Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1713


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/23/19 σε όλα

  1. Αλλο ενα κομματακι μου σε 65-70% κατασταση... Ξερω....Σαμπαθιζει επικινδυνα... Ελπιζω να σας αρεσει!!! Gibson Les Paul Classic Custom Antique Natural Boss Gt-100 Cubase 9 EzDrummer 2 omoaxonikh tomografia.mp3
    4 βαθμοί
  2. μια ωραια ιστοριουλα του jimmie vaughn για τον εν λογω τραγουδι...σε καποιο σημειο λεει τον καλουν οι φιλοι του να το λεει σε κηδειες!! και μια και το εφερε ο λογος πιστευω οτι ο jimmie vaughn ειναι απο τους λιγους συγγενεις νεκρων καλλιτεχνων που δεν εχει ξεπουληθει-ξεπουλησει πατωντας στην υστεροφημια του stevie.
    4 βαθμοί
  3. Bγήκε σειρά για την Ολυμπιακή Αεροπορία?
    4 βαθμοί
  4. Για να απολαύσεις ένα έργο φαντασίας, το GOT, το LOTR ή το Batman, θα πρέπει να αναστείλεις την δυσπιστία σου. Αν δεν μπορείς να παραμερίσεις το γεγονός πως στον κόσμο της φαντασίας υπάρχουν δράκοι, ξωτικά, νάνοι, διαστημόπλοια, μασκοφόροι εκδικητές ή οτιδήποτε άλλο, τότε ο κόσμος της φαντασίας δεν κάνει για σένα. Τώρα, το να νομίζεις ότι είσαι εκλεκτικός και σινεφίλ επειδή δεν μπόρεσες να βρεις απόλαυση στα Batman του Nolan, αυτό είναι ψευδαίσθηση. Απλώς δε σου αρέσει αυτός ο τύπος ταινιών, δε γουστάρεις σούπερ ήρωες και τελείωσε. Οι περισσότεροι γουστάρουν, και για αυτό τα στούντιο τα γυρίζουν και κονομάνε, δεν έχει να κάνει με flow αλλά με τις προτιμήσεις του κοινού. Με τα σημερινά δεδομένα, αν σε κάποιον αρέσουν τα έργα φαντασίας είναι τυχερός γιατί πέφτουν πολλά λεφτά εκεί. Διαφορετικά υπάρχουν και άλλες επιλογές. Ο δρόμος είναι ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα. Μην περιμένεις όμως τα μεγάλα στούντιο με τα εκατομμύρια και τους μετόχους να γκαρίζουν να επενδύσουν σε κάτι άλλο από το εμπορικό, γιατί και αυτό είναι ψευδαίσθηση. Περισσότερο λογικό για μένα είναι να βλέπεις αυτά τα έργα με πιο ανάλαφρη διάθεση, χωρίς να περιμένεις πως θα δεις πραγματικά μεγάλη τέχνη, στο στυλ των σινεφίλ αριστουργημάτων του παρελθόντος. Εδώ μιλάμε για διασκέδαση και όχι ψυχαγωγία, το να διαμαρτύρεται λοιπόν κάποιος ότι τα ζόμπι δεν είναι ρεαλιστικά (FFS ), και ο κάπτεν Αμέρικα είναι αμερικανιά, αυτό δείχνει μάλλον άγνοια παρά εκλεκτικότητα. Μουσική έχει το μέγαρο, μουσική και το ρειβάδικο, να διαμαρτύρεσαι το ότι το ρειβάδικο έχει πριόνια και λούπες συνέχεια δε λέει τίποτα. Σκάσε και χόρευε, ή κάντην και μην ξαναπατήσεις ποτέ. Επίσης, όταν κάτι γίνει πολύ επιτυχημένο και viral, αυτό που οι δημοσιοκάφροι ονομάζουν “φαινόμενο”, τότε μακάριοι όσοι το είδαν με το καλημέρα, πριν ακόμα γίνει viral και φαινόμενο. Ως φαν του Κάμερον περίμενα πως και πως τον Τιτανικό, όμως φάγαμε τόσο ζάλισμα @ρχιδιών από την κάθε τηλεκυράτσα και το κάθε τηλεσκουπίδι, που αν τους έλεγες Άλιενς και Τερμινέιτορ θα καγχάζανε ειρωνικά τα γίδια, που σιχάθηκα τη ζωή μου και δεν πήγα να το δω. Το αποτέλεσμα είναι πως ήταν σαν να το έχω