Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      34

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      5340


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/08/19 σε όλα

  1. Να πω την αλήθεια, δεν είχα κανένα σκοπό να ηχογραφήσω νέο album.? Η φώτο τραβήχτηκε στo πλαίσio μιας φωτογράφισης που έκανα, και όταν την είδα, μου έκανε τόσο πολυ για εξώφυλλο LP/cd, που σχεδόν με αναγκάζει να ηχοργαφησω ένα.....αρκεί να μοιάζει με John Cougar Mellencamp ??
    10 βαθμοί
  2. Αλλιώς λειτουργεί η χημεία μεταξύ των μελών μιας μπάντας, κι αλλιώς είναι να φωνάξεις σέσσιον να παίξει ένα μέρος από ένα κομμάτι. Εδώ ο May (που έχει πολύ αναγνωρίσιμο παίξιμο και ήχο) είναι μέλος μπάντας και ως τέτοιο παίζει. Σκέψου ότι πολλές φορές όταν μια μπάντα αλλάζει κάποιο μέλος της, πολλοί δυσανασχετούν, με την έννοια ότι χάνεται η ταυτότητα της μπάντας.
    6 βαθμοί
  3. Μην τσακώνεστε ρε παιδιά. Αφού είμαι ο καλύτερος από όλους σας.
    5 βαθμοί
  4. πέραν όλων όσων σου προείπαν οι φίλοι μας, το σημαντικότερο για μένα είναι να "παντρευτείς" τον σκηνοθέτη καθ όλη την διάρκεια της συνεργασίας σας... στόχος να μοιραστείς το "όραμά" του και το έργο σου να λειτουργήσει ως "θετική συνιστώσα" στο αποτέλεσμα κι όχι, όπως πολλές φορές συμβαίνει, ως ένα απλά ωραίο μουσικό θέμα ξεκομμένο από τα δρώμενα της ταινίας... γι αυτόν τον λόγο πρέπει να εμπλακείς συναισθηματικά με τον οποιοδήποτε τρόπο στο στόρυ.... αξιοποίησε συχνές κατά το δυνατόν "συζητήσεις" με τον σκηνοθέτη (πέραν από τα απλά briefing ξεπέτα) κι αν δεν τον βλέπεις πρόθυμο, "κυνήγα" τον... πέραν των τεχνικών στάνταρ που καλό θα ήταν εξαρχής να συμβαδίσεις (όπως σου είπε ο φίλος μας παραπάνω), αναζήτησε όλους τους τυχόν υπάρχοντες "πιλότους", παρακολούθα επισταμένα το αμοντάριστο υλικό για να μπαίνεις και στο εικαστικό κλίμα που δεν θα σου δώσει το σενάριο και δούλευε παράλληλα... προσωπικά θα σου πρότεινα να παρίστασαι και σε γυρίσματα κατά το δυνατόν, ώστε να ενσωματωθείς στο team και στο όλο κλίμα της παραγωγής... είναι επίσης σημαντικό πριν φτάσετε στο post production να έχεις ήδη συνθέσει το βασικό θέμα (και όσα ανεξάρτητα sub themes από την βασική μελωδία τυχόν χρειαστούν), για να επικεντρώσεις στο τέλος στις διαδραστικές παραλλαγές που θα "τονίζουν" τις όποιες σκηνές θα τις χρειάζονται μια και σε αυτές τις περιπτώσεις το "χειρουργικό καστομάρισμα" θα ναι πολύ απαιτητικό και στους χρόνους και στις δυναμικές... για την απειρία μην πολυανησυχείς μια και θέλω να πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν οι τεχνικοί (φρόντισε καλού κακού να τα έχεις καλά και μαζί τους και μην ντρέπεσαι να τους γίνεσαι φορτικός μια και το καλό αποτέλεσμα δεν το αφορά το τακτ σου)...? τώρα για τις ώρες που θα απαιτηθούν να αφιερώσεις για ένα καλό αποτέλεσμα (πόσω μάλλον αν είσαι "πρωτάρης"), βρίσκω πολύ αισιόδοξο τον Σταύρο... μάλλον δεν θέλει να σε τρομάξει...? καλή τύχη αλλά κυρίως έμπνευση και όρεξη...
