Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/28/19 σε όλα
-
Βάλετε πετροβάμβακα Στου δωματίου τον τοίχο Αν ψάχνετε να έχετε Και εσείς ωραίο ήχο Σαν τενεκές ακούγονται Τρανζίστορ και πΣηφια Και αντί για ήχο όμορφο Βγαίνει μια λαλακια Μόνο λαμπατος όμορφος Θα ικανοποιήσει Την καΒλα σας για ροκ ν ρόλ Και επιστροφή στη φύση3 βαθμοί
-
Σαν κάφρος μεταλλάς και γω που ήμουν πιτσιρίκος είχα κιθάρες κάφρικες την είχα δει γαμίκος μεχρι και μια μοκινμπερντ έπεσε στα κουλά μου και σαν τον μπάτμαν έμοιαζα του μέταλ πενταγράμμου Όμως η αγαπημένη μου ήταν η ibanez μου μια RG πιο κάφρικη και από χούλιγκαν συνδέσμου το μπράτσο ήταν πιο λεπτό και από βυζί μπεκάτσας το radius ήτανε σχεδόν flat σα θάλασσα μπονάτσα Και αν πεις και για το φλόυντ της έβγαζε τρεμολιές σα σειρήνα από περιπολικό που κυνηγά κλέφτη με καραμπίνα Και με τα τζάμπο τάστα της που ήταν σα δοκάρια και τους διπλούς μαγνήτες της που έσπαγαν λιθάρια έβγαιναν τα λεγκάτο μου σαν το νερό στη βρύση και σρένταρα λες και αύριο ο κόσμος θα ξοφλήσει. Τι το θελα όμως ο καψερός να βάλω μες το σπίτι τον φέντερ στρατοκάστορα το μέγιστο αλήτη και κει που η ωραία άγνοια με είχε νανουρίσει ήρθε ο ήχος φεντεριάς το νου μου να μου σείσει Όση διαφορά έχουνε το F22 με τις διπλές τουρμπίνες του που είναι σα θηρίο με μια σαΐτα παιδική από χαρτί φτιαγμένη τέτοια είναι και η διαφορά στον ήχο δεδομένη αλλά και με το τρέμολο το γαμημένο φλόιντ που για να το σετάρουμε μία ώρα μας τρώει της φέντερ τσακ και έγινες δε θέλει ούτε σκέψη και ούτε θα καταστραφεί ενώ στις φτηνές ibanez θα ρέψει και όταν φύγει η καύλα σου από τα πολλά μέταλ δε θα σου μείνει παντρειά μια κιθαροξεπέτα αλλά ο στρατοκάστορας η τέλεια κιθάρα που ο τζίμι χέντριξ και ο στιβι ρει βον την παίζαν σα παπάρα γι' αυτό αν θέλεις άκου με και δε θα μετανοιώσεις χτύπα το στρατοκάστορα με μετρητά ή δόσεις και άσ' τα σρενταρίσματα έφυγε το '80 παίξε με στυλ μελωδικά ωραίες φράσεις και ακκόρντα η εποχή των χαίτουλων πάει και ας μη γυρίσει άσε τις ibanez λοιπόν και πιάσε το μαμίσι3 βαθμοί
-
Παρε κιθαρα ευΜορφη καλα σεταρισμενη και εναν καλο ενισχυτη κι ολη η γη θα τρεμει Απ΄τα βαρΓια τα ρυθμικα τα σολΑ τα μαματα ακομα και ο ΑλεΚσης μας θα βαλει μια ΓΡΑΒΑΤΑ Και ετσι θα ανακουφιστει μετα τη συντριβη του και θα σε παρει μουσικο στη μπαντα τη δικη του Του ΝΟΙΖ τα λογια μην ακους Που λεν' για τελεκαστερ γιατι και δημοσκοπικα προκειται για disaster Παρε κιθαρα ΙΒΑΝΕΖ κατι πρεπει να παιζει μαπα εχει ηχο καθαρο μα εχει ωραιο γρεζι Αν θες λοιπον μια συμβουλη σωστη και ξηγημενη να παρεις πρωτα μια χορδη επινικελωμενη Και την χορδη αυτη ευθυς με πενα να χτυπησεις και ετσι να συντονισθει με ολες σου τις αισθησεις Και τις αισθησεις σου αυτες τυφλα ακολουθωντας