Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/10/19 σε όλα
-
Περασε χρονος που χασαμε κ τον Τζιμη. Τον θυμηθηκα εχτες5 βαθμοί
-
4 βαθμοί
-
To Σάββατο 1 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο με θέμα SETUP κιθάρας (και μπάσου), στο κτίριο της ΧΑΝΘ στη Θεσσαλονίκη. Το εργαστήριο εκμάθησης ρύθμισης & setup κιθάρας απευθύνεται σε μουσικούς κάθε επιπέδου, που θέλουν να μάθουν πώς να ελέγχουν και να σετάρουν τα όργανά τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους και πώς να διατηρούν τα όργανά τους σε καλή παικτική κατάσταση. Το σεμινάριο guitar setup αποτελεί μια στέρεη βάση για την γνωριμία με το μουσικό όργανο που λέγεται κιθάρα (κλασσική, ηλεκτρική, ακουστική, ακουστικό & ηλεκτρικό μπάσο) και μια ευκαιρία για βαθύτερη κατανόηση της λειτουργίας του, αλλά και τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια ζωής του. ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ Το εργαστήριο εκμάθησης setup έχει διάρκεια 5 ώρες και αποτελείται από κλειστό group έως και 8 ατόμων. Θα υπάρξει μια εισαγωγή στις αρχές λειτουργίας και στα είδη της κιθάρας και θα επισημανθούν τα βασικά σημεία ενδιαφέροντος πάνω στο όργανο. Θεωρητικές πληροφορίες θα παρέχονται καθ' όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου το οποίο θα είναι στο μεγαλύτερο μέρος του καθαρά πρακτικό: Ο κάθε συμμετέχων θα σετάρει το όργανο της επιλογής του, που θα φέρει μαζί του. ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ - Έλεγχος relief και ρύθμιση. Προβληματικές ταστιέρες. Συμβιβασμοί - Ύψη χορδών/action. Εργοστασιακά specs και πώς μπορούμε να αποκλίνουμε. - Nuts. Πώς επηρεάζουν το setup. Έλεγχος για προβλήματα. - Κλειδιά. Είδη, χρήσεις, ρυθμίσεις - Ιntonation. Tί είναι, πώς ρυθμίζεται. - Ταστιέρα. Είδη και συντήρηση. - Τάστα. Είδη, χρήσεις, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Προβλήματα και λύσεις. Λείανση-γυάλισμα. - Καβαλάρηδες. Tune-o-matic, tremolo, ακουστική, κλασσική. Ύψη, ρυθμίσεις. - Ηλεκτρικά, καθαρισμός, ρύθμιση μαγνητών - Καθαρισμός οργάνου και μερών. Λίπανση - Χορδές. Είδη και χαρακτηριστικά. Αλλαγή χορδών. Θα συζητηθούν επίσης τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια χρήσης του οργάνου και πώς αυτά μπορούν να προληφθούν μέσω του setup και της συντήρησης. Συνθήκες φύλαξης, αποθήκευσης και μεταφοράς. Θα χρησιμοποιηθούν εργαλεία ευρείας χρήσης αλλά και θα συζητηθούν ειδικά εργαλεία μετρήσεων και χρήσης στο setup του οργάνου. Θα υπάρξει πρακτική, ένας προς έναν, καθοδήγηση και βοήθεια όπου και όταν χρειάζεται. Στο τέλος του σεμιναρίου, ο κάθε συμμετέχων θα πάρει μαζί του σεταρισμένο το όργανο που έχει φέρει και θα έχει αποκτήσει μια πιο σφαιρική γνώση της λειτουργίας του οργάνου και πώς αυτό μπορεί να έρθει στα μέτρα του. H τιμή συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 90 ευρώ (+ΦΠΑ) και η διάρκειά του συνολικά 5 ώρες. Ειδική τιμή EarlyBird για εγγραφή μέχρι και Τρίτη 14 Μαΐου, 75 ευρώ (+ΦΠΑ). Για κράτηση θέσεων και πληροφορίες, inbox εδώ ή στο inbox του Pnoi Kai Nyksi ή στο [email protected]. Tηλέφωνο επικοινωνίας 2314025525. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Φάνης Πλουμής είναι τεχνικός μουσικών οργάνων και οργανοποιός, απόφοιτος του Merton College του Λονδίνου στο τμήμα Musical Instrument Technology. Eίναι συνιδρυτής του εργαστηρίου επισκευών, service και mods "ΠΝΟΗ & ΝΥΞΗ" και κατασκευάζει τις χειροποίητες "Alfa Handcrafted Guitars" στον ίδιο χώρο, από το 2010. Έχει εργαστεί ως τεχνικός επισκευών στο κατάστημα "Broadway Music" του Λονδίνου από το 2007 έως το 2009. Είναι επίσης Authorized Service Technician, επιπέδου SILVER, του εργοστασίου της TAYLOR GUITARS. Έχει πτυχίο ηχοληψίας, με αντίστοιχη εμπειρία. Είναι μουσικός/κιθαρίστας, συλλέκτης λάθος νοτών.4 βαθμοί
