Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/28/19 σε όλα
-
Το πως γράφονται οι νότες φαίνεται απλό, λυμένο θέμα, έτσι; Κι όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο παρόν άρθρο υπάρχουν ορισμένα λίγο έως πολύ τραβηγμένα πράγματα, αλλά είναι σημαντικό να τα ξέρει κανείς για να καταλάβει το πως λειτουργεί το σύστημα μουσικής γραφής, ο μηχανισμός. Αυτό είναι προαπαιτούμενο ώστε να μπορέσει να κατανοήσει σε βάθος τα διαστήματα, την κατασκευή κλιμάκων, συγχορδιών, μεταβάσεις από τη μία στην άλλη, κτλ. Μην τα θεωρήσετε τετριμμένα, δεν είναι! Αντίθετα, δημιουργούν παρανοήσεις συνεχώς, τις οποίες και δεν θα έχετε εφόσον τα κατέχετε. Καλή υπομονή! Πόσες νότες έχουμε στη χρωματική κλίμακα; Απάντηση: 12. Πόσα ονόματα έχουμε για νότες; Απάντηση: Η πρώτη απάντηση που παίρνω συνήθως είναι πάλι "12". Μετά όμως το ξανασκέφτονται και μου λένε "15". Το κακό όμως είναι ότι αν μου έλεγαν μια απάντηση, θα έπρεπε να ήταν μία από τις εξής δύο: 7, ή άπειρα! Ναι, καλά διαβάσατε. Ας δικαιολογήσουμε τις δύο απαντήσεις. Καταρχήν, γιατί 7; Για τον προφανή λόγο: C, D, E, F, G, A, B, ή Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι αντίστοιχα αν προτιμάτε ελληνιστί. Αυτά τα ονόματα αντιστοιχούν ακριβώς στα άσπρα πλήκτρα του πιάνου, σε ένα σύνολο από νότες που λέγεται "φυσική κλίμακα" (αν και το μόνο φυσικό που έχει είναι ότι παίζεται ευκολότερα από αρχάριο από τις άλλες), "Ντο Μείζων" κτλ. Αφού τα άσπρα πλήκτρα του πιάνου έχουν αυτά τα ονόματα, τα μαύρα πλήκτρα του πιάνου ποια ονόματα έχουν; Η στάνταρ απάντηση είναι "διέσεις/υφέσεις". Έτσι, το μαύρο πλήκτρο που βρίσκεται ακριβώς δεξιά του C θα λέγεται C#, ενώ επειδή βρίσκεται ακριβώς αριστερά του D θα λέγεται ταυτόχρονα και "Db". Διπλή ονομασία λοιπόν. Προσοχή: Τα ονόματα C# και Db δεν είναι προφανώς τα ίδια, αλλά συμπίπτουν σαν πλήκτρα στο πιάνο. Σε όργανα που μπορούν να παίζουν μικροδιαστήματα, όπως π.χ. βιολιά, τρομπόνια κτλ, δεν συμπίπτουν απαραίτητα ως τονικά ύψη. Αυτό έχει να κάνει με ιδιότητες προσαγωγέων, το αφήνουμε ασχολίαστο. Πάντως, επειδή ακριβώς συμπίπτουν στο πιάνο, θα ονομάζονται "εναρμόνιες". Άρα: Αν δύο ονόματα νοτών αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου, θα λέγονται "εναρμόνια". Ή θα λέμε ότι "οι νότες τάδε και τάδε είναι εναρμόνιες" ακριβώς όταν αντιστοιχούν στο ίδιο πλήκτρο του πιάνου (ή τάστο της κιθάρας, ας μην τα χαλάσουμε για αυτό!) Άρα, τα μαύρα πλήκτρα, με βάση τα άσπρα πλήκτρα που βρίσκονται δίπλα τους, θα λέγονται: "C#/Db", "D#/Eb" για τα δύο μαύρα ανάμεσα στα C και E, και "F#/Gb", "G#/Ab". "A#/Bb" για τα τρία μαύρα ανάμεσα στα F και B. Όλες οι διπλές ονομασίες είναι εναρμόνιες μεταξύ τους. Όλα μαζί λοιπόν: όνομα ανά πλήκτρο για τα άσπρα πλήκτρα x 7 πλήκτρα στην οκτάβα = 7x1 = 7 ονόματα, και ονόματα ανά πλήκτρο για τα μαύρα πλήκτρα x 5 μαύρα πλήκτρα στην οκτάβα= 2x5 = 10 ονόματα, σύνολο 7+10=17 ονόματα. Στη σειρά: C [C#/Db] D [D#/Eb] E F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B || C κτλ. (επανάληψη στην οκτάβα) όπου σκέτα τα άσπρα πλήκτρα και [...] τα