θα βρεις τις ριζες σου κι εσυ οπως η Ποκοχοντας Μπλουζμαν απο τη Ζακυνθο? Ραπερ απ' την Χαλκιδα? Ολο τον κοσμο γύρισα και ολα εγω τα ειδα Σε τουτο το ταξιδι σου δεν πρεπει να λυγισεις κρατα τιμονι σταθερο και θα τις βρεις τις λυσεις Δεν πρεπει να παρασυρθεις απ'του ιντερντετ τις φημες πρεπει εσυ προσωπικα να παρεις τις ευθυνες Μοναχα εσυ ξερεις καλα τι πρεπει να επιλεξεις για να ροκαρεις ευΜορφα και την ζωη να ανθεξεις3 βαθμοί
-
Ρε σεις τι μαχη ειν' αυτη σας λεω εχω φρικαρει θα ξεκινησω το βιολι μαζι και το δοξαρι Θα παιζω σουπερτ και σοπεν ούλες να τσ' υπνωτισω και με την ησυχια μου μια μια να τσι μαμησω2 βαθμοί
-
Μανο μου είσαι ποιητής Και δίκιο έχεις μεγάλο Θα πρέπει για τις συμβουλές Να πάρεις και ρεγαλο Καλά τα λες τα μέταλλα Των 80s έχουν σβήσει Και αν κάποιος τώρα τα βαρει Ποτέ δεν θα μαμησει ? Θα μείνει μόνος στη ζωή και περιφρονεμενος σαν Συριζαιος δήμαρχος θα είναι μαυρισμένος Για αυτό σας λεΓω φίλοι μου Πανκ Ροκ μόνο βαρατε Με δυο μπαρεδες στη σειρά Συνέχεια θα μαματε Και θα πρηστεί το πέος σας Απ'το πολύ μαμησι Και από του πανκ την ένταση Ο ενισχυτής θα σβήσει2 βαθμοί
-
Ναι ακριβώς όπως λέει ο Σπύρος είναι. Με ένα boss eq πχ κανείς ότι θέλεις. Και το drive με διάφορα overdrives που δοκίμασα πολύ ωραίο ήταν. Εγώ τον ευχαριστιόμουν πολύ και σε breakup και blues ήχους. Και το feel της λάμπας όντως για μένα κάνει διαφορά παντού, κι αυτό το είχε. Αλλά όταν παίζεις χαμηλά, αν πάρεις ένα τρανζίστορ που είναι voiced για σπίτι (πχ το blackstar ID 20 που έχει και δύο ηχεία) κάνει τα distortion καλύτερα, και η συχνοτική απόκριση είναι ήδη φτιαγμένη για χαμηλά. Ούτε πεταλάκια ούτε τίποτε, plug n play. Τελικά εμένα δεν μου αρέσει να παίζω ηλεκτρικά χαμηλά, ούτε η φάση computer, axefx, κτλ. Προτιμώ σκέτη κιθάρα unplugged σπίτι.2 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέρον βίντεο για όσους δεν το έχουν δει για το πως γράφτηκε το Heart of Glass των Blondie στο studio. Δεκαετία 70 και 24 track analog recording!2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Για εκπαιδευτικούς λόγους και κάθε νόμιμη χρήση (βλ. παίζω το κομμάτι με τον ημίθεο να γκρουβάρει his ass off από πίσω). Superstition_drum_track.mp31 βαθμός
-
Το Re-Amping είναι μια πολύ διαδεδομένη τεχνική στα recording studios παγκοσμίως με σκοπό είτε να ολοκληρώσει μια συγκεκριμένη διαδικασία είτε να αποτελέσει ακόμη ένα όπλο στην επεξεργαστική φαρέτρα των mixing engineers. Τι ακριβώς είναι όμως το Re-Amping? Οι περισσότεροι το έχουν συνδέσει με την επαναηχογράφηση του "καθαρά" ηχογραφημένου σήματος ηλεκτρικών οργάνων (κυρίως κιθάρας και μπάσου) μέσω του συνδυασμού ενισχυτής - καμπίνα - μικρόφωνο, ώστε να αξιοποιηθούν οι ευεργετικές ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αλυσίδας, όπως αυτές έχουν μείνει κλασσικές τα τελευταία 50 τουλάχιστον χρόνια και έχουν ουσιαστικά καθορίσει τον ήχο των συγκεκριμένων οργάνων. Δεν είναι όμως μόνο αυτό.... Στην πραγματικότητα, και αν θέλουμε να είμαστε ακριβολόγοι, η έννοια της συγκεκριμένης επεξεργασίας καλύπτει κάθε ηχογραφημένο σήμα που επαναδρομολογείται σε κάποιο ενισχυτικό κύκλωμα (προ-ενισχυτικό ή τελικό) ώστε να του προσδώσει κάποια από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (από τα subtle χαρακτηριστικά ενός κυκλώματος που περιλαμβάνει μετασχηματιστές ή (και) λυχνίες έως βέβαια την προσθήκη του πολύ επιδραστικού παράγοντα μεγάφωνο, χώρος, μικρόφωνο κλπ). Με αυτή την λογική λοιπόν δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για το "κλασσικό" reamping στις ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα, αλλά μπορούμε να εντάξουμε πάρα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις από synth & τύμπανα έως ομάδες οργάνων ή και ολόκληρο το μιξ. Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά. Ας ξεκινήσουμε από τις κιθάρες που είναι και το πιο διαδεδομένο σενάριο.....θα μπορούσε καποιος να πει ότι το reamping αποτελεί τον καλύτερο τρόπο διασύνδεσης ανάμεσα σε ένα project - home και σε ένα επαγγελματικό recording περιβάλλον. Είναι μια διαδικασία που μας επιτρέπει να εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα και θετικά και των 2 πλευρών, δηλαδή από την πλευρά το χαμηλό κόστος, την προσωπική άνεση και τον απεριόριστο χρόνο και από την άλλη την υποδομή σε χώρο και εξοπλισμό όπως και την δυνατότητα επιλογής της κατάλληλης κάθε φορά λύσης (υλικοτεχνικά). Με άλλα λόγια έχουμε την δυνατότητα να καταγράψουμε σωστά και με άνεση παικτικά τα μέρη στον χώρο μας και στην συνέχεια να μεταβούμε σε ένα περιβάλλον όπου θα έχουμε την δυνατότητα να επανα-ηχογραφήσουμε το υλικό αξιοποιώντας τις επιλογές σε ενισχυτές, μικρόφωνα, χώρους, προενισχύσεις αλλά και φυσικά τις γνώσεις και εμπειρίες των τεχνικών αν κάτι τέτοιο είναι επιθυμητό. Πως έχει όμως αυτή η διαδικασία και ποιες είναι οι προυποθέσεις? Γίνεται εύκολα κατανοητό πως ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που κάνουμε είναι να καταγράφουμε "καθαρό" το σήμα του οργάνου σε κάποιο DAW και στην συνέχεια να το επαναδρομολογούμε προς ηχογράφηση όπως θα κάναμε και στην περίπτωση που το επαναλαμβάναμε και στην πραγματικότητα. Για να μπορέσει να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να φροντίσουμε για 2 πολύ βασικά πράγματα....αρχικά για την σωστή ενίσχυση του instrument level του οργάνου μας σε line level ώστε να καταγραφεί με όσο το δυνατόν καλύτερα χαρακτηριστικά (S/N ratio, THD) όπως και σε σχέση με την μετατροπή σε ψηφιακό που ακολουθεί....