    4 βαθμοί
  5. ερωτεύτηκα Βαγγέλ' μ'... πως μου είχε ξεφύγει αυτή η υπερβατικά των ονείρων μου κινούμενη, εκφραστική τελειότητα?... thanx! ΥΓ. Oscar μου θα σ απατήσω στα γεράματα...?️
    4 βαθμοί
  6. Μιχάλη αυτό το μέρος από το ποστ σου, πρέπει να το τυπώσουν και να το φυλάξουν όλοι οι παντρεμένοι (και όχι μόνο). Αν έρθει αύριο η γυναίκα σας κύριοι, και σας κάνει σκηνή επειδή σας αρέσει και μια άλλη γυναίκα, θα της το διαβάσετε όπως είναι. "Επειδής δηλαδή κυρά μου πήγα χθες το βράδι με άλλη, σημαίνει ότι θέλω να σε "πετάξω? Δηλαδής ασούμε, αν φέρω έναν κημπορντίστα να παίξει στο άλμπουμ μου , αυτό σημαίνει ότι "πετάω" τον δικό μου κημπορντίστα (σα να λέμε δηλ. ότι οι Beatles που έφεραν τον Billy Preston να παίξει μαζί τους, ήταν επειδή "πέταξαν" τον McCartney)". Τι να σου πει μετά ε? Τι? Σοβαρά τώρα? Ο Νέστορας?
    3 βαθμοί
  7. Ε μην αρχίσουμε αρχίσουμε και τις μουσικές προσβολές τώρα... ?
    3 βαθμοί
  8. Θα γυρίσω λίγο στα social media γιατί έχει φύγει λίγο (έως πάρα πολύ) η κουβέντα. Ας πάρουμε ως παράδειγμα τον Holdsworth, τον οποίο θεωρώ μια μουσική διάνοια που ίσως δεν ξαναδώ παρόμοια όσο ζω, τουλάχιστον στην ηλ.κιθάρα. Αυτός ο άνθρωπος ήταν σπουδαίο μουσικό μυαλό, πήγε τη μουσική και την κιθάρα μπροστά, αλλά όταν έφυγε από τη ζωή τα παιδιά του έκαναν GoFundMe για να καλύψουν τα έξοδα της κηδείας του. Κοινώς, πέθανε στην ψάθα, όπως και αρκετοί άλλοι τεράστιοι που όσο ήταν ζωντανοί δεν γινόντουσαν κατανοητοί, ώστε να εκτιμηθούν αντίστοιχα. Αν ο Holdsworth ήταν σήμερα 25 ετών, με τόσους τρόπους διαθέσιμους να ακουστείς, είμαι σίγουρος ότι θα είχε γίνει αρκετά διασημότερος και θα είχε βγάλει πολύ περισσότερα χρήματα από τη μουσική. Ας μη βλέπουμε μόνο τα αρνητικά σε κάτι, υπάρχουν άνθρωποι που είναι ξεχωριστοί και δε θα τους μαθαίναμε αλλιώς. Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Guthrie Govan, ο οποίος είναι φανταστικός εκτελεστής, ίσως από τους καλύτερους ever κι όμως χρειάστηκε τις πρώτες μέρες του YouTube για να εμφανιστεί στο ευρύ κοινό.
    3 βαθμοί
  9. πάνω κάτω στα ίδια είμαστε. Εγώ έχω τα 7 τραγούδια, αλλά δεν έχω εξώφυλλο
    3 βαθμοί
  10. Εγώ το βλέπω διαφορετικά. Η τέχνη είναι μέσο. Μέσο έκφρασης πραγμάτων που έχουμε εσωτερικά. Αν δηλαδή έχεις κάτι να πεις, η τέχνη είναι ο τρόπος να το εκφράσεις. Κατάντησε όμως εύκολα καταναλώσιμο προϊόν, με αγορές στόχο, τεχνικές μάρκετιν ανάλογες με τα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά. Αυτά τα παραπάνω χαρακτηριστικά μετράνε οι αριθμοί.
