Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      13416


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/12/19 σε όλα

  1. Ωραια ιστορια, συμφωνω με SF, φαινεται να ειναι αληθινη 50ς...(γραφοντας 9 λεξεις, εχω κανει ηδη 3 λαθη ? ).. Εχει γινει εξαιρετικα σπανιο στις μερες μας να συμβει κατι τετοιο, γι αυτο νομιζω προκυπτει καχυποψια και γινεται ντορος. Πριν καποια χρονια (10-15), τετοιου τυπου ιστοριες ησαν πιο συχνες, οσο παλαιοτερα πηγαινει καποιος, τοσο περισσοτερες ακουει-η βιωνει. Προσωπικα, πριν καποια χρονια (οχι ιδιαιτερα πολλα, ισως 12 η καπου εκει), συναντησα το εξης.. Χαζευα στο ιμπεη γιατι εκεινες τις εποχες ακομα οι ιστοριες με τελωνεια κλπ. πρακτικα δεν υπηρχαν, οποτε αγοραζα για να δοκιμαζω πολλες κιθαρες απο αμερικα (τις οποιες βεβαιως "ανακυκλωνα" κατα κανονα), κι εκει που χαζευα λοιπον πεφτω πανω σε καταχωριση που λεει "μπλα μπλα, κιθαρα του παππου, χαλια κατασταση, σκονισμενη και απεριποιητη για χρονια, πεθανε ο παππους κι εγω εχω να πληρωνω κολλεγια, δεν ξερω τιποτα απο τεχνες, νομιζω μια τετοια τιμη ειναι δικαια", εγραφε το παλληκαρι...ζητουσε καπου 400 δολλαρια (or best offer!!!)...ειχε και 4-5 φωτογραφιες, κοιταζω, κουναω λιγο το κεφαλι μου, ξανακοιταζω, τι να δω; Επροκειτο για μια αυθεντικη -και απειραχτη σε ολα της- Gibson L5 (αν και ισως να ηταν και Super 400, δεν ειμαι πολυ σιγουρος), απο κεινες τις breathtaking κιθαρες που συνηθως μονο σε ονειρα συνανταμε, ενα δειγμα σε αριστη -πλην της σκονης- κατασταση, με τη θηκη της, τα λογκο της, τα παντα ολα...ηταν μοντελο μεσα με τελη 10ετιας '50... Για καμποση ωρα, την κοιτουσα εκθαμβος, προφανως θα μπορουσα να πατησω το ΒΙΝ -ανεξαρτητα με το ποια θα ηταν η εξελιξη, ομως δεν τοκανα ποτε...θελετε επειδη ειμαι καλο παιδι και επειδη ενοιωθα πως ειναι ανηθικο, θελετε πως ειμαι αφελης, δεν το πατησα...περιμενα και με αγωνια να δω την εξελιξη, ειχα τεραστια περιεργεια. Κατα πως φαινεται ομως, ακομα και στο αμερικα εχει καλα παιδια...αργοτερα, διαβαζω στα μηνυματα (τα οποια με αυτοματη διαδικασια δημοσιοποιουνταν) τουλαχιστον δυο που συνιστουσαν στον πωλητη να αποσυρει την αγγελια, να παρει την κιθαρα του παππου και μαζι με εναν δικηγορο να επισκεφθουν καποιους ειδικους σε κιθαροστεκια, καθως -οπως τονιζαν- το οργανο ειχε αξια μερικες δεκαδες χιλιαδες δολλαρια...μετα απο λιγες ωρες, η αγγελια οντως εξαφανιστηκε. Δεν ξερω αν τελικα πλουτισε το παλληκαρι με την κιθαρα του παππου, ελπιζω ομως να εμαθε καποια πραγματα για τη ζωη, την τεχνη, την ιστορια του παππου του και να προκοψε.
