Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3887


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6399


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/20/19 σε όλα

  1. Ειναι απλο. Αν δεν ξερετε να παιζετε, μου δινετε την κιθαρα, την δοκιμαζω, κι αν μου αρεσει, την αγοραζετε.
    5 βαθμοί
  2. Συμβαίνει καμιά φορά. Να σε βοηθήσω λοιπόν εγώ. Είσαι ένας τεράστιος μουσικός (και όχι απλά κιθαρίστας) που χωρίζει τα πάντα σε δύο κατηγορίες. Αυτά που τους μαμεί την μάνα, και αυτά που την μάνα τους μαμεί. Νομίζω επίσης ότι αρκετοί συνφορουμίτες έχουν ανάλογη άποψη.
    4 βαθμοί
  3. Ας αποδεχτουμε οτι η μουσικη ( η ιστορια, η πολιτικη, το σινεμα, η αντιληψη του κοσμου γυρω μας, η γνωση) δεν κατεχει εξισου εξεχουσα θεση στη ζωη ολων, οπως κ η εμβαθυνση κ η θεληση για σοβαρη ενασχοληση κ εις βαθος μελετη δεν ειναι ιδια για ολα τα κομματια του πληθυσμου. Μαλλον μικρες μειοψηφιες ψαχνονται και αναλυουν σε βαθος τον καθημερινο κοσμο.....αλλα καπου εδω ακουγομαι σαν γερος του μαπετ σοου.
    3 βαθμοί
  4. Το βιντεο δεν το ειδα, ομως εν γενει ακολουθω τη σειρα που ανεφερε ο Φανης (Πνοη), ματι, αισθηση, βαρος, μπρατσο, "βολεμα". Με τον plugged ηχο δεν πολυασχολουμαι (εκτος εξαιρεσεων) γιατι στο 99% των περιπτωσεων θα πειραξω/αλλαξω ηλεκτρικα - μαγνητες. Παρενθεση. Δεν ειναι ζητημα "σνομπισμου", ομως οταν διαβεις το κατωφλι των καλων/ακριβων/χειποποιητων μαγνητων και ξερεις τι γυρευεις, ειναι σχεδον αδυνατον να γυρισεις πισω. Κλεισιμο παρενθεσης. Εχω ακουσει κιθαρες που χωρις ενισχυτη ειχαν εξαιρετικο ηχο/αισθηση και ενισχυμενες χαλια - και τουμπαλιν. Δεν ειναι νομιζω και πολυ ασφαλες να πουμε το ενα η το αλλο, εξαρταται απο πολλους παραγοντες, το σημειωνουμε αλλα προχωραμε σε περαιτερω δοκιμες, στην τελικη μιλαμε για ηλεκτρικο οργανο, η πρωταρχικη unplugged αισθηση ομως μετραει. Ειμαι κι εγω θιασωτης του μηδενικου ρηλιφ, μου αρεσει και το χαμηλο σχετικα ακσιον, καποιες φορες με ενοχλει το μπαζαριζμα σε μερικα σημεια (και καποιες αλλες το απολαμβανω) αλλα ειναι κατι που "θυσιαζω" για χαρη του γενικοτερου βολεματος μου. Το φυσικο κομπρεσιον που προκυπτει απο τετοιες ρυθμισεις (οπως τονισε ο Σουπερφανκ), μπορει να ειναι και "χρησιμο" οχι μονον σε καθαρους ηχους αλλα και σε παραμορφωμενους. Τα τελευταια χρονια γενικα παιζω με πολυ γκεην απο ενισχυτη/πεταλια, το χαμηλο ακσιον ομως μαζι με το μηδενικο ρηλιφ "φρεναρουν" κατα καποιο τροπο την ανεξελεγκτη βρωμια και τον ογκο, με αποτελεσμα ο τελικος ηχος να δινει την ψευδαισθηση πως ειναι πιο καθαρος, κρατωντας ομως μεγαλο αποθεμα απο διαρκεια/αρμονικες κλπ.. Φυσικα χρησιμοποιω πολυ και το volume pot για καλυτερο ελεγχο. Ειναι ενδιαφερουσα προσεγγιση nevertheless.
