Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/11/19 σε όλα
-
λοιπον..οπως ειχα πει λογω ατυχηματος δεν μπορω να παιξω κιθαρα ακομα..(πιστευω σε 1-1μιση μηνα να μπορω)..αλλα μπορω να παιξω φυσαρμονικα!!οριστε κ η δικια μου εκδοχη. blues jam-yannis.mp39 βαθμοί
-
Αυτη η ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΡΙΑ συνοδεύει συνήθως εντελώς ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ισχυριΖμους του πωλήτη του τύπου "φτιαγμένη στο Custom Shop της Fender (αλλα δεν το έλεγαν ακριβως έτσι και ηταν στο Λιτόχωρο τότενες) απο τον Τζων Μακρυψωλη 3 ΩΡΕΣ πριν αποχωρήσει και πάρει μαζί του την μοναδικη bolt on πατέντα που μετα εφαρμοσε στην Suhr όπου εργάστηκε 12 ολόκληρα ΛΕΠΤΑ" ή "η κιθαρα είναι ΠΙΑΝΟ βαρας την ΛΑ και ακουγεται η ΣΟΛ τρείς ώρες μετα" ή "με 120% νιτρο φινιρισμα μετα η Gibson χάλασε και δεν της φτιάχνει ετσι πΓια"...8 βαθμοί
-
Λοιπόν jazz θέλατε ....ζαζζ θα πάρετε... Το ανεβάζω υπο έναν όρο: θέλω παρέα. Μόνος....δεν. Δε μ αρέσει να με λένε μοναχοφάη... jazzjam_dimsonic.wav7 βαθμοί
-
Κι εγώ πέτυχα τεφαρίκι πράμα κλείσαμε πήγα την είδα "φίλος, η κιθάρα φυσάει, σπέρνει, την τσακώνω", του λέω με χαμόγελο ως τ'αυτιά, "α, όχι, μου λέει, μόνο ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ"... Επίσης πήρα μια Σκουάηρ κουφέτο ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ, έβγαινε μόνο μεταξύ 1998-2018 και μετά σταμάτησε.6 βαθμοί
-
Και καλα(τι καλα δηλ,χαλια)να το γραψει ανθρωπος στις αγγελιες. Μου εχει πει μαγαζατορας στο κεντρο της Αθηνας οταν πηγα να αγορασω μια Στρατ-προ αμνημονευτων χρονων-"να σε ακουσω πρωτα να παιζεις και να δω αν αξιζει να στην πουλησω". Λεω "με καταλαβε ο πστης απο τη φατσα οτι δεν ξερω"? ντραπηκα και εφυγα. Ημουν και πιτσιρικας τοτες...5 βαθμοί
-
Όποτε βλέπω τον τίτλο αυτού του θέματος, συνέχεια έρχεται αυτό στο μυαλό μου. Τώρα που λύθηκε θα ησυχάσω ?3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Υπομονή λίγα χρόνια....κουμπάροι δεν είστε με τον Γιώργο; Ξέρεις τι λένε για τους κουμπάρους.. "ο κουμπάρος τον κουμπάρο??????.....3 βαθμοί
-
Να μη με ξεχασεις τοτες,να με θυμηθεις και να με δανεισεις να βαλω μαλλι αλα Coverdale.? Να ανεμιζει στο καμπριολε που θα εχουμε παρει.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Μου συμβαίνει συνέχεια. Αλλά στην περίπτωσή μου, ίσως να φταίει το ότι μονίμως δεν έχω χρήματα...3 βαθμοί
-
https://radiohead.bandcamp.com/ we’ve been hacked my archived mini discs from 1995-1998(?) it’s not v interesting there’s a lot of it if you want it, you can buy the whole lot here 18 minidisks for £18 the proceeds will go to Extinction Rebellion as it’s out there it may as well be out there until we all get bored and move on Thmx2 βαθμοί
-
Δεν μπηκε σωστα στο ρεφρεν ο μ@λακας με τις βουτιες. Το 2ο κομματι ειναι καλυτερο παντως.2 βαθμοί
-
