Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6399


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/08/19 σε όλα

  1. «Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού» ("Πάτερ Ημών")
    4 βαθμοί
  2. Μου πήρε λίγο καιρό, αλλά τα κατάφερα. Η ηχογράφηση ήταν πιο εύκολη απ'τη βιντεοσκόπηση. Το τραγούδι μιλάει για την εποχή που ζούσα στο χωριό μου ως έφηβος και τα διαόλια τα οποία με ταλαιπωρούσαν τότε (ίσως και τώρα λίγο). Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη, όπως πάντα, μπορείτε να βρίσετε κιόλας ελεύθερα ?, δεν παρεξηγώ, ο λιθοβολισμός όμως δε συνίσταται μη χαλάσουμε και το ίματζ μας. Δεν υπάρχει πολύ σόλο στο κομμάτι (μόνο λίγο, μια ιδέα), στο επόμενο όμως θα υπάρχουν και δύο μάλιστα(!). Μ'αρέσει το μπάσο σ'αυτό το κομμάτι πάντως.
    3 βαθμοί
  3. Τέρας ο Gilbert, φοβεροί ο Wood με τον Lettieri, αλλά όταν έπαιξε ο Timmons τελειώσανε όλα...
    3 βαθμοί
  4. Α Ν Α Τ Ρ Ι Χ Ι Λ Α !!!!!!
    3 βαθμοί
  5. καθόλου δε με ενοχλεί το χιπ χοπ..το θεωρω κανονική μουσική και μάλιστα εχει και το ξεχωριστό ενδιαφέρον ότι επειδή το βάρος πέφτει στο στιχο, κατά καιρούς βγαίνουν διαμαντάκια. έλα όμως που το κομμάτι για το οποίο συζητάμε ειναι ακυρο να το θεωρήσουμε μουσική. ειναι μια τρολια που υπάρχει μονο λογο ytb.
    3 βαθμοί
  6. 3 βαθμοί
  7. https://new.steinberg.net/cubase/celebrate/
    2 βαθμοί
  8. Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα
    2 βαθμοί
  9. Άντε, να μην πάς, για μεταμόσχευση μετά...
    2 βαθμοί
  10. Πολύ ενδιαφέρον https://www.stewmac.com/How-To/Online_Resources/Neck_Building_and_Repair_and_Setup/How_the_stars_set_up_their_guitars.html
    2 βαθμοί
  11. Κοίτα, εγώ έχω αγοράσει το Cubase, 4 φορές στην ζωή μου και δεν θα... ξαναπάρω. Πέρσι πήρα τα Elements και είμαι ευχαριστημένος. Τα Waves plugins είναι κορυφαία και ίσως κάποια απο αυτά τα αγοράζει και τα παρουσιάζει ως δικά της η Steinberg. Εκτός και αν απλά αντιγράφει το interface, που δεν το πιστεύω. Με την λογική αυτή λοιπόν αφού έχω τα συγκεκριμένα εφέ που μου αρέσουν, δεν με απασχολούν τόσο οι μεγαλύτερες εκδόσεις του Cubase, που προσθέτουν δικά τους εφέ και VSTi (που επίσης προσωπικά είμαι ήδη καλυμμένος απο άλλες εταιρίες ή απλά δεν με αφορούν.) Είναι καθαρά δικές μου αυτές οι προτιμήσεις όπως επίσης το ότι δεν θέλω dongle στο laptop μου γιατί μου τελειώνουν τα USB και το ότι επειδή δουλεύω κυρίως δικά μου projects, δεν με περιορίζει ο αριθμός των καναλιών, ούτε έχω ανάγκη αυτά που ανέφερε ο dimsonic. Μέχρι να παρουσιαστεί η ανάγκη βέβαια. Αλλά επειδή δεν κανω επαγγελματικές δουλειές για άλλους όπως θα έκανε ένα στούντιο μπορώ να έχω τις δικές μου παραξενιές. Απο την άλλη δεν νομίζω να ονομάστηκαν τυχαια οι εκδόσεις. Artist και Pro.
