Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4590


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3435


  4. Sami Amiris

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      277


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/24/19 σε Αναρτήσεις

  1. κάθε δημιουργός έχει μια μοναδική και "αυθεντική" πρώτη ματιά για το κάθε του πόνημα, η οποία αποτυπώνεται στην παραγωγή του clip του (όσο βέβαια του επιτρέπει η τεχνική του γνώση και οι εξοπλισμός του μια και μιλάμε ως επί το πλείστον για "σπιτικές" παραγωγές)... εμένα όμως πάντα μου κινούσε το ενδιαφέρον και μια ενδεχόμενη δεύτερη ματιά-άποψη σε πολλά από αυτά που καταθέτουν οι φίλοι μας εδώ... προσωπικά το έχω ξανακάνει παλιότερα και σε κομμάτια του φίλου Σπύρου (Jazzjoker) περισσότερο σε τεχνική βάση αλλά αυτή την φορά αναφέρομαι περισσότερο στην "διαφορετικότητα" της έκφρασης μέσω της παραγωγής... το τεχνικό μέρος είναι απλά μια αναγκαία και αναπόφευκτη συνθήκη που δεν την καθορίζει απόλυτα (πχ οι επιλογές στις εντάσεις και την χωροταξία των επιμέρους οργάνων είναι καθοριστικές επιλογές που λειτουργούν ενδεικτικά και πέραν της όποιας "ηχοληπτικής αρτιότητας" συνολικά)... ανοίγω λοιπόν αυτή την συζήτηση, με αυτήν (την διαφορετικότητα) ως κύριο κριτήριο και όχι τις τεχνικές επισημάνσεις (που εντάξει κάποιες φορές θα ναι και αναπόφευκτες, αλλά όχι αυτοσκοπός)... ως πρώτο clip σε αυτή την ενότητα το Why Not του Δημήτρη (Dimsonic) που τον και ευχαριστώ θερμά ακόμα μια φορά για την εμπιστοσύνη... αναμένω εναγωνίως και από άλλους φίλους ανάλογες "δεύτερες ματιές" σε οποιοδήποτε clip... ΥΓ. για την ιστορία και μόνο, το remix έγινε στα φτωχά πλην τίμια tascam vl-x5, με μια Lexicon Ωmega μέσω του Sonar και διαφόρων plug-inιδίων...
    6 βαθμοί
  2. Για την ιστορία θα σημειώσω ότι ο Νίκος ενδιαφέρθηκε και προσφέρθηκε ευγενικά από την πρώτη στιγμή που άκουσε την μετά 40 χρόνια αναβίωση του παλιού κομματιού των a priori. Όλα ξεκίνησαν γύρω στο 2012 όταν τα εναπομείναντα μέλη των a priori κάναμε μιά προσπάθεια να ηχογραφήσουμε κάποια παλιά κομμάτια ξανά. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε. Από εκείνη την ηχογράφηση υπήρχαν τύμπανα, μιά κιθάρα, μπάσο και πλήκτρα. Φέτος το ξαναέφτιαξα χρησιμοποιώντας τα βασικά τρακς και προσθέτοντας νέα για να καλύψω κενά, λαθάκια και λοιπά θεματάκια της τότε one-take ηχογράφησης. Οι γνώσεις μου σαφώς περιορισμένες και ερασιτεχνικές. Ετσι η πρόταση του Νίκου εγινε αποδεκτή και με το πλήρωμα του χρόνου βλέπετε το αποτέλεσμα. Προηγήθηκε άλλη μια έκδοση που μου έστειλε πριν ένα μήνα, όπου έκανα ορισμένες εξ αποστάσεως προτάσεις για αλλαγές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η ηχογράφηση και μουσική παραγωγή εξ αποστάσεως είναι δύσκολη υπόθεση. Άλλα θέλει ο μουσικός, άλλα