Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/10/19 σε όλα
-
9 βαθμοί
-
Ως τεχνικός επί 11ετίας και μετά από χιλιάδες σετάπ αλλά και δεκάδες κουβέντες με συναδέλφους εγχώριους και εξωτικούς, θα πω ένα πράγμα. Embrace the buzz. Ή αλλιώς μάθε να το αντιμετωπίζεις παικτικά. Να μην παρεξηγηθώ, είναι δύσκολη πολλές φορές η συνειδητοποίηση της διαφοράς ενός προβληματικού fret buzz (λόγω ψηλότερου τάστου πχ) και του buzz που βγάζει ΚΑΘΕ κιθάρα σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό. Δυστυχώς για όλους, η γεωμετρία δεν είναι αρκετή για να λύσει το θέμα που έχουν κάποια όργανα: Ότι δηλ. ακόμη και με τέλειο fret dress (πχ plek), ακόμη και με συντηρητικό setup (medium/high action) εξακολουθεί να buzzάρει. Να έχει δηλ. αυτό το -σε δεύτερο βαθμό συνήθως- "σύρσιμο" της νότας. Η εμπειρία μου λέει, ότι η εμπειρία και η αντίληψη του παίκτη βοηθάει στο να το αντιμετωπίζει παικτικά, σε μεγάλο βαθμό. Ο τρόπος που θα δουλέψει κάποιος το όργανο δυστυχώς δεν είναι κάτι που διδάσκεται ούτε σε σχολές ούτε στο youtube, αλλά έρχεται με την παρατήρηση. Πολλοί δεν ανέχονται τέτοιου είδους θέματα και αναλώνονται σε ένα αέναο κυνήγι του "τέλειου" οργάνου και καλώς πράτουν. Η ακουστική κιθάρα, ωφελείται από ένα ελαφρύ relief, αφού η περιοχή χρήσης της περιορίζεται στα βόρεια της ταστιέρας. Θέλει εξαιρετικό nut και σωστό saddle, καθώς και bridge pin slotting όπου κρίνεται απαραίτητο. Είναι θεμιτό να έχει ελαφρώς υψηλότερο action από την ηλεκτρική αλλά δεν χρειάζονται και υπερβολές. Θεωρώ καλό starting και finishing point το 1,8mm e και 2,4mm Ε. Τα περισσότερα εργοστασιακά όργανα χρήζουν βαριών χορδών για να "κουνήσουν" τα ακούνητα καπάκια και τα βαριά βερνίκια τους και να δώσουν ήχο ικανοποιητικό. (12s και άνω) Επειδή οι περισσότεροι ΔΕΝ παίζουμε σε Bluegrass μπάντες ή σε "αμικροφώνητα" κοντσέρτα, ο ήχος και η έντασή του είναι κάτι που μας απασχολεί ελάχιστα. Στο "καρφί" οι περισσότερες κιθάρες ακούγονται ψιλοΐδιες ανεξαρτήτως μεγέθους (ή είδους χορδών). Θεωρώ ένα 11άρι σετ (αναλόγως scale length) αρκετά generic για all around καταστάσεις. Δεν μου αρέσουν οι Elixir (τις βρίσκω αδύναμες-ειδικά την G, πάνω σε piezo equipped όργανα) και τις βρίσκω επίσης εύθραυστες (σπάνε εύκολα στα break points-κλειδί/saddle). Eπίσης, τις τυλιχτές τις περιβάλλει ένα σύνολο αρμονικών εν είδει "αέρα/αύρας/ρόγχου" που πολλές φορές περνά στο piezo. Μετά από πολλά χρόνια χρήστης (και είμαι καλά) προτιμώ phosphor bronze οικονομικά. (Martin, Galli). Αλλιώς πάλι phosphor πιο εξεζητημένα (Martin SP, D' Addario