    3 βαθμοί
  5. Οταν πήγαινα δημοτικό σχολείο, ακούγαμε ότι άκουγαν οι γονείς μας απο μουσική και αυτοί ότι έπαιζε το ράδιο. Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου είχε ένα πικάπ και μπόλικες πλάκες του Καζαντζίδη πoυ έπαιζε στα συχνά πάρτι που διοργάνωναν. Ηταν Tepaz νομίζω, ένα πικαπ που στο καπάκι του (γιατί έκλεινε σαν κουτί) είχε ένα μεγάφωνο και έπαιζε και με μπαταρίες για λίγο. Η απόδοση του ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα. Αργότερα, πήρε ο μπαμπάς ένα σύστημα National στερεοφωνικό που ακούγαμε τον Καζαντζίδη και εγω πήρα το Tepaz στο δωμάτιο μου και λίγο αργότερα ένα μικρότερο National που το σύνδεσα με δύο μεγάφωνα αυτοκινήτου που όταν ξάπλωνα τα ακουμπούσα δίπλα στα αυτιά μου σαν ακουστικά και άκουγα Mountain - Flowers of evil. Στα 18 μου με το που έπιασα δουλειά, στόχος του εξαμήνου ήταν να βάλω δόσεις για ένα Hi-fi το οποίο και έκανα πραγματικότητα στο τρίμηνο. Απο τότε μέσα στο σπίτι μου πάντα είχα διάφορες εκδοχές πολύ καλών ηχητικών συστημάτων απέναντι απο την πολυθρόνα μου. Έφτασε το σήμερα που δεν ξέρουμε τι να πρωτακούσουμε απο μουσική και όλα είναι εύκολα και φτηνά. Ηρθαν τα στικάκια και μετά το streaming του Spotify και κυρίως του Youtube. Κάθομαι στο μπαλκόνι μου και βλέπω τους απέναντι πιτσιρικάδες να ακουν μουσική. Περπατάω στο παρκο με τον Ρίκο το αρπακτικό σκυλί και γύρω μου τι βλέπω; Άτομα να ακούν μουσική στα παγκάκια. Το ίδιο και στον δρόμο και στα σπίτια που επισκέπτομαι. Και τι ακούν; Ένα τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Απο το κινητό τηλέφωνο φυσικά και το μεγάφωνο του. Ήμαρτον ρε φίλε... τι ακούς; Ούτε καν ακουστικά! Κι ο τόπος βρωμάει απο blue tooth speakers. Οχι πως είναι stereo τα φτηνά αλλά είναι τουλάχιστον ένα μεγάφωνο με ηχείο! Τι καταλαβαίνουν δεν είμαι σε θέση να απαντήσω. Το ότι δεν τους ενοχλεί μου προκαλεί εντύπωση. Πόση ώρα να ακούσεις κανείς; Κι όμως χτες τα κοριτσάκια απέναντι κάνανε κόντρες στη διαπασών ποια έχει τα καλύτερα τραγούδια, απο τα κινητά τους για ένα τρίωρο και το διασκέδασαν. Φαντάσου δηλαδή όταν θα ακούσουν κάποια στιγμή απο 8-ιντσο μεγάφωνο τον Σάκη τι αποκάλυψη θα προκύψει! Η κατάσταση αυτή θεωρείται σχεδόν φυσιολογική μιας και τα περισσότερα σπίτια έχουν πάρει τελευταίας τεχνολογίας flat τηλεοράσεις που και αυτές πάσχουν απο το ίδιο πρόβλημα. Λόγω διάστασης δεν έχουν ηχείο αλλά 2 μικρά μεγάφωνα και ότι ακούγεται απο εκεί είναι τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Λύνεται αυτό με μια μπάρα όπως προβλέπουν οι κατασκευαστες TV αλλά είναι εξτρα. Ενας θεός ξέρει τι θα πάθουν τα αυτάκια των παιδιών και επίσης τι μουσική κουλτούρα διαμορφώνεται. Για να μη μιλήσω για εμάς τους μουσικούς και ηχολήπτες, τι ηχεία αναφοράς πρέπει να χρησιμοποιούμε στο εξής πριν κυκλοφορήσουμε μια δουλειά ηχογραφημένη. Έχω μείνει μ... άναυδος. Κυρίως για το ότι η εξέλιξη δεν σημαίνει απαραίτητα πρόοδο. Τι άλλο έχουν ν' ακούσουν τα αυτάκια μας!
