Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      7492


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      3887


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21936


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/29/19 σε όλα

  1. Κιθάρα για τις Κυριακές.....
    7 βαθμοί
  2. Ελα ρε γατακια που μαθατε και τις σκαφες Με F#13 παρακαλω
    5 βαθμοί
  3. Ειχα μια τετοια και μου την εφαγε μεσα απο τα χερια μου η γιαγια μου
    5 βαθμοί
  4. Με τόσους διακόπτες, απαιτείται και άδεια οδήγησης για να παίξεις.
    4 βαθμοί
  5. Να σου πω. Εγώ αν την είχα, θα άνοιγα την θήκη μια φορά την ημέρα, θα την ξεσκόνιζα ευλαβικά με ειδικό πανί, θα την χάζευα με τις ώρες, και θα ξαναέκλεινα την θήκη χωρίς να την ακουμπήσω καθόλου. Ντρέπομαι.
    4 βαθμοί
  6. πωπω γονάτισε ο σέρβερ με αυτή που πόσταρε ο @cigaret13 Ερωτεύσιμη τουλάχιστον.
    3 βαθμοί
  7. Δεν μπορώ να καταλάβω πως συμπεθεριάσατε εσείς οι δύο.....
    3 βαθμοί
  8. ? Κι ομως ειναι ωραιεςπαλικαρι μου(για πεταμα ισως?)
    3 βαθμοί
  9. Το ήξερα ότι θα με κοροϊδεύατε, γι' αυτό έβαλα τις πιο συμβατικές.
    3 βαθμοί
  10. Το πως γράφονται οι νότες φαίνεται απλό, λυμένο θέμα, έτσι; Κι όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο παρόν άρθρο υπάρχουν ορισμένα λίγο έως πολύ τραβηγμένα πράγματα, αλλά είναι σημαντικό να τα ξέρει κανείς για να καταλάβει το πως λειτουργεί το σύστημα μουσικής γραφής, ο μηχανισμός. Αυτό είναι προαπαιτούμενο ώστε να μπορέσει να κατανοήσει σε βάθος τα διαστήματα, την κατασκευή κλιμάκων, συγχορδιών, μεταβάσεις από τη μία στην άλλη, κτλ. Μην τα θεωρήσετε τετριμμένα, δεν είναι! Αντίθετα, δημιουργούν παρανοήσεις συνεχώς, τις οποίες και δεν θα έχετε εφόσον τα κατέχετε. Καλή υπομονή! Πόσες νότες έχουμε στη χρωματική κλίμακα; Απάντηση: 12. Πόσα ονόματα έχουμε για νότες; Απάντηση: Η πρώτη απάντηση που παίρνω συνήθως είναι πάλι "12". Μετά όμως το ξανασκέφτονται και μου λένε "15". Το κακό όμως είναι ότι αν μου έλεγαν μια απάντηση, θα έπρεπε να ήταν μία από τις εξής δύο: 7, ή άπειρα! Ναι, καλά διαβάσατε. Ας δικαιολογήσουμε τις δύο απαντήσεις. Καταρχήν, γιατί 7; Για τον προφανή λόγο: C, D, E, F, G, A, B, ή Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι αντίστοιχα αν προτιμάτε ελληνιστί. Αυτά τα ονόματα αντιστοιχούν ακριβώς στα άσπρα πλήκτρα του πιάνου, σε ένα σύνολο από νότες που λέγεται "φυσική κλίμακα" (αν και το μόνο φυσικό που έχει είναι ότι παίζεται ευκολότερα από αρχάριο από τις άλλες), "Ντο Μείζων" κτλ. Αφού τα άσπρα πλήκτρα του πιάνου έχουν αυτά τα ονόματα, τα μαύρα πλήκτρα του πιάνου ποια ονόματα έχουν; Η στάνταρ απάντηση είναι "διέσεις/υφέσεις". Έτσι, το μαύρο πλήκτρο που βρίσκεται ακριβώς δεξιά του C θα λέγεται C#, ενώ επειδή βρίσκεται ακριβώς αριστερά του D θα λέγεται ταυτόχρονα και "Db". Διπλή ονομασία λοιπόν. Προσοχή: Τα ονόματα C# και Db δεν είναι προφανώς τα ίδια, αλλά συμπίπτουν σαν πλήκτρα στο πιάνο. Σε όργανα που μπορούν να παίζουν μικροδιαστήματα, όπως π.