κλπ). H πρόσφατη ρετρομάνια με τις nickel και τις nickel bronze, monel steel κλπ. θεωρώ ότι βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε trend και όχι στην πραγματικότητα. Σε πολύ λίγα όργανα "ταιριάζουν" τέτοια σετ, αλλά όταν ταιριάζουν το πάντρεμα είναι εξαιρετικό. Για καλό articulation στα σόλα θεωρώ μια μπαμπάτσικη πένα απαραίτητη (blue chip τις ανέφερα τις προάλλες), αλλά πρόσφατα είδα ότι και η Dunlop βγάζει μια απομίμησή της (primetone). Δυστυχώς η πραγματικότητα του live και των συστημάτων τους, πνίγει σε γενικές γραμμές δυναμικές και λεπτομέρειες. Σπάνια σε live με ακουστική, ακόμη και με επιμελές compression, με πένα, με βαρύτερες χορδές, κατάφερα να "κρατήσω" για πολλή ώρα τη μουσικότητα που χρειάζεται. Πάντα ξεκινάμε ταπεινά και καταλήγουμε να "βαράμε" για πολλούς λόγους, ακόμη και κούρασης (χεριού και ακοής). Το compression θα σου κάνει καλό γιατί θα "μαζευτείς" και θα προσπαθείς να παίζεις πιο "αεράτα", ενώ όταν θες να "χώσεις" θα σου μαζεύει τα peak. Ένα volume boost (EQ boost ακόμη καλύτερα) είναι απαραίτητο. Όπως είπαν κι άλλοι, kapo και ευφάνταστα παιξίματα (καμιά φορά ακόμη και η ενστικτώδης αποδόμηση ενός κομματιού σε επίπεδο "παραλιακού παιξίματος" έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα). Βάλε τη ζώνη ψηλά (Katsamba bros level) αν παίζεις όρθιος. Πάρε κιθάρα χωρίς cutaway (για να γίνεις δημιουργικός λόγω περιορισμού) Πάρε slide (γυάλινο κατά προτίμηση, το brass πάνω στις bronze είναι λίγο επιθετικό)5 βαθμοί
-
Οργιώδες. Gods bless SRV. And gods bless Tubescreamers.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Nαι, αν έχει cutaway μπλόκαρέ το, όπως κάνουν πολλοί με το Floyd Rose. Bάλε ένα χαρτί υγείας, είναι ακριβώς στο μέγεθος και σχήμα (και νόημα) Ούτως ή άλλως ό,τι και να παίξεις πέρα από το 10ο τάστο στην ακουστική σ(ου)κατά ακούγεται...3 βαθμοί
-
ξεκινήστε με την πρώτη συγχορδία στην κλίμακα της και για τη δεύτερη κάντε ΕΚΧΩΡΗΣΗ της πρώτης κλίμακας στην άλλη. Πάρτε και έναν οδηγό να σας βοηθήσει3 βαθμοί
-
Με 12αρες μην ελπιζεις για τρελλα bends. Ή τα μετατρεπεις σε slides, ή βαζεις 11αρες και χανεις λιγο ογκο. ΥΓ Mαθε την χρηση του capo. Η ακουστικη "πεταει" στις κενες χορδες. Και οταν λεω μαθε τη χρηση του capo, εννοω δυο πραγματα. a. που θα το βαλεις για να εχεις περισσοτερα open chords και b. να ξερεις τι συγχορδιες πιανεις βαση των νοτων που πατας και οχι του shape. Δηλαδη οταν εχεις capo στο 3 και πιανεις το shape του Am, να ξερεις οτι παιζεις Cm και οχι Am. ΥΓ2 μαθε τις elixir nanoweb αν δεν τις εχεις ηδη. Διπλασια τιμη μεν, 10πλασια ζωη δε . Αν δεν σου αρεσει το V eq (ή ηδη το οργανο εχει ενισχυμενες εκ κατασκευης αυτες τις συχνοτητες), μη παιρνεις τις phosphor bronze αλλα τις απλες 80/20 bronze .3 βαθμοί
