Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/29/19 σε όλα
-
Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να μοιραστώ ένα βίντεο που έφτιαξα με το γνωστό θέμα του Game of Thrones, παιγμένο με εικονικά όργανα τα οποία έχω δημιουργήσει ο ίδιος. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον! ?4 βαθμοί
-
Μια προσπάθεια στο πανέμορφο solo του Lukather. Εν μέρει είμαι ευχαριστημένος, αλλά σίγουρα χρονικά δεν είμαι spot on. Δε μπορεσα να κουμπώσω όσο θα ήθελα σε αυτό το half-time shuffle. Και τα κάποια bends θα μπορόυσαν να είναι πιο κουρδισμένα. Πολύ θα ήθελα να ακούσω και τη δική σας γνώμη και για το παίξιμο και για τον ήχο. rosanna_solo.mp33 βαθμοί
-
Α για τον ηχο της κιθαρας. Εμενα δεν μου αρεσε. Πολυ κομπρεσαρισμενος και στενος (απο συχνοτητες). Αλλα δεν εχει σημασια. Αποψη μου ειναι.2 βαθμοί
-
Μου άρεσε πολύ πως τα σόλοζ των μουσικών κρατάνε τον χαρακτήρα του κάθε οργάνου - αν και είμαι φαν της περιπέτειας, οι μάγκες το κανούν πάρα πολύ καλά.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Σοβαρά μιλάω. Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που νομίζουν οτι έχουν παραπάνω δικαιώματα απο ενα ζώο. Είτε είναι σκύλος. ....εiτε κατσαρίδα. Η υπεροψία δε αυτή εκδηλουται με τον πιο χυδαίο τρόπο. ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ....για τα ζώα.1 βαθμός
-
Μόνο φιλοσοφικά μπορώ να προσεγγίσω το θέμα. Απο πότε οι ανθρωποι νομοθετούν για το τι ισχύει για τους σκύλους ; Είναι το ισχυρό μέρος και τους ανήκει ο πλανήτης ; Θα προτιμούσα οι σκύλοι να νομοθετούν για τους ανθρώπους.1 βαθμός
-
Πολύ ωραίο Μπάμπη.Θα συμφωνησω με τους καλους ανθρωπους παραπανω οτι αν κουμπώσει λιιγο χρονικα θα γκρουβαρει κιολας ακόμα καλύτερα.Ετσι ή αλλιώς το έχεις και μας έφτιαξες.Μεγαλο μπράβο.1 βαθμός
-
Ο,τι ειπαν πιο πανω. Θελει να χαλαρωσει ωστε να γκρουβαρει. Το 'χεις ευκολα. Ωραιος ηχος.1 βαθμός
-
πολύ καλό, θέλει λίγο παραπάνω να μπεί στο πετσί σου και να παίζεις ασυναίσθητα και χαλαρά.1 βαθμός
-
Μια χαρα το εχεις βγαλει. Βιαζεσαι λιγο απο το αγχος αν θα παιχτει. Για να γκρουβαρει πρεπει απλα να το παιξεις καμια 30αρια φορες ακομα ή μεχρι να το βαρεθεις, οποιο ερθει πρωτο ? .1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ωραίος ο ήχος. Και το παίξιμο όπως ακριβώς τα είπες είναι, που σημαίνει πως το επόμενο (αν φυσικά σε καίει) θα το έχεις. Αλλά κι έτσι όπως είναι μια χαρά είναι. Μακάρι να το έπαιζα κι εγω αλλά λέω "δεν είναι το στυλ μου". ?1 βαθμός
-
Μα, εχει τελικο. 1watt απο TDA αλλα εχει! Γι αυτο στο προτεινω πακετακι με την καμπινουλα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
μα τι λες; Αυτο το feature μπορει να το χρειαστεις, όταν αγοράσεις ένα fuzz πετάλι και θελήσεις να ρίξεις το voltage κάτω από τα 9v, προσομοιώνοντας τροφοδοσία τελειωμένης μπαταρίας1 βαθμός
-
