Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/02/19 σε όλα
-
Ξέρω το έχετε ξανακούσει... (εγώ να δείτε....) Αισίως φτάσαμε στην έκδοση 14, αφού λήφθηκαν υπόψη όλες οι παρατηρήσεις και έγιναν κοπιαστικές διορθώσεις σε διάφορα μέρη και συγχρονισμούς οργάνων. Προστέθηκε μια νέα φωνή σε ένα θέμα, που ανασύρθηκε από την παρτιτούρα και δεν είχε παιχτεί ποτε. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν τα plugins που απέκτησα τον τελευταίο καιρό για να συμμορφωθούν κάπως τα κομμάτια αυτά....6 βαθμοί
-
5 βαθμοί
-
https://www.fractalaudio.com/tmp/190423-Fractal-Audio-Announces-the-FM3-Amp-Modeler-MultiFX.pdf Σε τιμή κινητού, περιμένω με ενδιαφέρον.4 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Βγάζεις χορδές,ξεβιδωνεις το λαιμο,έχεις ένα νορμάλ κουτί σαν αυτά που βρίσκεις με το σωρό οπουδήποτε(μηκος λίγο μεγαλύτερο από το μανίκι)εάν δεν βρεις πας κ αγοράζεις(πουλάνε) αγοραζεις και bubblewrap,συν ταινία αμπαλαζ και είσαι έτοιμος. Γεμίζεις τα κενά με εφημερίδα συνήθως. 65-70€ Αμέρικα,60€ Ευρώπη,μόνο ΕΛΤΑ εννοείται. ΥΓ Μόνο έτσι αγοράζω κ στέλνω κιθάρες,ιδίως σε αυτές με tilted back hdstock είναι σχεδόν μονόδρομος για αποφυγη κρακ Εδώ φωτό από μια παλιά αποστολή ΥΓ Εάν δεν είναι βιδωτη,δεν ξέρω δεν απαντώ2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ωχ καταλαβα. Το ειδα το θρεντ αλλα μετα απο λιγο αρχισα να μην καταλαβαινω ελεος με αυτα που γραφατε και το εκλεισα.?2 βαθμοί
-
ανοίξατε θέμα που με πονάει πολλά χρόνια τώρα ρε φίλοι... όλα μου τα χρόνια μηχανές, μέχρι το 2002 (Σπύρο μου δυστυχής σύμπτωση) που για λόγους υγείας αναγκάστηκα να τις αποχωριστώ (και ρε γμτ δεν τράκαρα ούτε καν έπεσα ποτέ... ίσα ίσα... τις φορές που κινδύνεψα πραγματικά αν δεν είχα τα γκάζια ή τις διαστάσεις της εκάστοτε μηχανής μου και πχ οδηγούσα οποιοδήποτε αμάξι, τώρα θα βλεπα τα ραδίκια ανάποδα)... anyway... πέρασαν αρκετές από τα χέρια μου φωτό όμως μου έχουν μείνει μόνο από 2 (και ευτυχώς από τις πιο αγαπημένες μου) για να μοιραστώ μαζί σας... πρώτη (και η πρώτη μου μεγάλου κυβισμού από τα 80ς) η YAMAHA XZs... σπάνιο μηχανάκι (δεν εισήχθη ποτέ στην χώρα μας) με πολύ υψηλή τεχνολογία για την εποχή του... μεγάλος έρωτας (πρώτος γαρ) αλλά χρυσοπληρωμένος όπως όλοι οι μεγάλοι έρωτες... και δεύτερη το αγαπημένο πυραυλάκι μου HONDA VFR από τα 90s... ΥΓ. ρώτα τα κράνη μου για τα "καρούμπαλα" τους από τα κοπανήματα της Σοφίας π.χ. όταν ερχόμασταν από την Μάνη (και φτιαχνόμουν από την διαδρομή με επακόλουθα ξυσίματα μαρσπιέ ή διακοσαρίσματα στο καπάκι) και ξαφνικά ενώ της είχα υποσχεθεί χαλαρή βόλτα και όσες στάσεις γούσταρε για καφεδάκια και φαγητό στη διαδρομή), έβλεπε μπροστά της την Κόρινθο και της έλεγα "έλα μωρέ εδώ που φτάσαμε μέχρι να κατέβουμε θα μαστε σπίτι"...2 βαθμοί
-
