Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. geodimitri

    geodimitri

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      3979


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/07/19 σε όλα

  1. Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα
    7 βαθμοί
  2. Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter. Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ. Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία. Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια. Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή). Ουτοπίες. Κρίμα!
    4 βαθμοί
  3. Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου
    4 βαθμοί
  4. A fully analog Booster-Overdrive-Distortion (B.O.D.), designed to deliver the great tones and feel found in the Timmy™, BluesBreaker™ and KOT™ pedals, with added touch sensitivity and overall more natural sound, due to our brand new cap-less technology®! Πολύ ενδιαφέρον. https://tsakalisaudioworks.com/product/six/
    4 βαθμοί
  5. Καλησπέρα στο φόρουμ, Με χαρά (αλλά και μετά από πολύ κόπο) έχω αυτό εδώ: https://spyroscharmanis.bandcamp.com/album/none-other Δείγματα του οποίου είχα ποστάρει στη μορφή των λαιβ βιντεοζ λίγο παλαιότερα. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τα αυτιά και τις γνώμες σας και θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά, Σάββατο 11 Μαίου στο ΙΛΙΟΝ plus εδώ: https://www.facebook.com/events/339361736581971/?event_time_id=339361739915304 Σόρρυ για τυχόν σπαμ, Ευχαριστώ και πάλι - Σπύρος :)
    3 βαθμοί
  6. Αληθειες με τρομερο χιουμορ
    3 βαθμοί
  7. Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα (Ιστορία είναι ένα πολύ βασικό μάθημα καθώς λαός που δεν γνωρίζει το παρελθόν του δεν έχει μέλλον κατά τη γνώμη μου). Για την ελληνική πραγματικότητα όμως είναι δυστυχώς μια ουτοπία να γίνουν τα παραπάνω...
    3 βαθμοί
  8. Αχ τι μου θυμησατε. Η φημισμενη (ισως ειναι πολλες?) Αιγυπτιακη στρατιωτικη μπαντα. Και δεν ειναι μονο ο Ρωσικος εθνικος υμνος - για καποιο λογο δολοφονουν οποιο εθνικο υμνο βρεθει μπροστα τους.
    3 βαθμοί
  9. Πιθανότατα το έχετε δει αλλά εγώ το πέτυχα σήμερα. Κατάλαβα για πρώτη φορά τι σημαίνει κλαυσίγελος. Το ότι η Ρωσία συνεχίζει να έχει διπλωματικές σχέσεις με την Αίγυπτο δείχνει ότι ο Πούτιν είναι κατά βάθος ψυχούλα.
    2 βαθμοί
  10. Εδώ θα ήθελα να μείνω κι εγώ λίγο. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί λέγεται ότι το "distortion καλυπτει τα λαθη". Ίσα ίσα, τα μεγενθύνει. Όταν παίζω καθαρά για καιρό, και βάλω μετά παραμόρφωση, δεν μπορώ να παίξω σχεδόν καθόλου. Θόρυβοι παντού, νότες στον αέρα από απλά αγγίγματα κάποιας χορδής, χαμός γίνεται. Για παίξω με παραμόρφωση, πρέπει να μελετήσω με παραμόρφωση, είναι εντελώς διαφορετική η τεχνική και στα δάχτυλα και στην πένα.
    2 βαθμοί
  11. Δεν θα πάω σε ραπ των 90'ς που δεν έζησα και πολλοί την αγάπησαν λόγω εφηβείας Σας πάω στο " σήμερα " με παιδιά που κάνουν την ίδια μουσική με αυτόν του θέματος , αλλά έχουν κάτι να πουν . Δεν μ αρέσει η ραπ , μεταλας είμαι . Ούτε κατ ανάγκη συμφωνώ με την οπτική τους (τρέφονται απ την αναρχίλα ) . Αλλά έχουν κάτι να πουν , και για αυτό τρέφω σεβασμό
    2 βαθμοί
  12. Δεν εχω τα ακουστικα μου τωρα, οποτε προσπαθησα να φτιαξω αυτο που ακουσα και οπως το ακουγα για το Model 15. Στο λινκ ειναι ενα patch που εφτιαξα γρηγορα, με δυο osc και εναν τριτο να επηρεαζει το pitch modulation. Με το rev attenuator ελεγχεις την ποσοτητα του modulation. Το αδυναμο σημειο μου, επειδη προσφατα πηρα την εφαρμογη, ειναι να συγχρονισω το mod στο πολυφωνικο. Νομιζω το εκανα, αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο ή αν ειναι μπακαλικο. Γι αυτο δεν εβαλα και delay, γιατι μπερδευοταν. https://drive.google.com/file/d/15xi4YHdDxTgKnhLRLJvECa2fMBATCwyZ/view?usp=drivesdk
    2 βαθμοί
  13. αυτό είναι πρόβλημα αν πράγματι έτσι λειτουργεί το πετάλι διότι αν στο ίδιο κομμάτι έχει parts με και χωρίς delay.......
