Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      3887


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      7492


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11715


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/11/19 σε όλα

  1. Με αφορμή το "Mark For Life "The First Riff" Medley" to riff του @yameth .......μου θυμισε αυτό. Αρχές του 1990, εγώ και οι άλλοι 15χρονοι (τότε) φίλοι μου να περφομάρουμε σε live μας (τρομάρα μας ) το εν λόγω τραγούδι. Πέτρινα χρόνια...για να πάρουμε κιθαρα, λέγαμε τα κάλαντα για μια πενταετία πριν, και μαζευαμε ό,τι μας έδιναν Πασχα και Χριστούγεννα ? Μιλάμε για επαρχία Κοζάνης το 1990.......και για VHS rip (οπότε κατανόηση με τον ήχο και την εικόνα) ? Δεν λέω, είχαμε θράσος , αλλά είχε και fun η όλη φάση. Ενα sneak peek?
    7 βαθμοί
  2. Την τελευταία πενταετία, με βασικό εφόδιο το πείσμα, κατάφερα να υλοποιήσω ένα ανεδαφικό όνειρο, να φτιάξω ένα ζεστό και αξιόπιστο στούντιο ηχογραφήσεων ψηλά στον Κίσσαβο που θ' αγναντεύει τις Σποράδες. Επόμενος στόχος είναι να μην το αφήσω να καταλήξει αδειανό πουκάμισο. Έτσι,εκτός των άλλων, ξεκινάμε ένα κύκλο παραγωγών για το Youtube,όπου θα φιλοξενούμε μουσικούς που πιστεύουμε ότι μπορούν,με τον τρόπο τους, να κεντρίσουν το νου μας. Με λοξές ματιές στην παράδοση-αρχικά-και με επέκταση σε πιo σύγχρονα ρεύματα-αργότερα-,ο "Αχός" και οι φιλοξενούμενοί του θα σας συναντούν-κατά καιρούς- στις λεωφόρους του διαδικτύου. Το νου σας! 28-3-2019 Μεγαλόβρυσο Αγιάς Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    4 βαθμοί
  3. Προσθέτω στο mix μου ένα κομμάτι μου που έφτιαξα για χαβαλέ πριν λίγους μήνες και είχα ποστάρει στο παλαιό φόρουμ. Το 3-Aquari είναι ένα πειραματικό κομμάτι φτιαγμένο αποκλειστικά με το αγαπημένο μου Roland V-Synth V2.0. Όλο το παίξιμο, η επεξεργασία και η διαμόρφωση των ήχων έγινε μέσα από αυτό. Το sequencing/mixing έγινε στο Sonar x3 Σε αυτή την έκδοση έχω κάνει μια μικρή ΕQ παρέμβαση προσπαθώντας όσο δύναμαι φυσικά για ένα καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα. Ο τίτλος αλλά και το ύφος του κομματιού είναι εμπνευσμένα από ένα αστρικό φαινόμενο που έτυχε να παρατηρήσω και να μελετήσω εκείνη την περίοδο, το οποίο αφορά το ομώνυμο άστρο. Λίγα στοιχεία για το άστρο. https://en.wikipedia.org/wiki/3_Aquarii Ζήτω ο Σάκης Ρουβάς!!!!!!
    3 βαθμοί
  4. http://www.tdpri.com/threads/flea-market-find-early-50s-tele.942259/ Πώς με 20 δολλάρια βγάζεις τουλάχιστον 20.000 σε ένα δευτερόλεπτο αν έχεις ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ τύχη...
    2 βαθμοί
  5. Την θυμάται αυτήν κάποιος άραγε....;
    2 βαθμοί
  6. Τι ωραία ηχογράφηση! Μπράβο στον ηχολήπτη. Ωραία μπάντα τα παιδιά και επιτέλους ένας κρουστός - ντράμερ με γνώση του ρόλου του, που δεν ταμπουρώνεται πίσω απο το κλασικό του κιτ μόνο αλλά επίσης δεν επιμένει και μεταφυσικά με τα κρουστά μόνο. Αυτά αξίζει να τα μαθαίνουμε.
