Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/02/19 σε όλα
-
6 βαθμοί
-
Ανεβάζω έναν αυτοσχεδιασμό που έγραψα για τζαμάρισμα για όσους έχουν όρεξη, μιας και μπήκε καλοκαίρι και πολλοί κάθονται αργά τη νύχτα και πίνουν μπύρες σε μπαλκόνια, ταράτσες κτλ.... και βαριούνται? Μπορείτε να προσθέσετε ότι θέλετε (ή να αφαιρέσετε αν τα καταφέρετε?) φωνές, κιθάρες, χάμοντ, γιουκαλίλι, ντιτζερίντου, εφφέ loops, ό,τι σας κατέβει. Tempo=180 bpm Key: Am cat groove.MP35 βαθμοί
-
Εμενα μου ειχε μεινει αυτο παντως. Τωρα που το σκεφτομαι ισως να μην εχω δει και καποιο αλλο synth demo.5 βαθμοί
-
Καλύτερα δυο τόνους ψηλότερα. 1000 Hz είναι υπερβολικά ψηλά, γύρω στα 100 είναι συνήθως. Μπορείς όμως να κάνεις πιο έντονο high pass το reverb return. Θα έλεγα όμως να μην ασχοληθείς με αυτά ιδιαίτερα, διότι η φωνή θέλει δουλειά.3 βαθμοί
-
Διαφωνώ. Τραγούδα σωστα πρώτα και οσο πιο απλα γράψε χωρις εφε. Τα υπόλοιπα εινα καλλωπιστικά φτιασιδια. Τώρα εισαι σε πρωτόλεια φάση μαθητευομενου τραγουδιστη. Αφου παίζεις καλή κιθάρα, θα ξέρεις τι κανει μια πεταλιερα σε μαθητευόμενο κιθαρίστα. Θα τον κανει να παίζει μπούρδες αλλα με εφε.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Καλησπέρα Σύντροφοι ? Είναι συνήθειά μου ανά καιρούς να βλέπω και να ακούω διάφορα synth demos (hardware-software) είτε σε βίντεο είτε σε αούντιο μορφή. Όπως όλοι μας και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε. Είναι όμως κάποια που τα ξεχωρίζω γιατί είτε με ενέπνευσαν να ποθώ-αγοράσω εξοπλισμό, είτε γιατί με άγγιξαν σαν το impulse, δηλαδή πέραν του ενδιαφέροντος μου άνοιξαν τους ορίζοντες δίνοντας μου νέες ιδέες για την δημιουργία και εκτέλεση μουσικής, τον προγραμματισμό, την διαμόρφωση ήχου και τα λοιπά. Μου ήρθε λοιπόν βλέποντας όντως τυχαία ένα ανάλογο βίντεο πριν από λίγο να ανοίξω ένα θέμα για να μοιραστούμε/ποστάρουμε εμείς οι πληκτράδες/μπλιμπλικάδες/ προγραμματιστες/περφόρμερ κλπ. κλπ. ανάλογο υλικό είτε για παρακολούθηση/ακρόαση και γιατί όχι αν προκύψει, για συζήτηση. Ξεκινάω με μερικά που ακριβώς με σημάδεψαν ανά καιρούς. Ένα επίσημο demo του V-Synth που μαζί με κάποια audio demo ενός περιοδικού με είχαν τρελάνει τότε. Χάρηκα πολύ όταν το βρήκα ανεβασμένο και στο youtube, γιατί το είχα βρει από άλλη πηγή τότε. Ένα παλιό demo του korg karma που επίσης με είχε τρελάνει κυρίως λόγω της παρουσίασης της τεχνολογίας karma. Eνα demo που μου ξύπνησε πολλές μνήμες και νοσταλγία γιατί ασχολιόμουν με την amiga και το octamed για μουσική και δυστυχώς ότι υλικό είχα γράψει (και δεν τράβαγα και βιντεο τοτε γιατι δεν ήταν της μόδας) σε κάτι κασσέτες απωλέσθη πριν πολλά χρόνια σε μετακόμιση ? Πραγματικά θα ήθελα να με δείρω για αυτή μου την αμέλεια. χαχααχαχαχχαχχαχαχ Ευτυχώς η τεχνολογία με τους emulator μου έδωσε τη δυνατότητα να έχω virtual την amiga και το πρόγραμμα αλλά δεν έχω ασχοληθεί μαζί του, γιατί διαθέτω άλλα μέσα, αλλά έστω για ψυχολογικούς λόγους υπάρχει στο απόθεμα άμα μου τη βαρέσει κάποια στιγμή να ασχοληθώ πάλι να θυμηθώ τα νιάτα μου. Ένα demo του αγαπημένου μου 01/w που είχα για λίγα λιγο στην κατοχή μου παλιά και ήταν πολύ ωραίο. Θα μπορούσα να βάλω κι άλλα, αλλά αυτά αντικατοπτρίζουν σε προσωπικό επίπεδο αυτό που ανέφερα πιο πάνω. (Καθοριστικό Θαυμασμό/Έμπνευση/Επιθυμία) Εσάς? Ποιά είναι τα αγαπημένα σας demo? