Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Ετους
23 Ιανουαρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Μήνας
23 Δεκεμβρίου 2024 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Εβδομάδας
16 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Σήμερα
23 Ιανουαρίου 2025 - 22 Ιανουαρίου 2025
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
07/08/19 - 07/08/19
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/08/19 σε όλα
-
Γεια σε όλους, ειμαι ο ενας από τους γιους του Γιάννη. Ευχαριστω για τις σκέψεις σας να ξέρετε ότι το τελευταίο καιρό (τρία χρόνια) υπέφερε από αρρώστιες και τώρα αναπαύθηκε και μάλιστα ειρηνικά. Αντι για θρήνο σας προτείνω να βάλετε το έργο του ειδικά Socrates δυνατά και να πιείτε μια μπίρα στην μνήμη του, αυτό θα ήθελε. με εκτίμηση, Άρης Σπάθας ΥΓ: Δευτέρα στις 6 το απόγευμα θα γίνει η τελετη στον Άγιο Σεραφείμ στην Παλιά Πεντέλη οποίος θέλει είναι ευπρόσδεκτος να έρθει.3 βαθμοί
-
Ξεκινάει η ζιέστα από σήμερα μέχρι την Τετάρτη λένε οι μετερεωλόγοι (όχι μετεωρολόγοι ). Πάμε κομμάτια με την λέξη "heat" στον τίτλο (και μόνο στον τίτλο). Οι κανόνες όπως πάντα ... - Δεν μπορεί να ποσταριστεί δεύτερο σερί κομμάτι (πρέπει να ποστάρει άλλος κομμάτι για να ξαναποστάρουμε). - Σε ποστ με παραπάνω από ένα κομμάτι, μετράει το πρώτο και μόνο. - Δεν μετράνε παράγωγα της λέξης πχ heating. - Δεν μετράνε μεταφράσεις πχ ζιέστα. ΝΕΟ - Αν ποστάρουμε κομμάτι που έχει ξαναποσταριστεί -1 βαθμός. - Αν κάποιος ποστάρει κομμάτι που έχει ποσταριστεί από άλλη εκτέλεση, είναι ως μη γενόμενο. - Σύνθετες λέξεις που περιέχουν την λέξη "heat" ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ! - Ο διαγωνισμός λήγει την Τετάρτη στις 12:00 το βράδυ (μαζί με τον κάψωνα ελπίζω). Πάω πρώτος ..2 βαθμοί
-
Γεια σε όλους! Έβγαλα πρόσφατα ένα δισκάκιμε handpan κυρίως και προσπάθησα να μπλέξω και λίγο αφρική και Ινδία., μπορείτε να το ακούσετε όλο εδώ (bandcamp). Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις ειλικρινείς απόψεις σας. ?? https://stavrosxakis.bandcamp.com/album/dagat2 βαθμοί
-
αχ καλέ δεν παίζω. Διάβασα βιαστικά το πρώτο ποστ και δεν έπραξα σύμφωνα με τα προαπαιτούμενα. Δεν μπορούμε να το ξαναπάμε από την αρχή? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Boηθάει να μαλακώσει. Φυσικά όλη αυτή η διαδικασία αλλάζει και τη γεωμετρία του σπασίματος (το όξινο του ξυδιού, το ζεστό νερό και η τριβή από το ξύσιμο, επηρεάζουν τη γεωμετρία των επιφανειών προς κόλληση που είναι απολύτως κρίσιμη για σωστή εφαρμογή). Στην πράξη αυτό είναι αδύνατο-στα περισσότερα σπασίματα/ρωγμές. Είναι μόνο εφικτό σε "καθαρές" επιφάνειες, πχ για την αφαίρεση κόλλας από βγαλμένη ταστιέρα ή καθαρών ενώσεων και όχι σπασίματα. Προσωπικά σε επανακόλληση σπασίματος, δεν εγγυώμαι για αποτελεσματική και ανθεκτική στο χρόνο, κόλληση. Εdit/διόρθωση περί skunk stripe. Είδα τη φωτό ξανά και μου φαίνεται μικρότερο το κακό απ' όσο θεώρησα αρχικά (νόμισα ότι αποκολλήθηκε και μπαινοβγαίνει). Αναθεωρώ και ζητώ συγγνώμη για τα "περι κόλλας", σε αυτή την περίπτωση, όπως είπε ο @Superfunk, superglue νερουλή, εφαρμογή στα όρια του skunk, κούνημα μανικιού για να "ρουφηξει" μέσω τριχοειδούς φαινομένου την κόλλα και σφιγκτήρες για 1-2 λεπτά. Μετά τρίψιμο να επιπεδοποιηθεί και τέλος.