Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/13/19 σε Αναρτήσεις

  1. Θα ήταν ενδιαφέρον να συζητήσουμε την προβολή και προσέλευση του κόσμου στα live μας. Προσωπικά και μέχρι πριν σχεδόν δυο χρόνια, δημοσίευα εδώ στο φόρουμ, μιας και τότε δεν υπήρχε η νέα αναπτυγμένη Agenda με στοιχεία, τοποθεσίες και κοινοποιήσεις αλλά και στο αντίστοιχο του Facebook για τους προσωπικούς μου φίλους και... συγγενείς. Σε γενικές γραμμές μια-δυο παρέες απο το Noiz έκαναν την εμφάνιση τους, ενω απο το Facebook απο τους 300 καλεσμένους εμφανίζονταν 2-3 κι αυτοί άσχετοι με το τι συνέβαινε. Έρχονταν απο περιέργεια ή για να με ευχαριστήσουν. Θα μου πείτε μπορεί αυτό που προσφέραμε να μην είχε απήχηση και δίκιο θα'χετε, αλλά νομίζω πολλές μπάντες που παίζουν τακτικά αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Πως θα γεμίσουν το μαγαζί και αν θα υπάρξει προσέλευση. Κι εδω γεννιέται το ερώτημα: δεν έρχονται επειδή δεν το ξέρουν ή επειδή δεν το αξίζουμε; Στο "αν το αξίζουμε" νομίζω απαντάται όταν οι λίγοι που έρχονται επιμένουν και... ξανάρχονται. Στο "μήπως δεν το έμαθαν" όμως; Πόση δουλειά κάνουμε σε αυτόν τον τομέα της προβολής μας; Παλιά τυπώναμε μερικές αφίσες και κολλούσαμε στην γειτονιά του κλαμπ. Οι αφίσες παραμένουν χρήσιμες αλλά μόνο οι διοργανωτές μεγάλων συναυλιών κολλάνε. Μετα ήρθε το ίντερνετ. Αλλά κάνουμε ότι περνάει απο το χέρι μας να το προβάλουμε σωστά στα μέσα; Π.χ. εντύπωση μου κάνει η μικρή συμμετοχή στην Agenda που αν εξαιρέσεις τα καλοκαιρινά φεστιβάλ, τοπικά live...μηδέν. Τι λέτε εσείς;
    2 βαθμοί
  2. Knopfler γενικά αλλά αυτή η εισαγωγή... hit, one in a million
    2 βαθμοί
  3. Μπα, η πηγή είναι σκουπίδι και εδώ δεν επικεντρώθηκε κανεις στην καταγωγή του ενώ εκεί την έβαλαν στον τίτλο γιατί προφανώς για τους ίδιους και τους αναγνώστες τους έχει σημασία. Το άρθρο αυτό ιν φακτ με έκανε να συμπαθησω τον Σιν μπόυ για 1η φορά.
    2 βαθμοί
  4. Φυσική εξέλιξη για τον συνάδελφο. Εγω είμαι στο next step. Γεροπόρνος.
    2 βαθμοί
  5. Εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι το στήσιμο ενός site. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου είναι στήσιμο με απλές διαδικτυακές εφαρμογές όπως πχ το wix.com Εχω φτιάξει δυό τέτοια και μου φαίνονται αρκετά εύκολα στην δωρεάν έκδοσή τους και πιστεύω ίσως να είναι ακόμα πιό εύκολα στην συνδρομητική. Το πρόβλημα είναι ότι αυτού του είδους τα sites είναι "στον αέρα" δηλαδή αν θελήσεις κάποτε να πας αλλού δεν έχεις πρόσβαση στο όλο στήσιμο και πρέπει να το ξανακάνεις. Εχει κάποιος εμπειρία για κάποια άλλη προσέγγιση. Εγώ δηλώνω άσχετος. Domain names έχω και είμαι διατεθειμένος να εχω στημένο ένα pc που να τρέχει 7/24. Η όλη διαδικασία και τα "προβλήματά" της μου είναι άγνωστη...
    1 βαθμός
  6. 2 διασκευες στο ιδιο τραγουδι..