μαύρα πλήκτρα. Όλα ωραία και καλά λοιπόν!!! Όχι. Δυστυχώς το παραπάνω είναι ελλιπές. Για να καταλάβουμε γιατί, πρέπει να δούμε λίγο πιο βαθιά τα πράγματα. Τι είναι η δίεση και η ύφεση; "Μα, σημείο αλλοιώσεως", θα μου πει κανείς. Δηλαδή; "Μπαίνει δίπλα στη νότα για να μας πει να την παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα (δίεση) ή χαμηλότερα (ύφεση) από την κανονική θέση της." Σωστό. Η δίεση και η ύφεση μας λένε να παίξουμε ένα ημιτόνιο ψηλότερα ή χαμηλότερα από τη νότα στην οποία τοποθετούνται και μάλιστα χωρίς να αλλάξουμε το όνομα. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε έναν πολύ εύκολο υπολογισμό: Νότα με γνωστό όνομα (από τις ""φυσικές") + Δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω. Π.χ. Ντο (γνωστό όνομα) + δίεση = η νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την Ντο. Πως θα την αποκαλούμε; Ντο Δίεση (C#). Μας εμποδίζει κανείς να κάνουμε το ίδιο με όλα τα ονόματα που ξέρουμε; Όχι βέβαια. Άρα, μπορούμε να βάλουμε δίεση και στο Μι. Τότε ποιά νότα θα είναι το Μι#; Θα συμπίπτει με το πλήκτρο Φα! Όμοια, μπορώ να βάλω δίεση στο Σι, και πέφτει πάνω στο Ντο. Με υφέσεις, μπορώ να βάλω ύφεση στο Φα, οπότε πέφτω στο Μι, ή στο Ντο, οπότε πέφτω στο Σι. Καινούριες εναρμόνιες λοιπόν. Έχουν νόημα όλα αυτά; Έχει νόημα να συζητάμε για E#, B#, Fb, Cb; Ναι, έχει. Από τη στιγμή που έχουμε ένα σύστημα που μπορεί να τις παράγει, είναι καλό να ξέρουμε το πως γίνεται. Και βέβαια, έχουν σημασία για τις κλίμακες. Ο ανανεωμένος μας χάρτης λοιπόν έχει τώρα τις εξής ονομασίες: B#/C [C#/Db] D [D#/Eb] E/Fb E#/F [F#/Gb] G [G#/Ab] A [A#/Bb] B/Cb || B#/C κτλ. Σύνολο: 21 ονόματα: 7 σκέτα (C, D, E, F, G, A, B), 7 με δίεση (C#, D#, E#, F#, G#, A#, B#), και 7 με ύφεση (Cb, Db, Eb, Fb, Gb, Ab, Bb). Οι ακριβείς τους εναρμόνιες σχέσεις φαίνονται στην παραπάνω σειρά. Τελειώσαμε λοιπόν, έτσι; Όχι δυστυχώς. Διότι, κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως. Δηλαδή, μπορούμε κάλλιστα να βάλουμε δίεση σε νότα που ήδη έχει δίεση ή ύφεση, και ύφεση σε νότα που έχει ήδη ύφεση ή δίεση. Έτσι, π.χ. Αν βάλω δίεση στη νότα C#, θα πάρω τη νότα (C#)#, δηλαδή τη νότα ακριβώς ένα ημιτόνιο πάνω από την C#. Αυτή πέφτει ακριβώς στο πλήκτρο D! Άρα, τo πλήκτρο D μπορώ να το ονομάσω και (C#)#. Στην πράξη, δεν γράφουμε (C#)#. Καταρχάς βγαίνει η παρένθεση, και μετά αντί για ## σημειώνουμε x, οπότε: (C#)# = C## = Cx, όπου x=##. Λέγεται διπλή δίεση. Άρα η νότα Cx = C## λέγεται "Ντο διπλή δίεση". Και βέβαια, οι νότες D και Cx είναι εναρμόνιες. Όμοια με υφέσεις. Μπορώ να βάλω π.χ. ύφεση στη νότα Eb, και να πάω στη (Eb)b, η οποία είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη Eb, και συμπίπτει πάλι με το πλήκτρο D! Πάλι οι παρενθέσεις φεύγουν - δεν υπάρχει όμως αυτή τη φορά σύμβολο για τις δύο υφέσεις όπως το x για τις διπλές διέσεις - και έτσι έχουμε ότι οι νότες D και Ebb ("Μι διπλή ύφεση") είναι εναρμόνιες. Άρα οι νότες Cx, D και Ebb είναι όλες εναρμόνιες, και αντιστοιχούν στο D του πιάνου. Μπορούμε να βάλουμε δίεση σε νότα με ύφεση; Ναι, αλλά η δίεση με την ύφεση αλληλοεξουδετερώνονται. Π.