Ο Βερχάιεν δεν εξηγεί για ποιο λόγο έχει tilted το spring claw. To μεγαλύτερο/μικρότερο tension στη μια μεριά-επιτρέψτε μου-το βρίσκω λίγο ψεκασμένο. Μιλάμε για ένα σύστημα που πιβοτάρει σε πάνω κάτω σε έναν σταθερό άξονα (είτε 6βιδο είτε 2βιδο) και η ευκολία κίνησής του εξαρτάται από την ελαστικότητα του υλικού των ελατηρίων και την προένταση των ελατηρίων (πόσο μέσα ή έξω είναι οι βίδες του spring claw). Όλο αυτό το σύστημα αντισταθμίζει την τάση των δεδομένων χορδών και ρυθμίζεται κατά το δοκούν, όπως σωστά περιγράφει ο Carl, ώστε να μπορείς να έχεις μισό τόνο στη e (οπότε ως συνέπεια αυτής της ρύθμισης, να έχεις και έναν τόνο στη B, και ενάμιση τόνο στη G, όταν το τρέμολο τερματίζει πίσω). Δεν καταλαβαίνω τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την διαφορετική/ασυμμετρική προ-ένταση στα ελατήρια. Μιλάμε για ένα σύστημα. Αν χαλαρώσω το ένα ελατήριο πρέπει να σφίξω το άλλο, αλλιώς θα έχω φύγει από την επιθυμητή κατάσταση ισορροπίας (τον μισό τόνο στη e, εν προκειμένω). Με άλλα λόγια, το ίδιο πράγμα που περιγράφει ο Verheyen μπορεί να γίνει και με τα ελατήρια στην ευθεία.
Εμένα η δική μου ερμηνεία είναι εντελώς ρηχή και είναι οπτική. Για να ακολουθηθεί μια νοητή παραλληλότητα με το neck heel και το upper horn.
Έχω στείλει σχετική ερώτηση ανοιχτά στο fb page τους. Μόλις πάρω απάντηση, θα ξέρουμε