χ. βιολιά, τρομπόνια κτλ, δεν συμπίπτουν απαραίτητα ως τονικά ύψη. Αυτό έχει να κάνει με ιδιότητες προσαγωγέων, το αφήνουμε ασχολίαστο. Πάντως, επειδή ακριβώς συμπίπτουν στο πιάνο, θα ονομάζονται "εναρμόνιες". Άρα: Αν δύο ονόματα νοτών αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου, θα λέγονται "εναρμόνια". Ή θα λέμε ότι "οι νότες τάδε και τάδε είναι εναρμόνιες" ακριβώς όταν αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου (ή τάστο της κιθάρας, ας μην τα χαλάσουμε για αυτό!) Άρα, τα μαύρα πλήκτρα, με βάση τα άσπρα πλήκτρα που βρίσκονται δίπλα τους, θα λέγονται: "C#/Db", "D#/Eb" για τα δύο μαύρα ανάμεσα στα C και E, και "F#/Gb", "G#/Ab". "A#/Bb" για τα τρία μαύρα ανάμεσα στα F και B. Όλες οι διπλές ονομασίες είναι εναρμόνιες μεταξύ τους. Όλα μαζί λοιπόν: όνομα ανά πλήκτρο για τα άσπρα πλήκτρα x 7 πλήκτρα στην οκτάβα = 7x1 = 7 ονόματα, και ονόματα ανά πλήκτρο για τα μαύρα πλήκτρα x 5 μαύρα πλήκτρα στην οκτάβα= 2x5 = 10 ονόματα, σύνολο 7+10=17 ονόματα. Στη σειρά: C [C#/Db] D [D#/Eb] E F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B || C κτλ. (επανάληψη στην οκτάβα) όπου σκέτα τα άσπρα πλήκτρα και [...] τα μαύρα πλήκτρα. Όλα ωραία και καλά λοιπόν!!! Όχι. Δυστυχώς το παραπάνω είναι ελλιπές. Για να καταλάβουμε γιατί, πρέπει να δούμε λίγο πιο βαθιά τα πράγματα. Τι είναι η δίεση και η ύφεση; "Μα, σημείο αλλοιώσεως", θα μου πει κανείς. Δηλαδή; "Μπαίνει δίπλα στη νότα για να μας πει να την παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα (δίεση) ή χαμηλότερα (ύφεση) από την κανονική θέση της." Σωστό. Η δίεση και η ύφεση μας λένε να παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα ή χαμηλότερα από τη νότα στην οποία τοποθετούνται και μάλιστα χωρίς να αλλάξουμε το όνομα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε έναν πολύ εύκολο υπολογισμό: Νότα με γνωστό όνομα (από τις ""φυσικές") + Δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω. Π.χ. Ντο (γνωστό όνομα) + δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την Ντο. Πως θα την αποκαλούμε; Ντο Δίεση (C#). Μας εμποδίζει κανείς να κάνουμε το ίδιο με όλα τα ονόματα που ξέρουμε; Όχι βέβαια. Άρα, μπορούμε να βάλουμε δίεση και στο Μι. Τότε ποιά νότα θα είναι το Μι#; Θα συμπίπτει με το πλήκτρο Φα! Όμοια, μπορώ να βάλω δίεση στο Σι, και πέφτει πάνω στο Ντο. Με υφέσεις, μπορώ να βάλω ύφεση στο Φα, οπότε πέφτω στο Μι, ή στο Ντο, οπότε πέφτω στο Σι. Καινούριες εναρμόνιες λοιπόν. Έχουν νόημα όλα αυτά; Έχει νόημα να συζητάμε για E#, B#, Fb, Cb; Ναι, έχει. Από τη στιγμή που έχουμε ένα σύστημα που μπορεί να τις παράγει, είναι καλό να ξέρουμε το πως γίνεται. Και βέβαια, έχουν σημασία για τις κλίμακες. Ο ανανεωμένος μας χάρτης λοιπόν έχει τώρα τις εξής ονομασίες: B#/C [C#/Db] D [D#/Eb] E/Fb E#/F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B/Cb || B#/C κτλ. Σύνολο: 21 ονόματα: 7 σκέτα (C, D, E, F, G, A, B), 7 με δίεση (C#, D#, E#, F#, G#, A#, B#), και 7 με ύφεση (Cb, Db, Eb, Fb, Gb, Ab, Bb). Οι ακριβείς τους εναρμόνιες σχέσεις φαίνονται στην παραπάνω σειρά. Τελειώσαμε λοιπόν, έτσι; Όχι δυστυχώς. Διότι, κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως. Δηλαδή, μπορούμε κάλλιστα να βάλουμε δίεση σε νότα που ήδη έχει δίεση ή ύφεση, και ύφεση σε νότα που έχει ήδη ύφεση ή δίεση. Έτσι, π.χ. Αν βάλω δίεση στη νότα C#, θα πάρω τη νότα (C#)#, δηλαδή τη νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την C#. Αυτή πέφτει ακριβώς στο πλήκτρο D! Άρα, τo πλήκτρο D μπορώ να το ονομάσω και (C#)#. Στην πράξη, δεν γράφουμε (C#)#. Καταρχάς βγαίνει η παρένθεση, και μετά αντί για ## σημειώνουμε x, οπότε: (C#)# = C## = Cx, όπου x=##. Λέγεται διπλή δίεση. Άρα η νότα Cx = C## λέγεται "Ντο διπλή δίεση". Και βέβαια, οι νότες D και Cx είναι εναρμόνιες. Όμοια με υφέσεις. Μπορώ να βάλω π.χ. ύφεση στη νότα Eb, και να πάω στη (Eb)b, η οποία είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη Eb, και συμπίπτει πάλι με το πλήκτρο D! Πάλι οι παρενθέσεις φεύγουν - δεν υπάρχει όμως αυτή τη φορά σύμβολο για τις δύο υφέσεις όπως το x για τις διπλές διέσεις - και έτσι έχουμε ότι οι νότες D και Ebb ("Μι διπλή ύφεση") είναι εναρμόνιες. Άρα οι νότες Cx, D και Ebb είναι όλες εναρμόνιες, και αντιστοιχούν στο D του πιάνου. Μπορούμε να βάλουμε δίεση σε νότα με ύφεση; Ναι, αλλά η δίεση με την ύφεση αλληλοεξουδετερώνονται. Π.χ. η νότα (C#)b είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη C#, που είναι η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη C, δηλαδή στο τέλος η ίδια η C. Όμοια, αν έχουμε ύφεση σε νότα με διπλή δίεση, μένει απλή δίεση. Ας έχουμε στο μυαλό μας τη δίεση σαν "+1" και την ύφεση σαν "-1". Τότε, η νότα (Cb)x θα είναι -1+2 = +1, δηλαδή C#. Είναι πραγματικά παιχνιδάκι. Με βάση αυτό το σκεπτικό, έχουμε τώρα 35 ονόματα: 7 φυσικά, 7 με δίεση, 7 με ύφεση, 7 με διπλή δίεση, και 7 με διπλή ύφεση. Οι ακριβείς τους θέσεις και εναρμόνιες σχέσεις είναι οι εξής: B#/C/Dbb [Bx/C#/Db] Cx/D/Ebb [D#/Eb/Fbb] Dx/E/Fb E#/F/Gbb [Ex/F#/Gb] Fx/G/Abb [G#/Ab] Gx/A/Bbb [A#/Bb/Cbb] Ax/B/Cb || B#/C/Dbb κτλ. Άρα, όλα τα πλήκτρα έχουν από 3 ονομασίες το καθένα, εκτός από το G#/Ab που έχει μόνο δύο! Τελειώσαμε πια, έτσι; Δυστυχώς όχι. Όπως είπαμε παραπάνω, "κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως". Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βάλουμε διέσεις πάνω σε νότες με διπλές διέσεις, φτιάχνοντας τριπλές διέσεις - το ίδιο και με υφέσεις. Μετά, καινούριες διέσεις πάνω στις τριπλές, φτιάχνοντας τετραπλές διέσεις κτλ., και πάλι το ίδιο με τις υφέσεις. Που σταματάει αυτό; ΠΟΥΘΕΝΑ. Συνεχίζεται επ' άπειρον! Μάλιστα, μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: Κάθε 12 διέσεις έχω την ίδια νότα μια οκτάβα ψηλότερα. Οπότε σαν ονόματα συμπίπτουν, αλλά όχι ως πλήκτρα!!! Όμοια για υφέσεις, κάθε 12 από δαύτες έχουμε την ίδια νότα μια οκτάβα χαμηλότερα.