Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      21

    • Αναρτήσεις

      1713


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      4446


  4. Ledge

    Ledge

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/16/19 σε όλα

  1. Να 'στε καλά Yameth και VangelisV. Το είπα απλώς γιατί αναφέρεται στους κανονισμούς του νόιζ. Αυτά τα παρακάτω είναι. Δημήτρης Γιαννόπουλος - "Σύλβια" από εκδόσεις ΑλΔε και "Η αλεπού κοιμάται πια στην άσφαλτο" από εκδόσεις Πηγή.
    8 βαθμοί
  2. Eυτυχώς αυτό με το οποίο την καταβρίσκω το έκανα επάγγελμα. Παρ' όλα αυτά, στον ελεύθερό μου χρόνο την καταβρίσκω να μεταμφιέζομαι σε απύθμενο υπερκακό τερατομπούλη τον οποίο φυσικά κατατροπώνει ένα τετράχρονο, σώζοντας την ανθρωπότητα τουλάχιστον 8 φορές τη μέρα. Επίσης την καταβρίσκω να επιδιορθώνω καμένα μοτέρ τηλεκατευθυνόμενων αυτοκινητακίων, να κολλάω σπασμένους καθρέφτες επίσης αυτοκινητακίων, να εγκαθιστώ συστήματα σίγασης σε ηλεκτρικούς δεινόσαυρους-φωνακλάδες σε βαθμό πέραν του ανθρωπίνως ανεκτού. Τέλος την καταβρίσκω να χαλβαδιάζω ξύλα οπουδήποτε, από ασανσέρ, μέχρι μπαρ, μέχρι σκρίνια κρεβατιών γυμνών φωτογραφίσεων. Ενίοτε φαντάζομαι τον εαυτό μου να παίρνει μαζί του το τραπεζάκι που έπινα την μπύρα μου (μετανοιώνω που δεν το έκανα κάποιες φορές, βλ. φωτό). Επίσης σχεδιάζω πολύ, το 90% των σχεδίων πάει στο καλάθι. Κάποτε ζωγράφιζα κιόλας, αλλά δεν το προχώρησα ποτέ.
    5 βαθμοί
  3. Επειδη ειμαι γεροντοπαραξενος και ολο και κατι θα βρω να με χαλαει σε ολες τις κιθαρες...φΚιανω τις δικες μου οπως μ αρεσουν!
    4 βαθμοί
  4. Ο πρώτος-πρώτων, για μένα αυτή τη στιγμή παγκοσμίως. Αν μιλάμε για λεπτομέρεια σε βαθμό μαζοχισμού, τελειότητα εξωγήινου μεγέθους, επιλογή υλικών, εκτέλεση, βάρος και ιδιαιτερότητα στις φόρμες σε απόλυτα ξεχωριστό βαθμό, εδώ μία επί παραδείγματι: http://www.bostonguitar.com/new-jersey-girl-audrey-holiet/ Αν μου έλεγαν να επιλέξω την πιο "ασύληπτης ομορφιάς" κιθάρα από τις 500-600 περίπου, που είχα δει στην έκθεση του Βερολίνου, θα ήταν τα 3 εκθέματα του Ιάπωνα. Κατά τ' άλλα, αν είχα να παραθέσω την-κατ' εμέ- λίστα οργάνων ασύλληπτης ομορφιάς μάλλον θα γέμιζα καμιά 20αριά σελίδες... Άλλη μία έτσι για να μη λετε ότι βάζω μόνο εξωφρενικά αλλιώτικες:
    4 βαθμοί
