Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1713


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3887


  3. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4590


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/31/19 σε Αναρτήσεις

  1. Δεν υπάρχει εταιρεία που να βγάζει όργανα υπερεκτιμημένα (και να αντέχει πάνω από 5ετία στην αγορά). Αυτή τη στιγμή ο δείκτης value for money βρίσκεται στο ζενίθ της ειλικρίνειας/πραγματικότητας όσον αφορά το τι πληρώνεις για αυτό που θα πάρεις, τουλάχιστον για όργανα, και δη της μεσαίας κατηγορίας (350-1000Ε). Η ανησυχία σου έχει βάση, γιατί ο Chapman κέρδισε ένα μεγάλο μερίδιο φθηνού (οχι φθηνιάρικου) marketing μέσω της περσόνας του (κιθαρίστας, έμπορος, reviewer, youtube celebrity). Παρ' όλα αυτά τα όργανα αντανακλούν ακριβώς την τιμή που προσφέρονται. Προσεγμένες δουλειές, όχι τυχαία υλικά, συγκεκριμένη αισθητική. Ψεγάδια υπάρχουν σε περίπτωση που θέλουμε να βγάλουμε ξίγκι απο τη μύγα, αλλά σε καθε περίπτωση, κάθε όργανο που έπεσε στα χέρια μου ήταν στιβαρό και ενέπνεε εμπιστοσύνη. Επίσης ήταν αρκετά generic, δηλ. με specs για να ικανοποιήσουν κάθε χέρι, δηλ. όχι πολύ παχιά/λεπτά μανίκια, σατινέ φινίρισμα, όχι flat radius, moderate μαγνήτες όχι hot, ούτε vintage.
    2 βαθμοί
  2. Ο ασφαλεστερος τροπος για να αποκτησεις ετοιμη αποψη, μιας και δεν μπορεις να δοκιμασεις ο ιδιος τη μαρκα αυτη, ειναι να γοογγλαρεις και να διαβασεις καμποσες 10αδες reviews. Θα παρεις μια καλη ιδεα.
    1 βαθμός
  3. ακριβώς... η μόνη περίπτωση να έχεις (κι αυτό εν δυνάμει ως προς το υποκειμενικά επιθυμητό), πραγματικά "σωστό" monitoring στη σκηνή (foldback), είναι η ξεχωριστή ειδικά για τους μουσικούς μίξη μέσω της οποίας ο ηχολήπτης έχει μοναδική αποστολή, ανεξάρτητα από το τι ήχος φτάνει στο κοινό (FOH), να "ευχαριστήσει" εσένα και τους συναδέλφους σου (αναλογικά φυσικά και με τους απαραίτητους κάθε φορά "συμβιβασμούς", μια και δεν παίζει ο καθένας σας μόνος και είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ το να σέβεστε ο ένας το άλλο έχοντας σαν προτεραιότητα την μπάντα κι όχι καθείς το όργανό του)...? δυστυχώς, το να "ανεβάζονται" συνεχώς "τυφλά" εντάσεις όπως συχνά γίνεται, είναι η τρελή χαρά των διαφόρων artifacts λόγω της ακουστικής σκίασης... όποιο όργανο "ανεβάζεις" επιδρά δυναμικά (ανάλογα με το συχνοτικό του περιεχόμενο) σε κάποιο-α άλλο-α ως προς την ευχέρεια διάκρισής του-ς μέσα στην ακουστική συνισταμένη του συνόλου... αν συνυπολογίσεις και τα όρια του headroom του hardware, που αν ξεπεραστούν έρχεται η αδηφάγος παραμόρφωση, αντιλαμβάνεσαι θεωρητικά (αλλά μάλλον και βιώνεις πρακτικά) φαντάζομαι τα "περαιτέρω"... έτσι επειδή κατά κανόνα στα συνήθη καθ ημάς PA, δεν υπάρχει σύστημα foldback ούτε ειδικός ηχολήπτης, προσωπικά θα σε συμβούλευα (με "τρόπο" πάντα γιατί ποτέ δεν θέλεις να τσαντίσεις τον "ηχολήπτη" μια και "εξαρτάσαι" από αυτόν) να προσπαθείς να τον "καταφέρεις" πριν απ όλα κάθε φορά να ασχοληθεί επιμελώς ειδικά με τον ήχο σας ανεβαίνοντας και ο ίδιος για επαρκή χρόνο στην σκηνή (και με το soundcheck να τελειώνει πάντα στο FOH με ένα κομμάτι που παίζοντας το, τα "χώνετε")... τώρα "μικροεπεμβάσεις" δύσκολα θα αποφευχθούν στην πορεία του perfomance αλλά με τη σωστή πρώτη μίξη ως βάση, θα ναι λίγες και σχετικά εύκολες... τέλος για να διατηρηθεί η αναλογία πολλές φορές θα επιβάλλεται να "χαμηλώσει" κάποιος που "ξέφυγε" κι όχι να ανεβάσει αυτός που πλέον δεν "ακούει"... ε εδώ παίζει μεγάλο μέρος και η μεταξύ σας σχέση και πειθαρχεία για το καλό της μπάντας που ανέφερα παραπάνω... good luck...?
    1 βαθμός
  4. Gary Moore: ο Σαραβάκος της κιθάρας. Σπουδαίος παίκτης. Απίστευτο τσαγανό. Αll time favourite πανηγυρισμός (μετά του Hugo Sanchez) Αυτό άκουγα πριν λίγο πάντως... Έρως η Tina
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...