Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2626


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13416


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/19/19 σε όλα

  1. Strat, LesPaul, Explorer... Κόλαση. Μoυ αρέσει πιο πολύ από το original γιατί εμπεριέχει και τη χαρά του live. Άψογη εκτέλεση, αδύνατο να αποφασίσεις ποιος είναι ο πιο παικταράς στην κιθάρα... Θα το άκουγα και 15 λεπτά να σολάριζαν. Lynyrd Skynyrd - That Smell Recorded Live: 7/13/1977 - Convention Hall - Asbury Park, NJ
    2 βαθμοί
  2. Ειναι το αντίθετο του controller. Εκει σου βγάζουν hardware για να παρεις το feeling του. Εδω καταργουν το hardware . για να παρεις feeling software. Ενδιαφεροντα ολα αυτά. ..στο πλαίσιο της υπερπληθορας επιλογών, αλλα για δουλειά είμαι της αρχής don't fix it if ain't broken. Σε καθε περιπτωση.Καλη κουβέντα. . μου χε λείψει το jive talk ?
    2 βαθμοί
  3. 2 βαθμοί
  4. Ωπα λάθος μου! Είδα τη φωτογραφία και παρανόησα. Δεν περιλαμβάνεται touchscreen με την Behringer!
    1 βαθμός
  5. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογενειες...
    1 βαθμός
  6. Εγω αναφέρομαι στην Soundcraft όπου το controller είναι άλλος σταθμός/οί και όχι όπως στης Behringer που με μια οθόνη αντικατέστησε το hardware fader. Να μου πεις... είναι έξτρα η οθόνη, αφου είναι σχεδόν στην ίδια τιμή με την Soundcraft.
    1 βαθμός
  7. Ναι ειναι καθαρα ευκολιας και οικονομιας, αφου γλυτωνεις εξοδα στο hardware (faders κλπ) και εχεις ανεση στο routing με πολλα inputs outputs aux. Βασικα ολο το κολπο και το κερδος, ειναι τα 6 aux για το σωστο Montoring. Αυτο θελεις παρα πολλα λεφτα να το βρεις σε αναλογικη κονσολα. Μια βασικη ευκολια επισης, ειναι οτι μπορει το καθε μελος της μπαντας να εχει στο κινητο του (ή στο ταμπλετ του) την εφαρμογη και να εχει μονος του, τον ελεγχο της μιξης του. Οσο και καλυτερο να ειναι το αναλογικο, τι να το κανεις οταν εχεις μια μιξη για ολους στο Monitoring? (μονο ενα aux pre εχει η yamaha mg 166 cx), ή εστω αν εχεις πληθωρα aux, οταν εχεις αναγκη για stage ηχοληπτη? .
    1 βαθμός
  8. χαχαχ... ναι ναι.... άκουγα παλαιότερα.... Αυτοί πως λες να ρυθμίζουν το trem τους... υπό αμβλεία γωνία.... ??? χαχαχαχχαχαχαχααχαχαχ Για να μπώ εντός θεματος πάλι... https://wiki.ece.cmu.edu/ddl/index.php/Quantitative_Analysis_of_the_Musicality_of_an_Electric_Guitar_Tremolo Και εκτός επίσης...
    1 βαθμός
  9. Εγώ σε μικρά λάιβ 3-4 άτομα χρησιμοποιώ ακόμη αναλογικές, η αγαπημένη μου είναι η Dynacord Powermate 600-3 έχει πάρα πολύ καλούς προενισχυτές, ωραία εφφέ και πολύ γλυκό ήχο. εκτος Behringer έχω δουλέψει και με την Allen & Heath Qu-16 Chrome και με την Soundcraft Ui16 αλλά δεν τις χειριζόμουν εγώ αλλά ηχολήπτης. σε δουλειές που δεν υπάρχει ηχολήπτης το τάμπλετ θα με προβλημάτιζε στον χειρισμό ειδικά όταν πρέπει να παίζω και με τα 2 χέρια πλήκτρα και να κάνω και ήχο ταυτόχρονα με κόσμο κάτω γι αυτό και αν θα είχα την επιλογή θα πήγαινα στη powermate υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία και αμεσότητα με τα φυσικά κουμπιά, πάντα θα χρειαστεί λίγο gain, βάθος, eq και για μένα είναι πιο εύκολη η φυσική επαφή από το tablet, δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει αν πέσει η μπαταρία και έχω ξεχάσει φορτιστή από το τάμπλετ .... από εκεί και πέρα είναι περί ορέξεως τι σας βολέυει....
    1 βαθμός
