Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/07/19 σε Αναρτήσεις
-
Βρήκα μία ευκαιρία τελευταία και αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Helix rack από εξωτερικό. Το πήρα γιατί γίνεται πολύ ντόρος με όλα αυτά τα ψηφιακά, και είπα να το δοκιμάσω, και αν δεν το πουλάω. Παραστράτησα (για καλό μου) ενώ είχα πει ότι δεν θα ξανασχοληθώ με ψηφιακά.. Είχα παίξει με το Helix floor ενός φίλου, αλλά χωρίς να το σκαλήξω, έπαιξα με ότι preset είχε έτσι για το γούστο. Δεν μπορώ να ότι είχα τρελαθεί κιόλας.. its ok λέω και πέρασε χωρίς να ακουμπήσει. Όσες απόπειρες είχα κάνει στο παρελθόν να τα βρω με τον νέο ψηφιακό κόσμο έπεσαν στον κενό. Είχαν περάσει από τα χέρια μου το Kemper (δεν το κράτησα ούτε μήνα) και τα AxeFx Ultra/2, τα οποία μου φαινόταν δύσχρηστα στον τρόπο λειτουργίας τους αλλά αν τα ρύθμιζες έπαιζαν καλά. Παρόλα αυτά έβρισκα τον εαυτό μου περισσότερο να σκαλίζω παρά να παίζω, οπότε έφυγαν και αυτά. Για μεγάλο διάστημα είχα πάρει απόφασει ότι δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα, χάζευα ότι έβγαινε αλλά μέχρι εκεί. Και έρχεται το Helix Rack. Δεν λέω αν ακούγεται καλά ή όχι (στα αφτιά μου είναι το καλύτερο unit τέτοιας φύσης που πέρασε από τα χέρια μου), αλλά το πόσο εύκολο είναι να σετάρεις έναν ήχο. Κυριολεκτικά μέσα σε ελάχιστα λεπτά, από το μηδέν φτιάχνεις έναν καλό ήχο και παίζεις. Μεγάλη οθόνη, εύκολο software, ΟΧΙ τις άπειρες επιλογές που έχει το Axe σε fxs, amps κτλ. Θεωρώ ότι η Line6 πέτυχε κέντρο στο να χωρέσει όλα όσα χρειάζεται ένας κιθαρίστας (και όχι μόνο), ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα. Πανέμορφο unit, εύχρηστο, απλό και κατανοητό. Ποια η γνώμη σας; Πάντως το συγκεκριμένο unit με έκανε να ξανασκεφτώ και να αναθεωρήσω όσα είχα στο μυαλό μου και για το πώς ακούγονται αλλά και για το πόσο χρηστικά είναι αυτού του είδους τα μηχανήματα. Δεν μπαίνω σε λογικές αν είναι καλύτερο από λάμπα κτλ, δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αλλά κυρίως το πόσο εύκολα στη χρήση έχουν γίνει πλέον, για τον απλό μέσο καταναλωτή και χρήστη. Πετάω ένα ηχητικό απλά και μόνο για το γούστο. another day intro.mp34 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Είμαι subscriber στο κανάλι του music producer JayB (γνωστού στον παγκόσμιο κύκλο των συνθεσαϊζεριάρηδων και για την ΠΟΙΟΤΙΚΗ γερμανικών προδιαγραφών! δουλειά του σε δημιουργία patches για διάφορα μοντέλα hardware synth που μάλιστα παρέχει δωρεάν) Πρίν λίγες μέρες δίνει δωρεάν πάλι patches για τα μοντέλα V-Synth που όπως θα διαπιστώσετε στο παρακάτω demo video, είναι πραγματικά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και με υψηλό επίπεδο προγραμματισμού που αξιοποιεί πολλές λειτουργίες των εν λόγω οργάνων και αφήνει