Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/18/19 σε όλα
-
5 βαθμοί
-
το αντίθετο συμβαίνει, το claw στη μπάσα μεριά είναι πιο μακριά από το trem block. Δεν θα μπω σε ένα debate "γραφικής ερμηνείας αδαούς" ενός φυσικού φαινομένου. Όποιος θέλει μπορεί να μελετήσει και να διαβάσει λεπτομέρειες. Σε κάποια γωνιά ένας επιστήμονας φυσικός, μας διαβάζει και γελάει. To ξέρουμε πολύ καλά ότι στη λειτουργία του μουσικού οργάνου κυκλοφορεί τόσο hype και τόση μπούρδα, ίσως περισσότερη απ' όση μπορούμε να καταναλώσουμε. Κάποιες φορές είναι χαριτωμένη, κάποιες είναι θεμιτή (έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να θέλει να πιστέψει κάτι, να το εφαρμόζω, να μην έχω τα αποτελέσματα που φανταζόμουν, όμως αυτό να έχει επηρρεάσει ψυχολογικά το παίξιμό μου ή τον κάλο που έχω στον εγκέφαλο, εν πάσει περιπτώσει και να το εφαρμόζω παρά την όποια λογική μου διαπίστωση). Από ένα σημείο και μετά το πολύ snake oil γίνεται γραφικό, και άλλες επικίνδυνο (μόνο για το όργανο, ευτυχώς). Αυτό το βίντεο με τον Verheyen που κυκλοφορεί χρόνια τώρα στο ιντερνετ αποτελεί παράδειγμα. Δεν θα το ερμηνεύσω ξανά, το έχω κάνει πιο πριν στο thread, και μέρος του debate μας αφορά αυτό το βίντεο. Τα περι tension μπάσων και πρίμων χορδών, μπορεί κάποιος να τα βρει εύκολα googl-άροντας (.ο,τι δηλ. το tension μπάσας Ε και καντίνι e είναι πανομοιότυπο -πχ 7μιση κιλά σε .010 set). H πληροφορία βρίσκεται εκεί έξω, είνια εύκολα διαθέσιμη. Σε γενικές γραμμές υπάρχει ίση κατανομή tension σε όλες τις χορδές (από 7 μέχρι 8 κιλά- το 1 κιλό διαφοράς είναι αμελητέο και στην κατάσταση αδράνειας και στην κίνηση του trem). That said, κι έχοντας λυθεί και τα χίλια-τριακόσια σαράντα θέματα που μπορεί να έχει μια κιθάρα, κι αφού της έχουμε φορέσει ένα ποιοτικό τρέμολο, μπορούμε να πειραματιστούμε με την κλίση των 10μοιρών στο claw και τη διαφορά στο feel του tension της τάξης του 5% (πραγματικό) ή 30%(ιδεατό) peace και λίγο διάβασμα: (δεν το συνιστώ, είναι μακροσκελές και απαράδεκτα επιστημονικό-για να δανειστώ φράση πολιτικού γίγα του τόπου μας) https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.01848034 βαθμοί
-
Διάβασα κάπου ότι δεν έχει σημασία αν είναι κοντό ή μακρύ σε κατάσταση ηρεμίας, γιατί όταν τεντωθεί, οι διαφορές στο μήκος αμβλύνονται. Άσε δηλαδή που είναι μύθος αυτά για το μήκος. Εκτός κι αν είσαι ο John Holmes. EDIT: Τώρα που το σκέφτομαι, δεν βρέθηκε κανένας να βγάλει "John Holmes signature" τρέμολο. Με διαφημιστικό spot ... "Dive like never before" "Σηκώνεται όσο ψηλά θέλεις, αντέχεις?" Αλλά ποιος να το σκεφτεί αυτό? Αυτοί οι χαρτογιακάδες που ασχολούνται με το marketing στις εταιρίες? Που δεν το σηκώνουν ούτε με γρύλλο?3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Είχα ενα tension φοβερό στη Fender Stratocaster και ετσι ηξερα καλα πως παμε για disaster Ξεκουρδιστα τα τρεμολΑ σπασμενο το ελατηριο ξεκόλλησαν τα ταστα της κι ειναι μεγα μυστηριο Το ποσο ο ηχος χαλασε και metal πια δεν παιζει χαθηκε ολο το σκασιμο και το ωραιο της γρέζι Σαν μπαγλαμας καταντησε και σαν σβησμενο πουρο και ο ηχος της θυμιζει ξεκουρδιστο ταμπουρο Φερτε λεβεντες νεο μπλοκ βαλτε το υπο ΓΩΝΙΑ μοναχα ετσι θα σωθω απο την ΑΓΩΝΙΑ Και η ωραια στραΒοκατσερ μου παλι θε να ΛΑΛΗΣΕΙ και οταν παιζω σκυλαδικα απο ηχο θα μαμησει2 βαθμοί
-