    1 βαθμός
  7. Το ΦΒ ειναι πολύ καλό (ισως το καλλίτερο) στο να μάθει όλος ο κόσμος (ή το δυνατόν περισσότερος) για ενα event. Το καλλίτερο κατα τη γνώμη μου από κάθε άποψη (επισκεψιμότητα-αλγόρυθμος εμφάνισης στο root -και όχι μόνο, συχνα πυκνά λαμβανω ειδοποιήσεις για "κοντινά" σε έμενα live, που θα πάνε οι "φίλοι" μου, και είναι και δωρεάν , οικολογικό κ.λ.π.). Αλλά ....άλλο πράγμα να μάθει κάποιος για ένα event και άλλο να σηκωθεί να πάει. Εκεί δεν παίζει κανέναν ρόλο κανένα μέσο γνωστοποίησης..
    1 βαθμός
  8. Τι λες, τα ευχαριστώ είναι όλα δικά μου! Μακράν το πιο ενδιαφέρον τραπέζι το δικό σας :D:D:D Μακράν το πιο ενδιαφέρον στασίδι εκει που άραξε ο μπλου. Ευχαριστώ και πάλι
    1 βαθμός
  9. Kωστή, το mode "Galaxy" είναι εφάμιλλο των toneprint της TC (δοκίμασέ το με modulation) και πολύ πειστικό. Επιπλέον, μπορείς να σώσεις πανευκολα και ένα preset! Kαλόπαικτο!
    1 βαθμός
  10. Κύριοι τελικά πήρα το delay της mooer που παρέθεσε ο tamtam. Το ibanez παρότι το έψαξα δεν το βρήκα πουθενά. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής,σίγουρα πιο στιβαρή απ' ότι την περίμενα και είναι αναπάντεχα μικρό σε μέγεθος! Από άποψη ήχου δεν έχω προλάβει να εξερευνήσω αρκετά λόγω δουλειάς αλλά το tails on/of switch είναι πολύ ευχάριστο όπως και το wet/dry mix που σου επιτρέπει να ακούς μόνο το delay και οχι το αρχικό σου σήμα. To tap tempo λειτουργεί άψογα και κρατάει την τελευταία ρύθμισα ακόμα κι αν κάνεις switch of το πετάλι. Το analog delay με τη ρύθμιση normal μου θυμίζει mxr carbon copy. Στα μεγάλα θετικά του ότι το αγόρασα καινούργιο για 100 ευρώ! Επιφυλάσσομαι να παραθέσω και samples στο μέλλον
    1 βαθμός
  11. Μπαααα ασε..... Θα πρεπει να βαλω βιδουλα και στο αλλο "αυτι". Ασε που τελικα θα γινω ετσι.
    1 βαθμός
  12. Καλη φαινεται. Θα μου κρυβει αραγε την κοιλια????
    1 βαθμός
  13. Ουφ, δεν την παθαμε. Ας ειναι καλα αυτο το χρυσο παιδι ο Gβουρης! Ευχαριστουμε Σπυρε.
    1 βαθμός
  14. Δεν την παλεύω κάστανο με hip-hop, rnb και λοιπά αλλά μέχρι ενός σημείου αναγνωρίζω την μουσική τους αξία και ενίοτε και την καλλιτεχνική. Ειδικά δεν στο low bap παρά την έντονη πολιτικοποίηση που αγγίζει τα όρια της γραφικότητας, έχουν γραφτεί μερικά ωραία κομμάτια. Το συγκεκριμένο το θεωρώ σαβούρα υψηλού επιπέδου. Δεν με νοιάζει το έντονα προκλητικό ύφος, άλλωστε η μουσική εξελίχθηκε μέσω της πρόκλησης όσο η ακατάπαυστη γελοιότητα της όλης υπόθεσης και η άθλια χρήση της γλώσσας (ένα σημείο που έχω παραδεχτεί πολλούς καλλιτέχνες του χώρου). Κατα 'τάλα συμφωνώ με το άρθρο του πρώτου φλέματος.