Στις αγγελίες εκεί που λέει Ειδικότητα, βάζουμε αυτό που ψάχνουμε ή αυτό που πουλάμε. Δεν ενδιαφέρει κανέναν εάν πουλάμε κονσόλα και είμαστε κιθαρίστες ή εάν ψάχνουμε ντράμερ και είμαστε τρομπετίστες. Μας ενδιαφέρει η κονσόλα ή ο ντράμερ. Θα κάνει τη ζωή μας καλύτερη σε όσους έχουμε ζητήσει να ενημερωνόμαστε με email για τα πράγματα που ψάχνουμε. Με αγάπη. Κιθαρίστας?2 βαθμοί
-
Γιγας και παικταρας ο Μανουσελης και απο τις λιγες που εχουμε μιλησει φαινεται και πολυ καλο παιδι.2 βαθμοί
-
Σεμινάρια μάρκετινγκ και πωλήσεων θα έδινε ο τυπάκος. Δεν ξέρω, εμένα την Kramer μου την είχε πουλήσει ο Μανουσέλης στον Ζοζέφ Χαρ. Τρικούπη, εν έτει 1990, και την αγόρασα αφου άκουσα ΑΥΤΟΝ να παίζει!2 βαθμοί
-
Ο Μιτζελος απο οσο γνωρίζω. Εγω έπαιξα μονο το ακουστικό "σολο" και distorted power chords. Αυτά πάντως συμβαίνουν με τεχνική ηλεκτρικής στην ακουστική και ηχοληπτική συμμετοχή με reverb απο το "parking lot" preset του Lexicon 480. Ειναι η πρώτη φορά που το αναφέρω. Ντρεπόμουν και ντρέπομαι. Ας μείνει εδω το hijack του θέματος περι ακουστικής.2 βαθμοί
-
εγώ θα πάρω κανά φράγκο ή θα ανεβάζω τσάμπα? ??? @gvour τι έγραψες πάλι ρε φίλε αυτό πρέπει να πάει demo σε δισκογραφική!!! ρε τι ταλέντα έχουμε εδώ κ δεν το ήξερα....2 βαθμοί
-
Ά ρε Γιώργο, ά ρε Γιώργο! Έχω κρατήσει όσες συνεργασίες έχουμε κάνει μαζί (σε πολλούς σκληρούς...), γιατί κάποτε με βλέπω πλούσιο πουλώντας τες.... Μην αρχίζεις τις "μετριοφροσύνες" παρακάτω γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει...??2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Οργιώδες. Gods bless SRV. And gods bless Tubescreamers.1 βαθμός
-
Oι Watkins Family Hour (προτζεκτακι των Sarah & Sean Watkins, bluegrass μουσικων of Nickel Creek fame μαζι με φιλους οπως Fiona Apple, Al Kooper, Benmont Tench) σε συναυλια-αφιερωμα για τα 50 χρονια απο το Highway 61 Revisited του Dylan.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ο Γιάννης Γκουγκουρέλας aka greek flatpicker είναι μάστορας στα ακουστικά σόλο με δεκατριάρες χορδές και σχετικά υψηλό action. Δεν ξέρω πως το κάνει αλλά πρέπει να έχεις δάχτυλα σαν τανάλιες. Εγώ δεν μπορώ να παίξω με τις κιθάρες του και μιλάμε για μοναδικά όργανα. Συμφωνώ με τους παραπάνω για το σετ απ, πρέπει να είναι τέλειο αλλά το τέλειο δεν υπάρχει εύκολα διότι όλα εξαρτώνται από την δύναμη που χτυπάς τις χορδές. Αν παίζεις ελαφρά οκ αλλά αν βαράς σίγουρα θα ταστάρει με χαμηλό action. Πάντως σε κάθε περίπτωση το σεταπ πρέπει να είναι ακριβείας. Βέβαια το καπάκι ανάλογα με τον καιρό πηγαίνει πάνω κάτω και αλλάζει τον ήχο και την ευκολία παιξίματος. Βοηθά πολύ στα bends αν η κιθάρα έχει πιο κοντή κλίμακα πχ. 24.9 ιντσες πχ οι Gibson. Είχα μια παλιά seagull s6 με κοντή κλίμακα και ήταν φοβερή για σόλο.1 βαθμός
-