    3 βαθμοί
  11. Οταν κοιτάς τους αριθμούς ξερά,χάνεις και κάτι απο την ουσία.
    3 βαθμοί
  12. Τι σχέση έχουν τα παραπάνω κριτήρια με την τέχνη? Την έκφραση? Την πρωτοπορία? Την δημιουργικότητα?
    3 βαθμοί
  13. Υπάρχουν τεράστιοι μουσικοί που είναι απλά εκτελεστές και ζήτημα είναι αν έχουν συνθέσει 2 καλά κομμάτια σε όλη την καριέρα τους. Ούτε μπορούν ούτε πρέπει σώνει και καλά να προσπαθούν να έχουν έμπνευση και να συνθέτουν όλοι. Το εκτελεστικό κομμάτι της μουσικής είναι για μένα εξίσου μεγάλο κεφάλαιο με το συνθετικό. Όσον αφορά περί ιδέας που πληρωνόταν πάντα, ρώτα υπερσεσιονάδες ή μεγάλους εκτελεστές κλασσικής μουσικής τι βγάζουν.?
    3 βαθμοί
  14. Ένα φοβερό κομμάτι από μια απίθανη μπάντα. ScoLoHoFo, η μπάντα, από τα αρχικά των μελών της. John Scofield: κιθάρα Joe Lovano: τενόρο και σοπράνο σαξ Dave Holland: μπάσο Al Foster: τύμπανα Η σύνθεση είναι του Dave Holland.
    3 βαθμοί
  15. Χαιρετώ τη κοινότητα. Πρόσφατα μου εμπιστεύτηκαν τη σύνθεση μουσικής για ταινία μεγάλου μήκους. Φυσικα είμαι σούπερ χαρούμενος και σούπερ χεΖμένος γιατί η μονη εμπειρία που έχω μέχρι στιγμής είναι η σύνθεση (κατά παραγγελία) για ταινία μικρού μήκους και δη animation (κοινως not even close) Ανοιγω λοιπόν αυτό το topic με σκοπό να μαζέψω από πιο έμπειρους συμβουλές γύρω από το θέμα. Συμβουλές και tips που ο καθενας θεωρεί χρήσιμα είναι ευπρόσδεκτα και σίγουρα δε θα πάνε χαμένα. Απο το πως να στήσεις το project, να δουλεύεις με timecode ή templates μέχρι το ποια κούπα για τον καφέ είναι πιο εργονομική. Ενα θέμα για το οποίο θέλω να προλάβω πριν βρεθώ προ των πυλών είναι το οικονομικό και τι θα χρειαστεί να κάνω προκειμενου να τσουλήσει όσο πιο ομαλά γίνεται και χωρίς παρατράγουδα. Σε αυτό δηλώνω μαυρα μεσάνυχτα. Τέλος, προς πιθανή τροφή για συζήτηση, να αναφέρω ότι αυτή τη στιγμή έχουν γίνει οι κινήσεις με ντέμο, με έχουν επιλέξει και δεν έχει βγει ακόμα κάποιο budget. Επίσης σκοπεύω να δουλέψω σε Cubase 10 Pro (ακούς @dimsonic ?)
    2 βαθμοί
  16. Καιρός για κάτι καινούργιο. Καθώς τον Αύγουστο έμεινα σχεδόν κλεισμένος εντός η μόνη διέξοδος ήταν το κομμάτι αυτό που με κράτησε συντροφιά μέχρι σήμερα. Γραμμένο στο καινούργιο στυλ προσέγγισης της σύνθεσης (τρόπος του λέγειν) περιλαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά γραμμένων και αυτοσχεδιαστικών μερών. Δυστυχώς για να αναπτυχθεί σωστά έπρεπε να ξεπεράσει τα 8 λεπτά και ζητώ την κατανόησή σας και την υπομονή σας. Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα τρικ ή μυστικά, πως θα μπορούσαν άλλωστε να υπάρχουν καθώς θεωρώ τον εαυτό μου πρωτάρη, όλα είναι με τα εργαλεία του cubase, οι κιθάρες είναι η telecaster deluxe και η squier tele στα πιό ήσυχα σημεία, και οι δυό μέσω του behringer v-amp. Μπάσο το 5άρι άταστο harper στον v-amp εντελώς clean.