Κάθε κουβέντα μετα τις 4 σελίδες καταλήγει στα ίδια. Σίγουρο Asperger's . Για να επανέλθουμε στα ωραία, ανεβάζω το πιο αγαπημένο μηχανάκι μου απο τα 80'ς. Το κυκλοφορούσα απο το 81 μέχρι το 87. Suzuki Katana 1100. Design by Hans Muth. Παραδόξως γκόμενα απο μηχανή δεν έβγαλα ποτέ. Δεν σύχναζα στον Πράπα και μάλλον πέρναγα πιο γρήγορα απο ότι έπρεπε. Μια φορά το δάνεισα σε κολλητό μου να πάει Σύνταγμα και γνώρισε την Αθηνά. Τι να πω.2 βαθμοί
-
Μεγάλο κακό έκαναν τα scooters.Και εξηγούμαι. Πολλοί νεοελληνάρες, αποκλειστικά οδηγοί αυτοκινήτων, με τη μόδα των scooters έτρεξαν να αγοράσουν κι από ένα.Χωρίς καμιά, προηγούμενη επαφή, με μηχανές.Και δεν αρκέστηκαν σε ένα scooter 150-300 κυβικών. Ως γνήσια ψώνια, πήραν mega scooters πάνω από πεντακόσια κυβικά. Έχω δεί, απίθανα πράγματα, από τέτοιους τύπους.Άσε που το καλοκαίρι ,η παντόφλα, πάει σύννεφο.Πολλοί απ'αυτούς, μου μάρσαραν και στα φανάρια,όταν ήμουν με τη μηχανή.Τους έγραφα κανονικά,μιας και τη μηχανή δεν τη πήρα για κόντρες. Και μιλάμε για μεγάλους ανθρώπους,τους βλέπω, γιατί συνήθως,δε φοράνε κράνος! @yamethΜια τέτοια για τη μέση,κάνει καλή δουλειά. https://www.stelpet.gr/Proion/25957/132/Zoni-Mesis-Dainese-Belt-Tiger/2 βαθμοί
-
Πολύ περισσότερο θα έλεγα. Εγω πούλησα την μηχανή μου μετά απο 40 χρόνια γιατί φοβόμουνα τους... συντρόφους που προσπερνάνε δεξιά - αριστερά, μεσα σε κίνηση αψηφώντας πόρτες, σήματα, Κ.Ο.Κ. και με μια ταχύτητα 60, 70 όταν η κίνηση πάει με 30. Λες και το γκάζι είναι διακόπτης on/off. Μοτοσυκλετικός αμοραλισμός. Το μόνο πράγμα που μας συνδέει είναι πως τυχαίνει να είμαστε πάνω σε δίτροχο. Δεν αισθάνομαι καμία ταύτιση. Ετσι πάνε οι... γρήγοροι μέσα στην κίνηση, που αν τους βάλεις μέσα σε πίστα αγώνων, όταν θα τελειώνουν τον πρώτο γύρο, οι αργοί στην κίνηση θα τους ρίχνουν δεύτερο γύρο. Τσιτα το γκάζι στην ευθεία αλλά μόλις δουν στροφή... πάπια! Οδηγική αγωγή και δεινότης, μηδέν. Τεσ' πα, το αίμα νερό δεν γίνεται και πήρα πριν ένα μήνα ένα μηχανάκι πάλι. Ξεκίνησα για ένα παπί αλλά ήταν ίδιες τιμές με σκούτερ, που ήταν ίδιες πάλι με μοτοσυκλέτες. Ε.. πήρα φυσικά μοτό. Άραξα στα κυβικά μου. Ούτε μεγάλη, ούτε μικρή. Ευκίνητη στην πόλη, σχετικά ελαφριά και κάνει και την βόλτα της το ΣΚ. Βρήκα ένα Honda CBF500 και μου αρέσει. Εχω πλέον θεμα με την μέση μου και είναι χαμηλό και άνετο για ένα μπάρμπα μετα συμβίας. Και η αλήθεια είναι πως την χάρηκα πολύ σε κάτι βολτούλες στο Λαύριο απο τις παλιές οδούς.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Μέχρι να γράψει κάποιος που ξέρει... ας γράψω κι εγώ τι άκουσα με τα φτηνά μου ακουστικά και αυτιά. 1) Το hi hat (αριστερά) ξύνει 2) Σαν να λείπει "σώμα", το μπάσο είναι αρκούντως δυνατά αλλά (δεν ξέρω πως να το πω...) μου λείπουν ίσως κάποιες μεσαίες. 3) Ίσως λίγο reverb στην βασική lead να της έκανε καλό. 4) Ίσως λίγο reverb στα τύμπανα (περισσότερο στο ταμπούρο) να τους έκαναν καλό.... 5) Είπα ότι το κομμάτι τα σπάει; δεν το είπα...... έ λοιπόν το κομμάτι είναι και γαμώ! παρ'όλο που το έχω ακούσει καμιά 15αρια φορές, ακόμα μου ακούγετε γαμάτο!!!!1 βαθμός