δει, το ζάλισμα συνεχίστηκε και μετά, “γιατί ζουζουνάκι μου δεν ήρθες μαζί, να δεις που πέθανε ο καημένος ο Λεονάρντο”, και πάρε τα σπόιλερ, και πάρε τις παρωδίες με την πλώρη του καραβιού, πολύ αργότερα το είδα για εγκυκλοπαιδικούς λόγους και πραγματικά ήταν σαν να το έχω δει 400 φορές. Τι κατάλαβα λοιπόν; Τα μούτρα κρέας τους έκανα. Η ώριμη στάση για μένα λοιπόν είναι να πηγαίνεις με το ρεύμα, να μην παίρνεις τα πράγματα σοβαρά, και το σημαντικότερο, να ξέρεις ότι το ρεύμα και ο μέσος όρος σχεδόν ποτέ δεν αφορούν τη μεγάλη τέχνη, και θα πρέπει να πας κόντρα στο ρεύμα για να τη βρεις. Οπότε ο αλγόριθμος είναι: Θέλω να διασκεδάσω και να χαλαρώσω; => κάτι mainstream, χωρίς να ψειρίζω τη μαϊμού. Θέλω υψηλή τέχνη και πολύ νόημα ρε παιδάκι μου; => Ρίχτο στους Ταρκόφσκιδες, και αντίστοιχα μην αρχίσεις να κλαις αν δεν καταλαβαίνεις τίποτα, τέχνη μου ήθελες, θα το πιεις όλο το πικρό ποτήρι.
    4 βαθμοί
  5. O εξάχρονος γιος λέει στον μπαμπά του: όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω μουσικός. Και απαντάει ο μπαμπάς: δεν γίνεται να κάνεις και τα 2.
    4 βαθμοί
  6. Μαζί σου αδελφέ! Εδώ έτυχε να μείνω τελευταία ΘΕΣ/ΝΙΚΗ λίγο καιρό λόγω δουλειάς και δεν ήθελα να φύγω. Μου ρθε να έρθω μόνιμα. Και όποτε μπορώ και πάω στο χωριό που έχω αυλή και κήπο (και γυμναστήριο και home studio )................ άλλος άνθρωπος σου λέω. Ρε εισοδηματίας και στο χωριό σου λέω. Και όχι μόνο δεν θα με νοιάζει να ξενυχτήσω και σε ένα live. Θα μου ξανάρθει να παίξω και σε live, μιας και πάντα θέλουν έναν καλό πληκτρά. Άντε να μου τη βαρέσει να φύγω από εδώ χάμω να μην ξαναπατήσω να το βλέπω.................... χαχαχαχαχαχαχαχαχχα
    3 βαθμοί
  7. Καταλαβαίνω και πως το λες και τι εννοείς. Και ετσι ειναι. Εζησα 4 μηνες Αθηνα , και μάλιστα το 1999....και εκτοτε ουτε να πατησω το πόδι μου δεν θέλω. Φιλος που ζει ΝΥ είπε ΜΗΝ πας ποτε, εκτος αν σου αρεσει να είσαι σε διαρκη κινηση σαν τρελος. Διότι λεει, αν κάτσεις στάσιμος για ένα λεπτο, θα σου την πέσουν.....γιατι θεωρείσαι υποπτος. Αυτο είναι ανάπτυξη; Χιλιες φορες σε χωριο , με αυλη και κηπο και live καθε μερα στο Home studio.....καθε ωρα.
    3 βαθμοί
  8. 3 βαθμοί
  9. Εγώ θα τους γράφω και έτσι που θα είμαι γεράκος το μόνο που θα έχω πάνω μου στο σπίτι θα είναι μια δυο χειροβομβίδες, οπότε άμα μου την πέσουν για να με κρεμάσουν στο πολύφωτο από τα χέρια και να με γδάρουν μέχρι τους πω που είναι τα λεφτά και οι λίρες, θα τραβήξω την περόνη κρατώντας την από το πώμα και θα τους πω, φυγέτε ωρε γιατι θα την αμολήσω. Και στο χωριό θα έχω το παρατσούκλι, ο "γρεναδΓέρος" χαχαχαχαχαχαχαχαχχα
    2 βαθμοί
  10. Αν σε δουν. Στο σενάριο που εχω στο μυαλό μου, θα βγαίνω μονο βραδακι Σαββατου (με αμάξι και ντυμένος σαν τον Μαικλ Τζακσον όταν κρυβόταν) , για Super Market ?
    2 βαθμοί
  11. Κι εγώ εδώ που μένω έχω αυλή και κήπο, ένα υποτυπώδες home studio, αλλά δεν έχω γυμναστήριο. Αλλά ρε γμτο, δεν είμαι εισοδηματίας.