  5. Σε πιο σοβαρο τονο... Το θεμα δεν ειναι -και δεν ηταν ποτε- ρελικ η μη...ειναι να σε εμπνεει το οργανο που αντικρυζεις και αγγιζεις. Να το θεσω κι ετσι, αν εχεις ονειρευτει την κιθαρα σου, δε λαθεψες στην επιλογη σου. Για του λογου το αληθες, παραθετω και κανα δυο νον ρελικ που θεωρω κουκλες. Προσωπικα, η σχεση μου με τις κιθαρες ειναι αντιστοιχη με κεινη που εχω με τις γυναικες... Μου αρεσουν ολες! ? Και μ αυτο εννοω πως παντα θελω και επιδιωκω να βλεπω την κρυμμενη ομορφια, τα γοητευτικα στοιχεια που μπορει να μην διακρινονται με πρωτη ματια-επαφη, θελω να πιστευω ολες (κιθαρες και γυναικες) εχουν κατι που μπορει να δημιουργησει συναρπαστικα ερεθισματα σε καποιον...οχι στον καθενα, δεν ειναι ολα για ολους, αλλα αξιζει το ψαξιμο. Ναι (για ν απαντησω στην ερωτηση του ΟΡ), θα εβγαινα στο παλκο με καποια τετοια. Αλλωστε, τοχω κανει
    4 βαθμοί
  6. Βλέποντας αυτήν την θεσπέσια καλοκαιρινή PRS δεν άντεξα και άνοιξα αυτό το θέμα. Και όμως δεν την θέλω κύριοι. Πρέπει πρώτα να γίνω ο 5x παίκτης που είμαι για να δικαιολογήσω να βγω με αυτό το φαντεζί εργαλείο. Και φυσικά μερικοί από σας θα την δουν με μισό μάτι, είται ως κακόγουστη, κιτς ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ απ' την άλλη την βρίσκω ασύλληπτα όμορφη απ'το σχήμα μέχρι τα χρώματα πώς δένουν και τα πουλιά στην ταστιέρα. Θα βγαίνατε με αυτήν στην σκηνή? Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε ποιές θεωρείτε εσείς ασύλληπτης ομορφιάς κιθάρες. Μοιραστείτε τις εδώ να πάρουμε μια γεύση και για το γούστο του καθενός. ?
    3 βαθμοί
  7. Πιστεύω ότι η σύνθεση διαφορετικών πραγμάτων είναι συνήθως για το καλύτερο. Στις τέχνες ακόμα περισσότερο αφού από τον πειραματισμό δεν εξαρτώνται ζωές. Η μουσική έχει έναν δαρβινικό τρόπο εξέλιξης, ανεξάρτητα από το τι θα πούμε εμείς, από το εάν μας αρέσει ή όχι, ο κόσμος θα διαλέξει ποια θα είναι η μουσική αύριο. Η δουλειά του μουσικού δεν είναι να φυλάει τις παραδόσεις, είναι να δημιουργεί και να ερμηνεύει με την δική του αισθητική και κρίνεται το αποτέλεσμα.
    3 βαθμοί
  8. Παράδοση είναι αυτό που έχει ο παππούς το δίνει στον νέο, αυτός το ερμηνεύει με τη δική του θεώρηση και μέσα στο δικό του κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο και το συνεχίζει, είτε αυτούσιο είτε με προσθήκες ή αφαιρέσεις. Παράδοση είναι να ρθει ο Ιρανός, ο Αφγανός, ο Γερμανός και ο Γεωργιανός και να μπλέξει τη δική του θεώρηση μουσικής με τη δική μου. Παράδοση είναι ο σκλάβος από την Αφρική να παίξει με μπάντζο ή ο αυτόχθων Χαβανέζος με πορτογαλικό cavaquinho. Παράδοση στα μάτια μου, τουλάχιστον στη μουσική, είναι κάτι το εύπλαστο, κάτι ανοιχτό για ερμηνείες και προσμίξεις. Ενας ζωντανός οργανισμός, εν αντιθέσει με την -κατά πνευματική ιδιοκτησία-θεώρηση της μουσικής που κατέχει μια εκ γενετής εσωστρέφεια και ακαμψία. Το τι δρόμο θα ακολουθήσει η παράδοση, είναι καθαρά θέμα αισθητικής και παιδείας/εκπαίδευσης.
