριλέ για την εποχή της (φαντάζομαι αρκετά παλιό μοντέλο) όλα προς τα εκεί με πάνε. Εκτός και είναι καμιά μάρκα "μ' έκαψες". Στον κουβά όλοι μαζί λέμε.... EDIT: Ναι, ναι, χαχαχαχα το βρήκα. http://www.alston-family.co.uk/MSG/indexmsg.php
    3 βαθμοί
  2. Νομίζω πως το θέμα έχει καλυφθεί απόλυτα. Επίσημα απο εταιρίες κατασκευής, οργανοποιούς και τουλάχιστον 2 δικούς μας φυσικούς. Είτε εμπειρικά λοιπόν, είτε με χαρτί και μολύβι και μαθηματικές πράξεις (η Φυσική λέει πως δεν ισχύει), το κόλπο είναι άλλο ένα για τη σφαίρα του λυκόφωτος των κιθαριστών μαζί με τόσα άλλα για υποκειμενικές τοποθετήσεις. Απ' όσα καταλαβαίνω διαβάζοντας το θέμα, η άποψη μου είναι πως πρόκειται για άλλο ένα θεραπευτικό μαντζούνι της κυρίας Αγλαΐας. Αλλά και πάλι ποιός ξέρει...
    3 βαθμοί
  3. Kι εγώ μόλις ψες έκανα το πείραμα, με αφορμή το setup μιας Strat με vintage whammy. Σέταρα λοιπόν παράλληλα και έκανα bend ενάμιση τόνου σε E και e αντίστοιχα. Μάρκαρα με ανεξίτηλο τις θέσεις. Επίσης προσπάθησα να παίξω, να δουλέψω το τρέμολο, να πάρω -όσο μπορούσα- μια μηχανική μνήμη στα δάχτυλά μου. Έπειτα έδωσα μια ικανή κλίση στο claw (με περισσότερο τεντωμένο το bass side). To μυστικό είναι ότι δεν πείραξα κλειδιά, αλλά έφερα το κούρδισμα μόνο με μικρορυθμίσεις στο claw. Mόλις "έκατσε" το πράμα, έκανα το bend ενάμιση τόνου σε E και e. Guess what. Ακριβής* ταύτιση. Δοκίμασα να παίξω, να δουλέψω το tremolo να πάρω το feel και να θυμηθώ πώς ήταν το παίξιμο πριν. Καμιά* διαφορά. Όλα όπως πριν, ακόμη και στην αίσθηση "μαλακότητας" του tremolo κατά τη χρήση. *σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω ότι το test μου εμπεριέχει οτιδήποτε επιστημονικό ή μετρήσιμο. Μια γρήγορη μπακαλίστικη μέθοδος και οι απόψεις μου ως προς το αποτέλεσμα, χάριν συζήτησης, αναζήτησης, κουβέντας και όχι συμπεράσματος. Προσωπικά δηλ. εμμένω ότι δεν έχει καμιά απολύτως δουλειά η κλίση, με το κούρδισμα ή την αίσθηση κίνησης του trem ή τη διαφορά αίσθησης τάσης από μπάσα σε πρίμα και όλο και περισσότερο καταλήγω στη θεώρησή μου ότι το πράμα λειτουργεί ως σύστημα ενιαίο το οποίο δύσκολα εκλαμβάνεται ασύμμετρα, με μοναδική εξαιρεση τη δύναμη που ασκείται στο μαχαίρι της μπάσας μεριάς, όταν το τρέμολο φύγει από κατάσταση αδράνειας και μόνο. (grab the egg & give it a haircut δηλ.)
    3 βαθμοί
  4. Για τους άλλους δεν ξερω. Εγω κάνω ?
    3 βαθμοί
  5. Στην κατω/δεξια θεση παιζεις με τον μαγνητη που ειναι στη γεφυρα. Στην πανω αριστερα παιζεις με τον neck. Στη μεσαια θεση παιζεις με συνδυασμο των δυο. Ολες οι θεσεις εχουν την χρησιμοτητα τους. Καθε μια παραγει διαφορετικο ηχο, ειτε για ρυθμικα, ειτε για σολο. Το volume δεν χαμηλωνει απλα την ενταση. Καθαριζει τον ηχο απο το gain, επισης. Το tone κοβει πριμα.