-
Και θελεις χαρτοκουτο καπως μεγαλυτερο απο τις διαστασεις της σκληρης θηκης για να γεμισεις το παραπανω με bubbles/εφημεριδες/χαρτι συσκευασιας.1 βαθμός
-
Φίλε μου, εγώ έπαθα πλάκα. Το ακούω κάθε μέρα.1 βαθμός
-
αδερφέ μ έφτιαξες! Πιό κοντά στο ορίτζιναλ δε γίνεται. (Ίσως μόνο μια lespaul με p90s.... γμ τις prs του γμ...) Τώρα κατάλαβα όταν έδειχνε τον Neil γιατί τον έδειχνε τόσο κοντό....μετά είδα τα παπουτσια....)1 βαθμός
-
Δυο επιλογες βλεπω: 1. Ψαχνεις την πλησιεστερη βιοτεχνια παραγωγης ειδων συσκευασιας, κουτων κλπ. Εαν δεν παραγουν οι ιδιοι, θα μπορουν να σε κατευθυνουν. 2. Ρωτας, ευγενικα, στο φορουμ εαν περισσευει καμια κουτα σε καποιον...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εκεί στην fractal μακάκες πρέπει να είναι. Ακόμα δεν σκέφτηκαν να βγάλουν κινητό που να είναι και μονάδα πολυεφφέ. Κινητό ειδικά για κιθαρίστες. Να έχει την φωτογραφική του, το ραδιόφωνό του, τα κόλπα του, και να είναι fm-3. Ακόμα και τάμπλετ για κιθαρίστες. Δεν λέω σαν τους άλλους που βγάζουνε virtual amps, software και daws για κινητό. Λέω πολυεφφέ κανονικό, που να είναι και κινητό. Αφού το 'χεις ρε φιόγκο το εργαλείο το καλό, κάνε το all around να τους πάρεις τα σώβρακα λέμε. Κι άμα χτυπήσει στο live, πατάς ένα μπουτόν με το πόδι και μιλάς από το in ear ασούμε. Ξυπνάτε ρεεε.1 βαθμός
-
Εγώ είμαι άλλος Νίκος, αλλά εδώ το πράγμα αλλάζει,αν το αντέχει η κιθάρα σου όσο βαρύτερο τόσο καλύτερα. Τουλάχιστον 12αρες πάντως για εμένα. Μιλάμε για ακουστικό όργανο βλέπεις και οι πολύ λεπτές χορδές το αδειάζουν.. Για ηλεκτρικό όργανο θα διαφωνήσω με τον συνονόματο από επάνω ? μια και ήχος είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ και όχι "καλύτερος" Μη ξεχνάμε ότι ΜΕΣΑ στη ΜΙΞΗ μπορεί να δουλεύει καλύτερα το ένα η το άλλο gauge ανάλογα με το είδος. Όπως και το ίδιο το είδος πολλές φορές επιβάλλει το gauge... αν θέλεις twang θέλεις και ελαφρύτερες wound χορδές.. Εγώ ας πούμε θέλω να ... γυρίσω πίσω στο χρόνο ? και να ξαναηχογραφησω ΟΛΕΣ τις κιθάρες που έχω παίξει στη ζωή μου με το 10-38 σετ που χρησιμοποιω τώρα αντί για το 10-46 ,η διαφορά στο twang και στην ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ των single lines στις τυλιχτες χορδές που συνήθως παίζω lead αλλά και στα ακκορντα που τις συμπεριλαμβανουν είναι τεράστια...κάτι ήξερε ο Hendrix....1 βαθμός
-