χ. η νότα (C#)b είναι η νότα ένα ημιτόνιο κάτω από τη C#, που είναι η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη C, δηλαδή στο τέλος η ίδια η C. Όμοια, αν έχουμε ύφεση σε νότα με διπλή δίεση, μένει απλή δίεση. Ας έχουμε στο μυαλό μας τη δίεση σαν "+1" και την ύφεση σαν "-1". Τότε, η νότα (Cb)x θα είναι -1+2 = +1, δηλαδή C#. Είναι πραγματικά παιχνιδάκι. Με βάση αυτό το σκεπτικό, έχουμε τώρα 35 ονόματα: 7 φυσικά, 7 με δίεση, 7 με ύφεση, 7 με διπλή δίεση, και 7 με διπλή ύφεση. Οι ακριβείς τους θέσεις και εναρμόνιες σχέσεις είναι οι εξής: B#/C/Dbb [Bx/C#/Db] Cx/D/Ebb [D#/Eb/Fbb] Dx/E/Fb E#/F/Gbb [Ex/F#/Gb] Fx/G/Abb [G#/Ab] Gx/A/Bbb [A#/Bb/Cbb] Ax/B/Cb || B#/C/Dbb κτλ. Άρα, όλα τα πλήκτρα έχουν από 3 ονομασίες το καθένα, εκτός από το G#/Ab που έχει μόνο δύο! Τελειώσαμε πια, έτσι; Δυστυχώς όχι. Όπως είπαμε παραπάνω, "κανείς δεν μας εμποδίζει να βάλουμε σημείο αλλοιώσεως σε νότα που ήδη έχει σημείο αλλοιώσεως". Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να βάλουμε διέσεις πάνω σε νότες με διπλές διέσεις, φτιάχνοντας τριπλές διέσεις - το ίδιο και με υφέσεις. Μετά, καινούριες διέσεις πάνω στις τριπλές, φτιάχνοντας τετραπλές διέσεις κτλ., και πάλι το ίδιο με τις υφέσεις. Που σταματάει αυτό; ΠΟΥΘΕΝΑ. Συνεχίζεται επ' άπειρον! Μάλιστα, μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία: Κάθε 12 διέσεις έχω την ίδια νότα μια οκτάβα ψηλότερα. Οπότε σαν ονόματα συμπίπτουν, αλλά όχι ως πλήκτρα!!! Όμοια για υφέσεις, κάθε 12 από δαύτες έχουμε την ίδια νότα μια οκτάβα χαμηλότερα.Μπορώ να προσθέτω όσες διέσεις θέλω σε όσες διέσεις ή υφέσεις θέλω. Για να βγάλω άκρη, θεωρώ τις διέσεις σαν +1, τις υφέσεις σαν -1, βγάζω το αλγεβρικό τους άθροισμα, μετρώ από το στάνταρ πλήκτρο που ξέρω το αρχικό του όνομα, και τέλος. Παράδειγμα: Θέλω το πλήκτρο 4 ημιτόνια κάτω από το Cxxxx. Δηλαδή θέλω το (Cxxxx)bbbb. Θεωρώ ότι x=##=+2, άρα το Cxxxx είναι 4x2 = 8 ημιτόνια πάνω από το C. Αντίστοιχα, bbbb = 4 x (-1) = -4. Σύνολο: 8-4 = 4, άρα (Cxxxx)bbbb = Cxx, το οποίο είναι εναρμόνιο με το E! Είναι καλό να κάνετε εξάσκηση σε αυτά τα χαζά και μερικώς ανύπαρκτα πράγματα, για ένα και μόνο λόγο: δεν πρόκειται ποτέ να μασήσετε σε παρτιτούρα, πάντα θα μπορείτε να καταλάβετε τι πρέπει να παίξετε. Επίσης, θα έχετε μια πολύ σοβαρή βάση για να καταλάβετε τα διαστήματα, και αυτό είναι πραγματικά η βάση για τη μουσική σας ανάπτυξη. Διότι, το πρόβλημα που έχουν όλοι με τα διαστήματα είναι "γιατί να το λέω 4η ελαττωμένη αφού είναι το ίδιο με την 3η Μεγάλη;", και η απάντηση είναι ότι ΔΕΝ είναι το ίδιο. Αντιστοιχεί στις ίδιες νότες, αλλά το τονικό περιβάλλον είναι σαφώς διαφορετικό και για αυτό δεν θα ακουστεί καν το ίδιο. Αυτά παρακάτω... Ένα σχόλιο: Δεν υπάρχει κύκλος 4ης/5ης. Υπάρχει ΑΠΕΙΡΗ ΣΠΕΙΡΑ 4ης/5ης, την οποία κόβουμε σε συγκεκριμένα επιθυμητά σημεία, τα ενώνουμε και τα κάνουμε κύκλο. Σκεφθείτε το αυτό, δεν είναι δύσκολο. Εν τέλει λοιπόν, τι είναι τα σημεία αλλοιώσεως; Λοιπόν, φανταστείτε μία μηχανή που παίρνει μια είσοδο και δίνει μια έξοδο. Η δίεση είναι μηχανή που παίρνει για είσοδο ένα όνομα, και δίνει για έξοδο ένα όνομα ένα ημιτόνιο ψηλότερα από αυτό που πήρε, χωρίς να αλλάξει το όνομα της νότας που περιέχεται μέσα. Όμοια η ύφεση, και όλα τα σύμπλοκά τους. Υπό αυτήν την έννοια λοιπόν, τα σημεία αλλοιώσεως είναι συναρτήσεις. Με την έννοια του: #(Νότα) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από τη "Νότα" με το ίδιο όνομα, και θα συμβολίζεται "Νότα#" π.