    2 βαθμοί
  6. Δεν παίζεσαι ρε Στράτε.... Τώρα μένει να μάθουμε το δώρο σου!
    2 βαθμοί
  7. O Gugun και η παρεα του σε κεφια. Νομιζω το πιο γνωστο τους. Ο ηχος δεν ειναι καλος αλλα ποιος νοιαζεται,αυτα ειναι για κατεχοντες(μακρια απο εμας). Γκρουβαρουν και το δειχνουν. Γαζω!
    2 βαθμοί
  8. Αν και δεν ήταν βασική ανάγκη η προσθήκη μιας ακόμα κιθάρας, τελικά την έκανα την αγορά μου.. Περισσότερο για πειραματισμό θα έλεγα, καθώς η αγορά αυτή δεν έχει πολύ μεγάλο "ρίσκο", από οικονομικής σκοπιάς.. Κατέληξα λοιπόν σε κάτι οικονομικό, αλλά σε γενικές γραμμές διαβάζω πολύ ικανοποιητικά σχόλια στο ιντερνετ.. Καιρό τώρα με "έτρωγε" να δοκιμάσω αυτήν την μάρκα.. Ελπίζω να μου βγει σε καλό! Χαρακτηριστικά: · Σώμα: American Alder · Λαιμός: Hard Maple – Bolt On / Σφένδαμος-Κελεμπέκι · Ταστιέρα: 1 piece maple / Σφένδαμος - Κελεμπέκι · Scale: 25.5"/648mm · Τάστα: 22 Medium · Neck Inlays: Pearloid Dot · Nut: White Graphite · Κλειδιά: Wilkinson® Deluxe WJ55S · Γέφυρα: Wilkinson® WTB Intonable · Μαγνήτες: 2 Wilkinson® Single Coils (N) WVTN Alnico (B) WVOB Alnico · Hardware: Nickel · Controls: 1 Volume/ 1 Tone/ 3-Way Lever · Χρώμα: Relic Butterscotch Ελπίζω να παραλάβω σύντομα, για να σας κάνω ένα review...
    2 βαθμοί
  9. Τελικώς το χρωμα ήταν πολύ άσπρο κ ξαναδοκιμασαμε την τύχη μας Άντε με γεια μου!
    2 βαθμοί
  10. thanks, αυτές βέβαια είναι προσφορές που έχει έτσι κι αλλιώς.. Για να δούμε αν θα κάνει έξτρα εκπτώσεις.. Πέρσυ είχε κάνει άραγε ; Ισχύει, αλλά δεν ξέρω αν στην Αμερική κάνουν αληθινό black friday - κατεδάφιση τιμών - σε όργανα μουσικής.. Νομίζω, η κατεδάφιση ισχύει για περισσότερο mass products, που αλλάζουν πολύ γρήγορα λόγω τεχνολογικής εξέλιξης.. Στις κιθάρες για παράδειγμα και να μείνει κάποια σε στοκ , το πιο πιθανό είναι να πάρει και παραπάνω αξία ?
    2 βαθμοί
  11. Test με τα εξης 3 μικροφωνα (αναφερονται σε τυχαια σειρα) Shure SM57 Tracer Studio PRO Behringer B-2 pro (παρομοιο με το RODE NT1-Α), Με φωνη. MIC 1 VOX (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 1B VOX.mp3 MIC 2 VOX (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 2 VOX.mp3 MIC 3 VOX (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 3 VOX.mp3 Τα ιδια μικροφωνα flat. MIC 1 VOX (RAW) MIC 1B VOX-01.wav MIC 2 VOX (RAW) MIC 2 VOX-01.wav MIC 3 VOX (RAW) MIC 3 VOX-01.wav -------------------------------------------------------------------------------- Με ακουστικη κιθαρα MIC 1 GTR ( (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 1 GTR.mp3 MIC 2 GTR ( (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 2 GTR.mp3 MIC 3 GTR ( (LOW CUT & COMP RVOX) MIC 3 GTR.mp3 Τα ιδια μικροφωνα flat. MIC 1 GTR (RAW) MIC 1 GTR-01.wav MIC 2 GTR (RAW) MIC 2 GTR-01.wav MIC 3 GTR (RAW) MIC 3 GTR-01.wav .