Strat, LesPaul, Explorer... Κόλαση. Μoυ αρέσει πιο πολύ από το original γιατί εμπεριέχει και τη χαρά του live. Άψογη εκτέλεση, αδύνατο να αποφασίσεις ποιος είναι ο πιο παικταράς στην κιθάρα... Θα το άκουγα και 15 λεπτά να σολάριζαν. Lynyrd Skynyrd - That Smell Recorded Live: 7/13/1977 - Convention Hall - Asbury Park, NJ1 βαθμός
-
Tην ιδια απορια φαινεται να εχoυν αρκετοι στο νετ https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Soundcraft+ui16+VS+Behringer+X18 Θα βρεις αρκετες πληροφοριες εκει μεσα. Οπως ειπα και πριν, δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με το X18, παρα μονο να μαθω να εκμεταλευομαι τις χιλιαδες δυνατοτητες που εχει, ιδιως στο routing (καθοτι μη επαγγελματιας ηχοληπτης). Την χρησιμοποιω βασικα για προβα με ακουστικα και για πολυκαναλη ηχογραφηση ταυτόχρονα. .1 βαθμός
-
I was trying to get that ass....le Verheyen on the f... phone to tell me how to set it but he wasn't answering1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τα πατηματα δεν τα γλιτωνω. Ευτυχως δεν παιζω τραγουδι που θελω τετοια αλλαγη. Οποτε απαιτουνται πολλα πατηματα, πλεον ξεκινω κανα μετρο πιο πριν με το modulation και τελευταια στιγμη τα od. Συνηθως τραγουδω οταν συμβαινουν αυτα και αναγκαστικα τα κανω με την ησυχια μου. Αποφευγω να πατω τα od εντος τραγουδιου. Με το vol της κιθαρας κανω τα πιο πολλα. Το flashback εχει και χρησιμους ηχους με chorus, οπου ενδεχομενως θα μπορουσα να χρησιμοποιησω σε καποια κομματια, ωστε να κανω λιγοτερα και πιο κοντινα κλικ. 3-4 πεταλια τα 'χω!!1 βαθμός
-
Μόλις τον ρώτησα. Η απάντησή του ... "Hi there, i remember that i tried to set up my tremolo back in the time. But that f**cking thing was always getting on my nerves, cause i couldn't find the right angle for the springs claw. Neither straight nor angled was comfortable enough for me, so i blocked that damn thing and finally found peace of mind."1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σηκωσα τις D'ADDARIO μου ελαχιστα κι αποψε δωσ' μου κρασι γλυκο να πιω και τη ζωη μου κοψε Αφου δεν μου σηκωνεται η ΣΙ και η ΜΙ καντινι μαρτυριο και ορυμαγδός η ζήση μου εχει γινει Μεθυσε το κοριτσι μου απόψε και γουσταρει και εγω ρε σεις δεν την πηδώ, το ΜΠΛΟΚ μου εχει φρακαρει Λετε να φταει ρε σεις το ΜΠΛΟΚ που επεσε η ΤΑΣΗ και το ελατηριο επεσε και μοιαζει να εχει σπασει? Θα παω αποψε στον γιατρο να δει το ΜΠΛΟΚ και παλι και να μου δωσει συμβουλή γιατι ειναι κεφάλι Εχει και μεταπτυχιακό από τη Ρουμανία και στη σειρα του κρεμονται στον τοιχο τα πτυχία "Γιατρε τι εχει η ΧΟΡΔΗ?" εγω θα τον ρωτησω "μηπως και πρεπει ΓΩΝΙΑΚΑ το ΜΠΛΟΚ να το ρυθμισω?" Και αν με ΓΩΝΙΑ σηκωθει και παλι το καντινι θα κλαψω απο συγκίνηση ΘΑΥΜΑ θα εχει γινει Δεν εφταιγε η χορδουλα μου Αλλα εφταιγε η ΚΛΙΣΗ Τωρα μπορω να αφιερωθω εις στο γλυκο μαμησι..... Για αυτο σας λεω την ΚΛΙΣΗ σας να ελέγξετε αποψε και η υπο γωνια ζορικη το μπλοκ σας να βιδωσ(ε)τε1 βαθμός
-
Στον 100αρη γινεται κατι αναλογο με πεταλιερα. Στον 50αρη mk1 οχι.1 βαθμός
-
Εχει τα βασικα εφε πανω ετοιμα. Για να τα παραμετροποιησεις ή να βαλεις αλλα χρειαζεται συνδεση με την εφαρμογη.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με κλειστα ματια. To εχει φιλος για ενα ντουετο που παιζουν λαιβακια και ειναι ευχαριστημενος. Edit Βεβαια στα ιδια λεφτα υπαρχει και το X18 της Behringer, (το εχω εγω) που εχει 6 aux. (6 mono monitoring mixes ή 3 stereo) Σε περιπτωση παιξιματος με inear , μαζι με την εξοδο headphones, προσφερει 4 stereo mixes ή 6 mono και μια stereo mix. (Χρειαζεται και ενας ενισχυτης ακουστικων) ,1 βαθμός