ο παραγωγός, άλλα ο ηχολήπτης. Αν είμασταν μαζί στον ίδιο χώρο θα έβγαινε ένα ακόμα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, σχεδόν ιδανικό. Αυτό που ακούτε εδώ, έχει μια σωρεία από επεμβάσεις και προσπάθειες βελτίωσης από τον Νίκο, που έγιναν ακόμα πιό δύσκολες, καθώς έχω την συνήθεια να ηχογραφώ τα όργανα wet και επεξεργασμένα, χωρίς να κρατώ (ακόμα) παράλληλα τις dry ανεπεξέργαστες εκδόσεις τους. Ετσι έπρεπε να καθαριστούν πράγματα που είχαν προστεθεί στα όργανα όπως reverb, eq ή delay που δυσκόλευαν την καθαρότητα και την εστίαση του τελικού αποτελέσματος. Η δουλειά του Νίκου στα τύμπανα ιδίως για μένα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς δυό φορές προσπάθησα εγώ να τα βελτιώσω χωρίς σημαντικό αποτέλεσμα. Τώρα, όσον αφορά την συνολική εικόνα προς τα έξω του κομματιού ως συνθέτης και ενορχηστρωτής, αν ήμουν παρών στην τελική μείξη σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν λιγότερο εμφανή ή αντιστρόφως, αλλά είπαμε: η απόσταση. Συμπερασματικά, ευχαριστώ τον Νίκο για τον κόπο του και χαιρετίζω την νέα σειρά παρουσιάσεων !
    2 βαθμοί
  3. 2 βαθμοί
  4. Είμαι εναντίον των αγοραπωλησιών. Τις κάνω σπανιότατα και μόνο όταν πραγματικά το χρειάζομαι. Βασικά κρατάω τα πάντα ακόμα κι αν δεν τα χρησιμοποιώ. Φυσικά αυτό έχει το κόστος του στους αποθηκευτικούς χώρους του σπιτιού αλλά έχω γλιτώσει και την μετάνοια. Για το μόνο που μετανιώνω είναι για ανθρώπους που είτε τους φέρθηκα καλά ενώ δεν έπρεπε είτε τους φέρθηκα άσχημα και δε ζήτησα ποτέ συγγνώμη.
    2 βαθμοί
  5. Ευχαριστώ πολύ! Ναι, βασικά φεστιβαλικό είναι. Ίσως ένα μικρό μέρος του να ψιλοπεράσουμε σε κανένα live για όσους φανατικούς το θέλουν, αλλά ούτως ή άλλως το σχήμα δεν παίζει εύκολα σε κλαμπάκια. Είναι μικρό μεν (ντουέτο) αλλά καταρχήν θέλει σούπερ πιάνο και καλή ηχητική για να παίζουμε σαν τους ανθρώπους. Αυτό είναι δική μου παραξενιά, διότι αν είναι να παίζω με κουαρτέτο πχ είναι οκ και ένα όχι τόσο καλό πιάνο, άντε και τρίο, αλλά σε ντουέτο παίζω σόλο πιάνο το 50% του προγράμματος, άρα εντελώς εκτεθειμένος, και αν το πιάνο δεν βοηθάει δεν μπορώ να μην έχω σφίξιμο στα χέρια μου, και με αυτού του είδους τις δυσκολίες με χτυπάει στο σώμα. Η τεχνική δυσκολία είναι εντελώς αντίστοιχη με το όταν έπαιζα πολύ δύσκολα κλασσικά κομμάτια στα νιάτα μου και η εκφραστική επίσης αντίστοιχη, η δε εγκεφαλική δραστηριότητα (καθότι αυτοσχεδιασμός κτλ) είναι πολλαπλάσια. Αν το πιάνο δε βοηθάει είναι τεράστιο θέμα. Δεν είναι τυχαίο που οι τελευταίες εμφανίσεις που κάναμε ήταν στο Deree πριν ένα χρόνο περίπου... Τώρα που το είπαμε μπορεί να ανεβάσω λίγο υλικό από τη τελευταία συναυλία εκεί... Ευχαριστώ και πάλι!
    2 βαθμοί
  6. δεν την ηξερα την συγκεκριμενη..για να ειμαι ειλικρινης πριν λιγο την εμαθα!!!εξαιρετικη!!