    2 βαθμοί
  12. Οσο κι αν συμφωνώ, δυστυχώς δεν τα έχω καταφέρει να σε αντιγράψω και αναγκαστικά είμαι Αθήνα. Η ανάπτυξη πρέπει να πηγαίνει μαζί με την εξέλιξη και την πρόοδο. Δουλεύουμε σαν Αμερικάνοι αλλά ζούμε σαν Έλληνες. Αποτέλεσμα , άγχος, διαλυμένες οικογένειες και απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης.
    2 βαθμοί
  13. Είναι αρκετά πάντως πια τα μέρη όπου καθημερινές αρχίζουν τα λάιβ 9.30 - 10.00, μερικές φορές και εννιά.
    2 βαθμοί
  14. Το είπες: Μουσική στην Ελλάδα = ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. Οι συναυλίες είναι μουσικές παραστάσεις. Όπως στο θέατρο. Δεν θέλει όλος ο κόσμος να γίνει λιώμα. Οχι πάντα. Αποσυνδέστε ότι ταυτίζετε με πανηγύρι και έχετε μια μουσική παράσταση. Ποιός είπε πως η μουσική παίζετε νύχτα μόνο; Ακόμα και στις παλιές ταινίες μια χαρα παίζανε τα χάλι γκάλι με ντάλα τον ήλιο.
    2 βαθμοί
  15. OK δοκιμάστηκε μια φορά. Αν και παίζει ρόλο η περιοχή και το κοινό που περιμένεις. Πιστεύω πως αν επιμείνετε (και σας πιστέψουν) θα αρχίσει ο κόσμος να έρχεται. Αυτό συμβαίνει, όπως λες, στην υπόλοιπη Ευρώπη γιατί είναι λογικό και έχει να κάνει με όσα λέει η Μαίρη. Που είναι εργαζόμενη. Και συμφωνεί κι ο Λάκης παρα την άρνηση του. Ακριβώς. Αυτό συμβαίνει και στις μεγάλες συναυλίες βέβαια με ξένα συγκροτήματα. Το θέμα δεν είναι αν βγαίνει ο κόσμος τις καθημερινές. Βγαίνει! Γιατί όμως δεν πάει να δει μια live παράσταση και προτιμάει το θέατρο π.χ. όπου οι καθημερινές κάνουν θραύση; Μήπως κι εμείς σαν showmen - επιχειρήσεις - μουσικοί πρέπει να επανατοποθετηθούμε σιγά-σιγά στα νέα δεδομένα; Και μην πάει ο νους σας στο ότι όλοι παίζουμε την ίδια μουσική. Κάποιοι παίζουν προσφιλή είδη που έχουν μεγάλο κοινό και πάλι έχουν πρόβλημα. Οπως όλες οι μεταρρυθμίσεις θέλουν προσπάθεια, δοκιμές, αποτυχίες και επιμονή και ίσως κάτι θετικό προκύψει. Γιατί έτσι όπως πάει θα καταλήξουμε στην αναπόφευκτη μοίρα που λέει ο vagelism.
    2 βαθμοί
  16. για μενα ειναι θεμα χρονου να καταργηθουν {και} τα Live τις καθημερινες.. Αλλωστε ολοι ξερουμε για πιο λογο συμβαινουν. Προσωπικα δεν κλεινω τιποτα εκτος Παρασκευοσαββατου. Ολες οι υπολοιπες μερες ειναι καμμενες.. Ακομα κ 7 να αρχισει το Live...κανεις δεν θα ερθει.. {εδω δεν ερχονται το σαββατο}
    2 βαθμοί
  17. Μπα....once a skyladiko ,always a skyladiko.... Εγω παντα απολαμβανω τις εξοδους μου οταν ειμαι στο εξωτερικο: dinner στις 7.00 & μετα μπαρακια ή live απο τις 9 εως τις 12,μετα νανι.... Μπορουν ετσι να σε δουν και αυτοι οι ανθρωποι who work for a living.
    2 βαθμοί
  18. 2 βαθμοί
  19. Κλεμμένο από κάπου online: "Έχει γεμίσει ο τόπος με αυτούς που λένε ότι δεν έχουν δει ποτέ ή ότι δεν γουστάρουν Star Wars. Λοιπόν, για μαζευτείτε λίγο. Είπαμε, είμαστε ανεκτικοί αλλά το έχετε παραχέσει, εντάξει; Στο σινεμά σας με τα φώτα σβηστά, μπορείτε να κάνετε ό,τι θέλετε αλλά δεν χρειάζεται να το διατυμπανίζετε κιόλας. Διαβάζουν και μικρά παιδιά. Άντε πια με την ανωμαλία του καθένα!" ?
