Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Ετους
23 Ιανουαρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Μήνας
23 Δεκεμβρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Εβδομάδας
16 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Σήμερα
23 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
07/17/19 - 07/17/19
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/17/19 σε όλα
-
Ο Άρχοντας του Variphrase, ο Γητευτής του KARMA, καβάλησε και πάλι, της μουσικής το ΑΡΜΑ. Ξενύχτησε ως το πρωί, δεν έκλεισε ούτε ΜΑΤΙ και έτσι γλυκά με την αυγή, μας έσκασε ΚΟΜΜΑΤΙ!" Ο Cos_dr, ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΝΘΕΤΑΡΑΣ παρουσιάζει: Ένα καλοκαιρινό, αισθησιακό κομματάκι που έκανε εχθές ξεκινόντας να παίζει με ένα vocal sample που πέρασε στο V-Synth του και έχτισε ένα κομματάκι πάνω σε αυτό τελικά. Με κράτησε και το τελείωσα τις πρωινές ώρες παραπαίοντας και έπεσα ξερός. Μου ακούγεται καλά πάντως και το παραθέτω. Έκανα και ένα ArtWork για το εξώφυλλοι του δίσκου χαχαχαχχαχα Όποιες παρατηρήσεις ευπροσδεκτες. Πιθανώς να θέλει μια βελτίωση. Το βάζω σε αυτή την ενότητα και αν συνεχίσει να μου κάθεται καλά θα τιμήσω και το mix μου. Επισυνάπτεται και το αρχικό sample που χρησιμοποίησα για τα vocals και έπαιξα πάνω του real time με τη βοήθεια του ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΟΥ Variphrase processor του λατρεμένου μου Roland V-Synth Το κομμάτι είναι αφιερωμένο στην μια αδελφή μου για τρείς λόγους. Πρώτον γιατί της αρέσει το στυλ που έτυχε να μου βγει. Δεύτερον γιατί το trolo-εξώφυλλο που μίξαρα την φάτσα μου της μοιάζει. Τρίτον γιατί είναι και αυτή παιχτρόνι-πιανίστρια. Δικό σου μικρή!!!! Για τις άλλες που έχω....... άλλη φορά. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!! Density vocal sample.wav6 βαθμοί
-
Ο Mike Stern είναι γνωστό ότι έπαιρνε πολύ πράμα (και ξύδια του θανατά μαζί), κάνοντας παρέα με τον Jaco. Αφού ο Miles (ποιος, ο Miles) τον απέλυσε από την μπάντα του λέγοντάς του "Come back when you cool out." Ο ίδιος ο Stern δήλωσε σε συνέντευξη αργότερα ... "When Miles told me that, I had to take it seriously. I realize now that I was that close to checking out." He put his thumb and forefinger a centimeter apart. "I joined several rehab programs. Eventually I got more centered. "It may sound corny but reality really is better. It's helped my playing but it can get complicated. I recently heard an old record of mine for the first time in years and for a while I didn't recognize myself. I said, 'Who's that? Sure sounds good.' Then I remembered it was me and the kind of person I was back then and then I didn't like it so much any more." To be frank, there are times when getting high did indeed make you play better. Or at least it made you feel better while playing. It's a certain level of abandon. But afterwards listening again you can also hear the overwhelming lack of finesse, lack of control. It's dirty, not the "you" you want to be or hope you are. "4 βαθμοί
-
Τι λε ρε φίλε! Άμα το πετάλι πίνει τόση κόκα, και είναι και heavy metal, φαντάσου τι βρώμα θα βγάζει. Όχι διστόρσιο, τριστόρσιο και βάλε να 'ούμε.3 βαθμοί
-
Ακόμα ένα τραγούδι από τους Ego Drive. The Flame in Your Eyes...!!!3 βαθμοί
-
Μια φορα πριν χρονια εκανα το λαθος να περιμενω στο κοντρολ ενω ο ηχοληπτης εστηνε τα καναλια του κ παραλληλα καπνιζε τα χορτα του { ραδικια ηταν..αρμυρικια..θα σας γελασω..} Μπηκα να γραψω θυμαμαι ενα απλο reqqae groove...κ αλλου πατουσα...κ αλλουν βρισκομουν... Ακουω στα ακουστικα μου... "Βαγγελη δεν καπνιζεις ε?" " Οχι του απανταω...γιατι...?" " Θα το κανουμε το σεσσιον αυριο..." μου λεει.... με ειχαν παρει τα ντουμανια...3 βαθμοί
-
Σε κιθάρες πάντως, βγαίνει σε gibson ... ... βγαίνει σε fender .... .... αλλά η Squier τους πατάει όλους κάτω.2 βαθμοί
