Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      1713


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      7492


  4. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1827


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/09/19 σε Αναρτήσεις

  1. To Σάββατο 1 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο με θέμα SETUP κιθάρας (και μπάσου), στο κτίριο της ΧΑΝΘ στη Θεσσαλονίκη. Το εργαστήριο εκμάθησης ρύθμισης & setup κιθάρας απευθύνεται σε μουσικούς κάθε επιπέδου, που θέλουν να μάθουν πώς να ελέγχουν και να σετάρουν τα όργανά τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους και πώς να διατηρούν τα όργανά τους σε καλή παικτική κατάσταση. Το σεμινάριο guitar setup αποτελεί μια στέρεη βάση για την γνωριμία με το μουσικό όργανο που λέγεται κιθάρα (κλασσική, ηλεκτρική, ακουστική, ακουστικό & ηλεκτρικό μπάσο) και μια ευκαιρία για βαθύτερη κατανόηση της λειτουργίας του, αλλά και τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια ζωής του. ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ Το εργαστήριο εκμάθησης setup έχει διάρκεια 5 ώρες και αποτελείται από κλειστό group έως και 8 ατόμων. Θα υπάρξει μια εισαγωγή στις αρχές λειτουργίας και στα είδη της κιθάρας και θα επισημανθούν τα βασικά σημεία ενδιαφέροντος πάνω στο όργανο. Θεωρητικές πληροφορίες θα παρέχονται καθ' όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου το οποίο θα είναι στο μεγαλύτερο μέρος του καθαρά πρακτικό: Ο κάθε συμμετέχων θα σετάρει το όργανο της επιλογής του, που θα φέρει μαζί του. ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ - Έλεγχος relief και ρύθμιση. Προβληματικές ταστιέρες. Συμβιβασμοί - Ύψη χορδών/action. Εργοστασιακά specs και πώς μπορούμε να αποκλίνουμε. - Nuts. Πώς επηρεάζουν το setup. Έλεγχος για προβλήματα. - Κλειδιά. Είδη, χρήσεις, ρυθμίσεις - Ιntonation. Tί είναι, πώς ρυθμίζεται. - Ταστιέρα. Είδη και συντήρηση. - Τάστα. Είδη, χρήσεις, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Προβλήματα και λύσεις. Λείανση-γυάλισμα. - Καβαλάρηδες. Tune-o-matic, tremolo, ακουστική, κλασσική. Ύψη, ρυθμίσεις. - Ηλεκτρικά, καθαρισμός, ρύθμιση μαγνητών - Καθαρισμός οργάνου και μερών. Λίπανση - Χορδές. Είδη και χαρακτηριστικά. Αλλαγή χορδών. Θα συζητηθούν επίσης τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια χρήσης του οργάνου και πώς αυτά μπορούν να προληφθούν μέσω του setup και της συντήρησης. Συνθήκες φύλαξης, αποθήκευσης και μεταφοράς. Θα χρησιμοποιηθούν εργαλεία ευρείας χρήσης αλλά και θα συζητηθούν ειδικά εργαλεία μετρήσεων και χρήσης στο setup του οργάνου. Θα υπάρξει πρακτική, ένας προς έναν, καθοδήγηση και βοήθεια όπου και όταν χρειάζεται. Στο τέλος του σεμιναρίου, ο κάθε συμμετέχων θα πάρει μαζί του σεταρισμένο το όργανο που έχει φέρει και θα έχει αποκτήσει μια πιο σφαιρική γνώση της λειτουργίας του οργάνου και πώς αυτό μπορεί να έρθει στα μέτρα του. H τιμή συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 90 ευρώ (+ΦΠΑ) και η διάρκειά του συνολικά 5 ώρες. Ειδική τιμή EarlyBird για εγγραφή μέχρι και Τρίτη 14 Μαΐου, 75 ευρώ (+ΦΠΑ). Για κράτηση θέσεων και πληροφορίες, inbox εδώ ή στο inbox του Pnoi Kai Nyksi ή στο [email protected]. Tηλέφωνο επικοινωνίας 2314025525. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Ο Φάνης Πλουμής είναι τεχνικός μουσικών οργάνων και οργανοποιός, απόφοιτος του Merton College του Λονδίνου στο τμήμα Musical Instrument Technology. Eίναι συνιδρυτής του εργαστηρίου επισκευών, service και mods "ΠΝΟΗ & ΝΥΞΗ" και κατασκευάζει τις χειροποίητες "Alfa Handcrafted Guitars" στον ίδιο χώρο, από το 2010. Έχει εργαστεί ως τεχνικός επισκευών στο κατάστημα "Broadway Music" του Λονδίνου από το 2007 έως το 2009. Είναι επίσης Authorized Service Technician, επιπέδου SILVER, του εργοστασίου της TAYLOR GUITARS. Έχει πτυχίο ηχοληψίας, με αντίστοιχη εμπειρία. Είναι μουσικός/κιθαρίστας, συλλέκτης λάθος νοτών.
