Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/21/19 σε όλα
-
Μου τη βάρεσε και ανοίγω κι εγώ ένα θέμα στο κλίμα των θεμάτων που ανοίγουν οι "απέναντι" (κιθαρίστες) Να πούμε και εμείς τον πόνο μας, γιατί όχι? χαχαχαχχαχαχα Η ερώτηση μου επικεντρώνεται λοιπόν στα hardware synths και ενδεικτικά να αναφέρουμε αν θέλουμε το ένα απόλυτο analog/digital/hybrid/workstation/samler/arranger με εξελιγμένες synth δυνατοτητες (γιατί όχι) κλπ. σύμφωνα με την ατομική μας προτίμηση .Και τι ήταν αυτό που καθόρισε στον καθένα μας την επιλογή μας για να το θεωρούμε το απόλυτο εργαλείο.Πρακτικοί, τεχνικοί λόγοι, επειδή τους βολεύει στη δουλειά, στο σπίτι για την πάρτη τους. Ο καθένας μπορει να το αιτιολογήσει όπως γουστάρει. Αν θέλει ας μην το αιτιολογήσει κιόλας. Εκ φύσεως δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης, δεν έχω πρόθεση το τοπικ να φτάσει να κρίνουμε ή να συγκρίνουμε τον καθένα μας και φυσικά να μην συζητάμε για....... μπολσεβίκους και Ισραηλίτες χαχαχαχαχαχαχα Ξεκινώ εγώ ως OP Το αγαπημένο μου Harware Synth of all times είναι το ROLAND V-Synth (το πρώτο) Γιατί ήταν μια επιτυχημένη κατά τη γνώμη μου προσπάθεια να παντρέψει το harware synth με τις δυνατότητες software όσον αφορά την ηχητική διαμόρφωση και τον έλεγχό της. Και αυτό συνδυάζοντας όλες τις τεχνολογικές μεθόδους υλοποίησης σε ένα εργαλείο. Και να συνδυάζονται μεταξύ τους. Κάτι που ακούγεται στο αποτέλεσμα. Που αν αφιερωθεί σε αυτά ο χρήστης και δώσει το μεράκι του πραγματικά θα βγάλει υπέροχα αποτελέσματα. Με μια δομή σχεδιασμένη για να βοηθά και τους μη εξοικειωμένους με τα τεχνικά. Θα ήθελα να ξαναγράψω (αν και έχω αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτό) πως υπήρξε για χρόνια αντικείμενο του πόθου μου και μελέτης μέχρι που τελικά το απέκτησα και ασχολούμαι μέχρι και σήμερα πολύ με αυτό και δεν νομίζω να το βαρεθώ ποτέ. Μόνο μου άγχος είναι μην χαλάσει γι αυτό το προσέχω πολύ. Εσάς? Ποιο είναι το αγαπημένο σας? χαχαχαχαχαααχαχαχχαχα5 βαθμοί
-
Ολοκληρώθηκε ...λέμε... αργότερα θα αλλάξουμε και τίτλο...λεει ο Νικ! Μια και βρέθηκε χρόνος λίγα λογάκια... Η αρχική αρχική ιδέα είναι εδώ: όπως βλέπετε πριν κάπου 10 μέρες... ο Νίκος είχε το βασικό στήσιμο του κομματιού με intro, verse1, chorus, verse2, chorus, verse1, chorus, outro όλα ωραία και αρμονικά γραμμένα, χωρίς θέματα και με ετοιματζίδικα μπάσο και τύμπανα. Εκεί προσπάθησα να βρώ μερικά θεματάκια και το πρώτο αποτέλεσμα ήταν το παραπάνω. Στη συνέχεια έπεσε πολύ ψαλίδι, πλήκτρο και σπαζοκεφαλιά. Το φλύαρο μπάσο αραίωσε και συμμαζεύτηκε, ηλεκτροτυμπανα αντικαταστάθηκαν με δομημένα από το ezdrummer, ενώ τον περισσότερο χρόνο έφαγε η επιλογή των οργάνων και η ενορχήστρωση γενικώτερα. Ως συνήθως για θέματα κρατήθηκε η πρώτη παλιά ιδέα (προσέξτε το αυτό, πατάτε πάντα το rec μόλις σκεφτείτε κομμάτι, διότι...the first cut is the deepest...). Ετσι το πρώτο μέρος του σόλου έγινε το βασικό θέμα, μεταγράφηκε νότα νότα σε midi με το fishman και πάνω του δοκιμάστηκαν από μένα κι από τον Νίκο πολλά όργανα μέχρι τελικής πτώσεως (το cubase κράσαρε ουκ ολίγες φορές). Απο midi όργανα έβαλα ένα B3 της GSI και ηλεκτρικό πιάνο και βιολιά από την βιβλιοθήκη του fishman, ο Νίκος ...πολλά Rhodes, Β3 κλπ που δεν γνωρίζω. Τα μόνα αναλογικά όργανα η squier tele στο σόλο neck και ακόρντα στον μεσαίο. Chanel strip, Mastering, limiting plug-ins από waves.5 βαθμοί