-
Ακούγοντας στο στούντιο τα καινούρια τους τραγούδια, τη βγάλαμε με καφέδες και νερό. Ούτε ένα ποτό. Υγιεινή ζωή; Γελούν. «Ξέρεις τι ναρκωτικά πήραμε τότε; Δεν καήκαμε όμως. Είναι παραμύθι ότι παίζεις καλά όταν είσαι φτιαγμένος», λέει ο Τουρκογιώργης. Υπερθεματίζει και ο Γ. Σπάθας: «Μια φορά που είχα πάρει διάφορα και έπαιζα με την κιθάρα μου, μείναμε και το ηχογραφήσαμε επίτηδες. Μόλις το άκουσα την επόμενη ημέρα, ανατρίχιασα». Από εδώ: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=1542942 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το out of the box, δεν υπάρχει. Όλοι μέσα σε κουτιά κινούμαστε. Φροντίζουμε να είναι είναι ευρύχωρα, ευάερα και ευήλια με γνώση και μελέτη. Όλα τα άλλα είναι μαλακίες. Οι ουσίες αλλάζουν την αντίληψη που έχουμε για τον εαυτό και τις πράξεις μας και επιπλέον μας δημιουργούν την απόλυτα εσφαλμένη εντύπωση πως αυτό είναι ορατό και από τους υπόλοιπους. Είναι, με την κακή έννοια. Είχα δύο απόλυτα ντροπιαστικές εμπειρίες, ευτυχώς αρκετά νωρίς. Η μία, ένα βράδυ που άνοιγα για τους Diesel και δεν μπορούσα να παίξω νότα, το γεγονός πως αυτό συνέβει μπροστά στον Δρόλαπα το έκανε ακόμα πιο δυσβάσταχτο. Η άλλη, την πρώτη φορά που έπαιξα στο Παράφωνο, απολύτως νηφάλιος με μια μπάντα όπου όλα τα υπόλοιπα μέλη ήταν ντίρλα-ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Γενικά, είχα αρκετά μεγάλη ανοχή στο φαινόμενο-όντας ο ίδιος sober- αλλά τελικά, αργά ή γρήγορα, φτάναμε σε σημείο που οι συμπεριφορές θα μου σπάγαν τα @ρ$ι^@, οπότε πλέον αποφεύγω την μουσική συνύπαρξη με μουσικούς που πίνουν γιατί νομίζουν πως παίζουν καλύτερα. Νομίζουν, είναι η λέξη κλειδί εδώ.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Αν και ως γνωστον βγαζω φλυκταινες με τις midi κιθαρες, σαν συνθεση ομως σουπερ. Μου ελειψαν οι υποαξιες (οπως τις λεω εγω) στο groove. Βεβαια για αλλον να ηταν αυτο ακριβως που γουσταρε στο κομματι.1 βαθμός
-
Μεγάλε Κώστα, αυτή την φορά ζωγράφισες. Θα γίνει και χιτάκι στα κλάμπς, αλλά έχει και ποιότητα. Μου άρεσε πάρα πολύ. Αν μοιάζει η αδερφή σου με την εικόνα της κοπέλας που έβαλες, πρέπει να την γνωρίσουμε άμεσα.1 βαθμός
-
για φαντάσου να έγραφες με το tascam. Νομίζω έχεις κάνει την μεγαλύτερη πρόοδο από οποιονδήποτε εδώ μέσα και παικτικά και ηχητικά. Και δεν το λέω για να σε κολακέψω. (ίσως περισσότερο ηχητικά...αλλά και το άλλο δεν πάει πίσω) Βρες έναν τρόπο να γράφετε πιό καλά και το μπάσο στα live και θα είστε τζετ. Θα έλεγα αρνητικά για τον τυμπανιστή, αλλά τουλάχιστον τον μαύρο ιππότη τον έπαιξε καλά. Όλα αυτά σε ένα βιαστικό άκουσμα. Οι u2 θέλουν ακόμα πολλή δουλειά. Τα Rnr Rnb τα έχετε Φυσικά θέλει δουλίτσα και η φωνή ακόμα. Αλλά δεν πάμε να σε δώσουμε στη heaven. (ακόμα). Βέβαια είμαστε off topic, για το εργαλείο μιλάμε που είναι ....άξιο!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με μουσικούς μιλάμε. Για ear-training, όχι χάκινγκ. Πιο πάνω μιλούν για κασετόφωνα και πόσο χρήσιμο είναι να μάθεις να ακούς.1 βαθμός
-
Γεια σας, σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, όπως και για την αλλαγή του θέματος. Βλέπω ότι κάποιοι είναι αυστηροί με το αλκοόλ, κάποιοι με άσχημες εμπειρίες και κάποιοι άλλοι στα @@ τους κιόλας ! Το δια ταύτα, όμως, ποιο είναι ; Απο ότι καταλαβαίνω είναι καθαρά υποκειμενικό, αλλά στο επαγγελματικό χώρο αλκοόλ δεν χωράει, όπως ανέφεραν κάποιοι συνάδελφοι. Ευχαριστώ1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Βρήκα το απόλυτο clean κομμάτι, προσπαθώ να το βγάλω χωρίς πένα. Πόνος...1 βαθμός
-
Ο όμιλος Focusrite, ο οποίος αποτελείται από Focusrite, Focusrite Pro, Novation, Ampify Music, ανακοίνωσε σήμερα την εξαγορά της ADAM Audio. Πηγή 1 Πηγή 21 βαθμός
-