τεράστια περιθώρια διαμόρφωσης. εεεε... τι έλεγα γιατί με διέκοψε ένα τηλεφώνημα.......... α, ναι, για τα patches του JayB λοιπόν. Μοιράζομαι το γεγονός μαζί σας μήπως θέλει κάποιος να τα κατεβάσει. Το βιντεάκι είναι πολλά υποσχόμενο. Εδώ το link για να κατεβάσετε τα patches όποιοι θέλετε, όπως θα δείτε έχει και για άλλα synth εκτός των V και όλοι λένε πως είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Δείτε, έχει και κάποια tools στη σελίδα γενικού ενδιαφέροντος για όσους δεν το ξέρουν. αυτά!!!! Εγώ τα κατέβασα για το V-Synth μου και θα τα λιώσω μιαχαχαχαχχαχχαχα1 βαθμός
-
Γεια σας κι από μένα. Ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια για ακουστική του Masaaki Kishibe. Το παίζω χρόνια αλλά τώρα κάθησα να το μάθω κανονικά. Ελπίζω να σας αρέσει. Η ηχογράφηση έγινα με ένα rode nt4 και η κάρτα είναι η spl crimson. Το κούρδισμα είναι DADGAD και η κιθάρα μου είναι η παλιά μου του Λαμπή ,με αλλαγμένο καπάκι πρόσφατα. Κάθε σχόλιο τεχνικής και καλλιτεχνικής φύσης δεκτό! Ευχαριστώ για την ακρόαση.1 βαθμός
-
ο καλύτερος ήχος εξαρτάται από το πού είναι καλύτερος ο 3ος παίκτης. Αν είναι δυνατός μπασίστας να παίξει μπάσο. Αν είναι δυνατός κιθαρίστας να παίξει μπασοκίθαρο, αν και αυτό είναι ακόμα πιό δύσκολο, αλλά θα γεμίσει καλύτερο1 βαθμός
-
Αν ειναι να στηθει με ακουστικες αντι για ηλεκτρικες κιθαρες θα γινει πιο ατμοσφαιρικο - παρειστικο- ο μπασιστας δεν νομιζω οτι ειναι αναγκη να αλλαξει τιποτα κ να μπει σε εξοδα. Βασικα ενα αcoustic σχημα για τετοιες φασεις ειναι ακουστικες κιθαρες - μπασο {ορθιο η ηλεκτρικο λιγη σημασια εχει} αλλα η μεγαλη διαφοροποιηση ειναι στα τυμπανα. Θεωρω καλο για ακουστικες φασεις ειτε να γινει με καχον/ κρουστα η με μικρα κοκτειλ σετ κ ο drummerνα παιξει ειτε με rods η σκουπες στην καλυτερη, για να κρατηθει το συνολικο volume χαμηλα. Να διευκρινισω.. Μιλαμε για Ροκ σωστα? Γιατι αν μιλησουμε για κατι τετοιο ακουστικο - θεωρω ζωτικης σημασιας το ορθιο μπασο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
γιατί να μπεις μέσα κέρδος βγάζεις, απλά θες τα όργανα απόσβεση 1 ή στη χειρότερη 2 χρόνια από εκεί και πέρα είναι καθαρό κέρδος. πάντως ότι ήταν made in Japan τα έβγαλε τα λεφτά του, εκείνο το ρημαδοTriton 10 χρόνια σερί μέχρι να κάψει οθόνη (έβγαζε άλλα 4-5 χρονάκια άνετα αλλά το δωσα) και το XP60 12 μέχρι να πάθει ζημιά στα voice chip άλλωστε και το Fantom που έχω τώρα του 2006 είναι... φτου μη το ματιάξω... ένα Kronos έχει άλλη χάρη όμως... άσε που θα βγάλω όλη τη δεκαετία του 20 γιατί είναι κ αυτό Japan?.... από το 2030 δηλ βλέπουμε.... καλά ο Κώστας ακόμη με το vsynth θα ειναι!??? τούτα τα made in china δεν τα βλεπω καλα κανα 4-5 χρόνια το πολύ τα κόβω... για να δούμε...1 βαθμός
-