-
Έλα το βρήκα Έχει 300 βιους...μια ζωή αποτυχίες ? Πάντως το Jupiter 8 παίζει (τρεις μέρες θυμάμαι μου είχε πάρει να προγραμματίσω το sequencer ? )4 βαθμοί
-
Μια που το ρίξαμε στα παλιά, να κι ένα κομμάτι του 1994 με έναν ωραίο ηλεκτρονικό ήχο του SY77 ? Τώρα τελευταία το ανέβασα στο youtube.4 βαθμοί
-
Ρε παλιοσειρές! Ενα κλώνο έχω του minimoog για να παίζω με τα ποτενσιόμετρα,αλλά το γουστάρω κάργα μιας και είναι το πρώτο μου. Θα επανέλθω στο μέλλον όταν δοκιμάσω περισσότερα να σας πω ?4 βαθμοί
-
πάντως έχει γούστο να διαβάζεις τι γράφουν οι άλλοι για σένα... ή μάλλον τι ιδέα του έμεινε στο κεφάλι για σένα (ή ίσως και σχημάτισαν από δεξιά κι αριστερά...) πχ εδώ.. https://diskoryxeion.blogspot.com/2016/07/30.html για σας: BLACK BALLOON: Hey! [EMI] 12ιντση… καρεκλίτσα. για μας: A PRIORI: S/T [Ano-Kato] Rock-fusion από τη Θεσσαλονίκη. Μου άρεσαν. Ένα κομμάτι μού θύμιζε Gong. Απορώ αν άκουσαν ποτέ τίποτα....3 βαθμοί
-
Εντάξει εκεί είχαμε επιτυχίες μην είμαστε και αχάριστοι ?3 βαθμοί
-
Jupiter 8 , με συντρόφευε για πολλά χρόνια στα 80s & 90s. Νομίζω ότι μου άρεσε γιατί μου το πήρε η ΕΜΙ και δεν έδωσα φράγκο (έκανε το 1984 που το πήρα όσο ένα διαμέρισμα 50 τετραγωνικών στο Κολωνάκι) ?3 βαθμοί
-
Τώρα που σας πέτυχα όοοολους μαζί. Θέλω να πάρω ένα πολυφωνικο hardware synth. Σκεφτόμουν το deepmind 12D της Behringer που είναι κλώνος? του Juno 60,έχετε σε αυτά τα λεφτά(εως 800) να προτείνετε κάτι καλύτερο πιο έυχρηστο?(μεταχειρισμένο δεν με ενοχλεί) Απο soft synth μην μου πείτε,τα βαριέμαι να παίζω με το mouse με τις χίλιες παραμέτρους και καθώς την έχω βρεί με το model d και την προσβασιμότητα που έχει,θέλω να πάρω και ένα πολυφωνικό τώρα που να έχει αρκετά κουμπάκια να παίζω χωρίς να ψάχνω μέσα σε μενού με τις ώρες και να με πιάνει πονοκέφαλος στο τέλος.3 βαθμοί
-
Δες ενα βιντεο και γενικα ψαξε στο youtube με tag Kenny Werner και Effortless Mastery3 βαθμοί
-
Ποσο δυσκολο ειναι τελικα,μου εφυγε ο πισινος απο χτες και παλι....10 μερες να κατσω συνεχως θα αλλαζω. Μια και εδωσες δικαιωμα για κατι παραπανω εβαλα κανα δυο ακομα στην καθε λιστα("κλεβω" το ξερω αλλα δε γινεται αλλιως). Αυτα ολα ομως τα αγαπαω οπως και να εχει οτι και να γινει. 