    11 βαθμοί
  2. Σύμφωνος σε όλα. Μα σε όλα. Έριξες αρκετή δουλειά. Μπράβο!
    2 βαθμοί
  3. Φοραει κατι δαχτυλιδαρες ο gibbons. Καποιο ρολο θα παιζει δε μπορει
    2 βαθμοί
  4. Ο Μέσι κατ' εμέ, όπως έχω πει και αλλού, είναι ο μεγαλύτερος όλων. Δεν αλλάζει κάτι από το χθεσινό ματς. Αυτά που έχει κάνει 12 χρόνια τώρα είναι στη σφαίρα της φαντασίας για όλους τους υπόλοιπους. Προφανώς δεν γίνεται να κερδίζει όλα τα ματς μόνος του και να παίρνει όλους τους τίτλους. Όμως αυτά που κάνει τα κάνει κάθε χρόνο χωρίς εξαίρεση μέχρι σήμερα. Εδώ πρέπει να πούμε πως η φετινή Μπαρτσελόνα είναι, για το επίπεδο αυτό, η πλέον εξαρτώμενη από έναν παίχτη όμάδα, τουλάχιστον όσο μπορώ να θυμηθώ. Χωρίς Μέσι βάλε μείον 20 με 30 βαθμούς Ισπανία και ούτε συζήτηση για ημιτελικά τσου λου. Παλαιότερα είχε έναν τσάβι έναν ινιέστα και κάποιους άλλους που τραβάγαν κουπί. Μετά τη φυγή του τσάβι (κυρίως) και του ινιέστα φέτος δεν υπάρχουν άλλοι να πλαισιώσουν επαρκώς τον μέσι. Τι φταίει ο μέσι για αυτό που έχασε ο ντεμπελέ στο πρώτο ματς για το 4-0? Πάρτο βάλτο του είπε και ο άλλος ευχαριστώ είμαι μυρωδιάς... Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι δεν έχει προπονητή για τέτοιο επίπεδο. Μετά από 2 σερί παταγώδεις αποτυχίες στο τσου λου ο Βαλβέρδε πρέπει να φύγει μόνος του. Δεν είναι για τέτοιες ομάδες. Επίσης χτες η μπάρτσα έπαιζε στο πιο κατηφορικό γήπεδο στην Ευρώπη. Πολλοί θα διαφωνήσουν αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι μακριά από την πραγματικότητα (ακόμα και αν δεν είναι απολύτως αληθές). Υπάρχει και το περσινό βέβαια με τη Ρόμα αλλά το φετινό ακόμα χειρότερο. Τέλος οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ μέσι και ιμπρα είναι τουλάχιστον ανεδαφική, να μην πω ιερόσυλια.
    2 βαθμοί
  5. Κι ένα τελευταίο για τον πατέρα μου, που δεν πάει ούτε χρόνος που αποφάσισε να πάει εκεί πάνω. Κάποτε ξέρετε, παλιά, είχε γράψει στίχους για ένα τραγούδι. Περίμενε λοιπόν τον Στέλιο έξω από το μαγαζί που τραγουδούσε, να τελειώσει το πρόγραμμα για να του δώσει τους στίχους. Μια μέρα τον πέτυχε, και του έδωσε το χαρτί, του είπε "έγραψα αυτό, αν σου αρέσει τραγούδα το". Ο Στέλιος δεν το είπε ποτέ, μάλλον δεν θα του άρεσε. Εύχομαι τώρα να τον ξαναπέτυχε εκεί ψηλά, και να του το ξαναθύμισε, και ίσως .... ίσως λέω να το ξανακοίταξε και να του άρεσε περισσότερο. Να το τραγουδάνε παρέα. Και να είναι από μια μεριά ο Στράτος (η άλλη μεγάλη αγάπη του πατέρα μου) και να πίνουνε και να γλεντάνε όλοι μαζί. Που ξέρεις? Γεια σου μπαμπά! Δεν τα βρήκαμε όσο ήσουν εδώ κάτω, κρίμα. Για πάρτη σου αυτό.