    2 βαθμοί
  7. Παίδες, δεν είναι αντίγραφο το μπάσο, ούτε θα σας γίνει μήνυση για κλοπή. Το θέμα είναι να ολοκληρώνετε την δουλειά (με περισσότερο απο μιας ώρας εργασία) και μετά να το ανεβάσετε στο Mix για σοβαρό διάλογο ή αξιολόγηση. Αφού ξέρετε και οι δύο ως προ πολλού ενήλικες πως πρόκειται για τζαζ, όχι jazz. Σε καλό δρόμο είναι. Αναμένομεν.
    2 βαθμοί
  8. 70s Rock και Blues (Λογω ηλικιας και........ανικανοτητας?) Oi Dimarzio γενικα για μενα ειναι οι ποιοτικοτεροι (και φθηνοτεροι μαγνητες) ειτε σε aria για strato, η twang king γαι tele, ή 36 anniv σε humbuckers, για τετοιο στυλ (vintage ηχοι με medium gain) you can't go wrong!!!
    2 βαθμοί
  9. πληρώνω για ενα ρε ουνιον στον μυλον. Θα παρω τον 13σιγαρεττον και θα έρθουμε να μπιζαρουμε
    2 βαθμοί
  10. Μην προσπαθείς γιατί δεν θα καταλήξεις κάπου. Όχι. Απλά λιγότερο τονισμένες υψηλές. Είναι απολύτως αντικειμενικό αυτό.
    2 βαθμοί
  11. Όλα αυτά τα Τζουτζουμπλεκια ,ο Σέρβος δεν είναι ο πρώτος που το έκανε αυτό,όπως και το shielding, κόβουν πρίμα. Ο "θόρυβος" δεν είναι προβλημα ξεκολλάτε,αφού δεν πειραζε τον Χεντριξ πείραζε εσάς; ? Έτσι κι αλλιώς το πολύ gain καταστρέφει τον ήχο,κόψτε λίγο και θα έχετε και καλύτερο ήχο και λιγότερο θόρυβο.
    2 βαθμοί
  12. Ξαναλεω, το να μας πειραζει το χαμ που ακουγεται, αφηνοντας ανοιχτο το volume χωρις να παιζουμε (οπως στα βιντεο του κυριου) ειναι χαζομαρα. Το θεμα ειναι να μην ακουγεται ΔΥΝΑΤΟ χαμ, ΑΦΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ το volume, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ. Εκει βαζουμε ενα "ελαφρυ" gate ισα ισα να το μειωσουμε, οχι να το εξαφανισουμε γιατι μαζι θα εξαφανιστουν κι αλλα πραγματα απο το παιξιμο μας. Κανουμε πρωτα και μια στροφη λιγο αριστερα ή δεξια και μπορει να ελλατωθει χωρις να βαλουμε gate ? Αν θελουμε να ακουγεται ο ενισχυτης λες και ειναι κλειστος, ας τον κλεισουμε καλυτερα. Ξεκολλατε.
    2 βαθμοί
  13. ενω οι περισσοτεροι μεταλ κιθαριστες- αρμονιστες - μπασιστες... τρελο ευρος λεμε!!!!?
    2 βαθμοί
  14. ""Φυσικά είναι teaser... Θα κάνουμε σφυγμομέτρηση και αν έχουμε ρεύμα....θα το σουλουπώσουμε."" Αυτή η σφυγμομέτρηση δεν κατάλαβα γιατί χρειάζεται. Και γιατί υπάρχουν ενδοιασμοί και ποιοί είναι αυτοί; Τέλος πάντων sorry για την "τσόντα παρέμβαση", συνεχίστε....