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Είναι ότι πιο μινιμαλιστικό και ηχητικά καλό μπόρεσα να βγάλω από "κοινά" υλικά που μπορεί να βρει κάποιος σε μαγαζιά ηλεκτρονικών της γειτονιάς του. Στη πρώτη εικόνα βλέπουμε το σχέδιο του overdrive ...που ίσως να μην βοηθά και πολύ στην κατανόηση της κατασκευής. Nevermind! Θα του κάνω μια απλή περιγραφή, του ρίχνουμε μια ματιά και προχωράμε παρακάτω. Schematic: Στο σχέδιο παρατηρούμε τρεις αντιστάσεις (R1,R2,R3), δύο πυκνωτές(C1,C2), ένα τρανζίστορ (Q1),δύο διόδους (D1,D2), δύο jacks (In, Out) και μια τροφοδοσία (στη συγκεκριμένη περίπτωση 9V). Παρατηρούμε ότι όλα τα παραπάνω έχουν και τα αντίστοιχα σύμβολα τους. Από εδώ και στο εξής η παραπάνω εικόνα θα αναφέρεται σαν "schematic". Layout: Αυτό είναι το βασικό σχέδιο που θα μας βοηθήσει στην κατασκευή του πεταλιού. Μπορούμε να διακρίνουμε όλες τις ενώσεις μεταξύ των υλικών (οι ενώσεις μεταξύ διακόπτη, jacks και clip μπαταρίας είναι κοινές στο 90% των true bypass πεταλιών που κυκλοφορούν) και έτσι θα το χρησιμοποιήσουμε σαν το βασικό μας εργαλείο. Η έλλειψη "Gain" ποτενσιόμετρου, led ένδειξης Οn/οff και η χρήση διάτρητης πλακέτας έγιναν για χάριν ευκολίας. Η παραπάνω εικόνα θα αναφέρεται ως "layout". Υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε: Αντιστάσεις 1/4 wattR1 - 2.2MR2 - 22KR3 - 560Ω ΠοτενσιόμετρoP1 - 100k λογαριθμικόΠυκνωτές 16vC1 - 0.22μFC2 - 0.22μf ΔίοδοιD1 - 1N4001 D2 - 1N4001 ΤρανζίστορQ1 - 2N3904Λοιπά υλικά :1 - DPDT διακόπτης1 - jack μονοφωνικό για σασί1 - jack στερεοφωνικό για σασί1 - κλίπ για 9v μπαταρία1 - Διάτρητη πλακέταΚουτί, καλώδιο, κουμπί ποτενσιόμετρουΚοφτάκι, κολλητήρι(30watt), καλάι, πολύμετρο κλπ"Μην τρελαθείτε αν δεν τα βρείτε όλα ακριβώς ή δεν είναι ίδιου τύπου με αυτά στις φωτογραφίες, δεν έγινε και τίποτα..." Κατασκευή: Η "διάτρητη" πλακέτα βοηθά στη συγκράτηση των υλικών σε ένα σταθερό σημείο, διότι από τη μια μεριά έχουμε τη δυνατότητα να κολλήσουμε τα υλικά μεταξύ τους. Κόβουμε ένα κομμάτι πάνω στο οποίο θα δουλέψουμε. Προσωπικά χρησιμοποίησα ένα κομμάτι 14x11 (ωφέλιμες τρύπες) αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μεγαλύτερο κομμάτι για να έχετε περισσότερο χώρο και άνεση. Ξεκινάμε χρησιμοποιώντας το layout σαν οδηγό τοποθέτησης των υλικών μας. Το πρώτο πυκνωτάκι και η πρώτη αντίσταση τοποθετήθηκαν ήδη πάνω στη διάτρητη πλακέτα. Σύμφωνα με το schematic αλλά και με τις “γκρι” γραμμές του layout τα παραπάνω υλικά πρέπει να ενωθούν μεταξύ τους. Από την