    2 βαθμοί
  12. Εγω που έχω το Elements 9.5 δεν ένιωσα την ανάγκη αναβάθμισης μέχρι τώρα. Βέβαια το variaudio και πολλούς ειδικούς επεξεργαστές τους έχω αγοράσει απο την Waves. Κάθε τόσο βγαίνουν τα πάντα προς 29 ευρώ. Περιμένω λοιπόν κανα μήνα μέχρι να έρθει αυτό που ζητάω στα 29 και το τσιμπάω. Στόμωσα. Δεν μου λείπει τίποτα. Αντιθέτως αισθάνομαι αστακός.
    2 βαθμοί
  13. Ωραιο και αγνο. Η γεφυρα στο 3ο λεπτο πανεμορφη (προβλεπω θα τη λατρεψει ο @dimsonic ) Στα φωνητικα μαρεσε η alice in chains προσεγγιση. Τεχνικα (παιξιματα, φωνες, programming) θα ερθει βελτιωση εν καιρω. Μπραβο. ΥΓ Θα θελα να ανεβαζες και τους στιχους, να καταλαβω τι καημος σε ετρωγε στο χωριο τελικα ?
    2 βαθμοί
  14. ο ένας και πιό βασικός λέγεται variaudio. Όπως επίσης και κάτι multiband compressors/expanders και κάτι άλλα που θυμάμαι από παλιά όπως import export δυνατότητες. Φυσικά θα το ψάξω μέχρι να έρθει η ώρα... θα δω και τι δώρο Πάσχα θα πάρω...
    2 βαθμοί
  15. Dennis Bergkamp, ο τύπος ήταν καλλιτέχνης της μπάλας!
    2 βαθμοί
  16. Εβγαλε μια ασιστ στον Βιδαλ μια στον Αλμπα μια στον Κουτινιο και 2 στον Σουαρεζ.Τα εχασαν.Δε φταιει ο Μεσι γι αυτο.Δε μπορουσε να ειναι και στη θεση τους.Στο πρωτο ματς που παλι ηταν ισσοροπημενο καθαρισε με προσωπικες ενεργειες.Συνολικα σαν σικονα και περα απο την ανατροπη η Λιβερπουλ ηταν καλυτερη.Δεν υπαρχουν μαγοι....και αν υπαρχουν δεν ειναι σε ΚΑΘΕ ματς..Τα ιδια και με την Εθνικη Αργεντινης που υρωει ολο το κραξιμο ενω ουσιαστικα χωρις αυτον δεν θα ειχε παει ποτε 2 σερι τελικους κοπα Αμερικα και ενδιαμεσα τελικο μουντιαλ.Τα ιδια ακριβως με τον Μαραντονα το 86.Εκει ομως στον τελικο ο Μπουρουσαγα το εβαλε...σε αντιθεση με τους συγχρονους που σε καθε τελικο εχαναν τα αχαστα...σε ολους τους τελικους.Οπως και να χει ειναι ομαδικο τι να κανουμε; Ο Μεσσι μπορει να μην ειναι ο πιο θεαματικος ειναι ομως κοντα σε αυτο...και ειναι σιγουρα ο πιο ουσιαστικος.Οσοι υπερτερησαν του Μεσσι σε θεαμα υστερουσαν σε διαρκεια και...ουσια....ο καθε ενας για τους δικους του λογους
    2 βαθμοί
  17. Και οι 14 σελιδες, μαζεμενες σε ενα αρθρο. https://www.protothema.gr/life-style/article/888439/sin-boy-i-mama-me-ta-15000000-views-kai-o-fake-raper-apo-tin-alvania/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery
    2 βαθμοί
  18. Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter. Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ. Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία. Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια. Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή). Ουτοπίες. Κρίμα!