-
Kάτσε να το φέρω λίγο πιο κοντά. (Sorry για το spamming, επειδή έχω early bird τιμή, είπα να το δουν όσο περισσότεροι γίνεται εγκαίρως). Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την κατανόηση. Μια μικρή γεύση: (Το μουσικό κομμάτι είναι copyright Τηλέμαχος Ζαγρέας, με το όλο arrangement και παιξίματα δικά μου, από την εποχή του Νώε. Στη φυσαρμόνικα ο ένας και μοναδικός Γιώργος Badoek Αποστολάκης.)3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Μακράν...αλλα ΠΟΛΥ μακράν λαιμε.... https://www.diezelamplification.com/herbert/ https://www.diezelamplification.com/vh4/2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Εδώ θα διαφωνήσω. Εξαρτάται από το τι θέλει καθένας, καθώς επίσης εξαρτάται από το τι εννοεί καθένας όταν λέει "clean" και "mean". Επίσης μπορείς να πετύχεις διαβαθμίσεις και αποχρώσεις παραμόρφωσης προσθέτοντας πετάλια, αλλά πιο καθαρό δεν γίνεται να κάνεις τον ήχο σου.2 βαθμοί
-
Κάποιες φθηνότερες επιλογές θα ήταν ο EVH 5150, και ο Fryette SigX.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
θα σου δωσω με p.m 2-3 τηλεφωνα που εχω αγορασει κατα καιρους κ εμεινα ευχαριστημενος.και στις αγγελιες κατα καιρους βεβαια βρισκεις.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Συμφωνώ για EVH 5150 & Diezel Vh4 θα πρόσθετα και τον slodano slo χωρίς όμως να έχω παίξει1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
και μου τον θύμησες κι εμένα σήμερα... τον πρωτοείδα αρχές των 80s... τον παρακολουθούσα θαυμάζοντας όλες τις εκφάνσεις της τέχνης του από τότε... παρότι είχαμε αρκετούς κοινούς γνωστούς δεν έτυχε ποτέ να βρεθούμε τετ α τετ όλα αυτά τα χρόνια, πράγμα που έγινε στα πλαίσια της επανέκδοσης του περιοδικού Μετρο, ακριβώς την εποχή που έδωσε αυτήν την συνέντευξη... είπαμε λοιπόν να ξαναβρεθούμε κάποια στιγμή έχοντας πολλά να πούμε... η καθημερινότητα όμως δεν μας το επέτρεψε μιας και έφυγε νωρίς... ένας από τους λίγους ανθρώπους που πραγματικά θα ήθελα να γνωρίσω καλύτερα... ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ...παραμένει ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ...1 βαθμός
-
Μια χαρά το πάει ο Gilbert στη μουσική του και στις μέρες μας (και καταφέρνει να είναι πάντα fun to watch). Το σχόλιό μου ήταν καθαρά περί αυτοσχεδιαστικής δεινότητας, και όχι για να μειώσω τον Gilbert, αλλά για να υπερθεματίσω για έναν έναν εκ των υπολοίπων, γιατί το αξίζουν και με το παραπάνω τέτοιοι που είναι. ? Λίγο Guthrie από μένα, να γουστάρουμε και να κοιμηθούμε κι όμορφα...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ολο το Live ειναι ωραιο αλλα εκει στο 13 .10 ξεκιναει ενα cover που λεγεται Promise this..και η τυπισσα το σκιζει..1 βαθμός
-
Τον έχω ακούσει/δοκιμάσει αρκετές φορές σε home studio μέσω Torpedo Live σε studio monitors, δεν υπάρχει το μηχάνημα. Απλά είναι γομάρι και ακριβό για την τσέπη μου.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εγώ θα σου πρότεινα, να μαζέψεις μερικά ονόματα κατασκευαστών, και να απευθύνεις σ' αυτούς αυτή την ερώτηση ("ψάχνω για ένα πετάλι που να είναι έτσι, σαν το τάδε, υπάρχει κάτι?"). Θα σε κατευθύνουν οι ίδιοι, αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, που μπορείς να το δοκιμάσεις, πόσο κάνει, κλπ.1 βαθμός
-
Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Πολύ ενδιαφέρον https://www.stewmac.com/How-To/Online_Resources/Neck_Building_and_Repair_and_Setup/How_the_stars_set_up_their_guitars.html1 βαθμός