Μπορώ να προσθέτω όσες διέσεις θέλω σε όσες διέσεις ή υφέσεις θέλω. Για να βγάλω άκρη, θεωρώ τις διέσεις σαν +1, τις υφέσεις σαν -1, βγάζω το αλγεβρικό τους άθροισμα, μετρώ από το στάνταρ πλήκτρο που ξέρω το αρχικό του όνομα, και τέλος. Παράδειγμα: Θέλω το πλήκτρο 4 ημιτόνια κάτω από το Cxxxx. Δηλαδή θέλω το (Cxxxx)bbbb. Θεωρώ ότι x=##=+2, άρα το Cxxxx είναι 4x2 = 8 ημιτόνια πάνω από το C. Αντίστοιχα, bbbb = 4 x (-1) = -4. Σύνολο: 8-4 = 4, άρα (Cxxxx)bbbb = Cxx, το οποίο είναι εναρμόνιο με το E! Είναι καλό να κάνετε εξάσκηση σε αυτά τα χαζά και μερικώς ανύπαρκτα πράγματα, για ένα και μόνο λόγο: δεν πρόκειται ποτέ να μασήσετε σε παρτιτούρα, πάντα θα μπορείτε να καταλάβετε τι πρέπει να παίξετε. Επίσης, θα έχετε μια πολύ σοβαρή βάση για να καταλάβετε τα διαστήματα, και αυτό είναι πραγματικά η βάση για τη μουσική σας ανάπτυξη. Διότι, το πρόβλημα που έχουν όλοι με τα διαστήματα είναι "γιατί να το λέω 4η ελαττωμένη αφού είναι το ίδιο με την 3η Μεγάλη;", και η απάντηση είναι ότι ΔΕΝ είναι το ίδιο. Αντιστοιχεί στις ίδιες νότες, αλλά το τονικό περιβάλλον είναι σαφώς διαφορετικό και για αυτό δεν θα ακουστεί καν το ίδιο. Αυτά παρακάτω... Ένα σχόλιο: Δεν υπάρχει κύκλος 4ης/5ης. Υπάρχει ΑΠΕΙΡΗ ΣΠΕΙΡΑ 4ης/5ης, την οποία κόβουμε σε συγκεκριμένα επιθυμητά σημεία, τα ενώνουμε και τα κάνουμε κύκλο. Σκεφθείτε το αυτό, δεν είναι δύσκολο. Εν τέλει λοιπόν, τι είναι τα σημεία αλλοιώσεως; Λοιπόν, φανταστείτε μία μηχανή που παίρνει μια είσοδο και δίνει μια έξοδο. Η δίεση είναι μηχανή που παίρνει για είσοδο ένα όνομα, και δίνει για έξοδο ένα όνομα ένα ημιτόνιο ψηλότερα από αυτό που πήρε, χωρίς να αλλάξει το όνομα της νότας που περιέχεται μέσα. Όμοια η ύφεση, και όλα τα σύμπλοκά τους. Υπό αυτήν την έννοια λοιπόν, τα σημεία αλλοιώσεως είναι συναρτήσεις. Με την έννοια του: #(Νότα) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη "Νότα" με το ίδιο όνομα, και θα συμβολίζεται "Νότα#" π.χ. #(C) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από το C, με το ίδιο όνομα = C# Στην πραγματικότητα λοιπόν, καθαρά ονόματα έχουμε μόνον τα 7 που ξέρουμε. Όλα τα άλλα είναι παράγωγα συναρτήσεων! Και η θλιβερή διαπίστωση της ημέρας: Αν οι 5 μαύρες νότες είχαν συγκεκριμένα ονόματα, όπως και οι C, D, E, F, G, A, B που ξέρουμε, π.