Η ειδικότητα αναφέρεται μόνο στις κατηγορίες Μουσικοί & Ηχολήπτες και Υπηρεσίες - Μαθήματα και αναφέρεται είτε σε αυτο που ζητάμε, είτε σε αυτό που προσφέρεται. Αρα όταν ψάχνω ντράμερ πχ στην Αναζήτηση αριστερά, θα βάλω Ειδικότητα : Τύμπανα - Κρουστά και αν θελω πιο συγκεκριμένα θα επιλέξω και Ύφος: Alternative Rock π.χ. Οσοι ντράμερ έχουν βάλει αγγελία προσφοράς (δηλαδή ψάχνουν συνεργασία) και ταυτόχρονα γουστάρουν να παίζουν Alternative Rock, θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα. Αν ψάχνεις Δάσκαλο πιάνου το ίδιο στις Υπηρεσίες. Ελπίζω να είναι κατανοητό.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο παιδιά για όλες τις προσπάθειες!!! @gvour Ελπίζω να αρχίσεις να αποθρασύνεσαι πιο συχνά!!!?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν ήσανε πάντα σπίτι να παίζεις όποτε γουστάρεις, αυτό μόνο για την ώρα. Το θέμα είναι όμως ότι όποτε παίζεις/τραγουδάς, σπέρνεις αδερφούλη.1 βαθμός
-
Οντως. Και δεν ειναι απλα καλος τραγουδιστης,για τα γουστα μου τουλαχιστον,ειναι τραγουδισταρα. Για τα της κιθαρας ας μην συζηταμε καλυτερα,τι να πουμε αλλωστε. Γραφει και ωραια,τι αλλο θελει κανεις?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπορει να εχει φαει κ ολο το franchise..? Aλλα ναι..ωραιο παιξιμο..σφιχτο κ καθαρο..1 βαθμός
-
Τωρα ξερω θα φαω παλι καζουρα απο τον Αραβανη αλλα τι σημαινει αυτο βρε Μπαμπη? Συμπαθατε με,ειμαι χαζος με τη βουλα. Τα δικα μου σεβη Νικολα αλλα για το αλλο,αυτο με τσικ@λους,μηπως να το δεις σε καναν ΩΡΛ? Ετσι αρχισα και του λογου μου και ειμαι μισοκουφος απο το ενα αυτι.1 βαθμός
-
Οταν βλεπεις οτι ο μουσικος εχει φαει ενα KFC μονος του...καταλαβαινεις οτι πιθανοτατα θα παιζει.. Ο φιλος απο εδω παιζει κ μ αρεσει πολυ1 βαθμός
-
ετσι κι αλλιως εγω εσυ κ ο Βασιλης νομιζω ειμαστε φαν..{του στυλ} ??1 βαθμός
-
Ποιοι Jared Dines και Steve T. Οι άνθρωποι είναι YouTubers, συγκριτικά με σοβαρούς μουσικούς του είδους είναι μίλια πίσω. Άκου λίγο Helix Nebula, David Maxim Micic, Stephen Taranto, Periphery, Toska, κλπ... Άλλο επίπεδο. Είναι σαν να μην έχεις ακούσει ροκ και να ξεκινάς από τους Sex Pistols γιατί έχουν κιθάρες με παραμόρφωση.1 βαθμός
-
Δεν ξέρω αν έχουν ίδιο κοινό ή αν θεωρείται παρόμοια μουσική, για μένα δεν είναι και τόσο πάντως υπάρχει μια κάποια ομοιότητα αλλά είναι ευδιάκριτα τα διαφορετικά στοιχεία, ύφος στυλ , άλλη θεματολογία , πιο ουσιαστικοί οι soad imho . Και πιο ξεκάθαροι και πιο to the point Lonely Day επίσης 4 ακκορντα ραγίζουν καρδιές1 βαθμός
-
Σίγουρα θέλει τον μάστορα της η ακουστική, όπως έναν gskar π.χ . αλλά κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί κι εκεί όλα αυτά τα χρήσιμα που ανέφεραν κυρίως ο Σπύρος και ο Φάνης πρέπει να είναι προϋποθέσεις. Κι εγω μια τεχνική ξέρω (που λέει ο λόγος...) κι αυτή είναι της ηλεκτρικής. Απο ακουστικά fingerpicks κλπ σκράπας. Στο σόλο δε άστα να πάνε με τις 12αρες. Και ξέρεις πως τα φέρνει ο διάολος... σε παίρνει τηλέφωνο ο παραγωγός να γράψεις ένα σολάκι blues με την... ακουστική. Είναι δε η εποχή προ piezo αν και εγω σαν ελιτίστας δεν τα γούσταρα σε στούντιο κιόλας. Και πας εσυ στο Σιέρα με την παλαιά πλην απείραχτη Daion σου και το... εκτελείς κανονικά το σόλο. Με την πένα την 1,5mm! Κι αν το ακούσεις εσυ στην ηχογράφηση πεσ' το μου κι εμένα! Μόνο το Attack της πένας ακούγεται, χωρίς ίχνος sustain. Θαμμένο φυσικά. Δεν λέω... αν έκανα τον ηχολήπτη σίγουρα θα συμπίεζα το σήμα στην μείξη αλλά δεν ήμουν εγω και ήταν κι άλλες οι εποχές. Ηταν πολύ και το βάθος... εποχή Lexicon και τα μυαλά στα κάγκελα. Σε ποιο τραγούδι; Στο Διδυμότειχο μπλουζ. Το τοπ εμπορικό κομμάτι της εποχής. (Αμα είσαι γκαντέμης....) Στήσε αυτί και δες τι εννοούν τα παιδιά παραπάνω. (π.χ στο 2.20) Ακορντάκια με κάπο και ο Θεός βοηθός έκτοτε. Για ηχογράφηση, ούτε λόγος. ?1 βαθμός
