Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      13416


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      1713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/10/19 σε όλα

  1. Ειναι αναλογα τον ανθρωπο. Οπως και να εχει οι ουσιες γενικα, μπορουν να βοηθησουν ή να καταστρεψουν. Το ασχημο ειναι οταν καποιος οντως αποδιδει καλυτερα με ουσιες και αυτο γινεται αναγκη και συνηθεια. Επισης, οταν εχουμε πιει (παραπανω), καλυτερα να μην εμπιστευομαστε την κριση μας. Νομιζουμε οτι ειμαστε τελειοι και αν μας ηχογραφησει καποιος και ακουσουμε αργοτερα τι παιζαμε .... αστα. Θα μου πεις και οι αλλοι που σε ακουνε πιωμενοι μπορει να ειναι κιαυτοι και να ειναι ολα σουπερ ? Οι ουσιες μπορουν να βοηθανε και σε αλλα, οπως το να "αντεχεις" τους αλλους και οχι τον εαυτο σου. Παλιοτερα κοντεψα να γινω αλκοολικος , για να μπορω να βγαζω τη δουλεια. Ολα κουρδιζανε και γκρουβαρανε μετα τα 3 ποτα. Σταματησα αυτη τη δουλεια και ηρθα στα ισα μου. Σιγουρα ενα ποτο (αναλογα τον ανθρωπο οπως ειπα), βοηθαει σε ολες τις καταστασεις που θελουμε να εχουμε καλυτερη διαθεση, αλλα οχι να φτανουμε στο σημειο να χανουμε τον ελεγχο μας. Παν μετρον αριστον ελεγον οι αρχαιοι και ειχαν δικιο και σε αυτο.
    5 βαθμοί
  2. Συμφωνώ σε αυτό, υπάρχει διαβάθμιση. Άλλο να παίζεις ramones και άλλο zappa όπου ο όγκος της πληροφορίας που έχεις να διαχειριστείς είναι εξωπραγματικός. Βέβαια και το επίπεδο του μουσικού είναι ανάλογο, οπότε υπάρχει μια αντιστοιχία στο μέγεθος της προσπάθειας που καταβάλλεται
    3 βαθμοί
  3. Η ερώτηση αφορά όλους τους μουσικούς. Φυσικά οι ντράμερ που κρατούν το τέμπο ίσως πρέπει να προσέχουν περισσότερο. Προσωπικά θεωρώ ότι για κάθε μουσικό και αναλόγως με την αντοχή του στο αλκοόλ, υπάρχει ένα συγκεκριμένο όριο πέραν του οποίου νομίζει ότι παίζει καλύτερα αλλά στην πραγματικότητα παίζει (πολύ) χειρότερα. Ευθύνη του καθενός που γουστάρει τα ποτάκια του πριν το λάιβ να βρει πού είναι αυτό το όριο. Είναι ο ίδιος μηχανισμός που λειτουργεί και σε άλλες δραστηριότητες υπό την επήρεια αλκοόλ. Η πιο κλασσική περίπτωση είναι ο οδηγός που έχει πιει και νομίζει ότι οδηγεί καλύτερα αλλά στην ουσία ο χρόνος απόκρησης στα ερεθίσματα έχει αυξηθεί δραματικά. Φυσικά στην περίπτωση του λάιβ, το πολύ πολύ να χαλάσεις το περφόρμανς για την μπάντα και να φας κανά βρισίδι από τους άλλους. Στην οδήγηση βέβαια δεν παίζουμε με αυτά τα όρια γιατί οι επιπτώσεις είναι γνωστές.