Τέρμα όλοι !!! Συμπέρασμα => Όποιος δεν ξέρει να παίζει το ρίχνει αλλού, στο πιόμα ας πούμε. Οι καλλιτέχνες δεν είναι και πολύ νορμάλ άτομα, είναι ανήσυχα πνεύματα. Μέσω της μουσικής βρίσκουν διέξοδο έκφρασης. Τώρα κάτι χειρούργοι βιρτουόζοι άμα πίνανε κλάφτα, αφού δεν κάνανε καριέρα με αυτά που είχαν μέσα τους αλλά με αεροπλανικά ?1 βαθμός
-
μετα απο αρκετο καιρο στελνω και την δικη μου κιθαριστικη εκδοχη. yannispbluesjam.mp31 βαθμός
-
ισως κατα την συνθεση ή γενικοτερα κατα την διαδικασια της συλληψης μιας ιδεας, ενος συμβολου να βοηθαει λιγο, αλλα παντα με προσοχη...δεν ειναι απαραιτητο για να γινουν θαυματα...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Eβαλα Like αλλα το αφαιρεσα για το full sober. E ΟΚ οχι και full. ?1 βαθμός
-
Όταν λέω ότι μπέρδεψα τα λόγια μου δεν εννοούσα τους στίχους. Στίχους δεν κάνω λάθος ειδικά όταν δεν σκέφτομαι το πως πάνε οι στίχοι (δεν χρησιμοποιώ ποτέ αναλογιο για στίχους). Όταν λέω μπέρδεψα τα λόγια μου εννοώ όταν μιλάω στο κοινό μέσω του μικροφώνου. Ειναι λίγο "αμηχανη" αυτή η "δύναμη" που σου δίνει το μικρόφωνο, να πεις κάτι που να απευθύνεται σε όλο το κοινό, στην "μάζα" από κάτω (δεν μιλάω για το τραγούδι το οποίο θα παιχτεί όπως θα παιχτεί, μιλάω για το In between των τραγουδιών, μια ιστορία για το κομμάτι, μια παρουσίαση της μπάντας, ένα αστείο, οτιδήποτε). Στην σκηνή λοιπόν δεν θα ανέβω σαν Γιάννης, όπως ο Γιάννης που θα πιάσεις κουβέντα μαζί του σε ένα μπαρ ή στον δρόμο, αλλά σαν κάτι άλλο. Αυτό το κάτι άλλο τώρα μπορεί να επιτευχθεί είτε με την ίδια την μουσική και την αδρεναλίνη της σκηνής, είτε με δύο τρία ποτά που θα σε απελευθερωσουν από τυχόν αναστολες και ντροπες. Αρκεί να μην σου καταστρέψει την εμφάνιση και μην σου μειώσει τα αντανακλαστικα σε βαθμό που η μουσική που παίζεις δεν συγχωρεί.1 βαθμός
-
Οκ Μετάλικα αγάπη δεν λέω, αλλά ένας Trujilo, με αυτα που είχε κάνει στους ST και στους IG, νομίζω άξιζε κάτι καλύτερο πριν την σύνταξη.1 βαθμός
-
Η συζήτηση δε διαφέρει από τις συζητήσεις για τα όργανα. Κόλλημα με τον Γκίλμουρ και τα σπεκς της Στρατ του, λες και αν έπαιζε με Γκίμπσον θα γάμαγε λιγότερο. Αν αύξανε το ταλέντο το πιώμα, θα ήταν γεμάτη η ομόνοια με μουσικάρες. Τώρα, το ότι το ροκ πούλαγε "άγρια νιάτα" και "επανάσταση χωρίς αιτία", αυτό δε λέει τίποτα. Κάποια γκρουπ ξεχώρισαν και κάποια ήταν χάλια, δεν είναι ανάλογο του τι έπινε ο καθένας. Το ταλέντο μετρούσε, και ο Χέντριξ ή η Amy θα έβγαζαν και άλλα ωραία κομμάτια αν δεν πέθαιναν πρόωρα, είναι σίγουρο αυτό. Και μην μπερδεύουμε την επιλογή τρόπου ζωής με τις σκόνες. Δεν είναι αλκοόλ οι σκόνες που πρέπει να ακολουθήσεις έναν τρόπο ζωής για πολλά χρόνια για να καταντήσεις αλκοολικός. Οι σκόνες περισσότερο με αρρώστια μοιάζουν, αν έρθεις σε επαφή κολλάς πολύ γρήγορα και ξεμπερδεύεις πολύ δύσκολα. Επίσης μια πολύ σημαντική παράμετρος είναι οι παραγωγοί και οι μάνατζερ. Όταν έχεις από πίσω λαό να τρέχει τις διαδικασίες σε στούντιο, live, εταιρίες κλπ, τότε ρολάρει το πράγμα αρκετά, και εν ανάγκη σε τρέχουν και στις κλινικές άμα ξεφύγεις. Χωρίς όμως αυτήν την υποστήριξη, η συντριπτική πλειοψηφία από όλους τους διάσημους χρήστες, θα ήταν πεταμένοι σε καμιά γωνιά και δεν θα τους ήξερε η μάνα τους. Τώρα, το όποιο παραμύθιασμα υπέρ της χρήσης είτε αλκοόλ, είτε τσιγάρου, είτε άλλων ουσιών, είναι κάτι που δεν πρέπει να αφορά έναν έξυπνο άνθρωπο. Δεν υπάρχει εύκολος δρόμος στη ζωή, και ότι σου δίνει μια ουσία θα σου το πάρει πίσω πολλαπλάσια. Αν νομίζει κάποιος ότι βρήκε το μυστικό της επιτυχίας σε μια χασομέρικη μαλακία που πουλιέται παντού και σε κάθε καταγώγι, θα απογοητευτεί πικρά.1 βαθμός
-