    2 βαθμοί
  14. Ναι ετσι ειναι. Αλλα ΓΙΑΤΙ το κλεινεις?
    2 βαθμοί
  15. Ωραιο το αρθρο και με πολυ σωστες επισημανσεις. Εγω θα ηθελα να προσθεσω και καποια ακομα, που με εχουν βοηθησει προσωπικα στο να "βγαζω" covers. Ακουω το κομματι και απο live εκτελεσεις γιατι πολλες φορες στην ηχογραφηση εχουν πανω απο ενα layer κιθαρας και εκ των πραγματων δεν μπορει να βγει απο μια κιθαρα σε ζωντανη εκτελεση. Ψαχνω δηλαδη να βρω πως το παιζουν οι ιδιοι που το εγραψαν οταν το παιζουν ζωντανα, με τους οποιους περιορισμους αυτο συνεπαγεται. Πολλες φορες κοβουν ή προσθετουν πραγματα για να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα. Ειδικα σε περιπτωσεις που η μπαντα θελει να "πειραξει" το κομματι πιστευω πως πρωτα πρεπει να εχουμε μαθει να το παιζουμε απ εξω και ανακατωτα στην κανονικη του εκτελεση. Μετα ερχονται οι οποιες διασκευες. Αλλα αν δεν ξερεις να το παιζεις σωστα απο την αρχη, ουτε η διασκευη θα βγει καλη. Ποτε δεν κοιταω τις διαφορες παρτιτουρες ή οδηγους που υπαρχουν σε περιοδικα, site ή βιβλια. Στις 99% των περιπτωσεων ειναι εσκεμενα απλοποιημενες για να εχουν απηχηση στο ευρυ κοινο και αρχαριους παικτες. Εχω εμπιστοσυνη στο αυτι μου, αν ομως κολησω θα ψαξω για live video απο τον κιθαριστα που να φαινεται (εστω στο περιπου, σαν οδηγο) τι παιζει. Υπαρχουν και καποιοι που το παιζουν σωστα σε βιντεακια στο YouTube, αλλα εκει θελει προσεκτικο cherry-picking γιατι οι περισσοτεροι παιζουν οτι να ναι. Δεν κραταω σημειωσεις - πρεπει να το μαθω απ' εξω με μονο βοηθο τις πολλες επαναληψεις. Ξεκιναω να το μαθαινω χωρις εφε, παρ' ολο που το κομματι μπορει να βασιζεται σε μεγαλο βαθμο σε καποια. Ειδικα distortion, γιατι καλυπτει τα λαθη και σου δινει την ψευδη αισθηση οτι το παιζεις σωστα. Αν δεν βγαινει καλο σε καθαρο καναλι δεν θα βγει καλο ουτε με 200 εφε απο πανω. Ψαχνω για backing tracks ωστε να μπορω να προσθεσω την δικια μου κιθαρα μονο και το ηχογραφω. Οι ατελειες (ειδικα στο συγχρονισμο) φαινονται μετα απο μια ηχογραφηση. Στην τελικη φανταζομαι ο καθενας κανει αυτο που τον βολευει περισσοτερο, αυτα τα λιγα ομως δουλεουν για εμενα.
    2 βαθμοί
  16. ένα από τα πιό ψαγμένα άλμπουμ του Larry το friends πίσω στο 83 ξεκινούσε με το κομμάτι αυτό. Σημεία προς θαυμασμό το ακόρντο στο 1.49 (αν κάποιος έχει υπόνοια ας βοηθήσει - όχι ότι το έχω ψάξει πολύ από τότε που ήμουν deep ασχετος) και φυσικά η θανατηφόρος φράση από την αρχή του σόλο έως το 1.57 και φυσικά το ...όλο σύνολο. Θα ήταν ενδιαφέρον να δω ποιος συμμερίζεται τον πόνο μου.
    2 βαθμοί
  17. ΜΙΑ ειναι η λυση, το καλυτερο delay της αγορας και ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το εχουν παρει πρεφα , η τιμη του δε,για αναλογικο πεταλι με tap tempo,ειναι....εξευτελιστικη https://www.musik-produktiv.com/gr/ibanez-es2-echo-shifter.html
    2 βαθμοί
  18. Άκου να δεις... Και φυσικά αν κάποιος το ήξερε, δεν θα ήταν άλλος από τον Νέστορα.
    2 βαθμοί
  19. Ψαχνοντας να κολλησω κανενα ριφακι στο χτεσινο κομματι που ποσταρα μου προεκυψε ενα καινουριο...για ριξτε μια αφτια.... Angry Misery.mp3
    1 βαθμός
  20. Ωραίο είναι φίλε? Metal Τρύπες? λίγο πιο tight θέλει και βάλε και verb κανα delay να μην είναι ξερό.
