Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1813


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      15323


  4. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2367


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/08/19 σε όλα

  1. Danny Kustow (10 May 1955 – 11 March 2019) Δε νομίζω πως ενδιαφέρει και πολλούς (ίσως και κανέναν που θα περάσει απο δω) αλλά ούτε κι εμένα με νοιάζει αν ενδιαφέρει, γράφω για μένα, τόχω ανάγκη. Πιάστηκα για πολλοστή φορά να ξανακούω το Power in the Darkness (τρομακτικά επίκαιρο μετά απο 40 χρόνια) και πέφτει η ματιά μου σε σχόλιο που λέει: RIP Danny... Σταμάτησα ν' αναπνέω για λίγο. Για όλους έρχεται ένα τέλος σε τούτη τη ζωή, κι όμως, πάντα είχα την κρυφή ελπίδα πως θα ξανάπιανε την κιθάρα, το λαχταρούσα όπως ο διψασμένος το νερό. Ήταν κι εκείνη η σπέσιαλ εμφάνιση πριν δύο χρόνια που θέριευε τις προσδοκίες, έμελλε όμως να είναι η τελευταία του: https://tomrobinson.bandcamp.com/track/2-4-6-8-motorway-2?fbclid=IwAR2IIl3dkI0_0SYxjprIuGDr5KAVHBpLnXwjTavxEkxav-YAE_bjnWMabLQ Για μένα αυτός ο τύπος ήταν θεός της κιθάρας. "Βρεττανίλα" ως τ' ακροδάχτυλα των ποδιών, απίστευτη ενέργεια σε κάθε νότα, ζουμερός ήχος, μπλουζιάρικη αίσθηση πάντα. Καθόλου τυχαία, μέντορας του υπήρξε ο θρυλικός Alexis Korner. Με την 59άρα Λες Πωλ του να θερίζει, στα μάτια και τ' αυτιά μου ηχούσε σαν ένα alter ego του Paul Kossoff, είχε κάτι που τον έφερνε εκεί, στην πρώτη γραμμή των θρυλικών μπλουζ κιθαριστών της Αγγλίας. Το σόλο του στο Too good to be true αποτελεί υπόδειγμα χτισίματος φρασεολογίας, έχει δε εκείνη τη φωτιά που σιγοκαίει και θεριεύει σιγά σιγά, σε παρασέρνει μέχρι το σημείο που νομίζεις πως τώρα θα γίνει η έκρηξη, αυτή όμως δεν έρχεται ποτέ, σε αφήνει με κείνο το γλυπόπικρο συναίσθημα, γιατί δεν τόκανε, λίγο ακόμα...κι αυτό είναι τελικά που σε αιχμαλωτίζει και κάνει αξέχαστη την εμπειρία και μαζί φέρνει την ανάγκη να το ακούς ξανά και ξανά. Περίπου σαν το σόλο του Martin Barre στο Aqualang η το τρομερό του Andy Latimer στο Summer Lightning. Ερήμωσε και ξεχάστηκε, όχι απ' όλους όμως, ό,τι κι αν αυτό σημαίνει.
    6 βαθμοί
  2. Απο μια προσφατη συναυλια με τους Γιαννης Μονος Blues Family. Γιαννης Μονος hammond και φωνη, Κωστας Σαριδακης και Αποστολος Λεβεντοπουλος κιθαρα, Στελιος Σαντοριναιος ντραμς
    3 βαθμοί
  3. Τι και αν ο cos_dr είχε ένα πολύ δυσκολο μήνα με αρκετά προβλήματα. Στεναχώριες. Βρίσκει πάντα λίγο χρόνο για τη μουσική. Από πέντε χρονών στα πιάνα, στα συνθεσαϊζερ, στα κομπιούτερ ,στη σκηνή, άλλοτε σοβαρά αλλά για πλάκα, ο cos_dr εκτελεί, γράφει, προγραμματίζει.......... έχει τη μουσική κοντά του. Για διασκέδαση και για παρηγοριά. Κυρίως για διασκέδαση γιατί τα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ ως γνωστον ανέκαθεν τον γοήτευαν, τον εξίταραν, του γέμιζαν ένα κενό, τον συντρόφευαν και δεν τον πρόδωσαν ποτέ. Ήταν πάντα εκεί και τον περίμεναν, να έρθει να τα πιάσει και από την άπονη ζωη λίγο να ξαποστάσει. Ο Άρχοντας του Variphrase, o Δουκας των VST, ο cos_dr παρουσιαζει. Ένα νέο κομματάκι Xρησιμοποίησε το Roland V-Synth όπως συνηθίζει τελευταία για την διαμόρφωση και τον προγραμματισμό των ήχων. Οι ήχοι στην πλειοψηφία τους , bass, pads, leads, κιθάρες κλπ είναι φτιαγμένοι from the scratch, είναι μιξη VA και sampling τεχνικών που δείχνουν και την υπεροχή του καλλιτέχνη και σε αυτόν τον τομέα. Και αν όχι την υπεροχή, έστω τις όχι αδιάφορες δυνατότητες, πες το κι έτσι ρε παιδί μου. Όποια παρατήρηση όπως πάντα ευπρόσδεκτη. Άντε, να χουμε καλό χειμώνα παιδία. Να μαστε καλά. Υ.