και στην συνέχεια το αντίστροφο, δηλαδή η μετατροπή του ήδη ηχογραφημένου line level σήματος σε σήμα κατάλληλο να οδηγήσει έναν ενισχυτή. Εκτός από το σωστό levelling είναι πολύ σημαντικό και το κατάλληλο impedance matching ανάμεσα στις διάφορες συσκευές που διασυνδέονται σε όλες τις περιπτώσεις. Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν οι κατάλληλες υλοποιήσεις που παρεμβάλλονται στην αλυσίδα μας.... έτσι αν η προενίσχυση μας δεν έχει είσοδο κατάλληλη για το όργανο (HiZ) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο DI ώστε να μπορέσουμε στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε σωστά την μικροφωνική είσοδο. Αντίστοιχα βγαίνοντας από το DAW το ηχογραφημένο line πλέον σήμα θα πρέπει να πέσει στα επίπεδα έντασης της εξόδου του οργάνου αλλά ταυτόχρονα να προσαρμοστεί η αντίσταση εξόδου στα επίπεδα που "περιμένει" να δει ο ενισχυτής.....για τον λόγο αυτό υπάρχουν εξειδικευμένες συσκευές από εταιρίες όπως η Radial που αναλαμβάνουν να πραγματοποιήσουν με ακρίβεια και επιτυχία αυτές τις αλλαγές. Μια ενδιάμεση εναλλακτική λύση σε σχέση με την έξοδο από το DAW θα ήταν να μειώσουμε "χειροκίνητα" την στάθμη εξόδου μέσα από τον σταθμό εργασίας, αλλά αυτή η μέθοδος αν και δεν προυποθέτει κάποιον έξτρα εξοπλισμό (άρα έχει μικρότερο κόστος) έχει 2 πολύ σημαντικά μειονεκτήματα, πρώτον δεν μπορούμε να έχουμε και το πολύ σημαντικό impedance matching και δεύτερον μειώνοντας δραστικά την στάθμη εξόδου πριν την μετατροπή του σήματος σε αναλογικό, μειώνουμε δραστικά και την ανάλυση, αυξάνοντας τα επίπεδα θορύβου και γενικά αλλοιώνουμε σημαντικά την ποιότητα του σήματος κάτι που στην προκειμένη θα αποβεί μοιραίο καθώς ακολουθεί ένα πολύ ισχυρό ενισχυτικό στάδιο που θα φέρει στην επιφάνεια πολλά από αυτά τα προβλήματα. Ακριβώς τα ίδια πράγματα ισχύουν και σε όργανα όπως τα συνθεσάιζερ κλπ κλπ Η διαφορά είναι κυρίως στο οτι σε αυτές τις περιπτώσεις μας ενδιαφέρει πιο πολύ να "προσθέσουμε" κάτι στο ηχογραφημένο σήμα από τις ιδιαιτερότητες του ενισχυτικού κυκλώματος και όχι να το μεταλλάξουμε ριζικά όπως στις κιθάρες πχ. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και για την επαναδρομολόγηση ενός ηχογραφημένου track ή και ενός ολόκληρου mix από ένα προενισχυτικό στάδιο με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως πχ κάποια valve προενίσχυση μικροφώνου ή κάποιο vintage line amp με ιδιαίτερα χρωματισμένους transformers....αντίστοιχα και εδώ είναι πολύ πιθανόν (ειδικά στην περίπτωση που μιλάμε για προενισχυτή μικροφώνου ή για ένα hotmix) να είναι αναγκαία η προσαρμογή της στάθμης εξόδου του DAW , αφενός για να μην έχουμε προβλήματα ανεπιθύμητης υπεροδήγησης αλλά και για να έχουμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε κατά βούληση του προενισχυτικό κύκλωμα...σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο pad κυκλωμα που να παρεμβάλλεται αναμεσα στην έξοδο του DAW και στην είσοδο της προενίσχυσης. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να κάνουμε σε ότι αφορά την χρήση του reamping με τύμπανα και κρουστά... όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι μια ιδιαίτερα διαδεδομένη τεχνική με πολύ καλά και ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ουσιαστικά η λογική είναι παραπλήσια με την διαφορά ότι εδώ πολλές φορές χρησιμοποιούνται και κανονικά όργανα συνδυασμένα με τον ενισχυτή (πχ μπορούμε να οδηγήσουμε το ηχογραφημένο σήμα του ταμπούρου σε έναν μικρό ενισχυτή πάνω στον οποίο έχουμε το τοποθετήσει ένα άλλο ταμπούρο με χαλαρές τις χορδές ώστε καθώς συντονίζει από την ένταση του ενισχυτή να μπορέσουμε να πάρουμε ένα έντονο μεταλικό κροτάλισμα που θα συμπληρώσει το αρχικό σήμα) ή άλλες φορές μπορεί να είναι κάτι που γίνεται ακόμη και κατά την διάρκεια του tracking με την χρήση ενός μικρού PA ώστε να γίνει πιο έντονη και "ιδιαίτερη" η παρουσία στον χώρο κάποιων τμημάτων του σετ κλπ κλπ. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο και ελπίζω να επιστρέψω σύντομα με ένα δευτερο μερος με ηχητικά και φωτογραφικά παραδείγματα. Βασικό πρόβλημα σε ένα reamping σενάριο μπορεί να αποδειχθεί το υψηλό crosstalk ανάμεσα στις εξόδους ενός πολυκάναλου μετατροπέα.....η πιο απλή λύση (πέρα από την χρήση μιας πραγματικά καλής υλοποίησης ) είναι η λειτουργία σε κατάσταση solo κατά την επανεγγραφή. Ένα ακόμη σημείο το οποίο πρέπει να προσέχουμε στην όλη διαδικασία είναι τα προβλήματα φάσης που μπορούν να δημιουργηθούν λόγω της καθυστέρησης από την DA/AD μετατροπή κάτι όμως που σε πολλά DAW υπολογίζεται αυτόματα αλλά στις συγκεκριμένες περιπτώσεις του reamping είναι αρκετά εύκολο να γίνει και "χειροκίνητα". Kαι μην ξεχνάτε το πιο βασικό συστατικό της επιτυχίας στο συγκεκριμένο θέμα πέρα από την τεχνογνωσία είναι ο πειραματισμός. * Αναδημοσίευση απο το αρχικό άρθρο 26/1/2010.1 βαθμός
-
το παλικάρι πρώτα απ όλα έχει πιάσει το feeling ..... βέβαια είναι ένας ξανθούλης λευκός απ το Γουισκονσιν . Δεν ξέρω αν κάνει για μπλουζ ροκ ?1 βαθμός
-
Ποσο φρεσκο φτανει στα αυτια μου ο ηχος και τα τραγουδια κ του Jared. Ποσο riff based ειναι η μουσικη του μπαγασα. Εκει που λες οτι τελειωσες με το Rock...σκανε κατι τετοιοι κ σου πετανε το μυαλο απο τη θεση του.1 βαθμός
-
στο πρόσφατο νήμα με τις μπάντες που αντιπαθ(είτε) οι Journey πήγαν πολύ καλά θα έλεγα.... Για όλους τους άλλους που απλώς τους αρέσουν το παρακάτω άσμα....1 βαθμός
-