Το Re-Amping είναι μια πολύ διαδεδομένη τεχνική στα recording studios παγκοσμίως με σκοπό είτε να ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη διαδικασία είτε να αποτελέσει ακόμη ένα όπλο στην επεξεργαστική φαρέτρα των mixing engineers. Τι ακριβώς είναι όμως το Re-Amping? Οι περισσότεροι το έχουν συνδέσει με την επαναηχογράφηση του "καθαρά" ηχογραφημένου σήματος ηλεκτρικών οργάνων (κυρίως κιθάρας και μπάσου) μέσω του συνδυασμού ενισχυτής - καμπίνα - μικρόφωνο, ώστε να αξιοποιηθούν οι ευεργετικές ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αλυσίδας, όπως αυτές έχουν μείνει κλασσικές τα τελευταία 50 τουλάχιστον χρόνια και έχουν ουσιαστικά καθορίσει τον ήχο των συγκεκριμένων οργάνων. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.... Στην πραγματικότητα, και αν θέλουμε να είμαστε ακριβολόγοι, η έννοια της συγκεκριμένης επεξεργασίας καλύπτει κάθε ηχογραφημένο σήμα που επαναδρομολογείται σε κάποιο ενισχυτικό κύκλωμα (προ-ενισχυτικό ή τελικό) ώστε να του προσδώσει κάποια από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (από τα subtle χαρακτηριστικά ενός κυκλώματος που περιλαμβάνει μετασχηματιστές ή (και) λυχνίες έως βέβαια την προσθήκη του πολύ επιδραστικού παράγοντα μεγάφωνο, χώρος, μικρόφωνο κλπ). Με αυτή την λογική λοιπόν δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για το "κλασσικό" reamping στις ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα, αλλά μπορούμε να εντάξουμε πάρα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις από synth & τύμπανα έως ομάδες οργάνων ή και ολόκληρο το μιξ. Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά. Ας ξεκινήσουμε από τις κιθάρες που είναι και το πιο διαδεδομένο σενάριο.....θα μπορούσε καποιος να πει ότι το reamping αποτελεί τον καλύτερο τρόπο διασύνδεσης ανάμεσα σε ένα project - home και σε ένα επαγγελματικό recording περιβάλλον. Είναι μια διαδικασία που μας επιτρέπει να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα και θετικά και των 2 πλευρών, δηλαδή από την πλευρά το χαμηλό κόστος, την προσωπική άνεση και τον απεριόριστο χρόνο και από την άλλη την υποδομή σε χώρο και εξοπλισμό όπως και την δυνατότητα επιλογής της κατάλληλης κάθε φορά λύσης (υλικοτεχνικά). Με άλλα λόγια έχουμε την δυνατότητα να καταγράψουμε σωστά και με άνεση παικτικά τα μέρη στον χώρο μας και στην συνέχεια να μεταβούμε σε ένα περιβάλλον όπου θα έχουμε την δυνατότητα να επανα-ηχογραφήσουμε το υλικό αξιοποιώντας τις επιλογές σε ενισχυτές, μικρόφωνα, χώρους, προενισχύσεις αλλά και φυσικά τις γνώσεις και εμπειρίες των τεχνικών αν κάτι τέτοιο είναι επιθυμητό. Πως έχει όμως αυτή η διαδικασία και ποιες είναι οι προυποθέσεις? Γίνεται εύκολα κατανοητό πως ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κάνουμε είναι να καταγράφουμε "καθαρό" το σήμα του οργάνου σε κάποιο DAW και στην συνέχεια να το επαναδρομολογούμε προς ηχογράφηση όπως θα κάναμε και στην περίπτωση που το επαναλαμβάναμε και στην πραγματικότητα. Για να μπορέσει να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να φροντίσουμε για 2 πολύ βασικά πράγματα....αρχικά για την σωστή ενίσχυση του instrument level του οργάνου μας σε line level ώστε να καταγραφεί με όσο το δυνατόν καλύτερα χαρακτηριστικά (S/N ratio, THD) όπως και σε σχέση με την μετατροπή σε ψηφιακό που ακολουθεί....