Το βρήκα πολύ καλή μελέτη το τρακ του Σταύρου και γι' αυτό τον ευχαριστώ. Δηλαδή και η ταχύτητα και το γκρουβ ήταν challenging για μένα και τζάμαρα αρκετά πάνω του (με μικρή μουσική αξία στο σύνολο). Οπότε βάζω κι ένα δικό μου τέικ αφού εκδηλώσω το θαυμασμό μου προς τους προ-ποσταρίσαντες για το skill και το ύφος τους. Εύγετε συνάδελφοι. Υ.Γ. προφανώς και δεν έπαιξα σε όλο το τρακ, ήταν του ματς. Ηχοληπτικά με ταλαιπώρησε λιγάκι ότι το ορίτζιναλ είναι αρκετά πατημένο και δεν έβρισκα χώρο για την κιθάρα. Ενορχηστρωτικά επίσης, δηλαδή το τρακ θέλει μια φωνή κανονικά και όχι σόλα αλλά εμείς που είμαστε rawk ξέρουμε μόνο instrumental & solo. Summer Jam JK.mp31 βαθμός
-
Για εμένα το πρόβλημα ήταν στις μετακινήσεις, στο στούντιο τα μηχανήματα πήγαιναν σερί 12ωρα και δε μάσαγαν κάλτσες, τα όργανα όμως που έβγαζα live κατέληξαν όλα ακούμπωτα και με πλήκτρα που θέλουν σφυρί μπας και βγάλουν velocity 5 ? Δεν τα πρόσεχα όμως και πολύ, είχα άλλα στο μυαλό μου, κάτι ουίσκια, κάτι ξέκωλα ??? Έτσι και έκανα live με το δικό σου ρυθμό σερί, θα έπρεπε να δουλεύω 35 δουλειές για να τα φέρω βόλτα ?1 βαθμός
-
Εγώ έχω άλλο πρόβλημα δεν είναι θέμα μόνο βαρεμάρας.... δουλεύω τα όργανα επαγγελματικά σε μαγαζιά/stage/συναυλίες κτλ και εκεί στη 5ετία όσο και να τα προσέξω (είμαι άρρωστος με το πρόσεγμα δεν πλησιάζει άτομο στα 5 μέτρα σε όργανο-θήκες-καθάρισμα μετά τα λάιβ κτλ) αρχίζουν και χαλάει το ένα όχι το άλλο όχι και παθαίνει οπότε κάπου εκεί τα αλλάζω υποχρεωτικά μετά όσο παλιώνει είναι δύσκολο να βρεις και ανταλλακτικά.... Ένα όργανο δεν έχει τις ίδιες αντοχές όταν παίζει 2-3 φορές τη βδομάδα 6-7 ώρες με το να παίζει 6-7 ώρες το μήνα σε σπίτι πχ από εκεί και πέρα όμως έχω θέμα τα βαριέμαι εύκολα, ίσως τα εξαντλώ σε δυνατότητες who knows.... "παλιώνει" ο ήχος μετά και υπάρχει και μόνιμο ποζεροgas, πήρε αυτός το kronos και θα παίζω εγώ με extreme? ποιός ΕΓΩ? χαχαχα άστα παλιοδουλειά μη μπλέξεις... έχω πουλήσει 3 χωράφια και 2 διαμερίσματα στη Korg?1 βαθμός
-
Όταν λες samples μελωδιών, εννοείς ότι το δείγμα είναι μια ολοκληρωμένη μελωδία, δηλαδή μια διαδοχή από ξεχωριστές νότες σε συγκεκριμένο τέμπο; Και θέλεις να μπορείς να την κάνεις transpose σε πραγματικό χρόνο, διατηρώντας φυσικά το τέμπο και τη μελωδία αυτούσια, σε καινούργιο όμως τονικό κέντρο κάθε φορά; Ή μήπως αντίθετα, τα δείγματα είναι (ή θέλεις να τα κάνεις να είναι )μια σταθερή νότα κρατημένη, που θέλεις να την απλώσεις στο κλαβιέ και να παίζεις ελεύθερα εσύ όποια μελωδία θέλεις σε πραγματικό χρόνο;1 βαθμός
-
On June 6, 2019, Dr. John died of a heart attack. Πάει κι αυτός. John Rebennack. New Orleans piano boogie master. Στο βίντεο μιλάει γα την τεχνική του στον Clint Eastwood. κι εδω σε ένα απο τα καλύτερα sober moments με τους The Band. Such a night.1 βαθμός
