Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/26/19 σε όλα
-
Μήπως να φανταστώ πως οι... προοδευτικοί μουσικοί είναι και ξενοφοβικοί; Πως γίνεται να συζητάμε την καταγωγή κάποιου, όταν αυτό που κρίνουμε σαν μουσικοί είναι το έργο του... Κι αν είναι αριστούργημα ή σκουπίδι (που είναι κατα την άποψη μου), δεν με αφορά απο που κρατά η σκούφια του, παρα μόνο εγκυκλοπαιδικά.4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Ενα βιντεο απο μια προσφατη σολο συναυλια στην Κρητη (με καλεσμενη την Μαρια Μανουσακη στο βιολι σε καποια κομματια). Αν καποιος κανει κεφι να δει αλλα κομματια απο αυτο το λαιβ, ειναι ολοκληρο στο παρακατω playlist:3 βαθμοί
-
Ένα συνθεσαϊσεριάρικο ξέσπασμα πριν ψοφολογησω στο πόδι, τζαμαροντας, χύμα. Αφιερωμένο στους ξενύχτηδες Γεια σας αλάνια χαχαχαχα karmavision.mp32 βαθμοί
-
Νομίζω πως είναι δικό σου συμπέρασμα. Το ότι το blues γεννήθηκε στον Νότο των ΗΠΑ δεν σημαίνει πως δεν εξελίχθηκε απο άλλη γενιά στο Σικάγο χωρίς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αγράμματου βαμβακοσυλλέκτη. Που σε μια εικοσαετία εξελίχθηκε στην Βρετανία σε British blues και αργότερα Texas Blues με SRV κ.α. και παράλληλα το πήρε ο Robben Ford, ο John Mayer και το πήρε ο διάολος. Αυτοί δεν είναι bluesmen δηλαδή; Τους λείπει η βαμβακοφυτία ή ο τόπος για να οριστούν; Εχει ξεπεράσει το τοπικό γεωπολιτικό στοιχείο για να το ορίζουμε παραδοσιακό, όπως τα Ηπειρώτικα. Οι μουσικοί που παίζουν πλέον ξεπερνούν κατα πολύ τις μουσικές δυνατότητες των τότε και έχουν αναπτύξει το είδος. Πρόκειται για μουσικό είδος (genre) και μόνο αν θελεις να ακούς τις ηχογραφήσεις του Robert Johnson απο βίτσιο μπορείς να λες πως εγω επιμένω να ακούω το αυθεντικό, παραδοσιακό blues απο πραγματικούς bluesmen. Περισσότερο σε δόγμα μου ακούγεται. Το ίδιο ισχύει για την παγκόσμια μουσική που λέγεται Jazz ή και Rock.2 βαθμοί
-
Δηλαδή ο NiVo δεν είναι ράπερ? Γιατί γκρεμίζεις τα είδωλά μου? Ξέρεις πόσες έχει @##$%2 ο NiVo και ένας από τους λόγους είναι πως τον αναγνωρίζουν σαν Ράπερ με τα ούλα του? ααααααααααααααααααααααα Δεν μας τα λες καλά συνήγορε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
Ο όρος Jazz, αλλά και Blues , χρησιμοποιείται για να καλύψει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μουσικό φάσμα, και ενίοτε καταχρηστικά. Jazz είναι και η be -bop του Miles......jazz λένε και τους Esbjorn Svensson Trio. Blues είναι ο Blind Lemon Jefferson........blues είναι και ο.......Kenny Wayne Shepherd. Εγώ όταν αναφέρομαι σε Jazzman ή Bluesman, είθισται να κάνω εικόνα τον αρχετυπικό ορισμό. Σε κάθε περίπτωση ΞΑΝΑ διαβασε τι έκανες quote από αυτό που έγραψα. " Δεν με χαλαει καθόλου ενας Έλληνας να παιζει ραπ ....αλλα με χαλάει το Ελληνας ραπερ....διότι απλα δεν γίνεται. ". Ο καθένας παίζει ό,τι θέλει, αλλά αυτό δεν τον κάνει αυτοματα ράπερ ή μπλούζμαν......, που είναι συνδυασμός πλειόνων χαρακτηριστικών, πέραν της μουσικής ή εκτελεστικής δεινότητας.2 βαθμοί
-