άλλη μεριά της πλακέτας ενώνουμε τα “ποδαράκια”… …και κατόπιν τα κολλάμε με το κολλητήρι μας. Συνεχίζουμε με τη βοήθεια του layout μέχρι να τοποθετηθούν όλα τα υλικά. Όποιο "ποδαράκι" πιστεύουμε ότι δεν θα μας χρειαστεί στη συνέχεια της κατασκευής μπορούμε να το αφαιρέσουμε. Παρατηρήστε ότι έχω τοποθετήσει τα υλικά σχεδόν ακριβώς όπως είναι και στο schematic. Αν και αυτό καταναλώνει πολύ χώρο στη πλακέτα μας δεν ενοχλεί μιας και είναι περισσότερο άνετο και κατανοητό. Η πίσω μεριά είναι κάπως έτσι. Έχοντας επιλέξει ένα κουτί της αρεσκείας μας ξεκινάμε να συνδέουμε τη πλακέτα με τα υπόλοιπα υλικά (jacks, dpdt switch κλπ). Μια καλή τακτική είναι να κολλάμε τα υλικά μέσα στο κουτί αλλά σαν πρώτο project προτείνω να μην ακολουθήσετε αυτή τη λογική καθώς επίσης να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερο μήκος καλωδίου από αυτό που νομίζεται ότι χρειάζεται. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ίδιο με το αρχικό layout. Birth of "The Noiz" overdrive : Results may vary… Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μεταλλικό κουτάκι βρείτε. Ανακυκλωμένα κουτάκια Nes Cafι, κουτάκια από Nivea και καραμέλες μπορούν να γίνουν το “σπίτι” της νέας σας κατασκευής. Άλλωστε για να έχετε φτάσει μέχρι εδώ κάτω μάλλον σας αρέσει να πειραματίζεστε οπότε σίγουρα κάτι καλό θα σκεφτείτε. Προτεινόμενη χρήση: Έχοντας το "The Noiz" overdrive ανοιχτό και χρησιμοποιώντας το volume της κιθάρας σε χαμηλές θέσεις το πετάλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένα απλό booster, καθώς γυρνάμε το ποτενσιόμετρο προς τα δεξιά ξεκινά ένα "γλυκό" ξέσπασμα το οποίο σύντομα μετατρέπεται σε παραμόρφωση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα μουσικά όργανα για προενίσχυση του ήχου, για υπεροδήγηση λαμπάτου ενισχυτή και για χρήση overdrive. Βάλτε μια καλή αλκαλική μπαταρία και κλείστε το κουτί, δεν θα χρειαστεί να την αλλάξετε για χρόνια.Μετατροπές:Σε αυτό το σημείο πάντοτε ρωτάω τον έμπιστο σύμβουλό μου και διευθυντή του R&D section της Behringer για τυχόν προτάσεις και μετατροπές.Η απάντηση του -όπως πάντα- απλή και λακωνική.Don't waste my precious time mr. Toneless.Let there be Fuzz!Πάραυτα, η συσκευή παίρνει αρκετές μετατροπές -οι οποίες ισχύουν για όλα τα πετάλια της κατηγορίας.Copyleft! All rights reserved.tonelessdiy @ yahoo.gr Πρώτη δημοσίευση 12/10/08.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με αφορμή τον μακαρίτη Joao Gilberto είπα να θυμηθώ μερικά απο τα παλιά καλά εκείνης της περιοχής. Alfredo da Rocha Vianna Jr. aka Pixinguinha (1897-1973) Ένας απο τους σημαντικότερους συνθέτες της Βραζιλίας του οποίου η συνεισφορά καθιέρωσε σε μεγάλο βαθμό μουσικά τη κατεύθυνση και τα χαρακτηριστικά της χώρας. Γεννημένος στο Rio de Janeiro ξεκίνησε στα 11 του παίζοντας το παραδοσιακό τους 4χορδο κιθαρόνι και εξελίχθηκε σε multi-instrumentalist (όπως λέει o