Γ. ΘΕΛΩ ΤΟ MODX, έτσι για αλλαγή. Τα χριστούγεννα να μου το φέρει ο Αη Βασιλης!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχα EDIT Μια αναθεώρηση στα pads σε καποια σημεία. EDIT 2 Αλλαγή έντασης στο lead γιατι τσίμπαγε λιγο παραπάνω
    2 βαθμοί
  4. Ανακατασκευή κιθάρας Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) Αρχικά να πούμε ότι η κιθάρα είναι η Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) αντιγραφή της Fender Red Lead II (1979). ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΘΑΡΑΣ Παίζουμε την κιθάρα να δούμε σε τι κατάσταση είναι. Από ότι φάνηκε η κιθάρα κατά ένα μεγάλο ποσοστό έπρεπε στην ουσία να φτιαχτεί από την αρχή γιατί διαπιστώθηκε ότι είχε: 1. Στρεβλωμένο μανίκι (neck warped) από το 5ο τάστο και μετά. Στην κάτω εικόνα παρατηρούμε ότι το μπράτσο είναι στραβό και παρεκκλίνει προς μια μεριά: 2. Βέργα ρύθμισης μπράτσου (truss rod): κατεστραμμένο σπείρωμα/πάσα! Αδυναμία ρύθμισης ισιάδας-καμπύλης μπράτσου για ρύθμιση του action: 3. Τάστα: φθαρμένα, χαμηλά, αυλακώσεις… 4. Nut: πλαστικό, σπασμένο nut με όλα τα περιπλεκόμενα προβλήματα (βαθιά αυλάκια ,η χορδή «πατούσε» σε όλο το αυλάκι κατά μήκος και όχι στην μπροστά άκρη του nut, ψηλό nut actionκτλ 5. String Action: πολύ ψηλό action των χορδών που έκανε την κιθάρα σχεδόν αδύνατη στο παίξιμο: 6. Γέφυρα (fixed fridge): παραμορφωμένα βαγονάκια, το σημείο επαφής της χορδής ανάμεσα στις δυο μικρές εξάγωνες βίδες, δεν ήταν στο κέντρο, έλειπαν ελατήρια και βίδες, οι αποστάσεις μεταξύ των χορδών ΔΕΝ ήταν σωστές, κατεστραμμένες βίδες στα σπειρώματα και στην κεφαλή και γενικά μια πολύ χαμηλής ποιότητας γέφυρα: 7. Ηλεκτρικά: χαλασμένα ποτενσιόμετρα (volume, tone),χαλασμένοι διακόπτες, κομμένα καλώδια, μόνο ο ένας μαγνήτες ήταν άθικτος και σε καλή λειτουργική κατάσταση. 8. Neck plate: κατεστραμμένες βίδες στην κεφαλή τους: 9. Κλειδιά κουρδίσματος και string trees: τα κλειδιά είχαν πρόβλημα στα γρανάζια τους και αδυνατούσαν να κρατήσουν σταθερό κούρδισμα. Τα strings trees ήταν παλιού τύπου όπου τα συγκεκριμένα «μαγκώνουν τις χορδές» και ΔΕΝ τις αφήνουν να τεντωθούν ομαλά στο κούρδισμα, στο intonation και στα bendings: Παρακάτω θα αναλύσουμε ένα προς ένα τα βήματα ανακατασκευής της: --Το πιο ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα της κιθάρας ήταν στο μανίκι. Πιο ειδικά διαπιστώθηκε ότι ήταν στρεβλωμένο (neck warped). Βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα ότι το μπράτσο έχει μια κλίση της τάξης περίπου 3 χιλιοστών από την υπόλοιπη ταστιέρα: Οι αιτίες τις στρέβλωσης του μπράτσου πολλές, μια από αυτές είναι το ξύλο να ήταν προβληματικό από την ΑΡΧΗ. Πιο ειδικά το ξύλο να μην μπορεί να παραμένει σταθερό μετά την κοπή του και τον εγκλιματισμό του και να έχει την ΤΑΣΗ να παρεκκλίνει προς διάφορες κατευθύνσεις, όσες φορές και να πλανηθεί. Συνήθως τέτοια ξύλα ΔΕΝ τα χρησιμοποιούμε σε μουσικά όργανα και τα συναντάμε σε κιθάρας του εμπορίου μαζικής παραγωγής και χαμηλού κόστους. Επιδιόρθωση στρέβλωσης