    1 βαθμός
  12. Απο τα low budget πυκνωτικα μικροφωνα Tracer Studio PRO και Superlux E205 (40Ε) που εχω δοκιμασει και συγκρινει με τα entry level πυκνωτικα Behringer B-2 pro, Rode NT1-A και το κλασικο δυναμικο SM57, το Tracer Studio PRO μου αρεσε περισσοτερο απο το Superlux. Αν σκεφτουμε οτι το Tracer Studio PRO ειναι σε προσφορα 29.5 ευρω και ερχεται με αραχνη και ποπ φιλτερ, (και επιτραπεζια βαση γερανο που απο μονη της εχει η φθηνοτερη 20 ευρω στον Τομαν) ενω το Superlux ερχεται σκετο, και θα ανεβαινε απο τα 40 στα 85 ευρω με την αραχνη του και το ποπ φιλτερ, δεν το συζητω καθολου. Αν ηθελα και επιτραπεζια βαση συν 20Ε. Για νορμαλ χρηση, απλους κλασικους γερανους εχει ο Τομαν απο 8 ευρω. Εδω ενα παλιοτερο προχειρο τεστ που ειχα κανει με τα Rode, Behringer και Superlux ΟΚ, εγω εβαλα τα δυο (NT1-Α και B-2 pro) επειδη ειναι ιδιας τιμης.
    1 βαθμός
  13. Υamaha Image Custom με brazilian rosewood ταστιέρα και λοιπά luxurious καλούδια. Δεν θυμάμαι να την έχω δει πουθενά και ποτέ. Ίσως σε κάποια εικόνα κάποτε αλλά προσπεράστηκε. Eίναι ένα όργανο όνειρο, βρέθηκα να παίζω μαζί της πάνω από ώρα, κυρίως για το μανίκι της. Ένα φαινομενικά απλό C με 12άρα ταστιέρα, jumbo ταστα, 21mm στο 1ο τάστο και 25" scale, 43,5mm nut. Δεν ξέρω πως, γιατί, αλλά έκατσε τόσο άνετο στο χέρι μου, από τα όργανα που σε ωθούν να παίξεις περισσότερο/καλύτερα. Δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τον ήχο αλλά αν έκλεινες τα μάτια θα ορκιζόσουν ότι είναι Les Paul '58 VOS Custom Shop, παρόλο το το τρέμολο και τους μαγνήτες (είναι αλλαγμένοι με DiMarzio-υποθέτω κάποιον PAF καρα-βίντατζ/μούρλια). Τα ηλεκτρικά είναι bypass από προηγούμενα μερεμέτια (είχε active boost, 1 vol-2 tone, 2x parallel switch και κύκλωμα με φωτάκια που ανάβουν στα side dots της ταστιέρας -τώρα το active τα λαμπάκια είναι off). Το output jack είναι recessed και reverse -κοιτάει προς τα πάνω. Με το τρέμολο δεν ασχολήθηκα, αφού η μερεμετοδουλειά ήταν μόνο δυο συνδέσεις στα ηλεκτρικά. Άψογη κατασκευαστικά, ένα όργανο που στέκεται με συνέπεια στην ιστορία της Yamaha και προσωπικά, αποτελεί ίσως την πιο συμπαθή κατασκευάστρια κιθαρών εδώ και δεκαετίες, με πάμπολλες καινοτομίες και εξαιρετικά σχέδια, με πολλή και καλή δουλειά στο να προσφέρει στον μουσικό ένα προϊόν απαλλαγμένο από hypes και "ονόματα". Όσο οι άλλοι φλυαρούσαν με "καινοτομίες", νεωτερισμούς, tonewoods, endorsements και product releases, η Yamaha έκανε τη δουλειά της αθόρυβα, με σοβαρότητα και χωρίς φανφάρες. Eύγε στον @fusiongtr για την απάντηση και thanx για το link, έχει εξαιρετικές πληροφορίες για το όργανο και τον δημιουργό του, τον Martyn Booth, ο οποίος εξακολουθεί να φτιάχνει custom όργανα -και το πνευματικό του παιδί, την Ιmage- στο UΚ. (πρόσεξε κανείς όμως τι κιθάρα είναι εκεί τέρμα αριστερά στην αρχική φωτό? Droste Effect: quiz μέσα στο quiz. Δεν την έβγαλα τυχαία)
