Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Ετους
23 Ιανουαρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Μήνας
23 Δεκεμβρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Εβδομάδας
16 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Σήμερα
23 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
08/05/19 - 08/05/19
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/05/19 σε όλα
-
Μετα την 7ετια συνισταται συρματακι για τα τσικαλια και πρωτο χερι με καθαριστικο αφρο φουρνου... Καμια φορα παιρνω και τις λιγο ακριβοτερες subzero για δοκιμη. Στο τελος εχω ξεχασει σε ποιες κιθαρες εχω subzero και σε ποιες εχω boomers. Τοσο καλες ειναι οι τελευταιες.4 βαθμοί
-
Trivium: πολυαγαπημένη και βιωματική μπάντα κάτι που την κάνει πολύ ξεχωριστή για μένα προσωπικά. The Sin and The Sentence: Τελευταίος τους δίσκος και μάλλον ο καλύτερός τους ως τώρα μετά από 2 όχι τόσο καλά άλμπουμ. Sever The Hand: Απίστευτη κομματάρα με ένα σημείο καθαρά thrash metal που θυμίζει μέρες Crusade με μπόλικο galloping στα 210 bpm (!!!). Περιττό να πω ότι γούσταρα άπειρα ηχογραφώντας αυτό το κομμάτι και νομίζω φαίνεται και στο βίντεο. Πάμε στα τεχνικά τώρα για όποιον ενδιαφέρεται.DAW: ReaperGuitars: Epiphone les paul Standard 1959 (Seymour Duncan SH-5 Custom στη bridge) ---> Steinberg UR242 ---> Revalver ---> Guitarhack & Catharsis impulsesBass: Harley Benton (μην ρωτάς ποιο!) ---> custom boosterάκι ---> Steinberg UR242 ---> Ignite Amps ---> Amplitube 4Vocals: Rode NT1 ---> Steinberg UR242Drums: Μια μίξη από EZdrummer 2, Addictive Drums 2 και Steven Slate DrumsΜίξη στο Reaper με κατά κύριο λόγο stock pluginsMastering με το T-racks CSΑυτά! Ελπίζω να σας αρέσει!Αναμένω σχόλια!!3 βαθμοί
-
Σ' ευχαριστώ πολύ, δεν το είχα σκεφτεί. Μόλις έδωσες άλλα δέκα χρόνια ζωής στις χορδές που χρησιμοποιώ.3 βαθμοί
-
Αν ο 4χρονος γιος μου σε μια ζωγραφιά του κάνει κάτι που δεν του αρέσει, την τσαλακώνει, την σκίζει σε χίλια κομμάτια και την πετάει, όσα "εμένα μου άρεσε" και "ο καθένας έχει το στυλ του" του πω. Η σοφία που έχουν τα παιδιά, ώρες-ώρες είναι αφοπλιστική.3 βαθμοί
-
Σε καμμία κιθάρα μου δεν χρησιμοποιω τα controls, είναι πάντα all the way up,στις Tele και στην Gretsch δεν έχω καν tone control. Αν θέλω να βγω μπροστά πατάω το booster. Δεν μου αρέσει καθόλου ο ήχος των μαγνητών με το volume κατεβασμένο και ο ενισχυτής μου είναι πάντα ρυθμισμένος ώστε να έχει υπέροχο καθαρό ήχο. Τα υπόλοιπα γίνονται με πετάλια.3 βαθμοί
-
Δες εδώ. Δεν αλλάζει τίποτα στον ενισχυτή. Όλα είναι στην les paul.3 βαθμοί
-
Γενικοτερα δε με βολευουν οι les paul για χρηση σε λαιβ. Προτιμω την απλοτητα μια τελεκαστερ. Ο λογος ειναι, κυριως, οτι οποτε παιρνω σε προβα les paul (ή g400) πρεπει να αλλαζω ολο τον χειρισμο σε καθε τραγουδι. Και με τα χειριστηρια λιγο μακρια απο τα δακτυλα, το πραγμα με δυσκολευε λιγο. Τελευταιες μερες αποφασισα οτι το επομενο μου λαιβ θα ειναι με les paul. Πραγματι, τελευταιες μερες παιζω μονο les paul για να τη συνηθισω στις απαιτησεις του ρεπερτοριου μου. Συνηθησα καπως την μακρια αποσταση απο τα χειριστηρια. Αυτο που εμπεδωσα, επισης, ειναι το γεγονος οτι με εξυπνο setup εχω ολους τους ηχους