μπράτσου: Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν είναι: - Αφαίρεση ταστιέρας - Ισοπέδωση μπράτσου - Αλλαγή του trussrod -Τοποθέτηση με δυο μπάρες ανθρακονήματος - Καινούρια ταστιέρα σφενδάμι (rock maple) - Βάψιμο 1. Αφαιρούμε τα τάστα και την ταστιέρα με θερμότητα: Αξιολόγηση: στην πάνω εικόνα παρατηρούμε την αφαίρεση της ταστιέρας και το truss rod μονής δράσης παρόμοιο με το truss rod που χρησιμοποιεί η Martin. Διαπιστώθηκε ότι το αυλάκι του truss rod είχε πολύ μεγάλα κενά με αποτέλεσμα η βέργα να ΜΗΝ είναι τοποθετημένη ΣΦΙΧΤΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ μέσα του (βλέπε κάτω εικόνα). Το γεγονός ότι η βέργα ΔΕΝ ήταν «σφιχτή» στο αυλάκι του truss rod μπορεί να ήταν και αυτός ένας λόγος στρέβλωσης του μάνικου (βλέπε κάτω εικόνα). Επίσης, η βέργα δεν λειτουργούσε γιατί ήταν χαλασμένα τα σπειρώματά της, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ρυθμιστεί η καμπυλότητα-ισιάδα του μπράτσου και κατ επέκταση να μην μπορούμε να ρυθμίσουμε και το action της κιθάρας: 2. Αντικατάσταση του παλιού truss rod με καινούριο διπλή δράσης. Για να τοποθετηθεί το καινούριο truss rod ΣΦΙΧΤΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ στο μανίκι επιβάλλεται να γεμιστεί το κανάλι του truss rod με ξύλο σφενδάμι (rock maple) και στη συνέχεια άνοιγμα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ καναλιού, για να τοποθετηθεί η καινούρια βέργα. Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε το κανάλι του truss rod έχει καθαριστεί και είναι έτοιμο να κολληθεί σε αυτό ένα ΝΕΟ κομμάτι ξύλο από σφενδάμι: 3. Μετά το κόλλημα του ξύλου, ΠΛΑΝΙΣΜΑ της πάνω επιφάνειας του μπράτσου. Σε αυτό το σημείο πλανίζετε και η στρέβλωση του μάνικου που είδαμε πιο πάνω και πλέον το ξύλο είναι ολόισιο: 4. Το καινούριο truss rodείναι τύπου wheel, το οποίο θα ρυθμίζεται από την πίσω άκρη του μάνικου, χωρίς να είναι απαραίτητο να βγαίνει το μπράτσο κάθε φορά που θα χρειάζεται ρύθμιση, όπως γινόταν σε παλιές fender. 5. Άνοιγμα καναλιού truss rod: 6. Ενίσχυση του μάνικου: ανοίγουμε δυο κανάλια δεξιά και αριστερά του trussrod για να τοποθετήσουμε σε αυτά δυο βέργες ανθρακονήματος (carbon fiber). Να πούμε ότι, οι βέργες ανθρακονήματος σε συνδυασμό με καινούρια ταστιέρα από σφενδάμι (rockmaple) και καινούρια τάστα από ατσάλι ΘΑ προσδώσουν την απόλυτη σταθερότητα στο μάνικο χωρίς να υπάρχουν πλέον προβλήματα στρέβλωσης. TIP: να πούμε εδώ ότι με μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο θα δούμε ότι σε περιπτώσεις στρέβλωσης του μάνικου, κάποιοι εφαρμόζουν την μέθοδο του ατμού. Με αυτήν την μέθοδο μαλακώνουν το ξύλο με ατμό, το ευθυγραμμίζουν (διόρθωση στρέβλωσης), το αφήνουν να στεγνώσει και μετά το ξύλο έχει αποκτήσει την ισιάδα του. Παρόλα αυτά αυτή η μέθοδος ΔΕΝ είναι αξιόπιστη γιατί μετά από λίγο καιρό το ξύλο θα επανέλθει πάλι στην αρχική του κατάσταση, γιατί πολύ απλά τέτοια ξύλα είναι προβληματικά από την αρχή. Η λύση του ατμού, είναι γρήγορη λύση, οικονομική, δεν απαιτεί εξειδικευμένα εργαλεία και το σημαντικότερο ΔΕΝ είναι αποτελεσματική σε βάθος χρόνου. 