Στον δικό μου κόσμο είναι ο καλύτερος των καλύτερων από όλα τα κιθαριστικά είδη. Η μουσικότητά του και η οξυδέρκειά του είναι ένα δάχτυλο πιο μπροστά από τους άλλους. Είναι ίσως ο μοναδικός κιθαρίστας που ακούω ΑΥΤΟΝ και όχι τη μουσική του και αυτό με ευχαριστεί. Kαι σίγουρα δεν θα μου ήταν δύσκολο να τον φανταστώ ως τον καλύτερο οποιουδήποτε είδους καταπιανόταν. Δεν αφορίζω κανέναν, αυτή θα ήταν η απάντησή μου αν με ρωτούσαν "διάλεξε έναν, τον καλύτερο".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Λοιπον...δουλεψα λιγο το κομματακι...εγραψα και στιχους...το ψιλοτραγουδησα...και σε δυο τρεις ωρες θα το παιξουμε πρωτη φορα με την μπαντα... (το υφος της μπαντας εχει επιρροες απο "COMEDY METAL" (πχ ΑΝΩΡΙΜΟΙ) και οι στιχοι κινηθηκαν σε αυτο το στυλ...ισως καποια στιγμη ξανα τραγουδηθει με διαφορετικους στιχους και αλλο υφος... Παραθετω λοιπον το κομματι τελειωμενο και τους στιχους.... ΥΓ.Εχουν καναδυο κακιες λεξουλες μεσα οποτε οποιος πιστευει οτι μπορει να προσβληθει καλυτερα να μη το κατεβασει... ? “H UnΧόλη” Πειραγμενος απο πριν γεννηθω Τσατισμενος σε ψυχη και μυαλο Μια καλη κουβεντα δεν εχω πει Ειμαι μιζερος και ευθυνεσαι εσυ Καποιο ελλατωμα σου παλι θα βρω Θετικα δεν μπορω να σκεφτω θελω καπως να πονεσετε ολοι με πουλα και μ αγοραζει η Unχόλη Σταζω χολη Φθονος μισος βασιλευουν στο κεφαλι μου Σταζω χολη Να σε δω να υποφερεις θελω πλαι μου Σταζω χολη Να πνιγω προσπαθω στο μαξιλαρι μου Σταζω χολη Και κανενας δε θα κλαψει το κουφαρι μου Επισκεφτηκα γνωστο χειρουργό Στη χολη ειχε διδακτορικο Η χολη σου μου πε πρεπει να βγει Μ αλλο ματι θα τη δεις τη ζωη Δε με νοιαζει ντοκτορ για τη χολη Μη πειραξεις μονο αν θες το "λιλί" Μ αλλο ματι τη ζωη ΔΕΝ θα δω Και γ@#$ και το γνωστο χειρουργό ΟΥΟΥΟΥΟΥΓΚ ΡΕΦΡΑΙΝ-ΓΕΦΥΡΑ-GUITAR SΟLO Παει η χολη Ηλιος φωτισε τη ζωη μου παλι Σκανε φελλοί σα να εβαλα στον κ@#& σας μπουκαλι! Αirball βολή! Πλακα κανω παρτε ολοι το ΠΑ@#%Ι μου (Ξανα) Σταζω χολη Και κανενας δε θα κλαψει το κουφαρι μου... H UnΧόλη (final edit).mp31 βαθμός
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις προτάσεις και συγγνώμη για το Off Topic. Θα δοκιμάσω κάποια μικρά ενισχυτάκια που έχω βάλει στο μάτι και θα ανοίξω thread αν είναι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου ως κιθαρίστας, όπως έχουμε ξανασυζητήσει στο φόρουμ. Στα στούντιο όμως είναι ένας τρόπος διόρθωσης αφου οι κιθαρίστες δεν είμαστε φτιαγμένοι απο το ίδιο υλικό και οι απόψεις διαφέρουν αλλά και εκεί όπου ο παραγωγός έχει το πάνω χέρι..1 βαθμός
-
Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σας. Θέλω για πρώτη φάση να κάνω κάποιες αλλαγές στο eq και ίσως αλλάξω τα θέματα πάλι. Εχει προβλήματα. Ίσως το δουλέψω από την αρχή. Γιατί όχι. Ότι θέλω κάνω. Εγώ είμαι ο CEO της cos_dr productions . Θα κόψουν οι υπόλοιποι το λαιμό τους να κάνουν ότι τους λέω μέσα στο σαλόνι μου. Χαχαχαχαχα1 βαθμός