και στην συνέχεια το αντίστροφο, δηλαδή η μετατροπή του ήδη ηχογραφημένου line level σήματος σε σήμα κατάλληλο να οδηγήσει έναν ενισχυτή. Εκτός από το σωστό levelling είναι πολύ σημαντικό και το κατάλληλο impedance matching ανάμεσα στις διάφορες συσκευές που διασυνδέονται σε όλες τις περιπτώσεις. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες υλοποιήσεις που παρεμβάλλονται στην αλυσίδα μας.... έτσι αν η προενίσχυση μας δεν έχει είσοδο κατάλληλη για το όργανο (HiZ) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο DI ώστε να μπορέσουμε στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε σωστά την μικροφωνική είσοδο. Αντίστοιχα βγαίνοντας από το DAW το ηχογραφημένο line πλέον σήμα θα πρέπει να πέσει στα επίπεδα έντασης της εξόδου του οργάνου αλλά ταυτόχρονα να προσαρμοστεί η αντίσταση εξόδου στα επίπεδα που "περιμένει" να δει ο ενισχυτής.....για τον λόγο αυτό υπάρχουν εξειδικευμένες συσκευές από εταιρίες όπως η Radial που αναλαμβάνουν να πραγματοποιήσουν με ακρίβεια και επιτυχία αυτές τις αλλαγές. Μια ενδιάμεση εναλλακτική λύση σε σχέση με την έξοδο από το DAW θα ήταν να μειώσουμε "χειροκίνητα" την στάθμη εξόδου μέσα από τον σταθμό εργασίας, αλλά αυτή η μέθοδος αν και δεν προυποθέτει κάποιον έξτρα εξοπλισμό (άρα έχει μικρότερο κόστος) έχει 2 πολύ σημαντικά μειονεκτήματα, πρώτον δεν μπορούμε να έχουμε και το πολύ σημαντικό impedance matching και δεύτερον μειώνοντας δραστικά την στάθμη εξόδου πριν την μετατροπή του σήματος σε αναλογικό, μειώνουμε δραστικά και την ανάλυση, αυξάνοντας τα επίπεδα θορύβου και γενικά αλλοιώνουμε σημαντικά την ποιότητα του σήματος κάτι που στην προκειμένη θα αποβεί μοιραίο καθώς ακολουθεί ένα πολύ ισχυρό ενισχυτικό στάδιο που θα φέρει στην επιφάνεια πολλά από αυτά τα προβλήματα. Ακριβώς τα ίδια πράγματα ισχύουν και σε όργανα όπως τα συνθεσάιζερ κλπ κλπ Η διαφορά είναι κυρίως στο οτι σε αυτές τις περιπτώσεις μας ενδιαφέρει πιο πολύ να "προσθέσουμε" κάτι στο ηχογραφημένο σήμα από τις ιδιαιτερότητες του ενισχυτικού κυκλώματος και όχι να το μεταλλάξουμε ριζικά όπως στις κιθάρες πχ. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και για την επαναδρομολόγηση ενός ηχογραφημένου track ή και ενός ολόκληρου mix από ένα προενισχυτικό στάδιο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως πχ κάποια valve προενίσχυση μικροφώνου ή κάποιο vintage line amp με ιδιαίτερα χρωματισμένους transformers....αντίστοιχα και εδώ είναι πολύ πιθανόν (ειδικά στην περίπτωση που μιλάμε για προενισχυτή μικροφώνου ή για ένα hotmix) να είναι αναγκαία η προσαρμογή της στάθμης εξόδου του DAW , αφενός για να μην έχουμε προβλήματα ανεπιθύμητης υπεροδήγησης αλλά και για να έχουμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε κατά βούληση του προενισχυτικό κύκλωμα...σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο pad κυκλωμα που να παρεμβάλλεται αναμεσα στην έξοδο του DAW και στην είσοδο της προενίσχυσης. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να κάνουμε σε ότι αφορά την χρήση του reamping με τύμπανα και κρουστά... όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι μια ιδιαίτερα διαδεδομένη τεχνική με πολύ καλά και ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ουσιαστικά η λογική είναι παραπλήσια με την διαφορά ότι εδώ πολλές φορές χρησιμοποιούνται και κανονικά όργανα συνδυασμένα με τον ενισχυτή (πχ μπορούμε να οδηγήσουμε το ηχογραφημένο σήμα του ταμπούρου σε έναν μικρό ενισχυτή πάνω στον οποίο έχουμε το τοποθετήσει ένα άλλο ταμπούρο με χαλαρές τις χορδές ώστε καθώς συντονίζει από την ένταση του ενισχυτή να μπορέσουμε να πάρουμε ένα έντονο μεταλικό κροτάλισμα που θα συμπληρώσει το αρχικό σήμα) ή άλλες φορές μπορεί να είναι κάτι που γίνεται ακόμη και κατά την διάρκεια του tracking με την χρήση ενός μικρού PA ώστε να γίνει πιο έντονη και "ιδιαίτερη" η παρουσία στον χώρο κάποιων τμημάτων του σετ κλπ κλπ. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο και ελπίζω να επιστρέψω σύντομα με ένα δευτερο μερος με ηχητικά και φωτογραφικά παραδείγματα. Βασικό πρόβλημα σε ένα reamping σενάριο μπορεί να αποδειχθεί το υψηλό crosstalk ανάμεσα στις εξόδους ενός πολυκάναλου μετατροπέα.....η πιο απλή λύση (πέρα από την χρήση μιας πραγματικά καλής υλοποίησης ) είναι η λειτουργία σε κατάσταση solo κατά την επανεγγραφή. Ένα ακόμη σημείο το οποίο πρέπει να προσέχουμε στην όλη διαδικασία είναι τα προβλήματα φάσης που μπορούν να δημιουργηθούν λόγω της καθυστέρησης από την DA/AD μετατροπή κάτι όμως που σε πολλά DAW υπολογίζεται αυτόματα αλλά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις του reamping είναι αρκετά εύκολο να γίνει και "χειροκίνητα". Kαι μην ξεχνάτε το πιο βασικό συστατικό της επιτυχίας στο συγκεκριμένο θέμα πέρα από την τεχνογνωσία είναι ο πειραματισμός. * Αναδημοσίευση απο το αρχικό άρθρο 26/1/2010.1 βαθμός
-
Bettencourt κ ξερο ψωμι απο το κομματια που περιμενεις να ξεκινησει το σολο.1 βαθμός
-
αμα λενε 400 πρεπει να εχεις 400 και βαλε. Αν εχεις 2 πετάλια που λενε 400 θες τουλαχιστον 800 κοκ. Παραπανω να εχεις επιβαλλεται. Ζημια δεν γινεται. οταν λενε 6 βολτ ειναι 6. οταν λενε ac ειναι ac. Αλλο το dc. Απαγορευεται το μπέρδεμα1 βαθμός
-
το παλικάρι πρώτα απ όλα έχει πιάσει το feeling ..... βέβαια είναι ένας ξανθούλης λευκός απ το Γουισκονσιν . Δεν ξέρω αν κάνει για μπλουζ ροκ ?1 βαθμός
-
Ποσο φρεσκο φτανει στα αυτια μου ο ηχος και τα τραγουδια κ του Jared. Ποσο riff based ειναι η μουσικη του μπαγασα. Εκει που λες οτι τελειωσες με το Rock...σκανε κατι τετοιοι κ σου πετανε το μυαλο απο τη θεση του.1 βαθμός
-
Βάλετε πετροβάμβακα Στου δωματίου τον τοίχο Αν ψάχνετε να έχετε Και εσείς ωραίο ήχο Σαν τενεκές ακούγονται Τρανζίστορ και πΣηφια Και αντί για ήχο όμορφο Βγαίνει μια λαλακια Μόνο λαμπατος όμορφος Θα ικανοποιήσει Την καΒλα σας για ροκ ν ρόλ Και επιστροφή στη φύση1 βαθμός
-
Μανο μου είσαι ποιητής Και δίκιο έχεις μεγάλο Θα πρέπει για τις συμβουλές Να πάρεις και ρεγαλο Καλά τα λες τα μέταλλα Των 80s έχουν σβήσει Και αν κάποιος τώρα τα βαρει Ποτέ δεν θα μαμησει ? Θα μείνει μόνος στη ζωή και περιφρονεμενος σαν Συριζαιος δήμαρχος θα είναι μαυρισμένος Για αυτό σας λεΓω φίλοι μου Πανκ Ροκ μόνο βαρατε Με δυο μπαρεδες στη σειρά Συνέχεια θα μαματε Και θα πρηστεί το πέος σας Απ'το πολύ μαμησι Και από του πανκ την ένταση Ο ενισχυτής θα σβήσει1 βαθμός