    3 βαθμοί
  4. Έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο του Βeato και μου άρεσε. (Τι ωραίος, λαχταριστός ήχος αυτή η Southern Jumbo της "κακιάς" Gibson που σπάνε τα ΄χεστοκ τους) Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν εκατοντάδες άλλα τέτοια intros. Ρίχτε προτάσεις. Κάνω την αρχή:
    2 βαθμοί
  5. Αναφέρω ένα αστείο περιστατικό,που μου είχε πεί ο Πατέρας μου. Είχαν έναν αρμονίστα,ο οποίος κοπάναγε, καμιά εικοσαριά ποτήρια ουίσκι, τη βραδιά.Εκεί λοιπόν που έπαιζε η ορχήστρα ένα τσιφτετέλι,παίζει σόλο το μπουζούκι,σόλο το βιολί και του λένε "Δικό σου Μάκη"ο Μάκης κόκκαλο,ξυπνάει κι αρχίζει να παίζει αυτό!
    2 βαθμοί
  6. Πάρε τη βιογραφία του,τα εξηγεί όλα ?
    2 βαθμοί
  7. Τώρα που το λες όταν είχαν παίξει οι Stones στο ΟΑΚΑ ειμανΕ και εκεί backstage.... μπαίνουμε που λες με δέος στο chill room των θεών με τον κολλητό μου και πετυχαίνουμε χαλαρούς τον Κιθ και τον Ρονυ... ακριβώς όπως στις φωτογραφίες...δηλ. Marlboro στο χέρι και Jack Daniels o Ρονυ ενώ ο Κιθ έπινε.... vodka με....Fanta (!) Τους χαιρετησαμε,πήραμε και αυτόγραφα (μαμω τα παιδιά ήταν) και βέβαια ψάχναμε και τον .. Jagger...ο μπάρμπα Κιθ το κατάλαβε και μας είπε "αφήστε τον αυτόν κάνει.... διάδρομο τώρα". :):)
    2 βαθμοί
  8. Εγώ σεβομαι απόλυτα την επιλογή της Ευμη και της καθε Ευμη. Δεν έχουν όλοι ονειρο ζωής να καμουν οικογεια και παιδια ....να γινουν και παππουδες...και να πληρωνουν λογαριασμους μεχρι να πεθάνουν. Εδωσε ό,τι ειχε να δωσει...μπορει να εδινε και άλλα , μπορει και οχι αλλα ηταν ΕΠΙΛΟΓΗ της.
    2 βαθμοί
  9. Κλισέ... Η ιστορία είναι είναι γεμάτη από μη αυτοκαταστροφικους καλλιτέχνες. Το γεγονός ότι υπήρχαν και αυτοκαταστροφικοι δεν σημαίνει ότι σώνει καλά πρέπει να αρχίσουμε να πηδάμε και στους γκρεμούς ? για να μας πούνε και καλλιτέχνες ? ΠΑΝΩ στη σκηνή ΔΕΝ πίνουμε, στο σπίτι μας η μετά κάνουμε ότι θέλουμε αλλά το να λεμε σοβαρά ότι ένας μουσικός παίζει ...καλύτερα όταν είναι μεθυσμένος είναι μύθος και φύση αδύνατο.
    2 βαθμοί
  10. Αν δεν εισαι αυτοκαταστροφικός δεν μπορείς να είσαι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ .&- Τωρα νταξ, αν παίζεις διασκευές τα ΣΚ, μην πινεις καλλιτερα ? .
    2 βαθμοί
  11. Αν διαβάσεις τη βιογραφία όλων των μεγάλων τζαζ μουσικών θα δεις ότι όσοι έπεσαν στην παγίδα των ναρκωτικών και του ποτού καταστράφηκαν γιατί απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να παίξουν. Ο ίδιος ο Miles Davies είχε απολύσει πολλά τεράστια ταλέντα από τις μπάντες του γιατί λόγω λιωματος δεν απέδιδαν τα απαιτούμενα. Και δυστυχώς ήταν τέτοιες οι εποχές που πάρα πολλοί τεράστιοι μουσικοί έπεσαν στην παγίδα της ηρωίνης αλλά και του αλκοολισμού. Δεν χρειάζεται να ... πίνεις για να είσαι μουσικός. Ούτε φυσικά είναι δυνατόν να αποδώσεις τα μέγιστα ντιρλα. Ο Ντέξτερ Γκόρντον έπαιζε σίγουρα ΠΟΛΎ καλύτερα sober παρά τύφλα. Ο Κιθ Μουν ήταν εντελώς αυτοκαταστροφικη και ιδιαίτερη περίπτωση και σίγουρα δεν ήταν και η επιτομή της τεχνικής και της ακρίβειας στα ντραμς ?