    2 βαθμοί
  20. Εξαιρετικη συλληψη και εκτελεση. Ο ηχος της κιθαρας ισως θα μπορουσε να ηταν διαφορετικος, προς το πιο casual. Μπραβο σας!
    2 βαθμοί
  21. 2 βαθμοί
  22. Μπράβο και από μένα ωραίο και βαρύ μπλουζ πενιές με νόημα χωρίς πολυλογίες ΑΨΟΓΟ κιθαριστικά !!! από ήχο φαντάζομαι με σοβαρό setup τι θα κάνατε
    2 βαθμοί
  23. Πέρασα πολύ ωραία. Όλα καλά εκτός του έβδομου κύκλου που τον τραβήξανε χωρίς λόγο. Θα μπορούσε να είναι άνετα 6-7 σαιζόν, αλλά καταλαβαίνω. Με το τέλος δεν έχω κανένα πρόβλημα.
    2 βαθμοί
  24. Μάλλον το αγαπημένο μου από το νέο δίσκο.
    2 βαθμοί
  25. Δημοκρατία είναι και το να ξέρω τη θέση μου σε μια δουλειά και να ανταπεξέρχομαι σε αυτό που αναλαμβάνω να κάνω, αναγνωρίζοντας τι είναι αυτό που θα εξυπηρετήσει το σκοπό αυτό. Το βρίσκω απόλυτα δημοκρατικό, κάποιος να είναι ξεκάθαρος για το τι ακριβώς θέλει να κάνεις και πώς το αποτιμά. Το βρίσκω μη δημοκρατικό, κάποιος να μην ακούσει τη γνώμη μου σε κάτι που τον αφορά. Επίσης, το δυσκολότερο πράγμα σε όλη τη δημοκρατική-μη δημοκρατική ιστορία στις μπάντες, είναι ότι ο έχων την αυθεντία, τις περισσότερες φορές νομίζει ότι έχει και το αλάνθαστο, το απυρόβλητο, τα εμμονικά σύνδρομα, και εντέλει αποκτά το δικαίωμα στην προβληματική προς άλλους, συμπεριφορά. Και αυτό φυσικά δεν μπορεί να είναι ανεκτό. Ο τραγουδιστής είναι το πιο εμφανές μέλος μιας μπάντας. Και είναι σημαντικό, το πιο εμφανές μέλος, να υποστηρίζεται σε αυτό και να παίρνει τη θέση που του αρμόζει, κυρίως από την υπόλοιπη μπάντα. Είναι επίσης το πιο προφανές μέλος, και αυτό που εκτίθεται περισσότερο από όλη τη μπάντα. Αν ο κιθαρίστας χάσει ένα ακκόρντο ή παίξει πέντε πράσινες μπορεί και να μην το προσέξει κανείς. Αν ο τραγουδιστής χάσει λόγια ή φαλτσάρει, κάνει μπαμ, ακόμη και σε απαίδευτο κοινό. Και είναι αυτός που, εντέλει, επικοινωνεί τη μουσική.
    2 βαθμοί
  26. Συζητώντας χτες βράδυ με την γυναίκα μου την Μαίρη την πιθανότητα να πάμε να δούμε τη μπάντα ενός φίλου σε γειτονικό μπαρ, προέκυψε ο εξής μονόλογος εκ μέρους της, που παρ' ότι συμφωνώ και πάντα αναρωτιέμαι, δεν το εχω συζητήσει εδώ ή δεν έχω δει κάπου να εφαρμόζεται. Ακολουθεί ο μονόλογος αυτολεξεί (είχα ανοιχτό το recorder δοκιμαστικά ?). Εχει απόλυτο δίκιο. Τις καθημερινές ο κόσμος βγαίνει αλλά πάει αλλού με πιο ανθρώπινο ωράριο, αντί να πάει να δει μια μπάντα. Κρίμα δεν είναι; Απόψης;
    1 βαθμός
  27. Όντως στο 0:30 είναι το λιγότερο άτσαλο το κόψιμο, αλλά δεν θα ήθελα να μείνω εκεί. Θα ήθελα να μείνω από το 3:15 και μετά, που το κομμάτι γίνεται κατά την γνώμη μου εντελώς drugloving. Εκεί που αρχίζουν να ανακατεύονται οι φωνές και κάποιοι ήχοι, και δεν ξέρεις από που σου έρχεται. Μιλάμε για drug piece του κιαρατά. Και αρκετά καλό μάλιστα (αν και δεν ακούω τέτοια μουσική). Αν το προώθαγες σε κανένα club εκεί στα εξωτερικά που κάνουν live νωρίς , πιστεύω ότι θα γινόταν χαμός μ' αυτό. Αγαπάμε cos. cos, χημεία, κομμουνισμός το τρίπτυχό μας. Σας ευχαριστούμε για την ψήφο σας! ΥΓ. Ρε φίλε, μ' αυτή την φωτογραφία που έχεις βάλει δίπλα στο κομμάτι, μπορείς να κάνεις καριέρα. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο, μόνο αυτή η φωτογραφία. Είναι απίστευτη, πραγματικά απίστευτη.
