Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/09/19 σε όλα
-
6 βαθμοί
-
Φυσικά και χρειάζεστε μπάτσο. Εμεις κλέφτες θα γινουμε; Επι της ουσίας. Μην μαλώνετε εδω. Καντε κάνα βίντεο να πλακωνεστε στο youtube να παρομεν και κανα λάικ.5 βαθμοί
-
Κάποτε στα Live, μπορεί να γίνεται ακόμα δεν βλέπω πια, υπήρχε ένα μέρος του show , σαν παρουσίαση της μπάντας, όπου οι μουσικοί ξεκαύλωναν με σολίδια.....με statement μάλλον "δείτε τι μπορώ να κάνω". Ίσως , εκτός των άλλων, να γινόταν αυτό για να "εκτονωθούν" και να μπορούν να παραμένουν πειθαρχημένοι στο υπόλοιπο set, και να το αναπαράγουν ορθά- όπως ηχογραφήθηκε , χωρίς ακροβασίες. Για να το συνδέσω με το αρχικό post του Op. Αυτό το "δείτε τι μπορώ να κάνω¨ ίσως να θέλει να δείξει κάποιος που στέλνει ένα βιογραφικό μέσω youtube video, έχοντας (όχι άδικα) την πεποίθηση ότι εφόσον μπορεί να παίξει τα "περίπλοκα" , τεκμαίρεται ότι μπορεί να παίξει και τα απλά. Τώρα, αν δεν μπορεί να παίξει "τα απλά" , όχι από ικανότητα αλλά από ιδιοσυγκρασία, είναι κάτι που θα φανεί με τον χρόνο και από κοντά (όχι εξ αποστάσεως).5 βαθμοί
-
"..... και μια φορά μου φέρνει να παίξω κάτι πένθιμο και είχε χρωματίσει την παρτιτούρα με μαύρο μολύβι και δεν έβλεπα ΧΡΙΣΤΟ" ?3 βαθμοί
-
Εννοειται οτι μοιαζει με Κουγκαρ και ειναι και γ...μω. Κανε ενα μινι LP με 4 κομματια,δε θες παραπανω,ας ειναι και επανεκτελεσεις παλαιοτερων σου. Θα γουσταρουμε. Διοτι τελικα το μισο του καλου δισκου εναι το εξωφυλλο.3 βαθμοί
-
Ρε σεις, όχι ειρωνείες, προσβολές, κλπ. Και χαλάνε το κλιμα, και δημιουργούν προηγούμενα, και δεν έχουν και νόημα δηλαδή. Μην το μαμήσουμε τελείως το πράγμα. Παρέα κάνουμε εδώ μέσα, κρίμα είναι.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
αυτός που πήρε τον πούλο επειδή δεν ήξερε 5/4 μάλλον είχε παραγγείλει καμμιά φεράρι εκείνη τη μέρα και τα βρόντηξε2 βαθμοί
-
ευτυχώς υπάρχει το ιντερνετ και όπως μαθαίνω για τον Νικ Μεισον μαθαίνω τι είναι και το ΓΝΤΜ2 βαθμοί
-
Κάποτες, στο παλιό Βελιγράδι, πριν τον πόλεμο, υπήρχε μια σχολή μουσικής, που έπαιρνε τα παιδιά που απορρίπτονταν από τις υπόλοιπες σχολές της Ευρώπης. Μικρά παιδιά. Είχε ένα πρωτοποριακό για την εποχή σύστημα εκπαίδευσης. Τα παιδιά έπαιζαν στα (όχι τα) όργανα, πριν μπουν στην κατ' εξοχήν μουσική εκπαίδευση. Σε κάποια από τα μαθήματα, τους έβαζαν να ακούσουν ένα κομμάτι, και από το άκουσμα, να φτιάξουν μια ιστορία, ένα παραμύθι. Μετά τους έβαζαν να γράψουν μια ιστορία, και να την παίξουν με ήχους στο πιάνο (χωρίς ακόμα να ξέρουν νότες). Τα διαστήματα τους τα μάθαιναν ως εξής. Έπαιζε τα διαστήματα ο δάσκαλος, και ζητούσε από κάθε παιδί, να ζωγραφίσει από ένα χρώμα για κάθε διάστημα. Το ίδιο συνέβαινε και με τις συγχορδίες. Μετά ζητούσαν από τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι, και να το παίξουν στο πιάνο (με βάση τα χρώματα της κάθε ζωγραφιάς). Η σχολή βομβαρδίστηκε, και .... τέλος. Τι κρίμα!2 βαθμοί
-
Εμείς σε περιμέναμε να αποφανθείς περί τζέημς μποντ Λάκη! Τι ειναι αυτά;!2 βαθμοί