κάθε τυχάρπαστος που παίζει 2 όργανα στις ημέρες μας...Ouch) καταλήγοντας να μπορεί να σταθεί σε θέση τραγουδιστή, κρουστού, φλαουτίστα (όπως ο πατέρας του), σαξοφωνίστα, συνθέτη, ενορχηστρωτή, μαέστρου. Ήταν ο άνθρωπος που έδωσε μια νέα, προς τη λόγια πλευρά, πνοή στο μουσικό είδος choro ενσωματώνοντας του νέα στοιχεία όπως jazz αρμονίες και Αφρο-Βραζιλιάνικους, όπως και οι ρίζες του, ρυθμούς. Μεγάλοι Βραζιλιάνοι μουσικοι όπως Villa-Lobos, Nazareth, Mignone, Gnattali, προσκυνούσαν το ποιόν του και συνεργάστηκε με τους πλέον κορυφαίους κιθαρίστες Joao Pernambuco, Laurindo Almeida και Baden Powell του οποίου τελευταίου μάλιστα ήταν μέντορας. Το μεγαλείο αυτού του ανθρώπου υπογράφεται με τη πολύ συγκινητική στιγμή όπου 200.000+ άνθρωποι μαζεύτηκαν στην κηδεία του και τραγούδησαν το πιο διάσημο τραγούδι του, Carinhoso, ως φόρο τιμής. Το παρατσούκλι Pixinguinha του κόλλησε απο μικρός που τον φωνάζανε Pizindim (καλό παιδί). Στο σύνδεσμο παρακάτω ο τρισμέγιστος Γαλλο-Τυνήσιος Roland Dyens παίζει σε δική του μετεγγραφή για κλασική κιθάρα το Carinhoso. https://www.veojam.com/watch/13819411831 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ λέω να συνθέσω κάνα άλλο. Και βλέπουμε. Ναι, συνθέτης και κιθαρίστας κανονικός, είναι στα σχέδιά μου να γίνω κάποια στιγμή. Να τελειώσω κάποιες εκκρεμότητες αυτή τη δεκαετία και μετά θα αρχίσω πάλι τις σπουδές στη μουσική, μήπως πάω μετά στο Χόλιγουντ να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου στο soundtrack ή συνεργαστώ με κάναν μεγάλο κατασκευαστή συνθεσάιζερ. Χρόνια..... Σε εεεεεχουμε Εχεχεχε Ευχαριστώ για το feedback φίλοι μου1 βαθμός
-
Διασκεδαστικό, ανατρεπτικό, φρέσκο και επίκαιρο όσο ποτέ. Η παραγωγή είναι σπιτική, τα γυρίσματα σε studio εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης. Μουσική: Λευτέρης - Ιάκωβος Στίχοι: Ιάκωβος Φωνή: Βασίλης1 βαθμός
-
(αντικειμενική αξία) * (1-(ζημιά(%)/100)) * (1-(παλαιότητα(%)/100) αν πχ την αγόρασες καινούργια 500 ευρώ τότε, αν η ζημιά είναι -50% και η παλαιότητα -20% τότε 500 * (1-50/100)*(1-20/100) = 200 ευρω1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
υπάρχει βελτίωση σε λεπτομέρειες πιστεύω ότι είσαι ηχητικά προς το τσιμπημένα άκρα. μέχρι τη μέση πχ αυτό που είναι υποκατάστατο του snare (?) και βαράει σαν κλειστό hat στο κέντρο είναι σίγουρα υπερτονισμένο. Φυσικά το βραβείο τονισμού παίρνει αυτό το φλύαρο τιρουριρουριρουρι που βαράει δεξιά και βολτάρει μέχρι το κέντρο, πιστεύω ότι θέλει ακόμα χαμήλωμα γιατί τα διαστήματά του είναι μεγάλα και αυτό το πήδημα πάνω κάτω σε αποπροσανατολίζει από την μελωδία. Όταν αρχίζει το σόλο της κιθάρας το τιρουριρου είναι ήδη τιθασευμένο. Επιμένω ότι μου αρέσει πολύ το σόλο της κιθάρας. Κρίμα που δεν είσαι κιθαρίστας. θα έπαιζες παπάδες με το μυαλό αυτό... Το β μέρος δηλαδή από εκει που αρχίζει το σόλο στέκεται μόνο του αυτόνομα