χ. #(C) = η νότα ένα ημιτόνιο πάνω από το C, με το ίδιο όνομα = C# Στην πραγματικότητα λοιπόν, καθαρά ονόματα έχουμε μόνον τα 7 που ξέρουμε. Όλα τα άλλα είναι παράγωγα συναρτήσεων! Και η θλιβερή διαπίστωση της ημέρας: Αν οι 5 μαύρες νότες είχαν συγκεκριμένα ονόματα, όπως και οι C, D, E, F, G, A, B που ξέρουμε, π.χ. H, I, L, K, J ή ότι άλλο θέλετε, όλη η θεωρία θα ήταν απλούστερη, και πολλά ευτράπελα απλώς δεν θα υπήρχαν. Δυστυχώς, είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε σε ένα χρωματικό σύμπαν με μόνον 7 ονόματα, και αυτό έχει τις ολέθριες συνέπειες που έχει. Το βάρος της παράδοσης... [[Υπό την παραπάνω έννοια, η "αναίρεση" δεν είναι τίποτε άλλο από ενδεικτικό, όχι σημείο αλλοίωσης, αφού δεν αλλοιώνει το όνομα. Μας δείχνει ότι η νότα που συνοδεύει είναι φυσική, έχει αλγεβρικό άθροισμα 0 στα σημεία αλλοιώσεως. Φυσικά, αργότερα στις κλίμακες θα δούμε ότι η αναίρεση μπορεί στην πραγματικότητα να είναι σημείο αλλοιώσεως, εφόσον το φυσικό περιβάλλον της κλίμακας επιβάλει διέσεις ή υφέσεις εξ αρχής. Παρακάτω αυτά...]] ΑΣΚΗΣΗ Πάρτε κάθε ένα από τα 12 πλήκτρο του πιάνου μέσα στην οκτάβα (ή τάστο της κιθάρας στα πλαίσια μίας οκτάβας, αν προτιμάτε), και δώστε του όλα τα ονόματα, C, D, E, F, G, A και B, με την κατάλληλη προσθήκη διέσεων ή υφέσεων.Οι διέσεις ή υφέσεις να μην ξεπεράσουν τις 12 γιατί μετά έχετε επαναλήψεις. Παράδειγμα: Η νότα C του πιάνου, γράφεται ως εξής: C, Cxxxxxx, Cbbbbbbbbbbbb, Dbb, Dxxxxx, Ebbbb, Exxxx, Fbbbbb, Fxxx#, Gxx#, Gbbbbbbb, Ax#, Abbbbbbbbb, B#, Bbbbbbbbbbbb τα bold είναι τα πιο χρήσιμα, τα άλλα μουσειακό είδος, αλλά αν τα δείτε δεν θα τρομάξετε. Συνεχίστε εσείς με τις υπόλοιπες 11. Μην το αμελήσετε!6 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
@Αετός δε θυμάμαι να σου έκανα δώρο στα γενέθλια σου. Voila! Ένα dvd που όλοι αξίζει να δουν. Ένα ταξίδι ολόκληρο.4 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
Σάν σήμερα, στίς 27 Μαΐου του 1840 πέθανε ο μεγαλύτερος βιρτουόζος του βιολιού,(κυρίως,καθώς ήταν και κιθαρίστας) Niccolo Paganini. Η δεξιοτεχνία του ήταν τέτοια,που σε συνδυασμό με τη μορφή του,είχε πυροδοτήσει θεωρίες,ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στο διάβολο και διάφορα τέτοια... Στο τέλος, ενός κονσέρτου του, στη Βιέννη,ο Beethoven του φίλησε τα χέρια. Συγχωρήστε μου τον πρόλογο,αλλά έχω τρέλα με τον Paganini. Και το ίδιο από κιθάρα. Αυτά τα εύκολα...3 βαθμοί
-