    6 βαθμοί
  2. Να διευκρινήσω κάτι εδώ, που δεν το λέμε συχνά, και είναι παράλειψη κατά την γνώμη μου. Ο δάσκαλος, δεν θα σου μάθει κιθάρα. Θα σου δείξει τον σωστό τρόπο που θα πρέπει να ασχοληθείς αν θέλεις να μάθεις, την πρέπουσα σειρά με την οποία θα προχωράς μελετώντας, δεν μπορεί να παίζει με τα δικά του δάχτυλα αντί για σένα, θα σου δείξει πώς να χρησιμοποιείς σωστά τα δικά σου, δεν μπορεί να σου βάλει τις μουσικές του γνώσεις στο κεφάλι σου, θα σου πει πώς και τι να μελετήσεις για να τις αποκτήσεις. Συνεπώς το να μάθεις να παίζεις, προϋποθέτει να ασχοληθείς, να μελετήσεις. Αν δεν έχεις χρόνο ούτε καν για μαθήματα, που θα βρεις τον απαραίτητο χρόνο για μελέτη που είναι πολύ περισσότερος από τον χρόνο των μαθημάτων?
    5 βαθμοί
  3. Γκρούβα απ' τις λίγες. Μόλις άκουσα αυτό...
    5 βαθμοί
  4. Χαχαχα!Ξεχωριστό thread:Παρουσιάστε τις τραγιάσκες σας!
    3 βαθμοί
  5. Εγω τελειωσα και θα παω τωρα στην πεθερα μου να καθαρισω
    3 βαθμοί
  6. Τυχαίος ο όρος "τελεολογία"? Σύμφωνα με την θεώρηση του ίδιου του φιλοσοφικού ρεύματος όχι. Ρε λες ο Αριστοτέλης να έπαιζε με tele (Aristo-tele)?
    3 βαθμοί
  7. Σου κλεινω για ΣΚ, εξτρα στο Λας Βεγκας.
    3 βαθμοί
  8. Εντάξει, δε θολώνουν μόνο οι καθρέφτες, δεν τραβάει η μηχανή. Έχουν τρελό tone sucking και κάποια πετάλια τους δημιουργούν προβλήματα σε άλλα πετάλια, όπως θόρυβος, σφυρίγματα κλπ. Τώρα αν δε σε πειράζει, κανένα θέμα. Ο καθένας παίζει με ό,τι του αρέσει.
    3 βαθμοί
  9. Να αυτα δεν μπορω. Και στο golf εκει μετα τα 180 θολωνουν λιγο οι καθρεφτες.
    3 βαθμοί
  10. Ο κυριος JHS σε ένα πολύ διαφωτιστικό 24λεπτο βίντεο για την Behringer.
    2 βαθμοί
  11. ναι...το όνομα δηλαδή δε σε χάλασε.... Για φαντάσου να βγεις να παίξεις στην Καλαμπάκα με κιθάρα Μετέωρα...
    2 βαθμοί
  12. κοίτα μη σε ξεγελάσει... σωστό έλεγχο είπαμε! σφιγμένα τα λουριά!
    2 βαθμοί
  13. Τώρα Στράτο, τελειώνω το τελευταίο πιάτο, πιάνω μετά τα ποτήρια, σκουπίζω τις σαπουνάδες απ'τον πάγκο και τον νεροχύτη και την στέλνω να κάνει έλεγχο στον χώρο της κουζίνας....
    2 βαθμοί
  14. Γιατί Νικο να χαλάσουμε τις καρδιες μας; Ανεβασες ένα νημα. Κάποιοι θελησαν να σχολιάσουν τα ξυλα, εγω είδα σε αυτό μια άλλη διάσταση, και την γραφω. Που το πρόβλημα;
    2 βαθμοί
  15. Να ανεβασω και μια ροκια διοτι σας κοιμησα με τον sinatra... catpeople.mp3
    2 βαθμοί
  16. Ξέρεις τωρα...σκοτούρα το χα , τη φτιάξει δεν την φτιάξει.....??