    2 βαθμοί
  7. σ' ευχαριστώ πολύ φίλε mpamps... ? θα επιμείνω όμως να μην επικεντρώσουμε μόνο στην τεχνική... ? και συνηγορώ στον Δημήτρη και όπως του είπα και στην επικοινωνία μας αυτή είναι απλά μια μου άποψη που προσωπικά με ικανοποιεί (η δεύτερη διαφορετική ματιά που λέγαμε)... κάποιος, οποιοσδήποτε άλλος, είτε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης θα είχε μια δικιά του... έτσι κι αλλιώς σε κανονικές συνθήκες παραγωγής θα είχε τουλάχιστον άλλα τρία στάδια επανεξέτασης (κάθετης και οριζόντιας και με σοβαρότερο εξοπλισμό) συν ένα κανονικό mastering (και για να ταν ο Δημήτρης πραγματικά ευχαριστημένος δεν γίνεται αλλιώς...προαπαιτούταν η παρουσία του σε όλα για να εκφράζει τις επιθυμίες του κατά το "χτίσιμο" σε πραγματικό χρόνο διαδραστικά)...
    1 βαθμός
  8. Eπόμενα άρθρα. "πως να πάτε στην πρόβα αδιάβαστοι, αλλά να φαίνεστε ότι έχετε μελετήσει". "το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι: αυτός ο άγνωστος -και πως να κατακτήσετε την τέχνη του κουρδίσματος"
    1 βαθμός
  9. Η διαφορά είναι τεράστια!!!! Ακομά προσπαθώ να συνέλθω και να συνειδητοποιήσω τελικά τι κάνει μια σωστή μίξη. Τεχνικές γνώσεις δεν έχω. Την ορολογία δεν την έχω οπότε θα χρησιμοποίησω ότι εκφράσεις μπορώ. 1) Πρώτη εντύπωση είναι σαν να τράβηξε κάποιος μια κουρτίνα και η θολούρα έφυγε. Κι άρχισαν όλα να ακούγονται. 2) Το κομμάτι άπλωσε. Και το κάθε όργανο βρήκε το χώρο του. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ξεστραβωθώ και να μάθω 2-3 πραγμάτα περι μίξης, comporessores, reverbs. Πριν απο λίγο είχα ανοίξει ενα demo song στο Logic κι άρχισα να παίζω και να αφαιρώ plugins απο τα διάφορα tracks και κατάλαβα ότι ειναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να καταλάβω γιατι το καθε plugin ήταν έκει και με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Τέχνη είναι η μιξή κι εσύ καλλιτέχνης! Καταπληκτικός!
    1 βαθμός
  10. Εδω μια squier vm strat ανταλλαξα (μαζι με αλλα) με mex tele, και ενα μηνα μετα πηγα και αγορασα την ιδια σε αλλο χρωμα... Γενικως, δεν πουλαω κατι εαν δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν θαντο χρειαστω ποτε. Και επειδη μοδα ειναι και γυριζει, ξερω οτι καποια στιγμη θα το χρειαστω, οποτε δεν προκειται να το πουλησω. Ανταλλαγη με κατι που θελω περισσοτερο, οκ.
    1 βαθμός
  11. με κινδυνο να αφοριστω απο τον αγιο @Superfunk o Νate ειναι ο μοναδικος που μπορει να πιασει την γκρουβα του Steve.. Σε τεχνικη δε...στο οργανο ειναι καλυτερος. τσ τσ 2 προδοσιες σε μια μερα Νικ....ποσο να αντεξεις..
    1 βαθμός
  12. I bought 3 φορες τελε πιστευοντας οτι την χρειαζομαι.Τελικα den ξαναπηρα.
    1 βαθμός
  13. Όχι δεν μετάνοιωσα για τίποτα που έχω πουλήσει. Τα πιο πολλά ήταν δουλεμένα μηχανήματα από live με πολλές ώρες και μικροπροβλήματα άρα δεν είχε νόημα να τα κρατήσω οπότε φύγανε και πιάσανε και τόπο τα λεφτά για καινούργιο εξοπλισμό. Κάποια σχετικά καινούργια δεν μου κάνανε πλέον και γιαυτό αντικαταστάθηκαν. Σε synth/drumachine κτλ υπάρχει θέμα συντήρησης αν δεν κρατηθούν για συλλεκτικούς λόγους και όσο δουλεύονται λαίβ τόσο φθείρονται.