1.I Know a place-John Hiatt 2.Motorhead - Iron horse(η On parole βερσιον) 3.Thunder-Αll I ever wanted 4.Fabulous Thunderbirds-Born To Love You 5.AC/DC - Rock And Roll Ain't Noise Pollution 6.Van Morrison - Streets of Arklow 7.Los Lobos-I cant understand 8.Thin Lizzy - Don't Believe A Word 9.Traffic- John Barleycorn Must Die 10.Stevie Wonder – Masterblaster 11. Rory Gallagher-I Ain't No Saint 12.Van Morrison & The Chieftains - Star of the County Down 13.Elvis Costello - I want you INSTRUMENTALS 1.Billy Cobham - Red Baron 2.Ron Levy - Chicken Fried Snake 3.Van Morrison-Spanish Steps 4.J.J. Cale - Cloudy Day 5.Al Di Meola,Paco De Lucia,John Mclaughlin - Mediterranean Sundance 6.Ronnie Earl - Song For A Sun 7.Apostle-Peter Green 8.Gary Moore - Sunset(απο το Tilt του Cozy Powell) 9.Danny Boy · Ben Webster 10.Derek Trucks-Sahib Teri Bandi/Maki Madni 11.Cause We've Ended As Lovers-Jeff Beck3 βαθμοί
-
Τι σχέση έχει η 28η Οκτωβρίου? Τότες κάναμε Επανάσταση και νικήσαμε τους Τούρκους! Που ο Λεωνίδας σήκωσε το λάβαρο και φώναξε Εν τούτΟ νίκα! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
Από ότι ξέρω όσο αφορά το ρόλο των Αρχών και την μεθοδολογία της εκάστοτε προσβασιμότητας αλλά και τον τρόπο αξιοποίησης θα την ορίζουν οι χώρες με ανάλογες διατάξεις στο νομοθετικό τους σύστημα. Θα αποφασίσουν αυτές. Σε συνάρτηση με το GDPR. Έχω εκπαιδευτεί πάνω σε αυτά τα θέματα για τις ανάγκες της δουλειάς και να πω την αλήθεια τα βρίσκω όλα αυτά αναγκαία για ευνόητους λόγους αλλά .... βαρετά. Βαρέθηκα. Προσπαθώ να τα δω όλα από όλες τις πλευρές αλλά στο τέλος σπάω και λέω δεν πάνε να κάνουν ότι θέλουν. Μας έχουν κατσιάσει. Λεφτά θέλουμε. Όλα αυτά τα κόστη για την προσαρμογή. Και τελικώς σε ποιους θα εφαρμοστούν αυτά με ζήλο και σε ποιους πιο αδιάφορα και χαλαρά λόγω συμφερόντων. Τι αποτέλεσμα θα έχουν όλα αυτά σε βάθος χρόνου και τι επιπτώσεις στη διαδικτυακή χρήση. Μήπως ρε παιδί μου καούν και χλωρά μαζί με τα ξερά? Μας βάλαν όλα αυτά τα διαόλια στη ζωή μας και στην Ελλάδα που όποιος κακομοίρης δουλεύει τίμια πάνω από το χιλιάρικο, το παραπάνω το δίνει πίσω στο κράτος. Και οι επιχειρηματίες αντίστοιχα και οι ελεύθεροι επαγγελματίες προκαταβάλλουν τους φόρους και η αγωνία και η απελπισία τους τρώει μέσα τους σαν το σαράκι βγάζοντας τους όλες τις συσχετιζόμενες με αυτά νόσους τα οποία τις τριγκάρουν. Δεν μπορώ να το αποδείξω αλλά η πεποίθηση μου είναι πως σάματις είμαστε ελεύθεροι? Σάματις δεν μπορούν να μας βρούν και το χειρότερο αν πειράξουμε το σύστημα με κάποιο τρόπο δεν μπορουν να μας βρούν και να μας τελειώσουν? Από την άλλη με τα τρολ και κάθε τι κακόβουλο που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες ανεξέλεγκτα για να κάνει κακό πολυεπίπεδα στους άλλους με κίνδυνο την ψυχική, σωματική υγεία, την ακεραιότητα της περιουσίας του αλλά και να τα κάνει αυτά σε αυτούς που αγαπά τι θα γίνει? Εγώ λέω ναι σε ότι έχει να κάνει με την προστασία και ναι στην αντίστοιχη πρόσβαση αλλά με αντίστοιχη προστασία σωστά θεσμοθετημένη και σωστά εκτελεσμένη ισότιμα για όλους. Χωρίς καμία διάκριση. Άρα λέω ΟΧΙ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Είχαμε όμως 2 εξωφύλλα στην ΜΑΝΙΝΑ και 1 στην ΚΑΤΕΡΙΝΑ ?2 βαθμοί
-
Προσπαθώ να τα ξεχάσω ?? Εντάξει 18 χρόνων ημΑνε μόνο..2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
αποτυχίες? Δεν το δίνεις στον ΠΑΟΚ που σήμερα θα πάρει την κούπα?2 βαθμοί
-