    2 βαθμοί
  17. Του έστειλε μέιλ ο πωστολεν και του είπε αυτός ο γκουρου ότι θα ηθελε να τη φτιάξει. Και εγώ ρωτάω, αφού είχε τα θάρρητα να του στείλει e-mail , τι δεν το έκαμε μιας εξαρχης και βασανίζει εκείνους στο forum και εμάς εδώ ;
    2 βαθμοί
  18. Πρόσεξε φίλως, είσαι σε αχαρτογράφητα νερά. https://el.wikipedia.org/wiki/Τελεολογία
    2 βαθμοί
  19. Ωπ, που είναι οι "ακριβά την έχεις μάστορα ο τόμαν την έχει τόσο" και οι "κόψε κάτι"? Είναι όντως απίθανες τέτοιες ιστορίες, από αυτές που εύχεσαι να σου έχουν τύχει. Από προσωπική εμπειρία, επειδή το εργαστήρι μου είναι δίπλα στο μοναστηράκι της Θεσσαλονίκης (Τοσίτσα-Μπιτ Παζάρ) όντως τυχαίνουν πολλές φορές καλές περιπτώσεις. Σπάνια βέβαια και πρέπει να είσαι καθημερινά-να προλάβεις, καθώς φεύγουν γρήγορα. Στα 9 χρονια που πηγαινοέρχομαι σε καθημερινή βάση, έχω πετύχει κάποιες καλές περιπτώσεις (early romantic κιθάρες των αρχών του 20ού αιώνα, hohner chromonica με 10Ε, Shure SM58 USA 10E, Ampeg SVT τέλη 70s κεφαλή 300Ε και δεκάδες άλλα κυρίως αναλώσιμα από διαλύσεις επιχειρήσεων ή σπιτιών) Ομοίως, πολλές φορές πετυχαίνω σε αγγελίες όργανα να πωλούνται πολύ κάτω της εκτιμώμενης αξίας τους, λόγω άγνοιας/ανάγκης. Πρόσφατα πέτυχα στο Fb μια japan Squier αρχές 80s που πωλούνταν προς 80 η 100Ε. Ε, όταν είδα από κάτω καμιά 20αριά "έχεις μνμ" και "έχεις inbox", από αυτούς που σου κάνουν παρατήρηση οτι πουλάς ακριβά, παραθέτοντας τιμές τόμαν, ένιωσα σαν να βλέπω όρνια που ορμούν σε κουφάρι. Φυσικά ενημέρωσα τον πωλητή περί τίνος πρόκειται. Το ίδιο και μια ηλικιωμένη κυρία που μου είχε φέρει δύο μαντολίνα, "για να τα σουλουπώσω να τα δώσει στα εγγόνια της". Το ένα εκ των δύο ήταν ένα απίστευτα καλοδιατηρημένο mint++ με οriginal θήκη, Martin Style 20 του 1929. Από αυτά που πωλούνται 2μιση χιλιάρικα σε μέτρια κατάσταση. Για την Tele του θέματος, η πρώτη μου σκέψη ήταν μήπως ήταν κάποιο "one off" εκθεσιακό κομμάτι της fender βαμμένο έτσι. (Αλλιώς γιατί κάποιος να βάψει το μανίκι- sunburst?) Ωραία ψαριά πάντως. Άντε και στα δικά μας
    2 βαθμοί
  20. Το πρωι εκανα λιγες δοκιμαστικες, ακουστικες κυριως, εγγραφες με το tascam σε διαφορα οργανα. If.mp3 Λιγο κρυα η φωνη, αλλα εκανα ενα ψευτομαστερινγκ απο το κινητο πριν το ανεβασω. Εδωσα λιγο compression και λιγο eq (με το ηχειο του κινητου σαν μονιτορ )
    2 βαθμοί
  21. Βρες χρόνο και κάνε έστω και λιγότερα μαθήματα το μήνα με κάποιον δάσκαλο που θα σε βοηθήσει στην αρχή να μπεις ΣΩΣΤΆ στο πνεύμα της κιθάρας.οταν καταλάβεις τι γίνεται έστω και με το YouTube θα κατανοείς καλύτερα τι πρέπει να κάνεις και το γιατί.
    2 βαθμοί
  22. Ένα κομμάτι του Νίκου που του έκανα μια κάποια κοπτοραπτική, μια κάποια άλλη μίξη και έβαλα κάνα δυό κιθάρες, με λίγα λόγια του άλλαξα την πίστη..... Ελπίζω να μην του το χάλασα του ανθρώπου... Όπως πάντα η μίξη και το μάστεριγκ έγιναν με ακουστικά, οπότε κάποια λαθάκια στον ήχο είναι αναπόφευκτα.... Ευχαριστώ τον Νίκο που μου "εμπιστεύτηκε" το κομμάτι του.