7. Τοποθέτηση truss rod και ανθρακονημάτων. Η κόλληση των ανθρακονημάτων γίνετε με εποξική 2 συστατικών: TIP: όταν τοποθετούμε το truss rod, βάζουμε σε διάφορα σημεία λίγο σιλικόνη κυρίως στις ΑΚΡΕΣ και μεταξύ 7ου και 9ου τάστου. Αυτό το κάνουμε για να μην ακούγονται «τριξίματα» κατά το παίξιμο της κιθάρας βλέπε κάτω εικόνα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΤΑΣΤΙΕΡΑΣ 1. Σφενδάμι (rock maple), ακατέργαστο (rough), πλατύβενο (plain sawn? 2. Πλάνισμα πάνω και κάτω επιφάνειας και τρίψιμο με 120 γυαλόχαρτο. Μαρκάρουμε το ξύλο για να φανούν τα χαμηλά σημεία κατά το τρίψιμο. Έλεγχος πάχους ταστιέρας. 3. Διαμορφώνουμε στην ταστιέρα, καμπύλη ακτίνας 16’’ ιντσών με το παρακάτω εργαλείο: 4. Το επόμενο βήμα αφορά το κόψιμο των εγκοπών στην ταστιέρα για να μπουν στη συνέχεια τα τάστα. Αυτό το βήμα είναι πάρα πολύ σημαντικό και πρέπει να είναι να έχει 100% ακρίβεια, γιατί η κιθάρα θα ακούγεται εκτός τόνου (flat-sharp). Επιβάλλετε οι εγκοπές να ανοίγονται με εξειδικευμένα εργαλεία που είναι φτιαγμένα για αυτή τη δουλειά, όπως είναι τα παρακάτω εργαλεία: 5. Ανοίγουμε τα σημάδια (fretboard dots) στην ταστιέρα με το παρακάτω μίνι ρούτερ, αφού πρώτα τοποθετήσουμε στην επιφάνεια της ταστιέρας χαρτοταινία για να την προστατέψουμε από γδαρσίματα: 6. Αποφασίστηκε η ταστιέρα να φαίνεται κατά κάποιο τρόπο παλαιωμένη (relic). Ρίχνουμε διάσπαρτα και σε σημεία που τα δάχτυλα έχουν την μεγαλύτερη συχνότητα επαφής με την ταστιέρα, μια σταγόνα μαύρη βαφή διαλύτου και τρίβουμε με δέρμα εμποτισμένο σε διαλυτικό: -Μετά γεμίζουμε τα σημάδια (fretboard dots) με κόλλα (ανάμιξη εποξική 2 συστατικών και μαύρης βαφής διαλύτου: 7 .Έτσι θα δείξει η ταστιέρα παλαιωμένη (relic) στο τέλος της (προκαταβολική φωτογραφία!) : 8. Για δεύτερη φορά ΠΡΙΝ την εισαγωγή τάστων, διαμορφώνουμε την καμπύλη της ταστιέρας με το εργαλείο 16” radius block: 9. Κόλλημα της ταστιέρας στο μπράτσο. TIP: Τοποθετούμε το 16” radius block πάνω στην ταστιέρα ΓΙΑ να πετύχουμε όσο το δυνατόν ΙΣΗ πίεση σε όλο το μήκος της, βλέπε κάτω εικόνα: TIP: ΠΡΙΝ κολλήσουμε την ταστιέρα, την ευθυγραμμίζουμε πάνω στο μανίκι και ανοίγουμε 2 τρύπες του 1χιλιοστού στο 18ο και στο 1ο τάστο όπου σε αυτές τις τρύπες θα τοποθετηθούν μικρά καρφάκια για να κρατήσουν σταθερή την ταστιέρα (από γλιστρήματα) κατά την κόλλησή της (βλέπε κάτω εικόνα): 10. Παρακάτω βλέπουμε την ταστιέρα κολλημένη στο μανίκι: 11. Αφού κολληθεί η ταστιέρα, την αφήνουμε να στεγνώσει τουλάχιστον 24 ώρες. Στο επόμενο βήμα μαρκάρουμε με μολύβι την ταστιέρα και ισοπεδώνουμε με 16΄΄radius block έως εξαφανιστούν οι γραμμές από το μολύβι: 12. Ανοίγουμε τρύπες στα πλαϊνά της ταστιέρας και βάζουμε τα πλαϊνά σημάδια (side dots), κόλλημα με κυανοακρυλική κόλλα. ΠΡΟΣΟΧΗ όταν δουλεύουμε με κυανοακρυλικη κόλλα φοράμε προστατευτικά γυαλιά και γάντια!! 13. Στρογγυλοποίηση άκρης ταστιέρας: ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΣΤΟ HEADSTOCK 14. Ευθυγραμμίζουμε το λογότυπο και μετά με cnc δίνουμε το όνομα του ιδιοκτήτη της κιθάρας κατόπιν συνεννόησης!: 15. Αναμιγνύουμε: κόλλα εποξική 2 συστατικών + κόκκινη βαφή διαλύτου και γεμίζουμε, μετά απαλό τρίψιμο με 120 γυαλόχαρτο: 16. Τοποθετούμε το μπράτσο στο σώμα και ελέγχουμε την κλίμακα της κιθάρας να είναι σύμφωνη με την γέφυρα για την σωστή ρύθμιση του intonationαργότερα: 18. Το neck pocket πρέπει να είναι 16χιλιοστά βαθύ. Στην κιθάρα αυτή ήταν 19χιλιοστά. Το γέμισμα με ξύλο 3χιλιοστών ήταν απαραίτητο, βλέπε παρακάτω εικόνες: 19. Καθάρισμα, ισοπέδωση