    1 βαθμός
  15. Επειδη αναφέρθηκε το στερεο, γενικα στη πλειοψηφία των λαηβάδικων που παίζουμε σιγά μην ενδιαφερθει ο ηχολήπτης να σε βγάλει στέρεο, αλλά ακόμα και να έχει όρεξη παίζει να μην έχει κανάλια στη κονσόλα του, ειδικά αν στη μπάντα υπάρχουν πλήκτρα που βγαίνουν στέρεο, και δεύτερη φωνή, είναι πολλά τα κανάλια Άρη. Το κακό είναι ότι οι πεταλιέρες όταν στήνονται για στερεο δεν μπορείς να παίξεις μονοφωνικά γιατί σε αρκετά patches μειώνεται η ένταση επειδή λείπει το ένα κανάλι, οπότε σίγουρα κάποιος πρέπει να έχει τους ήχους του για στερεο σεταπ αλλά και έτοιμους για μονοφωνικό σεταπ...
    1 βαθμός
  16. Από τους ενισχυτές που έχω ή είχα, ο καλύτερος μπορώ να πω σε όλο το φάσμα του gain παραμένει ο Victory Silverback 50w. Από αυτούς που δεν είχα ποτέ την τύχη να έχω και παραμένει διακαής πόθος να αποκτήσω κάποια στιγμή, θα έλεγα τον Diezel VH4. Από videos που χρόνια τώρα παρακολουθώ για τον συγκεκριμένο, έχω καταλάβει ότι μάλλον είναι ο απόλυτος ενισχυτής.
    1 βαθμός
  17. Μόνο παρωχημένη δεν είναι. Ειδικά με τις νέες πεταλίερες τύπου Helix, Axefx κτλ (που όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν live), το stereo είναι εύκολο και με εξαιρετικά αποτελέσματα. Δεν εξαφανίζει η στεροφωνική εικόνα την κιθάρα από τη μίξη, αλλά η άγνοια στο σετάρισμα (μιας και μιλάμε αποκλειστικά για κιθαριστικά rig). Καλά δεν μιλάω καν για μπάντες με μία κιθάρα, εκεί η στερεοφωνία μπορεί να δώσει όγκο και ατμόσφαιρα, αλλά ακόμα και μπάντες με 2+ κιθαρίστες την επιλέγουν. Το θέμα όμως φεύγει από τον κιθαριστικό τόνο και πάει στις γνώσεις ηχοληψίας (έστω βασικές). Επειδή λοιπόν οι περισσότεροι μας δεν έχουμε τις γνώσεις αυτές και επειδή σε κανένα πατάρι από το 90% των σκηνών (γελάει ο κόσμος) που παίζουμε δεν θα ασχοληθεί κανένας ηχολήπτης με το αν βγεις mono ή stereo, το πιο απλό που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να βγει mono. Με απλές βασικές γνώσεις όμως και σεταρισμένο ήχο πάνω στη μπάντα η στερεοφωνία είναι εξαιρετική και ως εμπειρία για τον παίχτη αλλά και τον ακροατή.
    1 βαθμός
  18. Ναι, οταν παιζεις μονος σου ειναι διαφορετικα. Σου λειπει ο ογκος. Οταν εισαι ομως ενας ηχος μεσα σε μια μιξη ηχων, πρεπει να δινεις χωρο στους αλλους.
    1 βαθμός
  19. To εκανα με stereo delay (για stereo output μιλαμε παντα, ειτε απο πεταλιερα ειτε με δυο ενισχυτες), με μια επαναληψη στο ιδιο level με την dry και 10-15ms καθυστερηση και λιγο chorus Δεν ειναι κανονικο ντουμπλαρισμα βεβαια, γιατι δεν εχει ολα οσα κανει ενα διαφορετικο παιξιμο (random detuning, random delay κλπ), αλλα μια ψευδαισθηση και ογκο τα δινει. Ποτε σε solo. Χανεται το focus. Μονο για dist pow chords. Παραμυθι, Θα το βαρεθεις/σιχαθεις κι εσυ καποια στιγμη.
    1 βαθμός
  20. Υπαρχει καποιο πεταλι που ντουμπλαρει live? Chorus, octaver ή τι αλλο?