    2 βαθμοί
  15. Κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80 κρέμασα τα γάντια μου από τα live. Αφορμή το καθημερινό ξενύχτι, το ποτό κι η κούραση. Εξ άλλου είχα αρχίσει να γέρνω αριστερά από τα κιλά της Les Paul και εκτός αυτού ποτέ δεν παίζονταν τα κομμάτια μας όπως τα φανταζόμουν ενώ τα απογεύματα είχα αρχίσει να πειραματίζομαι με ένα μικρό Casio αρμόνιο που μου έκανε δώρο η Κική. Αυτό ήταν! Κόλλησα γερά και ξαναβγήκα απο το καβούκι μου μια δεκαετία αργότερα, έχοντας σπαταλήσει άπειρες νύχτες και Σαββατοκύριακα προγραμματίζοντας synthesizer και ντραμοκούτια, παίζοντας μπάσα, κιθάρες και ότι όργανο βρισκόταν πρόχειρο, προσπαθώντας να ενορχηστρώσω το τέλειο background για τις μουσικές μου διαστροφές. Κι ας μην τις άκουγε κανείς. Εγώ διασκέδαζα! Μόνος αλλά πάντα στην ώρα μου για την “πρόβα” και χωρίς αντιρρήσεις από τον “μπασίστα”. Μεγάλο χάσιμο χρόνου για πολλούς αλλά δεν θ’ άλλαζα με τίποτα την απόλαυση που ένοιωθα όταν πετύχαινε το ζητούμενο. I did it my way! Και συνεχίζω... τριάντα χρόνια αργότερα όπου πολλά έχουν αλλάξει προς το αρτιότερο, το ευκολότερο και το φτηνότερο. Μακάρι να είχα τα εργαλεία του σήμερα, τότε. Αλλά ποιός τα είχε; Και κυρίως πόσα θα ήξερα, αφού θέλοντας και μη συνυπήρξα στην επανάσταση του Home recording και παρακολούθησα το κάθε βήμα των εξελίξεων καθημερινά και όχι από βιβλίο; Λίγη Ιστορία Πριν τον πολυκάναλο τρόπο ηχογράφησης, η εγγραφή της μουσικής ήταν μια αποτύπωση ενός performance σε ταινία. Οι μουσικοί μαζεύονταν σε ένα στούντιο ηχογράφησης, έτρεχε η ταινία και έγραφε την συγκεκριμένη εκτέλεση μαζί με κάθε απρόοπτο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί θα πουν πως είναι η πιό ειλικρινής και πιστή διαδικασία εκτέλεσης, πρόκειται για μια μέθοδο ηχογράφησης με περιορισμούς. Εαν κάποιος μουσικός του συνόλου κάνει ένα μικρό λάθος, αυτό αποτυπώνεται στην ηχογράφηση. Προβλήματα και αδυναμίες στη διαδικασία επίσης, όπως η άνιση στάθμη μεταξύ οργάνων και φωνών καταγράφονται μόνιμα. Με την εμφάνιση της πολυκάναλης ηχογράφησης οι παραγωγοί απέκτησαν άμεσο έλεγχο σε συγκεκριμένα μέρη της εκτέλεσης. Αν μια φωνή φαλτσάρει ή ένα όργανο κάνει λάθος, το συγκεκριμένο κανάλι που ηχογραφήθηκε αυτό το όργανο, μπορεί να ξαναγραφτεί χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα όργανα. Με αυτό τον τρόπο ηχογραφείται το μεγαλύτερο μέρος της δισκογραφίας σήμερα. Την δεκαετία του 50, ο κιθαρίστας και εφευρέτης Les Paul πρωτοεφάρμοσε την πολυκάναλη διαδικασία, χρησιμοποιώντας μαγνητική ταινία 1 ίντσας σε ένα οκτακάναλο μαγνητόφωνο Ampex για να γράψει σε παράλληλα κανάλια ή επίπεδα τη μουσική του. Ηταν μια επαναστατική εξέλιξη στην βιομηχανία της φωνογράφησης (όπως λεγόταν τότε), αυτή που θα καθόριζε την καλλιτεχνική απελευθέρωση των μουσικών την επόμενη δεκαετία. Στα 60’ς οι Beatles με τις επαναστατικές ηχογραφήσεις τους προώθησαν τις εξελίξεις στην τεχνολογία της πολυκάναλης ηχογράφησης. Υπο την καθοδήγηση του παραγωγού τους George Martin, η χρήση των πολυκάναλων εγγραφέων από το δικάναλη ηχογράφηση του "Please, Please Me" μέχρι την οχτακάναλη του "Abbey Road" επέβαλε τον τρόπο που θα