    3 βαθμοί
  9. Με αφορμή το thread για την "αφοσίωση στην ανοησία" θα αναφερθώ στον Βραζιλιάνο κιθαρίστα Andre Nieri, ο οποίος νομίζω ήταν νικητής στο "French Guitar Contest" του 2012. Αν και δεν είμαι φίλος των "διαγωνισμών κιθάρας", εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ιδιάζουσα περίπτωση κιθαρίστα με τεχνική κλασσικής κιθάρας, που ναι μεν παίζει απίστευτα πράγματα (θα παραθέσω σχετικά video), αλλά οι μουσικές επηρροές του (και οι μουσικές του αναζητήσεις) έχουν τέτοια ευρύτητα, που η απίστευτη τεχνική του έρχεται σε δεύτερο επίπεδο. Μπορεί (και το κάνει) να παίξει τόσα (και τόσο) διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, και σε κάθε ένα από αυτά, να λειτουργεί μέσα στο ύφος του ιδιώματος πάρα πολύ καλά και πειστικά. Και παίζει πρώτα (και πάνω) από όλα μουσική. Μερικά δείγματα Μέταλ ...... ..... αλλά και ..... http://www.youtube.com/watch?v=gUDKyc7dKR8 http://www.youtube.com/watch?v=A12D6GD9cb0 "Οκ φίλε" θα μου πείτε, "αλλά αυτά είναι τονικά". "Βάλτον τον μάγκα να παίξει πάνω από αλλαγές τονικότητας, να δούμε τι κάνει". Ορίστε .... http://www.guitarmasterclass.net/ls/Melodic-Minor-Modes/
    3 βαθμοί
  10. καλα εκει που ντουμπλάρει ο τυπος το σαξόφωνο είναι jesus christ superstar μας πεταξες έξω τα μάτια
    3 βαθμοί
  11. (τρία πράματα δεν μπορώ σε αυτή τη ζωή: Τον πατσά, το headstock του Suhr και το headstock του Paul του Reed του Smith).
    3 βαθμοί
  12. Ο Nieri είναι φοβερός κιθαρίστας. Παίζει απίστευτα πράγματα με έναν πολύ προσωπικό τρόπο. Από βραζιλιάνικα (βραζιλιάνος αφού), jazz fusion, μέχρι αυτά εδώ στο βίντεο. Αλλά δεν διαβάζετε noiz, τι να σας κάνω.
    3 βαθμοί
  13. Ένα όνομα που δεν πολυακούγεται, ενώ έχει πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, τεράστιες συνεργασίες, και μοναδικό στυλ φραζαρίσματος. Κιθαρίστας και συνθέτης από την Νέα Υόρκη, γεννημένος το 72. "Jonathan Kreisberg is an American jazz guitarist and composer known for combining timeless melodicism with forward–thinking lines and textures. His compositions have been performed by his quartet on five continents. Kreisberg has led groups including Larry Grenadier, Bill Stewart, Gary Versace, and Kevin Hays. He has collaborated with Lonnie Smith and has performed as a sideman with Lee Konitz, Joe Locke, Ari Hoenig,[2] Stefano di Battista, and Don Friedman. He has also performed 20th century works with the New World Symphony[2] directed by Michael Tilson Thomas." Πηγή: https://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_Kreisberg Το παίξιμό του είναι εκπληκτικό, μοντέρνο ακόμα και σε post-bop πράγματα. Φράσεις λυρισμού, ακολουθούν φράσεις με μεγάλα διαστήματα, το φραζάρισμά του είναι απίθανο, και ο ήχος επίσης καταπληκτικός. Απολαύστε τον με την μπάντα του, που αποτελείται από τους ... Jonathan Kreisberg - Guitar Will Vinson - Alto Saxophone Gary Versace - Piano Joe Martin - Bass Mark Ferber - Drums Όλοι μαζί παίζουν σαν λυσσασμένοι μια σύγχρονη bop σύνθεσή του.