Ναι αλλά είσαι μέλος στους Έλληνες DURAN DURAN? Αυτό νόμιζαν, τρομάρα τους,ότι ειμασταν....κοντεψαμε μέχρι και εμείς να το πιστέψουμε ? Αποτύχαμε παταγωδώς βέβαια αλλά μου έμεινε το Jupiter 8 να παίζω τον Ζαν Μισέλ Ζαρ2 βαθμοί
-
Για το V-synth έχω ακούσει διαβάσει τα καλύτερα. Μάλιστα , σε διαγωνισμο (του οποίου το όνομα δεν το θυμάμαι) για το καλύτερο hardware performance synth της χρονιάς, έβγαινε για αρκετές φορές πρώτο (ίσως και έως 10 έτη έπειτα απο την κυκλοφορία του. Δεν είναι τυχαία η παραμονή της τιμής του μεταχειρισμένου σε υψηλά επίπεδα. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να παίξω ποτέ με αυτό το συνθ. Όπως δεν έχω καταφέρει να αποκτήσω διάφορα πολυπόθητα συνθς, ίσως λόγω του οτι -όπως αναφέρθηκε- τα software πλέον κάνουν τα πάντα. Συνεπώς , η γνώμη μου δεν έχει τόση ισχύ λόγω ελλειπούς ενασχόλησης με τα hardware. Ωστόσο , δεν θα μπορούσα να κρύψω το θαυμασμό μου για το synth 30ετίας, το οποίο μπορεί να συνθέσει τόσο περίπλοκους ήχους , και να σταθεί τόσο επάξια συχνοτικά σε ένα mix για τα χρόνια του. Ο λόγος για το sy77 ... το οποίο ξεχωρίζει με διαφορά ανάμεσα στο σύνολο των hardware synths μου (και των δύο ) . Τα envelopes, τα φιλτρα του και η πολυπλοκότητα που προσφέρει η AFM είναι κάτι το οποίο το χαρακτηρίζει μοναδικό. Το μέγεθος της σπουδαιότητάς του , ενδεχομένως να αυξάνεται κατακόρυφα, λόγω του οτι αυτές τις μέρες μπορεί κανείς να το βρει παμφθηνα μεταχειρισμένο. Δεν το κάνει η χαμηλή τιμή τόσο σπουδαίο, όσο το γεγονός πως με μια μικρή δαπάνη μπορεί κανείς να το κάνει δικό του. Είναι τόσο αγαπημένο, που όταν το βρήκα στις αγγελίες για 150 ευρώ, το τσίμπησα ως δεύτερο χωρίς 2η σκεψη. Βασικό του μειονέκτημα το εχθρικό UI και η έλλειψη Control Change ανάμεσα στην πληθώρα των παραμέτρων σύνθεσής του. Αν έβλεπα ξανά κάποιο στα 150 θα το αγόραζα ξανά.2 βαθμοί
-
Ένα και να καίει ? Ας βάλω όμως και μια λίστα. Beethoven: Symphonies 5, 9 Mozart: Requiem, Don Giovanni, Symphony 40 J.S. Bach: St. Mathiew Passion, St John Passion, Magnificat, Motet "Jesu Meine Freude", Kunst der Fugue Handel: Messiah, Judas Maccabeus, Dixit Dominus Verdi: Aida Rossini: Stabat Matter Mahler: Symphonie nr 5 Επιδόρπιο με Beatles: Sg Pepper, Led Zeppelin: 4,JM Jarre: Rendez Vous και Dimmu Borgir: Puritanical Euphoric Misanthropia. Το σύνολο 20, βέβαια είναι ολοκληρωμένα έργα, αλλά πάλι καλά.2 βαθμοί
-
Έχω πολύ γλυκές και τρυφερές αναμνήσεις από το Emu E4XT, το Korg Trinity και το Nord Lead, ? αναμνήσεις από όμορφες καταστάσεις και ανθρώπους, και τα μηχανήματα αυτά θα είναι πάντα στην καρδιά μου. Βέβαια τα πιο πρόσφατα hardware synths έχουν σαφώς καλύτερο ήχο και δυνατότητες, το KRONOS ειδικά είναι το πιο κομπλέ hardware που έχω πιάσει στα χέρια μου. Όμως με έχει κερδίσει πλέον ολοκληρωτικά το software, έχω να λιγουρευτώ πραγματικά synth από την εποχή FantomX/ MotifES, όμως τότε είχε πέσει πολύ κιθαριστική εργασία και τα λεφτά πήγαν στα ξύλα. ? Αργότερα που συνήλθα ? διαπίστωσα ότι μου αρκούσε το software. Πλέον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι χρειάζομαι κάτι σε hardware και δεν μπορώ ?? Οπότε αγαπημένο σε hardware... θα πω ένα psr της συμφοράς στα τέλη του `80, που με έκανε να μπω στο τριπάκι των πλήκτρων και να ξεκολλήσω από τη μονομανία της κιθάρας.