αν εξαιρέσεις ότι ανεβαίνουμε σε διάμετρο δεν αλλάζει η λογική... πρέπει να έχουμε τον κατά δυνατόν πιο "πλούσιο ήχο" ώστε να μας επιτρέπεται να λειτουργήσουμε επιλεκτικά το λιγότερο δυνατόν επεμβατικά για να τον ενσωματώσουμε αρμονικά σε ένα mix, ελαχιστοποιώντας έτσι την πιθανότητα να χρειαστεί να επαναλάβουμε την ηχογράφηση με άλλο σεταπ... γενικά πάντως είναι πιο εύκολο να βρεις τι σου ταιριάζει γιατί σπάνια ένας καλός φυσικός ήχος μιας ακουστικής κιθάρας δεν "κάθεται" αν ηχογραφηθεί σωστά... βασικό όπλο εδώ πέραν από την επιλογή των mics και της χωροθέτησης τους, οι σωστές πένες και το να μην "σκάβει" ο μουσικός... επίσης κατά κανόνα απαραίτητη και η επιμελής χρήση κάποιου transparent high pass φίλτρου... τέλος δεν παίζουμε με καινούργιες χορδές που θυμόμαστε να αλλάξουμε στο studio (εκτός αν μας αρέσει ως άποψη αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος και τα έντονα συρσίματα... αν όχι, την πάμε αφού τις έχουμε "στρώσει" εκ των προτέρων "τόσο όσο" ώστε να μας δώσουν το sweet spot του ήχου που μπορούν να παράγουν με το συγκεκριμένο όργανο που τις ταιριάξαμε)... εγώ πάντως γενικά προτιμώ medium phosphor bronze sets στο πλείστον των περιπτώσεων... αλλά περί ορέξεως...?1 βαθμός
-
Τραγουδισταρά μου μ'αρέσει το γούστο σου....? Μα έχουμε τα ίδια γούστα, απλώς εγώ έχω λίγο καλύτερα....??1 βαθμός
-
Νικόλα μου το κομμάτι το γράφω από πριν μου στείλεις το "Express yourself"....το έπιανα το άφηνα, έχω αλλάξει κάμποσα διαφορετικά μέρη και σε αυτά που συμπεριέλαβα τελικά έκανα πολλές αλλαγές. Στα αυτιά μου και για τα γούστα μου, αυτά τα 18 δευτερόλεπτα (1:41-1:59) "άδειου" μέρους ακούγονται ταιριαστά με το υπόλοιπο.....βέβαια γούστα είναι αυτά και φυσικά όλες οι γνώμες σεβαστές!!!! Όσο για τις μετακινήσεις και επαναλήψεις μερών, νομίζω ότι θα γίνει ψιλοβαρετό με τις επαναλήψεις τους!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Γουσταρω με 1000 Cos..γιατι καθε ποστ σου εχει στο τελος ΠΑΝΤΑ αναφορα κ συσχετισμους στο ...γυναικειο φυλο..?? Με την σειρα μου να πω...πως περα απο μια περιοδο 2 ετων που ειχα το ατυχημα με το τρανσαλπ κ το γονατο μου δεν μπορουσε να παει βαρος...ειμαι συνεχεια με μηχανες απο τα 16 17. Νομιζω οτι εχω μπει στο μετρο 2-3 φορες...και λεωφορειο εχω να μπω απο τα 12 μου. Διπλωμα αυτοκινητου εβγαλα το 2014 {με τον ερχομο του γυιου μου}1 βαθμός
-
Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με αυτό και με όλα του KOK αλλά στην πράξη την μηχανή στην πλειοψηφία δεν τη σέβονται. Και να πηγαίνεις στη λωρίδα σου και να τηρείς τα όρια ταχύτητας, οι οδηγοί των αυτοκινήτων σπανίως σε υπολογίζουν σαν όχημα. Σε πιέζουν. Πιέζεται ο μοτοσυκλετιστής και από τα αυτοκίνητα και από τις μηχανές με αποτέλεσμα όσο αμυντική οδήγηση και να θες να κάνεις να αναγκάζεσαι να οδηγείς επιθετικά και εσύ πολλές φορές για να αποφύγεις αυτή την πίεση. Εγώ προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή και άμα με πιέζουν πολύ........ κάνω στην άκρη να περάσουν. Ήταν μέρος της δουλειάς μου να ασχολούμαι με τα τροχαία ατυχήματα, έχω δει και αντιμετωπίσει θύματα σχεδόν κάθε είδους τροχαίου ατυχήματος σε προνοσοκομειακό επίπεδο, έχω δει πολλά πράγματα κάνοντας την πρακτική μου παλιά στα επείγοντα νοσοκομείου. Κανονικά δεν θα έπρεπε να οδηγώ μηχανή. Αλλά δεν μπορώ, την χρειάζομαι για πρακτικούς λόγους περισσότερο πια αλλά παλιά και για διασκέδαση. Παρόλο που είχα μηχανές μέσου κυβισμού και κανα δύο μικρού, έχω γράψει εκατοντάδεςς χιλιάδες χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρομους σε πάσης φύσεως τεραίν, με συντρόφευσε η μηχανή στις διακοπές μου, στις βόλτες μου, τη μοιράστηκα με δεκάδες υπέροχες κοπέλες, με παρέες αλλων φίλων όταν πηγαίναμε βόλτες, ταξίδια, κάμπινγκ, στα νησιά παντού. Είμαι ακόμα ζωντανός και αρτιμελής. Ευτυχώς. Ευτυχώς. Παλιά έκανα και βλακείες, σούζες, οτι θες. Ναι, ανέβηκα μια φορά δικάβαλο σούζα όλη την Ακαδημίας απο την αρχή μεχρι τα τελευταία φανάρια που με έπιασαν. Έπεσα, χτύπησα, ποτέ σοβαρά ευτυχώς και τις περισσότερες φορές κανοντας βλακείες σε αλάνα ΄Έχασα κανα δυο φίλους κι εγώ απο μηχανή και αμάξι. Είναι μεγάλη η χαρά ιδιαίτερα για αυτούς που τις έχουν μεράκι και πολύ πρακτική η χρήση αλλά και μεγάλο το ρίσκο. Το ρίσκο που παίρνω και εγώ κάθε μέρα. Αλλά άμα έχεις μάθει, είναι δύσκολο να ξεμάθεις. Γι αυτό και ο @yameth δεν άντεξε και ξαναπήρε. Το θυμάμαι το κείμενο που είχε γράψει και ήξερα πως θα ξαναπάρει. Δεν την γλυτώνεις άμα μπεις στο λούκι. Πολλοί ακόμα και να πάθουν σοβαρό ατύχημα, με το χρόνο θα ξαναπάρουν. Είναι εθιστικό το όλον. Έιναι αίσθηση ελευθερίας. Ποια γυναίκα, ακόμα και αυτές που δήθεν φοβούνται, δεν γουστάρει μια βόλτα με τη μηχανή ε? Ιδιαίτερα αν έχεις καμια street ή και εντούρο γκαζιάρα, μεγάλου κυβισμού με ψαρωτικό ήχο στην εξάτμιση και την ανεβάζεις πάνω........ δεν θα πάρεις πόντους νομίζεις που θα κ$#@!$σει από την επιτάχυνση που θα της γαργαλάει το στομάχι. Δεν θα γίνεις στιγμιαία ο ηρωας, ο ιππότης καβαλάρης των ονείρων της νομίζεις? Και θα την φέρεις πιο κοντά στο ....... ποθούμενο? Ε?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Έτσι πάει. χαχαχαχαχαχαχχα1 βαθμός
-
Αυτοι που για καποια περιοδο οδηγουσαν μηχανη, ειναι σιγουρα πολυ προσεχτικοτεροι οδηγοι κουτιου (αυτοκινητου), ειδικα στο πως μοιραζονται το οδικο δικτυο με τους δικυκλιστες. Αξιολογουν τα πραγματα διαφορετικα.1 βαθμός
-
Φίλε SF, αυτοί που περιγράφεις, υπαρκτοί μεν αναβάτες,δεν είναι τίποτε άλλο παρά ΛΕΜΕΔΕΣ που έχουν μάθει απλά να ισορροπούν πάνω στην μηχανή και όχι μοτοσυκλετιστές! Εγώ ως πρώην κάτοχος μεγάλου κυβισμού μηχανής, μπορώ να πω πως πλέον είμαι πιο προσεκτικός οδηγός με το αυτοκίνητο μου.1 βαθμός
-