    1 βαθμός
  14. Αν το εχω παθει!!!!!και μια και δυο και τρεις φορες. Και το κακο ειναι οτι δεν εβαλα κ μυαλο. Πουλησα 2 φορες τελε πιστευοντας οτι δεν την χρειαζομαι.Τελικα ξαναπηρα. Πουλησα αγαπημενη στρατ που με κοπο κ €€€ εφτιαξα απο κομματια κμεσα στο μηνα αρχισα να βλαστημαω. Φυσικα παλι με οικονομικο κοστος την ξαναεφτιαξα. Πουλησα αναριθμητα πεταλια επειδη δεν μου εκαναν (στην πλειονοτητα των περιπτωσεων ημουν απλα ανωριμος ωστε να καταλαβω πως δουλευουν σωστα). Ξαναγοραστηκαν καποια κ εκτιμηθηκαν. Πολυ ακριβο χομπυ η μουσικη, εν αντιθεσει με τις πεποιθησεις.....
    1 βαθμός
  15. Ένα πραγματικό supergroup που δυστυχώς έκανε μόνο ένα δίσκο. Θα πω 2 ονόματα, οι πιο ψαγμένοι σε αυτή τη μουσική θα τα ξέρουν. Tim Pierce, Kevin Gilbert. Ακούστε όλο το δίσκο, τον θεωρώ από τους καλύτερους prog rock δίσκους ever.
    1 βαθμός
  16. Παιδιά γεια σας. Ειλικρινά, ευχαριστώ για τις τόσες απαντήσεις και απόψεις. Ο λόγος που έκανα αυτή την ερώτηση πριν ένα μήνα περίπου, αποφάσισα μετά από αρκετά χρόνια χωρίς επαφή με τα τύμπανα να κάνω ένα drum cover. Πήγα για πρόβες αρκετές φορές , σε κάποιες είχα πιει σε κάποιες όχι, το θέμα ήτανε ότι δεν μπορούσα να αποφασίσω πότε παίζω καλύτερα και πότε όχι. Η άποψη μου είναι όχι, για τον απλό λόγο, αυτά που νομίζεις ότι θα σε βοηθήσει το αλκοόλ, όπως τρακ, άγχος, νευρά, θα κάνω λάθος εκεί, θα κάνω λάθος εδώ, μπορείς να τα αντιμετωπίσεις με πλήρη νηφαλιότητα και λίγο επαγγελματισμό, από τον πιτσιρικά στην πλατεία Καλλιθέας μέχρι τον τύπο που παίζει μπροστά σε χιλιάδες κόσμο. Άμα παίζεις καλά μόνο όταν είσαι ζαλισμένος ή μεθυσμένος, τότε το πρόβλημα είναι το αλκοόλ, όχι η λύση στο τρακ. Έτσι, πιστεύω εγώ ναι, και τα γράφω ως άνθρωπος που θα πιει όταν έχει την ευκαιρία. Όπως και να έχει το κομμάτι το έγραψα νηφάλιος. ? Το παραθέτω εδώ για όποιον θέλει να το δει, φυσικά, επίσης, μιας υπάρχουν ηχολήπτες ανάμεσα μας, να το αναφέρω για λόγους πληρότητας ότι τη μίξη σκόπευε στο να ακούγεται ευχάριστα και το τραγούδι. Ευχαριστώ για τις απόψεις συνάδελφοι. Χρήστος
    1 βαθμός
  17. Αφού παίζω χάλια έτσι κι αλλιώς, ας πιώ και τίποτις τουλάχιστον να μην καταλαβαίνω πώς παίζω και αισθάνομαι άσχημα με τον εαυτό μου.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...