    1 βαθμός
  23. Προσθέτω στο mix μου ένα κομμάτι μου που έφτιαξα για χαβαλέ πριν λίγους μήνες και είχα ποστάρει στο παλαιό φόρουμ. Το 3-Aquari είναι ένα πειραματικό κομμάτι φτιαγμένο αποκλειστικά με το αγαπημένο μου Roland V-Synth V2.0. Όλο το παίξιμο, η επεξεργασία και η διαμόρφωση των ήχων έγινε μέσα από αυτό. Το sequencing/mixing έγινε στο Sonar x3 Σε αυτή την έκδοση έχω κάνει μια μικρή ΕQ παρέμβαση προσπαθώντας όσο δύναμαι φυσικά για ένα καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα. Ο τίτλος αλλά και το ύφος του κομματιού είναι εμπνευσμένα από ένα αστρικό φαινόμενο που έτυχε να παρατηρήσω και να μελετήσω εκείνη την περίοδο, το οποίο αφορά το ομώνυμο άστρο. Λίγα στοιχεία για το άστρο. https://en.wikipedia.org/wiki/3_Aquarii Ζήτω ο Σάκης Ρουβάς!!!!!!
    1 βαθμός
  24. Κι εφτασε η ωρα να δουμε το βιντεο με τα ριφ που μας κατεστρεψαν
    1 βαθμός
  25. Πάει το mix.... το ξεφτιλίσατε με τα κορακίστικα.... (Νίκο το δικό μας τη γλύτωσε...). Για όλα φταίει ο Σογγιστ....
    1 βαθμός
  26. Well there seems to be a problem with your paycheck this month, i hope you can forgive us. Kindest Regards The Fender team
    1 βαθμός
  27. Τα παρατάω,μαζέυω τα κουβαδάκια μου και πάω σε άλλη παραλία που δεν θα μου κάνουν μπούλινκ!
    1 βαθμός
  28. Μιάς και βάρυνε το κλίμα να το αλαφρώσω λίγο... Άσχετο με κιθάρες, αλλά vintage! Από μικρός γούσταρα να φοράω τραγιάσκα.Πρίν αρκετά χρόνια λοιπόν,έχουμε κανονίσει να τα πούμε με έναν φίλο,με το που με βλέπει με την τραγιάσκα λέει:Μήτσο, ασπρόμαυρη τηλεόραση,στο σπίτι ε!!!
    1 βαθμός
  29. Και που να δείτε τι γίνεται με τα συνθς της behringer τελευταια...κλώνος minimoog με 300$ πχ και επικές μάχες στο ίντερνετ, αναμονή για κλώνους vintage roland synths και drum machines, χαμός ? Εγώ σνομπαρα παλιότερα μέχρι που πήρα σε ελεεινή τιμή το vibrato πετάλι της. Την ίδια μέρα αγόρασα το πανάκριβο mel9 της ehx. To mel9 χρησιμοποιήθηκε για λίγο χαβαλε και μια ηχογράφηση ενώ το vibrato είναι μονίμως στην πεταλιερα μου. Αν είχε μεταλλικό casing και λίγο καλύτερης ποιότητας πλαστικά θα έδινα ευχαρίστως 3x της τιμής του. Μετά πήρα και το vintage tube drive τύπου 35€ μτχ και πλέον βάζω στο Σμαρτ και behringer μήπως πετύχω τέτοια πραματα. Ελπίζω να το πάει ετσι και όχι μόλις κερδίσει την εμπιστοσύνη του καχύποπτου αγοραστικού κοινού να 50πλασιασει τις τιμές της. ΥΓ. Μου τη σπάει που το golf είναι για τα αυτοκίνητα ότι για τις κιθάρες η στρατοκαστερ. Πάντα ήθελα να ανοίξω ένα θέμα στο περί ανέμων, "πείτε τα αντίστοιχα της στρατ για άλλα αντικείμενα. Το γκολφ δεν ειναι, το shoei xr1100 είναι" ?