    1 βαθμός
  21. Πολύ ωραιότερο!!!
    1 βαθμός
  22. Συμφωνω σχεδον σε ολα. Ιδιως στο μερος με τις live εκτελεσεις. Πολλες φορες, το αλλαζουν στα λαιβ, σε καποιες λεπτομέρειες ή σε σημεια που ειναι λογο "θολα". (ΟΚ οχι παντα επιτυχημενα) Κι εγω συνηθως βγαζω μια μιξη απο studio και live εκτελεσεις. Δεν συμφωνω μονο με το μερος που γραφεις για το distortion. Βασικα αυτο δεν ειναι effect. Ειναι διαμορφωση ηχου. Αν καποιος παιζει με καθαρο ηχο ενα μερος που παιζεται με distortion, το παιξιμο του θα εχει αλλη ανταποκριση απο το οργανο και ο χειρισμος του κατα τη μελετη θα ειναι εντελως διαφορετικος απο οτι οταν φτασει η στιγμη να το παιξει με το ηχο που πρεπει (dist δλδ). Ειναι κατι σαν αυτο που γινοταν συζητηση περι διαφορετικου οργανου για μελετη και διαφορετικου για λαιβ.
    1 βαθμός
  23. Άσχετο αλλά για το σχολείο έχω να πω πως υπάρχει για να παρατάνε οι γονείς τα παιδιά, είτε γιατί δουλεύουν είτε γιατί ξύνονται και κόβουν βόλτες? Στο ενδιάμεσο μαθαίνουν και 1000 δύο άχρηστες πληροφορίες. Imho θα πρεπε να τελειώνουμε το σχολείο με δίπλωμα οδήγησης, basic μαγειρική, πιστοποιημένα αγγλικά, γνώσεις σε διατροφή και προπόνηση (άρση βαρών, ενόργανη, πολεμικές τέχνες) και καθημερινή ενασχόληση με τέχνες κάθε είδους. Από κει και πέρα μόνο ενημέρωση θα πρεπε να γίνεται σχετικά με αρχαίους, ιστορία κλπ. Τα "πες μου που πέφτει ο ποταμός τάδε" λες και θα πάμε, είναι για γέλια και δεν παράγουν αυτόνομους και έξυπνους ανθρώπους. Αλλά παράγουν, Σκάσε, κάτσε κάτω, μη μιλάς και άκου to authority. Μετά μάθε τα απ έξω και έλα να μου τα πεις. Η γνώμη σου δε μετράει, αρκεί να πεις το ποίημα. Obey λοιπόν από μωρό? 12 χαμένα χρόνια 8 ΩΡΕΣ την ημέρα συν φροντηστίρια. Κάποιοι έχουν το θράσος να μιλάνε για παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα κλπ ωραία. Σε 12 χρόνια κάποιος θα έπρεπε να είναι Πύρρος Δήμας, Αριστοτέλης και Satriani ταυτόχρονα με proper schooling. Cheers? Δώσε μια ευκαιρία Μουσικάρα είναι
    1 βαθμός
  24. Δεν είναι μαμά το αμάξι. Αυτό εννοεί ο ποιητής. Είναι πειραγμένο Μπείτε λίγο στο κλίμα. Χαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  25. Εκλαψα ?? https://www.youtube.com/watch?v=ySq94xZD_F0
    1 βαθμός
  26. Η ποιημα του Superfunk με ηχους απο τη φυση. ?
    1 βαθμός
  27. Εξελιγμενο gopro ?
    1 βαθμός
  28. δεν φταις εσυ. Πιασαμε προς αναλυση το χειροτερο ειδος Hip hop και το χειροτερο κλιπ και το τσουβαλιασαμε ολο. Εχεις απολυτο δικιο - ηταν κ κακογουστο κ αμορφωτο κ χωρις ιχνος γνωσης του τι πρεσβευε {καποτε} αυτο το στυλ μουσικης. Αλλα ακομα κ στην Αμερικη που το γεννησαν , τα περισσοτερα clip πλεον , ειναι με γκομενες με κωλους εξω να κανουν twerking. Στην Ελλαδα του σημερα παντως - δεν ειναι παντα αυτη η θεματολογια των στιχων του Hip hop.. Υπαρχουν κ σοβαρα παιδια που γραφουν πολυ προσεγμενο στιχο. Προσωπικα θα ηθελα να ειχε πιο ενδιαφερον η μουσικη..αλλα μαλλον δεν τους νοιαζει ιδιατερα..Μια βαση για να ραπαρουν κ ειμαστε οκ. Δεν μπορω να μην αναφερω...οτι ο μονος λογος που δεν ακουσαμε τετοιους στιχους τα 80s -90ς ηταν γιατι υπηρχε λογοκρισια ακομα κ δεν παιζοσουν πουθενα αν αρχιζες να τα χωνεις. Κατα τα αλλα ακουσαμε κ εμεις κατι στιχους...αστα να παν στο διαλα.