    1 βαθμός
  14. yamaha montage 8 από 4.150 μόνο 1.299, έκπτωση 60%
    1 βαθμός
  15. Aria? κάνε λίγο πιο πίσω κι εσύ όταν "τραβάς" φώτος.......?
    1 βαθμός
  16. εδώ σε έχω, 80% έκπτωση αλλά θα πάρεις 80% της κιθάρας
    1 βαθμός
  17. Ακόμα δεν τις έστρωσες, από τον Ιούλιο και θέλεις να χαλάσουν? Μέχρι τον Ιούλιο του 2030 ντούρες θα είναι. Ακόμα και ΚΤΕΟ να περάσεις την κιθάρα, θα σου γράψουν απλά μια σημείωση να τις αλλάξεις στον επόμενο έλεγχο. Ως συνήθως δηλαδή. Ο "δολοφόνος με το κοντομάνικο" με νέο murder weapon.
    1 βαθμός
  18. Ευχαριστώ @fusiongtr !
    1 βαθμός
  19. …επί του αμφιλεγόμενου θέματος Πέντε απαντήσεις κατευθείαν από τη Fender. Μια απάντηση από τον John Levan πολύ γνωστό αρθρογράφο σχετικά με κιθάρες. Μια απάντηση από STEWMAC. 1η απάντηση κατευθείαν από τη Fender: Justin Gaudet (Fender) Hey TsulfasGuitars, Thanks for reaching out. The trem claw, along with the springs, helps with the balance of the bridge and how much the bridge will rise up under string tension. Sometimes when certain string gauges are used this can wind up in a situation where the claw is angled slightly. Do you have a photo? 2η απάντηση Fender: Εδώ είχα το ΘΡΑΣΟΣ να στείλω τη πρώτη φωτογραφία του gmoukou ΚΑΙ όχι μια φωτογραφία Fender!!! I'm not sure why he did that but it would be tough to say as this is not a Fender guitar. Usually you can just back the screw on the claw out until it matches the other side but I'm not sure on this build if it will have an effect on the tension. 3η απάντηση Fender: εδώ του ζητάω συγνώμη που έστειλα μια φωτογραφία κιθάρας που δεν ήταν Fender, και του ξαναστέλνω φωτογραφία με μια Fender κιθάρα: The angle could have something to do with evening out the tension depending on string gauge etc. to keep the bridge nice and balanced. If it's not to your liking you can definitely even it out but this may have some effect on the bridge setup. 4η απάντηση Fender: έστειλα σε άλλον τεχνικό μήνυμα για να έχουμε και δεύτερη άποψη από Fender Tim Dorning (Fender Musical Instruments) Hi there, Thanks for your email. Setup on guitars is all a matter of personal preference - some techs will set the claw at an angle to balance string tension across the bridge, or to tune the response of the tremolo across certain strings. A qualified guitar tech would be able to give you more detailed info! 5η απάντηση John Levan γνωστό αρθρογράφο από Premier Guitar Greetings from Tennessee! When I setup a trem, I adjust the claw parallel to the cavity wall. Since there are a lot of moving parts in a trem, anything you can do to maintain consistent pressure will help keep the guitar in tune. There are a few tricks you can do to keep it from binding (thus causing tuning issues). You can add small a spring around the claw screws to keep the pressure consistent, as to minimize any movement (between the claw and the cavity). In addition, I like to use three springs (with the outside springs angled to the center of the claw. This keeps the tension "centered" between the screws holding the claw into the cavity. Keep in mind that it's difficult to keep any non-locking trem in tune when you use the whammy bar, but these tricks will help minimize tuning issues. 6η απάντηση από STEWMAC Hi TsulfasGuitars, There is lots of debate online regarding this. Personally I do not see a difference and setup guitars with the claw straight and not angled. The best way to determine if it makes a difference for you would be to try both methods.