-
Nα σαι καλα Σερ,μας φτιαχνεις σε δυσκολη φαση. Οταν ακουσα οτι θα παρει συνταξη ο Λορντ αλλα θα τον αντικαταστησουν,ο πρωτος και ο μονος που μου ηρθε στο μυαλο οτι μπορει να παει στη θεση του χωρις να ειναι απλα για διακοσμηση και να καπελωθει απο το βαρος της μπαντας,ηταν ο Airey.Τεραστιος μουσικος. Το Electric Savage ειναι δισκαρα οπως και τα υπολοιπα των Colosseum II.Το αγαπημενο μου ειναι το Strange New Flesh λογω και της φωναρας του Mike Starrs. Το συγκεκριμενο λαιβ που ποσταρες εχει ενα απο τα καλυτερα μου της Μορς εποχης,το Razzle Dazzle.Και το παιζουν τοσο ωραια. Ο Γκιλαν ειναι καταπληκτικος.Τελευταια δεν ειναι τοσο καλος με τους Περπλ.Πιθανο εδω να εχει πεσει φτιαξιμο στη φωνη αλλα ποιος νοιαζεται τελικα,στα τετοια μας.Αυτο που ακουμε γ...μει. Ο McBride παιζει ωραια για τα γουστα μου.Εχει κατι που δεν εχουν καποιοι απο την καινουρια φουρνια παικτων.Πενια,τη βαραει τη νοτα.Εχει και καμποσο Μουρ στο παιξιμο του,φαινεται.Ιρλανδος θα πεις.Γουσταρα. Και τελικα εχουμε,εδω στο νοιζ,ανθρωπο που οχι μονο εχει παιξει με τον Γκιλαν,αλλα εχει δει και τον πισινο του? στα Τεμπη.Μικρος ο κοσμος τελικα. Που σαι ρε Τερυ?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Ο Άρχοντας του Variphrase, ο Γητευτής του KARMA, καβάλησε και πάλι, της μουσικής το ΑΡΜΑ. Ξενύχτησε ως το πρωί, δεν έκλεισε ούτε ΜΑΤΙ και έτσι γλυκά με την αυγή, μας έσκασε ΚΟΜΜΑΤΙ! Ο Cos_dr, ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΝΘΕΤΑΡΑΣ παρουσιάζει: Ένα καλοκαιρινό, αισθησιακό κομματάκι που έκανε εχθές ξεκινόντας να παίζει με ένα vocal sample που πέρασε στο V-Synth του και έχτισε ένα κομματάκι πάνω σε αυτό τελικά. Με κράτησε και το τελείωσα τις πρωινές ώρες παραπαίοντας και έπεσα ξερός. Μου ακούγεται καλά πάντως και το παραθέτω. Έκανα και ένα ArtWork για το εξώφυλλοι του δίσκου χαχαχαχχαχα Όποιες παρατηρήσεις ευπροσδεκτες. Πιθανώς να θέλει μια βελτίωση. Το βάζω σε αυτή την ενότητα και αν συνεχίσει να μου κάθεται καλά θα τιμήσω και το mix μου. Το κομμάτι είναι αφιερωμένο στην μια αδελφή μου για τρείς λόγους. Πρώτον γιατί της αρέσει το στυλ που έτυχε να μου βγει. Δεύτερον γιατί το trolo-εξώφυλλο που μίξαρα την φάτσα μου της μοιάζει. Τρίτον γιατί είναι και αυτή παιχτρόνι-πιανίστρια. Δικό σου μικρή!!!! Για τις άλλες που έχω....... άλλη φορά. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!! EDIT 1 Αλλαγή στις πλάτες, τα pads σε κάποια σημεία στα σόλο γιατί συνηχούσαν έντονα και φόρτωναν τη σύνθεση. Ένα Low Pass φίλτο ελαφρά στα κρουστά για να γλυκάνει η χροιά του ταμπούρου. EDIT 2 Μια μικρή αλλαγή στο eq της κιθάρας για να δέσει καλύτερα κυρίως στις υψηλές και να μην σκεπάζει το ταμπούρο. Ελάχιστη αύξηση στην ένταση του μπάσου, τόσο όσο να τονίζεται λίγο καλύτερα η τονική στο δευτερο κυριως μέρος. μιαχαχαχχαχα EDIT 3 Και λίγο καλύτερο "χωσιμο" της lead ηλεκτρικής στη μίξη γιατι .... παραδέσποζε στα αυτιά μου Ηθελα και το άλλο το lead το ........σαξοφωνοειδες να το κατεβάσω λίγο αλλά προς το παρόν το αφηνω ως έχει. EDIT 4 Λιγη ενίσχυση των drums γιατί ήταν λίγο χαμηλότερα από ότι έπρεπε.1 βαθμός