Μόνο ο ενισχυτάκος είναι (zt lunchbox, 6.5' ηχειάκι), και το φυσικό reverb του χώρου, που είναι μια μεσαιωνική μικρή εκκλησία. Είναι ο συνδυασμός πρίμας κιθάρας, μονού μαγνήτη, μικρού ηχείου και πρίμας πέννας που δίνει αυτόν τον ήχο. Ιδανικά θα ηχογραφούσες πολύ πιο κοντά για να μην κολυμπάς στο reverb. Για το πετάλι δε γίνεται τίποτε, η μόνη μάρκα που δεν έχω τσεκάρει είναι τα ditto για τυχόν λιγότερο θόρυβο διακόπτη. Η κιθάρα είναι μια Elferink tonemaster, και το προβολάκι, συν ότι η κιθάρα δεν έχει βούλες στην ταστιέρα με δυσκόλευαν όντως..2 βαθμοί
-
ΟΛΕΣ οι κιθαρες στα μαγαζια εχουν ΑΘΛΙΟ σετ απ οποτε μην τις αδικεις. Θελουν σετ απ για να αποκτησουν το 100% του playability & feel που μπορουν να εχουν. Ειμαι σιγουρος οτι η κιθαρες που επαιξες ειχαν πολυ relief & action στο θεο καθως και κακα κομμενα nut.2 βαθμοί
-
Μετά απο πολύ χρήσιμη κουβεντούλα με τον φίλο μου τον Κώστα και τη σχετική μελέτη εκ μέρους μου, νομίζω πως το What's new έγινε αυτό που πρέπει. Να ενημερώνει για ότι νέο τρέχει σε όλους τους τομείς της σελίδας, χωρίς να δημιουργείται άσκοπος 'θόρυβος" με επαναλαμβανόμενα ποστ. Ετσι λογικά για τα μέλη που επισκέπτονται καθημερινά θα εξυπηρετεί σαν πρώτη σελίδα επίσκεψης.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Μπορείς βέβαια και να αγοράσεις ένα μεγάφωνο της αρεσκείας σου (απο 30 ευρώ) και να το αφήσεις μόνιμα εκεί. Ετσι θα μπορείς στο εξής να προσθέτεις το isobox ως έξτρα καμπίνα σε κάποια απο τις εξόδους speaker του όποιου ενισχυτή.2 βαθμοί
-
Μεχρι να εφευρεθει το..ιντερνετΣ απολυτως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ειχε προβλημα με τα glossy necks. ΟΛΟΙ οι κιθαριστες που επαιζαν με FENDER μεχρι και το 1990 (που πρωτοβγηκαν τα satin finished necks) με GLOSSY neck επαιζαν και φυσικα ΟΛΟΙ οι κιθαριστες που επαιζαν,παιζουν και ΘΑ παιζουν με Gibson,Gretsch,Rickenbacker,PRS κτλ. GLOSSY NECKS ΕΠΑΙΖΑΝ... Στο κατω κατω τηε γραφης αν ΕΣΥ (οχι οι...φωστηρες που διαβαζεις στο ιντερνετΣ) εχεις ΟΝΤΩΣ προβλημα μιλαμε για δουλεια 30 δευτερολεπτων με ενα SCOTCH BRITE (πρασινο) για να γινει ο....glossy.....ξε-glossy2 βαθμοί
-
Η σιωπή της οδήγησης ηλεκτρικά, συχνά αναφέρεται ως σημαντικό πλεονέκτημα της ηλεκτρικής κινητικότητας. Ωστόσο, καθώς αυξάνεται η γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων, δημιουργείται ένα κενό στη συναισθηματικότητα της οδηγικής εμπειρίας στο κάθισμα του οδηγού. Με την επωνυμία "BMW IconicSounds Electric" θα δημιουργηθεί μια ηχοθήκη για τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα της BMW. Μια ανεπιθύμητη ενέργεια της κίνησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ότι οι οδηγοί δεν θα είναι πλέον σε θέση να απολαμβάνουν το βρυχηθμό ενός κινητήρα καθώς πατούν το πόδι τους στο πάτωμα, επομένως η αγορά υποκατάστατων ήχων είναι πιθανό να είναι τεράστια. Υπάρχει επίσης το ζήτημα της ασφάλειας: οι πεζοί πρέπει να μπορούν να ακούσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έρχεται. Η BMW προσέλαβε τον