    2 βαθμοί
  12. Για να είμαι δίκαιος θα βάλω και την πηγή
    2 βαθμοί
  13. Παραθετω ενα νεο μελωδικο βιντεο με την Kiesel Delos stratocaster μου. Για ηχο χρησιμοποιησα το Axe-Fx 2 με amp Friedman. Ελπιζω να σας αρεσει!
    2 βαθμοί
  14. Εμένα πάντα με βοηθάει, καταστέλλει τις άμυνες της αμφιβολίας και λύνονται χέρια, σώμα και μυαλό. Λειτουργεί κυρίως ως κατευναστικό του άγχους, του τρακ και του φόβου. Αποδεδειγμενα, sober, παίζω χειρότερα. Αλλά μη φανταστούμε πιώμα. Μιλάμε για επίπεδα 2 μικρές μπυρες πριν και μία κατά τη διάρκεια (συνήθως 2μιση ώρες). Μπορώ και χωρίς, αλλά όσες φορές έτυχε, έπρεπε να καταβάλλω διπλάσια προσπάθεια για να ανταπεξέλθω. Επίσης, ως μη επαγγελματίας/ημιερασιτέχνης, παίζω για να περνάω καλά, οπότε κάνω ό,τι θα έκανα αν έβγαινα έξω. Πίνω 2 ποτά. Το ότι οι θρυλικές μπάντες έπαιζαν υπό επήρρεια ουσιών και "είχαν έμπνευση επειδή έπαιρναν καλά πράγματα" φυσικά ανήκει στη σφαίρα του αστικού μύθου. Θεωρώ κι εγώ ότι όταν έπρεπε να κάνουν δουλειά (recording, performing) ήταν αρκούντως sober. Aπλά αυτό το αρκούντως είναι διαφορετικό για τον καθένα. Ο Keith Moοn μπορεί να χρειαζόταν 1 μπουκάλι vodka για να έρθει σε κατάσταση πνευματικής εγρήγορσης. Αν έχω φτάσει σε επίπεδο "ζάλης" από το αλκοόλ, τότε δεν βγαίνει το πράμα. Έρχεται φθορά πνευματική και πολύ σύντομα σωματική. Είναι δεδομένο ότι παίζω χειρότερα. Ο καθένας έχει το κατώφλι του.
    2 βαθμοί
  15. Για μενα Live κ ποτο απλα δεν πανε μαζι {εκτος κ αν θες να δινεις αλλοθι στις πρασινες που αφησες ολη νυχτα... στο πιωμα} Σε 2ωρα- 3ωρα live, θα ανεβω στο παλκο μονο με νερο η χυμο Οταν επαιζα σε πιστα ομως - ενα μικρο μπουκαλακι νερο κ μικρες γουλιες να μην με πιανει να θελω τουαλετα. Να ξερεις οτι τα αναψυκτικα προσφερουν μονο προσωρινη δροσια..Μετα απο λιγο λογω της ζαχαρης , διψας περισσοτερο Νερακι!! Συμφωνω με τον @Superfunk οτι με 2-3 ποτα θα παιξεις καλυτερα. Ειναι μυθος αυτο. Μεγαλη προσοχη επισης. Αν παραγγειλεις ποτο σε μαγαζι ΜΟΝΟ ΜΠΥΡΑ η συσκεασμενα ποτα οπως Gordons space κλπ. γιατι συνηθως στους μουσικους στελνουν οτι χειροτερες μπομπες υπαρχουν..κ μπορει να πιεις ενα ποτο κ να γυρναει ο τοπος Μου εχει τυχει πριν 2-3 χρονια , {στο κεντρο της Αθηνας σε Liveaδικο} να με κερασουν ενα ουισκι κ με δυο γουλιες αλλου πατουσα κ αλλου βρισκομουν. Μου λεει η τραγουδιστρια.. - το ταδε κομματι ..το σκατωσες λιγακι απαντηση... - το παιξαμε?...???