-
Σαν κάφρος μεταλλάς και γω που ήμουν πιτσιρίκος είχα κιθάρες κάφρικες την είχα δει γαμίκος μεχρι και μια μοκινμπερντ έπεσε στα κουλά μου και σαν τον μπάτμαν έμοιαζα του μέταλ πενταγράμμου Όμως η αγαπημένη μου ήταν η ibanez μου μια RG πιο κάφρικη και από χούλιγκαν συνδέσμου το μπράτσο ήταν πιο λεπτό και από βυζί μπεκάτσας το radius ήτανε σχεδόν flat σα θάλασσα μπονάτσα Και αν πεις και για το φλόυντ της έβγαζε τρεμολιές σα σειρήνα από περιπολικό που κυνηγά κλέφτη με καραμπίνα Και με τα τζάμπο τάστα της που ήταν σα δοκάρια και τους διπλούς μαγνήτες της που έσπαγαν λιθάρια έβγαιναν τα λεγκάτο μου σαν το νερό στη βρύση και σρένταρα λες και αύριο ο κόσμος θα ξοφλήσει. Τι το θελα όμως ο καψερός να βάλω μες το σπίτι τον φέντερ στρατοκάστορα το μέγιστο αλήτη και κει που η ωραία άγνοια με είχε νανουρίσει ήρθε ο ήχος φεντεριάς το νου μου να μου σείσει Όση διαφορά έχουνε το F22 με τις διπλές τουρμπίνες του που είναι σα θηρίο με μια σαΐτα παιδική από χαρτί φτιαγμένη τέτοια είναι και η διαφορά στον ήχο δεδομένη αλλά και με το τρέμολο το γαμημένο φλόιντ που για να το σετάρουμε μία ώρα μας τρώει της φέντερ τσακ και έγινες δε θέλει ούτε σκέψη και ούτε θα καταστραφεί ενώ στις φτηνές ibanez θα ρέψει και όταν φύγει η καύλα σου από τα πολλά μέταλ δε θα σου μείνει παντρειά μια κιθαροξεπέτα αλλά ο στρατοκάστορας η τέλεια κιθάρα που ο τζίμι χέντριξ και ο στιβι ρει βον την παίζαν σα παπάρα γι' αυτό αν θέλεις άκου με και δε θα μετανοιώσεις χτύπα το στρατοκάστορα με μετρητά ή δόσεις και άσ' τα σρενταρίσματα έφυγε το '80 παίξε με στυλ μελωδικά ωραίες φράσεις και ακκόρντα η εποχή των χαίτουλων πάει και ας μη γυρίσει άσε τις ibanez λοιπόν και πιάσε το μαμίσι1 βαθμός
-
Ρε παιδιά μην τον ζαλίζετε τον άνθρωπο με τόσες λεπτομέρειες που δεν απασχόλησαν κανένα μας στην πρώτη του κιθάρα. Ιδανικά πας για αυτήν που σου αρέσει οπτικά και βρίσκεις το συγκεκριμένο κομμάτι που θα σε βολέψει. Τι gloss neck και humbuckers... είναι αυτά χαρακτηριστικά που εμπόδισαν κάποιον αρχάριο ποτέ; Ή μήπως ο David Gilmour ταλαιπωρήθηκε επειδή δεν παίζει με humbuckers ή Ibanez? Ευκολότερη επίσης είναι μια κιθάρα για διαφορετικούς και καθαρά υποκειμενικούς λόγους για τον καθένα μας που δεν ισχύουν στον διπλανό μας. Ειναι απλά τα πράγματα όπως τα είπες στο πρώτο σου ποστ φίλε μου. Πήγαινε παίξε κιθάρες που σου αρέσουν και διάλεξε αυτη που σου κάνει περισσότερο γκελ. Standard, Affinity, Vintage Vibe, σημασία δεν έχει, πρόκειται για σειρές με οικονομικά κριτήρια, όπου το ακριβότερο είναι συνήθως καλύτερο. Να ξέρεις όμως πως είναι τόσο καλό το επίπεδο στις φτηνές σειρές που διπλασιάζοντας τα χρήματα που θα δώσεις δεν σημαίνει πως θα πάρεις διπλάσια καλύτερη κιθάρα. Πάρε κι αυτά απο μένα και ελπίζω να μην σου έκανα κουρκούτι το μυαλό με την πολυλογία.1 βαθμός
-
Εμ θέλει θυσίες ο ήχος....πως να το κάνουμε :) Από την άλλη όσο κάνει ένα πακέτο τσιγάρα κάνει και ένα πακέτο χορδές και δεν σε στέλνει και στον τάφο....1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00