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το είχα για σίγουρο ότι θα έλεγες για το V-Synth. ? Μάλλον κι εγώ το Yamaha SY77 θα έλεγα λοιπόν από την πλευρά μου.. Οι λόγοι εκτός από συναισθηματικοί έχουν να κάνουν και με το συνδυασμό FM Synthesis με την AWM Synthesis (wavetable playback). Ήταν και αρκετά πλήρες workstation για την εποχή του. http://www.vintagesynth.com/yamaha/sy77.php2 βαθμοί
-
Συμφωνω 100%. Κοιτα χαμος που γινεται ακομα και σημερα οταν μπαινει το smoke on the water και το satisfaction!2 βαθμοί
-
Για το θεμα τωρα καθεαυτού, εγω δεν θα αγοραζα κι αλλον ενισχυτη. Θα εβαζα τον 40αρη με καποιο πανελ μπροστα του, αν ενοχλουσε. Αν και δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενας 40αρης μπορει να ενοχλησει σε μια σκηνη που παιζεται iron maiden και υπαρχουν τυμπανα. (Εκτος αν παιζει με ηλεκτρονικα τυμπανα. Ε αν υπαρχουν τυμπανα προσομοιωσεις γιατι να μην υπαρχουν και ενισχυτες προσομοιωσεις?). Οσο για το σπιτι, ενας 20αρης λάμπατος, ξαναλέω οτι εμενα δεν με βολευει. Εχω 20αρη και καθεται. (αν ημουν σε καμια μονοκατοικια ή κανενα αγροκτημα, ΟΚ θα τον ανοιγα) Στο λαιβ δεν στεκεται μονος του για monitoring. Θελει και μικροφωνο και περασμα στo monitor. Και αυτα τα κουμπακια που κοβουν βατ, εκτος απο βατ κοβουν και ηχο. Και στο τελος εχεις πληρωσει ενα σκασμο λεφτα για "σπιτικο" λαμπατο, ενω ακομα και με ενα Pocket pod βγαζεις καλο ηχο (με λιγο τουκινγκ) στα nearfield monitorακια σου για επιπεδο ... σπιτικης έντασης.2 βαθμοί
-
“…τον έχουν σημαδέψει πιο πολύ…” “…που νιώθει μια αίσθηση διαφορετική σε σχέση με άλλα κομμάτια που γουστάρει…” 01) Deep Purple - Child In Time 02) Led Zeppelin - Stairway to heaven (live from The Song Remains the Same) 03) Camel - Lady Fantasy 04) Ozzy - See You on the Other Side 05) AC/DC - Let there be rock (Live 1992) 06) Rory Gallagher - For the last time 07) Black Sabbath - Snowblind 08) Manowar - Defender 09) Gary Moore - As the years go passing by 10) The Beloved - Sweet Harmony Instrumentals 01) Joe Satriani - The Forgotten Part I & II 02) Maurice Jarre - Jesus of Nazareth theme 03) Maurice Jarre -Three Kings (from Jesus of Nazareth) 04) Howard Shore - The Prophecy (The Lord of the Rings - The Fellowship…) 05) Hans Zimmer & Lisa Gerrard - Progeny & The Wheat (Gladiator) 06) Nick Johnston - Atomic Mind 07) SRV - Little Wing 08) Basil Poledouris - Anvil of Crom (Conan the Barbarian) 09) Pink Floyd - One of these days 10) Vangelis - Blade Runner End Titles2 βαθμοί
-
Ειχα γραψει αλλα τοσα διοτι μου αρεσε πολυ. Τα εσβησα για τον λογο που ανεφερες. Μην παιρνουν και αερα...2 βαθμοί
-