    2 βαθμοί
  16. Μύθοι του Αισώπου τα "θετικά" του πιωματος που αναφέρονται παραπάνω. Όπως ΟΛΑ τα πράγματα στη ζωή τα οποία απαιτούν δεξιότητα, τεχνική και σκέψη και η οργανοπαιξια είναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτερη όταν είσαι 100% sober & aware . Ακόμα και οι γνωστοί αλκοολικοί,πρεζακιδες, ναρκομανείς μουσικοί που έγιναν θρύλοι έπαιζαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλύτερα όταν ήταν sober.
    2 βαθμοί
  17. Δοκίμασε το transcribe,που έχει 30 μέρες free trial. Αν δεις ότι σου κάνει εχει 35€. https://www.seventhstring.com/xscribe/download.html
    2 βαθμοί
  18. κ εμενα η γνωμη μου ειναι οτι παιζουμε πολυ καλυτερα καθαροι παρα εχοντας πιει πανω απο τα ορια(τα ορια του ο καθενας τα γνωριζει).τωρα οι περιπτωσεις του τυπου keith moon(ο οποιος ειχε λυποθυμησει αρκετες φορες στη σκηνη),amy whinehouse κτλ,κτλ δεν νομιζω οτι επιναν επειδη ηταν καλλιτεχνες..τα αιτια ηταν μαλλον ψυχολογικα-παθολογικα...και υπαλληλοι της ΔΟΥ ανω παναγιας να ηταν..παλι το ιδιο τελος θα ειχαν..αλλοι rock stars παλι λυγισαν στο βαρος του αποτομου πλουτου-δοξας(peter green αν δεν κανω λαθος,που κατεστρεψε τα παντα) αλλα και στο οτι τη ζωη τους την καθοριζαν μανατζαραιοι(τι θα κανει,που θα παει,που θα γελασει κτλ,κτλ,κτλ)..στα καθ'ημας τωρα...στην περιπτωση ενος ημιερασιτεχνη-ημιεπαγγελματια μουσικου που παιζει ενα-δυο Σ-Κ το μηνα και πιθανον βιοποριζεται απο μια αλλη δουλεια,θα ελεγα οτι μαλλον απαγορευεται το αλκοολ αν θεωρησουμε οτι την επομενη μερα πρεπει να ξυπνησει να παει στη δουλεια του..τελος ο επαγγελματιας οδηγος αγωνων,ο επαγγελματιας σπριντερ,ο επαγγελματιας μπασκετμπολιστας δεν παει ποτε στον αγωνα μεθυσμενος....γιατι λοιπον πρεπει να παει ο επαγγελματιας μουσικος;;;
    1 βαθμός
  19. εγώ πάντως άμα έχω πιει καμιά μπυρίτσα ή κανα ουισκάκι συνθέτω καλύτερα. Νιώθω πιο χαλαρός. Σε εκτέλεση/live προτιμούσα πάντα να είμαι καθαρός. Μου έβγαινε καλύτερα.
    1 βαθμός
  20. Ειναι γνωστό ότι ο Τζαγκερ κάνει τα πάντα για να μην πεθάνει. Μεχρι και μεταγγίσεις αίματος. Στη θέση του απλά θα ρωτουσα τον Κιθ.....πως τα καταφερνει (ασε που θα τους θάψει όλους ? )
    1 βαθμός
  21. Οκ για να ειμαι ον τοπικ...ο Κηθ Μουν με αρεζε σουρωμένος.....οπώς ηταν παντα δηλαδή . ?
    1 βαθμός
  22. Ναι δεν είπες αλλά αΦτο ινε το θέμα του thread ?