χ. H, I, L, K, J ή ότι άλλο θέλετε, όλη η θεωρία θα ήταν απλούστερη, και πολλά ευτράπελα απλώς δεν θα υπήρχαν. Δυστυχώς, είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε σε ένα χρωματικό σύμπαν με μόνον 7 ονόματα, και αυτό έχει τις ολέθριες συνέπειες που έχει. Το βάρος της παράδοσης... [[Υπό την παραπάνω έννοια, η "αναίρεση" δεν είναι τίποτε άλλο από ενδεικτικό, όχι σημείο αλλοίωσης, αφού δεν αλλοιώνει το όνομα. Μας δείχνει ότι η νότα που συνοδεύει είναι φυσική, έχει αλγεβρικό άθροισμα 0 στα σημεία αλλοιώσεως. Φυσικά, αργότερα στις κλίμακες θα δούμε ότι η αναίρεση μπορεί στην πραγματικότητα να είναι σημείο αλλοιώσεως, εφόσον το φυσικό περιβάλλον της κλίμακας επιβάλει διέσεις ή υφέσεις εξ αρχής. Παρακάτω αυτά...]] ΑΣΚΗΣΗ Πάρτε κάθε ένα από τα 12 πλήκτρο του πιάνου μέσα στην οκτάβα (ή τάστο της κιθάρας στα πλαίσια μίας οκτάβας, αν προτιμάτε), και δώστε του όλα τα ονόματα, C, D, E, F, G, A και B, με την κατάλληλη προσθήκη διέσεων ή υφέσεων.Οι διέσεις ή υφέσεις να μην ξεπεράσουν τις 12 γιατί μετά έχετε επαναλήψεις. Παράδειγμα: Η νότα C του πιάνου, γράφεται ως εξής: C, Cxxxxxx, Cbbbbbbbbbbbb, Dbb, Dxxxxx, Ebbbb, Exxxx, Fbbbbb, Fxxx#, Gxx#, Gbbbbbbb, Ax#, Abbbbbbbbb, B#, Bbbbbbbbbbbb τα bold είναι τα πιο χρήσιμα, τα άλλα μουσειακό είδος, αλλά αν τα δείτε δεν θα τρομάξετε. Συνεχίστε εσείς με τις υπόλοιπες 11. Μην το αμελήσετε!
    2 βαθμοί
  11. Aγαπημένοι μου φίλοι και φίλες του NOIZ Ο cos_dr, Ο Άρχοντας των Συνθεσάιζερ, o Undisputed V-Synth Champion of the World, o Shogun του Sound Shaping, o....., o........, o............. PRESENTE Λίγο πριν έρθει και αυτό το καλοκαίρι. Ένα τελευταίο κομμάτι της σεζόν που δούλεψα τα βράδια των τελευταίων τριών ημερών πάνω στο Roland V-Synth και το τριτονάκι μου το μικρούλι. Χρησιμοποίησα το Sonar μου για το sequencing και τις άλλες παραγωγικές διαδικασίες. Ομολογώ πως διασκέδασα για άλλη μια φορά αφάνταστα με το αγαπημένο μου V-Synth που έχει κερδίσει τη μουσική καρδιά μου τα τελευταία δύο χρόνια και δεν το χορταίνω, λατρεύω να δουλεύω με αυτό. Απολαύστε το και να έχουμε όλοι ένα καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!!!!!! Ενωμένοι και μονιασμένοι για ένα καλύτερο αύριο!!!!!! Με ανάπτυξη και έξοδο στις αγορές!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, όπως πάντα. EDIT Μετά το σχόλιο του @yameth που με προβλημάτισε άλλαξα λίγο τα drums σύμφωνα με την εύστοχη υπόδειξή του. Νομίζω είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Θα μπορούσε να είναι και πιο τέλειο σίγουρα, αλλά νταξει μωρε.......... χαχαχαχαχαχαχα. Thanks!!!!! EDIT 2 Άλλη μια παρέμβαση για να χτυπάει καλύτερα το beat και μια μικρή αύξηση της έντασης των lead στη μέση. Τώρα μάλιστα! Χορεύεται χαχααχαχαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μετά από συζήτηση με έναν ΓΕΡΜΑΝΟ guru sound designer και μουσικό μιας κλειστής FB V-Synth users ομάδος, ο οποίος το άκουσε και μου πρότεινε να απενεργοποιήσω ένα side band φιλτρο που υπήρχε μέσα στα εφφε που πέρασα τα drums, το δοκίμασα και τώρα νομίζω πως είναι σωστότερο. Μάλλον είχε δίκιο. Ακούγεται καθαρότερα το ρυθμικό και δεν παραμορφώνει το σύνολο του κομματιού σε συνδυασμό με τους άλλους ήχους. Θα το κρατήσω έτσι.