πιστεύω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Nομιζω οτι πρωτα απο ολα,περα απο οργανοπαικτης και ΑΜΤΜΛ,εισαι συνθετης και γραφεις δυνατα. Ακομα και του λογου που δεν ειμαι τοσο του ειδους μου αρεσει,ειναι γκρουβατο και θα συμφωνησω με τον Σταυρο,ειναι για "ξυλο" και οχι για υπνο.? Για μια ακομη φορα,ωραια πραματα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κάθισα εχθές μισή ωρίτσα και δουλεψα τη μίξη λίγο ακόμα και την πέρασα από το T-racks 5 δοκιμάζοντας μια mastering αλυσίδα πειράζοντας ανάλογα τα modules. Σήμερα το δοκίμασα και στο αμάξι και μου ακούστηκε ευχάριστα. Πιο ευχάριστα από ποτέ. Άκουσα το πρώτο που είχα φτιάξει και καμιά σχέση.... Το παραθέτω για την ιστορία και αυτό το version. Ωραίο το T-racks πάντως. Δεν σταματά να με εκπλήσσει τόσα χρόνια Vision of Karma XIII.mp31 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αν εχει ηχαρα ναι. Εχω μια καρβιν η οποια ειχε τα 1000 προβληματα αλλα sustain στον θεο. Ε... την εφτιαξα και συνεχιζω...1 βαθμός
-
Ολα φτιαχνονται. Το θεμα για καθε οργανο (οπως και για καθε αντικειμενο) ειναι αν αξιζει να επισκευαστει.1 βαθμός
-
γιατί τα βάζετε αυτά και μας κόβεται η διάθεση....?1 βαθμός
-
κάπως έτσι.... ο τυχερός στην υπόθεση ήταν ο Getz.... να μην ξεχνάμε ότι υπήρχε και ένα αηδόνι.... https://www.facebook.com/watch/?v=13005102599852881 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Φυσικα και δεν ειναι για σκοτωμα. Ως γνωστόν, οι stratocaster ειναι πολυ ευελικτα οργανα για mods/ replacements κτλ. Εγω τι θα εκανα; 1. Θα την πηγαινα σε ενα πραγματικα καλο μαστορα στην Αθηνα. (που να ρωτησεις πριν πας οτι και ειναι καλος, αλλα και οτι δεν παει να βγαλει απο τη μυγα ξιγκι...) 2. Αν μου ελεγε οτι φτιαχνει ευκολα και το σωμα δεν εχει σπασει; (κατι που απο τις φωτο πρεπει να ειναι το φινιρισμα μονο) Κομπλε, την φτιαχνει και ολα καλα 3. Αν το μανικι θελει πιο πολλα απο το να μπει καινουργιο replacement neck; Παιρνεις καινουργιο μανικι, και εχεις με καινουργιο μανικι, και καινουργια κιθαρα ? 4. Αν εισαι στο worst case scenario και ειναι οντως διελυμενο και το neck και το σωμα; (αν και μου φαινεται πολυ τραβηγμενο σεναριο αυτο) τοτε ή την κρεμας στον τοιχο να την βλέπεις ή την δινεις και ο,τι πιασει, και παιρνεις αλλη στα ιδια λεφτα του σερβις, γιατι δεν αξιζει αλλιως. Βασικα, να σου κοστολογισουν απο την αρχη το ολο σερβις να δεις πού φτανει και αν σε συμφερει. Το 4. νομιζω οτι δεν πρεπει να ισχυει στην περιπτωση σου αυτη. Οποτε ξεκινα με τα παραπανω ?1 βαθμός
-
Φίλε Άρη, να είστε καλά όλοι οι δικοί του άνθρωποι να τον θυμάστε... και θα απολαμβάνουμε τις μουσικάρες του με μπυρίτσα, και θα του αφιερώνουμε και εκπομπές με πολλή αγάπη..1 βαθμός
-