    1 βαθμός
  23. Τζοκινγκ δεν κάνουμε αλλά σεβόμαστε αυτούς που έχουν δώσει τα ωραία τους λεφτά για να μας δουν... Θυμάμαι με θλίψη αυτό το ΥΠΈΡ ταλέντο να ξεφτιλιζεται λόγω του ποτού Έχω δει αρκετές φορές και από κοντά τεράστιους μεθυσμένους ,μαστουρωμενους καλλιτέχνες (η μεγαλύτερη απογοητεύση ήταν o Sly Stone για τον οποίο είχα πληρώσει και μια περιουσία για να τον δω και ο τύπος έσκασε μύτη με τρεις ώρες καθυστέρηση, έπαιξε παντελώς χαλια δέκα λεπτά και μετά έπεσε ξερός στη σκηνή και τον πήραν τέσσερις...) και δεν νομίζω το κοινό να το εκτιμησε ιδιαίτερα.. Ο Σινάτρα δεν έβγαινε ποτέ μεθυσμένος ,ούτε φυσικά και τραγούδαγε μεθυσμένος στο στούντιο. Άλλο οι ασπρόμαυρες φωτό και άλλο η πραγματική δουλειά ? Αν είσαι τραγουδιαρης άντε ένα,το πολύ δύο ποτάκια είναι οκ αλλά ΝΤΡΆΜΕΡ? ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
    1 βαθμός
  24. Δεν μπορει να λειπει αυτο και αυτο Και για παρτη μου στα honored to be mentioned αυτο
    1 βαθμός
  25. Mετά απο 30+ χρονια στο Ροκ -Metal και εχοντας δοκιμασει οτι μεγαφωνο υπάρχει θα σου συνιστουσα κι εγω καποια καμπινα του Θωμα με τα μεγαφωνα που σου προτειναν οι παραπανω φίλοι.... ΑΛΛΑ Αν θες ΗΧΟ αχρωματιστο(όλα αυτα τα Celestion χρωματιζουν το τελικο αποτελεσμα του ενισχυτη σου, αλλο με μεσαια, αλλο με πριμα, αλλο με ολα μαζι κτλ κτλ) , ογκο σαν καμπινα 4Χ12 απο ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ μεγάφωνο τοτε η επιλογη αυτη ειναι μονοδρομος... https://www.thomann.de/gr/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm?ref=search_prv_5 ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ!!!! Δωμάτιο σούπερ, λάιβ ακομα πιο τούμπανο!!!!! Θα με θυμηθεις..... Υ.Γ στις αγγελιες του νοιζ παιζουν στα 100-120 αλλα πιστεψε με δεν θα το μετανοιωσεις ποτέ οτι κεφάλι κι αν κουμπωσεις πανω του.....Εγω του βαζω 100ρια Marshall και Κουρμπη και παιζει σαν FULL STACK..
    1 βαθμός
  26. Εχω και τον ht1 και την harley bendon. Ηταν η πρωτη μου καμπινα (την αγορασα για 40 ευρω). Εχει μια χαρα ηχο για σπιτι και σιγουρα ακουγεται πολυ καλυτερα απο το 8αρι σκατοηχειο του ht1. Δεν εχει μεγαλη διαφορα στην ενταση. Θα σου προτεινα περιμενεις λιγο και να βρεις μεταχειρω κατι με καλο ηχειο πανω.
    1 βαθμός
  27. Είσαι από Χανιά και ψαχνεσαι ? Βρες το Μιχάλη (Pure Tone Amps) και θα σου κάνει κάτι μοναδικό και ελαφρύ να το εχεις μαζί σου όπου πας για μια ζωή . Μοναδικός ήχος . Κομψοτεχνήματα . ΗW point to point . Και κυρίως πολύ ευγενικός και υπομονετικός ...
    1 βαθμός
  28. Δεν υπάρχουν "πράγματα" που ΔΕΝ απαιτούν να είσαι alert. Σκέψου ας πούμε να παίζεις ντραμς στους "απλούς" Ramones και να πρέπει να παίζεις με μηχανική ακρίβεια για δύο ώρες συνέχεια όγδοα η κιθάρα μόνο downstrokes στα 160-200 bpm, και να είσαι πιωμενος.... Απλά δεν γίνεται.