-
Από το 70 και μετά είναι squared τα routings. Scroll down http://guitarhq.com/fender.html1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Να με συμπαθάς, η τάση (εφελκυσμός για την ακρίβεια) είναι πάντα μία και πάντα όση ακριβώς απαιτείται για να βρίσκεται σε ισορροπία το σύστημα και κουρδισμένη η χορδή. Δηλ. το tension μιας .010 e καντίνι σε pitch είναι 7μιση κιλά και θα είναι πάντα 7μιση κιλά, ό,τι ελατήριο και να βάλουμε, ό,τι κλίση και να δώσουμε στο claw, όσο μέσα ή έξω είναι η βίδα του claw. Kαι αντιστοίχως η κάθε χορδή θα έχει το tension που απαιτείται για να βρίσκεται σε pitch. Aυτό που αλλάζει μόνο, είναι η ευκολία περιστροφικής κίνησης στον άξονα που αποτελούν τα 2 posts (ή 6 σε vintage), όπως πολύ σωστά ανέφερες με το πόσο smooth feel έχει η χρήση του trem, αλλά και αυτό πάλι δεν έχει να κάνει με την κλίση του claw. H μόνη περίπτωση να σχετίζεται η κλίση του claw με τη λειτουργικότητα του συστήματος, είναι ίσως η θέση του tremolo arm η οποία δεν είναι συμμετρική ως προς την κίνηση του συστήματος. (Δεν είναι κέντρο δηλ. οπότε για τη χρήση του ασκείται μια κάποια επιπλέον δύναμη με φορά προς τα κάτω, πάνω στο post που είναι κοντινό τού arm). Και πάλι όμως, αν συμβαίνει αυτό, ουδεμία σχέση έχει με το tension των χορδών. Οι TAO δεν μου απάντησαν. Δεν περιμένω να μάθω την αλήθεια από την απάντηση. Θέλουμε απλώς την ερμηνεία τους, for the sake of1 βαθμός
-
Πλακα κανεις, σωστα? Δεν φανταζομαι να ρωτας σοβαρα? Εεεε???? Κανε ενα σχεδιακι, χαρτι μολυβι, βαλε τις δυναμεις με διανυσματα και θα το βρεις μονος σου οτι ειναι μπαρουφα. Τελεια και παυλα. Εχει πηξει στην μπουρδα το δικτυο σε πολλα θεματα που αναπαραγουν πολλοι. Μου φαινεται οτι εχουμε παψει να σκεφτομαστε πλεον και καταπινουμε αμασητα οτι μας σερβιρουν.1 βαθμός
-
Και ο Σμίθαρος τα ίδια με τον άλλον, από τα γήπεδα στα μπαρ! Αυτό που μ αρέσει είναι ότι και στα Live με Maiden έχουν την ίδια παρουσία, δεν υποκρίνονται για να αρμέγουν τα μύρια.1 βαθμός
-
Ωραια φωνη ο τυπος,εχει μια Dewar χροια. Και παρα το οτι ειμαι ΑντριανΣμιθικος,εδω του βγαζω το καπελο του Murray. Εχει γυρισει ολο τον κοσμο με τους maiden,τζαμαρει σε ενα κλαμπ και τα δινει ολα. Φαινεται να γουσταρει σα μικρο παιδι. Γιγας!1 βαθμός
-
Κοστολογιο: 1. Squier Affinity Stratocaster (μεταχειρισμενη): 80e 2. Μαγνητες Wilkinson WVS: Ειχαν βγει απο την Vintage Icon V6, οποτε καθοντουσαν: 0e 3. GraphTech Tusq Nut: 10ε 4. Αγωγιμη ταινια: ελαχιστα ευρω γιατι μπηκε σε 3-4 κιθαρες 5. Κλειδια Gotoh mini: 20ε 6. Λογοτυπο: 10ε 7. Συρμα Dunlop 6105: 20ε 8. Σπρει clear coat: 3,5ε αλλα εμεινε οποτε καπου αλλου θα μπει 9. Χρωμα για headstock: 9ε, αλλα και αυτο εμεινε ολο Συνολο: περιπου 150-160 ευρω Τα παρελκομενα δεν τα υπολογιζω, γυαλοχαρτα, συρματακι, αλφαδι κτλ, γιατι θα χρησιμοποιηθουν και αλλου O χρονος και τα νευρα δεν υπολογιζονται... ;D1 βαθμός
-
Μετα απο συμβουλες στο ytube πως να γινει το decal sticker, καταφερα μετα απο μερικα στρωματα, τριψιμο με γυαλοχαρτο μονο πανω στο λογοτυπο, ξανα στρωματα κτλ, να το φερω στο ιδιο επιπεδο με το υπολοιπο headstock, και πλεον, δεν υπαρχει διαφορα στο υψος (στην Fender Classic Player ειναι πιο εμφανες το αυτοκολλητο :P )1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00