-
Kι αλλο βρε Αετε? Ηδη το εχω ξεφτιλισει. Ευχαριστω ειλικρινα. Τα ευσημα ομως ανηκουν στον stavros_d80 που καθεται και φτιαχνει τα ωραια μπακια για να κανουμε το κομματι μας. Να σαι καλα Σταυρε. @fusiongtr Δεν ξερω να τραγουδαω αλλα το παιζω crooner ο πστης.? Θρασος αδερφε μου. Περα απο πλακα τραγουδησα(το εχω κανει εκατονταδες φορες στον αερα,απλα αυτη τη φορα εβαλα μικροφωνο) κομματι που γουσταρω του θανατου για να ξεφτιλιστω και δημοσιως.Αυτο ακριβως,τιποτε αλλο. Δε βαριε,δε θα ναι και η πρωτη.? Και μια και ειπες για θανατο:2 βαθμοί
-
Άσε με ρε τώρα ρε, όλοι άμα τους ρωτήξεις λίστα με τα 10-20 best of τους, κοτσάρουν έναν Miles Davis, κάτι Mingus και κανα-δυο Tom Waits για να μη τους κοροδέφσει κανείς και τους πει άξεστους. Που να σου κολλήσει όλο το Oh Yeah στον υπολογιστή και να παίζει μέχρι να σβήσουν τα μνημόνια. Και μετά έλα να με ξαναπείς άμα το Kind of Blue είναι στα αγαπημένα σου 10-20-30 albums. Tι να κάνω τώρα, να παριστάνω ότι μ' αρέσει ο Sinatra; Kηφ και κσερό πσωμί βρέι.2 βαθμοί
-
Σίγουρα θέλει τον μάστορα της η ακουστική, όπως έναν gskar π.χ . αλλά κάποιες φορές μπορεί να χρειαστεί κι εκεί όλα αυτά τα χρήσιμα που ανέφεραν κυρίως ο Σπύρος και ο Φάνης πρέπει να είναι προϋποθέσεις. Κι εγω μια τεχνική ξέρω (που λέει ο λόγος...) κι αυτή είναι της ηλεκτρικής. Απο ακουστικά fingerpicks κλπ σκράπας. Στο σόλο δε άστα να πάνε με τις 12αρες. Και ξέρεις πως τα φέρνει ο διάολος... σε παίρνει τηλέφωνο ο παραγωγός να γράψεις ένα σολάκι blues με την... ακουστική. Είναι δε η εποχή προ piezo αν και εγω σαν ελιτίστας δεν τα γούσταρα σε στούντιο κιόλας. Και πας εσυ στο Σιέρα με την παλαιά πλην απείραχτη Daion σου και το... εκτελείς κανονικά το σόλο. Με την πένα την 1,5mm! Κι αν το ακούσεις εσυ στην ηχογράφηση πεσ' το μου κι εμένα! Μόνο το Attack της πένας ακούγεται, χωρίς ίχνος sustain. Θαμμένο φυσικά. Δεν λέω... αν έκανα τον ηχολήπτη σίγουρα θα συμπίεζα το σήμα στην μείξη αλλά δεν ήμουν εγω και ήταν κι άλλες οι εποχές. Ηταν πολύ και το βάθος... εποχή Lexicon και τα μυαλά στα κάγκελα. Σε ποιο τραγούδι; Στο Διδυμότειχο μπλουζ. Το τοπ εμπορικό κομμάτι της εποχής. (Αμα είσαι γκαντέμης....) Στήσε αυτί και δες τι εννοούν τα παιδιά παραπάνω. (π.χ στο 2.20) Ακορντάκια με κάπο και ο Θεός βοηθός έκτοτε. Για ηχογράφηση, ούτε λόγος. ?2 βαθμοί
-