-
Να καταθεσω μια αποψη ως κιθαριστας και οχι ως ηχοληπτης. Ως κιθαριστας παιζω αναλογα αυτο που μου δινει ο ενισχυτης. Σε τεραστιο βαθμο. Προσωπικα δεν εχω δωσει και ουτε θα εδινα ποτε σημα για re-amping. Take it or leave it.1 βαθμός
-
Τα λέω χρονια. Το Sweet spot ειναι δυνατα. Οσο για μεγαφωνο σε οσο πιο χαμηλη τιμη, ενα Celestion G12M-25 Greenback 16 Ohm με 125 ευρω σε μια diy καμπινα ή ετοιμη Palmer 1-12 με 100 ευρω Με 2χ12 ακομα καλυτερα Αν υπαρχει ηδη μια 4χ12 απο μεγαλυτερο ενισχυτη... οτι καλυτερο. Αλλα πρεπει να εισαι εργενης και να μενεις σε μονοκατοικια.1 βαθμός
-
Εμένα μου αρέσει συνθετικά. Πάσχει απο overproduction και θέλει ενορχηστρωτική θαλπωρή. Θα άλλαζα κάποιους ήχους σε πιο mellow και θα έφερνα το rhythm section πιο μπροστά γιατί ως συνήθως οι σολιστικοί σου ήχοι και τα pads που επιλέγεις είναι όλα επιθετικά και παλεύουν στο ίδιο μέρος του φάσματος. Είσαι άγριο αγόρι, δε λέω... φάση Top Gun.1 βαθμός
-
Πρόσθεσε βρε κάνα δυο σχετικά άδεια μέρη να "αναπνεύσει" το άζμα.... Άλλαξε και αυτόν τον ενοχλητικό υψηλόσυχνο ήχο από το δεξί synth και εάν γίνεται άλλαξε και αυτά που παίζει...?. Η "κιθάρα" πάντως μπουκώνει μέσα στην μίξη. Δεν είναι άσχημο (εάν το ανέβαζε κάποιο άλλο μέλος....), αλλά όπως ξέρεις κι εσύ δεν είναι κι απ'τα καλύτερα σου. Το λέω αυτό, γιατί έχεις σηκώσει πολύυυυυυ ψηλά τον πήχη με αυτά που έχουμε ακούσει από σένα!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μιλούσα με μία φίλη με προσχολικά πιτσιρίκια, και λέγαμε για το Μαμά και το πόσα views έχει πάρει, και μου λέει "Σιγά μη σκίσει κανά καλσόν. Ψάξε Ζουζούνια - Η μικρή αράχνη". Έψαξα. Δύο βίντεο, ένα του '13 και ένα του '17 (μπορεί να υπάρχουν κι άλλα), σύνολο κοντά στα 300 μύρια. Και είναι και 10 φορές καλύτερο από την άλλη την μπούρδα. The kids are alright ρε φίλε...1 βαθμός
-
Ξέρω μερικούς που "έτρεξαν" ημιμαραθωνιο 4 χιλιόμετρα, δηλαδή τον περπάτησαν, και κόντεψαν να πάθουν ανακοπή…...και αισθάνονται για τον λόγο τούτο "Ευρωπαίοι". Ξέρω μερικές , που κάθε Παρασκευή βγαίνουν με τις φίλες τους για μάι τάι….και αισθάνονται για τον λόγο αυτόν "ΝεοΥορκέζες". Αυτός ήταν ο λόγος της παρέμβασής μου. Όσο μεγαλώνεις και απομυθοποιείς πράγματα, και βλέπεις συνομήλικους σου να μαϊμουδίζουν (οκ τα πιτσιρίκια) δυσκολεύεσαι (εγω προσωπικά τουλάχιστον) να μην γελάσεις.1 βαθμός
-
