Σωστό είναι αυτό, απλά το πάω συνδυαστικά με αυτό που έγραψα στην αρχή. Δηλαδή ένα τίμιο και ενεργό μέλος ? πάει σε έναν επαγγελματία, μένει ευχαριστημένος και τον προτείνει εδώ. Αν πάει ένας αναγνώστης εκεί και δεν τον εξυπηρετήσουν σωστά, για μένα δε φταίει το μέλος, αλλά ο επαγγελματίας. Εφόσον φυσικά το μέλος είναι ειλικρινής.
Αν όμως μπει κάποιος με αλεξίπτωτο εδώ, ? και κατά καιρούς μπαίνουν, και προτείνει κάτι, όποιος το κάνει και δε μείνει ευχαριστημένος φταίει ο ίδιος, buyer beware.
Όταν όμως γίνεται δυσφήμηση, ο επαγγελματίας δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτόν τον διαχωρισμό, οπότε το πράγμα δυσκολεύει. Αυτό εννοούσα, ότι άλλο ο καταναλωτής που πρέπει και επιβάλλεται να φιλτράρει εξ ορισμού όλες τις πληροφορίες, και άλλο ο επώνυμος επαγγελματίας που μπορεί να πάθει ζημιά (και να αντιδράσει ανάλογα ) και από μούφα χαλασμένο τηλέφωνο.