@gutterΗ μεγαλύτερη πένα στο μπουζούκι.Και φοβερός κιθαρίστας,όπως κι ο Χιώτης άλλωστε. Όταν πρωτόβγαινε ο Πατέρας μου, στα πάλκα, είχαν παίξει για λίγο μαζί και του έλεγε:"Γειά σου Γιαννάκη, καινούργιο μαγκάκι" Κατά κόσμον Δημήτρης Στεργίου. Δυστυχώς, τον έφαγε το αλκοόλ,στα σαρανταπέντε του. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.lifo.gr/articles/music_articles/78960%3Famp&ved=2ahUKEwi_lo_Nmd_iAhVDyqQKHWf7CSgQFjAYegQIBBAB&usg=AOvVaw08SsUqRpeNxq8LhUyH9te3&cf=12 βαθμοί
-
Εγώ περιμένω στη γωνία κανέναν να γράψει κανά Dire Straits ξέρω γω να γίνει το νόιζ καλοκαιρινό.?2 βαθμοί
-
Η σχέση μου με την κιθάρα διαρκεί περισσότερα από 30 χρόνια. Έχω περάσει περιόδους με μεταλλοκίθαρο και alternate picking (όταν ήμουν 20άρης), αργότερα περιόδους με περισσότερα πετάλια από ποδηλατάδικο, αργότερα με πιο basic setup - όλα αλλάζουν. Δεν είμαι κανένας σπουδαίος παίχτης, αλλά θεωρώ ότι κατά τις περιόδους που έχω περάσει με ακουστική έχω αποκομίσει τα περισσότερα (ως προς το πως πρέπει να παίζεται η κιθάρα) γενικώς. Με κατάλληλο τρόπο παιξίματος, με προσοχή στην πένα, και βέβαια με προσαρμογή του ΤΙ παίζεις, μπορείς να βγάλεις ήχο και με 11άρες.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Σήμερα έμαθα ότι το life of Brian των mony python's το χρηματοδότησε ο George Harrison γιατί κανένα στούντιο δεν τολμούσε να το αναλάβει, ο George το χρηματοδότησε βάζοντας ενέχυρο το σπίτι και το στούντιό του για 5 εκατομμύρια δολάρια. Απλά επειδή ήταν φίλος με τους μόντυ και ήθελε να δει την ταινία.2 βαθμοί
-
Με 3 mm σεταπ δυσκολο για παιξιμο παντου. Εγω βρηκα το υψος πιο σημαντικο απο το παχος των χορδων. Εχω δει και Harley Benton των 80 ευρω να παιζουν πανευκολα σουπερ σε ολη την ταστιερα, ειναι θεμα σεταπ σε γεφυρα και nut. Επισης σε ακουστικη ειναι σημαντικο απλα να παιζεις απαλα. Δηλαδη παιξε με το οργανο, μη βαζεις πολυ δυναμη. Με λιγη προσοχη αρχιζει να βγαινει ο ηχος πολυ ποι ευκολα, ενω συχνα οταν ερχεσαι απο ηλεκτρικη υπαρχει η ταση να κοπανας στην αρχη.2 βαθμοί
-
Μια προσπάθεια και από μένα σε ένα εξαιρετικό backing track Βαράτε άφοβα ? NoizBlues jam_rockhead.mp32 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εβλεπα κατι βiντεο του Beato με σουπερ μπασιστες, σουπερ τραγουδιστες κλπ και μεσα σε ολα εδειχνε και μελη μιας θρυλικης μπαντας που μου ηταν παντα αδιαφορη. Υπαρχουν κλασσικες μπαντες που εχουν γραψει ιστορια και για καποιο λογο εσας, δεν σας εχει κανει κλικ? Δεν λεω να μη μπορειτε να τους ακουσετε, αλλα να μη σας προκαλει τιποτα η μουσικη τους. Ας μεινουμε στο top3 μας για να μη ξεφυγουν τα