    1 βαθμός
  29. πριν το live ούτε νερό θα έλεγα δεν άγγιζα. Ήταν και το ότι παίζαμε πράγματα που απαιτούσαν να είσαι alert. Ενα δυό άτομα που πέρασαν από το γκρουπ και ήταν λάτρεις του είδους ...δημιούργησαν θεματάκια εδώ και εκεί...ενώ ήταν σίγουρο ότι παικτικά το είχαν.
    1 βαθμός
  30. Εγώ θα ρωτούσα πρώτα, τι θα πει "λιγάκι παραπάνω". Θα πει να είσαι τύφλα και να μην βλέπεις μπροστά σου, ή θα πει απλά να χαλαρώσεις και να μην σε πιάσει κόψιμο στην σκηνή? Εγώ πάντως (κιθαρίστας ήμουνα), όποτε έπαιξα live, έπινα τον άμπακο και δεν καταλάβαινα Χριστό από το άγχος και την ένταση. Σαν να μην είχα πιεί τίποτα ήταν, μόνο ίδρωνα σαν μουλάρι!
    1 βαθμός
  31. Λοιποοοόν Τον τελευταίο καιρό δεν είχα και πολύ όρεξη για συνθετικά πειράματα, και το είχα ρίξει στη σύνθεση ήχου. Αποτέλεσμα να έχω φτιάξει καμιά διακοσοτρακοσαριά presets ? που κάθονται άπραγα στις μπάνκες τους. Αφορμή έψαχνα λοιπόν να αξιοποιήσω μερικά, και να που κάθισα σήμερα Δευτέρα, έφτιαξα ως συνοδεία ένα μπιτάκι και έχωσα από πάνω τα μπλιμπλίκια. Πολύ μπλιμπλίκια όμως, mplimplikia aux champignions a la vst. Η αφορμή λοιπόν είναι να ευχηθώ ένα καλό καλοκαίρι σε όλους, μετά μπλιμπλικομουσικής. Απολαύστε τις διακοπές σας ή το πήξιμό σας στην πόλη υπεύθυνα. ManosXKalokairi2019.mp3
    1 βαθμός
  32. Περιέργως δεν είχε τέτοιο θέμα.. απλά μας χώριζαν δύο όροφοι. ? Κατά τα άλλα περίεργος παππούς, με αρκετές λόξες, αλλά για κάποιο λόγο εμένα και η φάση μου του άρεσε (μέχρι και τραπέζι μου είχε κάνει σε μένα και μια άλλη φοιτήτρια, σαν τους πιο αγαπημένους τους και καλά).
    1 βαθμός
  33. Αυτοι στο -30 χορευουν ετσι μπας και ζεσταθουν. Αυτοι στο +40 χορευουν ετσι για να χωνεψουν το οφτο, ωστε να φανε κι αλλο. Σημαντικη διαφορα κουλτουρας.
    1 βαθμός
  34. Να σου πω, εγώ είμαι προσαρμοστικός άνθρωπος στην επικοινωνία μου, ότι και να μου δώσεις μου αρέσει. ? Αλλά τολμώ και οφείλω να κάνω μια αναφορά σε αυτό το θηρίο: https://www.fullbucket.de/music/modulair.html Μιλάμε για τέρας, μου έχει φάει αρκετό χρόνο στο να φτιάχνω ήχους με αυτό. Με λίγη ακόμα εξέλιξη στον τομέα της σταθερότητας θα γίνει το αγαπημένο μου ?
    1 βαθμός
  35. Τις θεωρώ εντελως ανεξάρτητες παραμέτρους. Επίσης θεωρώ οτι Ελλάδα (και η μέση ανατολή στην οποία μας έβαλαν να ανήκουμε) εχει απο τις πιο λυπητερες μουσικές, και απο τους πιο λυπητερούς χορούς, πως είναι έτσι το ζεμπέκικο, με τον χορευτή να σέρνεται και να κοιτάει κάτω, δεν ξέρω άλλο λαό, νότιο, βόρειο, ανατολικό, δυτικό με τέτοιο χορό. Επίσης τα δικά μας τα ελλαδίτικα βουνίσια είναι απελπιστικά αργά. Στα βαλκάνια παίζουν βουνίσια στην 2πλη ταχύτητα απο τα κρητικά.