    2 βαθμοί
  12. Σάν σήμερα, στίς 27 Μαΐου του 1840 πέθανε ο μεγαλύτερος βιρτουόζος του βιολιού,(κυρίως,καθώς ήταν και κιθαρίστας) Niccolo Paganini. Η δεξιοτεχνία του ήταν τέτοια,που σε συνδυασμό με τη μορφή του,είχε πυροδοτήσει θεωρίες,ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο και διάφορα τέτοια... Στο τέλος, ενός κονσέρτου του, στη Βιέννη,ο Beethoven του φίλησε τα χέρια. Συγχωρήστε μου τον πρόλογο,αλλά έχω τρέλα με τον Paganini. Και το ίδιο από κιθάρα. Αυτά τα εύκολα...
    2 βαθμοί
  13. αργεις αλλα τα βρισκεις τελικα..
    2 βαθμοί
  14. και αυτο αφιερωμενο εξαιρετικα στον @dimsonic
    2 βαθμοί
  15. Aυτα για τον αδερφο μου.
    2 βαθμοί
  16. 2 βαθμοί
  17. Μην κάνεις έτσι, με την Strat γίνεται καλύτερα. Με το τρέμολο, ζμπρώχνεις και τα ψωμάκια πάνω.
    2 βαθμοί
  18. Fusion όντως σε είχα για πολύ προχώ, αλλά όχι και τόσο! Τι είναι αυτά ρε!!!
    2 βαθμοί
  19. Εγώ ουσιαστικά έχω 1 προσέγγιση για studio και live ήχο, απλά αλλάζω κάποια πράγματα στα τελευταία βήματα, για να πάρω έναν studio ήχο μαζί μου έξω. Καταρχάς να πω ότι πάντα είμαι η μόνη κιθάρα στη μπάντα, οπότε ποτέ δεν φτιάχνω ένα patch ή έναν ήχο με σκοπό να "ακουστώ". Αναγκαστικά θα ακουστώ. ? Ας ξεκινήσω από το πρώτο βήμα, το οποίο δεν αλλάζει ποτέ. Marshall! ? Με αυτό τον miced ήχο μεγάλωσα, αυτόν κυνηγάω και αυτός μ'αρέσει. Από SLP '59 έως modded Marshall brands τύπου Friedman, Bogner, κλπ, μου αρέσουν όλα αυτά τα ηχοχρώματα. Οπότε είτε ξεκινάω με έναν πραγματικό Marshall, είτε με ένα Marshall amp sim. Δεύτερο βήμα είναι πάντα η επιλογή Impulse Response, το οποίο είναι και το σημαντικότερο στη διαδικασία που ακολουθώ. Ανάλογα με το είδος πηγαίνω είτε σε V30s, είτε σε Greenbacks, είτε σε κάποιο συνδυασμό. Συνήθως είναι V30s με Creambacks ή Greenbacks με JBL D-120. Όταν θέλω να κρατήσω απλά τα πράγματα πάω με V30s γιατί οι καμπίνες που χρησιμοποιώ φοράνε τέτοια μεγάφωνα. Τρίτο βήμα είναι να σετάρω τον ενισχυτή χωρίς κάποιο stompbox μπροστά. 9 στις 10 φορές θα δώσω αρκετά μεσαία, λίιιγα πρίμα και το μπάσο θα το αφήσω ως έχει. Αυτός είναι ο "καθαρός" μου αλλά και crunch ήχος. Με το volume knob της κιθάρας στη μέση παίρνω σπασμένο καθαρό, με το knob στο 10 έχω crunch. Μετά θα σπρώξω τον ενισχυτή με ένα drive τύπου Klon, γιατί δε μ'αρέσει να χρωματίζεται πολύ ο core ήχος μου, θέλω λίγο παραπάνω από όλα όσα δίνει ήδη ο ενισχυτής. Αν δε μπορώ να έχω τέτοιο πετάλι χρησιμοποιώ το κλασικό και αγαπημένο SD-1 με ελάχιστο drive και το volume στο 10. Τέλος, θα βάλω μια τρίχα reverb (5-10%, ανάλογα το είδος), για να κάτσει λίγο πιο ωραία στο χώρο ο ήχος μου. Συνήθως δε χρησιμοποιώ άλλα εφέ, αλλά όλα είναι πριν το reverb και εννοείται στο FX Loop. Ελπίζω κάποια στιγμή αύριο να ανεβάσω παραδείγματα.