στα χερια μου με λιγες κινησεις. Η μεσαια θεση, με blend των δυο μαγνητων, διδει τεραστιο φασμα ηχων. Ψαχνοντας, βρηκα το παρακατω αρθρο, το οποιο φαινεται τελειο σαν λυση. Απλουστευει πολυ τη χρηση ολου του σεταπ. "First, your volume controls do not just control your loudness, but also your level of distortion (‘gain’ or ‘overdrive’). If your guitar has modern wiring, lowering the volume will also reduce the available treble, as if you’d turned the tone down too. If you have 1950s wiring this effect is far less prominent. Secondly, your tone control not only cuts your treble, it also reduces the amount of ‘space’ your guitar seems to take up in the mix. Turning your tone down can effectively pull you ‘back’ into the mix. Enough basics. Here’s some pointers. EQ Your Amp for the Neck Most of the time you’ve probably set up your amp for a good tone from the bridge. Try this instead and see what happens. Turn all your volumes and tones up to 10. Select the neck pick up. Adjust your amp so you get a good soloing tone for that pickup. Switch to bridge. This will be too bright. Ice-pick through ear territory. Tame bridge with tone control, until you’ve got a good soloing tone. You now have your ‘boost’ sounds. Now turn the bridge vol down (about 75-80%), until you’ve got a good crunching rhythm sound. If you have modern wiring you may need to turn up the tone a little at this stage. You could now play the rhythm on the bridge, and switch to the neck for the solo. Solo on Bridge, cleans on Neck Turn up your bridge tone and vol. That’s your solo sound (ice pick and all). Turn your neck vol down to about 50%. If your amp is any good, that should be nearly clean. If you’ve got 1950s wiring, it won’t be muddy either. You may now play the intro to Since I’ve Been Lovin’ You on the neck pick up. Switch to bridge for the signature lick. Back to neck, or turn down bridge to 50-60%. For a more sensible bridge pick up sound, just turn the tone down a fraction to clip some of the hairs off it. If your amp is good, it should be sensitive enough to clean up when you turn down, and also to clean up if you back off with your right hand an pick gently. Use both these effects to control your tone. Middle positions Leave your bridge in its rhythm setting, then switch to middle. Now turn down the neck to nearly nothing, then slowly turn it back up (to about 50%). Somewhere across this range you’ll hear three fairly distinct tones. It’ll start out sounding like the bridge on its own. Next, it will fill out (i.e. get some extra bass), and it might do this quite suddenly. This is a really useful sound for soloing, because it basically sounds like the bridge pickup, but it’s fuller and meatier without being in any way muddy. As you keep turning up the neck vol it will start to sound more like both pick ups. This can be sort of nasal, but quite good. Once you get both pick ups to the same vol (~ 75%) you’ve got the classic middle sound. Many people find this a bit muddy, but if you EQd the amp for your neck pick up, you should be OK. " "And: Before I forget again, there's one thing about the middle