Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/07/19 σε όλα
-
γιατί, δεν θα τις αγόραζε κανείς τότε οι superstrat μια χαρά ζουν ακόμη και βασιλεύουν, το βλέπω καθημερινά στη δουλειά μου ο κόσμος εξακολουθεί να παίζει με ESP, Jackson, Schecter και κυρίως, Ibanez. Aπό την πλευρά μου δηλ. τα βλέπω λίγο πιο μοιρασμένα τα πράγματα. Οι Kiesel και οι Strandberg απευθύνονται σε άλλο κοινό (ειδικά η δεύτερη) αλλά προσωπικά-αν και θιασώτης της μπαρουτοκαπνισμένης, έστω και fake, βιντατζιάς, δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχα μία. (άρα παρ' ό,τι παρωχημένος/κουλός-είμαι δυνητικός αγοραστής και post-modern ή high-performance καταστάσεων). Είχα πρόσφατα μια Indonesian Strandberg και βρέθηκα να χαλάω καμιά ώρα παίζοντας μαζί της, τόσο πολύ μου προκάλεσε το ενδιαφέρον, και μάλιστα με ωθούσε και σε άλλο παίξιμο. Η δε ποιότητά της είναι για σεμινάριο (για να πάνε από κάτι Gibson/Fender και να εκπαιδευτούν). Aλλά το status της Fender και της Gibson δύσκολα υπερπηδάται από οποιαδήποτε bespoke η value-for-money μάρκα. Αποτελούν μέτρα και τα σταθμά και μάλιστα με πολλά μοντέλα οπότε είναι λογικό να κρίνονται και να συγκρίνονται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει όμως τούτοι οι δεινόσαυροι, είναι ότι πρέπει να γίνει κατάτμηση των προτεραιοτήτων τους και να αποφασίσουν να ηγηθούν της αγοράς, έστω σε συγκεκριμένο τομέα, και όχι να προσαρμόζονται στη ζήτηση. Οκ ναι, έχεις ένα μεγάλο κατάλογο από υπερ-κλασσικά μοντέλα σε εκατοντάδες παραλλαγές και νομίζω είναι αρκετός για να καλύψει μεγάλο μέρος της ζήτησης. Αλλά κάθε χρόνο να αλλάζει ο Μανωλιός και να βαφτίζει νέο μοντέλο κάθε τέρμινο, ε, κάπου χαώνεσαι. Εγώ προσωπικά δηλ. δεν έχω καμία διάθεση να ψάξω τι διαφορές έχουν η Am Std με τις Elite, Professional, Deluxe, Classic, Performer, Ultra, Traditional, Player, Classic Player, Roadhouse, Roadworn, Artist, Signature, American Original, Plus, Contemporary και μερικές δεκάδες ακόμη μοντέλα που έβγαιναν παλιότερα και σε τι ακριβώς χρησιμεύει η εισαγωγή της Ultra, πέρα από τις επιταγές της αγοράς για ενεργό παρουσία σε εκθέσεις και -πλέον- σοσιαλ μίντια. Και δεν έβαλα καν μέσα custom shop παραγωγής.6 βαθμοί
-
Ρε παιδιά αφού διαλέγουμε μουσικό όργανο με τα μάτια, τι συζητάμε για εργονομίες κ.λπ. ;2 βαθμοί
-
Oι Strandberg @dimsonic είναι πολύ πιο ευέλικτα όργανα ως προς το εύρος ρεπερτορίου που μπορείς να παίξεις (αναλόγως μοντέλου) και φυσικά απευθύνονται κυρίως σε ΜΕΤΑL κοινό που, ως συνήθως δεν είναι προσκολλημένο στο παρελθόν ούτε και έχει αναφορές στα sixties και σχεδόν στα 70s. Mε άλλα λόγια είναι μια υλοποίηση που προσπαθεί να μας κατσικωθεί από παλιά (Klein-όχι μάιν-guitars, ovation breadwinner, Steinberger, Carvin κλπ) αλλά κανένας κιθαρίστας δεν μπόρεσε ούτε να ταυτιστεί-γιατί μόνο κάτι εξωγήινοι τύπου Holdsworth έπαιζαν με τέτοια όργανα, αλλά ούτε και μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές του γιατί απλά