-
Τέρας ο Gilbert, φοβεροί ο Wood με τον Lettieri, αλλά όταν έπαιξε ο Timmons τελειώσανε όλα...1 βαθμός
-
Εδώ θα ήθελα να μείνω κι εγώ λίγο. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί λέγεται ότι το "distortion καλυπτει τα λαθη". Ίσα ίσα, τα μεγενθύνει. Όταν παίζω καθαρά για καιρό, και βάλω μετά παραμόρφωση, δεν μπορώ να παίξω σχεδόν καθόλου. Θόρυβοι παντού, νότες στον αέρα από απλά αγγίγματα κάποιας χορδής, χαμός γίνεται. Για παίξω με παραμόρφωση, πρέπει να μελετήσω με παραμόρφωση, είναι εντελώς διαφορετική η τεχνική και στα δάχτυλα και στην πένα.1 βαθμός
-
Συμφωνω σχεδον σε ολα. Ιδιως στο μερος με τις live εκτελεσεις. Πολλες φορες, το αλλαζουν στα λαιβ, σε καποιες λεπτομέρειες ή σε σημεια που ειναι λογο "θολα". (ΟΚ οχι παντα επιτυχημενα) Κι εγω συνηθως βγαζω μια μιξη απο studio και live εκτελεσεις. Δεν συμφωνω μονο με το μερος που γραφεις για το distortion. Βασικα αυτο δεν ειναι effect. Ειναι διαμορφωση ηχου. Αν καποιος παιζει με καθαρο ηχο ενα μερος που παιζεται με distortion, το παιξιμο του θα εχει αλλη ανταποκριση απο το οργανο και ο χειρισμος του κατα τη μελετη θα ειναι εντελως διαφορετικος απο οτι οταν φτασει η στιγμη να το παιξει με το ηχο που πρεπει (dist δλδ). Ειναι κατι σαν αυτο που γινοταν συζητηση περι διαφορετικου οργανου για μελετη και διαφορετικου για λαιβ.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου1 βαθμός
-
Ωραιο το αρθρο και με πολυ σωστες επισημανσεις. Εγω θα ηθελα να προσθεσω και καποια ακομα, που με εχουν βοηθησει προσωπικα στο να "βγαζω" covers. Ακουω το κομματι και απο live εκτελεσεις γιατι πολλες φορες στην ηχογραφηση εχουν πανω απο ενα layer κιθαρας και εκ των πραγματων δεν μπορει να βγει απο μια κιθαρα σε ζωντανη εκτελεση. Ψαχνω δηλαδη να βρω πως το παιζουν οι ιδιοι που το εγραψαν οταν το παιζουν ζωντανα, με τους οποιους περιορισμους αυτο συνεπαγεται. Πολλες φορες κοβουν ή προσθετουν πραγματα για να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα. Ειδικα σε περιπτωσεις που η μπαντα θελει να "πειραξει" το κομματι πιστευω πως πρωτα πρεπει να εχουμε μαθει να το παιζουμε απ εξω και ανακατωτα στην κανονικη του εκτελεση. Μετα ερχονται οι οποιες διασκευες. Αλλα αν δεν ξερεις να το παιζεις σωστα απο την αρχη, ουτε η διασκευη θα βγει καλη. Ποτε δεν κοιταω τις διαφορες παρτιτουρες ή οδηγους που υπαρχουν σε περιοδικα, site ή βιβλια. Στις 99% των περιπτωσεων ειναι εσκεμενα απλοποιημενες για να εχουν απηχηση στο ευρυ κοινο και αρχαριους παικτες. Εχω εμπιστοσυνη στο αυτι μου, αν ομως κολησω θα ψαξω για live video απο τον κιθαριστα που να φαινεται (εστω στο περιπου, σαν οδηγο) τι παιζει. Υπαρχουν και καποιοι που το παιζουν σωστα σε βιντεακια στο YouTube, αλλα εκει θελει προσεκτικο cherry-picking γιατι οι περισσοτεροι παιζουν οτι να ναι. Δεν κραταω σημειωσεις - πρεπει να το μαθω απ' εξω με μονο βοηθο τις πολλες επαναληψεις. Ξεκιναω να το μαθαινω χωρις εφε, παρ' ολο που το κομματι μπορει να βασιζεται σε μεγαλο βαθμο σε καποια. Ειδικα distortion, γιατι καλυπτει τα λαθη και σου δινει την ψευδη αισθηση οτι το παιζεις σωστα. Αν δεν βγαινει καλο σε καθαρο καναλι δεν θα βγει καλο ουτε με 200 εφε απο πανω. Ψαχνω για backing tracks ωστε να μπορω να προσθεσω την δικια μου κιθαρα μονο και το ηχογραφω. Οι ατελειες (ειδικα στο συγχρονισμο) φαινονται μετα απο μια ηχογραφηση. Στην τελικη φανταζομαι ο καθενας κανει αυτο που τον βολευει περισσοτερο, αυτα τα λιγα ομως δουλεουν για εμενα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00