    1 βαθμός
  30. θα με αφήσετε τώρα να βγάλω κιθάρα και μπάσο απ'τις θήκες τους για ένα κομμάτι του Σήναβαρα, ή θα πιάσουμε ψιλή κουβεντούλα...;
    1 βαθμός
  31. Δεν εχει και μπουατ εδω στη μεσαρα....
    1 βαθμός
  32. Ε όχι και να σας χάσουμε επειδή .... ταιριάζετε (Φώτη στείλε την πόντια στην κουζίνα μην το δει και παρεξηγήσει τίποτα).
    1 βαθμός
  33. Bowie Bowie?! Ανέλαβαν τα μεγαθήρια gvour kai cigaret για το επόμενο.
    1 βαθμός
  34. Φανταστικη μελωδια. Ωραιες κιθαρες!! Μπραβο παιδια!!
    1 βαθμός
  35. Το ειπα και πιο πάνω. Κάνε την πάπια ρε μεγάλε (αν υποτεθει όλη η ιστορία αληθινή....ένας λόγος παραπάνω).
    1 βαθμός
  36. Δεν μου φαίνεται οριΝτζιναλ φιλωΟΥς αυτό το πλυντήριο ρούχων που ανέβασες.
    1 βαθμός
  37. Πφ, χαρά στο πράγμα.
    1 βαθμός
  38. Αν μπορούσα να βαθμολογήσω το κατά πόσο έπιασες το νόημα απ αυτό που είπα με άριστα το δέκα είναι μείον πέντε με επιείκεια. Δηλαδή αυτό που κατάλαβες είναι ότι συγκρίνω μια tele με cockpit, και όχι τις γνώσης του πιλότου με τις δικές σου, κατ επέκταση τις γνώσεις σου, με του Dan Erlewine, πάνω σε vintage tele. Σέβομαι την άποψη σου, από κει και πέρα δε θέλω να κάνω το δικηγόρο. Αν λέει ψέματα ο τύπος με την κιθάρα πιο πολύ τον εαυτό του κοροϊδεύει, παρά εμας. Μέχρι, και αν αποδειχθεί ομως, μπαίνω στην όμορφη ιστορία και χαίρομαι να διαβάζω το συγκεκριμένο θέμα.
    1 βαθμός
  39. Στο τέλος μήπως όμως η φτήνια τρώει τον παρά;
    1 βαθμός
  40. Και καινουργια να ειναι η κιθαρα, εαν ειναι κακοσχεδιασμενη με χαλια υλικα, θα σε δυσκολεψει πολυ.
    1 βαθμός
  41. Αν κοιτάξεις ένα πιλοτήριο αεροσκάφους εσύ και ένας πιλότος έστω και από φωτογραφία, θα καταλάβετε τα ίδια;
    1 βαθμός
  42. Από την στιγμή που θέλεις να μάθεις ηλεκτρική, γιατί αγόρασες ακουστική?
    1 βαθμός
  43. Δεν θα βρεις και σπουδαία πράγματα σε μεταχειρισμένα, κοίτα στον απατεώνα στο Checkpoint guitars στην Kochstrasse & στο Berlin guitars στην Motzstrasse. Για καινούργια όργανα θα πας στο Justmusic στην Μoritzplatz, είναι το μεγαλύτερο μουσικομαγαζο στο Βερολίνο με πολύ δυνατό bass section και φυσικά στο American guitar shop στην Gothestrasse Και πάλι όμως μην περιμένεις πολλά η πόλη είναι electronic music & hip hop oriented και δεν έχει σοβαρη rock σκηνή που να υποστηρίζει κιθαρομαγαζα.