γραφόταν μελλοντικά η μουσική. Φυσικά όλοι πλέον ξέρουμε την εποχή των δεινοσαύρων που ακολούθησε στην δεκαετία του 70, με τα μεγάλα ροκ συγκροτήματα να κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής, που στο απόγειο της αναλογικής ηχογράφησης έφτασε στα 24-κάναλα μαγνητόφωνα σε μέγεθος ψυγείου. Οι δεινόσαυροι “έκλειναν” τα πανάκριβα στούντιο με τους μήνες για να γράψουν ένα άλμπουμ. Ολο αυτό είχε ένα κόστος σοβαρό που το πλήρωναν μόνο όσοι είχαν υπογράψει συμβόλαιο με πολυεθνική δισκογραφική εταιρεία. Ο τρόπος αυτός έπαιξε μεγάλο ρόλο στην μουσική της εποχής αφού τα σημαντικότερα συγκροτήματα δούλευαν περισσότερο με την τεχνική των στούντιο παρά σαν live performers. Η ηχογραφημένη μουσική έγινε ένα είδος τέχνης όπου ο ηχητικός πειραματισμός αποχαλινώθηκε, πολλές φορές δημιουργώντας αποτελέσματα που ήταν αδύνατο να επαναληφθούν επι σκηνής. Κλασσικό παράδειγμα το “A night at the Opera” των Queen. Αν για τα μεγάλα συγκροτήματα αυτό σήμαινε δημιουργική ελευθερία, για τους σόλο μουσικούς ήταν αποκάλυψη. Ο Stevie Wonder για παράδειγμα που έπαιζε πολλά όργανα, μπόρεσε να συνθέσει και να ηχογραφήσει δίσκους όπου τραγουδούσε και έπαιζε αν όχι όλα, τα περισσότερα όργανα μόνος του. Προς το τέλος της δεκαετίας εμφανίστηκαν τα πρώτα 4-κάναλα μπομπινόφωνα στενής ταινίας και αμέσως μετά τα κασετόφωνα από τις Tascam και Fostex με ενσωματωμένους μείκτες, που επέτρεψαν στους κοινούς θνητούς να γράφουν στο σπίτι τους, αφού το κόστος ήταν πλέον προσιτό. Για τον “ηλεκτρονικό” μουσικό το έτος Μηδέν ήταν το 1982 όταν παρουσιάστηκε το MIDI (Musical Instrument Digital Interface) ένα ανοιχτό πρωτόκολλο σύνδεσης μηχανημάτων και synthesizer. Λόγω των περιορισμών χρόνου στις στενές ταινίες που έπαιζαν στις διπλάσιες ταχύτητες για ν’ ανταπεξέλθουν στα προβλήματα ποιότητας του format και των λίγων σχετικά καναλιών, η ενορχήστρωση με τον συνδυασμό synthesizer που έπαιζαν ταυτόχρονα και σύγχρονα λόγω MIDI, είχε μεγάλο αντίκτυπο στην μουσική του 80, κυρίως στην “φτωχότερη” Ευρώπη όπου το home recording άρχισε να αναπτύσσεται. Ο άμεσα αναγνωρίσιμος ήχος των 80’ς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις προδιαγραφές ενορχήστρωσης, καθώς όλοι πειραματίζονταν με ότι “μαραφέτι” κυκλοφορούσε τότε χωρίς κανόνες και περιορισμούς. Σε γεννήτριες ήχου ή και εφέ. Απο την Αμερική γεννήθηκε ο ήχος του hip-hop και rap από άτομα που είχαν στη διάθεση τους τέτοια προσιτά εργαλεία που ναι μεν επέτρεπαν τη σύνθεση, ταυτόχρονα όμως οδηγούσαν σε επαναλαμβανόμενους ρυθμούς, κυρίως από το γεγονός ότι ήταν αυτοδίδακτοι μουσικοί περιορισμένων δυνατοτήτων στην ανάπτυξη αρμονίας. Ετσι δημιουργήθηκε ένα ολόκληρο μουσικό ιδίωμα με βάση ρυθμούς από drum machines, που πάνω του στήθηκε η σημερινή σκηνή του R&B και του House. Στα μέσα του 90 εμφανίστηκαν τα digital hard disk recorder (μηχανήματα εγγραφής σε σκληρό δίσκο) και παράλληλα η ψηφιακή πολυκάναλη ηχογράφηση αναπόφευκτα πέρασε στον υπολογιστή με δυνατότητες που ήταν στη σφαίρα της φαντασίας για όσους είχαν ξεκινήσει την πολυκάναλη εγγραφή και το home recording. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός.