setting that I forgot to mention. It’s a lot easier to use than it sounds to describe it! If you set your neck so it’s basically clean (~ 50%), and then set the bridge to about 75%, that will give you the sounds-like-the-bridge-pickup-but-fuller tone. As I said before, that’s a good rhythm or lead sound. From that basic position, if you want to get a boost, all you have to do is adjust ONE volume control up to 100%. Either will work. If the bridge, you get the biting sound, if the neck you get the fuller sound. When you’ve finished, simply turn that volume back to where it was. Simple. In other words, once you’ve worked out your pre-sets, using the Les Paul this way is as simple as playing a Telecaster. " Εσεις πως χρησιμοποιειτε τη les paul σας? Εχετε κατι να προσθεσετε ή να σχολιασετε?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αν δεν κάνω λάθος, έχεις περισσότερα από ένα μπουστο/βρωμο-πέταλα. Εγώ θα ρύθμιζα τον ενισχυτή να είναι αρπαγμένος (στο όριο του break up) στο καθαρό κανάλι, και στο μεσό-βρωμο του βρώμικου καναλιού. Με τα pots της κιθάρας θα καθάριζα στο καθαρό κανάλι, και με τα δύο βρωμο-πέταλα θα είχα άλλα τρία τουλάχιστον gain stages (σύνολο 4). Κάτι αντίστοιχο θα έκανα και στο βρώμικο κανάλι του ενισχυτή, έτσι ώστε όταν καθαρίζει από το volume της κιθάρας, να ακούγεται περίπου όπως το καθαρό (αρπαγμένο) με τέρμα volume κιθάρας και ένα μπούστερ. Έτσι έχεις τεράστια παλέτα από gain stages, στα πόδια και στα χέρια. Θέλει βέβαια εξέσκηση και συνήθεια.2 βαθμοί
-
Πάνω σ’αυτο το θέμα εχει μιλησει και ο John Schneider (και φυσικά πολλοί άλλοι) ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει βγαλει ένα κα-τα-πλη-κτι-κό βιβλίο (the contemporary guitar) στο οποίο αναλύει σε τεράστιο βάθος τη κιθάρα εν γενει. Ο εν λόγω κύριος ασχολείται τα τελευταία χρονια με τη microtonal μουσική. Παρακατω ένα από τα τρία μέρη μιας ομιλίας του πάνω στο θέμα κουρδισματος και συγκερασμού της μουσικής.2 βαθμοί
-
Ναι σωστα. Μην αλλαξεις τα 2, 4 Επισης, στο verse 1 στον 4ο στιχο ισως να εκανα μια παραλαγη του δευτερου στην καταληξη. Να εχει μικρη διαφορα. Δες το και αυτο μπας και σου ακουγεται καλυτερα. Συμφωνω. Απολαυστικα ταιριαστοι με την ιστορια του τραγουδιου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολυ καλο! Στο ρεφραιν δοκιμασε να μην αλλαζεις καθολου νοτα στην καταληξη σε 1η και 3η γραμμη (παιδια, παλια). Τραβα τη. Σε 2η και 4η γραμμη τελειωνε τα Νε-κρα και ντα-ντα σε σολ-μιιιιιιιιι.1 βαθμός
-
Omerta (w vocals).mp3 Καθισα πριν λιγο και περασα και τις φωνες....καπως ετσι το φανταζομαι το κομματακι σαν τελικη μορφη. Οποιαδηποτε παρατηρηση-συμβουλη ευπροσδεκτη... Εnjoy... ? "ΟΜERTA" Verse 1 Κονσερβα και καλτσα μινερβα Μια πολυθρονα που συνήθισε το σχημα σου Κορώνες μα διχως κοχόνες Ενα Πιονακι που ΔΕΝ εκανες το βημα σου Verse 2 Γκρινιαζεις τα κομπλεξ σου βγαζεις Δενεις τον κόμπο της γραβατας σου αδέξια... Το παιζεις Κυρος Γραναζης Μα λες επιμονα πως ξεβιδωνεις δεξια... Chorus Λενε πως κλαινε παιδια... Παππους στην ψυχη και γιαγια... Για οσα σου καναν παλια... Εκδικηση παιρνεις γλυκια... Κλειδια στην πορτα σπασμενα... Tωρα και πριν και μετα... Παιδια με ματια κλαμμενα... Ξερεις καλα πως υπαρχει... OMERTA Verse 3 Σε τρεχουν σε στιβουν σε βρεχουν... Για τρεις και εξηντα μια σκια περιφερομενη... Διευθυνεις...