Ο υπέρμετρος ενθουσιασμός δεν είναι και ότι καλύτερο στην ιδιοσυγκρασία ενός ανθρώπου......να το κοιτάξεις αυτό gkourmoul1.....! ?? Δημήτρη, πρόσεξε λίγο το hi hat και μερικά πιάτα γιατί σε ορισμένα σημεία ξύνουν. Κατά τ'άλλα ωραία μίξη-παραγωγή. Το παίξιμο σου στα συνηθισμένα σου στάνταρ και ο ήχος σου πολύ καλός. Νίκο, χάλασες......... Το κομμάτι είναι πολύ καλό!2 βαθμοί
-
Σχεδόν αδύνατο, έκανα οτι μπορούσα 1. Ghost - Cirice 2. Mastodon - Oblivion 3. Beatles - A Day in the Life 4. Monuments - Garden of Sankhara 5. Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper 6. Meshuggah - Bleed 7. Imogen Heap - Hide and Seek 8. Karnivool - Simple Boy 9. Strapping Young Lad - Love? 10. Cynic - Evolutionary Sleeper 1. Allan Holdsworth - Devil Take the Hindmost 2. Nobuo Uematsu - Prelude VII 3. Pelican - Aurora Borealis 4. Animals As Leaders - Tempting Time 5. Takeshi Ike - Makafusigi Adventure 6. Buckethead - Binge and Grab 7. Isis - In Fiction 8. Infected Mushroom - The Messenger 2012 9. Todd Terje - Alfonso Muskedunder 10. Planet X - Alien Hip Hop2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Χρειάζομαι μία, θέλω πολλές. Κάθε 5-6 μήνες κάνω αλλαγή, πιάνω την ξεχασμένη, την φτιάχνω, παίζω και κάθε φορά λέω "αυτή είναι! Γιατί δεν παίζω μόνο με αυτή" Πάντα το ίδιο πράγμα, κάποιος να με βοηθήσει.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
H σειρά SY ήταν και είναι από τις αγαπημένες μου. Δεν είχα στην κατοχή μου αλλά τα χάρηκα αρκετά σε φίλους και σε προβάδικα.1 βαθμός
-
Τα ξέρουμε οι παλαιότεροι. τα έχει πει. Είναι μετριόφρων. Είναι μέρος της greek rock κουλτούρας του 80-90 Έχει περάσει στην ιστορία ανάμεσα στα θρυλικά συγκροτήματα του τότε. Είναι undisputed former champion που λέμε και στο box ?1 βαθμός
-
έχετε και 16 λαικς... ένα κάθε χρονιά πάνω κάτω....1 βαθμός
-
Το blofeld που το κοίταγα online φαίνεται τέρμα πολύπλοκο και με μικρή οθόνη,οπότε καλύτερα σε soft synth. Το tetra έχει λίγες φωνές ?1 βαθμός
-
WoW WoW WoW! Εκπληκτικο! 3' και 49" απολαυστικου ηχου. Με την deluxe παιζεις?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το σιγουρο οτι η μπαντα ακουγεται πιο δεμενη σε σχεση τα λιγο παλαιοτερα και γκρουβαρει καλυτερα. Ωραια πραματα,θα γουσταρα αν ημουν απο κατω.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εγώ να πω ότι επειδή είμαι και ψυχαναγκαστικός θέλω οι κιθάρες μου να είναι μόνο στράτ (όλες) ή v (όλες), δηλαδή όχι συνδιασμός μία στρατ και μία v και μάλιστα v τύπου epiphone/gibson όχι μοντέρνες jackson. Μην ψάχνετε απάντηση ο ψυχολόγος μου δεν μπορεί να το εξηγήσει.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80 κρέμασα τα γάντια μου από τα live. Αφορμή το καθημερινό ξενύχτι, το ποτό κι η κούραση. Εξ άλλου είχα αρχίσει να γέρνω αριστερά από τα κιλά της Les Paul και εκτός αυτού ποτέ δεν παίζονταν τα κομμάτια μας όπως τα φανταζόμουν ενώ τα απογεύματα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι με ένα μικρό Casio αρμόνιο που μου έκανε δώρο η Κική. Αυτό ήταν! Κόλλησα γερά και ξαναβγήκα απο το καβούκι μου μια δεκαετία αργότερα, έχοντας σπαταλήσει άπειρες νύχτες και Σαββατοκύριακα προγραμματίζοντας synthesizer και