    2 βαθμοί
  20. Βλέποντας αυτήν την θεσπέσια καλοκαιρινή PRS δεν άντεξα και άνοιξα αυτό το θέμα. Και όμως δεν την θέλω κύριοι. Πρέπει πρώτα να γίνω ο 5x παίκτης που είμαι για να δικαιολογήσω να βγω με αυτό το φαντεζί εργαλείο. Και φυσικά μερικοί από σας θα την δουν με μισό μάτι, είται ως κακόγουστη, κιτς ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ απ' την άλλη την βρίσκω ασύλληπτα όμορφη απ'το σχήμα μέχρι τα χρώματα πώς δένουν και τα πουλιά στην ταστιέρα. Θα βγαίνατε με αυτήν στην σκηνή? Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε ποιές θεωρείτε εσείς ασύλληπτης ομορφιάς κιθάρες. Μοιραστείτε τις εδώ να πάρουμε μια γεύση και για το γούστο του καθενός. ?
    1 βαθμός
  21. "Μας φτύνανε, είχαμε γέμισε χλεπες και τους φτυναμε και εμείς. Ήταν το πιο σουρεαλιστικό λάιβ." - Slash "Έχω πάντα στα pedalboard μου ενα Fuzz face. Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ αλλά μου αρέσει που μοιάζει με νάρκη." - Malmsteen "Ahora vento mama chola mama chola Ahora vento mama chola" - Santana "Το τελευταίο μας, το αποχαιρετιστήριο τουρ. Μέχρι το επόμενο." - Scorpions
    1 βαθμός
  22. Παίζω το 5ο σε ακουστική κιθάρα. Είναι επίπονο να το μάθεις, παράνοια να το τρέξεις και φρίκη να το καθαρίσεις, αλλά αξίζει τον κόπο. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να παιχτεί σε υψηλές ταχύτητες, καθαρά και δίχως λάθη. Αλλά και έξτρα πορωτικό σα σύνθεση, ήταν τρελό αλάνι ο Νικολό
    1 βαθμός
  23. 1 βαθμός
  24. πιθανον να εχουν παρει από τη steinberg οσα χρειαζονται για τις παραγγελιες. απο την αλλη σιγουρα δεν θελουν να τους μεινουν
    1 βαθμός
  25. Σιγά - σιγά μπαίνουν και τα μπλοκς. Σειρά εχει το κανάλι στου truss rod και μετά κολλάω ταστιέρα. απο κει και περα fretboard radius side dot markers ταστα - ταστοδουλειά Neck προφιλ και φινιρισμα. hmmmm έχουμε δρόμο ακόμα
    1 βαθμός
  26. Τι έχει κάνει ο άνθρωπας ρεεεεε! http://www.mykaguitars.com/instruments/151/default.htm
    1 βαθμός
  27. Έτσι και για λίγο οφθαλμόλουτρο....https://www.scharpach.com/archtop/
    1 βαθμός
  28. Άσε ρε τα σάπια... εσένα τουλάχιστον σου αξίζει! Εγώ της πέφτω μικρός....
    1 βαθμός
  29. Τώρα μάλιστα....έτσι εξηγείται! Πάντως για καυσόξυλα και φτυάρι για ψωμιά, καλές είναι οι κιθάρες σου Στράτε....