-
Λιγο αχρηστο μου φαινεται μια και το drum replacement εχει τελειοποιηθει εδω και χρονια με ΠΟΛΥ καλυτερο ηχο μια και τα samples που μπορεις να εχεις διαθεσιμα ανα πασα στιγμη ειναι δραματικα καλυτερα απο αυτο που ακουω (ασε που σε σωζουν κι ολας αν ο ντραμμερ δεν ξερει να βαραει σωστα) .1 βαθμός
-
ναι, αλλά κάποιοι 70 χρόνια τώρα hammond παίρνουν και ξαναπαίρνουν1 βαθμός
-
Καλά ρε Κώτσο ηρέμησε δεν σου θίξαμε το vsynth είπαμε είναι οργανάρα! Άλλωστε και εγώ από XP60 πήγα σε m50 και ξαναγύρισα σε Fantom X6 αλλά για άλλους λόγους (κυρίως πιάνων- όλη η σειρά m3/m50 είχε άθλια πιάνα) Η Roland πάντα ήταν η αγαπημένη μου έχω 15 δισκέτες από το XP με τις πρώτες μου συνθέσεις-γιαυτό πρέπει να βρω ένα JV1080 να τα ψηφιοποιήσω κάποτε γιατί θα χαθούν- για να μη πω για το mc909 που έκλαιγα με μαύρο δάκρυ όταν το αποχωρίστηκα και έχω και τόσα άλλα γραμένα και σε αυτό. Αυτή η εταιρία πάντα είχε και έχει έναν μοναδικό ανεπανάληπτο κρυστάλινο ήχο που δεν αντιγράφεται από κανένα vst....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ είμαι ανέκαθεν φαν των πσυφιακών, έχω και το Helix Native στον υπολογιστή, εξαιρετική η σειρά Helix όντως, η Line 6 έχει κάνει φοβερή δουλειά. Άμα θέλεις τίποτα στείλε p.m!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είναι ωραίο όταν βρίσκεις αφορμή να ασχοληθείς δημιουργικά ξανά με το ίδιο όργανο, οποιαδήποτε και να είναι αυτή. Μία ανανεωμένη βιβλιοθήκη ήχων ίσως να είναι και η καλύτερη αφορμή , αφού "ανασταίνει" ένα συνθ και εφόσον "εμπνέει" σε προδιαθέτει να ασχοληθείς περεταίρω μαζί του. Καλό "λιώσιμο" λοιπον ? , αντε και απο εσένα ένα μικρό demo ! Αρκει να μην έχει τόσο sidechain γιατι καλο χρυσό , αλλα το υπερβολικό μου προκαλεί ηχητική επιληψία ?1 βαθμός
-
προσωπικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω αναφέροντας σου ποσά, γιατί πια απέχω εκ του συστήματος του επαγγέλματος κι έτσι κι αλλιώς εδώ και χρόνια που δεν βιοπορίζω εξ αυτού, όποτε με φωνάζουν έχω την πολυτέλεια να ζητάω "όσα μου λείπουν" κάθε φορά...? μπορώ όμως να σου πω μερικά πράγματα διαχρονικά που μπορεί να σου φανούν χρήσιμα... 1. 30 plus χρόνια στο κουρμπέτι, δεν μου ζητήθηκε ΠΟΤΕ χαρτί (πλην μιας συνεργασίας με δημόσιο φορέα)... και από ένα σημείο και μετά, ούτε κι εγώ ζήτησα σε συνεργάτη μου που κάλυπτε έμπρακτα τα δεδομένα που έθετα (δεν θα ξεχάσω ποτέ, το "γέλιο" αρχικά και την βαθιά απογοήτευση για το επίπεδο γνώσης κατόπι που νοιώσαμε κάποτε με τον αείμνηστο φίλο Γιάννη Ζεντέλη, όταν στήναμε το νέο του post production studio και επέμενε να αναζητήσουμε απόφοιτα παιδιά από σχολές για συνεργασία)... 