    2 βαθμοί
  6. Προσωπικα πιστευω οτι το θεμα δεν ξεκινησε απο το μεσο που ακουμε μουσικη..αλλα απο το format της μουσικης. Η βιομηχανια εφευρε ενα format που ειναι ευκολο στη διαχειριση , ευκολο στην αναζητηση, ευκολο στην διαμοιραση. Αυτο ειχε και τις παρενεργειες του. Απο την στιγμη που σχεδον ολοι , ακουμε την περισσοτερη μουσικη της ημερας μας μεσω pc σε ποιοτητα mp3....η εννοια του στερεοφωνικου απλα κριθηκε πολυτελεια. Κανεις δεν θα αγορασει ενα ενισχυτη κ ηχεια 5 χιλιαδων ευρω για να καρφωσει το Pc του στο AUX. Eνα ζευγαρι υπολογιστη αντε κ ενα sub και ειμαστε οκ. Αντιθετως...Οσοι γνωριζω που εξακολουθουν να ειναι βινυλιο/ cd λατρες θελουν ακομα το στερεοφωνικο τους. Το ιδιο πιστευω συνεβη κ με την φωτογραφια κ πλεον δεν βλεπεις ανθρωπους με φωτογραφικες μηχανες αλλα ανθρωπους με κινητα. Ο κοσμος τα θελει ολα στα χερια του με μια συσκευη. Το πρωτο πραγμα που φευγει απο το παραθυρο οταν σε μια συσκευη εχεις - φωτογραφικη κ video , Pc, τροπο αναπαρ. μουσικης, τροπο ηχογραφησης organizer- χρονομετρα- παιχνιδια...και ολες αυτες τις εφαρμογες...ειναι η ποιοτητα.
    2 βαθμοί
  7. Μια χαρά είναι το βίντεο, άιντε Όσοι θέλετε ακούστε ξύλα τριγκι-τράγκα no problems. Eγώ στο τέλος θα βάλω την κιθάρα στον ενισχυτή και θα δω αν "περνάει" ο ήχος για να δικαιολογήσω και να εδραιώσω την οπτικοφυσική οπτικοεφαπτική μου επιλογή. Άσε που, αν πήγαινα σε ένα τέτοιο μαγαζί, που χρειάζεται σκάλα αεροπλάνου για να κατεβάσει μια ρημαδοSquier, θα σκεφτόμουν πολύ πριν αρχίσω να ανεβοκατεβάζω τον υπάλληλο για να μου φέρει κάθε Squier για να της κάνω τζίγκι-τζίγκι.
    2 βαθμοί
  8. Πιστεύω ότι πλέον η ακρόαση έχει πάψει να αντιμετωπίζεται ως είναι ένα είδος τελετουργίας όπως παλιά. Παλιότερα ρε παιδί μου περισσότερος κόσμος ΑΚΟΥΓΕ μουσική, εν αντιθέσει με τώρα που νομίζω απλά βάζει για έχει κάτι ν' ακούει ενώ κάνει κάτι άλλο. Όταν αντιμετωπίζεις έτσι την μουσική, νομίζω δεν δίνεις και πολύ σημασία στην ποιότητα του μέσου αναπαραγωγής. Εννοείται την ίδια συμπεριφορά έχω κι εγώ και αναπολώ με μεγάλη νοσταλγία την εποχή που ΑΚΟΥΓΑ μουσική και ειδικά ολόκληρα άλμπουμ.
    2 βαθμοί
  9. έχει την ομορφιά του αλλά παίρνω δαγκωτό αυτό εδώ What were once vices are now habits.