    2 βαθμοί
  16. Πολύ ωραίο, λίγο φλύαρο, μέχρι εκεί που άκουσα το "κιθαριστικό" σόλο και μού πεσε απότομα...
    1 βαθμός
  17. Kαλησπέρα στο υπέροχο forum. Έκανα κάποιες παρεμβάσεις σε αυτό το κομμάτι που βρίσκεται στο αρχικό ποστ που προσωπικά είναι ένα από τα αγαπημένα μου που έχω φτιάξει, λιτό αλλά στο πλαίσιο της αρεσκείας μου για ανάλογα κομμάτια μουσικοεπενδυτικής φύσεως. Ξαναεπιχείρησα τη μίξη, ήθελα να αλλάξω τα κρουστά γιατι δεν μου αρέσει ο τρόπος που συνηχούν σε κάποιες φάσεις τελευταία αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι εφικτό και άλλαξα τον ήχο του πιάνου και τη θέση του κάνοντας και κάποιες μικρές αξιακές προσθήκες. Όποιος δεν βαριέται να πει μια γνώμη, ας το κάνει, για την καινούργια προσπάθεια την οποία σκοπεύω αν ολοκληρωθεί να την περάσω στο mix section μου. Kάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη όπως πάντα. χαχαχααχαχαχαχχαχα A Storm Named Daedalus 6.mp3
    1 βαθμός
  18. Ναι I know, ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού πληρώνω που είναι 15Ε για δέμα αξίας μέχρι 150Ε. Όχι δασμό, my bad.
    1 βαθμός
  19. ^^^ μόνο ΦΠΑ. μιας και θίξαμε aliexpress, προηγουμένως είχα προτείνει αυτούς : https://www.aliexpress.com/item/FLEOR-3PCS-Set-Alnico-5-Guitar-Single-Coil-Pickup-SSS-Neck-Middle-Bridge-Pickup-50-50/32816276464.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.45a64c4d0Tq7YZ οι οποίοι δεν έχουν ούτε ΦΠΑ.
    1 βαθμός
  20. Κ ποσο ωραιο το στουντιο που εφτιαξε ο Θανασης.
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Φοβερό vibe φίλε, μπράβο Το τι maidenila θα μπορούσα να το κάνω δε λέγεται. Μη σου πω και δύο κομμάτια?
    1 βαθμός
  23. Πάντως αν αποφασίσεις να πας για budget, go all the way και δες και εδώ. https://www.aliexpress.com/store/product/Sell-Free-Shipping-High-Output-vintage-60-s-style-Alnico-V-guitar-pickups-staggered-pole-piece/204043_531493155.html?spm=2114.12010612.8148356.1.67aa5b80iPvwyV Αυτό το μαγαζάκι δεν παίζεται. Έχω πάρει από αυτούς. Η tele μου έχει Donlis μαγνήτες και είναι μια χαρά. Σου προτείνω να κοιτάξεις τις κριτικές για Donlis και στο TDPRI. Και γιατί όχι; Με τα λεφτά που θα πληρώσεις για ένα σετ μαρκέ, παίρνεις τρια-τέσσερα+ σετ από αυτούς.