    2 βαθμοί
  14. Φίλοι μουσικοί Καλησπέρα σας, Αυτό τον καιρό αναρωτιέμαι τι είναι η παραδοσιακή μουσική. Είναι ένας τρόπος έκφρασης του χθες, είναι ένα απαρχαιωμένο έθιμο η είναι κάτι ζωντανό; Εγώ έδωσα μια απάντηση στον εαυτό μου. Αν θεωρήσουμε ότι είναι ένας ζωντανός οργανισμός ή έστω κατι το οποίο δεν έχει σβήσει (ακόμα) αυτό σημαίνει ότι μπορεί και να εξελίσσεται. Τι σημαίνει όμως εξέλιξη; Είναι ο εκμοντερνισμος του παλαιου; Είναι η προσθήκη νέων μουσικών οργάνων χωρίς καμία σκέψη σχετικά με το ποσό ταιριάζουν στη μουσική που πρεσβευω; Είναι η αλλαγή της αρμονίας μιας μουσικής φράσης επειδή προσωπικά θεωρώ ότι αποδίδεται καλύτερα με κάποιον άλλο τρόπο; Σε αυτά τα ερωτήματα υπάρχουν διάφορες απόψεις. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και από άλλους μουσικούς που ασχολούνται με αλλού ειδους μουσικές. Ειδικότερα στην ανατολική παράδοσιακη μουσική τώρα στην οποία μεγάλο μέρος της ελληνικής παραδοσιακης μουσικής έχει βασιστεί . Η 'δυτικοποίηση' της μουσικής με πολλές συγχορδίες και ξένα μουσικά οργανα(π.χ synthesizer, ντραμς) θεωρώ ότι δεν προωθεί και εξελίσσει την παράδοση, αντίθετα την εκφυλιζει. Αν λάβουμε υπ όψιν την βυζαντινή μουσική ή όποια μπορεί να μας δώσει μια αίσθηση του ανατολικού τρόπου, θα κατανοήσουμε ότι τα ισοκρατηματα(συγχορδίες) είναι ελάχιστα. Επειδή ωστόσο το αυτί έχει συνηθίσει στο δυτικό τρόπο παρασυρομαστε και θέλουμε πληθώρα συγχορδιων (ανούσια κατά την άποψή μου). Κατά πόσον λοιπόν μπορεί να εξελιχθεί η παραδοσιακή μουσική; Εγώ εκτιμώ ότι τα περιθώρια εξέλιξης είναι τεράστια ωστόσο χρειάζεται προσοχή, μελέτη των παλαιότερων και καλαισθησία. (ΥΓ :Ο καθ ένας έχει δικαίωμα να εκφράσει ελεύθερα την γνώμη του. )
    2 βαθμοί
  15. Εγώ ο cos_dr βρήκα αυτό το διήμερο μια ευκαιρία να παίξω λίγο με τα synthesizer μου και κάθισα χαλαρά και έγραψα αυτό το κομμάτι έτσι για το χαβαλέ και για να δοκιμάσω και κάποια πράγματα στο νέο μου σετάρισμα. Χρησιμοποίησα το Roland V-Synth και το Triton Le για τους ήχους και τα εφφε και έκανα και λιγο sampling, σαμπλάροντας τη φωνή μου καθώς και ένα περίεργο φλάουτο/σουβενίρ που το είχα πάρει περίπου το 1995 από τη Σαντορίνη. Δεν ξέρω αν έχει ονομασία, δηλαδή αν είναι επίσημο όργανο, αλλά έχει τονικότητα, έχει πλάκα. χαχααχααχαχαχαχαχα Το φλάουτο ιδιαίτερα το πέρασα από τα φίλτρα και τα effect του V-Synth και έβγαλε ενδιαφέρον νομίζω αποτέλεσμα. Αυτά. Έτσι για το χαβαλέ ρε παιδιά, να παίζουμε ε? χαχαχαχαχαχχαχα edit Μια μικρή διόρθωση των track με παρεμβάσεις στα pads/plates προς όφελος της ρυθμικότητας και της καθαρότητας. Τώρα είναι ok χαχαχαχαχχαχαχα
    2 βαθμοί
  16. Αν κ η μουσικη ειναι ενα σοβαρο θεμα στη ζωη μου κ μου τρωει αρκετες ωρες..αυτο το θεμα εχει να κανει , με τι αλλο την καταβρισκω περα απο αυτη... Αρχικα ειναι αυτα τα Restoration videos..Κυριολεκτικα μαγευομαι.. Και μετα ειναι τα Bus / school bus conversions. Βγαζω το καπελο μου σε μερικους ανθρωπους πραγματικα για το πως σκεφτονται με αυτα τα videos. Eσας..τι αλλο σας φτιαχνει?