    2 βαθμοί
  10. Η UnXόλη ειναι μια μυστικη ουσια που σε γεμιζει αγχος και τοτε μονο κακα πραγματα συμβαινουν σε σενα η τους γυρω! Μπορει να σημαινει και Ανιερο (Unholy) η διχως χολή...ποιος ξερει; Kαι τελοσπαντων μετα απο ολες αυτες τις χατζηπαπαριές παραθέτω ενα καινουριο κομματακι που δουλευω... καθε κριτικη καλοδεχουμενη... Καλη ακροαση... Gibson Les Paul Classic Custom Antique Natural Boss Gt-100 Cubase 9 EzDrummer 2 H UnΧόλη (alt drums intro bass added).mp3
    1 βαθμός
  11. Παίρνω λίγο το χρόνο μου με το βάψιμο του χεντστοκ... πρόσθεσα κάποιες ακμές σε μαύρο και χρυσό δοκιμαστικά για να δω πώς θα κάτσει ... θέλει ακόμη διορθώσεις αλλά πλησιάζουμε στο τέλος.... Έφτιαξα και ένα προσχέδιο truss rod cover από απλό χαρτί, μάλλον θα βάλω κάτι που να μοιάζει σε firebird cover που ακολουθεί τις ήδη υπάρχουσες καμπύλες.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Thrash διαμάντια, όχι από τα γνωστά
    1 βαθμός
  14. Βρήκα μία ευκαιρία τελευταία και αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Helix rack από εξωτερικό. Το πήρα γιατί γίνεται πολύ ντόρος με όλα αυτά τα ψηφιακά, και είπα να το δοκιμάσω, και αν δεν το πουλάω. Παραστράτησα (για καλό μου) ενώ είχα πει ότι δεν θα ξανασχοληθώ με ψηφιακά.. Είχα παίξει με το Helix floor ενός φίλου, αλλά χωρίς να το σκαλήξω, έπαιξα με ότι preset είχε έτσι για το γούστο. Δεν μπορώ να ότι είχα τρελαθεί κιόλας.. its ok λέω και πέρασε χωρίς να ακουμπήσει. Όσες απόπειρες είχα κάνει στο παρελθόν να τα βρω με τον νέο ψηφιακό κόσμο έπεσαν στον κενό. Είχαν περάσει από τα χέρια μου το Kemper (δεν το κράτησα ούτε μήνα) και τα AxeFx Ultra/2, τα οποία μου φαινόταν δύσχρηστα στον τρόπο λειτουργίας τους αλλά αν τα ρύθμιζες έπαιζαν καλά. Παρόλα αυτά έβρισκα τον εαυτό μου περισσότερο να σκαλίζω παρά να παίζω, οπότε έφυγαν και αυτά. Για μεγάλο διάστημα είχα πάρει απόφασει ότι δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα, χάζευα ότι έβγαινε αλλά μέχρι εκεί. Και έρχεται το Helix Rack. Δεν λέω αν ακούγεται καλά ή όχι (στα αφτιά μου είναι το καλύτερο unit τέτοιας φύσης που πέρασε από τα χέρια μου), αλλά το πόσο εύκολο είναι να σετάρεις έναν ήχο. Κυριολεκτικά μέσα σε ελάχιστα λεπτά, από το μηδέν φτιάχνεις έναν καλό ήχο και παίζεις. Μεγάλη οθόνη, εύκολο software, ΟΧΙ τις άπειρες επιλογές που έχει το Axe σε fxs, amps κτλ. Θεωρώ ότι η Line6 πέτυχε κέντρο στο να χωρέσει όλα όσα χρειάζεται ένας κιθαρίστας (και όχι μόνο), ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα. Πανέμορφο unit, εύχρηστο, απλό και κατανοητό. Ποια η γνώμη σας; Πάντως το συγκεκριμένο unit με έκανε να ξανασκεφτώ και να αναθεωρήσω όσα είχα στο μυαλό μου και για το πώς ακούγονται αλλά και για το πόσο χρηστικά είναι αυτού του είδους τα μηχανήματα. Δεν μπαίνω σε λογικές αν είναι καλύτερο από λάμπα κτλ, δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αλλά κυρίως το πόσο εύκολα στη χρήση έχουν γίνει πλέον, για τον απλό μέσο καταναλωτή και χρήστη. Πετάω ένα ηχητικό απλά και μόνο για το γούστο. another day intro.mp3
    1 βαθμός
  15. To studio που έφτιαξε ο George Martin στο νησί Montserrat της Καραιβικής. Και η απίστευτη ιστορία του.... Δεκάδες ιστορικοί δίσκοι γράφτηκαν εκεί. το 1989 ο τυφώνας κατέστρεψε το μισό νησί. Λίγα χρόνια αργότερα το ηφαίστειο κάλυψε με στάχτη σχεδόν όλο το νησί και έδιωξε σχεδόν όλους τους κατοίκους... ο George Martin αναπολεί με συγκίνηση... οι stones στο παρακάτω βίντεο...