ποστ. edit: μη μου γραψετε οπως παρακατω ο Βαγγελης 200 μπαντες και οι μισες να μη τους ξερει η μανα τους. Μιλαμε για θρυλους, τιποτα Beatles, Stones, Floyd, Zepppelin, Purple, τετοια πραγματα. Για μενα λοιπον, παρολο που ειχαν σουπερ μοναδες (ιδιως η ντραμουκλα τους), οι The Who, ποτε δεν μου εκαναν κλικ. Ακομα και 5-6 τραγουδια που μου αρεσαν, δεν θα μου ελειπαν αν δεν τα ξανακουγα ποτε. Ισως μονο τα behind blue eyes και baba o'riley . Ειχα διαθεσιμους τους δισκους τους την εποχη που δεν υπηρχε internet και διψαγες να ακουσεις μουσικη και αφου τους ακουσα 3-4 φορες, δεν τους ξαναβαλα. Ακομα και σημερα μου ειναι αδιαφοροι.1 βαθμός
-
Με το τελευταίο κομμάτι λοιπόν της τριλογίας "noiz summer jams" ολοκληρώνεται ο κύκλος των αυτοσχεδιασμών, είναι ένα κομμάτι σε Jazz Afro-Cuban ρυθμό και λέγεται.... δεν βρήκα όνομα και το είπα jazzjam πείτε το ότι θέτε εσείς. Θα με ευχαριστούσε να δω και άλλα όργανα εκτός από κιθάρα όπως jazz scats από vocals, synth riffs,solo piano και ιδιαίτερα πνευστά όργανα όπως φλάουτο, σαξόφωνο, κλαρινέτο κτλ Καλό τζαμάρισμα! Tempo=110 Key: Fm-couple/Ebm-refrain Jazzjam.MP31 βαθμός
-
Καλησπέρα με αφορμή τον διαγωνισμό που είχε οργανώσει το noiz έγραψα το 1ο κομμάτι του δίσκου, έτσι άρχισε να χτίζεται σιγά σιγά ο 1ος μου δίσκος.Είναι στύλ ambient με post rock στοιχεία...τώρα αν κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει κάπως αλλιώς και να έιναι πιο κοντά σε μουσικό στύλ...δεκτό.Ο δίσκος κυκλοφορεί στις 21/6 απο την dekahertz.καλή ακρόαση!1 βαθμός
-
δεν έθεσα καθόλου θέματα πολυπλοκότητας ή δυσκολίας, υπάρχει κομάτι των SOAD με 4 ριφ που κλαιω όταν το ακούω (ATWA), αυτο δεν συνέβη σε μένα με τους Tool, αν και αυτό περίμενα να συμβεί, άκουσα ένα δισκο που έχει τίτλο 10,000 + τον προηγούμενο, νομίζω. Περι Djent, αν και ξεφευγει σε τεχνικά επίπεδα, (βλεπε Jared Dines, Steve Terrebery), θα συμφωνήσω οτι έχει πλάκα!1 βαθμός
-
Iσχύει. Επειδής εμείς τους ακούμε νομίζουμε ότι είναι και τίποτις σπουδαίοι.1 βαθμός
-
Tους Bad Seeds εννοώ, μην κάνουμε τώρα ότι δεν αναγνωρίζουμε και τον δολοφόνο! Για να μη σου πω ότι πολλά γκρουπς από όσα αναφέρουν συμφορουμίτες στο thread δεν είναι καν "super group" στη δική μου κλίμακα αξιών! ?1 βαθμός
-
Εδω Χιώτης - Στεργίου - 2 κιθάρες με Σέμση και Στελλάκη .... αριστουργήματα, τι άλλο να πω1 βαθμός
-
νορμάλ όλα όπως σου είπαν κι άλλοι, όταν τα βάζεις όλα τέρμα, δεν αφήνεις χορδή.1 βαθμός
-