-
Προσφατα στο Spectrum video της Hiromi εγραφε η ιδια αυτο... Aν κ δεν εχει σχεση, θυμηθηκα την εννοια της συναισθησιας.https://el.wikipedia.org/wiki/Συναισθησία Υπαρχει καποιος αναμεσα μας που αντιλαμβανεται την μουσικη με αυτο τον τροπο ? Ξερω οτι ο Adam Νeely..εχει καποια μορφη συναισθησιας. https://www.nme.com/blogs/nme-blogs/meet-the-famous-musicians-with-synaesthesia-a-condition-that-means-you-hear-colours-145111 βαθμός
-
Το ρε είναι κόκκινο και το ντο# είναι κτικιάρικο, κίτρινο,επίσης το 4 είναι κόκκινο και το 2 κίτρινο, αλλά πώς ξέρουμε ότι δεν οφείλεται σε κάποιο παιδικό βιβλίο με εικόνες και χρώματα; Το μί ύφεση είναι νομίζω άσπρο ή στο χρώμα της διαφανούς μάσκας θαλάσσης(είναι περισσότερο σαν ποιότητα παρά σαν χρώμα), παρ'όλ'αυτά η σι μείζονα συγχορδία(με εναρμόνιο ρε#-μιΥ) είναι ενίοτε γρασιδί. Έχω διαβάσει το άλλο όμως για το απόλυτο αυτί, ότι παίζει ρόλο το πως ονομάζεις τη νότα γιατί ο εγκέφαλος πιάνει μόνο το δεύτερο φθόγγο,οπότε λα-φα, μι-σι μπερδεύονται πιο εύκολα σε σχέση με ντο-φα και αυτοί που έχουν το απόλυτο ξεχωρίζουν και το πρώτο σύμφωνο. Οι ερευνητές ήταν νομίζω Ιταλοί,οπότε εν συνεχεία έγραφαν ότι με το αμερικάνικο σύστημα μπι-σι-ντι-η είναι πιο δύσκολο ν΄αναπτύξουν/εκπαιδεύσουν απόλυτο αυτί. edit: εδώ το διάβασα: Vowel Identity between Note Labels Confuses Pitch Identification in Non-Absolute Pitch Possessors, Alfredo Brancucci, * Rosanna Dipinto, Ilaria Mosesso, and Luca Tommasi1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ έχω το άλλο. Σε ορχηστρικά κομμάτια όταν παίζουν ανεσταλμένες συγχορδίες τετάρτης ιδιαίτερα άμα η τονική είναι με κάποιο χάλκινο πνευστό που παίζει στα μπάσα, ανατριχιάζω. Σοβαρά το λέω. Μετράει? Και όταν παίζω κάτι τέτοιο μου συμβαίνει, όχι μόνο αν ακούω. Strings με Brass στην τονική.1 βαθμός
-
Αυτό! Μπράβο για την επισήμανση Ετοιμαζόμουν να γράψω ότι δεν με έψησαν τα keyboards ως ήχος και μετά διάβασα το σχόλιο του gmoukou και αναθεώρησα. Πολύ καλό dim, και παρά το ότι σου βγηκε 8λεπτο, δεν είναι καθόλου φλύαρο. Oi μαρίμπες ( ; ) στο ιντρο και στο outro είναι όαλ τα λεφτά - θα τις ήθελα και σε άλλα σημεία, να παιζουν π.χ. με αυτόν τον ήχο τις φράσεις των keyboards , αλλά αυτό είναι μάλλον λόγω προσωπικού μου γούστου , όχι αναγκαιότητα. Πρόταση: Θα μπορούσες να το νοστιμίσεις και με ήχους percussions εδώ κι εκεί, τονίζοντας περάσματα - από rainstick, "ξύστρα" , bells ή κάποια "κουρτίνα" - που σίγουρα θα έδινε πιο μαγική διάσταση.