και κόλλημα ξύλου σφενδάμι 3χιλιοστών: - 20. Πειραματισμός για να πετύχουμε την απόχρωση χρώματος, αναμιγνύοντας εποξική 2 συστατικών και κόκκινη βαφή διαλύτου: - ΒΑΨΙΜΟ ΜΑΝΙΚΟΥ 21. Αφαιρούμε το παλιό βερνίκι με υαλόχαρτο 120/240/320/400/600/ατσαλόμαλο τύπου 00: 22. Βάψιμο με γομαλάκα. Η γομαλάκα είναι φυσικό βερνίκι που χρησιμοποιούν στα καπάκια των κλασσικών κιθάρων. Αραίωση με καθαρό οινόπνευμα 95 βαθμών και εφαρμόζουμε με την «μέθοδο της μπάλας» όπως γίνετε στις κλασσικές κιθάρες και σε άλλα όργανα: 23. Βαφή μάνικου με γομαλάκα. Πιο πάνω είδαμε ότι θέλαμε να προσδώσουμε στην ταστιέρα την εικόνα του παλιού (relic), όπου είχαμε βάλει διάσπαρτα μαύρη βαφή διαλύτου. Παρακάτω είναι το τελικό αποτέλεσμα: - 24. Πριν την εισαγωγή των τάστων ελέγχουμε πρώτα με το παρακάτω εργαλείο το βάθος που πρέπει να έχει το κάθε αυλάκι ξεχωριστά, ώστε να τοποθετηθεί ακριβώς το τάστο χωρίς να προεξέχει πάνω στην ταστιέρα: 25. Στη συνέχεια με μια τριγωνική λίμα, λιμάρουμε πολύ ελαφριά το πάνω μέρος της εγκοπής ώστε να μπορεί να γίνει εισαγωγή-εξαγωγή των τάστων χωρίς να τραυματίσουμε το ξύλο τα λεγόμενα fretchips: 26. Εισαγωγή ατσάλινων τάστων (stainless steel Jumbo Jescar frets) με πρέσα για τάστα: - TIP: θα πρέπει ΠΡΙΝ την τοποθέτηση των τάστων, να διαμορφώσουμε την καμπύλη το radius των τάστων να είναι ίδιο με αυτό της ταστιέρας. Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχουμε την ΤΕΛΕΙΑ επαφή ταστιέρας και τάστου. Η διαδικασία αυτή γίνετε με το παρακάτω εργαλείο: 27. Κόψιμο των τάστων με μικρό τροχό: TIP: κατά το κόψιμο με τροχό, στις άκρες το τάστο αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να ΚΑΙΓΕΤΑΙ η άκρη του ξύλου της ταστιέρας και ειδικά στο σφενδάμι που είναι ανοιχτόχρωμο ξύλο. Για περισσότερη ασφάλεια χρησιμοποιείστε κοπτικό για ατσάλι: 28. Οι άκρες των καινούριων τάστων έχουν γωνία 90ο. Με ειδικό εργαλείο τα λιμάρουμε για να προσδώσουμε γωνία 35ο για να μην ενοχλούν κατά το παίξιμο (fretbevel? Tip: το συγκεκριμένο εργαλείο είναι φτιαγμένο από τεφλόν, το οποίο ΔΕΝ γδέρνει την πάνω επιφάνεια των τάστων κατά το λιμάρισμα. 29. Ισοπέδωση τάστων (fret leveling). Κατά την ισοπέδωση των τάστων πρέπει να αφαιρεθεί όσο το δυνατόν λιγότερο υλικό, για να μην μειωθεί πολύ το ύψος τους και για να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερη υψομετρική ομοιομορφία των τάστων μεταξύ τους. Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες που είδαμε ΠΙΟ πάνω ΠΡΙΝ την εισαγωγή τάστων. Σε αυτό το βήμα, ρυθμίζουμε την ταστιέρα να είναι ολόισια κατά μήκος με το παρακάτω μεταλλικό χάρακα: Συνέχεια, ισοπέδωση τάστων: Στο ΠΡΩΤΟ βήμα μαρκάρουμε την κορυφή όλων των τάστων με έναν σκουρόχρωμο μαρκαδόρο, για να ελέγξουμε τα χαμηλά σημεία των τάστων κατά το λιμάρισμά τους. Μετά με μια λίμα ειδική για τάστα (fretleveler) μήκους 15 εκατοστών, περνάμε όλα τα τάστα κατά μήκος. Η φορά ισοπέδωσης των τάστων πρέπει να ακολουθεί την πορεία των κόκκινων βέλων, που αυτό σημαίνει ότι κάποια περάσματα θα πρέπει να γίνουν έξω από την ταστιέρα, βλέπε κάτω εικόνα: Στη συνέχεια, ξανά μαρκάρουμε την κορυφή τον τάστων και με το radius block, ξανά περνάμε κατά μήκος αλλά κυρίως κατά πλάτος όλα τα τάστα, ώσπου να σβηστούν όλα τα σημεία του μαρκαδόρου από την κορυφή των τάστων: TIP1: κατά την ισοπέδωση