τι ψείρες που είστε.... Μια χαρά είναι το κομμάτι. Δεμένο όσο πρέπει και όσο ταιριάζουν στις συνθήκες που παίζεται. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να το παίξει, ας το παίξει. Τα λάθη κι οι ατέλειες εντελώς περιθωριακά και ανάξια λόγου.1 βαθμός
-
Δεν ειπα οτι δεν την ακουω. Δεν τη βλεπω ειπα1 βαθμός
-
Σωστα το παιζουν ρυθμικα. Στη αρση το παιζουν με συζευξη. Κατι δεν ακους καλα. Ο Νεστορας αριστερα δεν βλεπω καθαρα τι παιζει, αλλα δεν φαινεται να παιζει add9. Ο δεξια τα παιζει add9. Το θεμα ειναι οτι δεν ακουγoνται μαζι λαθος. Η τραγουδιστρια μονο ειναι κουρδισμενη στο 437 σε ολο το πρωτο κουπλε και ρεφρεν, αλλα μετα ερχεται. Το ΤΑΒ εχει λαθος δαχτυλοθεσια στο F#m add9.1 βαθμός
-
Mου κανει εντυπωση αυτο. Τις βαζω 20 χρονια περιπου και δεν μου εχει σπασει ουτε μια. Μερικες τις εχω αφησει και ενα χρονο στις κιθαρες χωρις να σπασουν. Ουτε εχω παρατηρησει ανισορροπια εντασης στα Piezo μου. Εχω ακουσει για προβληματα ανισορροπίας εντασης σε διαφορες κιθαρες με διαφορες χορδες, αλλα η πηγη προβληματος ηταν το ιδιο το Piezo. Νομιζω οτι αν ηταν αιτια οι χορδες, θα υπηρχε και στο ακουστικο μερος προβλημα.1 βαθμός
-
Σιγά, αυτά είναι ένα δείγμα μόνο από αυτούς που δεν μου κάναν (δεν αποκλείω να μου κάνουν, στο μέλλον) κλικ. Είναι γνωστό ότι δεν αντέχω ούτε δευτερόλεπτο οτιδήποτε "prog". Θα εξαιρέσω τον Zappa γιατί αυτός είχε πάντα υπερμπάντα, ήταν υπερπαίκτης, υπερσυνθέτης αλλά παρόλα αυτά το ύφος του υπήρξε πάντα αυτοσαρκαστικό και καυστικό. Οι άλλοι έπαιρναν πολύ στα σοβαρά τη μουσικη τους. Παρ' όλα αυτά, ως fan των Queen ας πούμε, μπορώ να κατανοήσω γιατί κάποιος μπορεί να βγάζει σπυριά με τους Queen. Όταν το αποδέχεσαι αυτό, όλα γίνονται πιο χαλαρά. Για να μην αρχίσω να αραδιάζω τώρα κάτι Miles Davis, κάτι Βilly Cobham, κάτι Bach, κάτι Βeethoven, κάτι Frank Sinatra, κάτι Leonard Cohen, κάτι Bruce Springsteen κλπ ιερά τέρατα. Ούτως ή άλλως ο κανόνας είναι ότι το 98% της μουσικής που έχει υπάρξει δεν μας έχει κάνει κλικ. Οι δίσκοι με Κουγιουμτζή είναι αριστούργημα, με έχουν σημαδέψει και με έχουν κάνει καρακλίκ σε πολύ μικρή ηλικία κιόλας. Γενικώς πάντα τον θαύμαζα ως καλλιτέχνη. Η (κακή) φήμη που κουβαλάει είναι άλλης φύσης, νομίζω κατά μεγάλο ποσοστό άδικη-γιγαντωμένη από το ρεύμα αντι-Νταλαρισμού σε κάποιους πολιτικούς κύκλους, και δεν μου αρέσει να την μπλέκω με το έργο κάποιου. EDIT: Sorry τωρα είδα τον περιορισμό των 3. Οπότε: DEEP PURPLE BLACK SABBATH VAN HALEN1 βαθμός
-
Γενικά βγάζει κάτι το αγχωτικό το παίξιμο του drummer,νοιώθω ότι πότε πάει να φύγει,πότε τον κρατάνε τα άλλα παιδιά και γενικά δεν μου εμπνέει σιγουριά... Όλο το άλλο είναι μια χαρά ωραιότατο. Λίγο η κοπέλα φεύγει αλλά μπορεί να μην άκουγε καλά,να παίζει κάτι με συμπίεση και άλλα πολλά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