τα χερια σου φτυνεις Σε μια καρεκλα θυρωρου περιστρεφομενη... Chorus 2 Λενε πως κλαινε παιδια... Παππους στην ψυχη και γιαγια... Για οσα σου καναν παλια... Εκδικηση παιρνεις γλυκια... Κλειδια στην πορτα σπασμενα... Tωρα και πριν και μετα... Παιδια με ματια κλαμμενα... Ξερεις καλα πως υπαρχει... OMERTA Bridge Solo Chorus 3 (alt) Kαποτε κλαιγαν παιδια... Χορευουν μπροστα σου Νεκρα... Για οσα τους καναν παλια... Πρέζα εχουν πια για νταντα... Γυρισαν μοναχα για σενα... Λουλουδια κρατουν και σουγια... Θα ξεπληρωσουν τα χρεη ενα ενα Ξερουν καλα πως υπαρχει ΟMERTA..."1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Προσωπικα προτιμω τον ηχο του Parallel Wiring απο το split coil ,δίνει εναν ωραιο low outpout καθαρο ηχο ΧΩΡΙΣ hum....ουσιαστικα κανει τους humbuckers ψευτο-filterton. Αν χρησιμοποιεις τα ποντεσιομετρα το 50s wiring ειναι must.1 βαθμός
-
Αυτά συμβαίνουν όταν δεν το κουνάς ρούπι από το σπίτι λόγω καύσωνα Hope you'll enjoy! ps Όπως πάντα, περιμένω σχόλια και παρατηρήσεις1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Α δεν τα ξέρω αυτά . Πολύ σπάνια ασχολούμαι με προσωπικές απόψεις αγαπημένων μουσικών για να μην μπορώ να μπω στη διαδικασία να ξεχωρίσω άνθρωπο - καλλιτέχνη Πού δύσκολο βέβαια να με επηρεάσει, πρέπει να είναι εντελώς "σκουπίδι" Θυμάμαι και ένα γραφικουλη πρότζεκτ Sons of Liberty ελαφρώς "ψεκασμενο" . Χαχαχα ....Αλλά μου είχε κάνει κλικ μουσικά χωρίς να είναι και φοβερό Σόρρυ που ξεχειλωνει το θέμα . Είμαι στη δουλειά δεν έχω ακούσει το cover1 βαθμός
-
Ε ναι, λίγο αυτά λίγο κάτι χαζομάρες περί οπλοκατοχής σε σχολεία και διάφορα τέτοια σε συνεντεύξεις αλλά εντάξει, σε καλλιτεχνικό επίπεδο τον αγαπάμε τέρμα! ?1 βαθμός
-
Τι έχει ο παππούς ο Σεηφερ ρε παιδιά;;; Εκτός του "σιχαμενου" δεξιού χεριού ? Μάλλον θα εννοείτε τις χαζομάρες μετά την 9/11 με τα ψιλοδεξια κομματάκια . Νταξει δεκτον1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το πρώτο μου multi-instrumental coveraki έκανα και improvisation στο τέλος ??1 βαθμός
-
Οι κιθαρες και τα αυτοκινητα εχουν καποιες ομοιοτητες και καποιες διαφορες. Η ασφαλης, για τη ζωη, χρηση προφανως ανηκει στις διαφορες. Εχουν και καποια κοινα στοιχεια οπως το οτι και τα δυο ειναι premium προιοντα, μαζικης παραγωγης, που το μαρκετινγκ παιζει τεραστιο ρολο, και οτι δεν ρισκαρουν τη φημη για να διαθεσουν στην αγορα λιγα ελλατωματικα προιοντα. Εχουν κι αλλες ομοιοτητες και ακομα περισσοτερες διαφορες. Εαν θελετε βαλτε οπου αυτοκινητο, τη λεξη ρολοι πχ μαρκας rolex. Αλλα ας μη στεκομαστε εδω.1 βαθμός
-
Μου εχετε δωσει πολλη τροφη για σκεψη. Οντως, εχω δυο βρωμοπεταλα, με τον ενισχυτη ρυθμισμενο με αρκετη βρωμα. Το ενα πεταλι μου αρκει για lead. Το δευτερο το εχω για εξτρα gain στο καθαρο καναλι. Αλλα, φιλοδοξω να χρησιμοποιω μονο ενα βρωμοπεταλο και να το κανω οπως περιπου το περιγραφει ο Λεων. Ισως και ενα 50s wiring βοηθησει στο καθαρισμα του ηχου. Και, οντως, το ρεπερτοριο φερνει τις απαιτησεις, και απο τα ηλεκτρικα της κιθαρας και απο τον ενισχυτη κρινεται το ποσο θα εκπληρωθουν οι απαιτησεις αυτες, μονο με την χρηση των pots. Οι low gain μαγνητες που θα χρησιμοποιω θα βοηθησουν αρκετα. Ο TM18 καθαριζει εξαιρετικα. Μενει να τα δουλεψω και να τς συνηθισω.1 βαθμός