    2 βαθμοί
  17. Τον Weckl φίλε Νίκο, τον ζητάνε όλοι γιατι μπορεί να παίξει τα πάντα. ΚΑΙ τον Τζέημς Μποντ. ?
    2 βαθμοί
  18. 2 βαθμοί
  19. Πάντως παραδοσιακά στο νόιζ ξεκινάει ένα θέμα π.χ. "Ποια η άποψή σας για την Ζαν Ντ' Αρκ;" και καταλήγουμε να τσακωνόμαστε για τον αν ο Ρότζερ Μουρ ήταν καλύτερος Τζέιμς Μποντ από τον Σον Κόννερυ. (που δεν ήταν ούτε για πλάκα δηλαδή μην τρελαθούμε τελείως) Επίσης άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι εγείρονται θέματα τα οποία ουδέποτε προβλημάτισαν το κοινό ή τους ίδιους τους μουσικούς αλλά εδώ μέσα γίνονται αντικείμενο ομηρικών μαχών. Μας αρέσει να έχουμε δίκιο. Είναι το ωραιότερο χάι. Αν κάποιος πάει να μας το αμφισβητήσει, αξίζει σπαμ ερωταπαντήσεων σε εντελώς άσχετο τόπικ. Δηλώνω ένοχος.
    2 βαθμοί
  20. μιά κι έξω, no overdubs ! εργαλείο λέμε....
    2 βαθμοί
  21. Βρε όχι. Έγραψες 'φλαμάρεις' που είναι από τα χειρότερα που μπορεί να ακούσει μια μπάντα και σημαίνει σε γενικές γραμμές ότι δεν είναι δεμένη και παίζει αλλού ντ' αλλού, και χρησιμοποίησα το λογοπαίγνιο με το flame για να κάνω ένα μάλλον ατυχές αστείο.
    2 βαθμοί
  22. Bill συμφωνώ σε όλα. Δεν είμαι ενάντια στα social media, ίσα ίσα. Δημήτρη (Αετέ), χέστηκα στα γέλια λέμε. Λέων, είμαι σίγουρος ότι από κοντά θα τα λέγαμε καλύτερα, είναι αυτές οι ρημάδες οι ιδιαιτερότητες του γραπτού λόγου, που αν θέλεις να επεκταθείς σε κάτι, πρέπει να γράψεις βιβλίο για να τα εξηγήσεις. Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι κάνεις αντίλογο από πείσμα, τι λες τώρα. Απλά προσπάθησα να εκθέσω τις απόψεις μου όσο καλύτερα μπορούσα.
    2 βαθμοί
  23. μα για τον δεύτερο μαλώνουμε τόση ώρα
    2 βαθμοί
  24. Φίλε Στράτο @fusiongtr λίγα με τον Καλιντζάκη!Μιλάμε για τον Shredder του κλαδέματος!Έχει ξαπλώσει δύο παίχτες στην ίδια φάση,με ανάποδο ψαλίδι στο κούτελο!
    2 βαθμοί
  25. Μερικές διορθώσεις, half time feel στη γέφυρα, αλλαγές στο solo.
    2 βαθμοί
  26. Lakis Album To do Τέχνη ΟΚ Εργαλεία ΟΚ Έμπνευση ??? Χρόνος ??? Βάλε ένα μεσοπρόθεσμο στόχο, ανακοίνωσε τον και ακολούθησε τον. Ραντεβού εδω, τότε με τη μουσική. Στη βράση κολλάει το σίδερο.
    2 βαθμοί
  27. Όλα έτοιμα τα έχω...αρκει να βρω 7-8 τραγούδια ?