Νομιζω οτι ολα ξεκινανε απο αυτο που κανουμε/ θελουμε να κανουμε: Αν πχ, παιζουμε τη μουσική που γουσταρουμε στο Live δεν χρειαζεται αλκοολ για να φτιαχτεις, ή να ξεαγχωθεις. Μεχρι σημερα, σε καθε live δεν μπορω να πω οτι δεν ειμαι αγχωμενος οταν ξεκιναμε (και μιλαμε για covers). Αλλά αυτο μετα φευγει. Και τοτε δεν χρειαζεται το αλκοολ. Εγω θελω να εχω στη σκηνη το 101% της συνειδησης του τι κανω, και να μην με επηρρεασει μια ουσια πχ αλκοολ. Τα υπολοιπα μελη της μπαντας μου προτεινουν κανενα ποτακι να κατεβασω πριν. Αλλα για δυο λογους δεν το κανω: 1. Ξερένει το λαιμο το αλκοολ 2. Προκαλει διψα, οποτε θες μετα περισσοτερο νερο (που ισως σημαινει και πιο νωρις στην τουαλετα ? 3. Οταν πινω, με πιανει υπνηλια. "Μα εσυ θες να εισαι στην τσιτα!! Και να τα δωσεις ολα" (θα μου πειτε). Οποτε πινοντας αλκοολ που κατευναζει το Κεντρικο Νευρικο Συστημα σου, δεν το βρισκω τοσο καλη ιδεα... Νομιζω οτι το καλυτερο πριν ανεβεις στη σκηνη, ειναι ενα μικρο εσπρεσσακι. 1. Και θα σε κανει τσιτα, 2. και θα βγαλεις τη νυχτα καλυτερα 3. και θα εχεις και την ενεργεια που χρειαζεσαι...1 βαθμός
-
Αν κάναμε την ερώτηση "Νομίζετε πως πίνετε καλά όταν παίζετε λαηβ;" βγάζει νόημα;; Τι λέτε;; ? Πάντως κάτι σπουδαίοι ροκσταρ που πριν 15 χρόνια ήταν λαρδια και τώρα έχουν στρώσει ( είτε τους έκοψε ο γιατρός είτε μόνοι τους) κάνουν εξαιρετικά σόου πλέον.... Λέμε με Zakk Wylde με BLS ( οκ πάντα φοβερός ήταν αυτός αλλά έπινε πάρα πολύ ) στην Αθήνα ή GnR που παίζουν 3ωρα ή Μεταλλικα που επίσης δεν έχουν κακή εμφάνιση ποτέ αλλά ο Τζεημς ήταν αλκοολικός και ο Λαρς δεν έπιανε ρυθμό και τον έσωζε ο Τρουχιγιο ( τώρα τους θεωρώ στα καλύτερα τους σε σχέση με πριν 20 χρόνια πχ)1 βαθμός
-
καθε performance ειτε εχει να κανει με μουσικη ειτε με θεατρο ειτε οποιαδηποτε αλλη δημοσια εμφανιση απαιυει νηφαλιοτητα και εγγρηγορση πραγματα ανυπαρκτα οταν υπαρχει επηρεια απο αλκοολ ή οτιδηποτε αλλο εμπλεκει καιρια εγκεφαλικα κυτταρα...Σας μιλαω εκ πειρας σε ολα τα ειδη και τα φασματα των performance...Ευχαριστω για την φιλοξενια...και την καλημερα μου στο team του Νοιζ και φυσικα στον Administrator συνονοματο και παρ ολιγο συνεργατη στον τοτε, παλαι ποτε, POP fm , Γιαννη...1 βαθμός
-
Μια ιστοριουλα. Γυρω στο 2000 παιζω στην Υδρογειο στην Θεσ/νικη και ανοιγει μια ντοπια μπαντα (ονομα δε λεμε). Κανουν soundcheck και παθαινω πλακα. Παιζουν κυριως δικα τους και λιγες διασκευες και εχουν ενα στυλ αρκετα frank zappa. Aπο τις λιγες μπαντες που εχω ακουσει και το κανουν καλα και παιχτικα και γενικα σαν concept. Παμε στα καμαρινια να χαλαρωσουμε πριν το λαιβ και με καλουν στο καμαρινι τους. Στον παγκο μπροστα στον καθρεφτη υπαρχει ενας αμμολοφος και καλουμαι να παρω μυρουδια. Ευχαριστω πολυ παιδια, αλλα μου φτανει η τεκιλα μου. Aλλη μπαντα επαιξε στο soundcheck, αλλη στο live. Δεν σταυρωσανε νοτα. Κριμα. Οπως κριμα και για τη δικια μου μπαντα κανα χρονο αργοτερα, αφου στο πιο καιριο σημειο για το μελλον της, ο τραγουδιστης βγηκε λιαδα, σε τετοιο σημειο που δεν ηταν απο τα ομορφες φασεις που περνανε στον κοσμο ευχαριστα. Και δεν περασε ασχημα μονο στον κοσμο, αλλα και στον παραγωγο που θα μας αναλαμβανε για "μεγαλα" πραγματα. Αυτο, μαζι με την ηδη αρνητικη μου σταση να κανουμε πιο "ελληνικο" ροκ το στυλ μας, τελειωσε την μπαντα.1 βαθμός
-
Σε εκείνο το live στο Ρόδο πάντως (όπως και στο πιο πάνω βίντεο), ήταν σαν να είχε σνιφάρει ένα χιλιόμετρο κόκα. Ίσως όντως να το είχε κάνει ή, όπως λες, να ήταν το "νεύρο και ο τσαμπουκάς" του χαρακτήρα του - και η αντοχή του οργανισμού του θα πρόσθετα. Σε κάθε περίπτωση, όπως γράφτηκε πολλές φορές και πιο πάνω, θα πρέπει να ξέρουμε τα όριά μας, διαφορετικά το trainwreck είναι αναπόφευκτο.1 βαθμός
-