βρε τι εχανα τόσο καιρο.... λοιπον κυριοι... δουλευει! ακολουθησα κατα γραμμα και έκανα την εκχωρηση. μια μπουρδα βγηκε αλλα ...εφκιαξα επιτελους ζαζ σε ebm1 βαθμός
-
περιπου αυτό λεω Νικο. Αλλά οι περισσοτεροι ξερουν τους journey AOR1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Του λογου μου ο δισκος τους που μου αρεσει περισσοτερο ειναι το Lovedrive(εξαιρω τις μπαλαντες που ποτε δεν τις γουσταρα) και μετα το Animal magnetism. Και υπηρχαν εδω κι εκει κομματια τους που μου αρεσαν. Μια ομως και μιλαμε για κλικ,ποτε δε με εφτιαξαν ιδιαιτερα σε οτι αφορα τη συνθεση.Αυτο στο μυαλο μου ειναι το ζητουμενο. Στα του κιθαριστικου μερους,θα συμφωνησω απολυτα. Δεν παλευω και τον καραφλα σαν φωνη,με δυσκολευει πολυ. @rgxinap Αχιλλεα σε οτι αφορα τους κιθαριστες,μαζι σου.Και ο Ροθ και ο Ματιας ειναι σπουδαιοι παικτες,εξαιρετικοι. Ο πρωτος μια κατηγορια μονος του και ο Jabs πολυ δυνατος. Αλλα,για τα γουστα μου παντα,οσο καλα και να παιζει κανεις,αν δε με φτιαχνει τοσο το ολο,παει στραφι το πραγμα. Νταξει,γουστα. Εδω ξερω παλικαρι που του αρεσε η φωνη του Uli Jon Roth στα προσωπικα του αλλα δεν τον μαρτυραω γιατι ειναι περα απο συν-φορουμιτης και αδερφος.?1 βαθμός
-
Από αυτούς που θεωρούνται μεγάλοι (και καταλαβαίνω το λόγο) δεν με συγκίνησαν ποτέ οι ακόλουθοι: Jimi Hendrix Led Zeppelin SRV1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είπαμε μεγαλες μπάντες,δεν μετράνε αυτοί. 3 2 1 Να αρχίσουνε τα όργανα παρακαλώ. Να πω και εγώ τα δικά μου,μόνο μην με φάτε. U2 Aerosmith Rolling Stones Να εξηγήσω βεβαίως,βεβαίως οτι θα ακούσω κομμάτια τους και θα μου αρέσουν αλλά δεν θα ψάξω να βάλω την μουσική τους. Είναι και άλλοι,έβαλα τις τρείς πρώτες που μου ήρθαν στο μυαλό.1 βαθμός
-
Ειπαμε να εχουμε 2-3 "διαστροφες" αλλα εσυ με τοση ξυνιλα σε τοσες μεγαλες μπαντες, σε βλεπω χιπστερ με τσαντουλα και τσιγκελωτο μουστακι και να ξεπερνας και τον dim.1 βαθμός
-
Να συμπληρωσω οτι το δεξι χερι ειναι το πιο σημαντικο ΚΑΙ στην ακουστικη. Παρατηρω οτι οποτε δινω (και) την ακουστικη μου σε αλλον να παιξει, πρεπει να παω στον προενιχυτη μου και να αλλαξω τις ρυθμισεις στα παντα σε Gain και EQ. Τις προαλλες επαιζα χαλαρα σε μια μπουατ και ηρθε μια κοπελα τραγουδι-κιθαρα να παρει την κιθαρα και να παιξει ενα τραγουδι. Μου ζητησε και πενα. (στα λαιβ παιζω με μια all around ultex 73). Η πρωτη της αντιδραση, "μμμ εισαι σκληρο αγορι". Βρηκα μια medium-thin και της εδωσα και παρολαυτα, ο ηχος ηταν σαν να παιζω εγω με 5cm πενα απο ατσαλι. Για να καταλαβεις τη διαφορα, για να αντεχεται ο ηχος, εκοψα στη μεση το Gain και τρελλο φαγωμα σε ψηλα και μεσαια. Δυναμικες μηδεν, τρελλο κοπανημα και σφιξιμο τα δαχτυλα στην πενα λες και φοβομαστε μη μας πεσει και χασουμε το δαχτυλιδι των αρραβωνων.1 βαθμός