Σήμερα είδα στον Νάκα τον Jared James Nichols. Είναι ένας blues-rock παίκτης από την Αμερική, ο οποίος κάνει clinic tours με τη Blackstar και την Epiphone. Πολύ καλός παίκτης με χερούκλες, ωραία τραγούδια, αλλά δε θέλω να σταθώ εκεί. Ο τύπος είναι καταπληκτικό παιδί, χρυσή καρδιά πραγματικά, μπαίνει μέσα σε ένα δωμάτιο και αλλάζει η αύρα. Παίξαμε παρέα on stage, εκείνος δηλαδή γιατί εγώ ήμουν σε ρε φαλτσόρε από το άγχος και στο τέλος αράξαμε λίγο μιλώντας για rock, gear και λοιπά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κοίτα Φάνη, και μένα μου αρέσουν τέτοιου είδους αφορισμοί και θα ήθελα να το πω για τον Tommy (μπορεί ήδη να το έχω πει στα τόσα βίντεό του που έχω ανεβάσει). Στο στυλ αυτό της κιθάρας (γιατί παίζει εξ ίσου καλά με την τελε ή όποια κιθάρα) είναι σίγουρα μόνος του. Αλλά υπάρχει και ο τομέας της κλασικής κιθάρας, της gypsy, κλπ κλπ.... οπότε ας μείνουμε στο ότι είναι τεράστιος παίκτης και γενικώς περφόρμερ1 βαθμός
-
Απίστευτο αυτό που μου συνέβη πριν λίγο! Με σταματάει κοπέλα στο δρόμο, γύρω στα 20 το πολύ, και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος: - Γειααααα, εσύ δεν είσαι o Delta ο κιθαριστας? - Γεια σου κι εσένα, Ναι εγω ειμαι. Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι; - Ε whatever, θέλω μια χάρη, γλυκούλη, pleaaassseee! - Εξαρτάται, αν μπορώ... Για πες! - Έχω πιάσει δουλειά ως promoter σε μια εταιρεία με προϊόντα καθαρισμού και οικιακής υγιεινής και χρειάζομαι τη βοήθειά σου! - Τι φάση, να πλένω την κιθαρα με χλωρίνη ή να φοράω μπλουζάκι με το logo της εταιρείας? - Χαχαχα, όχι βρε, απλά έλεγα επειδή έχεις πολλούς φίλους και followers στα social media, αν θα μπορούσες να μας κάνεις διαφήμιση με κάποια ανάρτηση ή κάτι τέτοιο... - Ξέχνα το, κοπελιά, δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα... Αν ήταν επαγγελματική πρόταση, με λεφτά, να το συζητούσαμε. - Κι αν πάμε τώρα πίσω από εκείνους τους θάμνους και σου πάρω μια πίπα, τι λες;! - ... Τι λέω; ΤΙ ΛΕΩ;! Μαλάκα, έχουν ξεφύγει πλέον τα πιτσιρίκια, μηδέν ηθική και φουλ θράσος! Καμμία αξιοπρέπεια, κανένα ίχνος αυτοσεβασμού, είναι αδιανόητο! Φυσικά και ΔΕΝ δέχτηκα, μιας και θέλω καθαρή την συνείδησή μου... Τόσο καθαρή όσο και το μπάνιο σας με τη νέα Klinex Ultra τριπλής δράσης, με υπέροχο άρωμα λεμονιού, που καθαρίζει βρωμιές και βακτήρια από πλακάκια και μπανιέρες με ένα μόλις πέρασμα! Klinex, αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε! .1 βαθμός
-
Οι υπερβολικά ευαίσθητοι στο touch τους drummer δεν αφθονούν, in-ear έχουν περίπου εφτά κιθαρίστες πανελλαδικά, για το μέσο ελληνικό stage και το μέσο ελληνικό ρεπερτόριο τα 5W δε θα φτάσουν ούτε για ζήτω και να με συμπαθάτε. Κι εγώ ήθελα κάποτες να πιστεύω το αντίθετο, κι εγώ πήγα με 5W να παίξω live, τί να πω... με ψόφιους single coils και με πολιτισμένο drummer δοκιμάστε at your own risk. Αν όχι, κοιτάξτε παραπάνω watt. 2 σέντσια και ως γνωστόν YMMV.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00