δεν ήταν τεχνικά έτοιμοι. Πλέον τα πιτσιρίκια που παίζουν κιθάρα (όσα παίζουν κιθάρα τελωσπάντων) και την παίρνουν στα σοβαρά γίνονται για πλάκα μικροί βιρτουόζοι και μπορούν να εκμεταλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες τέτοιων οργάνων. Οπότε και γίνεται ανατροφοδότηση. Όσον αφορά την τιμή, η Strandberg που έπαιξα εγώ στο 1μιση χιλιάρικο, ήταν αψεγάδιαστη, ελαφριά, στιβαρή, με ακούνητο μανίκι, με specs που-ως πανκομπλούζμαν- θα έπρεπε να χλευάζω αλλά αντιθέτως, με βρήκε να θέλω να παίξω καλύτερα. Να θέλω να παίξω πιο καθαρά, με καλύτερη άρθρωση κλπ. Ανεξαρτήτως προέλευσης, μιλάμε για world class όργανο. Ορκίζομαι στις τελεκάστερ και στα ταυράκια μου, αλλά μιλάμε για μέρα με τη νυχτα. Απλά οι επιλογές μου είναι συνειδητές, κι αν μου έλεγαν πχ, σε δυο χρόνια πρέπει να μάθεις να παίζεις σαν τον Ηοldsworth ή σαν τον Hiland ή σαν τον Friedman ξερωγώ, κάτι τέτοιο θα διάλεγα για να "πεθάνω προσπαθώντας". ( Ή καμιά Parker Fly-χαλαρά). Απλά ο θάνατός μου θα ήταν λίγο πιο ανώδυνος. @fusiongtr παρακολουθώ τη Strandberg (όχι πολύ φανατικά) από τότε που φτιαχνονταν στην Καλιφόρνια, δεν κατάλαβα πότε έγινε το transition στην παραγωγή έχω χάσει επεισόδια. Κάποια στιγμή δεσμεύομαι να κάνω ένα review σε όργανο που μπορώ να βρω για εκτεταμένο τεστ drive. Ήταν mindblowing που λέμε και στα Shέρραs.2 βαθμοί
-
Τους αγώνες τους κερδίζεις πλέον μαζεύοντας likes και κλικς στα βίντεό σου και στο insta Εndorsements παίρνουν και οι πλέον άγνωστοι -αλλά influential στα media- παίκτες. Γιατί? Για να μπορέσουν να φτάσουν Fender και Gibson σε πωλήσεις αλλά κυρίως σε εδραίωση ονόματος. Με άλλα λόγια, δεν χρειάζεσαι endorsements όταν όλος ο πλανήτης σε έχει στο στόμα του. Οι Κiesel και η Strandberg είναι εταιρείες νήπια, μπροστά σε Fender, Gibson, Taylor, Martin και θα βάλω μέσα και Ιbanez. Και καλώς πράττουν κττγμ. Το θέμα μου εμένα δεν είναι αν βγάζει νέα μοντέλα η Fender και η Gibson (βγάζουν μια χαρά νέα- που πηγαίνουν άπατα-λογικό) αλλά ότι έχουν μπλέξει σε μια δίνη "συνεχούς κινητικότητας" ό,τι όλο κάτι νέο συμβαίνει χωρίς όμως να συμβαίνει κάτι νέο, πέρα από παρωχημένα photoshop ή χαζονεωτερισμοί "στο πόδι" για να τροφοδοτούν τα σόσιαλ μίντια.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Mini market στο Μπραχάμι έχει καταντήσει....εκεί που έκαναν πρόβα οι Sex Pistols φτιαΝουν shopping mall με Starbucks και MC Donald's... Κατάντια...2 βαθμοί
-
Πάντως μάστορα μια βόλτα που έκανα σήμερα στη Denmark street,η τέλος πάντων σε ότι έχει απομείνει από αυτή ,ΑΛΛΑ συμπεράσματα μου έδωσε... Τους ρώτησα αν είχαν ... Studebaker, η πως διάολο τις είπες,και Kiesel..,και μου είπαν σε άπταιστα εΝγκλεζικα: "Sir KOTSOVOLOS is in the next corner" ? Οπότε ο κοΖμος ανάποδα να γυρίσει με Fender, Gibson,Gretsch άντε και λίγο Ibanez θα παίζει το 90% των κιθαριστωνΕ (τα best sellers στον Θωμά το δείχνουν ξεκάθαρα άλλωστε) και με Strudel , ή πως διάολο τις είπες,θα παίζουν...όσοι παίζουν το μέταλ το βαρύ το αντρικό το αλλΑνιαρικο και θα χαίρονται μεταξύ τους ?2 βαθμοί