Τουλαχιστον εχει την τιμιοτητα να το λεει(σε καμποσες συνεντευξεις που εχω διαβασει). Kατι ειναι κι αυτο. Επισης αναφερει και για τον Moore που του ειχε πει οτι τον κοπιαρει. Το δεχτηκε και τουτο,σε ενα βαθμο. Και εδω που τα λεμε δεν ειναι ευκολο να παραδεχεσαι τετοια πραγματα οταν εισαι ο Μασας. Εδω οι GVF λενε οτι δεν εχουν "ξεπατικωσει" Ζεπελιν αλλα πιο οτι πολυ γουσταρουν Aerosmith. Το λες και ανεκδοτο.?? Θα πεις ειναι και οι μανατζαραιοι στη μεση. Δεκτο.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
πολλές φορές συμβαίνει να είσαι παραγωγικός με ένα μηχανάκι και να τεμπελιάζεις με μια σύγχρονη μηχανή. Ελπίζω να μη συμβεί το δεύτερο3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Όχι ρε συ. Η σωστή απάντηση θα έπρεπε να είναι..... - Πόσες κιθάρες έχεις; - Μόνο μια. - Έλα ρε, μόνο μια? - Έχω και 4 Τελεκάστερ.2 βαθμοί
-
Kαλησπερα στην παρεα.Ανοιγω ενα θεμα οχι ωστε να υπαρξει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ απαντηση για το ποιος ειναι ο ΑΓΙΟΣ ΗΧΟΣ καθως ειναι εντελως υποκειμενικο αυτο αλλα για να φτιαξουμε εναν μπουσουλα....καποιες παραδοχες αν θελετε ωστε να χτιζουμε "σωστα" τον ηχο μας.Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο ηχος που θελουμε να χτισουμε ειναι: HIGH GAIN RYTHM GUITAR HIGH GAIN LEAD GUITAR Ξεκιναω εγω λοιπον λεγοντας τι προσεχω σε ενα patch. 1.Eνας κανονας που (με τον καιρο) μου αποτυπωθηκε ειναι το...less is more.Δεν θελει να το παρακανουμε με το gain.Χανουμε ευκρινεια και δυναμικες στο παιξιμο. 2.Για να βγουμε μπροστα στη μιξη...πρωτα να δωσουμε ενα κλικ στα mids παρα στο volume 3.Kαποια πεταλια μονο και μονο το layer που προσφερουν οταν ειναι ανοιχτα ειναι το κερασακι στην τουρτα. 4.Στησιμο του patch σε εντασεις και συνθηκες φουλ μπαντας και οχι μονο του... 5.Ξεκιναμε με το eq ολα ωρα 12.Αν μπορουμε να φτασουμε στο επιθυμητο αποτελεσμα πειραζοντας ενα μονο part της αλυσιδας το προτιμουμε απο το αν εχουμε το ιδιο αποτελεσμα πειραζοντας περισσοτερα.(οχι μονο στο eq-ing...παντου) Προχειρα προχειρα αυτα μου ερχονται σαν βασικα...(ειναι και αλλα βεβαια) Ποιοι ειναι οι δικοι σας κανονες-αρχές και ποιες οι κοκκινες γραμμες που βαζετε οταν χτιζετε εναν ηχο για το συγκεκριμενο στυλ που προανεφερα;2 βαθμοί
-
Τελικά η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό.... Πολλές από τις κιθάρες που ποσταρίστηκαν, θα αρνιόμουν ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ να της πιάσω και να εμφανιστώ σε κάποιο λάιβ δημόσια με αυτές ?2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Τρομερο το ντοκυμαντερ αυτο, σημειο αναφορας πραγματικα! Μετα τον Bream το χαος! Πολυ ενδιαφερον επισης και το Julian Bream: My Life in Music που εστιαζει πιο πολυ στην καριερα του Bream, νομιζω υπαρχει επισης ολοκληρο στο youtube.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν ειναι μονο θεμα αντοχης,που φυσικα δεν ειναι δυνατον στα 50 φευγα να κοιμασαι στις 4 το πρωι και να ξυπνας στις 6. Ειναι και θεμα ενδιαφεροντος....για να βγω τα μεσανυχτα απο το σπιτι μου πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ special το live. Να παιζει ο Nick Cave στο μπαρακι του Μητσου να παω και στις 3 το πρωι ? ,να παιζει ο Μπαμπης ο Σουγιας διασκευες δεν παω με τιποτα ,αν ο Μπαμπης ο Σουγιας ειναι φιλος μου και εβγαινε στις 8 θα πηγαινα φυσικα...