    1 βαθμός
  16. Σε αυτό το video θα συγκρίνω τη Gopro Hero 7 Black με τη Hero 5 Black : -στο Stabilization -Τα ενσωματωμένα μικρόφωνα αλλά και με τη χρήση του αντάπτορα της Gopro για εξωτερικό μιρόφωνο (Gopro 3.5mm mic pro adapter) θα συκρίνω το Rode Video Micro με το Saramonic SR-XM1 στις 2 κάμερες -Το Slowmotion -Και τη χρήση με Gimbal(Dji Ronin-S) GoPro Hero7 Black : https://www.skroutz.gr/s/15881002/GoPro-Hero7-Black.html https://youtu.be/4FNXtrYoqQQ GoPro Hero5 Black : https://www.skroutz.gr/s/9895379/GoPro-Hero5-Black.html GoPro Pro 3.5mm Mic Adapter : https://www.amazon.de/gp/product/B01L2CPPH2/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 DJI Ronin S Essentials Kit : https://www.skroutz.gr/s/18332271/DJI-Ronin-S-Essentials-Kit.html Rode VideoMicro : https://www.skroutz.gr/s/7974606/Rode-VideoMicro.html Saramonic SR-XM1 : https://www.amazon.co.uk/Saramonic-Omnidirectional-Microphone-Camcorders-SmartMixer/dp/B01N6P80OQ D&F Protective Aluminum Alloy Skeleton Housing Case : https://www.amazon.co.uk/Protective-Aluminum-Skeleton-Housing-Filter/dp/B07L6W5945 Τη μουσική στην εισαγωγή την έχω γράψει στο Ableton live 10 με το AKAI MPK mini MKII
    1 βαθμός
  17. Εγώ unplugged με ηλεκτρική δεν παίζω για να δοκιμάσω χωρίς να θεωρώ ότι είναι απαραιτήτως άσχετος ο ένας ήχος με τον άλλο (plugged-unplugged). Απλά αν υπάρχει κάποιο ποιοτικό χαρακτηριστικό στον unplugged ήχο, δεν ξέρω να το μεταφράσω σε plugged. Με άλλα λόγια ό,τι κι αν ακούσω το ίδιο μου κάνει. Όμως πριν από οτιδήποτε άλλο θα κουμπώσω την κιθάρα σε ενισχυτή και θα την ακούσω. Πριν από αυτό το βήμα δε με ενδιαφέρει ούτε σετάπ, ούτε μπράτσο, ούτε χρώμα, ούτε τίποτα (δεδομένου βέβαια ότι η κιθάρα δεν είναι εμφανισιακά για άγρια πανηγύρια). Σε περίπτωση που αυτό που θα ακούσω μου κάνει, τότε προχωράω στα επόμενα βήματα και εξετάζω λοιπές παραμέτρους αν και σχεδόν πάντα προσαρμόζομαι αν ο ήχος είναι εκεί. Κι επειδή γίνεται και κουβέντα για fret buzz, δεν ξέρω για άλλες μάρκες/ μοντέλα, αλλά προσωπικά στις στρατ, θέλω να υπάρχει λίγο buzz (και στο ηλεκτρικό σήμα) γιατί το θεωρώ μέρος του χαρακτήρα του οργάνου.
    1 βαθμός
  18. Εγω παιζω ρυθμικη κιθαρα στο 99% του χρονου που παιζω κιθαρα και ζητημα να εχω παιξει single notes πανω απο το 14 5 φορες στη ζωη μου .... Παρολα αυτα εχω σχεδον μηδενικο ή και απολυτως μηδενικο relief (σε 2 κιθαρες μου ειναι μαλιστα και αρνητικο,δηλ,η σολ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ στο 7ο ταστο αν βαλω καπο στο πρωτο και την μετρησω εχοντας πατημενο το 14 ) και δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα (ισα ισα η κιθαρα εχει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ περισσοτερο σκασιμο και ,το σημαντικοτερο,φυσικο compression που ειναι ιδιαιτερα σημαντικο οταν παιζεις σχεδον παντα ΚΑΘΑΡΑ οπως εγω). Ισως ειναι και θεμα παιξιματος (προσωπικα δεν κοπαναω πλεον σχεδον καθολου...αφηνω το....οργανο να μιλησει ΧΑΪΔΕΥΟΝΤΑΣ το ? ) Kαι παιζω και με χορδες πιπουλο (010-038).....ενταξει το action που προτιμω ειναι medium-medium low...το action "σαυρα" με δυσκολευει πολυ στο παιξιμο (εχω βεβαια τωρα που το σκεφτομαι σε ολες τις set neck κιθαρες μου χαμηλο action για καποιο λογο...αλλα ουτε και σε αυτες εχω προβλημα),
    1 βαθμός
  19. καλα, δεν κατάλαβες ότι είναι σαν τα ράφια του Μασούτη? μπροστά τα προμοταρισμένα και οι ευκαιρίες στο βάθος κήπος εγώ ακόμα πιστεύω στα παραμύθια...