    2 βαθμοί
  28. Σεβαστό! Στο πρωτο μισό δε νομιζω οτι διαφωνουμε. Εσυ το λες "τροπο έκφρασης πραγμάτων που έχουμε εσωτερικα" εγω το λέω "συναισθηματα"... Νομιζω λεμε το ιδιο... Αν εγω γράψω κατι που πολλοί ταυτίζονται με αυτό σημαίνει οτι εχω μεταδώσει τελεια το συναίσθημα (η αλλιως εχω εκφράσει άψογα αυτό που ήθελα) οποτε... ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ. Αν παλι αυτό που λεω δεν αφορα κανέναν η δεν θα ειναι κατι σημαντικό.... Η ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΛΑ. Για καποιο λογο οι 9 στους 10 θα επέλεγαν το παστίτσιο απο τις μπάμιες! (Εκει να δεις μετάδοση και αναπαραγωγή συναισθημάτων ? ) Σχετικα με το δεύτερο μισο... Αυτα ισχύουν για κάθε μουσική... Απο ΠΑΝΤΑ... δεν έγιναν τώρα...οποτε οι αριθμοί υπηρχαν παντα και παντα κατι έδειχναν... Εγω για καποιο λόγο μίλησα για πωλησεις δίσκων (η προσέλευση κόσμου σε συναυλιες αν θες) και οχι για, likes shares followers και views... Δεν ειναι ΟΛΑ κατασκευασμένα ουτε ΟΛΟΙ οι ακροατές λαθος και εγω σωστός... Κατι κανει καλα ο Πλιάτσικας γαμωτο!!! ?
    2 βαθμοί
  29. Τι εννοεις;Μια για ΜΟΥΣΙΚΗ δε μιλαμε;Με την τεχνη εχουν σχεση... Με την τεχνικη δεν εχουν. ΚΤΓΜ ΤΕΧΝΙΚΗ=ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΕΧΝΗ ΤΕΧΝΗ=Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (ΜΕΣΩ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ κοκ...) Οι αριθμοι ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ οτι κάποιος κανει κατι καλα... Υγ. (Επειδή έκανες edit το post) Η έκφραση η πρωτοπορία και η δημιουργικότητα ειναι μέρος της τεχνης και ΑΙΤΙΕΣ ώστε να γίνει η μετάδοση η αναπαραγωγή συναισθημάτων (που προανεφερα) και που θα σε "αναγκάσουν" να βαλεις το χερι στην τσέπη και να πας να πάρεις τον δισκο ?
    2 βαθμοί
  30. Oχι. Αυτο αντικειμενικα μου λεει μονο, οτι ειναι "The best selling jazz record of all time" .
    2 βαθμοί
  31. Στην περίπτωση του "50 ways to leave your lover" ναι. Σε άλλες περιπτώσεις ίσως όχι αλλά και πάλι αν δεν έπαιζε ο Gadd θα έπαιζε ο Porcaro,o Purdie,o Marotta ,ο Schwarzenberg ή ο Keltner O Μπάμπης ο Σουγιάς πάντως σίγουρα δεν θα έπαιζε... ? Αυτό είναι μύθος του εξαίρετου μεν , γραφικά υπερβολικού δε Purdie (το έχουμε άλλωστε κλείσει το θέμα και εδώ ? ) Ο μόνος άλλος ντράμερ σε κομμάτι των Beatles είναι ο MC Cartney ? Αλλά γενικά είναι γνωστή η πρακτική,πριν να βγούνε οι κομπιουτες και τα DAW,της αντικατάστασης μη έμπειρων μουσικών και ειδικά στο σημαντικότερο όργανο δηλ.τα ντραμς στις ηχογραφήσεις στα 60s,70s,80s & 90s. Στην country δε μουσική έπρεπε να βγει στα 90s o Dwight Yokam για να.... επιτραπεί να παίξουν στο στούντιο " μη session" μουσικοί.(δεν νομίζω να υπάρχει country δίσκος στα 80s & 90s που να ΜΗΝ παίζει ντραμς ο Eddie Bayers.) Μέχρι τότε οι ίδιοι 10 μουσικοί έπαιζαν σε όλους τους δίσκους όπως άλλωστε και στην soul της Stax, Motown, Atlantic.