Το τραγικό είναι ότι όταν οδηγάς μεγάλο αυτοκίνητο (έχω ένα SUV) και να ΘΕΛΕΙΣ να τους αφήσεις να προσπεράσουν παράνομα τα ΙΧ βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα απλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ μια και υπάρχει μόνο ΜΙΑ λωρίδα (η άλλη είναι λεωφορειοδρομος)... αλλά αυτοί ακάθεκτοι...σου επιτεθενται στα ισια για μετωπική... ρωσική ρουλέτα λαιμε φιλωΟΥς...1 βαθμός
-
Κάνε τον κόπο να οδηγήσεις στην Πατησίων,από την Αγίου Μελετίου μέχρι και την Γαλατσίου. Αν δεις έστω και ΜΙΑ μηχανή που να μην πηγαίνει στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ ρεύμα και την φωτογραφήσεις θα σου κάνω δώρο μια Fender Telecaster custom shop. Το καραγκιοζιλικι των οδηγών μηχανών δυστυχώς είναι τραγικό... Φυσικά ακόμα πιο τραγικοί είναι οι ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ που το πρωί είναι στημένοι κάθε εκατό μέτρα (πάει ο...πολυχρονεμενος μας στη Βουλή βλέπεις) και απλά τους... κοιτάνε..1 βαθμός
-
Σιγουρα μπορεις να κανεις πολλα πραγματα με το eq κλπ*, αλλα αυτη τη διαφορα που κανει το παχος της χορδης, δεν το εχω καταφερει με eq. * πχ ακομα και αν εχω ηχογραφησει με καμπινα 4χ12, να το κανω να ακουγεται λες κι εχω γραψει με ενα 8αρι. Αλλα μονο να "κοβω" μπορω, οχι να "προσθετω". Δλδ το 8αρι δεν γινεται 4χ12.1 βαθμός
-
Hot organ trio: Γιωργάκης-κιθάρα,Αλέξης-φωνή(αγγλικό στίχο)Κούλης-Μπάσο(με βλέμμα)!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
φιλος αυτα ειναι για Αμερικανακια.. Ο Ελληνας μηχανοβιος οδηγαει...και βλέπει μεσα στο αυτοκινητο σου αν στελνεις μηνυμα στην γκομενα ενω οδηγας - βλεπουμε {και} την απαντηση της οταν σου ριχνει πιτα, αν εισαι γυναικα - βλεπουμε αν μιλας κινητο κ καπνιζεις ενω παραλληλα βαφεις ματι κ κουτσομπολευεις.. και ενω τα βλεπουμε ολα αυτα βλεπουμε τερμα αριστερη λωριδα ταξιτζη να εχει σταμπαρει πελατη κ να ετοιμαζεται να κοψει λεωφορο διαγωνια για να τον τσιμπησει...Βλεπουμε ΚΑΙ τον καφρο απο πισω με το Evo που νομιζει οτι οδηγαει σε πιστα κ το παιζει Χακινεν. Ο Ελληνας μηχανοβιος My friend , εχει αναπτυξει περιφερειακη οραση. Οι γενετιστες μας εχουν ονομασει Homo Mηχανοβιους 1.0 κ ειμαστε η εξελιξη.1 βαθμός
-
Το 200.5 ειναι ο απλος κωδικας επιβιωσης στην κινηση της πολης. (Μόνο που η Αθηνα δεν ειναι πολη, ειναι ζουγκλα και δεν σε σωνει μονο αυτος). 180+20+0.5=200.5 180 μοίρες πρέπει να είναι το ΚΑΘΑΡΟ οπτικό μας πεδίο προς την κατεύθυνση κίνησής μας. Αν κάτι μας κρύβει ένα μέρος του οπτικού πεδίου, ΔΕΝ περνάμε. 