    1 βαθμός
  20. το ακούω, και είναι φρικτό. Και όταν λέω φρικτό εννοω με παραμόρφωση. Καθαρό είναι κάτι χειρότερο απο φρικτό - αηδία. Οπότε ... relief (έστω και λίγο). Σκέψου metal, rock, djent, σκαστές μονές στις μπάσες χορδές, κτλ. Και φαντάσου οτι ανήκω στην σχολή shredding, ελάχιστο action, κτλ... αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να θυσιάσω τα ρυθμικά.
    1 βαθμός
  21. ούτε εγώ το ήξερα μέχρι το 2014, παίζοντας χρόνια μια vintage glossy. Νόμιζα ότι όλες έτσι θα είναι. Ήταν ένα από σημεία που με τράβηξαν στην πρώτη affinity. Επίσης εγώ επιμένω στον ήχο unplugged / plugged. Σίγουρα ο δεύτερος αλλάζει ανά πάσα στιγμή, αλλά ο πρώτος δείχνει τι μπορεί να βγάλει προς τα έξω η κιθάρα. Πολλές φορές κολλάω αυτί στο σώμα ή το πηγούνι να νιώσω τι βγάζει. Επίσης πάντα ψάχνω τι περιθώριο έχουν οι ακριανές χορδές μην σου πετάγονται έξω στα σηκώματα. Ιδίως η μπάσα μι, αν και πολλές φορές παίζω μ εκείνη και την ρίχνω επίτηδες έξω... Θεώρησα το όλο βίντεο πολύ εκλαϊκευμένο και πολύ..."wow"
    1 βαθμός
  22. Που το ακούς μωρέ το buzz στο power riff? Να μου 'λεγες ταστάρουν τα crystal clear αρπίσματα και alternate να πω οκ, δώσε λίγο ακόμη ρελιέφ, αν και , εξακολουθώ να προτιμώ το παχύ σαστέην στα ψιλάδια κι ας έχω και buzz και στα καθαρά. Βάλτε να ακούσετε ηχογραφήσεις isolated guitar ή bass από γνωστά κομμάτια και θα εκπλαγείτε από το μέγεθος του buzz
    1 βαθμός
  23. Mια χαρά εξαιρετικό video. Δεν είναι επιμορφωτικό, δηλ. δεν μας λέει τι "πρέπει να προσέξουμε" αλλά διαλέγει με βάση τη δική του θεώρηση. Διάλεξε με λογική σειρά (μάτι, feel-όχι setup, ψιλοχέστηκε για τον ήχο, αλλά ξέρει τι να περιμένει από μια βαριά ή μια ελαφριά κιθάρα). Επισήμανε τα βασικά σημεία τσεκαρίσματος, έδωσε ένα ωραίο tip για γλιστράδα σε gloss neck, για όποιον δεν θέλει να "ματάρει" με σύρματα. Εγώ δεν το ήξερα πάντως. Mπερδέυτηκα, τι εννοείς action στο μηδέν; Δεν χρειάζεται να αποδείχθεί κάτι. Η βέργα δεν αλλάζει τη γεωμετρία TOY MANIKIOY στα πρώτα και στα τελευταία τάστα είναι απλό. Αλλάζει όμως τη σχέση που έχει το μανίκι με την απόσταση χορδών. Case study: Μανίκι dead straight, action στο 12 1.5mm, στο 21 1.7mm. Xαλαρώνω βέργα/δίνω relief και επαναφέρω το action μέσω γέφυρας στο 1.5mm στο 12ο τάστο. Τώρα, ανάλογα το πόσο relief έχουμε, το action στο 21 θα είναι μικρότερο η το πολύ ίσο του 1.5mm. Σφίγγω βέργα δίνω ενα ελαφρύ αντισκέβρωμα, επαναφερω το action μέσω γέφυρας στο 1.5mm στο 12ο. Τώρα το action στο 21 έχει πάει στα 2mm. Όσον αφορά το setup, o Thorn εστίασε στο ότι εκ κατασκευής η CV δεν θα μπορούσε να ικανοποιήσει τη δική του θεώρηση για το ύψος χορδών λόγω fboard radius και ότι θα έπρεπε να σηκώσει action για να μην έχει θέματα και έτσι είναι. Προφανώς το relief που "βλέπει" δεν είναι τόξο και προφανώς ξέρει πως και μετά το tweak δεν θα του ρθει εκεί που θέλει ΑΥΤΟΣ. Επίσης, μια κιθάρα η οποία έχει κακό setup στο σημείο πώλησης, είναι πολύ πιθανόν να κρύβει πίσω της τυχόν προβλήματα (σε ταστοδουλειές, σε γεωμετρία ταστιέρας, σε ύψη nut κλπ.) Αυξάνω relief σημαίνει πνίξιμο στα ψηλά. Ισιώνω μανίκι σημαίνει έχω περισσότερο αέρα για τα σηκώματά μου και φυσικά περισσότερο σουστέην εκεί που το χρειάζομαι και περισσότερο. Η ρύθμιση του rod επηρεάζει το action και στο nut και στη μέση και στην άλλη άκρη της ταστιέρας (22-24 τάστο). Embrace the buzz, people, believe in zero relief! ΥΓ. Έλα δεν θέλω "δάσκαλε" και "master" και τέτοια χαζά. Δεν είναι αυτό που φαίνεται...εδώ μιλάμε για τηγάνια ας πούμε...