    2 βαθμοί
  32. Υπάρχει κάποιος που καταγράφει το σκόρ? Ποιά ομάδα νικάει μέχρι στιγμής? Εχω χάσει την μπάλα!
    2 βαθμοί
  33. Είναι το bridge spacing,με το να έχεις μαγνήτη που ταιριάζει με αυτό ,ΟΠΤΙΚΑ θα είναι ωραιότερο μια και οι κάθε χορδή θα περνάει από το κέντρο κάθε πόλου, ηχητικά δεν θα έχει καμμία διαφορά το μισό heavy metal των 80s,Van Halen included,με "λάθος" spacing στους bridge humbuckers γράφτηκε.
    2 βαθμοί
  34. Ε ναι προφανώς. Αλλά δεν είναι όλοι οι μουσικοί προικισμένοι συνθέτες ΚΑΙ προικισμένοι εκτελεστές όπως δεν είναι όλοι οι καλοί προπονητές, προικισμένοι αθλητές. Ο καθένας δουλεύει με τα εφόδια που έχει και όλοι ονειρευόμαστε να τα είχαμε όλα.
    2 βαθμοί
  35. Τι να σώσω;Κινδυνεύει κανεις;Απο το υφακι σου πρεπει να εχουμε πιει ισα με καμια 100ρια καφεδες μαζι! Συμβουλη... Μη πιανεσαι συνεχως απο μια λεξη και άφηνε τη ροή των πραγμάτων για το καλό της συζήτησης... Διαφορετικά θα επρεπε βαση οσων μας ειπες... 36 λεπτά πριν, VangelisV είπε Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το κομμάτι είναι εξ' ολοκλήρου γραμμένο από τον Freddie Μercury ... καποια στιγμη να πέρασε και τυμπανα... ? Ας ειμαστε καλοπροαίρετοι λοιπον και με σεβασμο στο συνομιλητή μας καθως ουτε "μάστορες" ειμαστε ολοι ουτε γνωριζομαστε απο χτες ?
    2 βαθμοί
  36. Δηλαδή βρε Βαγγέλη, αν δεν έπαιζε άλλος ντράμερ σ' αυτούς τους δίσκους, δεν θα πήγαιναν Νο1?
    2 βαθμοί
  37. Αναρωτιέμαι ποιου μεγάλου κοινού την αναγνώριση έλαβαν οι Boulez, Messiaen, Stockhausen και άλλοι μεγάλοι συνθέτες - μουσικοί για να τους αναφέρουμε σαν τέτοιους.
    2 βαθμοί
  38. Θέλω απάντηση .... αν και είναι ρητορική η ερώτηση. EDIT: Υπάρχει λόγος. Γιατί μετά θα τεθεί το θέμα ποιος κάνει τέχνη. Κάνει τέχνη ο μπασίστας του Τόνι Σφήνος? Κάνεις τέχνη εσύ Σπύρο μου (χωρίς παρεξήγηση ελπίζω, ξέρεις ότι σε εκτιμώ πολύ, παράδειγμα φέρνω) όταν δουλεύεις με κάποιον τραγουδιστή στα πλαίσια της δουλειάς σου, ή όταν κάνεις κάποιο σέσσιον στο πλαίσιο της επαγγελματικής σου δραστηριότητας? Εδώ υπάρχουν πολλές και διαφορετικές φαντάζομαι απόψεις. Ποιος κάνει τέχνη, υπό ποιές συνθήκες, και ποιος θα το κρίνει αυτό? Το κοινό? Κάποιος άλλος? Το χόντρυνα τώρα αλλά τι στο καλό. Νομίζω ότι εδώ είναι το ζουμί. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι, που στα πλαίσια της δουλειάς τους είναι τέρατα τεχνικής. Είναι όλοι από αυτούς καλοί μουσικοί? Είναι σίγουρα καλοί οργανοπαίχτες, δεν το συζητώ (και δεν αναφέρομαι σε παιδιά από εδώ μέσα, το ξεκαθαρίζω). Καλός μουσικός και καλός οργανοπαίχτης (με πολύ καλή τεχνική) είναι το ίδιο? Προβληματισμοί που πηγάζουν από την κουβέντα νομίζω. Ξαναλέω, ότι έγραψα δεν αποτελεί αιχμή εκ μέρους μου για κανένα συνφορουμίτη.