    1 βαθμός
  28. Μάλλον έχεις συνηθίσει εκεί στην επαρχία ? Γιατί αυθορμητισμό και παρορμητικοτητα έχω να δω στην Αθήνα δεκαετίες τώρα... Από την άλλη έτσι και μου κάνεις κανά χουνερι και με πας σε πόλη με κάτω από 2.000.000 κατοίκους θα αυτοκτονήσω από βαρεμάρα. Να σκεφτείς μου αρέσει τόσο πολύ ο τρελός ρυθμος της πόλης που στο Τόκυο (38.000.000 κάτοικοι σε μια πόλη ) ....ηρεμώ ?? Καλά σε χωριό και επαρχία δεν την παλεύω ούτε διήμερο ? (καλά αν δεν έχει θάλασσα ούτε ήμερα) Το max που αντέχω είναι Θεσσαλονίκη για καμμιά βδομάδα ? και αυτό γιατί ιστορικά ήταν ΤΟ αστικό κέντρο των Βαλκανίων ...και πρέπει να την έχω και λίγο στο DNA μου (η μάνα μου είναι από εκεί)
    1 βαθμός
  29. Η 2η πάει μια χαρά και ολοκληρωνεται. Κι εγώ στην 1η απορούσα τι βλέπω και ετοιμάζομουν για πνίξιμο αλλά στη 2η ψηθηκα.
    1 βαθμός
  30. Στην πόλη βέβαια χάνεσαι στο πλήθος. Στο χωριό σε κουτσομπολεύουν.
    1 βαθμός
  31. Επίσης υπάρχουν και διαφορετικές περιπτώσεις live. Θα πάει ο κόσμος για να σ' ακούσει, θα πάει απλά για να ακούσει μουσική, θα πάει για άλλο λόγο αλλά θέλει να ακούει και κάτι, κλπ? Πχ jazz live στο μέγαρο, ο κόσμος θα πάει για να ακούσει τους συγκεκριμένους μουσικούς, jazz live σε μπαράκι, κάποιος κόσμος θα πάει για έξοδο, για ποτό, για συνεύρεση με φίλους, σε έναν χώρο με ευχάριστη για τα γούστα του μουσική υπόκρουση, θα πάνε και κάποιοι βέβαια για τους συγκεκριμένους μουσικούς.
    1 βαθμός
  32. Έχεις δίκιο σε αυτό. Υπάρχει διαφορά μεταξύ μπάντας που παίζει διασκευες για να διασκεδάζει ο κόσμος και αυτής που παρουσιάζει ορίτζιναλ υλικό. Και πάλι όμως τείνουμε να έχουμε διαφορετικές συνήθειες στην Αθήνα όπου ο εργαζόμενος κόσμος βρίσκεται στους δρόμους όλη την ημέρα, ενω σε άλλες πόλεις τα πράγματα είναι πιο παραδοσιακά με σπαστό ωράριο εργασίας και μικρές αποστάσεις commuting οπότε ελαστικότερο και λιγότερα βεβαρυμένο ωράριο. Άρα το πρόβλημα αφορά κυρίως την Αθήνα που λόγω των παραπάνω, έχει μετακινηθεί προς τα ωράρια των ξένων αναπτυγμένων πόλεων. Μόνο που το διασκεδαστικό ωράριο παραμένει παραδοσιακό εξ ου και το πρόβλημα.
    1 βαθμός
  33. Σωστό. Όπως και δεν είναι ένα και τα είδη μουσικής. Επειδή το αρχικό ποστ, εκτός αν μιλάμε πλέον γενικά, μιλουσε για live σε bar, ξέρουμε ότι σε αυτά παιζεται συγκεκριμένη μουσικη (ποπ-ροκ-τζαζ ως επί το πλέιστον) και συνήθως συνοδεύεται με κατανάλωση αλκοολ (αυτό πουλάει το Bar). Αρα λογικο το προχωρημένο της ώρας. Αν μιλάμε για άλλο χωρο, αμιγως συναυλιακό ή για άλλο είδος μουσικής, ναι μπορεί να περπατήσει.