-
Ως τεχνικός επί 11ετίας και μετά από χιλιάδες σετάπ αλλά και δεκάδες κουβέντες με συναδέλφους εγχώριους και εξωτικούς, θα πω ένα πράγμα. Embrace the buzz. Ή αλλιώς μάθε να το αντιμετωπίζεις παικτικά. Να μην παρεξηγηθώ, είναι δύσκολη πολλές φορές η συνειδητοποίηση της διαφοράς ενός προβληματικού fret buzz (λόγω ψηλότερου τάστου πχ) και του buzz που βγάζει ΚΑΘΕ κιθάρα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό. Δυστυχώς για όλους, η γεωμετρία δεν είναι αρκετή για να λύσει το θέμα που έχουν κάποια όργανα: Ότι δηλ. ακόμη και με τέλειο fret dress (πχ plek), ακόμη και με συντηρητικό setup (medium/high action) εξακολουθεί να buzzάρει. Να έχει δηλ. αυτό το -σε δεύτερο βαθμό συνήθως- "σύρσιμο" της νότας. Η εμπειρία μου λέει, ότι η εμπειρία και η αντίληψη του παίκτη βοηθάει στο να το αντιμετωπίζει παικτικά, σε μεγάλο βαθμό. Ο τρόπος που θα δουλέψει κάποιος το όργανο δυστυχώς δεν είναι κάτι που διδάσκεται ούτε σε σχολές ούτε στο youtube, αλλά έρχεται με την παρατήρηση. Πολλοί δεν ανέχονται τέτοιου είδους θέματα και αναλώνονται σε ένα αέναο κυνήγι του "τέλειου" οργάνου και καλώς πράτουν. Η ακουστική κιθάρα, ωφελείται από ένα ελαφρύ relief, αφού η περιοχή χρήσης της περιορίζεται στα βόρεια της ταστιέρας. Θέλει εξαιρετικό nut και σωστό saddle, καθώς και bridge pin slotting όπου κρίνεται απαραίτητο. Είναι θεμιτό να έχει ελαφρώς υψηλότερο action από την ηλεκτρική αλλά δεν χρειάζονται και υπερβολές. Θεωρώ καλό starting και finishing point το 1,8mm e και 2,4mm Ε. Τα περισσότερα εργοστασιακά όργανα χρήζουν βαριών χορδών για να "κουνήσουν" τα ακούνητα καπάκια και τα βαριά βερνίκια τους και να δώσουν ήχο ικανοποιητικό. (12s και άνω) Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ παίζουμε σε Bluegrass μπάντες ή σε "αμικροφώνητα" κοντσέρτα, ο ήχος και η έντασή του είναι κάτι που μας απασχολεί ελάχιστα. Στο "καρφί" οι περισσότερες κιθάρες ακούγονται ψιλοΐδιες ανεξαρτήτως μεγέθους (ή είδους χορδών). Θεωρώ ένα 11άρι σετ (αναλόγως scale length) αρκετά generic για all around καταστάσεις. Δεν μου αρέσουν οι Elixir (τις βρίσκω αδύναμες-ειδικά την G, πάνω σε piezo equipped όργανα) και τις βρίσκω επίσης εύθραυστες (σπάνε εύκολα στα break points-κλειδί/saddle). Eπίσης, τις τυλιχτές τις περιβάλλει ένα σύνολο αρμονικών εν είδει "αέρα/αύρας/ρόγχου" που πολλές φορές περνά στο piezo. Μετά από πολλά χρόνια χρήστης (και είμαι καλά) προτιμώ phosphor bronze οικονομικά. (Martin, Galli). Αλλιώς πάλι phosphor πιο εξεζητημένα (Martin SP, D' Addario κλπ). H πρόσφατη ρετρομάνια με τις nickel και τις nickel bronze, monel steel κλπ. θεωρώ ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε trend και όχι