-
Aναλογως το ρεπερτόριο σου. Εγώ απο τις δυο μεθόδους που ανεφερες προτιμώ την πρωτη. Αλλα με τρια gain Stages.... Δηλαδη ρυθμιζω ενισχυτή ώστε στο volume 4-5 της les Paul να έχω ήχο ac\dc στο 8-9-10 να έχω high gain και για lead... Πεταλακι.... Εκανα και το αλλο... Ρυθμιζω bridge ώστε στο 7 -8 να μου δινει high gain rhythm... για solo απλα ανεβαζω στο 10 και για crounch έχω τον neck μαγνήτη μονίμως με το volume τόσο οσο χρειαζεται ώστε να μου δινει το crounch που θέλω και κανω την αλλαγή στα gain stages με τον pickup selector... (Παλι έχω όλα τα gain stages συν τη μεσαία θέση μαγνήτη χωρις να χρειαστω πετάλι) αλλα αυτό δεν ειναι πανάκεια γιατί όπως σου είπα εξαρτάται απο το ρεπερτόριο σου...και τον εξοπλισμό σου... Δεν καθαρίζουν όλοι οι ενισχυτές και μαγνητες το ίδιο... παιζει και συμβιβασμός... ?1 βαθμός
-
Δεν ειναι η μουσική που θα βάλω στο σπίτι να παιζει ομως εχεις κανει εξαιρετική δουλεια. Το κομματι δεν μου άρεσε αλλα δεν εχει σημασια its just me... μου άρεσαν ομως όλα τα αλλα... Ερμηνεία... Παιξιμο... Ήχος... Ολα! Mπραβο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Βρε Γιώργη, εδώ 1ης διαλογής και είναι πολλές φορές κατασκευαστικά προβληματικές οι κιθάρες (γι' αυτό την κράζουν πολλοί στα ίντερνετς). Έπειτα μιλάμε για μια εταιρία μαζικής παραγωγής, και όχι για τίποτα μπουτίκ κιθάρες. Από εκεί και πέρα, θα ήταν (και θα φαινόταν) τίμια με τον πελάτη αναφέροντας στο site της τα προβλήματα κάθε serial. Αν θα έπαιρνα εγώ? Εξαρτάται από το πρόβλημα. Δεν θα με χάλαγε πχ μια 335 για 700€ που να έχει ξεφύγει η μπογιά και να θέλει αλλαγή στα τάστα ή και στα ηλεκτρικά. Μα να τις καταστρέψουν? Τεσπα, εγώ πλάκα έκανα, αλλά μέσα σ' αυτήν υπάρχει και κάτι πικρόχολο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Βάζεις μια ωραία στάμπα σαν gibson εκεί που έχει το serial number, και γράφεις 2ης ή 3ης διαλογής. Βάζεις στο επίσημο site σου τα serial με τα defects του καθενός. Βγάζεις και μια ωραία ανακοίνωση και καθάρισες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά αλλα στη μερίδα κόσμου που πραγματικα περιμένει στη γωνία ποτε θα στραβοκλάσει η γκιμπσον για να κραξει και αιτία ειναι οτι θα ήθελαν μια αλλα δεν μπορούν. Στο πρωτο βίντεο πράγματι διακρινω μια υπερβολή με το τσαλαπατημα (αν και δεν θες να περάσεις απο την κορδέλα 9v μπαταρίες) αλλα στο δεύτερο δε βλέπω κατι το μεμπτό. Απλα καταστρέφουν τις ελαττωματικες κιθάρες τους στην κορδέλα τόσο ώστε να σιγουρεψουν οτι κανένας υπάλληλος η μη δεν θα πάρει τις ελατωματτικες αυτές κιθάρες απο οπουδήποτε να τις χρησιμοποιήσει προς ώφελος του.Αν όντως σπάνε πλάκα και δεν ειναι η γραμμή της εταιρίας και δεν εκτελουν εντολες τοτε πρεπει να τους τραβήξουν το αφτακι αλλα αυτό ειναι ενα εντελώς διαφορετικό θεμα απο το αν κανουν καλα που τις καταστρέφουν η οχι...1 βαθμός
-