2. σε κάθε συνεργασία που έκανα "καλά" την δουλειά μου (είτε στούντιο είτε PA), πράγμα που σημαίνει ότι είχα την εμπιστοσύνη πρώτα των πελατών και κατά συνέπεια του όποιου "αφεντικού" μου, αμειβόμουν τόσο όσο να είμαι (λογικά) ευχαριστημένος ώστε να "μην ρισκάρει μη του φύγω"... το ίδιο ίσχυσε και με μένα στο ρόλο του εργοδότη... κατά κανόνα ποτέ δεν άφησα να μου φύγει άνθρωπος που μπορούσα να τον εμπιστευτώ να αντιπροσωπεύσει την ποιότητα έργου που πρέσβευα (μέχρι του σημείου που μπορούσα κατά περίπτωση να αντεπεξέλθω οικονομικά φυσικά)... 3. τώρα πια μπορεί να μη με νοιάζει να "χάσω" μια δουλειά, αλλά στα νιάτα μου υπήρξαν φορές που "υπερβολικές" απαιτήσεις μου που υπερέβαιναν τα όρια "ασφαλείας" που ανέφερα παραπάνω (τάξης "ψωνίου ηρωισμοί" μην κρυβόμαστε ?), τις πλήρωσα χάνοντας ενδιαφέροντες συνεργασίες... εν πολλοίς "ανειδίκευτος ηχολήπτης" δεν υπάρχει γιατί ουσιαστικά δεν μπορείς να είσαι στην πράξη... ΠΑΝΤΑ πρέπει κάπου να "εξειδικευτείς" σε κάτι πέραν της απλής αντανακλαστικής αντίληψης σου ως άτομο (το που και πως στην πράξη αδιάφορο, μια και το αποτέλεσμα δεν συγχωρεί ανεπάρκειες) ... πχ πολύ καλός σερβιτόρος (χωρίς να θέλω να θίξω τους ανθρώπους του κλάδου) υπήρξα πολύ γρήγορα στην εφηβεία μου όταν χρειάστηκε να δουλέψω στο ουζερί του θείου μου, αξιοποιώντας απλά την όρεξή μου για δουλειά, την έμφυτη μου ευγένεια, την όποια ευστροφία μου και την διάθεσή μου να εξυπηρετώ τον πελάτη επαρκώς ώστε να φεύγει ικανοποιημένος... σαν ηχολήπτης όμως δεν μου έφταναν αυτά και "πόνεσα" μελετώντας ατέλειωτες (απλήρωτες) ώρες (και πέραν σπουδών) ώστε να μπορώ σε κάθε περίπτωση να είμαι "απαραίτητος" και μη εύκολα αναλώσιμος στην θέση που κάλυπτα... συν ότι επίσης πρόκειται για ένα επάγγελμα που δεν μπορείς να το κάνεις "σοβαρά" αν δεν το αγαπάς ως δεύτερη φύση (προσωπικά ακόμα μελετάω με ζέση όποτε μου δίνεται η ευκαιρία χωρίς καν να αποβλέπω σε άμεση ανταπόδοση από αυτό)... ως επίλογο να σου πω ότι όλα αυτά που αναφέρεις ότι κάνεις εξυπηρετώντας τον σκοπό για τον οποίο αμείβεσαι, δυστυχώς δεν αποτιμώνται εύκολα αντικειμενικά (πόσω μάλλον στις "ειδικές" κοινωνικές συνθήκες που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια)... έτσι, η γνώμη μου είναι, ότι αν αισθάνεσαι σφόδρα αδικημένος από την αμοιβή σου πιστεύοντας παράλληλα ότι κάνεις καλά την δουλειά σου, να το συζητήσεις με τον εργοδότη σου, αλλά με προσοχή στην επιμονή και ένταση, που θα πρέπει να καθορίσεις λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά από παράγοντες που έχουν ένα τεράστιο υποκειμενικό εύρος και εσύ καλείσαι να το στενέψεις (αρκετούς σου έθεσαν ήδη και οι φίλοι μας όπως αναπτύχθηκε το θέμα)... γιατί δυστυχώς (και) στον τομέα της ηχοληψίας στην χώρα μας (και όχι μόνο στον καιρό μας), τελικά το να σου πει κάποιος εγώ παίρνω 30 ή 50 ή 100 έστω και για θεωρητικά παραπλήσιες με τις δικές σου ενασχολήσεις, είναι