    2 βαθμοί
  17. Eξαιρετική σειρά πριν από μερικά χρόνια, με οικοδεσπότη τον Νίκο Κυπουργό
    2 βαθμοί
  18. για μενα αυτο που καταλαβα ειναι οτι ολα σωζονται..τιποτα δεν ειναι για πεταμα..η σχεδον τιποτα αν εχεις μερακι κ τα σωστα εργαλεια.. κ φυσικα την τεχνοτροπια. Αλλα κυριολεκτικα μου φευγει το κεφαλι οταν βλεπω κατι που θεωρητικα εγω θα θεωρουσα σκουπιδι..μεσα απο τετοια παρεμβαση να γινεται σαν καινουργιο.
    2 βαθμοί
  19. Εντελώς συμπτωματικά, μόλις προχθές έπεσα τυχαία επάνω σε restoration μιας παλιάς μέγγενης. Κόλλησα τόσο πολύ που είδα στο καπάκι αντίστοιχα βίντεο για ένα λαδωτήρι του χίλια εννιακόσια-λίγο και για έναν, επίσης αρχαίο, μύλο για καφέ. Είναι σαν κάθαρση αυτά τα βίντεο ρε παιδί μου. Πολύ θα ήθελα να έχω το χρόνο και τον εξοπλισμό να κάνω κάτι τέτοιο. Αν βρω πάντως ένα μεταλλικό ταμπούρο που έχει μείνει στο βυθό της θάλασσας καμιά 60 χρόνια, θα βρω και χρόνο και εξοπλισμό. Μου έχει μείνει αξέχαστο αυτό το Dynasonic που είχε ξαναζωντανέψει ένας παλιός ιντερνετικός φίλος: Σχετικά με το θέμα του θρεντ τώρα, τελευταία έχω (ξανα)φάει χοντρό κόλλημα με βρετανικό χιούμορ σε οποιαδήποτε μορφή - ταινίες, βιβλία, σειρές, stand up κ.λπ.
    2 βαθμοί
  20. μόνο και μόνο γιατί την έφτιαξα εγώ. Πέρα από την πλάκα πιστεύω ότι όλες έχουν την γοητεία τους, Δεν καταλαβαίνω τις επί τούτου reliced. Εντύπωση μου κάνει το ότι έχουν εμφανιστεί ελάχιστα σκάφη και ακουστικές.
    2 βαθμοί
  21. Εσένα από πάνω, ν' αγιάσει ο στόμας σου! Ξέρεις τι λείπει? Ούτε η προσωπικότητα, ούτε ίσως η άποψη, η δημιουργία/σύνθεση λείπει. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ όταν ήμουν μικρός, άκουγα ένα κομμάτι και μόλις έφτανε στο σόλο κιθάρας, έπαιζε μπρος πίσω το σόλο συνέχεια, αυτό το μέρος του κομματιού μου άρεσε. Αλλού μου άρεσαν κάποια ακκόρντα, κάποια περάσματα, κλπ. Η σύγχρονη τάση με πάει ακριβώς εκεί. Τα σημεία που αρέσουν/εντυπωσιάζουν σ' ένα κομμάτι, τα σκίζουμε. Το κομμάτι από το οποίο θα μπορούσαν να προέρχονται όμως, δεν υπάρχει καν.
