Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1713


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. ekim

    ekim

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      628


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/06/19 σε Αναρτήσεις

  1. Kαλύτερα, σταμάτησες να παίζεις σαχλαμάρες
    3 βαθμοί
  2. Δηλαδή του 0,000001% των ανθρώπων που ασχολούνται με τη μουσική...μια και το υπόλοιπο παίζει χιπ χοπ ? με μπλιμπλικια
    3 βαθμοί
  3. Μα ακριβώς γιατί πάνε καλά δεν βγάζουν νέο.... σχέδιο... Άλλωστε οπότε έχουν τολμήσει να βγάλουν νέο σχέδιο έχει πάει,όπως και της Gibson,απατο.... Αυτά τα Kiesel και τα Steandberg τι είναι; Ψυγειοκαταψυκτες;
    3 βαθμοί
  4. Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Αν θελήσω να πάρω π.χ. Tele, την θέλω όσο πιο vintage oriented γίνεται, χωρίς belly cut, heel access κ.λπ., και φυσικά να γράφει fender. Αν θέλω κάτι ποιο μοντέρνο θα κοιτάξω σε άλλη εταιρία. Κατά την γνώμη μου, καλό είναι η κάθε εταιρία να έχει το κοινό της
    3 βαθμοί
  5. Τοσοι πολλοι ινοβειτορς εδω που κραζουν τη fender επειδη δεν βγαζει καινουργια πραγματα οπωςη στραντμπεργκ και η μιουσικ μαν.....φανταζομαι τα υπνοδωματια σας ειναι γεματα με starcasters, performers, coronados......
    2 βαθμοί
  6. δεν πιστευω να ηταν και τιποτα προσφυγες κοντά
    2 βαθμοί
  7. Όταν είχα πάρει την sg, μου ήρθε σε μια κούτα "κάτσε καλά". Ήταν κι ένας φίλος στο σπίτι, μου λέει κάτσε να σε βοηθήσω να την πάμε μέσα. Πάει να την σηκώσει και κόντεψε να του φύγει στον αέρα. Ρε συ, μου λέει, σίγουρα έχει κιθάρα μέσα? Πάμε μέσα, ανοίγουμε την κούτα, και βλέπουμε την μαλακή θήκη. Πιάνει αυτός την θήκη, την βγάζει από την κούτα, με κοιτάει και μου λέει. Ψάξε στην κούτα, γιατί η θήκη είναι άδεια. Ανοίγω την θήκη, και να 'σου η sg. Μόλις την είδε τρελλάθηκε. Α, ρε μαλάκα την πάτησες, ψεύτικη είναι, μου είπε.
    2 βαθμοί
  8. Έβγαλε η fender τέτοια σειρά?
    1 βαθμός
  9. Τι τα έχετε τα τρέμολα γατάκια, ε γατάκια ....
    1 βαθμός
  10. κάνεις μεγαλύτερο blend , 1μιση τόνο ?
    1 βαθμός
  11. Σε προσφορά το Grand Piano Model D της UVI στο Vstbuzz.com για 7 μέρες ακόμα στα 17 ευρώ: https://vstbuzz.com/deals/60-off-grand-piano-model-d-by-uvi/ Αρχική τιμή τα 49 ευρώ: https://www.uvi.net/en/pianos-keyboards/model-d.html Edit: Με το 24% φόρο (Ελλάδα) που μπαίνει αυτόματα κατα το check out, πάει στα 21 ευρώ.
    1 βαθμός
  12. Έεεε συγνώμη Στράτο μου, αλλά μόνο που το βλέπω (το λογότυπο...) παίζω ωσάν τον Δαβίδ....?? άσε που το τζάκι έχω να το ανάψω από το 2006! Πλέον το χρησιμοποιώ σαν "απορροφητήρα" του καπνού των τσιγάρων μου... Edit: Τώρα θυμήθηκα....., το 2011 έψησα στο τζάκι κάτι μπριζόλες αγριογούρουνου που μου έδωσε ο κουμπάρος μου...