    2 βαθμοί
  39. Έχω τέσσερα άλμπουμ έτοιμα, βάζεις τα εξώφυλλα να κονομησουμε; ?
    1 βαθμός
  40. Σου πήρα την μπουκιά απ' το στόμα?
    1 βαθμός
  41. Μόλις περιέγραψες την μέρα μου. Αχ ρε καημένε...
    1 βαθμός
  42. 1 βαθμός
  43. Άλφον, μην μας τάζεις άλμπουμ και μετά μας αφήνεις με μία φωτογραφία, όσο καλή κι αν είναι (είναι παρεμπιπτόντως). Σαν να μας λες 'ελάτε κερνάω πιτόγυρα' και να μας δίνεις μόνο τις πίτες, κι αυτές αλάδωτες και άψητες. ? Βήτον, έχει απόλυτο δίκιο ο αγαπητός admin. Καλοί οι ψυχαναγκασμοί και οι τελειομανίες - προσωπικά έχω δεκάδες, ειδικά απ' τους πρώτους - αλλά κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε και καμια δουλειά. Γάμον, η έλλειψη του 'τέλειου' στούντιο δεν σε εμποδίζει να αρχίσεις να γράφεις κομμάτια. Κερδίζεις χρόνο, αποκτάς κίνητρο για να φτιάξεις το χώρο και - έξτρα μπόνους - ανεβάζεις εδώ τα ντέμο για να τα ακούμε και να σου λέμε τι θα κάναμε εμείς διαφορετικά, μέχρι να μας σιχτηρίσεις!
    1 βαθμός
  44. Το θέμα είναι κατά την γνώμη μου, να δεις την ταινία μαζί με τον σκηνοθέτη, να σου μιλάει σε κάθε σκηνή για το πώς φαντάζεται τα συναισθήματα που θέλει να δώσει. Ηχογραφείς την συνομιλία, και βλέπεις πολλές φορές την ταινία μόνος σου, ακούγοντας ξανά και ξανά, την ηχογραφημένη φωνή να δίνει το εσωτερικό τοπίο κάθε σκηνής.
    1 βαθμός
  45. ντάξει... εγώ την "άκουσα" με το εξώφυλλο...?
    1 βαθμός
  46. Είναι πολύ ενδιαφέρον, καλοδουλεμένο και μου ακούγεται τέλεια. Και βρίσκω επίσης πολύ καλό το παίξιμο/ προγραμματισμό στα πληκτροειδή. Εκεί που μπαίνει η ηλεκτρική μπασοτονικά τρελαίνομαι και η συνέχεια της πολύ ωραία. ( Ζηλεύω, πρέπει να πάω να κάνω κανα μάθημα γιατί μόνος μου δεν πειθαρχώ να μάθω, θα μπορούσα να προσπαθήσω λίγο, αλλά αν είχα τον "γερμανό" μου από πάνω θα προχώραγα. Δεν θέλει και ο μικρός να πηγαίναμε μαζί, έκανε μερικά μαθήματα στο αρμόνιο και μετά τα παράτησε, δεν μπορώ μου λέει, δεν το γουστάρω, θέλει μόνο αθλητισμό και fortnite χαχαχαχαχαχα) Έυγετε!!!!!
    1 βαθμός
  47. Δεν θα το μαθουμε ποτε. Ο ιδιος ο P. Simon ελεγε οτι αν δεν επαιζε ο Gadd..στο 50 ways. το κομματι δεν θα γινοταν επιτυχια. Φανταζεσαι τον Brown χωρις τον Stubbe? Toυς Toto χωρις τον Porcaro? Την Αριθα χωρις τον Purdie.