20 χλμ/ω, πρέπει να είναι ΤΟ ΠΟΛΥ, η διαφορά ταχύτητας, που έχουμε με την ταχυτητα των μποτιλιαρισμένων αυτοκίνητων που περνάμε ανάμεσα τους. 0.5, είναι το ποσοστό απόστασης που πρέπει να έχουμε σε κάθε πλευρά μας από τα αυτοκίνητα. Δλδ πρέπει ΠΑΝΤΑ να προσπαθούμε να περνάμε ανάμεσα στα αυτοκινητα ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ του κενού γίνεται. Ακόμα και αν πρέπει να πηγαίνουμε ζιγκ-ζάγκ. ΥΓ όταν περνάτε ανάμεσα σε αυτοκινητα που ειναι σταματημενα σε κόκκινο και φτάνετε μπροστά, να παραμενετε ανάμεσα και να μη στριβετε να πάρετε θέση μπροστά στο πρωτο αυτοκίνητο. Τη στιγμή που σταματάτε μπροστά του, μπορει να ανάβει το πράσινο και να ξεκινάει το αυτοκίνητο. Ο οδηγός μπορεί να έχει τα ματια του στο φανάρι πχ δεξια και να μη σας δει οτι "χωνεστε" απο αριστερά. ΥΓ2 ποτε με όργανο πάνω στη μηχανή. Εκτος του οτι θα καταστραφεί και δεν σε αποζημιωνει κανεις, ακόμα κι αν "φταίει ο αλλος", θα τραυματιστουμε σοβαρότερα.1 βαθμός
-
Βασικά... όποιος μελετήσει την ιστορία της μουσικής (σπουδάσει ιστορία της μουσικής, ανοίξει μια μουσική εγκυκλοπαίδεια κ.ο.κ.) θα ανακαλύψει πράγματα που ούτε που τα φαντάζεται. Πόσο μάλλον αν αναζητήσει να ακούσει κιόλας! Μιλάμε για μια τέχνη με άπειρες αποχρώσεις, καλλιτεχνικά ρεύματα, σχολές, είδη. Σε ένα τέτοιο thread, είναι περιττό κτγμ να κάνω name dropping - τα ονόματα είναι άπειρα και για είδη που δεν φαντάζεται κανείς. Π.χ. η ενορχηστρωτική δεινότητα (πέρα από τη συνθετική) του Mahler ορίζεται όντως στις ιδιότητες της ιδιοφυϊας, η εφεύρεση της ambient από τον Βrian Eno, για κάποιους αρκεί ίσως ένα έργο όπως π.χ. για τον John Cale ή μια εκφραστική επινόηση π.χ. για τον Scriabin, για άλλους σαν τους Philip Glass, Mike Oldfield, Django Reinhard, Charles Mingus, Peter Hammill, Μάνο Χατζιδάκι, Lennon/McCartney, Γιάννη Ξενάκη, Tom Waits, F. Schubert κ.λπ κ.λπ τι να πρωτοπει κανείς; Ωραία τα είπαν αρκετοί προλαλήσαντες Θα πρόσθετα μόνο ως τροφή για σκέψη ότι στις μουσικές ιδιοφυϊες συγκαταλέγονται και πολλοί συνθέτες, εκτελεστές, κ.λπ., που δεν αντέχω να ακούσω μουσική τους.1 βαθμός
-
Κι όμως, είναι μόνο, μία κιθάρα!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μονο με μηχανες για παρα πολλα χρονια και μεχρι το 2002. Δεν εχω κρατησει ουτε μια φωτο, ουτε κοιταω αλλων, γιατι "αρρωσταινω" και δεν πρεπει. (και εδω εκανα γρηγορα σκρολ χαμηλα μονο για να γραψω ?) Μετα απο 4 τρακαρισματα (τα οποια και ηταν απο απροσεξια οδηγων 3 αυτοκινητων και μιας μπολντοζας), συνειδητοποιησα με ενα κλικ, οτι μπορει να μη σκοτωθω ποτε, ή να μην μεινω αναπηρος σε ενα κρεββατι για ολη μου τη ζωη (τα οποια βαθεια μεσα μου τα ειχα δεχθει ως πιθανοτητες - για τετοια αρρωστια λεμε), αλλα μπορει να μου παθει ας πουμε μια μικρη αναπηρια το μικρο δαχτυλακι που αυτο για αλλους μπορει να μην σημαινει τιποτα. Κατι πολυ απλο και λογικο κι ομως δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο. Ετσι λοιπον τέθηκε μεσα μου το θεμα "κιθαρα ή μηχανη"? Και φυσικα νικησε η μεγαλυτερη αρρωστια.1 βαθμός
-
Μαμώ τα πειραματικά σχήματα θα ήντουσαν. Η κιθάρα θα έπαιζε κομμάτια μέχρι το 1975, και τα τύμπανα κομμάτια από το 2000 και μετά.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00