    1 βαθμός
  13. Ναι, παίζεις δίπλα στο τζάκι, και θέλεις οι φλόγες να βλέπουν το fender λογότυπο να ξερογλύφονται. Ο fender o μεζές είναι εκλεκτός.
    1 βαθμός
  14. Aφτό μάλιστα now we're talking
    1 βαθμός
  15. Τα 21 φαίνεται πλέον απλά vintage. 22 ναι, η μισή ροκ είναι σε γραμμένη σε ΜΙ / ΛΑ οπότε μπορεί να θες να δώσεις ένα ΡΕ τερματισμένο στο 22 και μετά bend προς ΜΙ ! Αλλά στα 21 τι να κάνεις...
    1 βαθμός
  16. Το ίδιο είχε και η πρώτη μου κιθάρα, μια Aria του 1979 και 24 τάστα...φτάνει πια με τα 21 σε πολλές "like vintage" της Fender.... Υ.Γ.....και για να προλάβω,,,,, ναι σχεδόν όλοι οι "μεγάλοι" 'παίζαν με 21, αλλά ρε γαμώτο, πλέον ζούμε στο 2019...νισάφι!
    1 βαθμός
  17. Ναι αλλά είχε σαστέην που τσάκιζε κόκκαλα...
    1 βαθμός
  18. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εγώ προσωπικά δεν βρίσκω χρησιμότητα για τους υπόλοιπους ήχους, Α... και ότι μάλλον οδεύω για tele ? Πάντως γενικά νομίζω ότι ισχύει ο κανόνας less is more, less things to go wrong
    1 βαθμός
  19. Χα χα χα.... γατάκια! Yamaha Sg2000. Δυο μέρες πριν την πουλήσω μου ήρθε η Strat στο σπίτι από τον Thomann, είχα την εντύπωση ότι η Fender είναι από φελιζόλ...
    1 βαθμός
  20. 1 βαθμός
  21. Αναμένοντας το decal του λογότυπου, ολοκληρώθηκαν τα βαψίματα. @rgxinap θα επικοινωνήσουμε σε πρώτη ευκαιρία (να υποθέσω ότι βρήκες τα στηρίγματα και ό,τι άλλο χρειάζεται το trem ? )
    1 βαθμός
  22. Όπως σου είπα είναι ίδιες με τις American deluxe , Το βίντεο είναι 10 ετών η πιο φαρδιά ταστιέρα 1 11/16" είναι STD feature στις μοντέρνες Fender από το 1986 ? που βγήκε η American std Πριν από 3 χρόνια είχε βγει αυτή η σειρά που είναι ολόιδια με την ultra αλλά με το αποτυχημένο στυλ music Man style end of heel weel tr adjuster Ουσιαστικά η Ultra είναι η Elite με επιστροφή στο headstock tr adjuster και "βελτιωμένους" (άθλιους ως συνήθως) noiseless pickups Άψογες κατασκευαστικά κιθάρες αλλά με μάπα ήχο λόγω των μαγνητών και πολύ fancy για το παραδοσιακό κοινό της Fender.
    1 βαθμός
  23. Είναι σχεδόν ίδιες με τις American deluxe που προϋπήρχαν των Elite οι οποίες καταργήθηκαν ? Μόνο η JM είναι πραγματικά καινούργιο μοντέλο,οι strat + Tele κυκλοφορούν με αύτα τα features εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια.