των τάστων, με το 16 radius block θα πρέπει να είναι σε ΣΥΝΕΧΗ επαφή με όλα τα τάστα χωρίς να μένει κανένα εκτός τόσο κατά την κίνηση μπρος-πίσω (κατά μήκος), τόσο και κατά πλάτος. Αυτό για να το πετύχουμε θα πρέπει το radius block να έχει μεγαλύτερο μήκος από την ταστιέρα. TIP2: σε αυτό το βήμα επειδή κατά το λιμάρισμα των τάστων ασκείτε κάθετη πίεση πάνω τους, και υπάρχει περίπτωση να καμπυλώσει το μανίκι ελάχιστα, θα πρέπει να ακυρώσουμε αυτήν την κάθετη πίεση για να διατηρήσουμε την ισιάδα του μπράτσου και αυτό θα το πετύχουμε πολύ απλά, υποστηρίζοντας με το χέρι την κάτω μεριά του μάνικου. 30. Fret Crowing: μόλις τοποθετηθούν τα τάστα έχουν την μορφή στην Α τάστο. Μετά την ισοπέδωση των τάστων, η πάνω επιφάνειά τους έγινε επίπεδη Β τάστο, επαναφέρουμε την κορώνα (στρογγυλοποίηση) του κάθε τάστου ξεχωριστά με ειδικές λίμες Fret crowing. Τελικό αποτέλεσμα Γ τάστο: 31. Στρογγυλοποίηση της άκρης του κάθε τάστου ξεχωριστά, με ειδική λίμα: 32. Γυάλισμα τάστων: τοποθετούμε χαρτοταινία ανάμεσα στα τάστα για να προστατέψουμε την ταστιέρα και γυάλισμα των τάστων με γυαλόχαρτα 120/240/260/400/600/ και τέλος polishing με dremer: TIP: μερικά περάσματα πρέπει να γίνουν με τον παρακάτω τρόπο. Τυλίγουμε σε ένα τύπου σφουγγάρι το γυαλόχαρτο και το περνάμε με γρήγορες κινήσεις κατά μήκος της ταστιέρας (θα λέγαμε στρογγυλοποίηση τάστων): 33. Με ένα αιχμηρό αντικείμενο κάνουμε επίτηδες «σημάδια» σε διάφορα σημεία στην ταστιέρα για να προσδώσουμε την εικόνα του παλιού: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 34. Για την μείωση του θορύβου (feedback) βάζουμε θωράκιση από χαλκό, στα cavities του σώματος και πίσω στο pickguard και γειώνουμε: 35. Αντικατάσταση των παλιών εξαρτημάτων με καινούρια ποτενσιόμετρα 250Kohms Bourns (Made in Germany), Jack και διακόπτες (switchcraft Made in USA): ΜΑΓΝΗΤΕΣ 36. Servise μαγνήτη: άνοιγμα μαγνήτη και καθάρισμα από σκουριά κυρίως: 37. Καθάρισμα των polepiecesμε dremer: 38. Παλιά λόγο έλλειψης τεχνογνωσίας, τους μαγνήτες ΔΕΝ του βύθιζαν σε υγρό (παραφίνη + κερί) για την μείωση του θορύβου-μια διαδικασία που ονομάζεται potting. Έτσι ήταν και αυτοί οι μαγνήτες. Οπότε potting: 39. Καινούρια: κλειδιά κουρδίσματος, roller string trees, neckβίδες, pickguard βίδες και καινούρια γέφυρα: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ NUT 40. Αντικαταστάθηκε το παλιό πλαστικό nut με κοκάλινο. Υπάρχουν πολλοί τύποι nut (κόκκαλο, γραφίτης, μπρούτζος, τιτάνιο, ανθρακόνημα μέχρι και μαργαριτάρι). Σε αυτή την κιθάρα χρησιμοποιήθηκε nut από νεροβούβαλο (buffalo). Τοποθέτηση και ρύθμιση με τις παρακάτω λίμες: TIP: οι εγκοπές/αυλάκια του nut, στις οποίες κάθονται οι χορδές πρέπει να έχουν βάθος το ΜΙΣΟ της διαμέτρου της χορδής (βλέπε κάτω εικόνα). Για να μπορεί η χορδή να κινείτε ελεύθερα κατά το bending, κούρδισμα, ρύθμιση του intonation... SETUPκιθάρας και Τελικό Αποτέλεσμα
    1 βαθμός
  5. Για όποιον ενδιαφέρεται, ισχύει μέχρι και το Σάββατο. https://www.e-shop.gr/xordes-akoystikis-kitharas-elixir-16544-nanoweb-custom-light-11-52-bronze-3-set-p-MSC.001292 https://www.e-shop.gr/xordes-ilektrikis-kitharas-elixir-16542-nickel-plated-steel-nanoweb-light-10-46-3-set-p-MSC.001602
    1 βαθμός
  6. συγχαρητηρια .και πολυ χρησιμες πληροφοριες,εκτος της παρουσιασης.