ντραμοκούτια, παίζοντας μπάσα, κιθάρες και ότι όργανο βρισκόταν πρόχειρο, προσπαθώντας να ενορχηστρώσω το τέλειο background για τις μουσικές μου διαστροφές. Κι ας μην τις άκουγε κανείς. Εγώ διασκέδαζα! Μόνος αλλά πάντα στην ώρα μου για την “πρόβα” και χωρίς αντιρρήσεις από τον “μπασίστα”. Μεγάλο χάσιμο χρόνου για πολλούς αλλά δεν θ’ άλλαζα με τίποτα την απόλαυση που ένοιωθα όταν πετύχαινε το ζητούμενο. I did it my way! Και συνεχίζω... τριάντα χρόνια αργότερα όπου πολλά έχουν αλλάξει προς το αρτιότερο, το ευκολότερο και το φτηνότερο. Μακάρι να είχα τα εργαλεία του σήμερα, τότε. Αλλά ποιός τα είχε; Και κυρίως πόσα θα ήξερα, αφού θέλοντας και μη συνυπήρξα στην επανάσταση του Home recording και παρακολούθησα το κάθε βήμα των εξελίξεων καθημερινά και όχι από βιβλίο; Λίγη Ιστορία Πριν τον πολυκάναλο τρόπο ηχογράφησης, η εγγραφή της μουσικής ήταν μια αποτύπωση ενός performance σε ταινία. Οι μουσικοί μαζεύονταν σε ένα στούντιο ηχογράφησης, έτρεχε η ταινία και έγραφε την συγκεκριμένη εκτέλεση μαζί με κάθε απρόοπτο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί θα πουν πως είναι η πιό ειλικρινής και πιστή διαδικασία εκτέλεσης, πρόκειται για μια μέθοδο ηχογράφησης με περιορισμούς. Εαν κάποιος μουσικός του συνόλου κάνει ένα μικρό λάθος, αυτό αποτυπώνεται στην ηχογράφηση. Προβλήματα και αδυναμίες στη διαδικασία επίσης, όπως η άνιση στάθμη μεταξύ οργάνων και φωνών καταγράφονται μόνιμα. Με την εμφάνιση της πολυκάναλης ηχογράφησης οι παραγωγοί απέκτησαν άμεσο έλεγχο σε συγκεκριμένα μέρη της εκτέλεσης. Αν μια φωνή φαλτσάρει ή ένα όργανο κάνει λάθος, το συγκεκριμένο κανάλι που ηχογραφήθηκε αυτό το όργανο, μπορεί να ξαναγραφτεί χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα όργανα. Με αυτό τον τρόπο ηχογραφείται το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας σήμερα. Την δεκαετία του 50, ο κιθαρίστας και εφευρέτης Les Paul πρωτοεφάρμοσε την πολυκάναλη διαδικασία, χρησιμοποιώντας μαγνητική ταινία 1 ίντσας σε ένα οκτακάναλο μαγνητόφωνο Ampex για να γράψει σε παράλληλα κανάλια ή επίπεδα τη μουσική του. Ηταν μια επαναστατική εξέλιξη στην βιομηχανία της φωνογράφησης (όπως λεγόταν τότε), αυτή που θα καθόριζε την καλλιτεχνική απελευθέρωση των μουσικών την επόμενη δεκαετία. Στα 60’ς οι Beatles με τις επαναστατικές ηχογραφήσεις τους προώθησαν τις εξελίξεις στην τεχνολογία της πολυκάναλης ηχογράφησης. Υπο την καθοδήγηση του παραγωγού τους George Martin, η χρήση των πολυκάναλων εγγραφέων από το δικάναλη ηχογράφηση του "Please, Please Me" μέχρι την οχτακάναλη του "Abbey Road" επέβαλε τον τρόπο που θα γραφόταν μελλοντικά η μουσική. Φυσικά όλοι πλέον ξέρουμε την εποχή των δεινοσαύρων που ακολούθησε στην δεκαετία του 70, με τα μεγάλα ροκ συγκροτήματα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής, που στο απόγειο της αναλογικής ηχογράφησης έφτασε στα 24-κάναλα μαγνητόφωνα σε μέγεθος ψυγείου. Οι δεινόσαυροι “έκλειναν” τα πανάκριβα στούντιο με τους μήνες για να γράψουν ένα άλμπουμ. Ολο αυτό είχε ένα κόστος σοβαρό που