Πάντως για να απαντήσω και σοβαρά, όχι δεν είναι ότι θα παίξεις καλύτερα στη σκηνή έχοντας πιει. Καταρχάς δεν μιλάμε να είσαι λιωμα, μου έχει τύχει να μην μπορώ να παίξω κομμάτι που μας ζητήθηκε λόγω μεθης και ήξερα ότι δεν έχω καμία ελπίδα να το φέρω εις πέρας οπότε ζήτησα συγνώμη από τον θαμώνα. Όσον αφορά την φυσιολογική κατανάλωση αλκοόλ (δηλαδή σε σημείο που να μην επηρεάζει σε τεράστιο βαθμό τα αντανακλαστικα) δεν νομίζω ότι είναι καλο ή κακό αλλά εξαρτάται από την περίσταση. Αν παίζεις σε κάποιο "διαδικαστικο" live, πχ σε κάποιο ξενοδοχείο ή φιλανθρωπική εκδήλωση που βαριέσαι και δεν βλέπεις την ώρα να τελειώσεις ή τέλος πάντων σε δεν σε πολυνοιάζει και ιδιαίτερα το τι κάνει ο κόσμος, καλύτερα να μην πιεις τίποτα αλκοολουχο. Αν από την άλλη παίζεις κάπου όπου το κοινό έρχεται καθαρά για να ακούσει αυτό που παίζεις και να διασκεδάσει... Ίσως το performance ενός νηφαλιου μουσικού να μην είναι και το πιο "ζωντανό" θέαμα. Νομίζω πολλές φορές εμείς οι μουσικοί το θέμα του performance το αφήνουμε λίγο στο ντουκου και επικεντρωνομαστε πιο πολύ στο εκτελεστικό και ηχητικό κομμάτι. Για παράδειγμα δεν νομίζω ότι οι Nirvana θα είχαν την ίδια επιτυχία αν ο Cobain έβγαινε στα Live νηφαλιος όπως όταν μπήκε στο στούντιο να ηχογραφήσει το Come as you are, σε αυτό το tempo και με σωστά πατήματα στην φωνή. Μην ξεχνάμε ότι εκτός από μουσική πουλούσε και attitude, οπότε μια οργισμενη, φάλτσα φωνή, χοροπηδητα πάνω-κάτω και πράσινα ακκορντα στα Live του μπορεί να τα βλέπουμε εμείς οι μουσικοί και να γελάμε, και όμως το κοινό του αυτό ήθελε να δει στην σκηνή. Το παραπάνω παράδειγμα είναι λίγο ακραίο αλλά θέλω να πω ότι αν δύο-τρια ποτά σε βοηθούν να βελτιώσεις την ΣΚΗΝΙΚΉ σου παρουσία τότε δεν εγινε και τίποτε να χάσεις μισό bpm σε κάποιο σημείο ή αν κάνεις λαθος σε κανα ακκορντο ή κάνεις και ένα φάλτσο bending... Μην ξεχνάτε ότι ο κόσμος δεν ακούει απλά το Live αλλά το βλέπει κιόλας. Η μόνη μπάντα που καποιος πάει να δει με την λογική να μην ακούσει κανένα λάθος είναι κάτι μπάντες τύπου Dream Theater, με τον Petrucci 1000% συγκεντρωμενο να μην κοιτάει καν το κοινό, αλλά την κιθάρα του που θα την έχει σε ύψος σουτιέν. Τέλος, για μουσικούς στους οποίους "πέφτει" και το βάρος του μικροφώνου, και άρα της επικοινωνίας με το κοινό, όσες φορές είμαι νηφαλιος έχω μπερδέψει τα λόγια μου απευθυνομενος στο κοινό, και φαίνομαι ως αμηχανος και ντροπαλος-ξενερωτος μερικές φορές. Δύο τρία ποτά όμως βγάζουν τον "on stage" χαρακτήρα μου - alter ego μου, που είναι πιο άνετος (ίσως και σαρκαστικος με την καλή έννοια) με το κοινό. Με δύο τρία ποτά σίγουρα η μουσική μου επίδοση δεν θα επηρεαστεί σε τεράστιο βαθμό, καθώς όλα είναι αυτοματοποιημενα και "φιξαρισμενα". Από αυτή την έννοια, θεωρώ ότι το ποτό βοηθάει την σκηνική παρουσία που ισως είναι σημαντικότερο από το να μην κάνεις ούτε ένα λάθος στην σκηνή.1 βαθμός
-
Εγώ ευτυχώς δεν έχω τέτοια προβλήματα, μια χαρά χάλια παίζω και νηφαλιος, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα να πιω ?1 βαθμός
-
Δεν νομιζω να υπαρχει απαντηση σ' αυτο. Το ποτο λειτουργει διαφορετικα στον καθενα. Πολλες οι παραμετροι. Αντοχη στο ποτο, απαιτησεις στη μπαντα, δεξιοτητα του καλλιτεχνη,......1 βαθμός
-
Drugs και τέχνη πάνε πακέτο, κάθε είδους τέχνη. Πόσο μάλλον μουσική. Βασικά δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι κατεστραμμένοι από τους μουσικούς? Μιλάμε για ακραίες και αρρωστημένες καταστάσεις και είναι ατελείωτα τα παραδείγματα. Τώρα για τη σκηνική παρουσία, είναι θέμα τι drugs πίνει ο καλλιτέχνης ? To bigger than life attitude πολλών rockstars , χωρίς κόκα δεν παίζει, Van Halen ας πούμε. Επίσης ανεβάζει κατά πολύ το performance και την ενέργεια της μπάντας. Όλα τα άλλα από λίγο έως πολύ, επηρεάζουν αρνητικά τις παικτικές ικανότητες των μουσικών επί σκηνής ανάλογα τη δόση με το αλκοόλ να ναι από τα χειρότερα!1 βαθμός
-
edit: μας έφαγε λάχανο ο fusionakis, πόσταρε τα μισά που ήθελα να ποστάρω ?1 βαθμός
-