    1 βαθμός
  21. Αυτο που "πρεπει" να ακους στερεο ειναι τα εφφε (stereo delay κυριως). Ολα τα αλλα σε μια μιξη χαλανε την ατακα και το focus στο οργανο. Στο λαιβ ιδιως δεν κανει καλο το πολυ (hard balance) stereo των στερεο εφφε, γιατι το κοινο δεν καθεται στο κεντρο, αλλοι ειναι αριστερα της σκηνης αλλοι δεξια αλλοι στο κεντρο κλπ. Δοκιμασε να ανοιγεις mono καναλι γα την κιθαρα, δινε dry σημα απο τον ενισχυτη/plugin/πεταλιερα (no rev+del) και βαζε stereo del + rev στα insert. Αν θελεις ογκο, ντουμπλαριζε (ή και quad) τα παιξιματα (γραφε δλδ 2 ή 4 mono κιθαρες για το ιδιο πραγμα και ριχνετα left right απο 35-100%)
    1 βαθμός
  22. Αρχηγέ δεν είναι ανάγκη να τα αλλάξεις, κρατά τα και φτιάξε αλλά για ενισχυτή σε άλλες μπανκες
    1 βαθμός
  23. Περίπτωση 1. "Δεν μαμάς που δεν μαμάς, δεν πας να αλλάξεις καμιά χορδή?" Περίπτωση 2. "Μια χαρά ακούγεται η κιθάρα σου αγάπη μου, μην αλλάξεις πάλι χορδές, δεν αντέχω κι άλλη εγκυμοσύνη".
    1 βαθμός
  24. ΟΛΕΣ οι ψηφιακές πεταλιερας παίζουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ όταν τις έχεις ΜΠΡΟΣΤΑ από τον ενισχυτή όχι στη λούπα. Ο λόγος είναι ότι έτσι εκμετάλλευεσαι και την ΛΑΜΠΑΤΗ προενισχυση του ενισχυτή (που αλλιώς πάει χαμένη) Φυσικά ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις ΝΕΕΣ ρυθμίσεις και να ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ τα speaker / simulations ίσως και τα amp simulations (αν και με έξυπνες ρυθμίσεις μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σαν πετάλια βρώμας)
    1 βαθμός
  25. Κι εγώ με την HD500 παίζω χρόνια τώρα καρφωμένη στο input του ενισχυτή. Δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα. Ακόμη και με amp sims και με "combo" in ή "studio/direct" οut, η line6 δουλέυει σε πολύ safe mode. Δεν αλλάζει δραματικά κάτι. (δοκίμασε να απενεργοποιήσεις amp section. Eπίσης, ισοστάθμισε το master της Line6 με το ΄σήμα σου καρφί στον ενισχυτή. Στον δικό μου, το master βγαίνει γύρω στο 13:00-14:00 η ώρα. Το 1/4" ΟUT το έχω στο "line" και όχι στο "amp")
    1 βαθμός
  26. Jimmy, δεν νομιζω να φτιαξει η σκληροτητα του ηχου με την προσθηκη fx loop. Φτιαξε το eq της πεταλιερας, κοψε resonense και πριμα, φερε τα ολα οπως πρεπει να δεις τι γινεται. Εκτιμω οτι απλα δεν σου κανει ο ενισχυτης.
    1 βαθμός
  27. Θα σου προτεινω να μην τον πειραξεις. Αν θελεις send return βρες αλλον ενισχυτη.
    1 βαθμός
  28. Καλησπέρα και με 'γεια το εργαλείο και καλόπαιχτος. Λίγο δύσκολο μου ακούγεται κάτι τέτοιο και αν παίζεις σε υψηλά volume, που θα αρχίσει να "αρπάζει", θα το χρειαστείς. Δέν είμαι σίγουρος αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μικρόφωνο στο ηχείο σε κονσόλα και μετά τα εφε, αλλά πολύ μπελάς και έξοδα,οπότε μια μοντα με effects loop ΑΝ γινεται δεν τη γλιτώνεις. Φυσικά αν παίζεις με low volume καταστάσεις και ο ενισχυτής σου παραμένει "καθαρός" δεν το χρειάζεσαι.
    1 βαθμός
  29. Δεν λέω για παλιές, για 5+ χρονών λέω.