στην πραγματικότητα. Σε πολύ λίγα όργανα "ταιριάζουν" τέτοια σετ, αλλά όταν ταιριάζουν το πάντρεμα είναι εξαιρετικό. Για καλό articulation στα σόλα θεωρώ μια μπαμπάτσικη πένα απαραίτητη (blue chip τις ανέφερα τις προάλλες), αλλά πρόσφατα είδα ότι και η Dunlop βγάζει μια απομίμησή της (primetone). Δυστυχώς η πραγματικότητα του live και των συστημάτων τους, πνίγει σε γενικές γραμμές δυναμικές και λεπτομέρειες. Σπάνια σε live με ακουστική, ακόμη και με επιμελές compression, με πένα, με βαρύτερες χορδές, κατάφερα να "κρατήσω" για πολλή ώρα τη μουσικότητα που χρειάζεται. Πάντα ξεκινάμε ταπεινά και καταλήγουμε να "βαράμε" για πολλούς λόγους, ακόμη και κούρασης (χεριού και ακοής). Το compression θα σου κάνει καλό γιατί θα "μαζευτείς" και θα προσπαθείς να παίζεις πιο "αεράτα", ενώ όταν θες να "χώσεις" θα σου μαζεύει τα peak. Ένα volume boost (EQ boost ακόμη καλύτερα) είναι απαραίτητο. Όπως είπαν κι άλλοι, kapo και ευφάνταστα παιξίματα (καμιά φορά ακόμη και η ενστικτώδης αποδόμηση ενός κομματιού σε επίπεδο "παραλιακού παιξίματος" έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα). Βάλε τη ζώνη ψηλά (Katsamba bros level) αν παίζεις όρθιος. Πάρε κιθάρα χωρίς cutaway (για να γίνεις δημιουργικός λόγω περιορισμού) Πάρε slide (γυάλινο κατά προτίμηση, το brass πάνω στις bronze είναι λίγο επιθετικό)1 βαθμός
-
Serious mood on: Και η ακουστική είναι απλά μια κιθάρα. Αρα τα του σετ απ είναι ίδια: 1.Δεν "κατεβάζουμε το action με τη βέργα αλλά τρώγοντας το κόκαλο του bridge saddle και/η το nut. 2.Αν θέλουμε ίσιο μπράτσο με σχεδόν μηδενικό relief,που είναι και το σωστό και ηχητικά αλλά και παιχτικα σε συνδυασμό με χαμηλό action κάνουμε ένα ΚΑΛΟ fret leveling/dressing Όταν έπαιζα ακουστική είχα πάντα 12αρες με χαμηλό action , σχεδόν μηδενικό relief και μηδενικό buzzing. Όπως πολύ σωστά σου είπε και ο Σπύρος ΜΑΘΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΑΣΤΟ.1 βαθμός
-
Με 12αρες μην ελπιζεις για τρελλα bends. Ή τα μετατρεπεις σε slides, ή βαζεις 11αρες και χανεις λιγο ογκο. ΥΓ Mαθε την χρηση του capo. Η ακουστικη "πεταει" στις κενες χορδες. Και οταν λεω μαθε τη χρηση του capo, εννοω δυο πραγματα. a. που θα το βαλεις για να εχεις περισσοτερα open chords και b. να ξερεις τι συγχορδιες πιανεις βαση των νοτων που πατας και οχι του shape. Δηλαδη οταν εχεις capo στο 3 και πιανεις το shape του Am, να ξερεις οτι παιζεις Cm και οχι Am. ΥΓ2 μαθε τις elixir nanoweb αν δεν τις εχεις ηδη. Διπλασια τιμη μεν, 10πλασια ζωη δε . Αν δεν σου αρεσει το V eq (ή ηδη το οργανο εχει ενισχυμενες εκ κατασκευης αυτες τις συχνοτητες), μη παιρνεις τις phosphor bronze αλλα τις απλες 80/20 bronze .1 βαθμός
-
Μια προσπάθεια και από μένα σε ένα εξαιρετικό backing track Βαράτε άφοβα ? NoizBlues jam_rockhead.mp31 βαθμός
-
Το Duke Elegant ήταν "η χαρά του DJ" όταν έπαιζα σε καλοκαιρινά μπαράκια... Eίχε διασκευάσει Duke Ellington σε 7λεπτα soul-funk διαμαντάκια, το άτομο... Όσοι δεν το ξέρετε ακούστε το!1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00