Ν' αγιάσει ο στόμας σου ρε Φάνη. Μια φορά προσπάθησα να κολλήσω headstock κλασσικής μιας φίλης, που είχε σπάσει, και αγόρασα από Αμερική (εδώ δεν ήξερα που να την βρώ) hot hide glue (δεν θυμάμαι τώρα το gram strength αλλά ήταν από 192 μέχρι 251). Σιγά την μανούρα της πρεοτοιμασίας, σ' ένα τενεκεδένιο κουτί από ζαχαρούχο γάλα, σε μπεν μαρί, σε 5 -10 λεπτά ήταν .... σαν λίιιγο αραιωμένο μέλι.1 βαθμός
-
Οι ρωγμές (ειδικά η μία η μεγάλη) δύσκολα είναι μόνο βερνίκι, πιθανολογώ ότι έχει βάθος. Θα πρέπει να ξανατσεκαριστεί από τεχνικό με feeler gauge για να δει τι βάθος έχει και δια της αφής/πίεσης για να δει αν κουνιέται. Πιθανολογώ ότι η πτώση (ή η πίεση που δέχτηκε) ήταν αρκετά μεγάλη με πολύ έντονο κραδασμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις εκτονώνεται ο κραδασμός σε "αδύναμα" σημεία, δηλ. ενώσεις διαφορετικών κομματιών ξύλου (skunk, μέρη σώματος) και ξεκινούν με καποια αφορμή (εδώ πχ. είναι στο ύψος των βιδών του pickguard, όπου η βίδα απωθεί ίνες ξύλου και περιμένει μια ευκαιρία για να εκτονωθεί) To ράγισμα στο neck pocket είναι όντως το πιο κρίσιμο και εκεί πρέπει να δωθεί προσοχή στο αν είναι επιφανειακό ή όχι (μάλλον είναι επιφανειακό γιατί η γεωμετρία του σημείου δύσκολα δίνει ρωγμή. Η λωρίδα στο μανίκι είναι εύκολα επισκευάσιμη (να χαρείτε όχι superglue, έχω ξεκινήσει σταυροφορία χρήσης "σωστής" κόλλας στην φουκαριάρα την οργανοποιία. Έχω πετύχει κολλήσεις μη αντιστρέψιμες λόγω κακής επιλογής κόλλας. Ζεστή ζωική. Hot hide glue. Aν-για κάποιο λόγο ξαναγίνει το κακό- είναι πολύ εύκολο να επανενεργοποιηθεί η ίδια κόλλα-χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα, ή εξ' ολοκλήρου εξαγωγή του μέρους προς κόλληση. Δεν χρησιμοποιείται λόγω "μανούρας" στην προετοιμασία. Κάθε εργαστήριο που σέβεται την τέχνη του και το όργανο του μουσικού-πρέπει να δουλεύει Hot hide glue πρωτίστως. Να το ζητάτε). Όπως και να 'χει θα πρέπει να τσεκαριστεί υπεύθυνα από τεχνικό για να σου δώσει εκτίμηση κατάστασης.1 βαθμός
-
Η βέργα δεν έχει πρόβλημα. Το skunk stripe απλά έχει πεταχτεί λίγο έξω. Αυτό συμβαίνει γιατί το walnut είναι σκληρότερο από το maple και καμμιά φορά σε ακραίες θερμοκρασίες και υγρασίες τα κΣυλα συστέλλονται διαφορετικά. Με λίγη super glue ,τρίψιμο και φινίρισμα θα είναι μια χαρά ο λαιμός αν φυσικά σε ενοχλεί στο παίξιμο αν όχι άστο έτσι . Τσεκαρε το relief και αν δουλεύει η βέργα,λογικα δεν έχεις προβλημα. Fender είναι στο κάτω κάτω της γραφής it takes a lickin and keeps on tickin ?1 βαθμός
-
Ομορφη strat! Οσον αφορά το "skunk stripe" το σκούρο κομμάτι ξύλου walnut (συνηθως) που καλύπτει την βέργα, μπορείς να το πιέσεις με το χέρι και κουνιέται? Οσον αφορά τις ρωγμές, αν μπορούσες να αφαιρέσεις το μπράτσο (αθηνιστί μανίκι) τότε θα έβλεπες μέσα στο heel για τυχόν ρωγμές. Πάντως γενικά αν έχει σταθερότητα και καλό ήχο είναι καλό σημάδι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εχθές στην ηλικία των 88 μας άφησε αυτός ο κολοσσός της Βραζιλιάνικης μουσικής. Μιας και άφησε πίσω του διαμάντια θα αφήσω τη μουσική του να πει οτι έχει να πει.0 βαθμοί