    1 βαθμός
  30. Μακράν...αλλα ΠΟΛΥ μακράν λαιμε.... https://www.diezelamplification.com/herbert/ https://www.diezelamplification.com/vh4/
    1 βαθμός
  31. Και οι 14 σελιδες, μαζεμενες σε ενα αρθρο. https://www.protothema.gr/life-style/article/888439/sin-boy-i-mama-me-ta-15000000-views-kai-o-fake-raper-apo-tin-alvania/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery
    1 βαθμός
  32. Ρε παιδιά, συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια. Γιατί? Ο καθένας στον χώρο του και στον χρόνο του. Μάνο να σου πω μόνο τούτο. Την πάτησαν πολλοί τεράστιοι μουσικοί και συνθέτες προσπαθώντας να περάσουν κάποιες διαχωριστικές γραμμές. Το μεγαλύτερο παράδειγμα είναι ο Duke Ellington. Το γεγονός της ευρωπαϊκής του αναγνώρισης ως τεράστιου έντεχνου συνθέτη τότε (τον σύγκριναν με κλασσικούς), σχεδόν τον κατέστρεψε, αφού προσπάθησε να live up to it, και έκανε μια τρύπα στο νερό. Ξέρεις πολύ καλά όμως ότι πολλοί μη-σπουδαγμένοι τζαζίστες, χρησιμοποίησαν μουσικό υλικό που στην κλασσική ήταν αν όχι "απαγορευμένο", τουλάχιστον ανεπίτρεπτο, με αποτέλεσμα όμως να σπρώξουν την μουσική και τις επιλογές της πολλά βήματα μπροστά. Ελάχιστους ξέρω που να κινούνται με την ίδια σχεδόν άνεση από την κλασσική, πχ στην αυτοσχεδιαζόμενη μουσική. Όπως και να έχει όμως εδώ μιλάμε για pop, λαϊκή μουσική για τον πολύ κόσμο. Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Κάθε ένας στον χώρο του.
    1 βαθμός
  33. Η διαφορά είναι η εξής: Ένας συμφωνιστής μπορεί μέσα σε μια μέρα να σου γράψει καμιά δεκαριά χιλιάδες αξιοπρεπή τραγούδια ? πρόσεξε: δε σου λέω αριστουργηματικά, ούτε καν γαμάτα, ούτε καν καλά, διότι αυτό πρέπει να έχεις έμπνευση και το άγγιγμα του θεού. Όμως θα σου γράψει αξιοπρεπέστατα τραγούδια, μόνο και μόνο επειδή έχει διεξοδική αρμονική και μελωδική γνώση, με τα γνωστά 11 τυπικά μοτίβα (τόσα λένε οι γνώστες ότι υπάρχουν, εγώ 5-6 τα βγάζω ? ) θα σου αρχίσει τις παραλλαγές 1-2-Χ κουπλέ/γέφυρα/ρεφραίν και τα τραγούδια θα στέκονται. Ο καημένος ο τραγουδοποιός πάλι, ούτε τις παρτιτούρες από τις ΗΔΗ γραμμένες συμφωνίες δε θα μπορεί να διαβάσει, με τα κλειδιά και τα τρανσπόζα γάμησέ τα, όχι να γράψει και συμφωνία. Στην ουσία είναι στο μηδέν, στην αρχή, ούτε κατά διάνοια κοντά. Φυσικά όμως και δε χρειάζεται κάτι τέτοιο για να γράψει ΓΑΜΑΤΑ τραγούδια. Μηχανικός λοιπόν και ο κυρ Κώστας που φτιάχνει παπάκια, μηχανικός και ο συντηρητής του F-22, αλλά μην μπερδευόμαστε: Κάποιο από τα δύο είναι πολύ, ΠΟΛΥ δυσκολότερο. Τώρα βέβαια αν θες να φτιάξεις παπάκι θα πας στον κυρ Κώστα, έκαστος στο είδος του.
    1 βαθμός
  34. Δεν ακουγα MJ οταν έκανα τέτοια.
    1 βαθμός
  35. Μεγαλοφυΐα... ο ορισμός. Αν κάποιος δεν το συνειδητοποιεί, μάλλον δεν έχει ακούσει με προσοχή τα "Off The Wall", "Thriller", "Bad" και "Dangerous", ή δεν έχει δει τι έκανε ο άνθρωπος στα live του πριν επέλθει η πτώση στο φινάλε των 80's (δηλ. πριν αρχίσει σε κάποια κομμάτια να βασίζεται στο playback και κατά βάση να χορεύει μόνο)... ενδεικτικό αυτό στο οποίο αναφέρομαι το live στη Yokohama το '87, λίγο πριν την κυκλοφορία του "Bad", όπου η ερμηνεία του είναι ακραία, σε φάση παγκόσμιο ρεκόρ στα 100 μ. στίβου. Το επίπεδο performing του (τραγούδι + χορός) στα ντουζένια του θεωρώ ότι παραμένει σε γενικές γραμμές άπιαστο, με μοναδική εξαίρεση την αρκετά μεταγενέστερη Beyonce (η οποία "αθλητικά" μιλώντας είναι ακόμη καλύτερη από τον Michael σε επίπεδο σταθερότητας - έχουν περάσει χρόνια και συνεχίζει στο ίδιο κορυφαίο επίπεδο - αλλά υστερεί πάρα πολύ σε επίπεδο υλικού σε σχέση με τον MJ). Δεν πιάνω καν τις πασίγνωστες κομματάρες του "Thriller" και του "Bad"... δείτε εδώ τι έγραφε ο άνθρωπος.