-
Έχεις λίγο παραπάνω διάρκεια (ειδικά αν παίζει reverb) αλλά μη φανταστείς και τίποτα ιδιαίτερο. Από εκεί και πέρα, δεδομένου ότι είσαι plugged μπορείς να βάλεις ό,τι εφέ θες. Προσωπικά δε θα έβαζα live κομπρέσσορα σε ακουστική αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικό. Γενικά θεωρώ ότι αν είναι να παίξω ακουστική, ας ακούγεται ως ακουστική όσο περισσότερο γίνεται.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν βλέπω να ανεβαίνει κανείς στη σκηνή... Ας κάνω την αρχή...για 2 κύκλους μόνο... P.S. Πολύ ωραίο και αυτό το backing Σταύρο! NoizBluesJam_mpamps.mp31 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γεια σας κι από μένα. Ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια για ακουστική του Masaaki Kishibe. Το παίζω χρόνια αλλά τώρα κάθησα να το μάθω κανονικά. Ελπίζω να σας αρέσει. Η ηχογράφηση έγινα με ένα rode nt4 και η κάρτα είναι η spl crimson. Το κούρδισμα είναι DADGAD και η κιθάρα μου είναι η παλιά μου του Λαμπή ,με αλλαγμένο καπάκι πρόσφατα. Κάθε σχόλιο τεχνικής και καλλιτεχνικής φύσης δεκτό! Ευχαριστώ για την ακρόαση.1 βαθμός
-
Για μένα καλύτερα ηλεκτρικό. Έτσι κι αλλιώς και ακουστικό να ήταν, ηλεκτρικά θα έβγαινε. Το ακουστικό, θέλει καλό μπάσο και σχετική εμπειρία. Αν όπως λες ο μπασίστας παίζει λιτά (τα απαραίτητα), δεν βλέπω τον λόγο για ακουστικό μπάσο. Έχω δει τον Paco de Lucia live σε σχήμα με κλασσικές και ηλεκτρικό μπάσο και σκότωνε ο ήχος. Ο ντράμερ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο πώς (και τι) θα παίζει1 βαθμός
-
Πάρε βρε ένα κατσαβίδι πριν αρχίσεις να μοιράζεις 20άρικα...? Αν η θέση 4 κάνει κουάκ και ακούγεται κανονικά, σημαίνει ότι κάτι τρέχει με τον διακόπτη. Αν δεν κάνει κουάκ ( τον γνωστό phasey ήχο που όλοι ξέρουμε στις 2 και 4 θέσεις) τότε κάτι τρέχει είτε με τον διακόπτη, είτε με την καλωδίωση του συγκεκριμένου μαγνήτη είτε με τον μαγνήτη τον ίδιο. Με αυτή τη σειρά. Παβέζας, Vagabond, Φίλης (massroom studio), Guitar workshop (τούμπα), Παναγιώτης Λαμπής, Σάκης (Μαυρομουστάκης), Valve Studios, Kώστας Δούκας (Τσέλιος), Kώστας Γιαπιτζόγλου (ΚG guitars) και υπογράφων. Αυτούς γνωρίζω με ενασχόληση και σε ηλεκτρικά όργανα.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00