    2 βαθμοί
  22. Αυτή είναι η Sg 3000 fusion.... εγώ είχα την Sg 2000! Έχω την εντύπωση ότι ποτέ δεν ήρθε στην Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο, μιλάμε για αρχές του '80 με ότι κι αν σημαίνει αυτό..... Εδώ μια φώτο πριν την πουλήσω, 28 χρονών ήταν τότε...
    2 βαθμοί
  23. Ρε με την διαφήμιση... τι υπερβολές! Αυτολογοκρινόμαστε και χάνεται και το νόημα της συζήτησης. Πες τα βρε άνθρωπε μου, κι αν πάρουμε κι εμείς ένα βιβλίο, ίσως μάθουμε και κάτι παραπάνω. Γι αυτό δεν το εκδίδεις; Για να διαβαστεί. Να πω την αλήθεια όταν είδα το θέμα είπα θα γεμίσει μπούρδα. Κι όμως μαθαίνω τόσα πολλά κι ενδιαφέροντα για όλους που γίνονται πιο ανθρώπινοι. Αναρωτιέμαι πάντως: αφου τα γράφουμε σε ένα θέμα φόρα παρτίδα, τι μας σταματάει να τα συμπεριλάβουμε στο προφίλ μας; Εμένα μ' αρέσουν οι βόλτες με μοτοσυκλέτα και να περπατάω στην φύση. Κόλλημα με εγκυκλοπαίδειες και κυρίως τα ιστορικά βιβλία και Viasat History. Το Moto GP, η Formula 1 και το WEC. Ταινίες με κοινωνικά θέματα και σειρές όπως Press, Shtisel, Billions, πρόσφατα. Μανιώδης "παρακολουθητής" των διεθνών ειδήσεων και του παγκόσμιου γίγνεσθαι. Α... και μαγειρεύω πότε-πότε. Τον καφέ και τα μακαρόνια τα τρώω μόνο απο δικά μου χέρια.
    2 βαθμοί
  24. https://www.instagram.com/laconner_guitar_festival/ Δεν είναι όλες ωραίες αλλά όλο και κάποια θα σας γυαλίσει..
    2 βαθμοί
  25. Μόνο στο καρναβάλι της Άνω Αγουλιανης και πάλι φορώντας μπουργκα.
    2 βαθμοί
  26. Κωλοτούμπα μεγατόνων, βάζω και τον ακούω μόνος μου σχεδόν κάθε μέρα ???
    2 βαθμοί
  27. Φεύγουμε στα εξωτερικά μπας και αποκτήσουμε ποιότητα ζωής που θα επιτρέπει Suhr κιθάρες και Fractal floorboards! ?
    2 βαθμοί
  28. Τί παιχταράς.Δεν τον ήξερα.Συγνώμη για το off.
    2 βαθμοί
  29. Ειδα μια Tele (Suhr) με νερα το πρωι και μαρεζε, αν και ειμαι τυπος butterscotch. (Δειτε την κιθαρα αλλα μη δωσετε και πολυ σημασια σε αυτα που παιζει ο αρρωστος εκει περα και σας σπασουν τα νερα).
    2 βαθμοί
  30. Για την ακριβεια, για οδοντιατρους ?
    2 βαθμοί
  31. Μόλις είδα ότι ψηφίστηκε τροπολογία για ασφάλιση περιστασιακά απασχολούμενων μουσικών με εργόσημο. Δεν έχω δει ακόμη με τα ματάκια μου τη διάταξη του εργοσήμου όπως πλέον διαμορφώνεται για να έχω πλήρη άποψη (νομικός μεν, πολυάσχολος δε ...) https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/44655 Για να δούμε...