Γιατί δεν το κάνανε σαν τα lidl που βγάζουνε τα κοντόληκτα με έκπτωση? Αστοχία υλικού κύριοι, πάρτε μια 335 στην μισή τιμή, αν είναι μεγάλο το σφάλμα, στο 1/3 της τιμής. Αλλά τι ξέρουνε αυτοί οι καρεκλοκένταυροι από οικονομικά ... Στις σχολές έτσι τους είπανε. Έπιασε μούχλα από πάνω η μαρμελάδα? Πέτα όλο το βαζάκι. Πάρε ρε κουραμπιέ, ένα κουταλάκι και καθάρισε την επιφάνεια, μια χαρά είναι από κάτω η μαρμελάδα. Δούλευα κάποτες θυμάμαι σε σουπερμάρκετ (δεν λέω όνομα). Άνοιγα το βαρέλι με το τυρί, και κάποιες φορές ήταν .... πράσινο στην κυριολεξία (το τυρί, όχι το βαρέλι). Πάω πάνω, λέω στον υπεύθυνο για τα τυριά το και το, πράσινη η βαρελίσια φέτα, να το ξανακλείσω το βαρέλι για επιστροφή? Τι λες ρε παλάβωσες? μου λέει. Κάτσε να κατέβω στην αποθήκη να στην κάνω εγώ πάλι άσπρη την φέτα. Την ξύριζε μια ώρα. Πέταξε την μούχλα, έβαλε κι ένα χαρτάκι στο ψυγείο "φέτα βαρέλι πικάντικη", και η φέτα μοσχοπουλήθηκε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Oλοι έτσι "νομίζουμε" αλλα κανένας μας δεν εχει αποδείξεις ώστε να προσκομίσει στις αρχές οποτε οσο δεν έχουμε απλα... νομίζουμε. Αλλα μη κολλαμε με τις λέξεις... δεν θες τα ξινισμενα γάλατα;Οκ... Τα σάπια κρέατα;Μια ελαττωματικη παρτιδα φυσίγγια;Μια παρτιδα ρουλεμάν με λάθος στο σχεδιασμο;Εγώ πιστεύω οτι πολύ το παπαριζουμε... Και για την PRS είχε διαρρεύσει αντίστοιχο βιντεακι πριν λιγα χρονια αλλα... Η γκιμπσον ειναι ο εύκολος Καρπαζοεισπράκτορας... Ειτε γιατι έβαλε ηλεκτρονικά κουρδιστηρια.... Ειτε γιατι χρεοκόπησε... Ειτε γιατι σπάνε τα χεντστοκ.. Ειτε γιατι πετάει στα σκουπιδια τις κιθάρες της... Ειτε γιατι τράβηξε μήνυση σε κάποιους που αντιγράφουν τα ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ... ειτε γιατι θέλουμε να έχουμε μια και δεν μπορούμε...1 βαθμός
-
Ωραιος. Οπως παντα τρομερα cover. Ακομα και για αυτους που δεν τρελλαινονται με το ειδος (like me) εισαι εγγυηση οτι θα δουν/ακουσουν κατι ποιοτικο.1 βαθμός
-
Ναι. Σε σημειο που οταν κουρδιζω με το κουρδιστηρι, προσεχω να μην ειναι ποτε πιο ψηλα ουτε στο ελαχιστο απο οτι πρεπει μια χορδη. Αν ειναι λιγο πιο χαμηλα δεν τρελλαινομαι, γιατι ετσι μπορω να το διορθωσω (ανεβασω το κουρδισμα) με τα δαχτυλα. Αν ειναι πιο ψηλα δεν μπορω να κατεβασω. Μου εχει τυχει ουκ ολιγες, να δινω την κιθαρα που παιζω σε αλλον και να ακουγεται ξεκουρδιστη. Την πρωτη φορα που εγινε συνειδοποιησα τι συμβαινει.Μεχρι τοτε, το εκανα αυτοματα/ενστικτωδως το κουρδισμα. Χωρις να το ξερω. Κι αυτο γιατι σημασια εχει τι λενε τα αυτια μας και οχι το κουρδιστήρι. Οταν λεω "ας ειναι λιγο πιο ξεκουρδιστη", εννοω ελαχιστα. Μόριο. Στο στουντιο (ηχογραφηση) ειδικα, αφου κουρδισω με το κουρδιστηρι, μετα κουρδιζω με το αυτι, στη θεση της κιθαρας που θα παιξω και για τα συγκεκριμενα θεματα που θα παιξω. Ενιοτε, την αφηνω επιτηδες ελαχιστα πιο ξεκουρδιστη, οταν ντουμπλαρω την πρωτη κιθαρα και θελω να δημιουργηθει φυσικο chorus και οχι μονο στερεοφωνια. Στο λαιβ, αυτο μπορω να το πετυχω και με delay που κανει detuning στις επαναληψεις. Ειναι πολλα τα κολπα. Διαβαζε και παιρνε ιδιεες. Και βασικα και πρωτα απο ολα κανε πολυ ear training. .1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κάτι σαν μπλουζ δηλαδή.. ? πολύ ζέστη τις τελευταίες μέρες και το ρίξαμε στην ηλεκτρική .. ?1 βαθμός
-