    2 βαθμοί
  19. Ξέρω το έχετε ξανακούσει... (εγώ να δείτε....) Αισίως φτάσαμε στην έκδοση 14, αφού λήφθηκαν υπόψη όλες οι παρατηρήσεις και έγιναν κοπιαστικές διορθώσεις σε διάφορα μέρη και συγχρονισμούς οργάνων. Προστέθηκε μια νέα φωνή σε ένα θέμα, που ανασύρθηκε από την παρτιτούρα και δεν είχε παιχτεί ποτε. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν τα plugins που απέκτησα τον τελευταίο καιρό για να συμμορφωθούν κάπως τα κομμάτια αυτά....
    1 βαθμός
  20. από αυτά που λες το dongle είναι ίσως ο μόνος ανασταλτικός παράγων
    1 βαθμός
  21. Επίσης η elements δεν συζητιέται... δεν βλέπω να έχει το render in place αλλά νομίζω και το audiowarp αλλά και αρκετές λειτουργίες tempo. Όπως επίσης δεν έχει τον καινούργιο μετρονόμο...
    1 βαθμός
  22. ναι μου άρεσε. (πού το ήξερες όμως?) Ωραίο παιδιά...Λίγο η όλη οπτική του βίντεο με ψιλοξενέρωσε, αλλά ως σύνολο πολύ καλό.
    1 βαθμός
  23. τελευταία το ίδιο κάνω και γω. Εχω ψωνίσει αρκετά στα 29 και είμαι ευχαριστημένος από την μάρκα. Δεν ξέρω όμως αν θα είναι αρκετή μια τέτοια λύση να με κρατήσει μακρυά από το pro. Νομίζω τέτοιες ευκαιρίες για pro έρχονται μια στα 10 χρόνια και δεν νομίζω να συνεχίζω να ηχογραφώ ...μετά από 10 χρόνια απο σήμερα. Αλλωστε είναι πολύ ενδιαφέρουσα η προοπτική να το πάρεις με 12 ευρώ το μήνα
    1 βαθμός
  24. @yameth θα έλεγες οτι συμφέρει να πάρει κανείς Πχ το artist 10 και να τσιμπάει τα επι μέρους απο waves κλπ ή είναι μια καλή τιμή αυτή του Pro 10 δεδομένου οτι τα έχει όλα (ας πούμε) μέσα; Δεν έχω κάτσει να τα βάλω κάτω να δω τις σούμες.
    1 βαθμός
  25. κοίτα να δεις μένουν τα αλωνίζει, οργώνει, ραντίζει, σβαρνίζει και ίσως κανα δυό ακόμα...
    1 βαθμός
  26. Ωραιο κομματι,ομοιως και βιντεο. Δυνατος.
    1 βαθμός
  27. γι αυτό λεω, και εγώ 32 ήξερα. και παίζω σε 64άρια win αλλά τα 64μπιτα fishman, ez κλπ δεν παίζουν. Μόνο τα 32μπιτα γι αυτό και δεν σηκωνουν δεύτερο φόρτωμα. Πχ 2 tracks ezdrummer σε 32μπιτο δεν κάθονται.
    1 βαθμός
  28. Νομίζω δεν ειναι το ίδιο πράγμα. Τα 64 συνήθως υποστηρίζουν 32 ενω ποτέ δεν συμβαινει το αναποδο. (έχω 32 plug ins σε 64 Cubase 5 και παίζουν) Καλώς το διευκρινίζει.
    1 βαθμός
  29. φοβερό παικτρόνι, ας όψεται η πτησοφοβία.
    1 βαθμός
  30. θα ελεγα δεν ειναι προβλημα καθως ήδη με την 32μπιτη δεν υποστηριζονται 64μπιτα...αλλα καλο ειναι να υπενθυμιζεται. Παντως ηρθε στην ωρα γιατι σκεφτόμουν να συμβιβαστω με την artist
    1 βαθμός
  31. Ουυυααααου...... Κανουν και αποσυρση!!!! Λιγη προσοχη ομως γιατι. Notes This software version does not support 32-bit plug-ins.