Hans Zimmer (Inception, Gladiator, The Lion King, και δεκάδες άλλες ταινίες) για να βοηθήσει στη δημιουργία της BMW IconicSounds Electric, που θα χρησιμοποιηθεί στα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα της εταιρείας. "Είμαι πάντα ένας ενθουσιώδης BMW φαν", λέει ο Zimmer. "Ως παιδί, συνήθιζα να αναγνωρίζω τη μητέρα μου να επιστρέφει στο σπίτι από τον ήχο της BMW της. Είμαι ενθουσιασμένος που έχω την ευκαιρία να σχεδιάσω τον ήχο των μελλοντικών ηλεκτρικών BMW και να δημιουργήσω συγκίνηση για τη μελλοντική ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης". Συζητώντας τον τρόπο με τον οποίο οι ήχοι αλλάζουν την εμπειρία του αυτοκινήτου, ο Zimmer λέει: "Όταν ο οδηγός αλληλεπιδρά με το πεντάλ γκαζιού δεν είναι μόνο ένα μηχανικό σημείο επαφής. Η επιτάχυνση γίνεται μια εμπειρία κατά την οποία ο οδηγός κινείται μέσα από μια σειρά από μεταλλασσόμενους ήχους. " Ο Zimmer συνεργάζεται στο project με τον sound designer Renzo Vitale του BMW Group.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Τον αποδίδουν με καποιο τελετουργικό σαν το sir? Άρα μενει να ορίσουμε η να αναζητησουμε εναν επισημο εννοιολογικό ορισμό του....ραπερ ? και ενδεχομένως την αρμόδια αρχή που αποδίδει τον σχετικό τιτλο .1 βαθμός
-
Εγώ που έχω το ditto stereo έχει στο εσωτερικό του πεταλιού ένα διακόπτη με τον οποίο στη μια θέση πατάς δυο φορές το ποδοδιακοπτη για την επόμενη εγγραφή και στην άλλη θέση με το κάθε πάτημα ξεκιναει και η επόμενη εγγραφή. Πιστεύω ότι θα ισχυει και στο δικο σου. Οπως λένε στο χωριό μου, RTFM (on offense)1 βαθμός
-
Αυτός θα έπρεπε να είναι ο σωστός τίτλος αφού οι αρχαίοι πρόγονοι μας ήταν ίσως οι πρώτοι που νομοθέτησαν για την πάταξη της εκμετάλλευσης της πνευματικής ιδιοκτησίας. Στην σημερινή Ελλάδα όμως απλά μας σπάει τα φρύδια η υπόθεση και ενοχλεί και στο πλιάτσικο. Ακόμα και εδώ σε μια σελίδα μουσικών - δημιουργών, όπου έχουν καταγραφεί τα άπειρα ανείπωτα σε κάποια σχετικά θέματα. Σας μεταφέρω κείμενο που βρήκα και μετέφρασα στην αναζήτηση μου για το πως διατηρήθηκαν στους αιώνες οι αρχαίες τραγωδίες. Το κείμενο αναφέρεται στο θέατρο Τι έχετε να πείτε; Πάμε μπρος ή πίσω;1 βαθμός
-
Πολλές έννοιες είναι αφηρημένες για τον Ελληνα. ? Εγω νόμισα η ερώτηση αφορουσε το νομοθετικό σκέλος (για την πνευματική ιδιοκτησία) , όχι το πως το βλέπει ο κόσμος.1 βαθμός
-
Οι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης (που είναι μέρος της νομικής έννοιας της πνευματικής ιδιοκτησίας-και (μέρος) της αφορώσας νομοθεσίας) , και κατα τη γνώμη μου πάσχουν. Έχω άποψη γιατι, χωρις να σημαίνει ότι είναι σωστή, αλλά η ανάπτυξή της θα οδηγούσε μοιραία σε πολιτική κουβέντα. Εγω θα ξεκινούσα από την σχεδόν πλήρη απομάκρυνση οιοδήποτε κρατικού παρεμβατισμού επ' αυτών.....με μια πολύ ήπια εποπτεία.1 βαθμός
-