    1 βαθμός
  36. Καλημέρα! Εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει σίγουρα για τη γλώσσα μιας χώρας, δεν βλέπω τον λόγο να μην έχει αντίκτυπο και στη μουσική της. Οι βόρειοι λαοί έχουν περισσότερα σύμφωνα, λιγότερα φωνήεντα, κάνουν οικονομία ενέργειας. Οι λαοί σε θερμότερες χώρες μιλάνε με περισσότερα φωνήεντα, μεγαλύτερη ένταση. Από 'κει και πέρα, ρόλο παίζουν και οι συνήθειες ενός λαού, τα ήθη, τα έθιμα, η ιστορία του. Δύσκολα λοιπόν θα παίζαν reggae οι Νορβηγοί και αντίστοιχα "παγωμένο" black metal οι Τζαμαϊκανοί. Ακόμα κι αν έκαναν τράμπα τις έξεις τους...:P Ένα μοιρολόι ηπειρώτικο μπορεί να περιγράφει τον θάνατο, το ίδιο όμως κι ένα fado πορτογαλέζικο, το ίδιο ένα blues, το ίδιο κι ένας αμανές μικρασιάτικος. Το γεγονός είναι ίδιο. Το πρίσμα αλλάζει.
    1 βαθμός
  37. Μιας και πριν λίγο καιρό σέταρα το Νovation SL MKII μου για να ελέγχω το Karma-Triton software, έκανα ένα μικρό βιντεάκι σε συνέχεια αυτού του thread. Δεν μου πήγε καλά, αλλά το μάζεψα στην πορεία για να μην πηγαίνω φτου και απο την αρχή. χαχαχαχαχχαχαχαχαχα Απολαύστε το.
    1 βαθμός
  38. Αν και η ώρα είναι προχωρημένη και έχω να γράψω χρόνια στο φόρουμ, θα πω ότι τα Watt πουλάνε, όπως η ταχύτητα στα αυτοκίνητα. Η ισχύς που αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι η τελική ισχύς που τροφοδοτεί ο ενισχυτής ισχύος στο φορτίο, δηλαδή στο ηχείο με την συγκεκριμένη σύνθετη αντίσταση - αφού πρώτα έχει προηγηθεί προενισχυση από έναν ενισχυτή τάσης. Ακούγοντας πολλά Watt είναι λογικό να πιστέψει κάποιος ότι θα έχει μεγαλύτερες εντάσεις. Αυτό είναι αλήθεια θεωρητικά, πρακτικά, όμως, μπορεί να υπάρχει μεγάλη απόκλιση, λόγω κακού σχεδιασμού, θερμοκρασίας, λάθος χρήση κ.α. Αν κάνετε διάφορα τεστ θα δείτε ότι γίνεται ένας ενισχυτής 40 Watt να ακούγεται δυνατότερα από έναν 60 Watt. Διπλασιασμός έντασης σημαίνει 3dB SPL, από τις ιδιότητες λογαρίθμων έχουμε για 10 dB αύξηση δέκα φορές μεγαλύτερο σήμα, για 20 dB εκατό φορές μεγαλύτερο σήμα και για 30dB χίλιες φορές μεγαλύτερο σήμα. Επίσης, μελέτες έχουνε δείξει ότι και λιγότερο από 3dB διαφορά, ένα κάλο αυτί ακούει την διαφορά στην ένταση και μάλιστα ως διπλάσια. Σκέψου ότι έχεις ένα ηχοσύστημα με ένα ηχείο, μέτρα την ένταση και μετά πρόσθεσε και το άλλο ηχείο, δες τι σου λέει το όργανο και τι ακούς τώρα. Άποψη μου, όταν δοκιμάζετε ενισχυτές καλύτερα να κοιτάτε την ευαισθησία για τον απλό λόγο ότι στο αυτί μας αυτό που φτάνει είναι dBSPL. Αν μπερδεύει ο όρος ευαισθησία, φαντάσου