    1 βαθμός
  32. 1 βαθμός
  33. η original από την mama (την big που είναι δύσκολο να πάρει με διακόσια τη στροφή?)... από κει και πέρα δεν μπόρεσα εύκολα να διαλέξω μια αγαπημένη διασκευή... συγχωράτε με λοιπόν που θα αραδιάσω μερικές με την κάθε μία να χει την χάρη της... κι αφήνω τελευταία αυτή που μου κάνει ένα κλικ παραπάνω και παίζει συχνά στις playlist μου
    1 βαθμός
  34. Κυρ dim μου μέχρι τώρα δεν είχα σχολιάσει. Το κομμάτι το θεωρώ κομματάρα, σπέρνει και θερίζει, και εγώ δεν ξέρω τι άλλο γεωργικό κάνει. Έχεις κάνει πολύ και καλή δουλειά εδώ. Το βιολί ταιριάζει γάντι. Respect για όλα αυτά ρε παλικάρι. Σκοτώνει.
    1 βαθμός
  35. Αληθειες με τρομερο χιουμορ
    1 βαθμός
  36. Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου
    1 βαθμός
  37. τι ωραία το λεει ο strummer.... εδω με τον cash...
    1 βαθμός
  38. Πάμε 10 γκολ του θεού για να γουστάρουμε
    1 βαθμός
  39. Πλάκα με κάνεις? Αβραάμ >>>>>Ρονάλντο (σοσόνιας). Μέχρι και μιχαλάκη είσαι τρέλα βάζω πάνω από τον σοσόνια. Έχω ατζέντα. Γενικά δεν μπορώ με τον Ρονάλντο βγάζω σπυράκια. Με πιάνει ναυτία. Δεν του αναγνωρίζω τίποτα. Αν ήτανε να έρθει τσάμπα να παίξει στο Βικελίδης θα πήγαινα για γιούχα. Μακριά από μας τέτοια μηχανήματα. CNC? όχι ευχαριστώ, θα το κόψω στο χέρι. Μου φάινεται αστεία η σύγκριση, ακόμη και με τον Μέσι. Από τότε που είχε πει αυτό το "είμαι φυλακισμένος στη Μαντσεστερ" ή κάτι τέτοιο, μακριά κι αγαπημένοι. Kαι κάτι άλλες ενδογηπεδικές αστειότητες και καραγκιοζλήκια. Πεταμένος, sorry. Messi, hats off (πλην κάτι φοραδιαφυγές, πατατάκια κλπ.). Eπίσης, δεν άντεχα τη Mπάρτσα του Γκουαρντιόλα. Παιδιά, με έπιανε ταχυπαλμία από τη βαρεμάρα. Πάντως σχετικά με αυτό που είπε ο Σπύρος, δεν μπορώ να κρίνω έναν παίκτη αν δεν έχω δει παιχνίδια του. Με τον ίδιο τρόπο, ο γιος μου που δεν θα έχει δει παιχνίδια του Ροναλντάκου θα νομίζει ότι ήταν κανένας υπερήρωας, χωρίς να έχει δει επιμέρους στήσιμο και συμπεριφορά παίκτη. Ε εγώ δεν μπορώ. Με εκνευρίζει ακομη και ο τρόπος που παίρνει φόρα για να εκτελέσει ελεύθερο. Άσε με τώρα με το ούλτρεξ. Παρομοίως και με τον Ζλάταν. Αν και αυτός είναι πιο κιμπάρης.
    1 βαθμός
  40. Πολύ καλό και πολϋ ωραϊες φράσεις.Δϋσκολο να παιχτεί. επϊσης.Μπράβο Δημήτρη.
    1 βαθμός
  41. Προσωπικά περιμένω "γράμμα" από Βενεζουελανή Βαρόνη δεν πουλάω σε Λόρδους.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...