    1 βαθμός
  24. τι να πεις....Τι να πεις..... δεν περνούν οι μέρες
    1 βαθμός
  25. Στα συγκεκριμένα όμως αξίζει το κάτι παραπάνω.
    1 βαθμός
  26. Παραδοσιακο τραγουδι απο την θρησκευτικη παραδοση των Old Regular Baptists, στα Απαλαχια Ορη. Η μουσικη τους αποτελειται απο πολυφωνικο τραγουδι χωρις τη συνοδεια οργανων οπου ο αρχηγος του συνολου τραγουδα ενα στιχο, τον οποιο μετα επαναλαμβανουν οι υπολοιποι πολυ πιο αργα, με τραβηγμενες συλλαβες και με μελισματα. Μου θυμισε πολυ στη μορφη και χαρακτηρα του την πολυφωνικη μουσικη της Ηπειρου...
    1 βαθμός
  27. Κάνε ένα μάθημα ρε συ στον sharpshooter σχετικά με τα της δομής ενός κομματιού. Έτσι ακριβώς όπως τα είπες είναι. Πολύ δυνατό!
    1 βαθμός
  28. Επίσης υπάρχουν και τα Dexibel που είναι σχετικά προσιτά σε τιμή αναλόγως των ηχητικών και όχι μόνο δυνατοτήτων τους. Για παράδειγμα κάποια οικονομικά όπως: S1, P3, P7.
    1 βαθμός
  29. Πολυ μου αρεσει. Ωραιος ηχος και δυνατο παιξιμο.
    1 βαθμός
  30. αυριο θα το ακουσω παλι
    1 βαθμός
  31. -"Έχουμε προβλήματα στη σχέση μας." -"Γιατί το λές αυτό, Μαρία μου;" -"Έφη με λένε,Δημήτρη." -"Ο Σταύρος είμαι..."
    1 βαθμός
  32. Στο έχω πει πολύ καιρό ότι είμαι φαν σου σε αυτά που συνήθως παίζεις και αγαπάς νά ξαναβγείς στο πάλκο να σε βλέπουμε!
    1 βαθμός
  33. Εχω την εντύπωση πως ο master builder επέλεξε με την κατασταλαγμένη γνώση του έμπειρου luthier αλλά σαν απλός καταναλωτής. Ανάφερε πολλά σημαντικά κρυφά σημεία που μπορεί να ταλαιπωρούν κάποιον κιθαρίστα όπως π.χ. το πλάτος της γέφυρας και τα πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα που προσφέρει το κάθε ένα ή το βερνίκι στο μπράτσο. Στην ουσία η κιθάρα που διάλεξε είναι ένα working mans' instrument για να παίζεται. Αφού έχει τις απαραίτητες προδιαγραφές για να παίζει εύκολα, με λίγο ρύθμισμα στο σεταπ όπως είπε, θα γίνει τουφέκι. Οι δε μαγνήτες έτυχε να ειναι του γούστου του αλλά και να μην ήταν, είναι αυτό που αλλάζει ευκολότερα. Μου άρεσε.