-
Διάβασα τους στίχους του Αυγουστή στο νετ, μου άρεσαν, πήρα την έγκρισή του και έγραψα το κατιτίς μου πάνω τους. Πρέπει να ομολογήσω ότι το άσμα με κούρασε, μάλλον με εγκατέλειψε η παροιμιώδης τέχνη μου στην σύνθεση......, άλλαξα πολλές φορές την ροή του, άλλαξα parts με άλλα, δύο απογεύματα έγραφα την φωνή (κάποια στιγμή πρέπει να πάρω ένα μικρόφωνο της προκοπής...) αλλά τελικά δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένος με το κομμάτι.... Κάποια στιγμή εν καιρό και με καθαρό μυαλό θα το ξαναγράψω, γιατί νομίζω ότι οι στίχοι του Αυγουστή αξίζουν κάτι καλύτερο. Υ.Γ. fusiongtr ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές σου (αν και δεν τις ακολούθησα όλες....??) και τον χρόνο σου. Χωρίς εσένα το κομμάτι, μάλλον δεν θα το ανέβαζα ποτέ....1 βαθμός
-
η παροιμία λέει if it ain't broke don't fix it... why change a winning formula? η κόκα κόλα πουλάει την ίδια γεύση 150 χρόνια. Κι η fender έχει ακόμα αρκετό καιρό μέχρι να φτάσει τα 150. Εφ όσον πουλάει, θα κάνει παραλλαγές σε ένα θέμα. Μεταξύ μας, τι προσφέρει δηλαδή να βάλεις τα κουρδιστήρια στον καβαλάρη και τον καβαλάρη στα κουρδιστήρια? Τι θα αλλάξει στο παίξιμό μου το ότι είναι thru body neck, θα παίξω εγώ πιό καθαρά και θα έχω καλύτερη άρθρωση απ αυτήν που απέκτησα ή δεν απέκτησα μετά από 50 χρόνια παίξιμο? 'Η θα γίνω Hiland ψωνίζοντας music man ή ακόμα χειρότερα Holdsworth παίζοντας Kiesel, ή Belew παίζοντας Parker? Όλοι αυτοί ακούγονται ακριβώς το ίδιο με ο,τιδήποτε πιάσουν στο χέρι1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Η κιθάρα δεν είναι τεχνολογία αιχμής. Μια τάβλα είναι με 6 σύρματα. Είτε με floyd και διπλούς, είτε με σταθερό και μονούς, μια μαλακία με 6 σύρματα πάνω σε ένα καδρόνι είναι. Από αυτήν την άποψη, είναι πολύ πιο λογικό να πουλάνε τα κλασσικά σχέδια, που πάνε σε μια φάση παράδοση- vintage- mojo, παρά να είναι η φάση σαν τα κινητά και τα PC. Σιγά μην δεν παίζει το καινούργιο GTA, έτσι και αλλιώς πάλι το μ@#νί θα σου φύγει να ανεβοκατεβάζεις κλίμακες για να ξεστραβωθείς, σιγά την πρωτοπορία, βγάλτε μια να σε κάνει σε 2 μήνες παικταρά να πω μάλιστα ? Βέβαια τα πιτσιρίκια σήμερα ΕΧΟΥΝ κάτι καλύτερο, ή μάλλον διασκεδαστικότερο να κάνουν από το να βγάζουν τα χέρια τους σε ταστιέρες, οπότε το ρίχνουν στα κινητά και στα PC, και όσα ελάχιστα απομένουν έχουν όπως είπε και ο SF και τα ανάλογα ακούσματα, και θα ψάχνονται να κάνουν κάνα "beat", τι κιθάρες superstrat και μαλακίες. Έτσι και αλλιώς και οι superstrat παππουδοόργανα είναι, νιος ήμουν και γέρασα, τότε που ήταν το κολάν και η χαίτη στα ντουζένια της ? μας φαίνονταν οι superstrat σαν εξωγήινα αριστουργήματα και οι κλασσικές στρατ- τελε σαν παπουδοκομμοδίνα για πέταμα, τώρα τα παππουδοκομμοδίνα είναι μάλλον οι superstrat-καρπουζια-έχω-λέγετε κιθάρες, και οι τελε στρατ τα απολιθώματα, με αρχαιολογική όμως αξία. ?1 βαθμός