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. Φανταστικο σετ, το ειχα πανω σε μια φθηνοστρατο (δεν θυμαμαι ακριβως τι) αλλα θυμαμαι πολυ καλα οτι οι μαγνητες σκοτωνανε
    1 βαθμός
  26. Μια καλή λύση, χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία σε pickups, είναι οι Seymour Duncan SSL-1 στον neck, SSL-1 RP στον middle και SSL-5 στον bridge για vintage ήχο blues/rock. Τους έβαλα σε μια Stratocaster του '91 και σε σχέση με τους μαμίσιους έχουν πολύ πιο γλυκό ήχο ειδικά ο middle και ο bridge με έμφαση στις μεσαίες συχνότητες.
    1 βαθμός
  27. Τι χορδές χρησιμοποιείς? (μάρκα) Πόσο καιρό τις έχεις/κρατάς πάνω στην κιθάρα σου; Απομάκρυνε τους μαγνήτες από τις χορδές (προτάθηκε ήδη) Άλλαξε καλώδιο. Βάλε ένα "χειρότερο" ή ένα "καλύτερο". Μπορεί να σου αρέσει περισσότερο αυτό που ακούς και να εξομαλυνθούν οι διακυμάνσεις. Δοκίμασε το σετ χορδών που έχει γίνει viral στο noiz: .10-.38. Δοκίμασε σε άλλον ενισχυτή/ές το gear σου.(τι ενισχυτή χρησιμοποιείς;) Έχεις pedalboard/πετάλια? Αν ναι, πόσα και τι είδους? Τι setup έχεις στην κιθάρα σου? (low/high action, low/high relief, low/high neck pitch) Όλα αυτά τα λέω γιατί μπορεί να πας σε "warmer" pickups όπως λένε οι DiMarzio και να ανακαλύψεις ότι είναι "too warm" μέσα από τον εξοπλισμό σου, και τότε δεν μπορείς να "πάρεις" από τους μαγνήτες σου κάτι που δεν έχουν εξ' αρχής. Ενώ το αντίθετο είναι πιο εύκολο. Εγώ πάντως σε ένα set custom '69 που δεν μου πολυάρεσε αρχικά, όταν απομάκρυνα 3-4 στροφές από τις χορδές, ήρθε κι έδεσε. Just sayin'.
    1 βαθμός
  28. Όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί του ήχου είναι εντελώς υποκειμενικοί αλλά σε πολύ γενικές γραμμές warm sound σε μαγνήτη σημαίνει λιγότερες υψηλές και περισσότερες μεσαίες-χαμηλές συχότητες σε σχέση τουλάχιστον με τους κλασσικούς της fender που είναι κατά κάποιον τρόπο το trademark.
    1 βαθμός
  29. μου άρεσε πολύ το ήσυχο μέρος, έχω ενστάσεις στο σκληρό μέρος. Ιδίως στα φτωχά τύμπανα, και στον σκληρό ήχο. Θα τον ήθελα λίγο πιό od. Επίσης τα βιολιά (?) δεν μου δένουν καλά. Νομίζω είναι πολύ καλή βαση αλλά πρέπει να δουλέψεις το μεσαίο ξέσπασμα. Το βίντεο ταιριαστό
    1 βαθμός
  30. θέλω ένα με αυτόγραφο
    1 βαθμός
  31. 1 βαθμός
  32. Ελπίζω να μην ήσουν ο ντράμερ. Η υπόλοιπη μπάντα γαζώνει, ωραίο μπάσο και το στυλ με τη λευκή Strat απαράμιλλο και σέξι (if you're gonna do it, do it right) . Το δε βιμπράτο είναι Kossoff.