    1 βαθμός
  34. Εγώ πιστεύω πάρα πολύ σ'αυτό. Άλλωστε αν δε πιστέψεις πρώτα εσύ σ'αυτό γιατί να πιστέψει και ο άλλος; Δεν θα έπρεπε να διαμορφώνει το κοινό την αγορά αλλά οι ίδιοι οι καλλιτέχνες. Σε όλα τα επίπεδα. Και μπορούν. Σίγουρα σήμερα δεν ίσχύει αυτό αλλά πιστεύω οτι δεν είναι πολύ δύσκολο να ανατραπεί αυτή η δυσαναλογία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνει ο κάθε καλλιτέχνης/μπάντα κλπ είναι να πιστέψει περισσότερο στον εαυτό του και όχι φυσικα με πυξίδα αμιγώς το χρήμα γιατί εκεί είναι που πέφτει ο αποπροσανατολισμός πιστεύω. (Το ροκσταριλίκι/ποπσταριλίκι είναι ένα υποπροϊόν μπλα μπλα...) Και θα μου πείτε για μαγαζάτορες κλπ Δηλαδή, υποθετικά μιλώντας, αν σταματήσουν να υπάρχουν μπάντες που παίζουν απο τις 11 και μετά τι θα γίνει; Θα σταματήσουν να υφίστανται τα λάιβ στα μαγαζιά; Aν αντίστοιχα, υποθετικά πάλι, πχ σταματήσουν να υπάρχουν μπάντες που παίζουν μόνο swing διασκευές και αρχίσει να κυκλοφορεί μόνο πρωτότυπο υλικό με διάφορα ανα περιπτώσεις στύλ τι θα κάνουν τα μαγαζιά; Θα σταματήσουν να βάζουν λάιβ γιατί "άλλο θέλει ο κόσμος να ακούει"; Σάμπως και ξέρει τι θέλει να ακούσει ο μέσος καταναλωτής; Όπως και να'χει το ξεβόλεμα δυσαρεστεί αλλά who gives a F anyway. Δεν είμαστε φτιαγμένοι για να μένουμε στάσιμοι. Ας μείνει ο καθένας πιστός σε αυτό που ξέρει καλύτερα να κάνει και όχι να παρακαλάμε για λίγη προσοχή. Είμαι σίγουρος ότι δεν είναι ένα τόσο απλό ζήτημα, αλλά, σίγουρα, περισσότερο ρεαλιστικό παρά ουτοπικό.
    1 βαθμός
  35. Γιατί εσύ δεν είσαι Ευρωπαίος; ? έξω από την πλάκα όσο "τεμπέληδες και χαραμοφάηδες" είναι όλοι οι Έλληνες τόσο "μεθύστακες και λιαρδες" είναι και όλοι οι ΕυρωπΕη ? μια χαρά περνάνε όταν βγαίνουν και δεν το κάνουν καθόλου καταναγκαστικά,ίσα ίσα το να έχεις ξυπνήσει στις 6 το πρωί και να βγαίνεις υποχρεωτικά στις 11 το βράδυ είναι καταναγκαστικο.
    1 βαθμός
  36. Σ-Κ είναι γιατί ξεκινάνε μετά τις 12 οπότε έχει αλλάξει η μέρα...?
    1 βαθμός
  37. Μιλας φανταζομαι για καμια Παρασκεη η σαββατο βραδυ σωστα? Γιατι οπου εχω παει εξωτερικο...καθημερινες μετα τις 7 ουτε να φας δεν βρισκεις.
    1 βαθμός
  38. Να διευκρινίσω κάτι. Εγώ δεν ξενυχτάω όχι γιατί εχω να ξυπνήσω την επόμενη. Απλά δεν χαλάω το beauty sleep μου και την επιδερμίδα μου.......ουτε και για τον Prince and the revolution. Καλά για τους NPG...ούτε λόγος?