το πλήρωναν μόνο όσοι είχαν υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία. Ο τρόπος αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μουσική της εποχής αφού τα σημαντικότερα συγκροτήματα δούλευαν περισσότερο με την τεχνική των στούντιο παρά σαν live performers. Η ηχογραφημένη μουσική έγινε ένα είδος τέχνης όπου ο ηχητικός πειραματισμός αποχαλινώθηκε, πολλές φορές δημιουργώντας αποτελέσματα που ήταν αδύνατο να επαναληφθούν επι σκηνής. Κλασσικό παράδειγμα το “A night at the Opera” των Queen. Αν για τα μεγάλα συγκροτήματα αυτό σήμαινε δημιουργική ελευθερία, για τους σόλο μουσικούς ήταν αποκάλυψη. Ο Stevie Wonder για παράδειγμα που έπαιζε πολλά όργανα, μπόρεσε να συνθέσει και να ηχογραφήσει δίσκους όπου τραγουδούσε και έπαιζε αν όχι όλα, τα περισσότερα όργανα μόνος του. Προς το τέλος της δεκαετίας εμφανίστηκαν τα πρώτα 4-κάναλα μπομπινόφωνα στενής ταινίας και αμέσως μετά τα κασετόφωνα από τις Tascam και Fostex με ενσωματωμένους μείκτες, που επέτρεψαν στους κοινούς θνητούς να γράφουν στο σπίτι τους, αφού το κόστος ήταν πλέον προσιτό. Για τον “ηλεκτρονικό” μουσικό το έτος Μηδέν ήταν το 1982 όταν παρουσιάστηκε το MIDI (Musical Instrument Digital Interface) ένα ανοιχτό πρωτόκολλο σύνδεσης μηχανημάτων και synthesizer. Λόγω των περιορισμών χρόνου στις στενές ταινίες που έπαιζαν στις διπλάσιες ταχύτητες για ν’ ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ποιότητας του format και των λίγων σχετικά καναλιών, η ενορχήστρωση με τον συνδυασμό synthesizer που έπαιζαν ταυτόχρονα και σύγχρονα λόγω MIDI, είχε μεγάλο αντίκτυπο στην μουσική του 80, κυρίως στην “φτωχότερη” Ευρώπη όπου το home recording άρχισε να αναπτύσσεται. Ο άμεσα αναγνωρίσιμος ήχος των 80’ς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις προδιαγραφές ενορχήστρωσης, καθώς όλοι πειραματίζονταν με ότι “μαραφέτι” κυκλοφορούσε τότε χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Σε γεννήτριες ήχου ή και εφέ. Απο την Αμερική γεννήθηκε ο ήχος του hip-hop και rap από άτομα που είχαν στη διάθεση τους τέτοια προσιτά εργαλεία που ναι μεν επέτρεπαν τη σύνθεση, ταυτόχρονα όμως οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενους ρυθμούς, κυρίως από το γεγονός ότι ήταν αυτοδίδακτοι μουσικοί περιορισμένων δυνατοτήτων στην ανάπτυξη αρμονίας. Ετσι δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο μουσικό ιδίωμα με βάση ρυθμούς από drum machines, που πάνω του στήθηκε η σημερινή σκηνή του R&B και του House. Στα μέσα του 90 εμφανίστηκαν τα digital hard disk recorder (μηχανήματα εγγραφής σε σκληρό δίσκο) και παράλληλα η ψηφιακή πολυκάναλη ηχογράφηση αναπόφευκτα πέρασε στον υπολογιστή με δυνατότητες που ήταν στη σφαίρα της φαντασίας για όσους είχαν ξεκινήσει την πολυκάναλη εγγραφή και το home recording. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός.1 βαθμός
-
Ετσι ε??Bora.mp3 Παρε ενα (και μοναδικο) απο στουντιο. Αλλα μαλλον δεν θα ειναι αυτο που περιμενεις να ακουσεις...1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00