    1 βαθμός
  20. 2019 Update: Guitar: Wampler Decibel+ Carl Martin tuner TC Electronic Sub n' Up MXR Phase 90 Strymon Orbit flanger TC Electronic Sentry noise gate και στο send return του τα Rockett Archer, Skreddy Rust Rod και Friedman BE-OD. Από το output του Sentry, MXR 10band EQ Greer Special Request Amp Το HX Effects παίρνει σήμα από Line Out απ'τον ενισχυτή, πάει στο Jamman Looper και παίζουν stereo με άλλον τελικό για wet/dry/wet. Τροφοδοσία από 2 Voodu Lab ISO 5.
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Όπως σωστά προαναφέρθηκε το "spring tension equals string tension" είναι ένα catchphrase που αφενός δεν ισχύει (οι ροπές είναι αντίθετες - όχι οι δυνάμεις) αφετέρου αφού το τρέμολο κάπου ισορροπεί τότε προφανώς όλες οι δυνάμεις και οι ροπές πάνω του αντισταθμίζονται. Πρόκειται λοιπόν για μία κενολογία υπό την έννοια ότι δεν χρειάζεται κάποια ειδική ρύθμιση για να επιτευχθεί η αντιστάθμιση των ροπών, αυτή θα ισχύει πάντα, όπως και να το ρυθμίσουμε. Επίσης όπως σωστά προαναφέρθηκε τα ερωτήματα είναι δύο: 1) Αν υπάρχει ροπή η οποία υποβάλλει το ίδιο το τρέμολο σε στρέψη και 2) αν ασκείται διαφορετική δύναμη στα "μαχαίρια" (ή στις διαφορετικές βίδες στο 6-βιδο). Για το πρώτο, πιθανώς ισχύει στην γενική περίπτωση αλλά δεν βλέπω πρόβλημα. Δεν έχω δει τρέμολο να σταβώνει με αυτό τον τρόπο, δηλαδή να σηκώνονται οι τυλιχτές και να μένουν κάτω τα καντίνια. Ίσως αν τα φτιάχναμε από λάστιχο να έπρεπε να το συζητήσουμε). Για το δεύτερο, πράγματι μπορεί το ένα μαχαίρι να δέχεται λίγο μεγαλύτερη δύναμη. (Σκεφτείτε να στέκεται κάποιος με τα πόδια ανοιχτά σε δύο ζυγαριές και να κρατάει στο ένα χέρι μια βαριά βαλίτσα και στο άλλο μια μικρή τσάντα: Η ζυγαριά στη μεριά της βαλίτσας θα γράψει περισσότερο). Αυτό θεωρητικά θα μπορούσε να οδηγήσει σε φθορά το μαχαίρι και σε προβλήματα της μέσης αυτού που κρατάει τη βαλίτσα μονόπαντα. Η συζήτηση ξεκινά από την φαλασία (εκ του fallacy) ότι οι τυλιχτές χορδές έχουν μεγαλύτερη τάση και άρα κάπως πρέπει να ρυθμίσουμε το τρέμολο για να δουλεύει καλύτερα. Όπως επίσης σωστά προαναφέρθηκε οι διαφορές στις τάσεις είναι σχετικά μικρές και η συζήτηση είναι περισσότερο θεωρητική παρά πρακτική. Γενικά όλα σωστά προαναφέρθηκαν, δεν ξέρω γιατί σχολιάζω. Παρεμπιπτόντως το άλλο με τα διαστήματα ημιτόνιο, τόνος κλπ στις διαφορετικές χρδές όταν τραβάμε πίσω το τρέμολο έχει να κάνει αποκλειστικά με τη θέση στην οποία το ρυθμίζουμε να ισορροπεί (δηλαδή πόση διαδρομή του αφήνουμε να έχει προς τα πίσω) και όχι με το αν το spring claw είναι υπό γωνία ή αν έχουμε 2, 3 ή 5 ελατήρια.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...