αλλα μιλαμε για ΘΥΣΙΑ που δεν την κανεις ετσι ευκολα... Τωρα οταν ημουν 20-30 επαιζαν και "αλλα" κολπα τα οποια ετσι κι αλλιως ηταν και ο ΛΟΓΟΣ να βγεις απο το σπιτι σου.....οποτε δεν υπηρχε θεμα "ξενυχτιου" ειδικα αν τα μωρα ηταν ενδιαφεροντα....στην ΝΥ που ημουνα κοιμομουν μονο τα...απογευματα και ..μερα παρα μερα μονο....στα 80s ? Τωρα τι να παω να κανω 50 χρονωνΕ ανθρωπΑς στα ...μπαρακια...να με βλεπουν τα πιπινια και να λενε....."παμε λιγο πιο μακρυα ηρθε ο παιδερας? " Ασε...καλυτερα Netflix και αγιος ο Θεος...δεν θα ξεφτιλιστω τωρα στα γεραματα... ?2 βαθμοί
-
Όλα φτιΑνουντοσανε. Λεφτά να'χεις να ξοδεύεις μόνο. Επίσης υπάρχει και η λύση να αγοράσει και ένα ΒΕΛΟΣ και να έχει κιθάρα/τόξο 2 σε 1.2 βαθμοί
-
@fusiongtr πόσο ισχυει... Τον πρέπων χρόνο να αφιερώσει κανεις και ειναι εγγυημένα ένα ταξίδι φανταστικό. Έχουν κάνει πραγματικά κορυφαία δουλειά σε δαυτο.2 βαθμοί
-
Εγώ πάντως ευχαριστώ! Θα το δω με την ησυχία μου κάποια στιγμή, να φτερουγίσει η ψυχή μου στα Τολέδα και στις Αλάμπρες. Τεράστιος ο Bream.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
παιδια σε αυτο το θεμα βρηκα την αγια χαρα μου εδω στη Γερμανια. Φανταστειτε οτι με τη μια μπαντα που παιζουμε σε γαμους αποκλειστικα, το live γυρω στις 8.30 - 9 και 12.15 εχω μαζεψει και το τελευταιο καλωδιο. Οταν παιζω σε μπαρακια, 11 και κατι λεμε καληνυχτα. Αν ειναι Κυριακη, σε ενα προτζεκτ που εχει να κανει με τον ελληνισμο εδω, 7.30 πορτες, 8 ξεκιναμε, 10.30 τελειωνουμε. Στον παπαγαλο το 1997 ξεκινουσαμε στις 12.30... Μια φορα στο πετρινο στον Μυλο σε ενα φεστιβαλ ηρθαν και με ξυπνησαν στο αμαξι που κοιμομουν στη 1 για να παιξουμε.... αλλη κουλτουρα, αλλες συνηθειες αλλος κοσμος2 βαθμοί
-
Δεν το είπα για κακό εγώ, μ'αρέσει πολύ ο Μποναμάσας. Εννοείται πολύ τίμιο εκ μέρους του που το είπε, ούτε ή άλλως ο EJ είναι φοβερός, γιατί να μην πάρεις 3-4-10 licks αν μπορείς να τα παίξεις τόσο καλά; ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Συμφωνώ με αυτά που είπες αν και είναι λίγο οξύμωρο το high gain και μετά το less is more, αλλά καταλαβαίνω τι λες, υπάρχουν περιπτώσεις που ήδη το 7 ή το 8 είναι too much. Ανάλογα τον ενισχυτή ή το πετάλι Επίσης μεγάλη αλήθεια για τα μεσαία αν θέλουμε να ακούσουμε παραπάνω παρά την αύξηση της γενικής έντασης. Μια καλή ιδέα είναι να ρυθμίζουμε τον ηχο με το volume ή/και το tone της κιθάρας κάτω απ'το 10 έτσι ώστε να έχουμε άνεση να ανέβουμε και πάνω. Επίσης υπάρχει συμβιβασμός πάντα με τους μαγνήτες. Αν φτιάξουμε πολύ καλό ήχο με έναν ο άλλος δεν θα είναι τοπ. Π.χ. πριμαριστο eq για τον neck μαγνήτη αλλά θα ξυρίζει ο bridge pickup. Αυτό λύνεται εν μέρη με κατέβασμα του tone στην κιθάρα όμως αν πρέπει να γίνει γρήγορα στην ώρα του παιξίματος τρέχα γυρεύε. Εκεί μια Les Paul βολευει. Εγώ δυστυχώς έχω μόνο ένα tone στην κιθάρα μου. (Και ένας άσχετος θείος με κριτικαρε πώς έχω πολύ basic κιθαρα ?). Θα μου άρεσε, αν δεν υπάρχει ήδη, ενσωμάτωση midi με τον επιλογέα μαγνητών. Κάθε μαγνήτης το eq του.1 βαθμός
-