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μόλις βγάλαμε καινούριο βίντεο στη σειρά PolyTempora. Αυτή τη φορά, ξαναβλέπουμε το rhythm changes vs blues αλλά με μία βασική διαφορά: trades. To κείμενο του βίντεο, για όποιον έχει την περιέργεια, είναι ως εξής: " This is the next phase of the PolyTempora project. Now, there is a new element in the mix: trades! PolyTempora is about two musicians playing polytemporal music with improvisation. In the case of this particular poly-piece, it is different forms with unequal lengths in the same time, one 32-bar form (sax) over two 12-bar forms (piano). So the pulses that the two musicians follow are not the same. Rather, they hold polymetrical relations to each other, Plus, the bars are of unequal length, sections are of unequal length, and to top it off, the forms themselves are not equal, but their starts and ends are synchronized. Trading in this setting is not an easy thing to do. 8 bars for the saxophone is 6 bars for the piano, 4 bars for the saxophone is 3 bars for the piano. But that is not all. Trades is not just about knowing how many bars each will have, but most of all, listening to what each other is playing. This is not a logistics problem; rather, it is of understanding, reaction and interpretation. The end result should not be a mathematical equation, but rather, a musical communication that transcends the differences in forms and, on the contrary, celebrates them. PolyTempora, a project by Phos Duo www.phosduo.com "1 βαθμός
-
Ευχαριστώ για την πρόταση - επισήμανση. Εννοούσα γενικά αν ξέρουμε κάποιον ερμηνευτή στη χώρα μας. "Είδα" την M.R. (ΥΤube), ενδιαφέρουσα περίπτωση!1 βαθμός
-
Ο καλλιτεχνης έχει βγαλει πολλα κοινωνικοπολιτικα αΖματα...τα τελευταια χρονια μια και η καριερα του ως ΤζεΜΗΣ Μποντ διακοπηκε απο τα καπιταλιστικα συμφεροντα των πολυεθνικων και των εχθρων της Ελλαδος εδω στηλιτευει τις καταστροφες που οι αναρχοκομμουνισται προκαλεσαν στα Δεκεμβριανα του 2008 ενω εδω δειχνει την ευαισθητη ερωτικη πλευρα του αλλα και παλι μεσα απο το πριΖμα της σκληρης βιοπαλης του ρακοσυλλεκτη και του παλαιοπωλη1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κριμα. Ας ειναι καλα εκει που ειναι. Απο τους αγαπημενους μου ελληνες τραγουδοποιους. Θα τον τραγουδουν για πολλες γεννεές, ειμαι σιγουρος.1 βαθμός
-
Πριν ένα μήνα ήμασταν στα backstage και μιλούσαμε στη περιοδία του με τον Πορτοκάλογλου.... rip στον Λαυρέντη έβγαλε πολλά κομάτια και έγραψε μεγάλη ιστορία με τους Τερμίτες....1 βαθμός
-
Αναπάντεχο. Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας διέμενε τις τελευταίες ημέρες στο σπίτι του στον Πτελεό Μαγνησίας μετά τη συναυλία που πραγματοποίησε με τον Νίκο Πορτοκάλογλου στον Βόλο. Μεταφέρθηκε από το σπίτι του στο νοσοκομείο του Βόλου στις 6:45 το πρωί αλλά ήταν ήδη νεκρός. Οι γιατροί έκαναν προσπάθειες ανάταξης αλλά δυστυχώς δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν. Για αύριο ήταν προγραμματισμένη μάλιστα συναυλία στο Ηρώδειο με τον Νίκο Πορτοκάλογλου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί δεν μπορεί να γίνει καμιά σοβαρή συζήτηση. ζούν ανάμεσά μας...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Τα κάλυψαν όλα οι προλαλήσαντες! Εύχομαι να σε εμπνεύσει το σενάριο και το θέμα της ταινίας,να εκφραστείς.1 βαθμός