-
και για να ξέρουμε τι λέμε : Fender 1950 : Carvin / Kiesel 1954 : Fender 2019 : Carvin / Kiesel 2019 :1 βαθμός
-
Αν μιλάς για Strandberg, μιλάς για 2.500 € και made in Indonesia. Σκέψου το ανάλογο σε fender .... Οι Kiesel πάλι είναι άλλη ιστορία.1 βαθμός
-
συμφωνάμε Φάνη στα βασικά. Για την ταμπελίτσα που πιστεύω επρεπε να γράφει fender, η αναλογία είναι αυτη με το σήμα στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, που άλλο είναι να λέει prodrive και άλλο subaru, άλλο cosworth και άλλο ford, άλλο McClaren και άλλο mercedes. Θες endorsers. Υποσχόμενους και δημοφιλείς νέους παικταράδες. Ποιός γνωστός απο τους μοντερνους θα κάτσει να ασχοληθεί με fender? (Εγω (οκ άγνωστος) αλλά 50άρης δύσκολα θα διάλεγα μια κλασικη fender στα 1000 ευρω αν μπορούσα να χτυπήσω μια σουπερ ντουπερ Kiesel ή Strandberg στα ίδια λεφτά.) Το όνομα δεν το συντηρείς μόνο με φωτο του παππού που οδηγεί κάποιο κλασικό "αξιόπιστο" αυτοκίνητο, αλλά κερδίζοντας αγώνες. Και σημερα τους αγώνες τους κερδίζει η Strandberg η Kiesel και απο κοντά η Ibanez και οι υπόλοιποι απο αυτούς που προανέφερες και ανέφερα. Ναι οκ η fender έβαλε κάποια ηλεκτρονικά με ενδιαφερον, αλλά θα πρέπει να βγάλει και νέα σχέδια.1 βαθμός
-
Το 1990 πέθανε το παλιό thrash/death/black/crossover/hardcore δεν πέθαναν οι (superstrats των) Schecter, Ibanez, ESP, αυτες έζησαν και βασιλεύουν. Και δεν μιλάμε για superstrat εδω (που οι άλλοι τις φτιάχνουν σωστά απο το 85), μιλάμε για το τι ακολουθεί μετά απο αυτές. Το έχω ξαναπεί η fender έκανε τεράστιο λάθος που δεν άλλαξε την ταμπελίτσα στις Jackson και στις Charvel να γράφει fender.1 βαθμός
-
Tωρα εχουν γινει και αυτες vintage και φευγουν στο ebay για τρελλες τιμες: https://www.ebay.co.uk/itm/Hamer-Chapparal-Custom-1990-Yellow-Perl-w-EMG-Vintage-without-plugs/233269332835?hash=item364fef8b63:g:4gkAAOSwr9NdEfIf https://www.ebay.com/itm/Hamer-Chaparral-Elite-Merilyn-Monroe-made-in-USA-electric-guitar/264332565287?hash=item3d8b72db27:g:k8wAAOSw5Xtc5Rf21 βαθμός
-
Και μια διασκευαρα από τους Diviner! Στη μάπα!!!1 βαθμός
-
Πολύ λες! Στη Σουηδία πτώχευσε και το 4sound η μεγαλύτερη αλυσίδα μουσικών καταστημάτων. Δεν ασχολείται ο κόσμος με την υπερπροσφορά μουσικών οργάνων.1 βαθμός
-
Μπράβο παιδιά πολύ ωραία δουλειά συνολικά! Μου άρεσε πολύ το σόλο. Καλή επιτυχία?1 βαθμός
-
Ωραίο είναι μαν! Μην παίρνεις χαμπάρι, όσο εκτίθεσαι τόσο το καλύτερο, να τα γράφεις και να τα ακούς μόνος σου τι νόημα έχει άλλωστε? Ambient/chillout θα το χαρακτήριζα, λυπεί το driving beat από πίσω. Η απλότητα του δε με χάλασε. ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ πάλι στην Stratocaster τις περισσότερες φορές θεωρώ άχρηστο τον μεσαίο μαγνήτη και τις 3 απ’ τις 5 διαθέσιμες επιλογές μαγνητών1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ Jarre το ύφος νομίζω. Ίσως να ήθελα λίγο πιο μπροστά τα pads. Μ' άρεσε όμως.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00