Εδω πχ ειναι μια παλια προσπαθεια μου να πλησιασω εστω τον ηχο του black album...οσο αυτο ειναι εφικτο βεβαια με μια ταπεινη boss gt-1001 βαθμός
-
Δυστυχως εχουμε την κλασικη περιπτωση βλαβης του "η κοτα εκανε το αυγο ή το αυγο την κοτα;" Επιγραμματικα η εμπειρια μου: 1. Ειναι θεμα κυριως μαγαζιων να αλλαξει η νοοτροποια. Αλλα και φαυλος κυκλος. Οι μπαντες (πχ αυτες που ας πουμε καταφερνουν και φερνουν κοσμο- φιλοι, γνωστοι, θειαδες, μαναδες, ξαδεφια κλτ), όποτε τους πει ο μαγαζατορας θα παιξουν. 2. Ομως απο τη μια τα μαγαζια θελουν να παιζουν μπαντες εκτος ΠΣΚ να γεμιζει το μαγαζι, γιατι οι νεκρες μερες ειναι Τεταρτες/Πεμπτες, απο την αλλη πρεπει και νωρις για να ερθει κοσμος για να μπορεσει και να πιει και να κατσει και να μην ξενυχτισει παρα πολυ αργα, και επισης να ειναι και σιγουρος οτι θα ερθει νωρις ο κοσμος, και να μην φαει τα διοδια να πεισει τον κοσμο για το ωραριο του και να χασει ολοκληρη σεζον μεχρι να το παρει πρεφα ο κοσμος...Οποτε; Παμε για αργα τελικα;;;; Τρεχα γυρευε... 3. Μην ξεχναμε οτι καθε μαγαζι εχει λειτουργικα εξοδα φυσικα. Και οσο και αν εμεις στο τελος της βραδιας πληρωθουμε (και τι...) κτλ, το πώς περασαμε θα θυμομαστε... Οποτε τα μαγαζια, ισως παιρνουν την ευκολη πεπατημενη λυση του "καλυτερα αργα και ας ερθουν και ας πιουν ο,τι μπορουν, απο το να ξεκινησουν 9μμ και στις 12 που θα τελειωσουν να ερθει ο κοσμος και να φυγει απιωτος..." 4. Αν ολα τα μαγαζια καταφερνανε να βγαζανε ακρη και "ολοι μαζι" και να περνουσε στον κοσμο διαφορετικη νοοτροπια, τοτε ολοι θα περνουσαμε καλα. Και κοσμος, και μουσικοι, και μαγαζια... Αλλα αυτο θελει επανεφευρεση του τροχου...Τοσο δυσκολο, κατα την ταπεινη μου γνωμη... Περιστατικο που το χαρηκα, και το θυμαμαι, και ας μην ευχαριστηθηκα μουσικη: Ετυχε και κατεβηκα 11μμ με τον αδερφο μου σε γνωστο μαγαζι σκηνη στο Κεντρο, (μολις σχολασε δηλ μιας και δεν το ειχαμε κανονισει) μπαινουμε μεσα, κατι τυποι φτιαχνανε μηχανηματα στο stage, ρωταω το μπαρμαν: "Παλικαρι, τι ωρα ξεκινανε;;;;" "Ξεκινανε;;; Τελειωσανε ηδη ηθελες να πεις" μου λεει!?? Δεν ηξερα αν επρεπε να χαρω ή να λυπηθω!!!1 βαθμός
-
Eγώ φίλοι μου ξέρω πως παρακολουθήσαμε με την παρέα με δική μου πρωτοβουλία το contest από το live streaming στην όχι τόσο όσο εγώ έξυπνη ΤV μου και πραγματικά χωρίς τον κλασσικό σχολιασμό των τοπικών παρουσιαστών αποτέλεσε μια πραγματικά ΑΙΣΘΗΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. Διότι εισπράξαμε χωρίς το ανάλογο φιλτράρισμα αυτό που οραματίστηκε και απέδωσε η παραγωγή. Το ευχαριστηθήκαμε κατά κοινή ομολογία και με συνεχάρηΚαν μάλιστα για την ιδέα μου. Πήρα κι εγώ λοιπόν πόντους. ΔΩΔΕΚΑΡΙ!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα1 βαθμός
-