    2 βαθμοί
  6. Και μια μικρή ιστορία που δείχνει πόσο ακουγόταν ο Στέλιος στο σπίτι μας από όταν ήμουν βρέφος. Θα ήμουνα γύρω στα 5 (μου το επιβεβαίωσε μόλις τώρα η μάνα μου) όταν οι γιαγιάδες μου μου έλεγαν ότι πρέπει πριν κοιμηθώ το βράδυ, να κάνω προσευχή. Μου έμαθαν λοιπόν το πάτερ ημών, και εγώ ξεκίνησα να το λέω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ. Ένα βράδυ λοιπόν, πήρα θέση για την προσευχή πριν κοιμηθώ και μπήκε μέσα στο δωμάτιο η μάνα μου. Μόλις με άκουσε, ξεράθηκε στα γέλια, ξέρετε γιατί? Με άκουσε αντί για το πάτερ ημών, να λέω .... "Στα βράχια της πειραϊκής κοιμάται ο Στράτος ο μπεκρής κοιμάται κι ονειρεύεται πώς την αυγή παντρεύεται παντρεύεται με την μικρή που τον κατάντησε μπεκρή" ... κάνοντας ταυτόχρονα τον σταυρό μου. Από μικρός φαινόμουνα εγώ ... Είναι που ο πατέρας μου τραγουδούσε συνέχεια το παρακάτω και εγώ τον άκουγα.
    2 βαθμοί
  7. Αφού πιάσατε το Στελάρα,πάρτε μια κομματάρα κι από μένα. Μπουζούκι παίζει ο "Σπόρος" (Γιάννης Σταματίου).
    2 βαθμοί
  8. Και του δικού μου Φώτη μου. Το κομμάτι που έβαλες είναι Β΄πλευρά από ένα 45άρι της εποχής. Η Α' πλευρά είναι αυτό. Πάρε κι άλλο ένα αγαπημένο του πατέρα μου.
    2 βαθμοί
  9. Το άκουγα στο σπίτι από τα γεννοφάσκια μου, ο Στέλιος αδυναμία του συχωρεμένου του πατέρα μου..., έ πως να μην ανατριχιάζω πάντα όποτε το ακούω!
    2 βαθμοί
  10. Λεω να αρχισω να ανεβαζω καποιες ηχογραφησεις σιγα σιγα. Ειμαι ανοικτος σε οποιονδηποτε σχολιασμο γενικοτερα. Με το μαλακο, βεβαια, διοτι ειμαστε αρχαριοι. Στο τελευταιο λαιβ ειχα ηχογραφησει με το tascam. Κακη εγγραφη, αλλα εβαλα ενα (μαματο) προγραμματακι στο κινητο και εφτιαξα λιγο το eq και το level. Σιγα μην ανοιγα pc για δυο tracks. catpeople.wma personaljesusmp3.wma
    1 βαθμός
  11. Μια κομματάρα του Γιάννη Παπαϊωάννου. Ο Πάππος οργιάζει,απίστευτα περάσματα.
    1 βαθμός
  12. Ευχαριστώ Spyros Delta...όσον αφορά τους στίχους τους έχω στους υπότιτλους και μάλιστα ελληνικούς.....τσέκαρέ το!
    1 βαθμός
  13. Εγώ θα σου πρότεινα, να μαζέψεις μερικά ονόματα κατασκευαστών, και να απευθύνεις σ' αυτούς αυτή την ερώτηση ("ψάχνω για ένα πετάλι που να είναι έτσι, σαν το τάδε, υπάρχει κάτι?"). Θα σε κατευθύνουν οι ίδιοι, αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, που μπορείς να το δοκιμάσεις, πόσο κάνει, κλπ.
    1 βαθμός
  14. Θα το υιοθετήσω! ? Αναζητώ δαχτυλίδιον νίκελ, τρίχαντρο, για να να πετύχω τον απόλυτο τόνο. Είμαι σε απόγνωση! ?
    1 βαθμός
  15. Mε 15 ευρουδακια λυνεις το προβλημα https://jstuff.wordpress.com/jbridge/
    1 βαθμός
  16. Αυτός πάντως με no name κιθάρα, μακρύ καλώδιο, χωρίς buffer και υποθέτω με gorilla ενισχυτή, καλούτσικα ακούγεται.