Συγγνώμη κιόλας αλλά ορισμένες απόψεις που ακούστηκαν σε αυτό το thread είναι πολύ επιεικώς αστείες... Δηλαδή τι σημαίνει ότι blues πρέπει να παίζουν μόνο οι μαύροι επειδή αυτοί το ξεκίνησαν? Αν δεν υπήρχε μπαστάρδεμα στη μουσική,η μουσική δεν θα εξελισσόταν και θα ήταν στάσιμη... Ακόμα και η ίδια η Jazz έχει τις ρίζες της στην Αφρική και στην Αφρικανική ρυθμολογία. Όπως και η blues δημιουργήθηκε από τα βιώματα των σκλάβων τότε στην Αμερική και την ανάγκη των Αφρικανών να εκφράσουν την μουσική τους σε μια κιθάρα. Το μπέρδεμα των στυλ και βιωμάτων των μουσικών έφερε την εξέλιξη της κάθε μουσικής και αυτό συνεχίζει να γίνεται μέχρι και σήμερα. Απλά δείτε το common του common του Robert Glasper1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
"White dude playing blues SCALES" οπως ειχε πει και στο Berklee ο Scofield οταν είχε κανει ενα clinic :) Ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα με αυτον που παιζει FUNK Και αυτους που παιζουν "funk" η με αυτον που ΓΚΡΟΥΒΑΡΕΙ και αυτον που..."γκρουβαρει" (ενταξει κατι καΜνει αλλα ΔΕΝ γκρουβαρει οπως ο αποΠανω ?1 βαθμός
-
Όταν είχα δει αυτή την συνέντευξη είχα λιώσει(υπερβολή)... Ο Gary Clark Jr (εμένα μου αρέσει πολύ και μπλουζίστα τον θεωρώ, είμαι νέος ακόμα?) ξεκίνησε την κιθάρα επειδή εμπνεύστηκε που άκουγε την πιο λευκή και από το λευκό γειτονοπούλα του. Βέβαια ο Gary έκανε καριέρα... αλλά συμφωνώ ότι δεν πρέπει να ακούμε με τα μάτια αλλά να νιώθουμε. Το βλέπω και σε σχόλια στο youtube που γράφουν σε άλλους i thought you were black π.χ. σε αυτoύς, αλλά τι τους νοιάζει; Τέλος πάντων στην βιωματική μουσική νιώθω πως χρειάζεται και κάποιο προσωπικό δράμα, έστω και "αταβιστικό", για να σου μεταφέρει συναίσθημα, αλλά η rap γεννήθηκε ως η μουσική των underprivileged που υπάρχουν βέβαια παντού. π.χ Γαλλία με τις τερατώδεις εργατικές κατοικίες και γκέτο περιοχές, η γαλλική ραπ εμένα μου αρέσει πολύ, βοηθά κι η γαλλική γλώσσα... Ή η ισπανική ραπ που την χρησιμοποιώ για εξάσκηση για να κρατώ επαφή με την γλώσσα, και με την αργκό πολύ σημαντικό, αλλά κι αυτοί έχουν να πουν για τα κακώς κείμενα της δικής τους ζωής. Αυτά peace!1 βαθμός
-
Βρε μπλουζ είναι, όπως το βλέπουνε οι λευκοί βέβαια. Αλλά όποιος έχει παίξει και μπλουζ, δεν είναι αυτομάτως και μπλουζίστας. Μπλουζίστας είναι αυτός που παίζει μπλουζ, όχι αυτός που παίζει και μπλουζ, ανάμεσα στα άλλα. Και πχ ο Στίβης ο Ρέι, έπαιζε και μπλουζ, και ροκεντρόλ, και τεξανικά, και Χέντριξ, κλπ. Και τα έσκιζε βέβαια τα μπλουζ, όπως και ο Τζι ο Βουρ (αν και αυτός είναι και λίγο μαύρος). Και ο Γιώργος ο Κατσαρός έπαιζε τζαζ, και η Αλέξια, αλλά τζαζίστες δεν τους λες. Και η Έφη η Θώδη έπαιζε Πέρπλ, και ο Νότις, αλλά ροκάδες δεν τους λες. Και οι ΖΖ τοπ παίζανε μπλουζ αλλά δεν τους λες μπλουζίστες. Αυτό είναι το πνεύμα μου. Τώρα βέβαια, και η τζαζ και τα μπλουζ, έχουνε εξελιχθεί, δεν είναι όπως ήτανε κάποτες, τα παίζουνε όλοι όπως γουστάρουνε, άσπροι, μαύροι, ινδιάνοι και γιαπωνέζοι, καλό είναι αυτό. Αλλά άλλο αυτό, και άλλο το μπλουζίστας ρε παιδί μου.1 βαθμός
-
Ξενοφοβικοι, ευθικτουλιδες , ρατσιστες , ξερολες , δογματικους, ομοφοβικους , σεξιστες.. τελικα απο ολα εχει ο μπαξες.1 βαθμός