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Γενικά δεν έχω πάρει ποτέ gear μόνο από demo πάντα δοκίμαζα σε εκθέσεις, τα λίγα που δεν μπόρεσα να βρω να δοκιμάσω είχε γίνει λεπτομερής έρευνα σε youtube & manuals. θα μπορούσα να ξεχωρίσω πάντως 4 video που μ'άρεσαν πολύ:2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το πήρε χωρίς να παίξει μπάλα. Ένα "μπράβο" στην Τότεναμ που έκανε ότι μπορούσε, και κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να τα καταφέρει αν ήταν λίγο πιο τυχερή. Αλλά πόση τύχη να έχει πια σ' αυτή την διοργάνωση? Στον τελικό, δεν είχε.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ένα κομματάκι μου που έγραψα αυτές τις μέρες. Οι στίχοι ανήκουν στον Γιώργο Ιωάννου, εδώ.... http://www.snhell.gr/anthology/content.asp?id=249&author_id=12 Υ.Γ. Τους ίδιους αυτούς στίχους "χρησιμοποίησα" κάποτε σε ένα άλλο μου κομμάτι, αλλά δεν του ταίριαξαν οπότε το υποβίβασα σε instrumental..... Νομίζω ότι τώρα βρήκαν την παραλία τους....1 βαθμός
-
Aγαπημένοι μου φίλοι και φίλες του NOIZ Ο cos_dr, Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερ, o Undisputed V-Synth Champion of the World, o Shogun του Sound Shaping, o....., o........, o............. PRESENTE Λίγο πριν έρθει και αυτό το καλοκαίρι. Ένα τελευταίο κομμάτι της σεζόν που δούλεψα τα βράδια των τελευταίων τριών ημερών πάνω στο Roland V-Synth και το τριτονάκι μου το μικρούλι. Χρησιμοποίησα το Sonar μου για το sequencing και τις άλλες παραγωγικές διαδικασίες. Ομολογώ πως διασκέδασα για άλλη μια φορά αφάνταστα με το αγαπημένο μου V-Synth που έχει κερδίσει τη μουσική καρδιά μου τα τελευταία δύο χρόνια και δεν το χορταίνω, λατρεύω να δουλεύω με αυτό. Απολαύστε το και να έχουμε όλοι ένα καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!!!!!! Ενωμένοι και μονιασμένοι για ένα καλύτερο αύριο!!!!!! Με ανάπτυξη και έξοδο στις αγορές!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, όπως πάντα. EDIT Μετά το σχόλιο του @yameth που με προβλημάτισε άλλαξα λίγο τα drums σύμφωνα με την εύστοχη υπόδειξή του. Νομίζω είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Θα μπορούσε να είναι και πιο τέλειο σίγουρα, αλλά νταξει μωρε.......... χαχαχαχαχαχαχα. Thanks!!!!! EDIT 2 Άλλη μια παρέμβαση για να χτυπάει καλύτερα το beat και μια μικρή αύξηση της έντασης των lead στη μέση. Τώρα μάλιστα! Χορεύεται χαχααχαχαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μετά από συζήτηση με έναν ΓΕΡΜΑΝΟ guru sound designer και μουσικό μιας κλειστής FB V-Synth users ομάδος, ο οποίος το άκουσε και μου πρότεινε να απενεργοποιήσω ένα side band φιλτρο που υπήρχε μέσα στα εφφε που πέρασα τα drums, το δοκίμασα και τώρα νομίζω πως είναι σωστότερο. Μάλλον είχε δίκιο. Ακούγεται καθαρότερα το ρυθμικό και δεν παραμορφώνει το σύνολο του κομματιού σε συνδυασμό με τους άλλους ήχους. Θα το κρατήσω έτσι.1 βαθμός
-