    1 βαθμός
  44. Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80 κρέμασα τα γάντια μου από τα live. Αφορμή το καθημερινό ξενύχτι, το ποτό κι η κούραση. Εξ άλλου είχα αρχίσει να γέρνω αριστερά από τα κιλά της Les Paul και εκτός αυτού ποτέ δεν παίζονταν τα κομμάτια μας όπως τα φανταζόμουν ενώ τα απογεύματα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι με ένα μικρό Casio αρμόνιο που μου έκανε δώρο η Κική. Αυτό ήταν! Κόλλησα γερά και ξαναβγήκα απο το καβούκι μου μια δεκαετία αργότερα, έχοντας σπαταλήσει άπειρες νύχτες και Σαββατοκύριακα προγραμματίζοντας synthesizer και ντραμοκούτια, παίζοντας μπάσα, κιθάρες και ότι όργανο βρισκόταν πρόχειρο, προσπαθώντας να ενορχηστρώσω το τέλειο background για τις μουσικές μου διαστροφές. Κι ας μην τις άκουγε κανείς. Εγώ διασκέδαζα! Μόνος αλλά πάντα στην ώρα μου για την “πρόβα” και χωρίς αντιρρήσεις από τον “μπασίστα”. Μεγάλο χάσιμο χρόνου για πολλούς αλλά δεν θ’ άλλαζα με τίποτα την απόλαυση που ένοιωθα όταν πετύχαινε το ζητούμενο. I did it my way! Και συνεχίζω... τριάντα χρόνια αργότερα όπου πολλά έχουν αλλάξει προς το αρτιότερο, το ευκολότερο και το φτηνότερο. Μακάρι να είχα τα εργαλεία του σήμερα, τότε. Αλλά ποιός τα είχε; Και κυρίως πόσα θα ήξερα, αφού θέλοντας και μη συνυπήρξα στην επανάσταση του Home recording και παρακολούθησα το κάθε βήμα των εξελίξεων καθημερινά και όχι από βιβλίο; Λίγη Ιστορία Πριν τον πολυκάναλο τρόπο ηχογράφησης, η εγγραφή της μουσικής ήταν μια αποτύπωση ενός performance σε ταινία. Οι μουσικοί μαζεύονταν σε ένα στούντιο ηχογράφησης, έτρεχε η ταινία και έγραφε την συγκεκριμένη εκτέλεση μαζί με κάθε απρόοπτο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί θα πουν πως είναι η πιό ειλικρινής και πιστή διαδικασία εκτέλεσης, πρόκειται για μια μέθοδο ηχογράφησης με περιορισμούς. Εαν κάποιος μουσικός του συνόλου κάνει ένα μικρό λάθος, αυτό αποτυπώνεται στην ηχογράφηση. Προβλήματα και αδυναμίες στη διαδικασία επίσης, όπως η άνιση στάθμη μεταξύ οργάνων και φωνών καταγράφονται μόνιμα. Με την εμφάνιση της πολυκάναλης ηχογράφησης οι παραγωγοί απέκτησαν άμεσο έλεγχο σε συγκεκριμένα μέρη της εκτέλεσης. Αν μια φωνή φαλτσάρει ή ένα όργανο κάνει λάθος, το συγκεκριμένο κανάλι που ηχογραφήθηκε αυτό το όργανο, μπορεί να ξαναγραφτεί χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα όργανα. Με αυτό τον τρόπο ηχογραφείται το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας σήμερα. Την δεκαετία του 50, ο κιθαρίστας και εφευρέτης Les Paul πρωτοεφάρμοσε την πολυκάναλη διαδικασία, χρησιμοποιώντας μαγνητική ταινία 1 ίντσας σε ένα οκτακάναλο μαγνητόφωνο Ampex για να γράψει σε παράλληλα κανάλια ή επίπεδα τη μουσική του. Ηταν μια επαναστατική εξέλιξη στην βιομηχανία της φωνογράφησης (όπως λεγόταν τότε), αυτή που θα καθόριζε την καλλιτεχνική απελευθέρωση των μουσικών την επόμενη δεκαετία. Στα 60’ς οι Beatles με τις επαναστατικές ηχογραφήσεις τους προώθησαν τις εξελίξεις στην τεχνολογία της πολυκάναλης ηχογράφησης. Υπο την καθοδήγηση του παραγωγού τους George Martin, η χρήση των πολυκάναλων εγγραφέων από το δικάναλη ηχογράφηση του "Please, Please Me" μέχρι την οχτακάναλη του "Abbey Road" επέβαλε τον τρόπο που θα γραφόταν μελλοντικά η μουσική. Φυσικά όλοι πλέον ξέρουμε την εποχή των δεινοσαύρων που ακολούθησε στην δεκαετία του 