    1 βαθμός
  33. Άλλο ένα κομμάτι δικό μου σε δικό μου βίντεο. Χρησιμοποιήθηκαν: Epiphone Casino, Yamaha np11, Akai sampler για τύμπανα, ebow και EHX Mel9 όλα μέσω του Yamaha thr10c στο cubase, το άφησα το Audacity?. Να γράψω τι πιστεύω: Νομίζω πως δομικά στα διάφορα που ανεβάζω επαναλαμβάνομαι (ίσως και μελωδικά), ξέρετε λίγο πιάνο λίγο κιθάρα να γκαζώσει.. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο ακούγεται ολοκληρωμένο ή σαν συγκολλημένα 30" 4-5 κούτσικων ιδεών που μένουν έτσι. Συνθετικά και παικτικά συλλαβίζω στην καλύτερη. Παρ όλα αυτά εμένα μου άρεσε, αλλά θα ήθελα πολύ να διαβάσω απόψεις και κριτικές.
    1 βαθμός
  34. Ναι καπως ετσι. Καταρχην εκανα copy ολο το καναλι της φωνης σε καινουριο και δουλεψα εκει. Εκοψα και αφησα τα σημεια που ηθελα να χρησιμοποιησω με τα εφφε. Αλλου εκανα reverse καποια σημεια της φωνης και μετα τους εβαλα reverb αναλογα μακρυ με το ποσο πιο πριν ηθελα να ξεκιναει. Αλλου εβαλα πρωτα reverb και μετα το εκανα reverse. Και επαιξε automation στο level του delay. Σε καποια σημεια αλλαξε και το rate μαλιστα, για να βγει αλλος ρυθμος στις επαναληψεις. Επαιξα και λιγο με το eq και overdrive. Αλλο πραγμα γινεται το κομματι ετσι. Οι κιαραταδες, ωραιο γουστο ειχανε.
    1 βαθμός
  35. Επειδή ήταν ντράμερ ??????????
    1 βαθμός
  36. Η μόρφωση δεν εγγυάται την - ευρύτερα εννοούμενη - παιδεία και την καλλιέργεια. Αυτά τα εγγυώνται πρώτα από όλα η οικογένεια, και μετά η διάθεση για αυτοβελτίωση, το ανοιχτό μυαλό, οι ανοιχτές αισθήσεις, γενικά η ανοιχτωσιά. Το διάβασμα, τα ταξίδια, η συλλογή εμπειριών. Η μόρφωση σίγουρα βοηθάει αλλά δεν είναι απαραίτητη.
    1 βαθμός
  37. Και κάτι Ελληνικό, για να μη λέτε ότι μόνο κράζω ? Φοβερή δουλειά, μακάρι να πάνε καλά τα παιδιά.
    1 βαθμός
  38. Αν εισαι απο Αθηνα πεταξου στο εργστηρι της Minotaur καπου συην Καλλιθεα ειναι.Εχει αυτο που θες.Θα δεις εκατονταδες ζωνες...πορτοφολια...ταμπακιερες...διαφορα δερματινα.Εγω πηγα απο κει για μια....και εφυγα με τρεις!Και πολυ καλες τιμες.
    1 βαθμός
  39. Για το "quality too bad" τωρα που το σκεφτομαι, και σε συνδυασμό με το οτι η φραση αυτη ηταν απο την εσωτερικη αλληλογραφια μεταξυ των υπαλληλων του Τομαν, μπορει να παιζουν και θεματα που δεν γνωριζουμε. Πχ να πηγε μια παρτιδα με οργανα με σοβαρα ελλατωματα, και που δεν ηθελε να τα πουλησει ο Τομαν για διαφορους λογους, πχ να "λερωσει" το ονομα του, να εχει επιστροφες και χασουρα κλπ, και να αποφασισε να τα στειλει πισω και να διεκοψε και την συνεργασια μετα απο ενδεχομενη προστριβη. Λεμε τωρα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...