το έξης, πάρε δυο ενισχυτές κιθάρας και βάλε στην είσοδο τους σήμα 1Watt ισχύος, βάλε και τους δυο ενισχυτές στη μέση της έντασης, τοποθέτησε ένα μικρόφωνο στο ένα μέτρο, ή μέτρα με ένα SPL meter και θα καταλάβεις τι είναι ευαισθησία. Μπορεί να έχεις διάφορα 1dB, αλλά, οι αναγραφόμενη ισχύος και τιμή αγοράς να διαφέρουν πολύ – φυσικά είναι και η ΔΕΗ. Τέλος, οι λαμπάτοι ενισχυτές τείνουν να παράγουν περισσότερες άρτιες αρμονικές με πιο ομοιόμορφες καμπύλες, κάτι που γλυκαίνει τον ήχο σε ότι αφόρα την ψυχοακουστικής μας, σε ότι αφορά την ισχύ, είτε μιλάμε για λαμπάτο ή τρανζίστορ ενισχυτή ισχύει ότι έγραψα παραπάνω. Καλημέρα.
    1 βαθμός
  39. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    1 βαθμός
  40. Τις δικές μου απόψεις τις ξέρετε... το κάθε τι έχει την χρήση του, από έναν μικροσκοπικό 5C3 Fender Deluxe μέχρι τα μεγάλα weapons of mass destruction... ;D Eδώ διαφωνώ. Πρώτα από όλα, η κιθαριστική ιστορία έχει γραφτεί με χρυσά γράμματα από ενισχυτές χαμηλού (ή "χαμηλού") wattage που ήταν στα πρόθυρα της... έκρηξης. Από πού να ξεκινήσει και πού να τελειώσει κανείς. Eπίσης, η λογική "ας έχω μπόλικο πράμα κι ας μην μου χρειαστεί" δεν ευσταθεί. Σίγουρα δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να σηκώσουν το volume σε έναν 50ρη-100ρη αλλά το θέμα είναι αν ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ τα έξτρα βατ. Αν είναι να έχει κάποιος έναν Herbert ή οποιονδήποτε μεγάλο και να μην τον ανοίγει ποτέ (ή μια στις χίλιες, ή να περιμένει υποθετικά ότι κάποτε ίσως του δοθεί η ευκαιρία) τότε κατά τη γνώμη μου έχει κάνει μια τρύπα στο νερό (νόου οφένς). Επιπλέον, κάθε γομάρι θα ακούγεται ΧΑΛΙΑ στο 1 κατά την προσωπική & ταπεινή μου γνώμη. Οι attenuators είναι χρήσιμη λύση σε αρκετές περιπτώσεις αλλά δεν θα πρέπει ποτέ να παρουσιάζεται σαν λύση - πασπαρτού που τα έχει όλα και συμφέρει, και που επίσης διώχνει και την πιτυρίδα... Άααααντε πάλι: για να "τραγουδήσει" ενας λαμπάτος ξέρουμε μεν ότι πρέπει απαραίτητα να ανοίξεις αρκετά το master volume. Aν όμως έχεις ένα γομάρι άνω των 50-60W, τι να το κάνεις στην τελική αν δεν θα είναι ποτέ εφικτό να τον ανοίξεις πραγματικά; Σε τέτοιες περιπτώσεις αχρείαστων βατ είσαι αναγκασμένος να χρησιμοποιείς πάντα το attenuator, oπότε τελικά αργά ή γρήγορα καταλαβαίνεις ότι έχεις πάρει λάθος ενισχυτή. Άσε που σε μεγάλο attenuation για recording ή σπιτική χρήση αρχίζει η "κονσερβοποίηση" του ήχου.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...