    1 βαθμός
  7. Κρίμα, από τους πλέον αγαπημένους μου. Έχω λιώσει το Power αλλά και (λιγότερο) το two, και ο λόγος δεν είναι μόνο τα εξαιρετικά τραγούδια, αλλά και ο Danny. Υ.Γ. Ηλία πρέπει να έχουμε ακριβώς τα ίδια γούστα (πλην της περιπτώσεως του Jimmie Vaughan), γιατί και μένα το αγαπημένο μου σόλο του Latimer είναι το Summer Lightning. Βέβαια μου αρέσει και το υπόλοιπο κομμάτι που το τραγουδάει ο Caravan - Sinclair, αλλά και όλο το LP που είναι ΑΡΙΣΤΟΎΡΓΗΜΑ.
    1 βαθμός
  8. Όσον αφορά elixir για ηλεκτρική τα έχω ξαναπεί: Από τότε που τις γνώρισα δεν κοίταξα αλλού γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος. Ήχος και αίσθηση μη coated (με άλλα λόγια το coating είναι σα να μην υπάρχει) και διάρκεια στο χρόνο τριπλάσια από οποιοδήποτε μη coated μοντέλο. Να διευκρινίσω ότι μιλάω αποκλειστκά για τις nanoweb. Όσοι τις δοκίμασαν και παραπονέθηκαν για αίσθηση/ήχο το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι έπαιξαν με polyweb που έχει παχύτερο coating. Όσον αφορά το καινούριο μοντέλο optiweb, έχω μερικά σετ αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα.Οφείλω να ομολογήσω όμως ότι η αίσθησή μου είναι ότι με το μεγάλο εμπορικό μπαμ, η elixir έκανε την πρώτη corporate μαλαγανιά: Έριξε ελαφρώς την ποιότητα των nanoweb και την original ποιότητα την κυκλοφόρησε ως optiweb (είναι και ακριβότερες). Περισσότερες λεπτομέρειες όταν (σύντομα) θα δοκιμάσω το πρώτο σετ στην τέλε μου. Περί ακουστικής τώρα συντάσσομαι απόλυτα με αυτά που έγραψε ο blue. Ηχητικά υπάρχουν πολύ καλύτερες χορδές από τις elixir αλλά τις ακούς τις πρώτες δύο μέρες και μετά τέλος (ειδικά κάτι bronze μοντέλα). Οπότε και στην ακουστική nanoweb. Προσωπικώς παίζω με 11αρες. 12 που δοκίμασα, το όργανο "πνίγηκε" παρόλο που σαφώς ανέβηκε η ένταση. Αυτά προς το παρόν.
    1 βαθμός
  9. Οχι. Η εγγυηση ειναι 10 χρονια. Πληρωσε επισκευη κανονικα.
    1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. Έφερε και σύνθια ο Γερμανός? Εγώ νόμιζα ότι είχε μόνο κινητά.
    1 βαθμός
  12. θα πάω να το παρω κι εγω. Δεν θυμόμουν, νομιζα πως το πήρες. Θυμάμαι πως κάτι είπαμε, αλλά δεν θυμόμουν, έχω καεί.
    1 βαθμός
  13. φίλε μου. MONTAGEΑΡΧΗ!!!!!! Ή το MODX πήρες, τι μου είπες, δεν θυμάμαι. Θα το πάρω κι εγώ, μου την έχει δώσει. Το μικρό. Το V-Synth πάντως δεν το δίνω. Αχταρμάς το κομμάτι, αλλά το διασκέδασα λέμε!!!! χαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  14. Αποκτήσαμε και Δούκα. Ήταν και ένας άλλος χοντρός με μούσια..τον λέγανε στο χωρίο κυρ Δούκα. Καλός κι αυτός..με πλήκτρα ασχολιόταν. Ωραία πράμμμματα έγραψες Cos_Dr Λάτρης του Death synth prog metal με τζατζίκι
    1 βαθμός
  15. Υπάρχουν,ιδιαιτερα στο tension και λιγο στα μεσαία και στο sustain (οσο λεπτοτερο core έχει η χορδη τοσο περισσοτερο παλλεται) απο μάρκα σε μαρκα...βεβαια μετα το 8μηνο τι μεσαια και πριμα και σΟΥστεϊν...μονο ΜΠΑΣΑ εχει πλεον το ...μπασο και ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ να ειναι (για καλο και για κακο ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ και ΤΕΛΕΙΩΣ το tone pot ? ) Μιλαμε για χορδες του ΙΔΙΟΥ τυπου όχι για flatwound vs roundwound οπου οι διαφορες ειναι χαώδεις.
    1 βαθμός
  16. Άρχοντα του Variphrase και Δουκα των VST, σ'ωραίος! Me... I like.
    1 βαθμός
  17. Η πρωτη μου ηλεκτρικη κιθαρα...SANOX made in japan...αγορασμενη απο Αρμαο εκει γυρω στο 1980-1981... Την εχω ακομα ...αλλα εχω να παιξω χρονια με αυτην...μαλλον καπως ετσι θα ειναι και η δικια μου!! Τι μας θυμισες τωρα....... Ευγε...φοβερη παρουσιαση!!!