    1 βαθμός
  34. Ο καθένας μας διαλέγει προφανώς διαφορετικά, its totally fine και λογικό. Άλλα κριτήρια θέτει ο καθένας ως προτεραιότητα, αλλιώς ακούμε κτλ κτλ. Τον ακουστικό ήχο δεν τον λαμβάνω υπόψη μου ποτέ προσωπικά. Θα κουμπώσω μόνο ένα όργανο το οποίο πληρεί τις 2 πρώτες προδιαγραφές. Μου αρέσει οπτικά, άρα με έκανε να το πιάσω στα χέρια μου, και δεύτερον με βολεύει το μανίκι. Μετά κάνω ένα βασικό inspection αναφορικά με ταστοδουλειά, φινίρισμα, αίσθηση γενικά. Αν όλα με βρίσκουν θετικό, τότε την κουμπώνω. 99% των φορών, για να μην πω 100%, όταν περνούσε μία κιθάρα αυτά τα κριτήρια ποτέ δεν με απογοήτευσε ως ήχο. Από εκεί και πέρα, ο ήχος για μένα, είναι το πιο εύκολο να αλλάξω/τροποποιήσω, ειδικά όταν αγοράζω μία budget κιθάρα. Για αυτό δεν δίνω και πολύ σημασία σε αυτό το κομμάτι. Αν θέλω μπορώ να αλλάξω ένα μαγνήτη, να βάλω ποιοτικά ηλεκτρικά και να το φέρω εκεί που θέλω, αν λέω αν, πετύχω μία εξαιρετική κιθάρα στο χέρι και στην αίσθηση που για κάποιο λόγο δεν με ικανοποιεί απόλυτα ως προς τον ήχο. Αλλά το θέμα είναι ότι πλέον ακόμα και όργανα των 200 ευρώ παίζουν και μάλιστα πολύ καλά (το setup το θεωρώ απαραίτητα σε όλα τα όργανα που αγοράζονται καινούργια) εν αντιθέσει 10-15 χρόνια πριν, και προφανώς παλιότερα, που τα πράγματα ήταν πιο προς τη μαύρη περιοχή της ποιότητας.
    1 βαθμός
  35. εγω ψωνισα 2 σκουαιερ διαλέγοντας καθε φορα αναμεσα απο καμια 10ρια τη φορα. Τι πρόσεξα; 1. Αισθηση μανικιου ταστων 2. ηχο unplugged 3. ηχο plugged 4. βαρος 5. πρωτο σεταπ αν και πηγε περιπατο μολις γυρισα σπιτι. απορω πως αυτοι οι δυο ιδιως ο μαστερ αδιαφορουν για τα 2 και 3 εκτος αν ουτως ή αλλως το 3 δεν το εξεταζουν καν για πολλους λογους
    1 βαθμός
  36. Θεωρώ ότι σκοπός του βίντεο είναι να αναδείξει το πόσο τα φθηνότερα μοντέλα των εταιριών, και γενικά αν θέλετε, οι πιο budget κιθάρες έχουν ανέβει ποιοτικά τα τελευταία χρόνια σε σχέση με το παρελθόν. Όπως αναφέρεται και στο βίντεο, όταν αυτοί ήταν πιτσιρικάδες, αλλά και εγώ που δεν έχω την ηλικία τους, ξεκινούσαμε τα entry level ή budget όργανα ήταν: 1. Ελάχιστα ως προς την ποικιλία (δεν μιλάω για άπειρα χρώματα, σχέδια, επιλογή ηλεκτρικών, neck shapes, τάστα κτλ που υπάρχουν τώρα, ούτε καν) 2. Είχαν τρομερά θέματα σε quality control και κάποια ήταν σχεδόν ακατάλληλα προς χρήση. 3. Κόστιζαν πολύ παραπάνω Το ότι ένας master builder της Fender δίνει κάποια βασικά tips ως προς το πώς διαλέγει ανάμεσα σε 20-30 κιθάρες το βρήκα ενδιαφέρον. Όπως και να το κάνουμε, πρώτος παράγοντας είναι το μάτι, μετά το χέρι και μετά ο ήχος (τουλάχιστον για μένα), οπότε συμφωνώ μαζί του (όχι απόλυτα για το setup γιατί αυτό το φτιάχνεις και είναι και προσωπικό θέμα). Βέβαια εκτός αυτού, αποτελεί και μία ωραία διαφήμιση για τη Squier, θυγατρική της Fender της οποίας υπάλληλος είναι ο συγκεκριμένος κύριος. Όλα θεμιτά από εμένα, πάντα μου αρέσει το περιεχόμενο του Phillip McKnight άλλωστε.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...