    1 βαθμός
  17. Δεν έχουν όλα τα buffer πάντως τον ίδιο ήχο. Άλλα τονίζουν πολύ τις ψηλές και αδυνατίζουν ας πούμε τις χαμηλομεσαίες, άλλα είναι πιο "στιβαρά" (ισορροπημένα) στις συχνότητες που κάνουν να ακούγονται με ευκρίνεια. Από τα καλύτερα buffer πάντως που έχω ακούσει, είναι της Visual Sound/Truetone. Tα βάζει στα πετάλια της (Route 808, Jecky & Hyde, κ.λπ.) αλλά τα πουλάει και αυτόνομα. Προσωπικά, έχω ένεργοποιημένο συνήθως ένα στο ΤC electronic delay μου -περισσότερο επειδή θέλω trails και παρά επειδή νιώθω ότι μου προσθέτει κάτι στον ήχο. Ίσως επειδή παίζω με 5-6 πετάλια μόνο, η ίσως επειδή δεν με χαλάει να "μουνταίνει" το σήμα, νιώθω ότι μπορώ να το ρυθμίσω πάντα από τον ενισχυτή ή τα εφέ. Αν έπαιζα σε κανένα στάδιο, ναι, ίσως να το χρειαζόμουν το buffer απελπισμένα. Από κει και πέρα, δεν θα έλεγα και ότι το να σκοτεινιάσει λίγο ο ήχος, θα με έφερνε "σε απόγνωση" όπως έγραψες στο αρχικό ποστ! ? Φιλικά
    1 βαθμός
  18. Η αλήθεια είναι οτι έβαλα-έβγαλα αρκετές φορες τα καλώδια και το ψείρισα υπερβολικά, αλλα είναι να μη σου μπεί η ιδέα? Εκτώς αυτού έχω καταλάβει ο τρόπος που αντιλαμβάνομαι τον ήχο, και φαντάζομαι ισχύει και για τους υπόλοιπους, εξαρτάται πολύ και απο τη διάθεση. Είναι φορές που δεν μ αρέσει τίποτα, τα παρατάω, και την επόμενη μέρα χωρίς να πειράξω κουμπάκια μου ακούγομαι Larry Carlton. Ελπίζω κατα την άφιξη του Boss να είμαι σε mood (oh my God) και να μην μετανιώσω για τα πηγαινε-έλα της αλλαγής. Και κάτι ακόμα...Ο Cub 12 της Laney έχει ένα Tone Knob, το οποίο λέγεται οτι λειτουργεί όπως το Tone της κιθάρας αλλά στο τέλος της σειράς. Προσωπικά, μόνο σε ακραίες ρυθμίσεις άκουγα κάτι διφορετικό, αλλά... Το πείραξα και μου επανέφερε τον τόνο σε μεγάλο βαθμό ( Καρφί στον ενισχυτή: Tone 1 o'clock, Σειρά με πατάλια Tone 3 o'clock στο περίπου ). Επιβεβαιώνοντας κάτι που είχες γράψει σε παλιότερο post Superfunk για buffer. Θα ήθελα όμως να είμαι ανεξάρτητος αυτού, καθότι δεν το βλέπω σε άλλους ενισχυτές και δεν σκοπέυω να γεράσω με τον Laney ?
    1 βαθμός
  19. Δεν φταίει το buffer . Πάρε μια ΚΑΝΟΝΙΚΉ κιθάρα (δηλ. Fender με μόνους ? ) και δες αν κάνει το ίδιο. Το πρώτο φυσικά που πρέπει να κάνεις είναι να δοκιμάσεις αν υπάρχει διαφορά στον ήχο παίζοντας ΜΌΝΟ με το tuner (χωρίς να έχεις αλλά πετάλια) και ανοιγοκλείνοντας το buffer του). Λογικά με το buffer on θα πρέπει να έχεις περισσότερα πρίμα ειδικά αν χρησιμοποιείς μακριά καλώδια. Επίσης δοκίμασε και τα πετάλια μέσα και έξω από το effects loop. Πολλά effects loop σε φτηνούς ενισχυτές είναι tone killers λόγω μετρίων op amps.
    1 βαθμός
  20. Συμφωνώ 1000%. Όπως ακριβώς τα λες είναι.
    1 βαθμός
  21. Να'στε καλά,παιδιά. Ένα τελευταίο, απ'τον Πατέρα μου.
    1 βαθμός
  22. Πριν λίγο πάντως εμένα με πήραν......
    1 βαθμός
  23. Στράτε θα το ξενυχτίσουμε ρε γαμώτο κι αύριο δουλεύω.... Άντε κι ένα τελευταίο από 'μένα και μια καληνύχτα?️
    1 βαθμός
  24. Άλλο ένα και τη κάνω,γιατί θα μας πάρουν τα ζουμιά.
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Άσε Στράτο μου...... είμαι με τσίπουρα (χωρίς μεζέ...) αυτή την στιγμή και έχω (με ακουστικά) αφιέρωμα στον Στέλιο και στον πατέρα μου..... Τέλος πάντων, γεροί νά'μαστε να τους θυμόμαστε άντε γιατί μελαγχόλησα...