Μηπως δεν βρισκεται πια εκει το μυαλο σου - μηπως δεν μπορεις να σκεφτεις πια ετσι, επειδη απλα ....μεγαλωνεις? Μεγαλωνεις σημαινει πολλα ξερεις. Εχεις περισσοτερες απαιτησεις , ισχυροτερα φιλτρα, εχει ανεβει πιθανον το επιπεδο σου σαν μουσικος..και σαν ακροατης. Τα ακορντα που χρησιμοποιει ο Stevie Wonder για να στησει τα τραγουδια του πχ..δεν πιστευω οτι ειναι προιον ντοπας.. αλλα καθαρης κ συνειδητης δουλειας. Επηρρεαζεται κ χρησιμοποιει τα ακουσματα του με σκοπο να φτιαξει κατι καινουργιο - κατι συγχρονο που περιεχει το παλιο. Διαφωνω μαζι σου οτι Μουσικη - Δημιουργια η Performance κ drugs & alcohol ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ειναι ενα τεραστιο κλισε. Συνδεθηκαν ναι...και για πολλα χρονια... αλλα δεν συμφωνω με τον τροπο που το θετεις..οτι αν δεν εχεις κατεβασει ενα μπουκαλι Johnnie. δημιουργια κ πρωτοτυπια ..δεν θα δεις. Tελος.. Ενας πραγματικα ξενερωτος καλλιτεχνης που παρακολουθω ειναι ο Jacob..που τον εχουν παραδεχτει σοβαροι καλλιτεχνες οπως ο Quincy η ο Hancock...δεν νομιζω οτι πινει παραπανω απο...νερακι. Δες τον εδω να αναλυει γιατι ηταν τοσο μεγαλος συνθετης ο Wonder.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο λογική αυτή η διεργασία, όσο περιγράφεις.1 βαθμός
-
Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός (αυτό δα έλειπε) και έχει τις αντοχές και τα σύνορα του σε όλα του. Νομίζω καλά τα είπαν ο Φάνης (Πνοή) και ο Σπύρος (Δέλτα) αλλά και κάποιοι ακόμα. Στην τελική όλα είναι επιλογές (ηθελημένες η αθέλητες) και καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι στην κρίση μας αλλά και να σεβόμαστε την όποια στάση ζωής. Στο κάτω κάτω, για καλλιτέχνες μιλάμε, κάλλιστα μπορούμε να μην τους ακούμε η να μην πληρώνουμε για τις συναυλίες και τους δίσκους τους. Σε σχέση με το αρχικό ερώτημα του νήματος, έχω παίξει με ανθρώπους σε όλο το φάσμα (ντίρλα-λεμονάδα) κι έχω περάσει κι ο ίδιος απο κεί... Δεν υπάρχει σαφής απάντηση, είναι τόσο πολλά εκείνα που επηρεάζουν προς τη μία η την άλλη κατεύθυνση. Θέλω να προσθέσω μία παράμετρο... Οι έμπειροι -και καλοί, συνεπείς- μουσικοί με πολλά χιλιόμετρα επί πάλκου, ένα απο τα πράγματα που εξελίσσουν με τα χρόνια, είναι (ούτως ειπείν) το διαρκές ανέβασμα του επιπέδου του "αυτόματου πιλότου" τους. Καλλιεργούν κι ενδυναμώνουν την ικανότητα να ανεβάζουν τον πήχυ στο κατώτατο του σημείο, άσχετα με το που μπορεί να βρίσκεται το ανώτατο, με αποτέλεσμα πως ανεξάρτητα απο προβλήματα (πιώμα, συνθήκες κλπ.) να κατορθώνουν να μην μεταδίδουν στον ακροατή πως τα πράγματα βγήκαν εκτός ελέγχου. Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια σε πρόβα, έλεγα στα παιδιά της μπάντας οτι πρέπει να προσπαθήσουμε στην χειρότερη μας μέρα και στιγμή (ανεξάρτητα απο αιτίες) να ακουγόμαστε αξιοπρεπώς. ΥΓ. Λάκη, τι εκτελεσάρα του Dark Night ήταν αυτή; Δεν τόχα πάρει χαμπάρι κι έπαθα πλάκα, σ' ευχαριστώ!1 βαθμός
-
Αν είχες πάει ζωΖμενος με φυσεκλικια και αντάρτικο αμπεχΩνο θα σε κερναΓε και φιΑλη με ξηροκαρπια Εγώ είχα πάει με ένα ρολόι VOSTOK με τον Στάλιν πάνω σε ένα Τ34 και μου έδωσε ελευθέρας για ένα έτος.1 βαθμός
-
Ανεβηκες πολλα σκαλια στην εκτιμηση μου Διαβαζα κ ξαναδιαβαζα το ονομα1 βαθμός
-
Τι να κάνουμε. Το ποτό ειναι ωραίο. Και το τσιγάρο ωραίο είναι. Και ο Μπακλαβάς ωραίος είναι......και όλα αυτά κάνουν κακό.?1 βαθμός
-
Αυτό το Νταλαροειδές ο Άντερσον. Η υπόλοιπη μπαντα μια χαρά είναι1 βαθμός
-