    1 βαθμός
  32. Εχει βαση αυτο που λες..ωστοσο..ενω εκεινη η γενια πηρε τα μοντερνα οργανα {βιολι - κιθαρα - κλαρινο} κ παραγκωνισε οργανα οπως την λυρα , την τσαμπουνα η τον αυλο..δεν ειμαι σιγουρος αν αλλαξαν κ πολλα στον τροπο παιξιματος της μουσικης. Εννοω..το κλαρινο με τον τροπο που παιζεται στην Ελλαδα..δεν εχει καμια σχεση με το κλασσικο κλαρινο η το Jazz κλαρινο σωστα? Το ιδιο κ το βιολι με ολα αυτα τα μορια. Χωρις να ειμαι ειδικος ..μηπως εκεινη η γενια..που εκανε την υπερβαση..απλα εκμοντερνισε τα οργανα της? Μηπως απλα αγορασε καλυτερα οργανα χωρις να πειραξει ιδιαιτερα τον τροπο παιξιματος της μουσικης. Φυσικα αυτος ο εκμοντερνισμος των οργανων συνεχιζεται ακομα κ σημερα..Σε ενα ντοκυμαντερ ειχα δει οτι πολλα παραδοσιακα οργανα πλεον οι νεοι δεν τα πιανουν δειχνοντας προτιμησεις σε πιο συγχρονα με αποτελεσμα καποια οργανα να μην βρισκουν πια παιχτες. Η αποψη μου ειναι οτι λογος που πλεον φτασαμε να ακουμε κλασσικα λαικα τραγουδια απο νεους μουσικους παιγμενα , να ακουγονται σκατα..ειναι ολη αυτη η "μοντερνα" αντιμετωπιση τους. Και εκει καπου γεννηθηκε το σκυλάδικο.. που για μενα δεν ειναι ειδος μουσικης η ενα μαγαζι....αλλα περισσοτερο τροπος αντιμετωπσης της μουσικης απο τους μουσικους.
    1 βαθμός
  33. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον "εκμοντερνισμό" της παραδοσιακής μουσικής. Αν είναι καλόγουστος, μπορεί να είναι εξαιρετικός. Αλλά (μεγάλο αλλά) δεν είναι παραδοσιακή μουσική αλλά κάτι άλλο. Όσο για το ερώτημα "Είναι ένας τρόπος έκφρασης του χθες, είναι ένα απαρχαιωμένο έθιμο η είναι κάτι ζωντανό;" οι δικές μου απαντήσεις είναι ναι, όχι και ναι. Επίσης, δεν έχει να κάνει μόνο το πότε (χθες) αλλά και με το πού και το πώς. Δηλαδή 'στο χωριό' και σε άλλες κοινωνικές συνθήκες. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να κάνουμε το ίδιο ερώτημα και για τη δυτική κλασική μουσική. Αν ζει και έχει λόγο ύπαρξης, το ίδιο ισχύει και για την παραδοσιακή μουσική οποιασδήποτε χώρας.
    1 βαθμός
  34. Aν και είμαι λάτρης των PRS θα παραδεχτώ οτι κάποιες είναι αισθητικής 'Φλωρινιώτη'. Θα το πάω λοιπόν πιο συντηρητικά και θα προτιμήσω κάτι σε Ηamer Studio Sunburst ή Yamaha SG , κάτι σε κλασσικές Les Paul killer δλδ ρε αδερφέ!
    1 βαθμός
  35. Το άλλο δεν μπορώ να το γράψω, θα με κόψει η λογοκρισία.
    1 βαθμός
  36. Φυσικά γούστα είναι. Αυτό που εγώ ακούω είναι πολλά ασύνδετα πράγματα. Και πολλά ακούγονται σαν ασκήσεις. Θα προτιμήσω σε παρεμφερές ύφος πχ. Pat Metheny - As it is, που έχει θέματα και επανάληψη μαζί με αυτοσχεδιασμούς.
    1 βαθμός
  37. Μεγάλη τεχνική οι παίκτες. Η μουσική που είναι?
    1 βαθμός
  38. εμενα οι νέες μου favorite ειναι οι suhr signature του Pete Thorn https://www.suhr.com/instruments/pete-thorn/. Ειδικά η goldtop. Απλές, ποιοτικές και πολυ όμορφες. Α, και οικονομικές ?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...