    1 βαθμός
  39. Θεωρητικά αυτό είναι το σωστό Γιάννη. Δοκιμασμένη η συνταγή και αποτυχημένη δυστυχώς. Το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος, ακόμα και τις καθημερινές, αν δεν πάει 10 η ώρα δε βγαίνει απ' το σπίτι. Δε λογίζεται ως βραδυνή έξοδος για τον Έλληνα, είναι θέμα βαθιά ριζωμένης κουλτούρας το υποχρεωτικό ξενύχτι. Προσωπικά το έχω δοκιμάσει σε live (το έχω ξαναγράψει νομίζω) δυο φορές να το ξεκινήσουμε νωρίς. Με οργάνωση, με σαφή ειδοποίηση, το έγραφε παντού με μεγάλα γράμματα πάνω στην αφίσσα, το λέγαμε σε όλους, ελάτε νωρίς, ελάτε νωρίς, σχεδόν γίναμε εκνευριστικοί. Ε, Πέμπτη 9 το βράδυ ήμαστε έτοιμοι να παίξουμε και στο μαγαζί μέσα ήταν μόνο οι υπάλληλοι, εμείς κι ο ηχολήπτης. Ξεκινήσαμε 11 ενώ ο κόσμος ακόμα ερχόταν. Και τη δεύτερη φορά, μια απ' τα ίδια. Δεν ξέρω αν αλλάζει αυτό.
    1 βαθμός
  40. Καλησπέρα! Έχουμε ένα πιλοτικό project στο AHEPA στο οποίο ελέγχουμε μουσικούς, ηχολήπτες, φωτιστές και λοιπούς εργαζόμενους σε χώρους διασκέδασης. Κάνουμε ένα ΕΥΡΥ ακοόγραμμα , τυμπανόγραμμα , ωτοακουστικές εκπομπές και άλλα διάφορα. Συμμετοχές μας δίνει η ΚοινΣΕΠ ThessPro. Έχουμε ήδη εξετάσει ως ακοολογικό ΑΧΕΠΑ(TM) πάνω από 80 άτομα μέσα σε 4 μήνες και καταγράφουμε τα αποτελέσματα. Σε γενικές γραμμές προτείνουμε μουσικές ωτοασπίδες - με φίλτρο. Πιο συγκεκριμμένα όμως σε μουσικούς προτείνουμε ΚΑΛΑ in-ear σε ΛΟΓΙΚΕΣ εντάσεις (εντός των in-ear) και εννοείται σωστό στήσιμο. (Στο team υπάρχουν και έμπειροι ηχολήπτες). Λεπτομέρειες εντός. (ΠΜ) Οπότε όπως είδα γραμμένο παραπάνω, εννοείται πως προτιμούμε τα in-ear MONO όμως όταν το στήσιμο στο stage είναι σωστό. Αν θα παίξεις σε πατάρι μικρό και δεν υπάρχει δυνατότητα για in-ear, τότε απλά θέλει ωτοασπίδες και ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ. Aν κάθε 3 dBSPL αυξάνεται η ένταση στο διπλάσιο και θέλω 85 για ένα 8 ωρο, 88 για ένα 4 ωρο και 91 για ένα δίωρο για να είμαι ασφαλής και να μην έχω ακουστικά τραύματα , εμβοές , βαρηκοΐα , ζάλη κλπ τότε πρέπει να κανονίσω η ένταση που θα δέχονται τα αυτιά μου να έιναι εκει και όχι παραπάνω. Μετά αναπτύσσω διάφορα ωραία (νοτ) εμβοές , διπλακουσία, υπερακουσία you name it. Ως κιθαρίστας ηλεχτρικός έχω υπάρξει - το παραδέχομαι - σπαζοκλαμπάνιας πολλές φορές ειδικά σε πνευστούς, πληκτράδες και τραγουδιστές (ακόμα κι όταν τραγουδούσα εγώ μου έλεγα χαμήλω). Βρήκαμε πολλούς μουσικούς και ηχολήπτες άνω των 55 με ΣΟΒΑΡΑ θέματα ακοής... Οπότε το θέμα δεν είναι καθόλου αστείο, όπως βλέπω ευτυχώς ότι αντιλαμβάνονται όλοι οι οι συμφορουμίτες. Άλλο ένα πράγμα που μου λεν οι άνθρωποι που εξετάζουμε, είναι ΠΟΣΟ ακατάλληλοι είναι οι περισσότεροι χώροι που φιλοξενούν live, ακόμη και αν είναι μόνο ακουστικά live, που υποτίθεται έχουν λιγότερη ένταση. Όπως και να έχει αν είστε Β. Ελλάδα δηλώστε συμμετοχή στη ThessPro, το πρόγραμμα είναι φυσικά δωρεάν και θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά.
    1 βαθμός
  41. ποιόν απ τους δυό όμως?
    1 βαθμός
  42. Ευχαριστώ! Θα ανεβάσω κάποια στιγμή.