    1 βαθμός
  18. Δηλαδής ρε παιδιά, εγώ που είμαι παλαιοχορδίτης στο θρήσκευμα, και αλλάζω χορδές κάθε κάποια χρόνια, αν πάρω elixir, δεν θα ξαναλλάξω χορδές στην ζωή μου? Συμφέρει τότενες.
    1 βαθμός
  19. Polyweb=χοντρό coating. Δεν μου αρέσουν καθόλου Νanoweb=λεπτό coating. Eξαιρετικές και ηχητικά και αισθητηριακά. (μου αρέσουν στο αριστερό, έχουν απίστευτο slickiness). Aν ο ιδρώτας κάποιου δεν συγχωρεί, οι Elixir είναι μονόδρομος. Για κάποιο λόγο δεν μου έχει αρέσει καμιά coated χορδή από οποιαδήποτε άλλη μάρκα. Έχω καιρό να ξαναδοκιμάσω όμως. Τελευταία είχα δοκιμάσει τις black wires (κλάμα) Εlixir φορούσα ανελιπώς όταν "έκαιγα τις χορδές" γρήγορα. Κάποια στιγμή άλλαξε αυτό, οπότε σταμάτησα να χρειάζομαι χορδές εξαμήνου. Η προσφορά είναι δελεαστική. Σχεδόν μισή τιμή/σετ.
    1 βαθμός
  20. Δεν θα διαφωνησω, καθως δεν πολυπαιζω ακουστικη και δεν εχω δοκιμασει και πολλα διαφορετικα σετ, ωστε να εχω αποψη. ?
    1 βαθμός
  21. Νομίζω ότι ο Σπύρος JJ, προτιμάει τις nano, αλλά δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν τις έχω δοκιμάσει.
    1 βαθμός
  22. Αυτό με ενδιαφέρει, για δώσε λεπτομέρειες. Άμα βάλω δηλαδής αυτό το λουρουανικό πως-το-λένε στην καράφλα μου θα βγάλω πάλι μαλλιά?
    1 βαθμός
  23. Ποτε δεν θεωρησα παιδεραστια και αυτοκτονιες λιγοτερο σημαντικη υποθεση. 1. Κατα αρχην δεν ειπα οτι την πατησα αλλα προσπαθησαν να με εξαπατησουν. 2. Τελεστηκε αδικημα που λεγεται προσπαθεια σε εξαπατηση. 3. Πολλοι ηλικιωμενοι ανθρωποι εχουν πεσει θυματα τετοιας εξαπατησης. 4. Με την δικη σου τετραγωνη λογικη να μην κανουμε καταγγελιες για ληστειες και κλοπες στην Αστυνομια για να ασχολουνται μονο με προληψη κι εξιχνιαση δολοφονιων τα υπολοιπα ειναι τριχες. Οποτε αν μπουν σπιτι σου και σε ληστεψουν η σου κλεψουν οργανα χρυσαφικα κλπ μην τρεχεις να κανεις μηνυση δεν σε σκοτωσαν κιολας..... 5, Η καταγγελια εγινε ον λινε στο portal της Αστυνομιας που υπαρχει ειδικη σελιδα για τετοιες μηνυτηριες αναφορες. https://portal.astynomia.gr/webcenter/portal/eCrime/new-complaint?centerWidth=66%&rightWidth=33%&showHeader=true&_adf.ctrl-state=z6fggwfj3_46&_afrLoop=112147522927470953#!%40%40%3F_afrLoop%3D112147522927470953%26centerWidth%3D66%25%26rightWidth%3D33%25%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Dhlr1il2fu_4 Με αυτη τη λογικη μπετοβλακας ειναι κι ενας τυπος που αυτκτονει γιατι τον παρατησε η γκομενα αλλα οκ
    1 βαθμός
  24. Πολύ χρήσιμο tutorial για εμάς τους ερασιτέχνες! Ευχαριστούμε! Θα πρότεινα να γίνει sticky να το βρίσκουμε εύκολα!! Επίσης, αν υπάρχει χρόνος, θα ήταν υπερ-ευπρόσδεκτα και άλλα παρόμοια posts στο diy!!
    1 βαθμός
  25. Ετσι κι αλλιώς ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ την πατήσει με κάτι το τοσο εξόφθαλμα απατεωνίστικο είναι νομικά ΑΝΙΚΑΝΟΣ για οποιαδήποτε ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ όποτε ο έχων την ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ του θα πρέπει να το φροντίσει
    1 βαθμός
  26. Καταρχάς ΔΕΝ δίνεις αριθμό λογαριασμού πουθενά. Και κατά δεύτερον, αν πιστεύεις ότι η ενασχόληση της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος με παιδεραστία και αυτοκτονίες είναι λιγότερο σημαντική υπόθεση από τη δικιά σου εξόφθαλμη εξαρχής ψεύτικη συναλλαγή, θα σου πρότεινα να ξανασκεφτείς ΛΙΓΟ καλύτερα αυτό που έγραψες.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...