Οσο δίκιο και να έχουν, ένα μουσικό όργανο που γίνεται καυσόξυλο με αυτό τον τρόπο προκαλεί το κοινό αίσθημα. Η καρδιά μου φτερούγισε. Οπως με προκαλεί βέβαια και το θάψιμο των φρούτων, το άδειασμα του γάλακτος στα πεζοδρόμια απο τους παραγωγούς, τα υπόλοιπα των σούπερ μάρκετ και εστιατορίων που πετιούνται (όσα δεν πάνε σε ΜΚΟ ή οικογενειακούς φίλους...) και πολλά άλλα σπάταλα που σίγουρα μας διαφεύγουν. Είναι αλήθεια πως υπάρχει πλεόνασμα στην παραγωγή όμως δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τους πόρους. Κάποια στιγμή στο δυσθεώρητο μέλλον φυσικά, ελπίζω να υπάρξει μια συνεννόηση της ανθρωπότητας στο θέμα. Φυσικά δεν είναι πρόβλημα μεμονωμένων εταιριών ούτε εξαρτάται η λύση απο αυτούς μόνο.1 βαθμός
-
1.Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κιθαρα ειναι ουσιαστικα ενα COMPUTER https://www.sweetwater.com/store/detail/FirebirdXBL--gibson-firebird-by-blue-swirl 2.Προφανως οι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ που καταστραφηκαν ειχαν ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ computer 3.Η κιθαρα ειναι φτιαγμενη απο MAPLE ,το MAPLE δεν ειναι προστατευομενο κΣυλο (ΒΡΩΜΑΕΙ ο τοπος απο δαυτο ειδικα στην Αμερικη). 4.Η ΑΜΕΡΙΚΗ ειναι ενα ΕΛΕΥΘΕΡΟ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ,ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ,"ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ" κρατος και ΔΕΝ παρεμβαινει στο τι κανουν οι εταιρειες εφοσον αυτες λειτουργουν μεσα στα ΝΟΜΙΜΑ πλαισια και τους αυστηροτατους κανονισμους (ασε που δεν υπαρχει "Αμερικη" καθε ΠΟΛΙΤΕΙΑ εχει και διαφορετικο κανονιστικο πλαισιο). 5.Ο κυριος λογος που καταστραφηκε η συγκεκριμενη ΠΑΡΤΙΔΑ ειναι κατα τη γνωμη μου οτι το ΚΟΣΤΟΣ "επισκευης" ή αποσυναρμολογησης τους θα ηταν σαφως πολυ μεγαλο....επισης το κοστος στην ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΦΗΜΗ της Gibson αν ΔΩΡΙΖΕ καποιες ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ κιθαρες σε σχολεια σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΙΘΑΡΕΣ που ΗΔΗ δωριζει θα ηταν τεραστιο. 6.Φυσικα καλες ειναι οι γνωμες και οι ΘΕΩΡΙΕΣ που εκφραζουμε και καλα κανουμε και τις εκφραζουμε ελευθερα αλλα δεν ειναι παρα αυτο (δηλ. γνωμες και θεωριες που αν δεν εχουμε 100% καταγεγραμμενα ΣΤΟIΧΕΙΑ ειναι απλα....γνωμες και θεωριες ?)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αν και περιττεύουν αξίζει τον κόπο να παρατηρήσει ο σύγχρονος ηχολήπτης της κρεβατοκάμαρας τα αναγκαστικά edits που επέβαλε η χρήση της "πολυτέλειας" τότε του 8κάναλου μόνο. Και φυσικά να αντιληφθεί το μέγεθος της ηχοληπτικής και ερμηνευτικής τεχνικής σε σχέση με τα μέσα της εποχής.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το binding στην ταστιέρα δεν είναι και πολύ συνηθισμένο στις manouche κιθάρες όπως είναι αυτή. Flat-top μου φαίνεται, και ο μαγνήτης προστέθηκε αργότερα. Κρίνοντας από τον θαυμασμό του Χιώτη για την μουσική του Django, και από το ότι έφτιαχνε κάποια όργανα στον Παναγή, πιθανόν να την έδωσε σ' αυτόν να την "πειράξει". Πάντως κάπου διάβασα, ότι αγόρασε μια ηλεκτρική κιθάρα, από κάποιον Γάλλο, που είχε έρθει για συναυλίες στην Αθήνα με την μπάντα του. Πιο κοντά σ' αυτήν μου φαίνεται πάντως.1 βαθμός