    1 βαθμός
  43. Εγώ πάντως δεν βρίσκω παράλογο το video, μόνο την επίθεση με τέτοιο μένος στον άνθρωπο.... H αγαπημένη μου strat δεν φεύγει ποτέ από τα χέρια μου όταν και όπου παίζω ή εξασκούμαι, αλλά δυστυχώς με τους μονοπήνιους ηχογραφεί με φύσιμα και πολλές φορές αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ μιά les paul...
    1 βαθμός
  44. Δεν έχει καθόλου αυξημένη βαρύτητα, μιλάω σαν μουσικός εδώ και όχι σαν τεχνικός. Όταν έχω να κάνω αγγαρεία στην κιθάρα (δηλ. να δοκιμάσω licks, να "βγάλω" ένα κομμάτι, να "στήσω" ένα σόλο, προτιμώ να μην ξοδεύω ώρες από τις χορδές ή τα τάστα ή το hardware της "κουστουμάτης"- η οποία υπ' όψη- είναι Epiphone). That's me. Ούτε το προτείνω, ούτε συμβουλεύω για αυτό. Έχω ένα όργανο handyman για τέτοιες δουλειές. Όταν πρέπει να πάω στην πρόβα, να φτιάξω ήχο και να εξασκηθώ σε αυτά που μελέτησα στη handyman, τότε πάω στο κουστούμι. Αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό μου. Δεν βρίσκω τίποτα το μεμπτό σε αυτό και δεν θα απολογηθώ, ούτε θα δικαιολογηθώ σε κανέναν για την επιλογή μου. Και ούτε θα επιτρέψω σε κανέναν να με χλευάσει γι' αυτό ή να αστειευτεί ή να αμφισβητήσει, όχι την ορθότητα αλλά την πρόθεση. Και αν ήθελα θα το έγραφα και στο blog μου και θα έβαζα και link. Γιατί αυτό μου αρέσει να κάνω. Να φτιάχνω, να μιλάω και να γράφω για κιθάρες. Δεν κατάλαβα. Όλο το forum βρίθει από έμμεσες αναφορές σε Fender, Gibson, Thomann, Seymour Duncan, Κlon, JHS, Roland κ.ο.κ. Ο blogger και ο youtuber της διπλανής πόρτας μας πείραξε;
    1 βαθμός
  45. Βασικά, ΑΥΤΟ είναι το μόνο που αξίζει να συζητηθεί σοβαρά. Practice όργανο VS stage όργανο. (θα έπρεπε να ) υπάρχει διαχωρισμός; Αν ναι, γιατί; Αν όχι, γιατί. Aυτό θα έπρεπε να έχει γίνει thread και όχι να συζητάμε για φόρμες και καλτσοσώβρακα.
    1 βαθμός
  46. Ο Steve T έχει φοβερή πένα συμφωνώ και απολαμβάνω και τα βίντεό του. Έγραψες ακριβώς "χίλιες φορές οι παρωδίες του Steve T" απευθυνόμενος στον dimsonic αλλά σε κοινή θέα. Kάνω διαπιστώσεις για τη συμμετοχή στο forum και με προβληματίζει το ότι συμμετέχουν ενεργά (δηλ. λένε απόψεις) πάνω κάτω 15-20 άτομα. Κάνω λάθος? Επίσης όλο και περισσότερο αυτοί οι ενεργοί αποκτούμε μια οικειότητα στον λόγο και στα πειράγματα και στις ιδιοτροπίες μας γεγονός που καθιστά την εμπλοκή κάποιου μη εξοικειωμένου με τον πυρήνα των ενεργών μελών πιο διστακτική. Έτσι νομίζω κι έτσι το βλέπω. Και βάζω και τον εαυτό μου μέσα στον πυρήνα και την ευθύνη που μου αναλογεί. Κι αν η θέση μου αυτή εκλαμβάνεται ως απρέπεια, ζητώ συγγνώμη από όποιον τον θίγει αυτό. Και ναι, εγώ ήμουν ο αποστολέας της ερώτησης. Έχω λοιπόν μια Gibson Les Paul του '58 την οποία λατρεύω αλλά όποτε πάω να γράψω κάτι, τίποτα, χάλια. Ακούγεται σαν Βilly Gibbons η σαν Clapton. Οπότε έχω την βασική μου την Kumika μόνο για live και recording sessions σε προθήκη με humidifier και την 58άρα την παίρνω στις πρόβες ή την έχω σπίτι αντί για gripmaster ή την παίρνω camping για γύρω απ' τη φωτιά.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...