Καλησπέρα. Νέο τραγούδι από το instrumental project μου. Μπορείτε να το "κατεβάσετε δωρεάν από εδώ, βάζοντας "μηδέν" στο Buy Now. https://antonisadelfidis.bandcamp.com/track/atypical-vicinity Εύχομαι να σας αρέσει! Να είστε καλά!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Νομίζω ότι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να συνενοηθείτε είναι με τους δασκάλους σας για το ΠΟΙΟΣ θα πληρώσει την εταιρία και το ΠΟΣΟ είναι τα max ποσό που μπορείτε να δώσετε. νομίζω αυτά πάνε μέσω σχολικών επιτροπών χωρίς να είμαι και σίγουρος, αν δεν πληρώσει το σχολείο πχ θα πρέπει να βάλετε το ποσό εσείς η μισά-μισά κτλ πάτε σε μαγαζιά με pa, δεν χρειάζεται να είναι και ολόκληρη εταιρία παραγωγής ένα συνοικιακό μαγαζάκι μπορεί να τα καλύψει όλα αυτά και παίρνετε προσφορές λέγοντας τι ακριβώς θέλετε από ήχο φώτα κτλ και πόσα άτομα+όργανα είστε σύνολο. εσείς το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να είστε προβαρισμένοι όσο το δυνατόν καλύτερα και να ακούτε ο ένας τον άλλον όταν ανεβείτε στο stage (γιαυτό θα πρέπει να πείτε στον ηχολήπτη αν ακούτε και να κάνετε ότι σας πει). σε γενικές γραμμές αυτάαα....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μήπως θέλει κανα τρανσπόρτο κάτω κανα 2 τόνους το κομάτι για να του βγει καλύτερα? G# (Ab) ή και G ίσως να ήτανε πιο άνετα πιστεύω.1 βαθμός
-
Καλά, θα το τραγουδήσω εγώ με το vocal strip του sonar και μετά θα το συζητήσουμε. χαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
Kosta παικταρά όπως ξέρεις, πριν από τη μίξη το σημαντικότερο είναι η ενορχήστρωση και η εκτέλεση. Αν δεν κάτσουν αυτά, ούτε ο alan parsons δε σε σώζει. Ο Λεοπάρδαλη πάει να βγάλει νότες που δεν έχει το λαρύγγι του. Εκατό χρόνια να κάνει εξάσκηση δεν πρόκειται να τις πει. Ούτε το autotune δε θα δουλέψει καν, διότι δε βγαίνει νότα αλλά γρέζι. Πρέπει να βρει πρώτα την έκτασή του, και μετά να δουλέψει (πολύ, πάρα πολύ ) εκεί. Διαφορετικά δεν έχει νόημα. Stavros το κομμάτι είναι μεν Σι ύφεση, μιξολύδια θα έλεγα αλλά anyway, το θέμα είναι όμως ότι η μελωδία στο ρεφραιν, εκεί που λέει sometimes i think that you ll never, στο never ακριβώς ? είναι στο κάτω μι ύφεση, χαμηλότερα από βαρύτονο, διότι το έχει πάει όλο το κομμάτι μια οκτάβα κάτω η Λεοπάρδαλη. Εκεί δεν τραγουδάς εύκολα αν δεν το έχεις.1 βαθμός
-
Καλά ρε παιδιά. Όλο με μαλώνετε σε αυτό το τόπικ. Ορίστε το έβγαλα. Eγω το εκουαλίζερ το χρησιμοποιώ στα στοιχεία που προσπαθώ να δέσω στη μίξη. Τόσα μαθήματα έχω κάνει στο διαδίκτυο από τα βιντεάκια, πως να μιξάρετε χαχαχαχαχαχαχα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εκο,έκο, έκο, έκο, κο, κο, κο, κο... Που να καταλάβουμε ρε φίλος με τόσο echo / delay που έβαλες; Επίσης ψιθυρίζεις σε λάθος τόνο, δεν τραγουδάς. Με 'γεια το μικρόφωνο. Σίγουρα είναι καλύτερο απο το προηγούμενο. Δοκίμασε ξανά χωρίς εφέ, μόνο με λιιιγο reverb της επιλογής σου. Δοκίμασε να τραγουδήσεις μια οκτάβα πάνω απο αυτό που έκανες παραπάνω. Αν δεν μπορείς βρες άλλο τραγούδι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κρίμα τέτοιο πέναλτυ τόσο νωρίς. Έχω την αίσθηση ότι δεν θα βοηθήσει να δούμε ωραίο παιχνίδι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα1 βαθμός
-
Εγώ προτείνω να μην φαίνεται το email. Όποιος θέλει να επικοινωνεί μόνο μέσω μηνυμάτων της πλατφόρμας των αγγελιών. Τα email π.χ. θα μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνο για θέματα ενεργοποίησης - επαλήθευσης ή επαναφοράς κωδικών με την πλατφόρμα των αγγελιών.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00