    1 βαθμός
  27. Ρε σεις, για Αιγυπτιακή μπάντα μιλάμε. Για τα ξαδέρφια του Ουάρντα δηλαδή, που τον έβαζε δεξιά ο σκουφάκιας, κι αυτός πήγαινε αριστερά επειδή είχε ωραία γκομενάκια στην εξέδρα από εκείνη την πλευρά. Αυτοί έχουνε τσακωθεί με την πειθαρχία. Τους βάζεις μπροστά την πάρτα με τον εθνικό ύμνο της Ρωσίας, και παίζει ο ένας τον ύμνο της Αμερικής που είχε έρθει ο πρέσβυς την προηγούμενη εβδομάδα, ο άλλος παίζει το "μαμά" που άκουσε στο ραδιόφωνο, και ο τρίτος παίζει το "you 'll never walk alone" επειδής έβλεπε την τεσσάρα της Liverpool κι ας μην έπαιζε ο Σαλάχ.
    1 βαθμός
  28. Ετσι ειναι οι διασκευες, σ' αλλους αρεσουν, σ' αλλους οχι.
    1 βαθμός
  29. Εβγαλε μια ασιστ στον Βιδαλ μια στον Αλμπα μια στον Κουτινιο και 2 στον Σουαρεζ.Τα εχασαν.Δε φταιει ο Μεσι γι αυτο.Δε μπορουσε να ειναι και στη θεση τους.Στο πρωτο ματς που παλι ηταν ισσοροπημενο καθαρισε με προσωπικες ενεργειες.Συνολικα σαν σικονα και περα απο την ανατροπη η Λιβερπουλ ηταν καλυτερη.Δεν υπαρχουν μαγοι....και αν υπαρχουν δεν ειναι σε ΚΑΘΕ ματς..Τα ιδια και με την Εθνικη Αργεντινης που υρωει ολο το κραξιμο ενω ουσιαστικα χωρις αυτον δεν θα ειχε παει ποτε 2 σερι τελικους κοπα Αμερικα και ενδιαμεσα τελικο μουντιαλ.Τα ιδια ακριβως με τον Μαραντονα το 86.Εκει ομως στον τελικο ο Μπουρουσαγα το εβαλε...σε αντιθεση με τους συγχρονους που σε καθε τελικο εχαναν τα αχαστα...σε ολους τους τελικους.Οπως και να χει ειναι ομαδικο τι να κανουμε; Ο Μεσσι μπορει να μην ειναι ο πιο θεαματικος ειναι ομως κοντα σε αυτο...και ειναι σιγουρα ο πιο ουσιαστικος.Οσοι υπερτερησαν του Μεσσι σε θεαμα υστερουσαν σε διαρκεια και...ουσια....ο καθε ενας για τους δικους του λογους
    1 βαθμός
  30. Η ενέργεια που κάνει χθες ο Alexander Arnold του δίνει το δικαίωμα εστω να αναφερθεί το ονομα του στο παρων θέμα. Και μιλάω για τη φάση στα τελευταια λεπτα που ρίχνει τη μπάλα στα ποδια του αμυντικου για να πάρει το κόρνερ, (εφόσον έχει κλειστεί) και μετά ενώ φεύγει για να γίνει το κλασσικό κόρνερ που σημαδευουν την αεροπορια της ομάδας, βλέπει με την άκρη του ματιού του τους παίχτες της Μπαρτσελόνα να ασχολούνται με τα μαρκαρισματα που θα αναλάβουν και να αφήνουν ένα κενό μπροστα στο τερμα, οπου εκει βρίσκεται ο Οριγκι, γυρίζει αστραπιαια και με μια φαλτσαριστη χαμηλή σέντρα του στέλνει τη μπάλα στα ποδια για να γίνει το γκολ της πρόκρισης. Μετράει επισης το γεγονός οτι αυτο το κανει σε χρονικο σημείο οπου αλλοι ειναι συνήθως λιώμα και σωματικά και κυριως πνευματικα για να το προσέξουν.
    1 βαθμός
  31. Άρα δεν πρόκειται για ξεκουρδισιά αλλά για άποψη. Μπράβο στα παλικάρια που τολμούν να σπάσουν τα δεσμά της κλασικής, βαρετής εναρμόνισης των πνευστών και να κάνουν τη δική τους δήλωση, ρισκάροντας ακόμα και διπλωματικό επεισόδιο! Έτσι προχωράει η μουσική.?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...