    1 βαθμός
  24. Σκεφτόμουν τελευταίως τι νότες παίζουμε σε ένα solo πάνω σε ένα κλασσικό 1-4-5 δωδεκάμετρο ας πούμε και είπα να γράψω μια μελωδική ανάλυση για το ρόλο καθεμιάς από τις 12 νότες και πού/πώς μπορεί να παιχτεί. Οπότε αν έχουμε ένα κλασικό 1-4-5 από Α (A7 - D7 - E7), έχουμε τις εξής νότες: C : Μικρή τρίτη του 1, πολύ κλασσική νότα που με micro bend (να μη φτάνει όμως ακριβώς να γίνεται μεγάλη τρίτη) ακούγεται ακόμα ωραιότερα. Πάνω από το 4 έχει ρόλο μικρής έβδομης, φουλ μέσα δηλαδή. Πάνω από το 5 δε θα ακουστεί πολύ καλά μόνη της καθώς είναι μικρή 6. Την περνάμε αλλά δεν καθόμαστε. Εξαίρεση η περίπτωση όπου η μπάντα παίζει #5 στο 5. Θα το ακούσουμε κυρίως σε minor blues βέβαια αυτό. C#: Μεγάλη τρίτη του 1, είναι μέσα δηλαδή στη συγχορδία αλλά αν κάτσουμε εκεί ακούγεται ψιλοξενέρωτη. Μια κλασική εφαρμογή της είναι με hammer on ή slide/micro bend από το C και κατάληξη αλλού. Με pull off από το D δίνει ένα ωραίο mixolydian ύφος στο σόλο οπότε καθαρά θέμα αισθητικής. Πάνω από το 4 είναι μεγάλη έβδομη οπότε δε θα ακουστεί καλά παρά μόνο περαστική και κατά προτίμηση σε ασθενές σημείο ρυθμικά. Το αυτό και πάνω από το 5 όπου είναι μεγάλη 6. D : Καθαρή 4η του 1, δεν είναι για να κάτσουμε πολύ. Τονική του 4, καθόμαστε όσο θέλουμε. Μικρή 7η του 5, επίσης ακούγεται πολύ ωραία. D#: Είναι το blue note (κανονικά Eb αλλά το πάω καθαρά χρωματικά για λόγους ευκολίας κατανόησης). Το βάζουμε παντού και πάντα αλλά περαστικό, είτε σε χρωματική ακολουθία είτε με λεγκάτο. Είναι η πιο χαρακτηριστική blues νότα αλλά δεν είναι για να καθόμαστε. Εξαίρεση αποτελεί αρμονική ακολουθία που περιέχει και το bVI7 (F7) πριν το V7. Εκεί και κατά τη διάρκεια του F δίνει πολύ ωραίο χρώμα αν κάτσουμε. Μόλις μπει το E βέβαια σηκωνόμαστε και την κάνουμε. E: Το 5 του 1 φουλ μέσα. Πάνω απ' το 4 είναι καθαρή 2η/9η επίσης ωραία επιλογή. Τονική του 5, κατασκήνωση. F: Μαζί με το A# είναι οι πιο δύστροπες νότες για αυτή την αρμονική ακολουθία. Σε μινόρε blues, είναι μια χαρά πάνω απ'το 4. Αν το μινόρε blues έχει dominant 5, μπορούμε να το βάλουμε και πάνω στο E ως b9 για tension πριν το γύρισμα στο Am. Σε major/dominant blues δεν κολλάει πουθενά αλλά το περνάμε αν θέλουμε χρωματικά. F#: Μεγάλη 6η του 1, δίνει ωραίο major tension και είναι μέρος μερικών από τις πιο χαρακτηριστικές blues φράσεις. Μεγάλη 3η του 4, φουλ μέσα. 9η του 5, μια χαρά εκτός κι αν η μπάντα έχει δώσει αλλοιωμένο χαρακτήρα στο 5 (#5, #9 κλπ.). G: Μικρή έβδομη του 1, φουλ μέσα. Καθαρή 4η του 4, δεν είναι έξω αλλά δεν είναι και για χόρταση. #9 του 5, αν η μπάντα δεν παίζει το 5 με καθαρή 9η είμαστε safe. G#: Μεγάλη 7η του 1, την αποφεύγουμε. #4/#11 του 4 παρομοίως. Μεγάλη 3η του 5, φανταστική νότα με χαρακτήρα για εκείνο το σημείο. Α: Τονική του 1, καθόμαστε όσο θέλουμε. Καθαρή 5η του 4, καθόμαστε όσο θέλουμε. Καθαρή 4η του 5, μπορούμε να κάτσουμε για tension μια και θα γυρίσει στην τονική όπου να 'ναι ειδικά σε γρήγορα τέμπο. Σε slow blues δεν είναι για κατασκήνωση. A#: Η έτερη πιο δύστροπη νότα σε τέτοιες αρμονικές ακολουθίες. b9 στο 1, μόνο περαστική. #5 στο 4, ακόμα χειρότερα εδώ.#4/#11 στο 5, χάλι μαύρο. Φυσικά ο SRV βρήκε τρόπο να την περάσει και να φτιάξει μια από τις πιο iconic και χαρακτηριστικές blues φράσεις ever που ακόμα, παίζεται από πλήθος κιθαριστών, λάθος. B: Καθαρή 9η στο 1, ωραιότατη. Μεγάλη 6η στο 4, όχι ό,τι καλύτερο αλλά περνάει. Καθαρή 5η του 5, κατασκηνώνουμε. Σημείωση: ΟΛΑ τα παραπάνω καταρρίπτονται στην πράξη καθότι, ως γνωστόν, οι κανόνες στην τέχνη χρησιμεύουν στη θεωρητική εκμάθηση αλλά στην πράξη συχνότατα πάνε περίπατο. Όταν θα έχω χρόνο ίσως κάτσω να γράψω κλιπάκια με παραδείγματα.