Το Re-Amping είναι μια πολύ διαδεδομένη τεχνική στα recording studios παγκοσμίως με σκοπό είτε να ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη διαδικασία είτε να αποτελέσει ακόμη ένα όπλο στην επεξεργαστική φαρέτρα των mixing engineers. Τι ακριβώς είναι όμως το Re-Amping? Οι περισσότεροι το έχουν συνδέσει με την επαναηχογράφηση του "καθαρά" ηχογραφημένου σήματος ηλεκτρικών οργάνων (κυρίως κιθάρας και μπάσου) μέσω του συνδυασμού ενισχυτής - καμπίνα - μικρόφωνο, ώστε να αξιοποιηθούν οι ευεργετικές ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αλυσίδας, όπως αυτές έχουν μείνει κλασσικές τα τελευταία 50 τουλάχιστον χρόνια και έχουν ουσιαστικά καθορίσει τον ήχο των συγκεκριμένων οργάνων. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.... Στην πραγματικότητα, και αν θέλουμε να είμαστε ακριβολόγοι, η έννοια της συγκεκριμένης επεξεργασίας καλύπτει κάθε ηχογραφημένο σήμα που επαναδρομολογείται σε κάποιο ενισχυτικό κύκλωμα (προ-ενισχυτικό ή τελικό) ώστε να του προσδώσει κάποια από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (από τα subtle χαρακτηριστικά ενός κυκλώματος που περιλαμβάνει μετασχηματιστές ή (και) λυχνίες έως βέβαια την προσθήκη του πολύ επιδραστικού παράγοντα μεγάφωνο, χώρος, μικρόφωνο κλπ). Με αυτή την λογική λοιπόν δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για το "κλασσικό" reamping στις ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα, αλλά μπορούμε να εντάξουμε πάρα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις από synth & τύμπανα έως ομάδες οργάνων ή και ολόκληρο το μιξ. Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά. Ας ξεκινήσουμε από τις κιθάρες που είναι και το πιο διαδεδομένο σενάριο.....θα μπορούσε καποιος να πει ότι το reamping αποτελεί τον καλύτερο τρόπο διασύνδεσης ανάμεσα σε ένα project - home και σε ένα επαγγελματικό recording περιβάλλον. Είναι μια διαδικασία που μας επιτρέπει να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα και θετικά και των 2 πλευρών, δηλαδή από την πλευρά το χαμηλό κόστος, την προσωπική άνεση και τον απεριόριστο χρόνο και από την άλλη την υποδομή σε χώρο και εξοπλισμό όπως και την δυνατότητα επιλογής της κατάλληλης κάθε φορά λύσης (υλικοτεχνικά). Με άλλα λόγια έχουμε την δυνατότητα να καταγράψουμε σωστά και με άνεση παικτικά τα μέρη στον χώρο μας και στην συνέχεια να μεταβούμε σε ένα περιβάλλον όπου θα έχουμε την δυνατότητα να επανα-ηχογραφήσουμε το υλικό αξιοποιώντας τις επιλογές σε ενισχυτές, μικρόφωνα, χώρους, προενισχύσεις αλλά και φυσικά τις γνώσεις και εμπειρίες των τεχνικών αν κάτι τέτοιο είναι επιθυμητό. Πως έχει όμως αυτή η διαδικασία και ποιες είναι οι προυποθέσεις? Γίνεται εύκολα κατανοητό πως ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κάνουμε είναι να καταγράφουμε "καθαρό" το σήμα του οργάνου σε κάποιο DAW και στην συνέχεια να το επαναδρομολογούμε προς ηχογράφηση όπως θα κάναμε και στην περίπτωση που το επαναλαμβάναμε και στην πραγματικότητα. Για να μπορέσει να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να φροντίσουμε για 2 πολύ βασικά πράγματα....αρχικά για την σωστή ενίσχυση του instrument level του οργάνου μας σε line level ώστε να καταγραφεί με όσο το δυνατόν καλύτερα χαρακτηριστικά (S/N ratio, THD) όπως και σε σχέση με την μετατροπή σε ψηφιακό που ακολουθεί....και στην συνέχεια το αντίστροφο, δηλαδή η μετατροπή του ήδη ηχογραφημένου line level σήματος σε σήμα κατάλληλο να οδηγήσει έναν ενισχυτή. Εκτός από το σωστό levelling είναι πολύ σημαντικό και το κατάλληλο impedance matching ανάμεσα στις διάφορες συσκευές που διασυνδέονται σε όλες τις περιπτώσεις. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες υλοποιήσεις που παρεμβάλλονται στην αλυσίδα μας.... έτσι αν η προενίσχυση μας δεν έχει είσοδο κατάλληλη για το όργανο (HiZ) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο DI ώστε να μπορέσουμε στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε σωστά την μικροφωνική είσοδο. Αντίστοιχα βγαίνοντας από το DAW το ηχογραφημένο line πλέον σήμα θα πρέπει να πέσει στα επίπεδα έντασης της εξόδου του οργάνου αλλά ταυτόχρονα να προσαρμοστεί η αντίσταση εξόδου στα επίπεδα που "περιμένει" να δει ο ενισχυτής.....