    1 βαθμός
  30. ο Gadson....πιο pocket πεθαινεις.. Τι ωραια μπαντα
    1 βαθμός
  31. Kαλησπερα στην παρεα.Ανοιγω ενα θεμα οχι ωστε να υπαρξει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ απαντηση για το ποιος ειναι ο ΑΓΙΟΣ ΗΧΟΣ καθως ειναι εντελως υποκειμενικο αυτο αλλα για να φτιαξουμε εναν μπουσουλα....καποιες παραδοχες αν θελετε ωστε να χτιζουμε "σωστα" τον ηχο μας.Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο ηχος που θελουμε να χτισουμε ειναι: HIGH GAIN RYTHM GUITAR HIGH GAIN LEAD GUITAR Ξεκιναω εγω λοιπον λεγοντας τι προσεχω σε ενα patch. 1.Eνας κανονας που (με τον καιρο) μου αποτυπωθηκε ειναι το...less is more.Δεν θελει να το παρακανουμε με το gain.Χανουμε ευκρινεια και δυναμικες στο παιξιμο. 2.Για να βγουμε μπροστα στη μιξη...πρωτα να δωσουμε ενα κλικ στα mids παρα στο volume 3.Kαποια πεταλια μονο και μονο το layer που προσφερουν οταν ειναι ανοιχτα ειναι το κερασακι στην τουρτα. 4.Στησιμο του patch σε εντασεις και συνθηκες φουλ μπαντας και οχι μονο του... 5.Ξεκιναμε με το eq ολα ωρα 12.Αν μπορουμε να φτασουμε στο επιθυμητο αποτελεσμα πειραζοντας ενα μονο part της αλυσιδας το προτιμουμε απο το αν εχουμε το ιδιο αποτελεσμα πειραζοντας περισσοτερα.(οχι μονο στο eq-ing...παντου) Προχειρα προχειρα αυτα μου ερχονται σαν βασικα...(ειναι και αλλα βεβαια) Ποιοι ειναι οι δικοι σας κανονες-αρχές και ποιες οι κοκκινες γραμμες που βαζετε οταν χτιζετε εναν ηχο για το συγκεκριμενο στυλ που προανεφερα;
    1 βαθμός
  32. Εδώ ο Λεωνίδας Καβάκος σε ταχύτητες ... Formula 1 :
    1 βαθμός
  33. 1 βαθμός
  34. Οσον αφορα τις ακουστικες, οσο πιο απλη και ταπεινη, τοσο πιο ομορφη...
    1 βαθμός
  35. (τρία πράματα δεν μπορώ σε αυτή τη ζωή: Τον πατσά, το headstock του Suhr και το headstock του Paul του Reed του Smith).
    1 βαθμός
  36. Jeans distressed μαύρο/γκρι fitted tshirt και χαλασμένη strat. Και να μη ξες να παίζεις, θα φύγεις με γυναίκα (άμα βλέπεσαι) με αυτή που πόσταρες, θα φύγεις με το Φλωρινιώτη?
    1 βαθμός
  37. το maple σε συνδυασμό με αποχρώσεις ( περίπου ) κόκκινου ή μπλε μ' αρέσει αρκετά ή και πιο απαλά χρώματα με σκούρο maple Σε Les Paul με αρέσουν τέτοιες αποχρώσεις ( ας πούμε σκούρο burst ;;; )
    1 βαθμός
  38. και γω και μου προσθέτει μεγάλη αντιπάθεια
    1 βαθμός
  39. Aν επιμένεις και θέλεις σώνει και ντε 100% με βεβαιότητα και σίγουρα είσαι αποφασισμένος χωρίς δέυτερη σκέψη για τυχόν, υποτιθέμενη αλλαγή χρώματος, θα σου έλεγα: Ωραία η σκέψη για alternative headstock. Starcaster ίσως? Ή κανα Bigsby Merle Travis? Eγώ θα σκεφτόμουν επίσης ένα φλαμπέ μαπλέ με rosewood με matchin' headstock (ala Alderbody) με tru-oil. Eπίσης θα τολμούσα Jaguar layout αντί για Jazzmaster, με extra μέταλλα και plates. Kαι λευκά witch hat knobs. Σε περίπτωση που αλλάξεις γνώμη και θες σώνει και καλά να το κάνεις burgundy mist με gold anodized pickguard, maple ταστιέρα+dots+binding tortoise, λευκά πλαστικά (πεπαλαιωμένα φυσικά), με matching jazzmaster χεστοκ πες να σου πώ καμιά ιδέα πώς να την κάνεις.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...