    1 βαθμός
  36. Prince.... αλλα αν μιλαμε για true genius..νομιζω οτι ο πραγματικος τιτανας {σε ολα τα επιπεδα εκτος του χορευτικου μιας κ ανθρωπος ειναι ..τυφλος..} ειναι ενας κ ακουει στο ονομα. Stevie Wonder.
    1 βαθμός
  37. Και τι μας νοιάζει αυτό αγαπητέ Βαγγέλη; Θα αποδομήσουμε τον Michael Jackson επειδή είχε κοπιάρει τις κινήσεις του James Brown (και τις πήγε αρκετά κλικ παρακάτω βέβαια); Ο άνθρωπος ήταν απίστευτος χορευτής, τελεία. Εσένα μπορεί να μη σου αρέσει αλλά δε χρειάζεται να μπούμε σε κουβέντα για κάτι πάνω στο οποίο η μουσική ιστορία έχει αποφασίσει. Αλλιώς να αρχίσουμε να ξανασυζητάμε πόσο καλός ντράμερ είναι ο Ringo Star και πόσο καλός κιθαρίστας ήταν ο Chuck Berry. ?
    1 βαθμός
  38. Εγω να πω την αληθεια δε το πιστευω οτι κανουμε τετοια συζητηση...μιλαμε για το νουμερο ενα μακραν της ποπ σκηνης...εναν ανθρωπο που χορευε απιστευτα,τραγουδουσε απιστευτα και εγραφε κιολας...ενα φαινομενο που επηρεασε εκατομμυρια κοσμο κ τα τραγουδια του θα μεινουν στην ιστορια.. Απο τους λιγους θανατους διασημων που με επηρεασε...!
    1 βαθμός
  39. Είναι μερικοί άνθρωποι στην Ιστορία της τέχνης που είχαν όλο το πακέτο. Ο Μιχαλάκης ήταν ένας από αυτούς. Δε με αφορά το πώς απέκτησε όλο το πακέτο, αλλά το είχε. Κι άλλοι είχαν χρήματα, σεσσιονάδες και studio ολόκληρα από πίσω τους, κανένας δεν ήταν όπως ο MJ. Ο μόνος που συγκρίνεται για μένα με καθαρά προσωπικά κριτήρια ήταν ο Prince, ο οποίος όμως και πάλι δεν τον έφτασε κι ας είχε την Άρτα με τα Γιάννενα από πίσω του. Είναι άδικο να λέμε για τέτοιου μεγέθους καλλιτέχνες "ναι μεν, αλλά...". Μιλάμε για περιπτώσεις 1 στο τρισεκατομμύριο.
    1 βαθμός
  40. 1 βαθμός
  41. Καμμιά σχέση, είναι σαν να συγκρίνεις τους Beatles με τους Backstreet boys ? O Michael είναι εντελώς αλλά κυβικά. Βαρέων βαρών που λέμε...
    1 βαθμός
  42. Αρέσει,δεν αρέσει η μουσική του,ο χορός ή ότι άλλο,ο τύπος θα ανήκει για πάντα στους "μεγάλους" της μουσικής.
    1 βαθμός
  43. Πάρε αυτό το μαραφέτι https://www.thomann.de/gr/boss_waza_tube_amp_expander.htm?ref=intl&shp=eyJjb3VudHJ5IjoiZ3IiLCJjdXJyZW5jeSI6IjIiLCJsYW5ndWFnZSI6ImVuIn0%3D "Δεν μας χ*ζεις" θα μου πεις, "αυτό κάνει τρεις φορές όσο κάνει ο ενισχυτής μου". Δίκιο θα έχεις.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...