70, με τα μεγάλα ροκ συγκροτήματα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής, που στο απόγειο της αναλογικής ηχογράφησης έφτασε στα 24-κάναλα μαγνητόφωνα σε μέγεθος ψυγείου. Οι δεινόσαυροι “έκλειναν” τα πανάκριβα στούντιο με τους μήνες για να γράψουν ένα άλμπουμ. Ολο αυτό είχε ένα κόστος σοβαρό που το πλήρωναν μόνο όσοι είχαν υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία. Ο τρόπος αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μουσική της εποχής αφού τα σημαντικότερα συγκροτήματα δούλευαν περισσότερο με την τεχνική των στούντιο παρά σαν live performers. Η ηχογραφημένη μουσική έγινε ένα είδος τέχνης όπου ο ηχητικός πειραματισμός αποχαλινώθηκε, πολλές φορές δημιουργώντας αποτελέσματα που ήταν αδύνατο να επαναληφθούν επι σκηνής. Κλασσικό παράδειγμα το “A night at the Opera” των Queen. Αν για τα μεγάλα συγκροτήματα αυτό σήμαινε δημιουργική ελευθερία, για τους σόλο μουσικούς ήταν αποκάλυψη. Ο Stevie Wonder για παράδειγμα που έπαιζε πολλά όργανα, μπόρεσε να συνθέσει και να ηχογραφήσει δίσκους όπου τραγουδούσε και έπαιζε αν όχι όλα, τα περισσότερα όργανα μόνος του. Προς το τέλος της δεκαετίας εμφανίστηκαν τα πρώτα 4-κάναλα μπομπινόφωνα στενής ταινίας και αμέσως μετά τα κασετόφωνα από τις Tascam και Fostex με ενσωματωμένους μείκτες, που επέτρεψαν στους κοινούς θνητούς να γράφουν στο σπίτι τους, αφού το κόστος ήταν πλέον προσιτό. Για τον “ηλεκτρονικό” μουσικό το έτος Μηδέν ήταν το 1982 όταν παρουσιάστηκε το MIDI (Musical Instrument Digital Interface) ένα ανοιχτό πρωτόκολλο σύνδεσης μηχανημάτων και synthesizer. Λόγω των περιορισμών χρόνου στις στενές ταινίες που έπαιζαν στις διπλάσιες ταχύτητες για ν’ ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ποιότητας του format και των λίγων σχετικά καναλιών, η ενορχήστρωση με τον συνδυασμό synthesizer που έπαιζαν ταυτόχρονα και σύγχρονα λόγω MIDI, είχε μεγάλο αντίκτυπο στην μουσική του 80, κυρίως στην “φτωχότερη” Ευρώπη όπου το home recording άρχισε να αναπτύσσεται. Ο άμεσα αναγνωρίσιμος ήχος των 80’ς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις προδιαγραφές ενορχήστρωσης, καθώς όλοι πειραματίζονταν με ότι “μαραφέτι” κυκλοφορούσε τότε χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Σε γεννήτριες ήχου ή και εφέ. Απο την Αμερική γεννήθηκε ο ήχος του hip-hop και rap από άτομα που είχαν στη διάθεση τους τέτοια προσιτά εργαλεία που ναι μεν επέτρεπαν τη σύνθεση, ταυτόχρονα όμως οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενους ρυθμούς, κυρίως από το γεγονός ότι ήταν αυτοδίδακτοι μουσικοί περιορισμένων δυνατοτήτων στην ανάπτυξη αρμονίας. Ετσι δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο μουσικό ιδίωμα με βάση ρυθμούς από drum machines, που πάνω του στήθηκε η σημερινή σκηνή του R&B και του House. Στα μέσα του 90 εμφανίστηκαν τα digital hard disk recorder (μηχανήματα εγγραφής σε σκληρό δίσκο) και παράλληλα η ψηφιακή πολυκάναλη ηχογράφηση αναπόφευκτα πέρασε στον υπολογιστή με δυνατότητες που ήταν στη σφαίρα της φαντασίας για όσους είχαν ξεκινήσει την πολυκάναλη εγγραφή και το home recording. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός.
    1 βαθμός
  45. Μπράβο και πάλι σε όλους!! Ααααα ρε yameth πόσο ζηλεύω τον Lonestar σου!!!!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...