-
Επειδη ο εκτροχιασμός βασίστηκε σε κατι που ειπα εγώ. ...και έγινε παράθεση. Χωρίς ίχνος ρατσισμού ή ξενοφοβίας. ....πιστεύω οτι η ραπ μουσική ανήκει στους έγχρωμους αφρο αμερικανους....αυτοί τη δημιούργησαν και την εξέλιξαν. Οι υπόλοιποι απλά αντιγράφουν.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εχει ΓΕΝΝΗΘΕΙ στην Ελλαδα και εχει ΕΛΛΗΝΙΚΗ ταυτοτητα. Οποτε ΦΥΣΙΚΑ και ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ. Οπως ΕΓΩ που εχω ΓΕΝΝΗΘΕΙ στην Αμερικη και εχω Αμερικανικο διαβατηριο αρα ΦΥΣΙΚΑ και ειμαι Αμερικανος. Αν δεν κανω λαθος.....προσφατα εσκασε μυτη και ενας .... τυπος που ΔΕΝ εχει γεννηθει στην Ελλαδα ,ΔΕΝ ειχε (μεχρι και πριν λιγους μηνες) ελληνικη ταυτοτητα αλλα ΦΥΣΙΚΑ και ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους Ελληνες μια και τον λενε ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ (Ας μην τον ελεγανε ετσι και θα σας ελεγα του ΑΓΙΟΥ ποτε θα γινοντουστασανε ΕΛΛΗΝΑΣ και τυπικα αλλα και στις "καρδιες" του πανσοφου ελληνικου λαΓου)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μια χαρα το παει. Καριερα, καταξιωση, ψιλα (χοντρα) στην τσεπη, ευαισθησια ως προςτους οικονομικα αδυναμους (για τα παιδια κατω των 15 ετων ο συνοδος δωρεαν) Γιατι τοση ζηλεια? Γιατι το μισος και ο αλληλοσπαραγμος? Cool cool. Καλλιτεχνες, ενωθητε και προσφερετε στα αδιαμορφωτα αυτια, κατι καλλιτερο, αν εχετε.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Glossy neck δεν θα προτεινα. Κολλαει το χερι. Δεν ξερω εαν ειναι πιο ευελικτες οι τελε. Ισως ειναι. Σιγουρα κερδιζουν στην φιλικοτητα και στην απλοτητα χρησης και κατασκευης. Για μενα ειναι πιο ευελικτες λογω ευκολιας στον χειρισμο. Οι affinity με ξενερωνουν διοτι δεν εχουν std μεγεθος. Οι std εχουν κανονικο μεγεθος με καλους ψιλοhot μαγνητες, και οι vm εχουν καλο φινιρισμα και ποιοτητα με μετριους μαγνητες.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ειναι απλο. Αν δεν ξερετε να παιζετε, μου δινετε την κιθαρα, την δοκιμαζω, κι αν μου αρεσει, την αγοραζετε.1 βαθμός
-
Πιστεύω ότι πλέον η ακρόαση έχει πάψει να αντιμετωπίζεται ως είναι ένα είδος τελετουργίας όπως παλιά. Παλιότερα ρε παιδί μου περισσότερος κόσμος ΑΚΟΥΓΕ μουσική, εν αντιθέσει με τώρα που νομίζω απλά βάζει για έχει κάτι ν' ακούει ενώ κάνει κάτι άλλο. Όταν αντιμετωπίζεις έτσι την μουσική, νομίζω δεν δίνεις και πολύ σημασία στην ποιότητα του μέσου αναπαραγωγής. Εννοείται την ίδια συμπεριφορά έχω κι εγώ και αναπολώ με μεγάλη νοσταλγία την εποχή που ΑΚΟΥΓΑ μουσική και ειδικά ολόκληρα άλμπουμ.1 βαθμός
-
Δεν θα πάω σε ραπ των 90'ς που δεν έζησα και πολλοί την αγάπησαν λόγω εφηβείας Σας πάω στο " σήμερα " με παιδιά που κάνουν την ίδια μουσική με αυτόν του θέματος , αλλά έχουν κάτι να πουν . Δεν μ αρέσει η ραπ , μεταλας είμαι . Ούτε κατ ανάγκη συμφωνώ με την οπτική τους (τρέφονται απ την αναρχίλα ) . Αλλά έχουν κάτι να πουν , και για αυτό τρέφω σεβασμό1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00