εγώ έχω παρατηρήσει το εξής: επειδή ζω σε πόλη με μεγάλο ποσοστό φοιτητών αυτοί που είναι 18-20 θα βγουν σχεδόν κάθε μέρα-δεν θα πάνε σε μαγαζί με ποτό διότι το ποτό είναι ακριβ πλέον-θα πάνε σε τσιπουράδικο με 2 ευρω τσίπουρο και θα κάτσουν εκεί 4-5 ώρες με 2 τσίπουρα πχ. το τσιπουράδικο θα βάλει λάιβ αλλά θα δώσει χαμηλά μεροκάματα 15-20 ε ή μερικές φορές και τσάμπα και θα απασχολήσει αν όχι φοιτητές πιτσιρίκια, εγώ με τόσα λίγα δεν πάω πχ γτ δουλεύω επαγγελματικά κ πάω στο τριπλάσιο... στα άλλα ειδών μαγαζιά που είναι κ αυτά με λάιβ αλλά πιο "κυριλέ" τσιπουράδικα-φαγάδικα θα πάει ο μεγάλος κόσμος που μπορεί να πληρώσει παραπάνω κ είναι πιο ακριβά εκεί μπορεί να υποστηρίξει αρχήστρα οπότε εκεί μπορώ να πάω κ γω να δουλέψω και υπάρχουν κ λαιβ καθημερινά και Π-Σ απλά ο κόσμος τρώει κ μετά διασκεδάζει καθημερινές 3 έχει ωράριο οπότε τέλος τα Π-Σ τραβάνε πιο πολύ. η διασκέδαση δηλ πλέον έχει μεταλλαχτεί σε αυτό το είδος, τώρα ένας 40 με 2 παιδιά που θέλει να σηκωθεί 6 γτ δουλευει σίγουρα δεν έχει την όρεξη που έχεις ένας φοιτητής 18-20 που θα πάει 6 για ύπνο- κ πέφτει κ παντόφλα- αλλά θα βγούνε κ οι 2 αν είναι να βγούνε απλά σε διαφορετικά ωράρια με πιάνεις τι εννοώ? απλά δεν υπάρχει αυτό που υπήρχε πριν 20 χρόνια πριν 6ήμερα μπουζούκια μέχρι τις 6 το πρωί-τώρα τι διολα κανανε αυτοι που δουλευανε τοτε δεν ξέρω πως τα καταφέρνανε...??1 βαθμός
-
Καθόμουν και χάζευα το site της Solar, οκ δεν είναι άσχημες αλλά είναι τόσο τυπικά superstrat που δεν έχουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Δηλαδή και συγκριτικά με τις Washburn νομίζω ότι προτιμώ τις Washburn (παλιά είχα βάλει στο μάτι τις Parallaxe) και να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω τι μερίδιο της αγοράς μπορεί να διεκδικεί ο Ola. Περισσότερο πιστεύω ότι προωθούνται λόγω του Ola και των κονέ που έχει παρά της αναμφίβολα καλής ποιότητας τους.1 βαθμός
-
τοτε η δεν εχει μεγαλο τοξο η ηταν off το intonation απο την αρχη και με το τοξο ηρθε στα σωστα του,αλλη εξηγηση δεν υπαρχει ?1 βαθμός
-
Οταν υπαρχει πολυ relief, η αποσταση του nut με το κοκκαλο της γεφυρας μικραινει, αρα και το intonation επηρρεαζεται (εχει υψηλοτερη συχνοτητα στο 12ο ταστο). Ο μονος τροπος να μην εχει πειραχτει το intonation ειναι να μην εχει μεταβληθει η αρχικη αποσταση nut-γεφυρα, αρα να ειναι μικρο το τοξο. Επισης, θα μπορουσε να υπαρχει αρχικο κατασκευαστικο προβλημα με το intonation, οπου και "διορθωθηκε" με το τοξο. Καποιο αλλο σεναριο δε βλεπω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
@gmoukou και βέβαια είναι ο Bream. Και μάλιστα σκεφτόμουν,ότι δεν έχω βάλει κάτι απ'αυτόν,αν θυμάμαι καλά. Για τον τρίτο, μη με ρωτήσεις, γιατί τον αλλάζω συνεχώς!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ καλό κι αυτό!!! Μ' άρεσε πολύ το break και η αλλαγή εκεί στο 2:30 περίπου και το σόλο ωραίο. Μόνο ο ήχος δεν μου αρέσει πολύ, τζιτζικίζει αρκετά...εάν έτσι τον θέλεις βέβαια πάω πάσο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Προσωπική άποψη... ::), αλλά οι μαγνήτες χωρίς mounting rings μου φαίνονται πολύ άσχημοι.....γενικά όλη η κιθάρα με απωθεί. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν αυτές οι τρυπάρες για τις βίδες τους και το κενό γύρω τους αποσκοπεί κάπου ή είναι απλώς εκεί για να μαζεύει σκόνη, ξύσματα χορδών ::) και ιδρώτα. Κατά τ'άλλα μια χαρά χεβυμεταλάδικες κιθάρες :D1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00