  10. Δεν θα άλλαζα ποτε δοκιμασμένο αναλογικο hardware, που αντέχει σε κακουχίες για live, με tablet για να αλλάζω faders (και όλες τις άλλες λειτοργείες) ή να ανησυχω για wi-fi routers και wi-fi channels για το αν θα μπορώ να έχω τον έλεγχο της κονσάλας μου (ok εχει και ethernet) (διότι απ' ότι κατάλαβα, δεν θα στηθει απαξ, αλλα σε διάφορους χωρους, ανάλογα με το που παίζετε)....σε δουλεια και πραγματικο χρόνο. Για την ακρίβεια εδω δεν έχουμε διαμάχη αναλογικου vs ψηφιακού (εκεί θα σου έλεγα ψηφιακό...για την ευκολία) , αλλά hardware vs virtual software. Σπίτι αν ηθελα να "παιξω το διαστημόπλοιο"....μπορεί ? Υ.Γ Ούτε και εσείς πιστευω πως πιστευετε ότι θα αλλάξει κάτι (στον ήχο σας ή στην ευκολια σας) μια τετοια αλλαγη......και πιθανολογώ ότι απλά θέλετε να το κάνετε για "ανανέωση". Σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ "αναβάθμιση"
    1 βαθμός
  11. Κι εγώ... αλλά είναι εντυπωσιακό (πάντα ήταν με αυτούς), το πώς εκμεταλλευόταν ο καθένας τον χαρακτήρα του οργάνου (Les Paul VS strat VS explorer) σε ήχους και ερμηνεία και πώς τα έδεναν όλα μαζι///. Π.χ. από τον ιδιο δίσκο, θυμάσαι το Ain't No Good Life? Η πρώτη φράση της κιθάρας (Les Paul) ακούγεται σαν... σαξόφωνο. Τίποτε στην τύχη. Γιατί και στο live (άκου παρακάτω στο 2:38) την κάνει να ακούγεται ακριβώς όπως και στο άλμπουμ... Πολύ σπουδαίοι παιχταράδες τι να λέμε
    1 βαθμός
  12. Πριν παρεξηγηθώ, αυτή η φράση είναι αυτοαναφορική και αφορά τη δική μου περιγραφή ενός φαινομένου που αφορά την κιθάρα αλλά εξαρτάται και ερμηνεύεται πλήρως από την επιστήμη της φυσικής, την οποία ουδόλως κατέχω και πολλές φορές πέφτω θύμα κακής ή ψευδούς χρήσης της. Αν θεωρεί κάποιος ότι θίχτηκε ζητώ συγγνώμη για αυτό.
    1 βαθμός
  13. Είχα ενα tension φοβερό στη Fender Stratocaster και ετσι ηξερα καλα πως παμε για disaster Ξεκουρδιστα τα τρεμολΑ σπασμενο το ελατηριο ξεκόλλησαν τα ταστα της κι ειναι μεγα μυστηριο Το ποσο ο ηχος χαλασε και metal πια δεν παιζει χαθηκε ολο το σκασιμο και το ωραιο της γρέζι Σαν μπαγλαμας καταντησε και σαν σβησμενο πουρο και ο ηχος της θυμιζει ξεκουρδιστο ταμπουρο Φερτε λεβεντες νεο μπλοκ βαλτε το υπο ΓΩΝΙΑ μοναχα ετσι θα σωθω απο την ΑΓΩΝΙΑ Και η ωραια στραΒοκατσερ μου παλι θε να ΛΑΛΗΣΕΙ και οταν παιζω σκυλαδικα απο ηχο θα μαμησει
    1 βαθμός
  14. Πολύ ψύχραιμα μετά από πολλές ακροάσεις και έχοντας περάσει μερικοί μήνες από την κυκλοφορία, θα πω ότι αυτός είναι ο αγαπημένος μου δίσκος για το 2019. Είναι πραγματικά φανταστικός σε όλα τα επίπεδα. Συνθετικά, ατμοσφαιρικά, παικτικά, ο Nick απογειώθηκε. 2 κομμάτια τα άκουσα και από κοντά στο clinic του. Φανταστικός δίσκος και αρκετά πρωτότυπος, κόντρα στο instrumental κιθαριστικό ρεύμα της εποχής του.
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. Το νεο μου παιχνιδι. Φορτωθηκε με 86in και 55out Αχορταγοι.
    1 βαθμός
  17. Να με συμπαθάς, η τάση (εφελκυσμός για την ακρίβεια) είναι πάντα μία και πάντα όση ακριβώς απαιτείται για να βρίσκεται σε ισορροπία το σύστημα και κουρδισμένη η χορδή. Δηλ. το tension μιας .010 e καντίνι σε pitch είναι 7μιση κιλά και θα είναι πάντα 7μιση κιλά, ό,τι ελατήριο και να βάλουμε, ό,τι κλίση και να δώσουμε στο claw, όσο μέσα ή έξω είναι η βίδα του claw. Kαι αντιστοίχως η κάθε χορδή θα έχει το tension που απαιτείται για να βρίσκεται σε pitch. Aυτό που αλλάζει μόνο, είναι η ευκολία περιστροφικής κίνησης στον άξονα που αποτελούν τα 2 posts (ή 6 σε vintage), όπως πολύ σωστά ανέφερες με το πόσο smooth feel έχει η χρήση του trem, αλλά και αυτό πάλι δεν έχει να κάνει με την κλίση του claw. H μόνη περίπτωση να σχετίζεται η κλίση του claw με τη λειτουργικότητα του συστήματος, είναι ίσως η θέση του tremolo arm η οποία δεν είναι συμμετρική ως προς την κίνηση του συστήματος. (Δεν είναι κέντρο δηλ. οπότε για τη χρήση του ασκείται μια κάποια επιπλέον δύναμη με φορά προς τα κάτω, πάνω στο post που είναι κοντινό τού arm). Και πάλι όμως, αν συμβαίνει αυτό, ουδεμία σχέση έχει με το tension των χορδών. Οι TAO δεν μου απάντησαν. Δεν περιμένω να μάθω την αλήθεια από την απάντηση. Θέλουμε απλώς την ερμηνεία τους, for the sake of
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...