για τον λόγο αυτό υπάρχουν εξειδικευμένες συσκευές από εταιρίες όπως η Radial που αναλαμβάνουν να πραγματοποιήσουν με ακρίβεια και επιτυχία αυτές τις αλλαγές. Μια ενδιάμεση εναλλακτική λύση σε σχέση με την έξοδο από το DAW θα ήταν να μειώσουμε "χειροκίνητα" την στάθμη εξόδου μέσα από τον σταθμό εργασίας, αλλά αυτή η μέθοδος αν και δεν προυποθέτει κάποιον έξτρα εξοπλισμό (άρα έχει μικρότερο κόστος) έχει 2 πολύ σημαντικά μειονεκτήματα, πρώτον δεν μπορούμε να έχουμε και το πολύ σημαντικό impedance matching και δεύτερον μειώνοντας δραστικά την στάθμη εξόδου πριν την μετατροπή του σήματος σε αναλογικό, μειώνουμε δραστικά και την ανάλυση, αυξάνοντας τα επίπεδα θορύβου και γενικά αλλοιώνουμε σημαντικά την ποιότητα του σήματος κάτι που στην προκειμένη θα αποβεί μοιραίο καθώς ακολουθεί ένα πολύ ισχυρό ενισχυτικό στάδιο που θα φέρει στην επιφάνεια πολλά από αυτά τα προβλήματα. Ακριβώς τα ίδια πράγματα ισχύουν και σε όργανα όπως τα συνθεσάιζερ κλπ κλπ Η διαφορά είναι κυρίως στο οτι σε αυτές τις περιπτώσεις μας ενδιαφέρει πιο πολύ να "προσθέσουμε" κάτι στο ηχογραφημένο σήμα από τις ιδιαιτερότητες του ενισχυτικού κυκλώματος και όχι να το μεταλλάξουμε ριζικά όπως στις κιθάρες πχ. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και για την επαναδρομολόγηση ενός ηχογραφημένου track ή και ενός ολόκληρου mix από ένα προενισχυτικό στάδιο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως πχ κάποια valve προενίσχυση μικροφώνου ή κάποιο vintage line amp με ιδιαίτερα χρωματισμένους transformers....αντίστοιχα και εδώ είναι πολύ πιθανόν (ειδικά στην περίπτωση που μιλάμε για προενισχυτή μικροφώνου ή για ένα hotmix) να είναι αναγκαία η προσαρμογή της στάθμης εξόδου του DAW , αφενός για να μην έχουμε προβλήματα ανεπιθύμητης υπεροδήγησης αλλά και για να έχουμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε κατά βούληση του προενισχυτικό κύκλωμα...σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο pad κυκλωμα που να παρεμβάλλεται αναμεσα στην έξοδο του DAW και στην είσοδο της προενίσχυσης. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να κάνουμε σε ότι αφορά την χρήση του reamping με τύμπανα και κρουστά... όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι μια ιδιαίτερα διαδεδομένη τεχνική με πολύ καλά και ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ουσιαστικά η λογική είναι παραπλήσια με την διαφορά ότι εδώ πολλές φορές χρησιμοποιούνται και κανονικά όργανα συνδυασμένα με τον ενισχυτή (πχ μπορούμε να οδηγήσουμε το ηχογραφημένο σήμα του ταμπούρου σε έναν μικρό ενισχυτή πάνω στον οποίο έχουμε το τοποθετήσει ένα άλλο ταμπούρο με χαλαρές τις χορδές ώστε καθώς συντονίζει από την ένταση του ενισχυτή να μπορέσουμε να πάρουμε ένα έντονο μεταλικό κροτάλισμα που θα συμπληρώσει το αρχικό σήμα) ή άλλες φορές μπορεί να είναι κάτι που γίνεται ακόμη και κατά την διάρκεια του tracking με την χρήση ενός μικρού PA ώστε να γίνει πιο έντονη και "ιδιαίτερη" η παρουσία στον χώρο κάποιων τμημάτων του σετ κλπ κλπ. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο και ελπίζω να επιστρέψω σύντομα με ένα δευτερο μερος με ηχητικά και φωτογραφικά παραδείγματα. Βασικό πρόβλημα σε ένα reamping σενάριο μπορεί να αποδειχθεί το υψηλό crosstalk ανάμεσα στις εξόδους ενός πολυκάναλου μετατροπέα.....η πιο απλή λύση (πέρα από την χρήση μιας πραγματικά καλής υλοποίησης ) είναι η λειτουργία σε κατάσταση solo κατά την επανεγγραφή. Ένα ακόμη σημείο το οποίο πρέπει να προσέχουμε στην όλη διαδικασία είναι τα προβλήματα φάσης που μπορούν να δημιουργηθούν λόγω της καθυστέρησης από την DA/AD μετατροπή κάτι όμως που σε πολλά DAW υπολογίζεται αυτόματα αλλά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις του reamping είναι αρκετά εύκολο να γίνει και "χειροκίνητα". Kαι μην ξεχνάτε το πιο βασικό συστατικό της επιτυχίας στο συγκεκριμένο θέμα πέρα από την τεχνογνωσία είναι ο πειραματισμός. * Αναδημοσίευση απο το αρχικό άρθρο 26/1/2010.1 βαθμός
-
1 βαθμός