    1 βαθμός
  25. Mε αφορμή την αναζήτηση του @Αετός για ladder braced όργανο, θυμήθηκα αυτό: Ρεσιτάλ μουσικότητας, αίσθησης και μεταβολής χρόνου και ρυθμού, αμίμητοι-αφανείς ήρωες που τους ξεπατίκωσε όλο το ροκ στερέωμα και χωρίς αιδώ, γέμισαν οι τσέπες τους λεφτά από royalties.
    1 βαθμός
  26. Δεν χρειαζεται να κοιταμε οι νοτες της κλιμακας να ταιριαζουν σε ολες τις συγχορδιες (ετσι κι αλλιως ειναι αδυνατον να βρουμε μια μονο κλιμακα, αν δουμε ως τετραφωνες τις συγχορδιες, Α7 D7 Ε7. Μονο με τα μικρο-bends γινεται ευακουστη η κλασσικη μινορε πεντατονικη, αλλιως ειναι ... "λαθος"). Καθε συγχορδια που ερχεται, μπορουμε να την κοιταμε σαν κατι καινουριο και ανεξαρτητο απο το chord progression. Και ακομα και τοτε δεν χρειαζεται να παιξουμε ολες τις νοτες της "νεας" κλιμακας, αφου καποιες μπορει να ειναι "εκτος". Πχ ξεκιναμε στο A με κλασσικη A μινορε πεντατονικη και οταν γυριζει σε D, μπορουμε να παιξουμε A ματζορε πεντατονικη (plus τη blue νοτα) αποφευγοντας τη C# νοτα που ειναι "εκτος". Η blue νοτα ομως της A ματζ πεντατονικης (C φυσικο) ειναι ολα τα λεφτα, αφου ειναι η dom7 της συγχορδιας που ακουγεται (D7) εκεινη την στιγμη. Παραδειγμα ενα lickακι μου σε ενα κυκλο : Σε Α δωδεκαμετρο, ξεκιναω στη A συγχορδια με A minor penta Στο 0.11" που γυριζει σε D7, παιζω A major penta σηκωνοντας την 3η χορδη να ακουστει η blue (C φυσικο) που ειναι και η dom7 της D συγχορδιας. Οταν στο 0.21 παει στη E7 παιζω Ε minor penta και με δακτυλισμο προσθετω και την 3η μεγαλη (G#) Και οταν παει στο D7 στο 0.23 ξαναπαιζω τη A minor penta (plus blue note), και δανειζομαι απο την A dorian την F# νοτα, αντικαθιστωντας ουσιαστικα την G νοτα της A minor penta με αυτη τη F#, η οποια ειναι η 3η μεγαλη της D7 συγχορδιας. Και ολα αυτα νομιζω χωρις να ξεφευγω απο το ιδιωμα της Blues. ΥΓ εχω κι ενα κομματι που γινεται της π@τανας αρμονικα (για blues), αλλα πρεπει να γραψω σεντονι για την αναλυση. 200 κλιμακες περναω.
    1 βαθμός
  27. Επιτέλους! Οι πρώτες fender που μου κάνουν κλικ ever!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...