κατά κανόνα μια έωλη βάση κουβέντας περί απολαβών για την δική σου περίπτωση με τις όποιες ιδιαιτερότητες την ορίζουν και δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα να στηρίξεις τις όποιες απαιτήσεις σου... καλύτερα για μένα να εμπιστευτείς το ένστικτό σου ως προς την ανάγκη(ες) που εξυπηρετείς στον εργοδότη σου (μέσω του ρεαλιστικού feedback ανάμεσα σας)... και φυσικά σε καμία περίπτωση να μην του χαριστείς αν σε "παίρνει" (οι συνθήκες που δουλεύεις είναι αντικειμενικά απαράδεκτες... αυτό δεν τίθεται σε διαπραγμάτευση)...?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απίστευτο αυτό που μου συνέβη πριν λίγο! Με σταματάει κοπέλα στο δρόμο, γύρω στα 20 το πολύ, και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος: - Γειααααα, εσύ δεν είσαι o Delta ο κιθαριστας? - Γεια σου κι εσένα, Ναι εγω ειμαι. Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι; - Ε whatever, θέλω μια χάρη, γλυκούλη, pleaaassseee! - Εξαρτάται, αν μπορώ... Για πες! - Έχω πιάσει δουλειά ως promoter σε μια εταιρεία με προϊόντα καθαρισμού και οικιακής υγιεινής και χρειάζομαι τη βοήθειά σου! - Τι φάση, να πλένω την κιθαρα με χλωρίνη ή να φοράω μπλουζάκι με το logo της εταιρείας? - Χαχαχα, όχι βρε, απλά έλεγα επειδή έχεις πολλούς φίλους και followers στα social media, αν θα μπορούσες να μας κάνεις διαφήμιση με κάποια ανάρτηση ή κάτι τέτοιο... - Ξέχνα το, κοπελιά, δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα... Αν ήταν επαγγελματική πρόταση, με λεφτά, να το συζητούσαμε. - Κι αν πάμε τώρα πίσω από εκείνους τους θάμνους και σου πάρω μια πίπα, τι λες;! - ... Τι λέω; ΤΙ ΛΕΩ;! Μαλάκα, έχουν ξεφύγει πλέον τα πιτσιρίκια, μηδέν ηθική και φουλ θράσος! Καμμία αξιοπρέπεια, κανένα ίχνος αυτοσεβασμού, είναι αδιανόητο! Φυσικά και ΔΕΝ δέχτηκα, μιας και θέλω καθαρή την συνείδησή μου... Τόσο καθαρή όσο και το μπάνιο σας με τη νέα Klinex Ultra τριπλής δράσης, με υπέροχο άρωμα λεμονιού, που καθαρίζει βρωμιές και βακτήρια από πλακάκια και μπανιέρες με ένα μόλις πέρασμα! Klinex, αυτήν ξέρετε, αυτήν εμπιστεύεστε! .1 βαθμός
-
Ασε τι πρεπει. Το "ανειδικευτος" δεν μου κολλαει. Τι παει να πει ανειδικευτος? Δεν κανει μια δουλεια ο ανειδικευτος? Τι κανει? καθεται σε μια καρεκλα και περιμενει να μαζεψει απο το πατωμα οταν πεσει το μολυβι του ειδικευμενου? Ανειδικευτος ειναι αυτος που ειναι ορθιος 12 ωρες και πηγαιοερχεται να σερβιρει τους καφεδες ή πλενει τα πιατα ή καθαριζει σπιτια ή φερνει τα σουβλακια? Για βγες ειδικευμενε ανεβα στο παπι και φερτα αερας μεσα στη ζουγκλα πριν κρυωσουν. Καθαρισε την κοπρο του Αυγεια. Ολοι εχουν μια ειδικευση. Αλλοι πιο δυσκολη, αλλοι πιο ευκολη και κανενας δεν προσφερει το ιδιο αποτελεσμα εργασιας.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00