-
και κάτι ακόμα δεν υπάρχει πληθυντικός....γουστάρανε υπάρχει μόνο γούσταρε ένας ήταν ο Waters. Οι καυγάδες του με τον Gilmour βασικά και με τους άλλους δυό που δεν έβαζαν το παραμικρό συνθετικά ήταν ομηρικοί. Σήμερα μπορείς να δεις συνεντεύξεις των δυό (Waters-Gilmour) να δεις τι λεει ο καθένας για το comfortably numb και αν και πέρασαν 40 χρόνια υπάρχει ακόμα το μίσος του τότε. Και μιλάμε για κομμάτι του Gilmour, έκανε πάλι το δικό του ο Waters. Δεν είναι τυχαίο που έφυγε, του πήραν το όνομα κάναν τουρνέ οι υπόλοιποι και αυτός από το όλο πακέτο πήρε μόνο τα δικαιώματα του Wall. Οι άνθρωποι σκοτώνονταν. Είχαν χάσει όλα τα λεφτά τους στις μετοχές και η εφορία έπαιρνε τα ρέστα. Είχαν θέμα επιβίωσης και το τεράστιο Εγω του Waters. Ο Waters τα άλλαζε όλα....Σιγά που δεν μπορούσε να παίξει 5/4 ο Mason. Μια χαρά τα έπαιξε, τα έσβησε η άλλη η κακιά πεθερά. Αλλά δεν βρίσκεις καιρό να ασχοληθείς με την ιστορία της μουσικής. Ασχολείσαι μόνο με το ενδεχόμενο "λαμπρό (?) μέλλον της και των αντιπροσωπευτικών της καλλιτεχνών.1 βαθμός
-
VangelisV, έγραψε ένα μεγάλο σχόλιο. Από ΌΛΟ το ενδιαφερον σχόλιο του, βρήκες να σχολιάσεις αυτό, σου εξήγησε πώς το εννούσε, μην το συνεχίζεις, για χάρη της συζήτησης. Vangelism κάτι τύποι σαν τον Stanley Jordan και τον SRV δεν είχαν 150 συμμετοχές ή άλμπουμς για να τους ανοίξουν οι πόρτες των παραγωγών. Υπάρχουν κι άλλοι βέβαια... αλλα ήταν οι πρώτοι που μου ήρθαν στο μυαλό. yameth, μα δεν διαφωνώ σε αυτό που θέτεις στο τραπέζι, για αποφυγή περιπλοκής της συζήτησης το σχολίασα. Ξεκινάω λοιπόν (και μετά πάω για νοικυριό): το παρακάτω "ναϊφ" συνθετικά αριστούγημα, απαιτεί τι; Τεχνική, ταλέντο, γνώση του κανόνα -με σκοπό να τον απορρίψεις κατόπιν; Και σε ποια μουσική θα το κατατάσσαμε, για ποιο κοινό (αφού μπορεί να το ακούσει ευχάριστα και η λόλα την ώρα που κάνει μασάζ χαλάρωσης και ο πιουρίστας με το hi-fi και τη συλλογή κλασικής μουσικής σε δίσκους); Εγώ στην παρακάτω σύνθεση "νεορομαντικής-πες-την-οπως-θες" μουσικής, διακρίνω 5000% τέχνη και -5000% τεχνική. Κι αν όχι έτσι απόλυτα, τουλάχιστον τέτοια χαώδη διαφορά. Δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι ένας ερμηνευτής θα χρειαστεί καντάρια τεχνικής κατάρτισης για να ερμηνεύσει αυτό το κομμάτι. Λιγάκι οξύμωρο, όχι;1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Συγχαρητήρια, Ρίξε μια ματιά στο Arcade της Output. Είναι πολύ καλό για να πάρεις ιδέες, πρόσεξε μη το παρακάνεις. Καλή επιτυχία.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Σημαντικό είναι να τεσταριστεί το workflow πριν ξεκινήσεις να δουλεύεις. Επικοινώνησε με ανθρώπους του post production, για να κάνετε μερικά τεστ σε imports/exports. Να σταντάρετε τα φορμάτ που θα σου δίνουν υλικό και πως θα τους γυρνάς πίσω. Πολλοί μοντάρουν με κομμάτια οδηγούς και έτσι η δουλειά του μουσικού γίνεται κάπως πιο συγκεκριμένη: ξέρει χρόνους (cues, tempo), μουσικό ύφος κλπ. Καλό είναι να διαβάσεις αρκετά το σενάριο, θα σου δώσει ιδέες που θα γεννήσουν μουσικά θέματα. Έστω και πρόχειρα γραμμένα, βοηθάει πολύ να είναι διαθέσιμα από την αρχή στο μοντάζ.1 βαθμός