    1 βαθμός
  48. Το θεμα δεν ειναι να μπορείς να παίξεις... Το θεμα ειναι να μπορείς να συνθέσεις... Και να εχεις έμπνευση... Η ιδέα ηταν πληρωνόταν παντα.Αν δεν έγραφε το Moonchild o Rory και ο May το bohemian δε θα τους εσωνε κανένας vox ac30... Αν δεν έγραφε ο slash το sweet child δε θα τον εσωνε κανένας Marshall... αν δεν έγραφε ο Hetfield το MOP δε θα τον εσωνε κανένας και αν δεν έγραφε ο Knopfler το sultans δε θα τον εσωνε καμια στρατ και κανένας fender.Αναφέρω τέρατα που ο καθένας ειχε τον δικο του ήχο αλλα πανω απ ολα το δικο του μουσικο ΙD θέλοντας να τονισω οτι η έμπνευση και η σύνθεση προέχουν έναντι των υπόλοιπων... Τα αλλα ειναι για polish αλλα.... You can't polish a turd... Σχετικα με τις ιστορίες που εχει να πει η μουσική σημερα... Φυσικα και υπαρχουν... Και πολλές μάλιστα. Πιο πολλές απο ποτε ομως τελικα ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!Οτι ειναι παρα πολλές ε σχέση με παλιά (αυτή ειναι η μεταβλητή) αλλα οι ώρες της ημερας εξακολουθούν να ειναι 24 (αυτή ειναι η σταθερά). Τιποτα δεν μπορεί να κλασσικοποιηθει (κλασσικό=αυτό που άντεξε στο ΧΡΟΝΟ) καθως ο χειμαρος της πληροφοριας σε παρασέρνει και δεν στεκεσαι πολυ... Ακους... Δε σ αρεσει... Προσπερνας... Η... Ακου... σ αρεσει....προσπερνας (γιατι κατι αλλο καλο εσκασε) παλια υπηρχε ο χρονος να ωριμασει ενα αλμπουμ... Μεχρι να βγει το επομενο... Η μπαντα ειχε κανει τουρ... ειχες μαθει στιχους... ειχες αναλυσει εξωφυλλο... Ειχες μαθει-τραγουδησει-συνδεσει με στιγμες-αγαπησει τα κομματια και ΕΙΧΕΣ Τ Ο ΧΡΟΝΟ... και εσυ και η μπαντα... Τωρα... Ας μεινει ανενεργος καποιος δισκογραφικα για 2-3 χρονια αν του βασταει!!! Με οτι αυτό συνεπάγεται... Όταν σε βιάζει ο χρονος για να γράψεις κατι διαφορετικά ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ ΑΠ ΤΟ ΧΑΡΤΗ.. ε δε θα γράψεις ουτε. Moonchild... Oυτε bohemian... Ουτε sweet child... (Eτσι κ αλλιως δε θα γραφες... Ποσο μαλλον ΤΩΡΑ. ? ) Και τελοσπαντων το ιντερνετ ΤΓΑΜΣΕΤΜΑΝΑ για μουσικη...
    1 βαθμός
  49. Δεν βγαίνουν πια μουσικοί θρύλοι. Όχι ότι δεν υπάρχουν υποψήφιοι από ποιοτικής άποψης αλλά έχουν αλλάξει οι μηχανισμοί θαυμασμού. Δε λειτουργεί έτσι πια το πράγμα. Για θρύλοι είναι καθ' οδόν η Beyonce και ο Kanye West π.χ. αλλά όχι για τη μουσική τους. Aretha Franklin δεν θα ξαναβγεί πάντως. Δεν υπάρχει αυτού του είδους το focus πια από το κοινό. Η νέα Aretha δε θα καταφέρει ποτέ να φτάσει την παλιά σε στάτους κι ας έχει καλύτερη φωνή (λέμε τώρα) κι ας λέει ωραιότερα τραγούδια (ξαναλέμε)
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...