    1 βαθμός
  29. Εχεις απόλυτο δίκιο. Επίσης βλέπω ότι αυτό που είπα ακούγεται σαν κάτι που θα έλεγε κάποιος το '60. Αυτό που εννοώ όμως ειναι ότι αν και ήταν "παράκμα"το προφίλ των Motley Crue, τουλάχιστον δεν είχαν στίχους "πουλάω πρέζα σε παιδάκια" ή "πούλο πούλο πούλο πούλο". Επίσης ακόμη και το πιο άτεχνο metal συγκρότημα τουλάχιστον παρήγαγε μουσική κανονική. Αυτοί εκτός από αμόρφωτους παρακμιακούς ειναι και κακόγουστοι και δίχως ίχνος μουσικότητας. Δηλαδή δεν υπάρχει κάποιο στοιχειο, κατά τη γνώμη μου, που να μπορείς πιαστείς και να πεις "α να, εδώ τουλάχιστον ειναι καλό". Συνήθως δεν είμαι τόσο απόλυτος αλλά σε αυτή τη περίπτωση δε μπορώ να το ελέγξω. Μου φαίνεται απαράδεκτο. Συγγνώμη αλλά με ενόχλησε το όλο σκηνικό και ίσως υπερβάλλω.
    1 βαθμός
  30. Κι εμεις θα χαρουμε! Δεν με λες καρντια μου.... Που θα μας χωσεις εκει μεσα? εεε??? Ολο αυτο το φαν κλαμπ θελει χωρο για να αναπτυχθει σωστα! Τσεκαρες εαν το μαγαζι εχει μπυρες και πατατακια? Μην την παθουμε παλι....
    1 βαθμός
  31. Ωραίο είναι κι αυτό (το άλλο μου άρεσε περισσότερο βέβαια...?). Πιστεύω ότι κάποια σημεία θα ήθελαν μια ηχογράφηση ξανά για να είναι πιο σωστά παιγμένα πάνω στο χρόνο και φυσικά θα ταίριαζε πάλι ένα ωραίο σόλο. Μπράβο!!!
    1 βαθμός
  32. Σίγουρα έχει να κάνει και με την οικογένεια και με το σχολείο σε μικρότερο βαθμό. Το κυριότερο πρόβλημα όμως είναι κατά τη γνώμη μου όλος αυτός ο όγκος πληροφοριών (καλών και κακών) τους προσλαμβάνουν τα παιδιά/νέοι και δυστυχώς - απ' ότι φαίνεται - η πλειονότητα δεν έχει την κριτική σκέψη να αξιολογήσει. Απλά ακολουθούν τη μάζα (συμμαθητές/συνομήλικους). Μιλώ ως γονέας και εκπαιδευτικός (δάσκαλος σε δημοτικό). Όσο ροκ και μέταλ και να άκουγε ο μεγάλος μου γιος από αυτά που έβαζα και έπαιζα, «Μαμά» και άλλες τέτοιου είδους μουσικές ακούει...
    1 βαθμός
  33. "Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω." Βρε Σπύρο μου, γιατί δεν σκέφτεσαι και το online album (πχ σε bandcamp)? Δεν είναι ιδιαίτερα κοστοβόρο.
    1 βαθμός
  34. Γιατί πολλοι γίνεις ασχολούνται περισσότερο με το Facebook παρα με τα παιδιά τους. Γιατί πολλοί δάσκαλοι κοιτάνε να κάνουν ιδιαίτερα και το σχολείο ειναι μπουρ...ο (δε φταίνε μονο αυτοί-μη πυροβολήσετε).
    1 βαθμός
  35. https://www.musicaccessories.gr/kluson-bushing-adapter-nicker.html?sort=p.price&order=ASC
    1 βαθμός
  36. Εξαιρετικό άρθρο. Επιπλέον, νομίζω πως όλοι εδώ μέσα θα στηρίζαμε μια προσωπική σου δουλειά. Προχώρα το!
    1 βαθμός
  37. Μην κάνεις ερωτήσεις, τις απαντήσεις των οποίων δεν θέλεις να ξέρεις...?
    1 βαθμός
  38. αυτά είναι τα ευκολα. Το ζόρι είναι να ξεθάψεις το όργανο που θες από το μιξ
    1 βαθμός
  39. το ...των... ήταν απείρως καλύτερο από το...των άλλων...
    1 βαθμός
  40. 1 βαθμός
  41. Πολυ γελιο αυτος ο τυπος.. αλλα καταλαβαινω για ποιο λογο κυνηγανε το Hit ακι στο Αμερικα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...