-
Μιλησα στο Facebook στο Tonerider Official και μου απάντησαν στο πεντάλεπτο. Μου πρότειναν να μου έτοιμάσουν το Set με 2 single και 1 humbucker που θα τους παραγγείλω και να μου το στείλουν οι ίδιοι (πληρωμή PAYPAL). Thanks again.1 βαθμός
-
Έχω μόνο μια Tele με 3 saddle vintage style γέφυρα ??? Κάτι έκανα τελικά, θα το ακούσετε σύντομα.1 βαθμός
-
θα μας πει τώρα ο Νέστορας αν τον βάλανε να πληρώσει τα έξοδα οι Νορβηγοί...1 βαθμός
-
Εγώ πάντως κατάλαβα ότι ο OP ήθελε να εστιάσουμε στην πρόταση περί " οικονομικής δυνατότητας να υποστηρίξει το εγχείρημα" το οποίο δεν ξέρω πόσα περιθώρια δίνει στους πιθανούς ενδιαφερόμενους να πιστέψουν ότι θα έχουν κάποια απολαβή για τον κόπο και χρόνο τους Εγώ που διάβασα την αγγελία αμέσως σκέφτηκα ότι η μπάντα θέλει έναν μπασίστα να βάλει λεφτά απ' την τσέπη του για τα ταξίδια που έχουν προγραμματιστεί για συναυλίες......Άρα θέλει έναν εθελοντή Άρα είτε κορόιδο ρομαντικό είτε κάποιον που θέλει να ζήσει την εμπειρία1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Προσθέτω στο mix μου μια REMASTERED έκδοση του γνωστού μου ?κομματιού "Τhe Eyes of the Butterfly" Ένα πειραματικό κομμάτι βασισμένο σε μια μελωδία που μουρμούριζα μια μέρα και άρχισα να την αναπτύσσω χρησιμοποιώντας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το Roland V-Synth μου. Όλη η επεξεργασία των ήχων και η προσθήκη εφέ έγινε μέσω αυτού. Δούλεψα τη μίξη με το T-Racks 5 Ευπρόσδεκτη κάθε κριτική.1 βαθμός
-
Βασικά δεν ξέρω τι να πω για το κομμάτι. Το τελευταίο διάστημα είχα ελάχιστο χρόνο για να παίξω μουσική, οπότε αντί να μελετάω κλίμακες και να κάνω ασκήσεις είπα να προσπαθώ λίγο λίγο να γράψω κάτι. Ούτως ή άλλως το είχα βάλει στόχο, από το 2019 να αρχίσω να γράφω σιγά σιγά ό,τι μου 'ρχεται στο κεφάλι. Από hard rock έως post metal όπως το παρόν κομμάτι. Απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί άρτιο, πείτε το demo αν θέλετε αντί για κομμάτι, αλλά είναι το πρώτο ολοκληρωμένο, οπότε είπα να το ανεβάσω εδώ που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι με ακούνε να γρατζουνάω από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι. Αυτά τα λίγα, κάθε σχόλιο δεκτό. Drums και μπάσο ελπίζω κάποια στιγμή να τα ξανακάνω από την αρχή με πραγματικό εξοπλισμό και όχι με τεχνάσματα και κοπτοραπτικές.1 βαθμός
-
Το σκυλί για εμένα εκτός εξαιρέσεων που πάντα υπάρχουν δεν πρόκειται να σε πειράξει αν το μεγαλώσεις σωστά. Αν εγω που είμαι άσχετος πάρω ένα τσιουάουα και το μεγαλώσω να είναι νευρικό,ακόμα και αν επιτεθεί σε κάποιον δεν θα του κάνει ζημιά.Αν τώρα πάλι σαν άσχετος πάρω ενα ροτβάιλερ,θα κάνει ζημιά σε κάποιον. Για τα μεγάλα σκυλιά θα έπρεπε να υπάρχει έλεγχος και να περνάνε και οι ιδιοκτήτες εκπαιδευση πως να τα μεγαλώνουν.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00